Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01409 Кәсіптік оқыту (Көркем еңбек және арнайы пәндер) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Бұл курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімдерін жаңарту және жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру міндеттерін шешуді қамтамасыз ететін практикалық дағдыларды бекіту болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми теориялық-әдіснамалық негіздерімен танысу, Жоғары мектепте оқыту үдерісін заңдылықтарымен, негізгі ұғымдарымен, түрлі концепциялармен танысу. Ғылыми таным нысанын, эксперименттерді жоспарлауды, мәліметтерді талдау әдісі және оларды өңдеу тәртібін оқытуға, ғылыми жұмыстардың нәтижесін ресімдеу және оларды өндірісте игертуге, ғылыми ұжымда жұмыстарды ұйымдастыру бойынша нұсқау беру. Ғылымның жіктелімі және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру жолдары, ғылыми-зерттеу бағыттарын іріктеу және ғылыми -зерттеу жұмыстарының кезеңдері туралы мағлұматтар береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық технологиялардың даму тарихы
    Несиелер: 5

    Білім берудегі инновациялық технологиялардың даму тарихы шарттары мен тәсілдерімен таныстыру және оқу процессіне еңгізу.Әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру үдерісін жүзеге асыру және ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технология-ларын қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды жоғары мектепке қатысты педагогикалық ғылымның негізгі бағыттарымен таныстыру, білім беру, өз бетімен білім алу және тұлғаны дамыту саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру. Кәсіби және оқу проблемалық жағдайларды талдау тәжірибесін, студент тұлғасының жас ерекшеліктері мен жеке сипаттарын, Оның танымдық іс-әрекетінің стилін меңгеру, өз бетінше ойлай білу және өз іс-әрекетінің салдарын болжай білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарға мектепте үздіксіз білім беру жүйесі
    Несиелер: 5

    Жоғарға мектепте үздіксіз білім беру жүйесімен танысу және оқу процессінде қолдану қажеттігі қарастырылады. Жоғарғы мектепте үздіксіз білім беру жүйесі ғылымның жіктелімі және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру жолдары, ғылыми-зерттеу бағыттарын іріктеу және ғылыми -зерттеу жұмыстарының кезеңдері туралы мағлұматтар береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды жоғары мектепке қатысты педагогикалық ғылымның негізгі бағыттарымен таныстыру, білім беру, өз бетімен білім алу және тұлғаны дамыту саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру. Кәсіби және оқу проблемалық жағдайларды талдау тәжірибесін, студент тұлғасының жас ерекшеліктері мен жеке сипаттарын, Оның танымдық іс-әрекетінің стилін меңгеру, өз бетінше ойлай білу және өз іс-әрекетінің салдарын болжай білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Кәсіби білім берудегі инновациялық технологияларымен және әдістерімен таныстыру, қазіргі заманғы инновациялық технологияларымен таныстыру: Дамыта оқыту технологиясы; Проблемалық оқыту технологиясы; Модульдік оқыту технологиясы, оның құрылымы;Ынтымақтастық оқыту технологиясы;Дуальды оқыту формасы; Ақпараттық технологиялар; Тұлғаға бағдарланған оқыту технологиялары; Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы; Жобалау оқыту технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілінде ауызша және жазбаша түрде ғылыми қарым-қатынас негіздерін меңгеру. Пән міндеттеріне жалпы ғылыми лексика есебінен білім алушылардың белсенді сөздік қорын кеңейту, сондай-ақ жеке сөздік-ғылыми Маманданудың минимумын қалыптастыру кіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби оқытудағы ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру.ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесімен таныстыруға; ғылыми-педагогикалық зерттеулердің логикасымен таныстыруға;ғалыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі туралы білімдермен қаруландыруға; ғылыми-педагогикалық зерттеулер жайындағы деректермен өзбетінше дайындалуға бағыттауға; мұғалімнің ғылыми жұмысына қызығушылықпен қарауға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практикалық зерттеуді әдіснамасы
    Несиелер: 2

    Әдіснамалық негіздердің келесі бөліктеріне әдіснамалық тұғырлар, әдіснамалық ұстанымдар, зерттеудің тұжырымдамалық негізіне алынатын зерттеудің логикасы енеді. Зерттеудің әдіснамалық тұғырлары мен ұстанымдары зерттеудің ғылыми аппаратының құрамына да кіреді Әдіснамалық негіздердің келесі бөліктеріне әдіснамалық тұғырлар, әдіснамалық ұстанымдар, зерттеудің тұжырымдамалық негізіне алынатын зерттеудің логикасы енеді. Зерттеудің әдіснамалық тұғырлары мен ұстанымдары зерттеудің ғылыми аппаратының құрамына да кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, ғылыми-зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесімен таныстыру; ғылыми-педагогикалық зерттеулердің логикасымен таныстыру; ғылыми-педагогикалық зерттеулер жайындағы деректермен өзбетінше дайындалуға бағыттауға; мұғалімнің ғылыми жұмысына қызығушылықпен қарауға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби білім берудегі тәрбие жұмыс-тарының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіби білім берудегі тәрбие жұмыстарының теориясы мен практикасыные әдіс-тәсілдерімен таныстыру.Пәнді оқып – үйрену мыңдаған ғасыр жалғасып келе жатқан саналы ойлау, мәселені саралай білу, рухани дүниенің кемелденуіне әсер етеді. Педагогика ғылымы тәрбиенің мақсатын жеке адамды жан жақты дамыту, әділетті қоғамды өз қолымен құратын және оны қорғай алатын азамат етіп тәрбиелеу деп қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетін басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттарды студенттердің оқу-танымдық әрекеттерін дамыту және ақыл-ой еңбегі мәдениетін қалыптастыру жұмыстарына дайындау; зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру; ақыл-ой еңбегі мәдениетін педагогикалық білімге қатысты қалыптастыру; оқу-танымдық міндеттерді шешу ептілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    қазіргі заман педагогының жаңа талаптарын меңгеру;жоғары оқу орнының оқытушысының ғалым, педагог, тәрбиеші, қоғамдық қызметкер ретінде көп қырлы жұмыстарымен танысу;келешек жоғары оқу орнының оқытушысының кәсіби маңызды тұлға ретінде біліктіліктерін қалыптастыру;педагогикалық шығармашылық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту педагогын әдістемелік даярлаудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 2

    Кәсіптік оқыту педагогын әдістемелік даярлаудың теориясы мен практикасымен таныстыру, ұйымдастырудың ерекшелігін меңгеру; кәсіптік оқыту педагогын әдістемелік даярлаудың теориясы мен практикасының ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік мектебіндегі оқу-тәрбие жұмысы
    Несиелер: 5

    Кәсіптік мектебіндегі оқу-тәрбие жұмысының түрлерімен және ғылыми негіздерімен, сондай-ақ оларды зерттеу әдістерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қарымқатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары кәсіптік білім беру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жоғарға мектепте үздіксіз білім беру жүйесімен танысу және оқу процессінде қолдану қажеттігі қарастырылады. Жоғарғы мектепте үздіксіз білім беру жүйесі ғылымның жіктелімі және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру жолдары, ғылыми-зерттеу бағыттарын іріктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    магистранттардың кәсіби құзіреттілігін дамыту, кәсіби іс әрекеттер пен педагогикалық шеберлігінің түсінудің қалыптасуы.Магистранттарды педагогикалық іс-әрекетінің үлгісімен таныстыру; магистранттардың педагогикалық мәселелердің шешу, қиын педагогикалық жағдайлардағы басқарудағы шеберлікті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби білім беру мазмұнын құрастырудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби білім берудегі инновациялық технологияларымен және әдістерімен таныстыру, қазіргі заманғы инновациялық технологияларымен таныстыру: Дамыта оқыту технологиясы; Проблемалық оқыту технологиясы; Модульдік оқыту технологиясы, оның құрылымы;Ынтымақтастық оқыту технологиясы;Дуальды оқыту формасы; Ақпараттық технологиялар;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби білім берудегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент түсінігіне анықтама беру және оның мәнін ашу, білім беру жүйесін басқару және білім менеджерінің қызметімен таныстыру. Мектепті басқарудың максаты мен міндеттерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту үдерісінде компьютерлік технологияны қолдану
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми теориялық-әдіснамалық негіздерімен танысу, Жоғары мектепте оқыту үдерісін заңдылықтарымен, негізгі ұғымдарымен, түрлі концепциялармен танысу. Ғылыми таным нысанын, эксперименттерді жоспарлауды, мәліметтерді талдау әдісі және оларды өңдеу тәртібін оқытуға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 10

    Әдіснамалық негіздердің келесі бөліктеріне әдіснамалық тұғырлар, әдіснамалық ұстанымдар, зерттеудің тұжырымдамалық негізіне алынатын зерттеудің логикасы енеді. Зерттеудің әдіснамалық тұғырлары мен ұстанымдары зерттеудің ғылыми аппаратының құрамына да кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік технологияны шығармашылықта қолдану
    Несиелер: 5

    Ғылыми таным нысанын, эксперименттерді жоспарлауды, мәліметтерді талдау әдісі және оларды өңдеу тәртібін оқытуға, ғылыми жұмыстардың нәтижесін ресімдеу және оларды өндірісте игертуге, ғылыми ұжымда жұмыстарды ұйымдастыру бойынша нұсқау беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этно-педагогикалық пансофиясы
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің өзгешелігін;педагогикалық шеберліктің ерекшеліктері мен компоненттерін; педагогикалық шеберліктің жүзеге асыру және қалыптастыру жолдары; мұғалімнің коммуникативтік іс-әрекетінің құралдары; тәрбиелік процесстің ізгілендірудің негізгі қағидалары; мұғалімнің шығармашылық көңіл–күйінің өзін өзі реттеуінің техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби білім берудегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент түсінігіне анықтама беру және оның мәнін ашу, білім беру жүйесін басқару және білім менеджерінің қызметімен таныстыру. Мектепті басқарудың максаты мен міндеттерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Шет тілінде ғылыми қарым-қатынас негіздерін білуді, ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуды көрсетеді, жоғары мектепке қатысты қазіргі заманғы ақпараттық-компьютерлік технологиялар құралдарымен,басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық ғылыми негіздерін ,заманауи педагогикалық технологиялармен кәсіптік білім беруде оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін қолдана алады. Ғылымның жіктелуі және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру тәсілдері,жоғары мектепте үздіксіз білім беру жүйесінің формалары, кәсіби қызмет пен педагогикалық шеберлікті түсіну туралы ақпаратты біледі.

  • Код ON2

    Әр түрлі білім беру сатыларында кәсіптік білім беру мазмұнының қазіргі заманғы әдістемелері мен ғылыми-теориялық негіздерін, кәсіптік білім берудегі тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негізгі әдістемесін қолдануға қабілетті, оқу-танымдық қызметі және ұйымның зияткерлік басқаруы мен іс-әрекеттерді, дағдыларды, білімді дайындау туралы түсініктері бар . Политехникалық ойлау қабілетін, жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасын, педагогикалық практикалық зерттеудің әдіснамасын қалыптастыратын және дамытатын негіздер мен практикалық білімді біледі.

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру және менеджмент ұғымына анықтама бере алады .Кәсіптік оқытудағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру саласында білімдерін көрсетеді.

Top