Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D07201 Жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің технологиясы және дизайны в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Жаһандық және аймақтық мәселелер, ғылым мен ғылыми зерттеулердің заманауи мәселелерінде, бизнес құқықтың өзекті мәселелерінде, Жоғары мектептегі ғылыми қызметте, пәндерді оқыту әдістемесінде жаңа білім алу және оқу қабілеті, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. - Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. - Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде әрекет ету қабілеті
  • - Ғылыми зерттеуді жобалау, жоспарлау және жүзеге асыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және оларды практикалық пайдалану дағдыларын меңгеру. - Ғылыми танымның негізгі әдістерін көрсету және оларды зерттеу қызметінде практикалық қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ету; - Ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін енгізу; -Ғылыми-зерттеу жұмыстарына, сондай-ақ диссертация түрінде біліктілік жұмыстарын жазуға және қорғауға дайындау; - Дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті; -Практикалық қызметте ғылыми таным әдіснамасын қолдану қабілеті, ғылым мен техниканың тарихи-философиялық арақатынасын, Әлеуметтік және этикалық мәселелерді, ғылыми ұтымдылықты белгілеу.
  • - Мәдениеттің негізгі жаһандық және жергілікті мәселелерін түсінуді көрсету; - Берілген тапсырмаға сәйкес Жоспарлау, талдау, жобалау, жұмыс жоспарын құру; - Мәдениеттің жаһандық және жергілікті мәселелерінің сипатын анықтау; ; - Білімді бөлісу және өскелең ұрпақтың білімділігінің өсуіне ықпал ету.
  • - Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -Жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті; - Ғылыми зерттеулердің және олардың нәтижелерін өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын, соның ішінде эксперименттерді жоспарлау әдістерін, процестерді моделдеудің ықтимал-статистикалық және басқа да әдістерін, олардың сенімділігі мен тиімділігін бағалауды пайдалану
  • - өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті - ғылым философиясының және білім беру философиясының іргелі және түйіскен қолданбалы бөлімдерінің білімін көрсету; - ғылыми ұжымда жұмыс істеу дағдысын, жаңа идеяларды (креативтілікті) тудыру қабілетін көрсету.
  • - Әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес ғылыми және консалтингтік зерттеулер жүргізу, зерттеулердің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу қабілеті. - Зерттеулер жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолдану, зерттеулер жүргізу құралдарын әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу, нәтижелерді қорытындылау және сыни бағалау қабілеті. - Кәсіби қызмет саласына жататын зерттелетін процестердің, құбылыстар мен объектілердің теориялық және қолданбалы үлгілерін әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Жүргізілген зерттеу нәтижелерін есеп, мақала немесе презентация түрінде ұсыну қабілеті.
  • заманауи тігін кәсіпорындарының ассортименттік стратегиясын қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеу және икемді және ұтқыр өндіріс жағдайында ұтымды ассортименттік құрылымның әдіснамалық негіздерін әзірлеу; әлем халықтарының ұлттық костюмінің дәстүрлерін пайдалана отырып, оның формасының қалыптасуы мен ою-өрнекті дамытудың тарихи заңдылықтарын талдау негізінде Тігін бұйымдарының коллекцияларын жобалау үшін бастапқы ақпаратты әзірлеу; конфекциялық карталар мен қазіргі заманғы тоқыма материалдарының каталогтарын әзірлеу әдістемесін жетілдіру; бионикалық тәсіл негізінде өнеркәсіптік дизайн объектілерін жобалау процесінде формалар құруды зерттеу; әр түрлі өнеркәсіптік бұйымдарды жобалау кезінде трансформация алгоритмін жасау және принциптерін зерттеу.
  • Ақпараттық технологиялар көмегімен өз бетінше сатып алу және практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа білім салаларында пайдалану қабілеті педагогикалық іс-әрекет саласындағы жаңа жетістіктерді практикада қолдануға қабілетті (жаңа теориялармен, интерпретациялармен, әдістермен және технологиялармен)) өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіруге және олардың практикалық маңыздылығын анықтауға қабілетті
  • қабілеті тұжырымдау мақсаттары, жүргізу, оқу инновациялық нысандарды және бағалау критерийлерін әзірлеу білім беру процесінің нәтижелерін педагогикалық, ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыс білім алушылардың
Top