7M01504 Физика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, орта және техникалық білім беру жүйесінде физика пәнінің мұғалімінің кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыра алатын, еңбек нарығының, жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыратын, сонымен қатар оларды практикалық қызметте жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, мазмұнды құзыреттіліктер мен дағдыларға ие, бәсекеге қабілетті, құзыретті магистр дәрежесін даярлау үшін нормативтік-құқықтық базаны қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік ерекшеліктері
Физика ғылымының оқу-тәрбие үрдісіндегі рөлі туралы түсініктерін тереңдету. Ғылымның принципі, оқытуды дамыту, құзыреттілікті, математикалық аппаратты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стандартты емес есептерді шығарудың әдістемесі
Механика, молекулалық физика және термодинамика, электродинамика, оптика, атом, ядро және элементар бөлшектер физикасы бөлімдерін оқуда стандартты емес жағдайларды талдау дағдысын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Болашақ мамандардың кәсіби күзіреттілігі
Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары бойынша білімдерді меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі кездегі физиканың өзекті мәселелері
Курста ғылым мен техниканың даму тарихы, физика мен табиғаттағы симметриясы туралы мәліметтер, энтропия және абсолютті температура ұғымдары, термодинамиканың екінші заңы, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік және тұрақтылық шарты, релятивистік термодинамика негіздері туралы өзекті мәселелермен таныстрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін оқу. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми-анықтамалық әдебиеттерді пайдалану және алған білімдерін ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеуге арналған әдістемелік тәсілдер
Мақсаты: ғылыми жұмыстың әдістемелік негіздерін оқыту, оларды нақты оқу ерекшеліктерін ескере отырып қолдану, кәсіби дағдылар мен құзыреттіліктерн қалыптастыру. Міндеттері: білімнің мәні, жіктелуі және сипаттамасы, оның объектісі мен пәні туралы түсініктерін қалыптастыру; ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін білуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік менеджмент
Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Олимпиадалық есептерді шығарудың әдістемесі
Білім алушылар шығармашылықпен ойлауға, математика теориясының әртүрлі міндеттерін өз бетінше түсінуге және физикалық есептерді шешуде қолдануға үйренеді, олимпиадалық есептерді ұйымдастырудың және шешудің тиімді әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби менеджмент
Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Плазма физикасы
Курста заттың төртінші күйі плазманың сипаттамасы мен қасиеттерін қарастырады. Плазманың Ғаламдағы, Жердегі және технологиядағы физикалық заңдылықтарын меңгертіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Қатты дене физикасы. Нанотехнология
Курстың неізгі мақсаты қатты дене физикасымен, қасиеттерімен, түрлерімен және денелердегі процестерімен таныстыру: кристалдардың түрлері, кристалл торының геометриясымен, жылулық және электрлік қасиеттері туралы түсініктер беру. Радиация құбылысымен, физика ғылымы мен техниканың дамуының байланыс тарихын талдау; нанотехнологиялар және наноматериалдар ғылым мен техника дамуының заманауи кезеңі ретінде; наноматериалдарды өндіру және қолдану мәселелерін меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Конденсацияланған жүйелердің физикасы
Курстың мақсаты конденсацияланған жүйелердің табиғаты және олардағы процестері; термодинамикадағы және молекула-кинетикалық теориялардағы заттың агрегаттық күйлері, жүйелердігі жылу және электромагниттік қасиеттерінің ерекшеліктері туралы үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Элементар бөлшектер систематикасы
Курста элементар бөлшектер жүйесіның негізгі заңдары оқытылады. Элементар бөлшектер және жүйелер, жүйелілік туралы түсінік беру, бөлшектердің классификациясы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық процесстерді бағдарламалау
Курстың мақсаты компьютерлік модельдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, бағдарламалау негіздерін, жоғары деңгейлі тілдерді меңгеру. Физикалық процестердің модельдерін жасау және оларды бағдарламалық ортада енгізу. Физиканы оқытуда бағдарламалық өнімдерді қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрмагниттік құбылыстар
Курс мақсаты электростатика мәселелерін тереңдетіп оқыту: электр және электромагниттік өрістердің энергиясын, конденсаторлар, электромагниттік индукция, өзара индукция құбылыстарын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информациалық қолданбалы бағдарламалар
Курстың негізгі мақсаты – қарапайым тапсырмаларды құрудан бастап үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуге дейінгі кез келген есептерді шешуге арналған қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді үйрену. Пәнді оқу стандартты кітапханаларды, графикалық жұмыстардың кітапханасын қамтиды. Әр түрлі деректер түрлері. Модульдерді құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрофизика
Курста астрофизика мен физиканың байланысы қарастырылады. Астрофизика мәселелері. Күн жүйесі, жұлдыз шамасы, түс көрсеткіштері, жұлдыздардың екі өлшемді спектрлік классификациясы туралы түсінік береді. Күннің негізгі ерекшеліктері, жұлдыздардың эволюциясы, жұлдыздардың кластерлері, Галактиканың құрылымы және галактикалардың жіктелуі .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңа оқыту технологиялар
Курстың мақсты магистранттарға жаңа білім беру технологияларымен таныстыру, оқу үрдісінде оны қолданудың, ұйымдастыруының және оларды педагогикалық қызметте қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтан оқытудың теориясы мен технологиясы.
Қашықтықтан оқыту технологияларын ұйымдастырудың дидактикалық негіздері; оқу материалдарының дидактикалық терминдері мен әдістері, білім беру ұйымдарының қызметкерлерін оқытудың аймақтық моделі; қашықтықтан оқыту жүйесінің қысқаша сипаттамасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикалық есептерде шешудегі ақпараттық технологиялар
Жаңа технологиялардың бірі – ақпараттық технология. Физикалық есептерді шығаруда ақпараттық технологияны қолдану ерекшеліктері. Компьютерлік бағдарламалардың түрлері және оларды физикалық есептерді шешуде қолдану технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физика және астрономия тарихы
Пәннің мақсаты: физика мен астрономияның ғылымдағы және білім мазмұнының интеграциясын тереңдету жағдайында оқытушыны оқытуға пәндік дайындау. Мыналар қарастырылады: физика мен астрономияның тарихи байланысы, олардың дүниенің физикалық бейнесін танудағы, ғылыми дүниетанымын қалыптастырудағы өзара толықтырылуы мен ынталандырылуы. Қазіргі ғылымдағы космология мен элементар бөлшектер физикасының мәселелерін біріктіруге назар аударылады. Білім берудің барлық кезеңдерінде интеграцияны тереңдету қажеттілігі мен мақсаттылығы атап өтілді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Релятивистік емес және релятивистік физика
Пәннің мақсаты: - физика ғылымының даму кезеңдері мен қолдану шекараларына көңіл бөлу; - ғылыми ақпаратты іздеу мен талдаудың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру. Іргелі ғылымның төмен жылдамдықтағы физикадан жоғары жылдамдықтағы физикаға дейінгі даму логикасы қарастырылады. Жалпы білім беретін мектептерде және жоғары оқу орындарында физиканы оқытуда мәселенің мазмұнына назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Физиканы оқытудағы мультимедиа
Қосымша материал көзі ретінде мультимедиялық технологияларды пайдалану, оқу модульдерін, бағдарламаларын жасау. Зертханалық жұмыстарды мультимедиялық технологияларды, заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану арқылы ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі физика мен астрономияның таңдаулы тараулары
Курстың мақсаты: Ғаламның физикалық көрінісі қазіргі заманғы зерттеулермен ұштастыра оқыту. Ғаламның дамуы мен дүние дамуының байланысын физиканың заңдылықтарымен түсіндіру. Курсты оқу кезінде кванттық механиканың негізгі мәселелері қарастырылады. Магистранттар Планк теңдеуі, Рэйлей-Джинс заңы, Эйнштейн формуласы, Комптон эффектісі туралы білімдерін кеңейтеді. Олар сонымен қатар кванттық механикада есептері шешу әдістерін жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Физика ғылымы, математикалық аппаратының ЖОО мен мектепте оқытудың мазмұны
Курстың мақсаты: мектеп және ЖОО ерекшеліктерін ескере отырып, физиканы оқытуға мұғалімдерді кәсіби-бағдарлы дайындау. Физика ғылымының даму жүйесін, педагогиканың дидактикалық принциптерін, іргелі ғылымның дамуындағы математикалық аппараттың рөлін талдауды, олардың өзара байланысын және әртүрлі деңгейдегі физиканы оқытуда математикалық аппаратты қолдану ерекшеліктерін қарастырыңыз. Оқыту процесінде физиканың негізгі салаларын, олардың математикалық аппаратының ерекшеліктерін: қарапайым амалдар, интегралдау, дифференциалдау, өріс теориясы және ықтималдықтар теориясы және т.б. қарастыру көзделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Техникалық және кәсіптік білім берудегі физиканы оқытудың әдістемелік негіздері
Магистрантты ТжКБ кәсіптік қызметке дайындау. ТжКБ физика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдау: мақсаттары мен мазмұны, кәсіптік қызметке және білім беруді жалғастыруға бағдарлану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Физикалық құбылыстарды математикалық модельдеу
Курста физикалық процестерді математикалық заңдылықтармен модельлеудің әдістерімен таныстырады; олардың нақты себептері; көптеген сызықты емес физикалық процестері; көптеген денелердің біріккен қозғалысын зерттеу қажеттілігімен таныстырады; физикадағы цифрлық модельдеу бойынша есептеудің эксперименттері және оның зертханалық тәжірибелерді модельдеуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Оқыту мазмұнындағы күрделілігі жоғары тапсырма және олимпиада есептері
Мақсаты: білім алушылардың физика -техникалық кәсіби бағытын ескере отырып, педагогтарды дайындауда жеке жұмыстарды ұйымдастыру, физиканы оқудың негізгі мақсаттарының бірі түлектерді іргелі ғылым, ғылыми-техникалық прогресс және нанотехнология салаларында одан әрі білім алуға және кәсіби қызметке дайындау болып табылады. Бұған қызығушылық, басқалармен қатар, сәйкес мазмұндағы мәселелерді шешу арқылы дамиды. мазмұнын түсінуде және оны шешуде математикалық аппараттарды таңдау жолдарының әдістерін қалыптастыру.Физикалық есептерді шешуді ұйымдастырудың ең тиімді формалары мен әдістерін меңгерту. Физиканың әртүрлі салаларында физикалық жағдайларды талдауда шығармашылық ойлауды, дербестікті қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы физикалық есептер
Физиканы оқытудағы физикалық есептерді шешудің мәні. Физикалық есептердің түрлері және классификациясы. Есепті шешудің жалпы алгоритмі. Физикалық есептерді шешуде ақпараттық-репродуктивті және проблемалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі жағдайдағы ЖОО мен мектептердегі физика мазмұнының тапсырмалары
Мақсаты: білім беруді реформалау міндеттерін жүзеге асыру мақсатында әртүрлі типтегі (сапалық, сандық, мәтіндік, графикалық, ситуациялық және т.б.) тапсырмалардың құрылымы мен мазмұнын меңгеру. Физиканы оқытудағы білім беру реформасының қазіргі кезеңін зерттеу; физика мен астрономияның интеграциясы; физиканың іргелі заңдары бойынша жаңартылған бағдарлама бойынша тапсырмар дайындаудың технологиясын үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ЖОББ-де отандық және шетелдік тәжірибеге негізделген жаңа теориялардың модельдерін, әдістерін; жаңа оқыту технологияларын енгізу, физика пәнін оқытудың инновациялық әдіснамалық әдіс тәсілдерін, технологияларын әзірлеу және оларды енгізуде жаңартылған білім мазмұнының ЖМББС және әдіснамасын қолданады;
- Педагогикалық эксперименттерді ұйымдастырады: жоспарлау, оның жеке кезеңдерін әзірлеу және жүзеге асыру; нәтижелерді өңдеу және сыни бағалау; оқу үрдісінде дамыту.
- Ғылыми жарияланымдарды, баяндамаларды, патенттер мен есептерді өңдейді, семинарлар, конференцияларды өткізеді, ғылыми - зерттеу жобаларын әзірлейді, академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолдана алады.
- Жаңа технологияларды қолдана отырып ғылыми және білім беру ақпараттарымен жұмыс істейді, оқу-әдістемелік құжаттарды дайындайды; жалпы білім беру ұйымдарында, орта кәсіптік және жоғары білім беру ұйымдарында оқу үрдісін жобалау мен жүзеге асыруда педагогикалық қызметті, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады;
- Педагогика, психология және қолданбалы физиканың өзекті мәселелері бойынша білім мен дағдыларға негізделген оқытудың барлық түрлерін құрастырады;
- Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толығымен ескере отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында топты басқарады, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады.
- Түрлі деңгейде меңгерген (ауызша және жазбаша) шетел тілі өзінің кәсіби қызметінде пәндік сабақтарын өткізуге, ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс жасауға және кәсіби қызмет саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа қатысуға мүмкіндік береді.
- Физикалық мәліметтерді математикалық өңдеулер жасай отырып эксперименттік жұмыстарды жүргізе біледі;
- Заманауи ақпараттық технологияларды меңгере отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізе біледі;
- Математикалық аппаратты қолдана отырып физикалық есептердің шешілуіне талдаулар жасайды.