Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01504 Білім берудегі физика в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық білім беруді технологияландыру
    Несиелер: 8

    Физикалық білім беруді технологияландыруға сәйкес оқытуды ұйымдастырудың заманауи әдістері мен формалары; білім алушыларды танымдық іс-әрекетке ынталандыру, осы оқу материалын толық зерделеу, рефлексивті басқару, сондай-ақ педагогикалық технологиялар негізінде оқу процесін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика тарихы және әдіснамасы
    Несиелер: 8

    Қазіргі физиканың негізгі бөлімдері мен ерекшеліктері, оның жаратылыстану бөлімдерімен өзара байланысы. Маңызды физикалық ұғымдардың пайда болуы және эволюциясы. Зерттеудің физикалық әдістерінің даму тарихы. ХХ ғасыр физикасының маңызды жетістіктері. Өткен заман мен қазіргі заман ұлы физиктерінің өмірі мен ғылыми шығармашылығы туралы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика және молекулалық физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Кинематиканың негізгі принциптері. Динамиканың негізгі заңдары, жұмыс және энергия. Тұтас орта механикасының негіздері. Статистикалық әдіс. Молекулалық қозғалыстың кинематикалық сипаттамалары. Термодинамика. Молекулааралық өзара әрекеттесуі бар газдар және сұйықтықтар, тасымалдау процестері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конденсацияланған күй физикасы
    Несиелер: 5

    Кристалдардың симметриясы. Нақты кристалдардың құрылымы. Қатты денелердің байланыс түрі бойынша жіктелуі. Молекулалық, иондық, коваленттік, металл кристалдардың құрылымдық және физикалық ерекшеліктері. Қатты толқындар, атомдар мен фонондардың ығысуы. Қатты денелердің жылу сыйымдылығы және жылу өткізгіштігі. Аса өткізгіштігі. Диэлектриктердің өткізгіштігінің ерекшеліктері магнетиктердің жіктелуі. Өздігінен магниттілігі бар қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі бейіндегі жоғары оқу орындарының оқу жоспарларындағы физика орны. Жоғары оқу орындарындағы физика курсын құру принциптері, оның басқа пәндермен байланысы. Дәріс. Физикадан дәріс түрлері мен құрылымы. Дәрістердің проблемалық құрылымы. Дәрістік демонстрациялар. Техникалық құралдар. Семинарлар. Практикалық сабақтар. Зертханалық практикум. Компьютерлік модельдеу. Олардың Физиканы оқытудағы рөлі мен орны. Аудиториялық сабақтарда және сабақтан тыс уақытта студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әр түрлі формалары. Студенттердің оқу-зерттеу жұмыстары. Студенттердің білімін бақылау формалары. Рейтингтік жүйе және тестілік бақылау принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканы оқытудағы иновациялық технологиялар
    Несиелер: 7

    Мектептің оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану, олардың рөлі, орны және тиімді қолдану шарттары. Ақпараттық технология оқу құралдарының жіктелуі; оқушыда оқу ақпаратын жинау, өңдеу, сақтау, беру, продукциялау бойынша өзіндік қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған педагогикалық бағдарламалық құралдар мен технологияларды құру және пайдалану тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің озекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Орта және жоғары білімді дамытудың қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Физиканы оқытудың ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздері. Физика ғылым және физика оқу пәні ретінде. Орта оқу орындарындағы физика курсының құрылымы. Физика курсының басқа оқу пәндерімен және оқушыларды еңбекке оқытумен байланысы. Әртүрлі оқу орындарында физиканы оқыту ерекшеліктері. Физиканы оқыту принциптері, әдістері және құралдары жүйесі. Негізгі физикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық ғылым мен білім берудегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 7

    Жаңа ақпараттық технологиялар оқу процесінде: құрылымы, аудио - және видео - құралдары мен әдістері, оларды қолдану. ПЭВМ құрылымы және архитектурасы, компьютермен жұмыс істеудің практикалық дағдылары. Автоматтандырылған оқыту және бақылау жүйелерін құру принциптері. Оқу үрдісінде (пән) қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану. Мәтіндік және графикалық редакторлар, электрондық кестелер, Деректер базалары. Ақпараттық және телекоммуникациялық желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электр және оптиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Электростатика. Вакуумдағы электр өрісі. Өткізгіштердегі, диэлектриктердегі және оларға жақын жердегі электростатикалық өріс. Тұрақты электр тогы. Ортадағы электр тогы. Электромагнетизм, тербелістер мен толқындар. Толқындық Оптика. Сәулеленудің кванттық табиғаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ядро теориясының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Ядролық жүйелердің жалпы қасиеттері туралы, атом ядроларының құрылысы мен құрылымы туралы, атом ядроларының негізгі модельдері, олардың қолданылу саласы және олардың негіздемесі туралы негізгі түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Радиотолқындар физикасы
    Несиелер: 8

    Радиодиапазонның электромагниттік сәулеленуінің физикалық механизмдері. Сәуле шығару қасиеттері. Радиотолқындарды генерациялау және тіркеу аспаптары мен құрылғылары. Радиодиапазонның затпен өзара әрекеттесуі. Сызықты емес құбылыстар. Радиотолқындар физикасындағы іргелі физикалық құбылыстарды және затпен сәулеленудің өзара әрекеттесуін Эксперименталды зерттеу. Радиотолқындар физикасындағы қазіргі теориялық түсініктер және математикалық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы радиоэлектрондық технология физикасы
    Несиелер: 8

    Вакуумдық, қатты жанатын, газ-Плазмалық және басқа да аспаптар мен құрылғылардың жұмысының негізінде жатқан физикалық принциптер. Джозефсон контактілері бар аспаптар. Электронды және туннельді микроскопия. Интегралдық схемалар. Сигналдарды қалыптастыру және өңдеу. Ақпаратты беру әдістері мен құралдары. Радиоэлектрондық технологиялар негізінде жатқан іргелі құбылыстарды эксперименттік зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деңгейлік физикалық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Физика бойынша есептерді жіктеу және оларды шешу әдістемесі. Тапсырмаларды шешуді ресімдеу. Физикадан білімді, іскерлікті және дағдыларды бақылау және есепке алу. Есептерді шешу әдістемесі. Есептерді шешу бойынша Практикум: механика, молекулалық физика, электродинамика, оптика, кванттық физика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикадан компьютерлік зертханалық жұмыстарды орындауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Физика бойынша оқу үрдісін жабдықтау. Физикалық кабинеттер мен зертханаларды жабдықтауға қойылатын негізгі талаптар. Көрнекі құралдарды қолдану. Фронтальды зертханалық жұмыстар, физикалық практикум. Компьютерлерді зертханалық практикумда қолдану. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық құралдары. Білім берудегі заманауи компьютерлік технологиялар. Білім берудегі ақпараттандыру әдістері. Педагогтардың ат-технологияларын кәсіби пайдалануға дайындығы туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи мектептегі физикалық эксперимент
    Несиелер: 5

    Оқу физикалық эксперимент, оның маңызы мен міндеттері. Заманауи оқу физикалық экспериментінің жүйесі. Физика бойынша демонстрациялық эксперимент, оның оқытудағы маңызы. Қазіргі демонстрациялық экспериментке қойылатын әдістемелік талаптар. Физикадан зертханалық сабақтар, олардың Оқу процесіндегі маңызы. "Механика", "молекулалық физика", электр және магнетизм, "Оптика", "Атомдық және ядролық физика" бөлімдері бойынша физикалық эксперименттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың дидактика принциптері
    Несиелер: 5

    Дидактика принциптері. Оқу пәнінің құрамдас бөліктері. Жалпы физика бойынша дәрістердегі демонстрациялық эксперимент. Семинар сабақтары. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі. Жаратылыстану-ғылыми бейіндегі пән бойынша дәріс.Физикалық білім тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика курсы бойынша демонстрациялық жұмыстарды ұйымдастыру жолдары
    Несиелер: 5

    Демонстрациялық эксперименттің әдістемесі мен техникасы. Жиі қолданылатын кейбір аспаптарды зерттеу, оларды пайдалану ережелері. Зертханалық жұмыстарға физика курсының әртүрлі тақырыптары бойынша өткізілетін демонстрациялар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық шамаларды өлшеу әдістері
    Несиелер: 5

    Физикалық шамалар мен қателіктерді өлшеу. Физикалық шамалар және оларды өлшеу. Зертханалық жұмыстарды орындау кезіндегі есептеулер. Тура бір реттік өлшеулер және олардың қателіктері. Жанама өлшеулер және олардың қателіктері. Кездейсоқ қателіктердің шекарасын бағалау. Статистикалық әдістер. Орта мектептегі физикалық практикум. Физикалық практикумның мақсаты мен міндеттері. Оқушыларды физикалық практикумды орындауға дайындау әдістемесі. Зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру принциптері. Физика-математикалық бейіндегі сыныптарда физикалық практикумды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Жабдықтарды практикумды өткізуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген оқылатын салада дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсете алады

  • Код ON2

    ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген

  • Код ON3

    өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолданады

  • Код ON4

    күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білімін жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету қабілеті

  • Код ON5

    білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде ғылым мен білім берудің заманауи мәселелерін білу

  • Код ON6

    оқу үдерісі сапасының психологиялық-педагогикалық критерийлерін білу және оларды оқу үрдісі шеңберінде практикада қолдана білу, заманауи ақпараттық-білім беру ортасында Педагогикалық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON7

    орта мектепте, кәсіптік және жоғары оқу орындарында физиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін білу

  • Код ON8

    физика бөлімдерін фундаментальды меңгеру қабілеті, баламалы эксперименталды әдістермен физикалық эксперименттер жүргізу, өлшеулердің дәлдігі мен қателігін бағалау, алынған нәтижелердің физикалық мағынасын талдау гипотезалар шығару, теориялық модельдерді құру, шекаралар мен олардың қолданылуына талдау жүргізу

  • Код ON9

    білім беру саласындағы заманауи инновациялық технологияларды, ғылыми-зерттеу қызметін білу; білім беру үдерісін және оның нәтижелерін талдау, жоспарлау және бағалау. Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес педагогикалық технологияны (жобаны), оқу бағдарламасын дербес әзірлей білу

  • Код ON10

    педагогикалық терминологияны білу және қолдана білу (дидактика, оның функциялары мен принциптері; Педагогикалық парадигма; рефлексия; интерактивті қарым-қатынас; вербалды емес және вербалды коммуникация және т. б.)

  • Код ON11

    алынған ақпаратты абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін қалыптастыру; эксперимент нәтижелерін өңдеу және түсіндіру дағдылары

  • Код ON12

    эксперимент нәтижелерін бағалай білу, жүргізілген зерттеу жұмысы туралы есеп беру материалдарын дайындау; әр түрлі көздердегі физика бойынша ақпаратты талдау, бағалау, басқа түрге қол жетімді түрде ұсыну

Top