Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D07201 Жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің технологиясы және дизайны в Алматы экономика және статистика академиясы

  • әдіснама ғылыми исследованиий
    Несиелер: 5

    Әдіснама ғылыми таным. Ғылыми зерттеу жоспарлау және өткізу. Ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеулер түрлері. Іргелі және қолданбалы зерттеулерді, саналады. Ғылыми таным процесі. Эмпирикалық факт факт, эксперимент, байқауды, ғылыми және анықтау нәтижелері; Қалыптастыру және болжамды тексеру. Жаңа ұғымдардың қалыптастыру. Заңдылықтарды анықтау теория құру. Сайып өлшемдерін ғылыми білімнің. Модельдеу әдісі ретінде ғылыми зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл өнеркәсіп ғылымының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылыми көрініс береді. Ғылым динамикасы. Энергия және ресурсоберегающая технология. Өндіріс үдерісінің жеңіл өнеркәсіп бұйымдарын жобалау. Өнімді синтездеу әдісін қолдана отырып элементтерін пайдалана отырып, жобалау комбинаториялық дискретті математика. Жеңіл өнеркәсіп қазіргі жай-күйі. Қазіргі кезеңде бұйымдар өндірісінің техникалық дайындығының құрылымын талда

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес модели и продвижение продукта на рынок
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы басқару құралдарын қолдану тәсілдерін, модельдеу, қаржы, материалдық және өзге де ресурстардың мемлекеттік реттеуді, пайдалануды ұйымдастыруға құзырлармен түлектерімен иелену бизнес құрылымдарымен корпоративтік басқару стратегияларын қалыптастыру және іске асыру процесінде кәсіпкерлік және коммерциялық салаларда жеткізд

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайндағы әлемдік және аумақтық мәселелер
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер туралы ұсыныс беруге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы жаһандық және өңірлік проблемаларын шолу қорытылған сипаты болатын процестерге цивилизационных диалектикалық маңызды нысан жаңа бүтіндік қазіргі әлемде. Қазіргі заманғы жаһандық проблемалар танысу адамзат алдында тұрған. Жаһандық проблемаларды өзара байланысын білу қазіргі қоғам мен мәдениет. Жаһандану мен себептерін ашуға интернационализацияға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептегі ғылыми қызмет жоғарғы мектепте
    Несиелер: 5

    Бірінші кезеңдерінде пайда болатын проблемаларды игеру бағытталған педагогикалық қызметке. Жалпы педагогика негізгі даму үрдістері танысу проблемалармен жоғарғы мектептің, жоғарғы мектептің, дамыту және отандық және шетелдік оқу тамашалап жетістіктермен, мәселелерімен және педагогика негіздері жастық сегіз жас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымды қажетсінетін инновациялық әдістерді пәндерді оқыту
    Несиелер: 5

    Инженерлік білім беруді рөлі қазіргі заманғы өркениет. Ізгілендіру және гуманитаризация жоғарғы мектебінде білім. Дидактиканы негіздерін зерделеу кезінде арнайы пәндерді. Оқу процесін ұйымдастыру нысаны мен ЖОО-да.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес құқықтарының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстан өнеркәсібінің еуропалық және әлемдік интеграция маңызды тауарлар: проблемалары мен перспективалары. Бизнес құқығы туралы жалпы ережелер. Жекелеген санаттарын құқықтық мәртебесі табады. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың өзекті мәселелері. Кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеудің саласындағы өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеу кезінде инженерлік жобалау және оқыту технологиясы кітапханалар бар. Жобалау және қазіргі заманғы білім беру технологияларының даму үрдісін, болмай принциптері. Проблемалы оқыту ЖОО-да. Ыту технологиялары эвристические инженерлік кітапханалар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық қызмет және ғылыми эксперименттердің теориялық талдауы
    Несиелер: 5

    Инновация және инновациялық процесті. Қазақстанда инновациялық даму және шет елдерде. Инновациялық мәселе. Инновациялық қызметті ұйымдастыру нысандары. Шағын инновациялық кәсіпорындарды. Венчурлік (тәуекелдік) инновациялық кәсіпорындарды және технопарктер. Персоналды басқаруды ғылыми-техникалық берді. Инновациялық қызметті қаржыландыру. Инновациялық қызметті басқару кәсіпорындарда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ең жаңа материалдарды жобалау әдістерін жетілдіру тігін бұйымдары
    Несиелер: 5

    Оңтайлы негізгі қағидаттары мен әдістерін таңдау үшін материалдарды дамытады. Ең жаңа құрылымын құрастыру әдістемесін негізінде бұйымдар етеді. Қазіргі заманғы әдістерін жобалау дамытады. Киім құрастыру ерекшеліктері және олардың әр түрлі материалдарды дамытады. Техникалық-экономикалық құжаттамасын әзірлеу жобаланатын модельдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Жаһандық және аймақтық мәселелер, ғылым мен ғылыми зерттеулердің заманауи мәселелерінде, бизнес құқықтың өзекті мәселелерінде, Жоғары мектептегі ғылыми қызметте, пәндерді оқыту әдістемесінде жаңа білім алу және оқу қабілеті, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. - Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. - Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде әрекет ету қабілеті

  • Код ON2

    - Ғылыми зерттеуді жобалау, жоспарлау және жүзеге асыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және оларды практикалық пайдалану дағдыларын меңгеру. - Ғылыми танымның негізгі әдістерін көрсету және оларды зерттеу қызметінде практикалық қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ету; - Ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін енгізу; -Ғылыми-зерттеу жұмыстарына, сондай-ақ диссертация түрінде біліктілік жұмыстарын жазуға және қорғауға дайындау; - Дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті; -Практикалық қызметте ғылыми таным әдіснамасын қолдану қабілеті, ғылым мен техниканың тарихи-философиялық арақатынасын, Әлеуметтік және этикалық мәселелерді, ғылыми ұтымдылықты белгілеу.

  • Код ON3

    - Мәдениеттің негізгі жаһандық және жергілікті мәселелерін түсінуді көрсету; - Берілген тапсырмаға сәйкес Жоспарлау, талдау, жобалау, жұмыс жоспарын құру; - Мәдениеттің жаһандық және жергілікті мәселелерінің сипатын анықтау; ; - Білімді бөлісу және өскелең ұрпақтың білімділігінің өсуіне ықпал ету.

  • Код ON4

    - Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -Жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті; - Ғылыми зерттеулердің және олардың нәтижелерін өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын, соның ішінде эксперименттерді жоспарлау әдістерін, процестерді моделдеудің ықтимал-статистикалық және басқа да әдістерін, олардың сенімділігі мен тиімділігін бағалауды пайдалану

  • Код ON5

    - өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті - ғылым философиясының және білім беру философиясының іргелі және түйіскен қолданбалы бөлімдерінің білімін көрсету; - ғылыми ұжымда жұмыс істеу дағдысын, жаңа идеяларды (креативтілікті) тудыру қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    - Әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес ғылыми және консалтингтік зерттеулер жүргізу, зерттеулердің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу қабілеті. - Зерттеулер жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолдану, зерттеулер жүргізу құралдарын әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу, нәтижелерді қорытындылау және сыни бағалау қабілеті. - Кәсіби қызмет саласына жататын зерттелетін процестердің, құбылыстар мен объектілердің теориялық және қолданбалы үлгілерін әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Жүргізілген зерттеу нәтижелерін есеп, мақала немесе презентация түрінде ұсыну қабілеті.

  • Код ON7

    заманауи тігін кәсіпорындарының ассортименттік стратегиясын қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеу және икемді және ұтқыр өндіріс жағдайында ұтымды ассортименттік құрылымның әдіснамалық негіздерін әзірлеу; әлем халықтарының ұлттық костюмінің дәстүрлерін пайдалана отырып, оның формасының қалыптасуы мен ою-өрнекті дамытудың тарихи заңдылықтарын талдау негізінде Тігін бұйымдарының коллекцияларын жобалау үшін бастапқы ақпаратты әзірлеу; конфекциялық карталар мен қазіргі заманғы тоқыма материалдарының каталогтарын әзірлеу әдістемесін жетілдіру; бионикалық тәсіл негізінде өнеркәсіптік дизайн объектілерін жобалау процесінде формалар құруды зерттеу; әр түрлі өнеркәсіптік бұйымдарды жобалау кезінде трансформация алгоритмін жасау және принциптерін зерттеу.

  • Код ON8

    Ақпараттық технологиялар көмегімен өз бетінше сатып алу және практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа білім салаларында пайдалану қабілеті педагогикалық іс-әрекет саласындағы жаңа жетістіктерді практикада қолдануға қабілетті (жаңа теориялармен, интерпретациялармен, әдістермен және технологиялармен)) өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіруге және олардың практикалық маңыздылығын анықтауға қабілетті

  • Код ON9

    қабілеті тұжырымдау мақсаттары, жүргізу, оқу инновациялық нысандарды және бағалау критерийлерін әзірлеу білім беру процесінің нәтижелерін педагогикалық, ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыс білім алушылардың

Top