6B02123 Аспаптық орындаушылық - Үрлемелі және соқпалы аспаптар в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аспаптық орындаушылық саласындағы жоғары білікті бәсекеге қабілетті әлеуметтік ұтқырлығына және еңбек нарығындағы тұрақтылыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік құзыретке ие бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Мамандық І
Үрмелі және / немесе ұрмалы аспаптар маманының орындаушылық техникасын қалыптастыратын практикалық пән. Күнделікті сабақтар жүйесі және оның музыканттың орындаушылық тәжірибесіндегі маңызы. Барокко дәуірінің ұсақ және ірі формаларының туындыларын зерттеу. Нұсқаулық материалмен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ансамбль класы І
Ансамбльдің интонациялық құрылымы, баптау және ойнау. Әуезді жүйе, ансамбльдік партиялардың дыбысталуындағы үйлесімділікке қол жеткізу ретінде, қадамдар мен Интервалдардың зоналық интонациясының заңдылықтары мен заңдылықтарын түсіну арқылы. Гармоникалық жүйе және оның әуезді жүйемен байланысы. Аккордтардың интонациясы, тыныс алу мен құрылыстың байланысы. Есту деректерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль І
Өз аспаптарының партиясын игеру, шығарманың интонациясымен, сөз тіркестерімен, метроритмикалық ерекшеліктерімен жұмыс істеу, динамикалық құрылыспен, штрих палитрасымен жұмыс істеу, шығарманың формасымен жұмыс істеу, ансамбль қатысушыларымен дайындық жұмыстарын ұйымдастыру. Әдебиетпен жұмыс, орындалатын шығармалар композиторларының шығармашылық өмірбаяндарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі I
Студенттердің ансамбльге алғашқы бейімделуі. Ансамбльдік ойынның ерекшелігі туралы түсінік. Ансамбльде ойнаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Ансамбльде агогика, динамика, дыбыс шығару құралдарын игеру. Қарапайым аккорд-гармоникалық ансамбль құрылымы (хорал).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано I
Фортепиано ойнау дағдыларын дамыту. Әртүрлі фортепиано репертуарын үйрену, фортепианода кез-келген аспапқа арналған шығармалармен танысу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Міндетті фортепиано І
Фортепианода ойнау дағдыларын игеру және дамыту, ноталық мәтінді сауатты талдай білу, шығармада өз бетінше жұмыс істеу, стилі, жанры бойынша әртүрлі әлемдік музыкалық мәдениет туындыларын үйрену, ансамбльде сүйемелдеу және ойнау дағдыларын дамыту және меңгеру, парақтан оқу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестр I
Курс студенттерді оркестрге бейімдеуге бағытталған. Курстың мақсаты: оркестр құрамында жұмыс істеу үшін білікті орындаушыларды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано І
Бұл пән кәсіби Аспаптық-орындаушылық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын тереңдетеді, сыныптан тыс концерттік қызметті ұйымдастыруда өзін шығармашылықпен көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Міндетті фортепиано ІІ
Фортепианода ойнаудың маңызды практикалық дағдыларының кешенін әзірлеу, музыкалық қызығушылықтарды ынталандыру, ойлау мен шығармашылық бастаманың тәуелсіздігін дамыту, пианинода ойнау дағдыларын дамыту, сүйемелдеу, транспозициялау, парақтан еркін оқу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ансамбль класы ІІ
Ансамбльде ойнау кезіндегі қарқын мен метроритм. Орындалатын шығарманың бейнелі-мазмұнды мәнін көрсететін дұрыс қарқынның анықтамасы. Метрикалық және орындау агогикасы туралы түсінік. Ансамбль құралдарының динамикалық қатынасы, шығарманың мазмұнын ашудағы нюанстар мен сөз тіркестерінің рөлі, олардың стильмен формамен және қарқынмен байланысы. Барокко және классицизм шығармаларын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр IІ
Курс оркестрде ойнау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оркестрлік музыканы практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу, әртүрлі дәуірлердегі, стильдердегі, жанрлардағы оркестрлік музыка шығармаларын игеру. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық ІІ
Үрмелі (соқпалы) аспаптарда ойнау техникасының негіздері. Орындаушылық тыныс, ерін, тіл, саусақ және музыкалық есту қабілеттерінің өзара әрекеттесуі және жұмысы. Мектептерді, этюдтерді және нұсқаулық материалдарды практикалық зерттеу. Классицизм дәуірінің туындылары, сондай-ақ орыс композиторлық мектебі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі II
Курс ансамбльде ойнаудың негізгі дағдыларын қалпына келтіруге бағытталған. Ансамбльдегі динамикалық нюанстар мен динамикалық тепе-теңдік. Шығарманың жалпы контекстінде ансамбльдің және өз партиясының барлық дауыстарын тыңдай білу. Гомофониялық гармоникалық ансамбль құрылымы. Барокко музыкасының орындаушылық интерпретациясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль ІІ
Соққыларды орындау дағдыларын қалыптастыру және орындаушылық стильдерді меңгеру. Ансамбльдегі техникалық әдістердің бірлігі. Ансамбльдің динамикалық-акустикалық дыбыстық тепе-теңдік мәселелері. Ансамбльді орындау, сүйемелдеу. Барокко және классицизм музыкасын орындаушылық түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано ІІ
Фортепиано әдебиетін зерттеу және музыкалық шығармаларды жоғары көркемдік деңгейде орындау, музыкалық есте сақтау, шығармашылық қиял тетіктерін дамыту, есту-ойлау процестерін жандандыру, эмоционалды, ерікті салаларды, орындаушылық интонация мәдениетін жандандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Фортепиано ІI
Кәсіби қызметте фортепианоны кеңінен қолдануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, дағдылар кешенін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық ІІІ
Орындаушылық шеберлік, өзіндік музыкалық ойлау дағдыларын жетілдіру, стильді, форманы және мазмұнды түсіну. Орындау техникасын дамыту әдістері. Концерттік қойылымға дайындық, орындаушылық қызметке шығармашылық қатынасты тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Парақтан оқу және транспозиция
Музыкалық шығармадағы жұмыстың әртүрлі кезеңдерінде парақтан оқу және транспозициялау әдістемесінің принциптерін игеру, орындау дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Дирижерлеу
Дирижерлік өнердің дамуының қысқаша тарихы. Көрнекті қазақстандық, орыс және шетелдік дирижерлер. Дирижерлеу процесінің мәні. Дирижерлік аппаратты қою принциптері. Дирижерлік схемалар мен дыбыстау түрлерін зерттеу кезектілігі. Қол техникасын дамытудағы арнайы жаттығулардың рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Нота мәтінімен жұмыс
Авторлық мәтінді декодтау әдістерін меңгеру, музыкалық есте сақтау, есту-қозғалыс процестерінің механизмдерін түсіну және пайдалану, дыбыс мәдениетін және интонациялық-семантикалық құрылымдарды арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Гармония
Музыкалық құрылымның дыбыстық модельдері, гармоникалық логика негіздері, төрт дауысты жазу техникасының негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы дирижерлеу
Студентті оркестр дирижері ретінде практикалық жұмысқа дайындау, музыканттың шығармашылық тұлғасын қалыптастыру, музыкалық-теориялық білімдерін тереңдету. Дирижерлеу техникасын меңгеру, оркестрлік репертуарды зерделеу, практикалық орындаушылық, дайындық, ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын тәрбиелеу; шығармамен жұмыс жасауда дербестікті дамыту, шығармашылық бастаманы ынталандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі III
Орындаушылық соққылардың бірлігі мен сәйкестігі. Тақырыпты (әуенді) жеткізудегі дауыстардың өзара әрекеттесуі. Әуеннің бір дауысты, екі және үш дауысты экспозициясы. Классицизм дәуірінің ансамбльдік репертуарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль ІIІ
Метроритмикалық қиындықтар бойынша жұмыс. Метроритм музыканың негізгі элементтерінің бірі ретінде. Формақтың пішіндеу мәні. "Рубато" ұғымы. Күрделі және аралас өлшемдер. Фразалар, оның мәні, мағынасы және құрылыс принциптері. Шығарманы оның құрылымдық бөліктеріне семантикалық бөлу, цезурды белгілеу, шарықтау шегін белгілеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр партияларын оқу
Бұл пәннің негізгі мазмұны студентті музыкалық-орындаушылық іс-әрекеттің заңдылықтары мен принциптерімен, парақпен оқу процесінің кезеңдерімен және ноталық мәтінді оқудың психологиялық құрылымымен таныстыруға, сондай-ақ ноталарды еркін оқудың негізгі әдістерін және ноталық мәтінді жеңілдету әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Орындаушылық өнер тарихы
Курс студенттердің үрлемелі және соқпалы аспаптарда орындау туралы түсініктерін кеңейтуге бағытталған, жалпылама типтегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Курс аясында орындаушылық мектептердің дамуының негізгі кезеңдері, сондай-ақ үрлемелі және соқпалв аспаптардың даму тарихы қарастырылады. Орындаушылық мектептердің принциптері мен әдістері игеріледі, көрнекті композиторлар мен орындаушылардың үрлемелі және соқпалы аспаптардағы шығармашылығы зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр IІІ
Курс оркестрде ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған. Оркестрде ойнауды практикалық оқытумен қатар, пәннің міндеттеріне студенттердің шығармашылық ерік-жігерін, өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысын тәрбиелеу кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлік дирижерлеудің негіздері
Дирижерлық дағдыларды меңгеру, дирижердің практикалық жұмысының негіздерімен танысу, оркестрлік дирижерлық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, дирижерлік аппаратты қою, дирижерлық техникамен танысу, дирижерлық бойынша теориялық еңбектермен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ансамбль класы ІIІ
Ансамбльдік орындаудағы соққылар мен артикуляциялар. Артикуляцияның түсінігі, әдістері және негізгі мүмкіндіктері. Соққылардың негізгі түрлері. Тембрлік ансамбль және оның көркемдік және экспрессивті мүмкіндіктері. Ансамбльдік романтикалық музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық мәдениетінің негіздері
Құқық мәдениетінің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқық мәдениетінің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестрдің жеке әндерін зерттеу
Курс әртүрлі дәуірлердегі, стильдер мен бағыттардағы композиторлардың оркестрлік шығармаларындағы форманың техникалық жағынан күрделі және қиын бөлімдерін зерттеуге және жеңуге, ритм, тепе-теңдік, гармоникалық, тембральды есту және техникалық мүмкіндіктер сезімін дамытуға, орындаушылық ерік-жігерді, зейін мен әртісті тәрбиелеуге, көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындық кезінде музыкалық шығармадағы оркестрлік жұмыстың принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрді орындаудағы қиындықтар
Оркестрлік жазудың тарихымен іс жүзінде танысу, оркестрлік партиялардағы саусақтар мен штрихтар принциптерін игеру, симфониялық және үрлемелі оркестрлердің репертуарлық шығармаларымен оларда кездесетін аспаптық қиындықтар тұрғысынан танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі IV
Темпо-ритақтың бірлігі және ансамбльдегі орындалу синхрондылығы, ансамбльдегі Агогика және оны орындау техникасы. Парақтан ноталарды оқу дағдыларын дамыту және бекіту, мәтінде жылдам бағдарлау. Романтизм дәуіріндегі ансамбль репертуарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Білім алушыларды арнайы пәндерге оқытуға бағытталған қойылған міндеттерді шешудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін білім, дағдылар мен тәсілдер, ережелер кешені.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестрлік қиындықтарын игеру
Пәнді оқу оркестр орындауында авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын үрлемелі аспаптарда білікті орындаушыны тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Қалыптасудың іргелі негіздері; классикалық-романтикалық формалар және барокко дәуірінің кейбір формалары; музыкалық шығарманың құрылымын талдау және музыкалық формаларды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ансамбль класы ІV
Музыкалық шығарманы түсіндірудегі ансамбль мүшелерінің эстетикалық ниеттерінің көркемдік үйлесімділігі мен ортақтығы. Ансамбльге арналған шығармалардың әртүрлі жанрларында, текстураларында және формаларында музыкалық талғамды дамыту. Көркемдік интерпретация дағдыларын жетілдіру. Музыкалық шығармалардың транскрипциясы мен интерпретациясын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр IV
Көркемдік талғамды, стиль сезімін, кең ой-өрісті қалыптастыру, отандық және шетелдік оркестрлік музыканың үздік үлгілерімен танысу. Топта дайындық жұмыстарын жүргізу әдістемесін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық ІV
Қолдар мен саусақтардың бұлшықет жүйесін дамыту, таразылар мен арпеджирленген үштіктерді орындау дағдыларын жетілдіру. Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. ХХ ғасырдағы, сондай-ақ кеңестік кезеңдегі шетелдік композиторлардың шығармаларын зерттеу арқылы жоғары көркемдік талғамның қалыптасуы, оқу және концерттік репертуардың күрделенуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аспаптық ансамбль ІV
Шығарманың көркемдік интерпретациясын жасау. Музыканың экспрессивті құралдарын және орындаудың техникалық қиындықтарын талдау. Әуен, сүйемелдеу, бас және гармоникалық фигура бойынша жұмыс. Күнделікті сабақтар жүйесін әзірлеу, оның мәні мен оқу процесі мен орындаушылық шеберлікті жетілдіру үшін маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыка тарихы
Қазақ музыкасының тарихы — халықтық және халықтық-кәсіби шығармалардың Тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктері қарастырылатын пән. Бұл курс музыкалық-поэтикалық фольклор мен ауызша-кәсіби музыкалық дәстүрдің үлгілерін қамтиды. Пән сонымен қатар Қазақстан композиторларының академиялық бағыттағы жетістіктерін, музыкалық жанрлардың жай-күйін, олардың дамуын, музыкалық шығармаларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы қазақ музыкасының тарихы
Қазақстанның академиялық мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері. Академиялық музыка мәдениетінің жанрлары. 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы: тұлғалар. Қазақстанның бұқаралық музыкалық мәдениеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль класы V
Курс ансамбльдік орындаудың арнайы дағдыларын жетілдіруге (үндестікке, дыбыстың үйлесімділігіне қол жеткізуге), музыкалық ұжымның жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпті тәрбиелеуге, студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыруға бағытталған. Қазіргі кезеңдегі ансамбльдік музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль V
Шығарманы теориялық және орындаушылық талдау және автордың идеясын ашу, музыкалық шығарманың бейнесін, көңіл-күйін түсіну, музыкалық-экспрессивті құралдарды жетілдіру, интонациялық, гармоникалық тембрлік есту қабілетін дамыту, эмоционалды әртүрлілік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлік дайындық І
Оркестрде ойнаудың кәсіби дағдыларын тәрбиелеу, әртүрлі дәуірлердің, жанрлар мен стильдердің туындыларын қамтитын оркестрлік репертуарды меңгеру, әуезді, ладогармоникалық, тембрлі есту, полифониялық ойлауды дамыту, дыбыс шығару, дыбыстау және фразалау мәдениетін жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20-21 ғасырлар тоғысындағы Қазақстан музыкасы
Қазақ кәсіби музыкасының, академиялық музыкасының түрлері мен жанрларының қалыптасуы мен дамуына байланысты мәдениеттің негізгі кезеңдерін игеру. 20-21 ғасырлардағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы: тұлғалар, жанр, музыкалық тілдің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлік топтар І
Топта дайындық жұмыс дағдыларын меңгеру, тұрақты назар мен өзін-өзі бақылауға тәрбиелеу, топтық және жалпы дайындықтың, концерттік орындаудың ерекшеліктерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық V
Орындау аппаратының техникасы, дыбыс шығару тәсілдері, ерекше тәсілдер. Қазіргі заманның шетелдік және отандық композиторларының репертуарлық шығармалары. Көпшілік алдында сөйлеу, әртістік дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті
Қазіргі кезеңдегі Қазақстанның дәстүрлі музыкалық мәдениеті. 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы: тұлғалар, жанр, музыкалық тілдің ерекшеліктері. Қазіргі кезеңдегі музыкалық білім. Мәдениет және өнер қайраткерлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр V
Курс бай және алуан түрлі оркестрлік әдебиеттермен, отандық және шетелдік оркестрлік орындау дәстүрлерімен танысуға бағытталған. Оркестрлік партитураның жеке партияларын орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестрлік класы I
Оркестрлік музыканы практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу, әртүрлі дәуірлердегі, стильдердегі, жанрлардағы оркестрлік музыканың түпнұсқа туындыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі V
Курс ансамбльде ойнау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Репертуарды практикалық игеру және үрмелі аспаптар ансамбльдері үшін заманауи музыканың түрлі стильдеріндегі шығармаларды концерттік орындауға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
20 ғасырдағы музыкалық шығармаларды полифония және талдау
Курстың мазмұнына мыналар кіреді: негізгі музыкалық формаларды (вокалдық, хор, аспаптық музыка) терең зерттеу. ХХ ғасыр музыкасының полифониялық формалары. Әр түрлі формадағы және жанрдағы музыкалық шығармаларды, соның ішінде симфониялық және музыкалық-театрлық жанрларды практикалық талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі VI
Курс ансамбльде ойнау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Ансамбль құрылымындағы негізгі және жанама тақырыптар. Практикалық игеру және концерттік қойылымға дайындық-жанрлық ансамбльдік формалар: пьеса, музыкалық сурет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қосымша аспап
Үрлемелі аспаптардың пайда болу және қайта құрылу тарихын, экспрессивті және техникалық мүмкіндіктердің даму заңдылықтарын, игерілетін аспаптың репертуарын зерттеу, нұсқаулық-жаттығу және көркем материалды игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Полифония
Курста көп дауысты ұйымның түрлері, полифониялық техниканың түрлері, құрылымы мен формалары, полифониялық стильдер зерттеледі. Полифониялық формаларды, текстураны, стильді және жанрлық сорттарды білу. Полифониялық музыканың заңдылықтарын анықтай білу. Полифониялық көп дауысты талдау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр VІ
Оркестрлік музыкалық шығарманың әртүрлі түсіндірмелерімен танысу, оркестрлік шығармаларды концерттік орындауға дайындық арқылы шығармашылық ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем музыкасының тарихы
Еуропалық музыкалық өнердің әлеуметтік процестер, көркемдік тенденциялар, академиялық жанрлар және композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы. Тұлғалар, жанрлар, шығармалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VI
Ұсақ және ірі техникамен байланысты мотор-мотор дағдыларын дамыту, штрих-палитраның барлық арсеналын меңгеру, дыбыс шығару мәдениетін жетілдіру, стильде сауатты фразалар мен артикуляция техникасын меңгеру. Орындаушылық интерпретацияны талдау техникасын, шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Жеке орындаушылық қызмет үшін репертуарлық багажды жинақтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Полифониялық формалар
Курста көп дауысты ұйымның түрлері, полифониялық техниканың түрлері, құрылымы мен формалары, музыканың полифониялық стильдері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрлік класы IІ
Оркестрлік музыканы практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу, өңдеулер мен аранжировкаларды меңгеру. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестрлік топтар ІІ
Топтағы дайындық жұмыс дағдыларын жетілдіру, жалпы оркестр мен жекелеген топтар орындайтын музыканы түсіну, тақырыпты, төменгі дауысты, сүйемелдеуді есту қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропалық емес музыкалық мәдениет
Курста Еуропадан тыс музыканың негізгі жанрлары зерттеледі. Үндістан, Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия, Африка елдерінің дәстүрлі музыкалық мәдениеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тектес аспаптарды зерттеу
Тектес аспаптардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін, олардың үрлемелі және симфониялық оркестрлердегі рөлін зерттеу, осы аспап үшін арнайы жазылған немесе аударылған шығармаларды зерттеу, репертуарға оркестрлік партиялардың неғұрлым жауапты жеке және техникалық қиын фрагменттерін қосу, артикуляция, дыбыс шығару, дыбыстау, агогика және фразалау дағдыларын жетілдіру, техникалық дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Шығыс музыкасы
Пән студенттерді Таяу, Орта және Қиыр Шығыс елдерінің музыкалық мәдениеттерімен таныстырады. Оқу процесінде зерттеудің тарихи принципі қолданылады. Тақырыпты зерттеу барысында әр елдің кезеңділігіне сәйкес келетін тарихи кезеңдер қамтылады, сонымен қатар жаһанданудың қазіргі контекстінде музыкалаудың дәстүрлі формалары қарастырылады. Курс Шығыс музыкасының түрлерін, жанрларын, музыкалық-теориялық жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен білім музыкатанушы студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, кәсіби қызығушылықтың бағытын таңдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ансамбль класы VІ
Курс көркемдік және экспрессивті құралдарды (артикуляция, әр түрлі дыбыстық палитра және орындаушылық экспрессивтіліктің басқа құралдары) игеруге, кәсіби терминологияны білуге бағытталған. Зейінді шоғырландыру қабілетін, көркемдік-бейнелік міндеттерді өз бетінше қою және шешу қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрлік дайындық ІІ
Бірлескен ойын, музыкалық шығарманы ұжымдық оқу дағдыларын жетілдіру, жеке және ұжымдық жауапкершілік сезімін, оркестрлік орындаудағы шығармашылық тәртіпті тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тектес аспап
Курстан өту нәтижесінде дағдыларды игеруге, аспаптардың ерекшеліктерін игеруге және тектес аспаптарда ойынды еркін меңгеруге тиіс тектес аспаптарда жоғары білікті музыкант-орындаушыларды даярлау және тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Педагогикалық репертуарды игеру
Колледждің оқу-педагогикалық репертуары туралы білімдерін кеңейту, музыкалық педагогиканың ерекшеліктерін игеру: музыкалық-көркемдік және техникалық дамудың бірлігі қағидаты, оны педагогтың практикалық жұмысында жүзеге асыру тәсілдері мен әдістері, осы әдістерді қолданудағы жеке көзқарас; көрнекті оқытушылар мен орындаушылардың тарихи мұрасын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль VІ
Курс бірлескен ойын дағдыларын жетілдіруге, авторлық мәтінді жеке оқудың көптігін бірыңғай көркемдік міндетке бағындыруға, ансамбльдік орындаудағы шығармашылық тәртіпті тәрбиелеуге, ансамбльдік әдебиеттермен танысуға және қазіргі заман шығармаларының репертуарын жинақтауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығармашылық жоба
Жобалау қызметін ұйымдастырудың принциптері мен ережелерімен танысу. Шығармашылық жобаны орындау кезінде оқу - зерттеу қызметінің мотивтерін, мәселені шешуге жүйелі тәсілді қолдану тәжірибесін қалыптастыру, әдеби көздерді, интернет ресурстарын іздеу және олармен жұмыс істеу дағдыларын, өз жұмыс нәтижелерін таныстыру дағдыларын қалыптастыру, тапсырманы қою, объектіні зерттеу процесінің алгоритмі мен моделін әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық VIІ
Қиындығы жоғары туындыларды зерделеу арқылы орындаушылық дағдыларды, Дағдылар мен білімді жетілдіру. Шығармаларды орындау сипаты, жеке көркемдік образ жасау, стиль, пішін және мазмұн ұғымдарын бекіту. Транскрипцияны талдау және музыкалық шығарманы түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаптық ансамбль VІІ
Әр түрлі аспаптар құрамы үшін ансамбльдік шығармаларды жоғары көркемдік деңгейде орындай білуге, ансамбльдік міндеттерге сәйкес орындаушылық тәсілдерді бейімдеуге, парақтан, оның ішінде транспозициялық аспаптар партиясынан еркін оқуға, әр түрлі құрамдағы ансамбльдерде дайындық жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Музыкалық-педагогикалық процеске көзқарастардың тұтас жүйесін қалыптастыру, музыкалық білім беру құрылымы туралы білімді кеңейту, жалпы оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптері және оның жекелеген кезеңдері, орындаушылық және педагогикалық практиканы талдау және түсіну қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ТМД елдерінің қазіргі заманғы музыкасы
Курс посткеңестік кеңістіктегі ең танымал композиторлардың шығармашылық қызметі, көркемдік-стильдік бағыттары туралы музыкалық-тарихи мәліметтер береді және музыкалық тілді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, гармоникалық және құрылымдық ерекшеліктерін ашуға байланысты теориялық мәселелерді синтездейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Пән музыкалық бизнес пен кәсіпкерліктің маңызды принциптерін және продюсердің маңызды фигураларының бірін негіздейді. Бұл шоу-бизнестің бұрын іске асырылмаған идеяларды кейіннен жобалар немесе тұжырымдамалар болатын жаңалықтарға айналдыра алатын негізгі фигура. Қазіргі кезеңдегі музыкалық шоу-бизнес, Орындаушы мен көрермен арасындағы қарым-қатынас, сахна бейнесін құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығармашылық жобаны құру технологиясы
Өнер мен білім беруде технологиялық тәсілді қолдану мәселелері бойынша отандық және шетелдік тәжірибенің ресурстық-ақпараттық базасын қалыптастыру, музыкалық өнерде және білім беру қызметінде шығармашылық жобаларды құрудың заманауи әдістері мен технологияларын және оларды оқу-кәсіби қызметте қолдану тәжірибесін зерделеу, музыкалық өнерде және білім беру қызметінде шығармашылық жобаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ансамбль класы VІІ
Орындаушының өзінің көркемдік даралығын, өзінің орындаушылық стилін, техникалық тәсілдерін даралығымен, стилімен, серіктестердің орындау әдістерімен өлшеу қабілетін жетілдіру, тұтастай алғанда шығарманы орындаудың үйлесімділігі мен үндестігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заман музыка тарихы
Курс ХХ ғасыр музыкасының негізгі бағыттары мен көркемдік тенденцияларын, сондай-ақ заманауи музыканың ерекшеліктерінің музыкалық өнерінің ең жарқын үлгілерін зерттейді. ХХ ғасыр мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмысты жазу
Қорытынды біліктілік жұмысын жазу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту, жүйелеу, бекіту және кеңейту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жобасы
Курстың мазмұны мынадай бөлімдерді қамтиды: ғылыми зерттеудің ерекшелігі; ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері; ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері; ғылыми-зерттеу процесін ақпараттық қамтамасыз ету; ғылымды ұйымдастыру және басқару нысандары; СҒЗЖ түрлері мен нысандары; курстық және дипломдық жұмыстарды дайындау; ғылыми жұмыстың этикалық нормалары; зерттеу әдістері және олардың сипаттамалары; ғылыми-зерттеу кезеңдері мен ғылыми жұмыстың міндеттері; ғылыми өнім түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениет саласындағы жобалау қызметі
Мәдениет саласында жобалар құру мәселесінің тарихы. Жобаларды құру мәселесі бойынша ғылым мен практиканың қазіргі жағдайы. Жоба және жобалау. Жобалардың жіктелуі. Жобалау кезеңдері және технологиялық операциялардың реттілігі. Жобалауға ғылыми көзқарастың талаптары. Жобаның құжаттамасы. Жобаны таныстыру өнері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі VII
Ансамбльдегі кәсіби ойын. Әр түрлі дәуірлер мен стильдердің ірі көп бөлімді шығармаларын іс жүзінде игеру және концерттік орындауға дайындау, әлемдік музыкалық мәдениеттің шедеврлер ансамблі үшін аудармалармен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр VІІ
Шығармашылық қызмет түрі ретінде оркестрлік орындаушылықтың ерекшелігін түсінуді тереңдету. "Командада" жұмыс істеу дағдыларын, ұжымда орындау сапасы үшін жауапкершілік сезімін, топ концертмейстерінің міндеттерін орындауды дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмысы
Пәннің мазмұны музыкалық өнер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын түсінуді, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын зерттеуді; есептеу және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдануды, ғылыми қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық театрдың тарихы
Музыкалық (опера театрының) қалыптасу және даму жолдары. Опера жанрларының тарихи түрлерін және тиісті формаларын зерттеу; опера материалының заманауи сахналық түсіндірмелерімен танысу (ХХ ғасырдың аяғынан бүгінгі күнге дейінгі кезең).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мазмұнына зерттеудің дизайны, редакциясы, құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен бөлімшелері, ғылыми жұмыс үшін тақырыпты таңдау және тұжырымдау туралы ақпарат кіреді. Ғылыми зерттеулер жүргізу білімін, қажетті ғылыми ақпаратты іріктеу және талдау қабілетін, библиографиялық жазба жүргізу, ғылыми жұмыстарды ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль VІІI
Жан-жақты білімді, шеберлікті, ансамбльдік орындау дағдыларын, ансамбльдік репертуарды (дуэттер, трио, квинтеттер, секстеттер және т.б.), әр аспаптың ерекшеліктерін, дыбыстың бірлігін, соққыларды, ойынның ансамбльдік компоненттерімен жұмыс істеуді қалыптастыру, өз іс-әрекеттерін ансамбльдің басқа қатысушыларымен үйлестіру қабілетін жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлік
Орындаушы ретінде кәсіби қызметке қажетті теориялық және практикалық білім беру, ноталық және әдістемелік әдебиеттерді қолдануға үйрету, шығармашылық ойлауды, орындаушылық тәжірибені жалпылау, сыни қабылдау және шығармашылық дамыту қабілетін дамыту, шығармаларды орындау процесінде теориялық білімді практикалық қолдануға үйрету. Музыкалық орындаудың прогрессивті әдістерін меңгерген, болашақ мамандық алдына қойған міндеттерді өз бетінше және шығармашылықпен шеше алатын үрлемелі және соқпалы аспаптың жоғары кәсіби орындаушысын даярлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Оркестр VІІІ
Пән курсы студенттерді тиісті оркестрлік топтарда жетекші орын алуға мүмкіндік беретін деңгейде кәсіпті меңгерген оркестр әртістері ретінде кейінгі жұмысқа дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ансамбль класы VІІІ
Әр түрлі стильдегі ансамбльдік композицияларды зерделеу және оларды концерттік нұсқада орындау, шығармаларды зерделеу және олардың концерттік орындалуы процесінде шығармашылық бастаманы ынталандыру, штрихтарды, әдістерді, нюанстарды, үйлесімділікті егжей-тегжейлі тіркей отырып, ансамбльдік партияларды дербес транскрипциялау дағдысын тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі VIII
Ансамбльдегі кәсіби ойын. Концерттік орындауды практикалық меңгеру және дайындау: күрделі полифониялық ансамбльдік форма – Фуга; виртуоздық сипаттағы ансамбльдік шығармалар, Қазақстан композиторларының шығармалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль
Пән курсы көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, ансамбльдік ойында орындаушылық ниеттің бірлігін, жалпы жоспардың дәйектілігін және егжей-тегжейлі толық келісімділігін көрсете алатын, әр партияның сипатын түсінетін, орындалатын шығарманың тақырыптық материалын түсінетін, ансамбльдің көркемдік мазмұны мен формасының, шығарманың жанры мен стиль ерекшеліктеріне байланысты музыкалық-орындаушылық міндеттерін анықтай алатын жоғары білікті орындаушыларды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VIІІ
Пәннің мақсаты — әртүрлі дәуірлердің, стильдер мен жанрлардың туындыларын қамтитын ҚМА (қорытынды мемлекеттік аттестаттау) бағдарламасын дайындау. Жинақталған кәсіби білімді жалпылау, жоғары орындаушылық деңгейде дағдыларды практикалық қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ноталық мәтінді практикалық талдау дағдыларын меңгерген. Музыкалық шығармаларды талдай алады. Барокко, классицизм, романтизм музыкалық формаларының ерекшеліктерін біледі.
- Әр түрлі орындаушылық редакцияларды талдау дағдыларын меңгерген. Жеке орындаушылық дәстүрлерін және оркестрлік хат сипатын салыстыра біледі, олардың өзара әсерін белгілейді. Үрмелі аспаптардың түрлері мен конструкцияларының пайда болу, даму және жетілдіру тарихын біледі.
- Үрлемелі (соқпалы) аспапта ойнаудың техникалық принциптері мен тәсілдерін, музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгерген. Әр түрлі дәуір, стильдер мен жанрлардың шығармаларын орындай алады, музыкалық мәнерлілік құралдарын пайдалануды ескере отырып, шығарманың көркемдік бейнесін аша алады. Музыкалық шығарманың орындаушылық түсіндірмесінің принциптерін, дыбыспен, ырғақпен, динамикамен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі.
- Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеу дағдыларын меңгерген. Ғылыми зерттеулерді орындай алады. Ғылыми ізденістің кезеңдері, тәсілдері мен әдістерін біледі.
- Бірлескен музицирлеу, дербес ұжымдық жұмыс дағдыларын меңгерген. Ансамбльдің барлық қатысушыларымен орындаушылық іс-әрекеттерді келіседі. Ансамбльдердің түрлі түрлеріне арналған орындаушылық тәсілдерді, аспаптар мен тембрикалық дыбыстарды, репертуарды біледі.
- Фортепианода ойнау дағдыларын меңгерген. Фортепианода түрлі жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды сапалы көркемдік деңгейде орындай алады, сүйемелдей алады. Фортепианода, репертуарда орындаушылық қағидаларын біледі.
- Басқару қызметі саласында ұйымдастырушылық құзыреттіліктің жоғары деңгейін анықтайтын тиімді басқару дағдыларын меңгерген. Шығармашылық ойлауды басқара алады. Басқарудың заманауи теориялары мен әдістерін, Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды біледі.
- Білім алушылармен жұмысты перспективалық және ағымдағы жоспарлау дағдысын меңгерген. Оқытудың кешенді тәсілін жүзеге асыра алады. Арнайы құрал сыныбында оқытудың негізгі принциптерін біледі.
- Оқу және нормативтік құжаттарды, кәсіби сөйлеуді жүргізу дағдыларын меңгерген. Арнайы әдістемелік және оқу әдебиетін қолдана алады. Музыкалық үрдісті ұйымдастырудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, негізгі оқу-педагогикалық және концерттік репертуарды біледі.
- Фортепиано астындағы клавир және партитура бойынша дирижерлау дағдыларын меңгерген. Партитурамен өз бетінше жұмыс істей алады, орындаушылық дирижерлік талдау жасай алады. Дирижерлау техникасының негізгі элементтерін, дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздерін, дирижерлік қаңылтырдың құрылымын, дирижерлік сызбаларды біледі.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын меңгеруге қолдануға және сақтауға дайын,а дамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істейді. Мәдениет саласын басқаруды және бизнесті жүргізуді біледі. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі. Қауіпсіздік негіздерін біледі, қоршаған ортаға деген көзқарасты біледі.
- Оркестрлік ұжымдық музициялау дағдыларын, оркестрлік сүйемелдеу ерекшеліктерін меңгерген. Өз құралының партиясын орындай алады, парақтан оқи алады, транспонациялай алады. Оркестрлік ойынның ерекшеліктерін, ұжымдағы жұмыстың ерекшелігін біледі.
- Тарихи даму контексінде туындыны талдау дағдыларын меңгерген. Арнайы әдебиетпен және ноталық материалдармен жұмыс істей алады. Музыкалық мәдениеттің тарихи даму ерекшеліктерін, музыка дамуының жалпы бағыттарын біледі.
- Ноталық мәтіннің ең маңызды элементтерін бөлу, қандай да бір қателерді түзету мүмкін еместігіне байланысты тоқтаусыз ойнау дағдыларын меңгерген. Ноталық мәтінді сауатты оқып, жариялай алады. Оркестрлік партиялардың негізгі жиынтығын және бейінді және ұқсас аспаптарға арналған қиындықтарды біледі.