Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02126 Оркестрлік дирижерлеу в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Оркестрлік репертуар I
    Несиелер: 2

    "Оркестрлік репертуар I" пәні оркестрлік репертуарды таңдау және құру бойынша практикалық, теориялық іскерліктер мен білімді қалыптастырады, кең жалпы-көркемдік және музыкалық ой-өрісі қалыптасады, репертуарды таңдау кезінде көркемдік талғам жетілдіріледі,рухани әлемді, ішкі мәдениетті, эстетикалық талғамдарды байытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс I
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік класс I" пәні - дирижердің теориялық және практикалық дайындығы жүйесіндегі негізгі орталық пән, онда ұжымның болашақ жетекшісінің барлық музыкалық және арнайы білімі фокусталады. Бұл пәнді оқу кезінде эродуция кеңейтіледі, болашақ дирижердің көркемдік талғамы дамиды, орындаушылық дағдылары, Барокко және классицизм дәуіріндегі композиторлардың күрделілігі орташа ірі формадағы орындалатын шығармалардың стилі мен формаларын түсіну және жоғары көркемдік оркестрлік репертуарды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 5

    "Мамандық 1" пәні дирижерлік техниканың кәсіби дағдыларын үйренеді. Дирижерлік техника мен дирижерлік мануалмен жұмыс істеу. Дирижерлік техника: тактирование, фразировка, артикуляция, ауфтакт, динамика. Сахналық мінез-құлық: партитураның көркемдік мазмұнының мәнерлілігін жасай білу және жеткізе білу, партитурамен жұмыс істей білу, түрлі стильдер мен жанрлардың репертуарын әр түрлі және сауатты қалыптастыра білу; шетелдік, орыс және қазақ классикасының шығармаларын кеңінен қолдана білу. Арнайы дирижерлік әдебиетті оқу, туындыны жанр, стиль, мәнерлі құралдардың сипаты тұрғысынан талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестрлік стильдердің тарихы I
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік стильдердің тарихы I" пәні партитураларды тарихи-стильдік талдау әдістерін, стиль ұғымын, музыкалық матаны және оның құрылысын стильдік талдаудың негізі ретінде, дирижерлік-орындаушылық өнердің теориялық негіздерін үйренеді, оркестрлік ұжымға арналған репертуар мен бағдарламаларды құрастырудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курстың негізгі міндеттері-студенттерді оркестрлік ойлаудың заңдылықтарын түсінуге, оркестрлердің әр түрлі технологиялық тәсілдерінің көркемдік-уәжді мақсатын ашуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 2
    Несиелер: 5

    "Мамандық 2" пәні дирижерлау техникасын жетілдіреді. Осы мамандықтың түлектері үшін кәсіби қызметінің міндеттері - оркестр мен шығармашылық ұжымның жетекшісі ретінде жұмысты ұйымдастыруға бағытталған тұтас процесті жүзеге асыру; оркестрлік репертуарды дайындау және жетілдіру; концерт залы жағдайында репетициялық және көпшілік орындаушылық жұмыс; қосымша кәсіптік білім беру мекемелерінде оқу үдерісін әлеуметтік-педагогикалық және оқу-әдістемелік жүзеге асыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр стилдерінің тарихы ІІ
    Несиелер: 3

    "Оркестр стильдерінің тарихы II" пәні оркестрлік стильдер мен жанрларды, дирижерлік-орындаушылық өнердің теориялық негіздерін оқытады. Курстың мақсаты - тарихи практикадағы аспаптық-оркестрлік ойлаудың даму үрдістерін жан-жақты зерттеу, оның қазіргі жағдайын бағалау және осы саладағы музыкалық-теориялық білімдердің аналитикалық дағдыларын меңгеру. Оқыту пәні оркестр өнерінің даму тарихы, оркестрдің пайда болуынан қазіргі кезеңге дейінгі эволюциясы болып табылады. Оркестрлік мәнерлілік құралдарын түсіндіру бейнелі мазмұндық сфераға және шығарма тұжырымдамасына байланысты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестрлік репертуар II
    Несиелер: 2

    "Оркестрлік репертуар II" пәні репертуарды дұрыс таңдау білімін қалыптастырады, репертуар көркемдік қатынаста идеялық - мазмұнды және құнды болуы тиіс, өзінің мазмұны бойынша әр түрлі – бұл оркестрлік ұжымдардың жұмысындағы жауапты сәт, болашақ дирижерлердің көркемдік талғамын тәрбиелейді, олардың жалпы білім беру және мәдени ауқымын кеңейтеді. Курстың мақсаты-көркем және техникалық жағынан репертуарды дұрыс таңдау, бұл ұжым мен дирижердің шығармашылық өсуіне ықпал етеді, оның орындаушылық шеберлігін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс II
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік класс II" пәні бойынша оқытудың негізгі міндеттері жоғары орындаушылық мәдениетті тәрбиелеуді, оркестрлік дирижерлау мектебін меңгеруді, дирижерлік өнер дәстүрін білетін және оны беру тетігін меңгерген тұтас гуманистік дүниетанымы бар оркестрлік ұжымның үйлесімді дамыған басшыларын тәрбиелеуді көздейді. Оркестр жетекшісі жоғары ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болуы, эрудициялық және беделді музыкант болуы, пьеса қоя білуі және жалпы өнер көрсету бағдарламасын жасай білуі, оның жұмысқа деген көзқарасы оркестранттарға үлгі болып табылатынын есте сақтауы тиіс.Оның ұжыммен жұмыс істеу әдістеріне, әрбір орындаушыға көзқарасты табу қабілетіне оркестрлік сыныпт��ң барлық оқу-тәрбие және шығармашылық жұмысының жетістігі байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестрлік баллдарды оқу
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс III
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік класс III" пәні бойынша оркестрдің дирижерларында дирижерлік қабілеттерін дамытуда, олардың шығармашылық әлеуетін дамытуда, еңбекқорлыққа тәрбиелеуде маңызды рөл атқарады; оркестрлік ұжымды дирижерлау барысында шығармашылық белсенділікті ынталандырады. Бұл оркестрдің болашақ дирижерларында көркемдік-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыруға және тұтас музыкалық дамуға ықпал етеді. Оркестрге басшылық ету шығармашылық процесс болып табылады, жеке қасиеттерді тиімді дамытуға ықпал етеді (зейін қою, дирижерлік ерік және т.б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 5

    "Мамандық 3" пәні кәсіби дирижерлік дағдыларды жан-жақты дамытады және жетілдіреді. Дирижерлау білім алушылардың өзіндік сабақтарының сипаты мен бағыттылығы дирижерлік өнердің өзіндік ерекшелігімен байланысты. Дирижерлік мамандықтың көптүрлілігі өз бетінше жұмыс істеу әдістері мен формаларының көптүрлілігін талап етеді. Студенттің қабілетін дамыту үшін оқылатын шығарманың партитурасының өзі үлкен маңызға ие. Шығарманы мануалды игеру-партитурамен жұмыстың практикалық, дирижерлік түрі.Орындау жоспарында партитураны меңгеру: ноталық мәтінмен танысу ( автор, атау, тональность, авторлық ремаркалар мөлшері); шығарманың түрін талдау ( жалпы, жеке бөлімдер); музыканың жалпы сипатын, ���тильдік ерекшеліктерін, бейнелі эмоциялық мазмұнын түсіну. Оркестрлік фактураны талдау. Атқарушылық ойды нақтылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фортепиано І
    Несиелер: 2

    Фортепианолық ойын дағдыларын дамыту. әр түрлі фортепианолық репертуарды зерттеу, фортепианода кез келген аспаптарға арналған шығармалармен танысу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы I
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы I" пәні оркестрлік аспаптардың пайда болу тарихы, аспаптарда ойнау техникасы, аспаптардың мәнерлі және техникалық мүмкіндіктері және олардың оркестрдегі рөлі бойынша білім қалыптастырады; аппликатуралар мен штрихтарды таңдау, Үрмелі, соқпалы және ішекті аспаптарда дыбыс түзудің акустикалық негіздері, әрбір аспаптың тембрлік сипаттамаларына, диапазонына, дыбыс шығару тәсілдеріне және техникалық мүмкіндіктеріне қатысты ерекшелік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • История казахской музыки
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік партитураны талдау және талдау
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс IV
    Несиелер: 3

    Дирижерларға арналған "Оркестрлік класс IV" курсының негізгі міндеттері - оркестрге басшылық жасау дағдыларын меңгеру, оркестрлік партитураны сауатты оқу, оркестрлік дыбысталуын тыңдау, интонация тазалығы, оркестрлік ойындар мен дирижерлік қимылдың дәлдігі, оркестрлік репертуарды зерделеу, оның стилистикалық әртүрлілігін үйрену, концерттік бағдарламаларды дайындау, партитураларды еркін оқу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы ІІ
    Несиелер: 2

    "Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы ІІ" пәні симфониялық оркестрдің негізгі аспаптарымен танысады және таныстырады. Штрихтар, амбушюралық техника және аппликатура негіздері, Ішекті, үрлемелі және ұрмалы аспаптарда дыбыс шығарудың ерекше тәсілдері. Курс оркестрдің шығармашылық ойлау стилі бар, оркестрлік орындаушылықтың негізгі мәселелерінде құзыретті, таңдаған бағыттағы терең теориялық және практикалық дайындығы бар, өзінің қызметінің қоғамдық маңызын терең түсінетін, жан-жақты білімді музыкантты тәрбиелеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 5

    "Мамандық 4" пәні дирижерлау техникасын жетілдіруді, музыкалық ойлаудың дербестігін, шығарманың мазмұнын, формасы мен стилін түсінуді, оркестрлік ұжыммен репетициялық процесс технологиясын білуді, сондай-ақ әртістік қабілеттерін дамытуды жалғастырады. Партитураны мануалды меңгеру: қимыл-қимылға беру үшін дирижерлік құралдарды іздеу; фраза жасау; форманың даму динамикасы; музыкалық қозғалыс бейнесі; музыканың бейнелі-эмоциялық сипаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптық зерттеулер
    Несиелер: 2

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс IV
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік класс V" пәні оқу материалы негізінде дирижердің техникалық және музыкалық-орындаушылық қабілетін дамытуға бағытталған: оркестрлік және вокалдық шығармалар негізінде және оған Борокконың, классицизм, романтизм мен импрессионизмнің күрделілігі орташа композиторлардың шығармалары кіреді және жоғары көркемдік оркестрлік репертуарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығарашылырды талдау
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрді дирижерлеу (түрлері бойынша) I
    Несиелер: 3

    "Оркестр дирижерлеу (түрлері бойынша) I" пәні дирижердің орындаушы, ұйымдастырушы және басшы ретінде іс-әрекеті мүмкін болмайтын қабілетін қалыптастырады және дамытады, арнайы сыныпта алынған дирижерлау бойынша білімді бекітуге мүмкіндік береді және оркестрмен практикалық жұмыс мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғ. қазақ музыкасы
    Несиелер: 3

    "ХХ ғасырдың қазақ музыкасы" пәні ХХ ғасырдың қазақ музыкасының негізгі бағыттары, стильдік үрдістері, дәуірдің көрнекті қазақ композиторларының шығармашылығы туралы білімді, ХХ ғасырдағы қазақ музыкасының даму процесін ұғыну үшін қажетті теориялық, әлеуметтік-тарихи білімді қалыптастырады; ХХ ғасырдың жетекші көркем стилімен, олардың музыкалық өнердегі көріністерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлеу I
    Несиелер: 5

    "Дирижерлеу I" курсы жоғары музыкалық оқу орындарында оқытылатын арнайы пәндер циклындағы ең маңызды компоненттердің бірі болып табылады. Пәнді игерудің мақсаты-студенттің музыкалық ойлауын дамыту арқылы оркестр дирижерлау саласындағы білімді тереңдету; әр түрлі мектеп композиторларының оркестрлік шығармаларын түсіндірудің орындаушылық ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инструментовка II
    Несиелер: 3

    "Аспаптау" пәні аспаптық-оркестрлік ойлаудың даму үрдістерін жан-жақты зерттейді, оның қазіргі жағдайын бағалау және оркестр мен ансамбльдің кез келген құрамы үшін құрал-саймандардың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс VI
    Несиелер: 5

    "Оркестрлік класс VI" пәні практикалық пән болып табылады. Оркестрмен репетициялық жұмыстың негізгі тәсілдерін практикалық зерттеумен қатар, осы пәннің міндеттеріне болашақ дирижерларды дирижерларды дирижерлік техника тәсілдерін: қимыл, динамика, ырғақтық сурет және т.б., партитурамен жұмыс істеу дағдыларын игеру; тарих саласындағы ең төменгі білімді меңгеру және әр түрлі стильдер мен жанрларды түсіну, сондай-ақ музыкалық ұжымды басқару өнеріне байланысты оркестрмен дайындық жүргізу дағдыларын меңгеру кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижерлеу II
    Несиелер: 5

    "Дирижерлеу II" курсы студенттің ұйымдастырушылық-басқару, музыкалық-ағартушылық қызмет, шығармашылық ұжымды көркемдік басқару саласындағы барлық білім, кәсіби дағдылар мен іскерлікті меңгеруін мақсат етеді. дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтері туралы, дирижерлік қозғалыстардың технологиялық және физиологиялық негіздері туралы, дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздері, дирижерлік қаңылтырдың құрылымы, дирижерлік схемалар туралы негізгі білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік дирижері
    Несиелер: 4

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы дисциплиналарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    "Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы түсініктерді, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсінуді, музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынасты; музыкалық-шығармашылық қасиеттерін, өлшемдік сезімдерін, формаларын, музыкалық ойлауды белсендіруді, ладогиялық ойлауды тәрбиелеуді қалыптастырады. Кәсіби аналитикалық ойлау қабілетін қалыптастырады; барлық түрлердегі ойындар арқылы модуляциялардың, транспозициялардың еркін ойнауы; музыка өнері мен ғылым саласындағы арнайы әдебиетпен жұмыс істеу қабілеті, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрді дирижерлеу (түрлері бойынша) II
    Несиелер: 3

    "Оркестрді дирижерлеу (түрлері бойынша) II" пәні оркестрлік ұжымды басқаруда дирижерлау техникасы бойынша, репетициялық процесс технологиясы бойынша, оркестрлік репертуарды таңдау бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастырады. Курс көркемдік, музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген, оркестрдің дирижері ретінде өз бетінше қызмет етуге қабілетті жоғары білікті дирижерлерді дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фортепиано II
    Несиелер: 2

    "Фортепиано II" пәні әр түрлі стильдегі, жанрлардағы, формадағы музыкалық шығармалармен таныстырады; одан әрі кәсіби қызметте қажетті құралдарды меңгеру дағдысын, біліктерін жетілдіреді, жетілдіреді; аспаптық қызметтің басқа түрлерінде (парақтан оқу, есту бойынша іріктеу, аккомпанементтерді орындау, транспондау) жұмыс істеу дағдысын дамытады; музыкалық шығармада өзіндік жұмыс істеу дағдысын, фортепианолық техниканың негізгі түрлері мен дыбысты шығарудың әртүрлі сапасымен жұмыс істеу әдістерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    "Орындаушылық өнер тарихы" пәні орындаушылық өнердің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастырады, оркестрлік орындаушылықты дамытудың тарихи процесінің қоғамның тарихи даму процесімен тығыз байланысын анықтайды, ұлы дирижерлердің шығармашылығын көрсетеді. Оркестрлік музыканың кезеңдері, хронологиялық шеңбері, даму тарихының заңдылықтары туралы; музыкалық бағыттардың көркемдік ерекшеліктері, музыкалық өнердің ағымдары, оркестрлік шығармалардың жанрлары, стильдері туралы білім қалыптастырады; белгілі композиторлар шығармашылығының негізгі кезеңдерінде олардың жалпы тарихи үрдіспен, уақыттың ғылыми және мәдени оқиғаларымен өзара байланысы, композиторлардың музыкалық шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы исскуство өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    "Қазақстанның орындаушылық өнерінің тарихы" пәні Қазақстанның орындаушылық өнерінің даму тарихының негізгі кезеңдері, орындаушылық принциптері, көркемдік стильдері, оркестрлік орындаушылық бағыттары туралы; Қазақстанның дирижерлік өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы туралы; қазіргі қазақ музыкасының эстетикалық, ғылыми-теориялық, композициялық мәселелері туралы базалық кәсіби білімді қалыптастырады.; Тарихи контекстегі қазақ оркестрлік орындаушылығының дамуын ұғыну қабілеті, студенттердің кәсіби ой-өрісін жетілдіру және кеңейту, олардың Қазақстандағы музыкалық стильдер мен бағыттар тарихында бағдарлануға қабілетін дамыту ,қазақ музыкасының тарихи-эстетикалық анализінің дағдыларын қалыптастыру, тарихи-теориялық циклдің Қазақстандағы өзекті орындаушылық тәжірибемен органикалық байланысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрді дирижерлеу (түрлері бойынша) III
    Несиелер: 5

    "Оркестрді дирижерлеу (түрлері бойынша) III" пәнінің негізгі міндеттері Оркестрмен дирижерлау техникасы дағдыларын қалыптастыру (түрлері бойынша), оркестрді басқару, оркестрмен репетициялық жұмыс, партитураны көру дағдысын қалыптастыру, шығарманы талдай білу, оркестрдің репертуарлық тізімін білу (түрлері бойынша).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Интегративті сипатқа ие, экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген ,әр түрлі өмір аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың адам өміріне әсері нысаны ретінде. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика заңдылықтары мен негізгі ұғымдарының қалыптасуына негізделген. Кәсіпкерлік – қазіргі заманғы экономикалық өмірде қиын болатын ғылыми білім. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп туралы білу – уақыт талабы, әсіресе жастар үшін

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс VII
    Несиелер: 3

    "Оркестрлік класс VII" пәні идеялық-көркемдік тәрбиенің міндеттерін қамтиды, оқу жоспарының практикалық және теориялық пәндерін оқу кезінде алған білім кешеніне сүйенеді, дирижерлерге жарқын эмоционалдық уайымдауға қабілетті тәрбиелеуге, музыкамен қарым-қатынастан қуаныш сезімін сезінуге және сол арқылы олардың көркем шығармашылыққа деген қызығушылығын арттыруға көмектеседі. "VII оркестрлік сыныпта" оқыту барысында болашақ оркестрлердің басшыларында жақсы эстетикалық талғамды тәрбиелеу, оларға мамандыққа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, сондай-ақ жауапкершілік, б��рыш, саналы тәртіп және іске шығармашылық қарым-қатынас сезімін қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрмен дайындық жұмысының әдістемесі I
    Несиелер: 3

    "Оркестрмен дайындық жұмысының әдістемесі I" пәні оркестрлік орындаушылық теориясының негізгі мәселелерін және оркестрмен жұмыс істеу әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курс болашақ оркестрлік ұжым басшыларын ұжым қызметінің барлық кезеңдерінде: ұйымнан концерттік қойылымдарға дейін педагог, оркестр жетекшісі ретінде ұйымдастыру-шығармашылық жұмысқа дайындайды. Дирижерлік өнерге қызығушылықты қалыптастырады; оркестрлік орындаушылық саласындағы ой-өрісін тереңдетеді, кеңейтеді; репетициялық, концерттік қызметті ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Штрихи струнной группы оркестра
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дирижирлеу III
    Несиелер: 5

    "Дирижерлеу III" пәні дирижерлау техникасы бойынша негізгі білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырады, практикалық, дирижерлау, педагогикалық, қоғамдық-музыкалық қызметке дайындайды, болашақ дирижерларда жарқын дирижерлау техникасын жетілдіреді; оркестр үшін түрлі стильдегі, жанрлардағы шығармаларды зерделеу арқылы музыкалық ой-өрісін кеңейтеді; интерпретациялық шешімдерді шығармашылық іздеу, оркестрлік репертуарды қалыптастыру; ұйымдастырушылық іс-әрекет дағдыларын меңгеру, музыкалық шығарманың тұжырымдамасы мен драматургиясын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүргізу әдістемесі техникасы
    Несиелер: 2

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестрмен дайындық жұмысының әдістемесі II
    Несиелер: 5

    "Оркестрмен дайындық жұмысының әдістемесі II" пәні болашақ оркестрлік ұжым басшыларын педагог, оркестр жетекшісі ретінде ұйымдастыру-шығармашылық жұмысқа дайындайды. Дирижерлік өнерге қызығушылықты қалыптастырады; оркестрлік орындаушылық саласындағы ой-өрісін тереңдетеді, кеңейтеді; репетициялық, концерттік қызметті ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері туралы; оркестрлік дыбысты үлгілеу әдістері туралы, дирижерлік қаңылтырдың туындының бейнелі мазмұнына сәйкестігін іздеу туралы білім қалыптастырады. Дирижерлік өнер саласында арнайы әдебиетпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дирижерлеу IV
    Несиелер: 5

    "Дирижерлеу IV" пәні дирижерлау техникасы бойынша негізгі білімді, іскерлікті, дағдыны жетілдіреді, дирижерлау өнері тарихы, дирижерлау техникасы және қимыл мәселелері бойынша білімді дамытады және тереңдете түседі, әр жағынан: эстетикалық (техниканың шығармашылыққа қатынасы); эмпирикалық (дирижерлау тәсілдерін сипаттау); әдістемелік (дирижерлау тәсілдерін талдау); ғылыми-теориялық (дирижерлау өнерінің жалпы заңдылықтарын зерттеу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Солистпен жұым жасау
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Дирижерлік өнердің психологиялық ерекшеліктерін, теориялық негіздерін біледі, музыкалық орындаушылық саласында шығармашылық ізденісті жүзеге асыра алады, бейнелі мазмұнды ашуға қабілетті, музыкалық шығарманың өзіндік түсіндірмесін жасай алады.

  • Код ON2

    Бағалаудың әдістері мен әдістерін біледі, мақсаттарды, тапсырмаларды қоюды біледі, жоспарланған нәтижеге жету жолдарын айқындайды, іс-әрекеттің нәтижелерін сыни бағалауға дағдыланады

  • Код ON3

    Музыкалық-теориялық талдау дағдыларына ие, музыкалық тарихты, музыкалық-теориялық білімді кәсіби қызметте пайдаланады

  • Код ON4

    Дирижерлік өнер және дирижерлік педагогика саласында терең білімі бар, олардың жалпы мәдени маңызын түсінеді, алған білімдерін кәсіби қызметте тиімді қолданады.

  • Код ON5

    Оркестр дирижерінің негізгі функциялары мен міндеттерін орындауға; әртістік, өзін-өзі көрсету еркіндігін, орындаушылық еркіндігін, зейін қоюын көрсетуге; оркестрлік фактуралық мазмұндама түрін анықтауға; оркестрлік партитурада бағдарлауға; оркестрдің барлық топтарында штрихтарды дәл және кәсіби қоюға қабілетті.

  • Код ON6

    Шығармашылық ұжымдармен және солистермен дайындық жұмыстарын жүргізуге қабілетті; шығармашылық ұжымдардың әртүрлі түрлері үшін музыкалық шығармаларды қайта орналастыруды жүзеге асыруға; шығармашылық қызмет түрі ретінде музыкалық орындаушылық ерекшелігін сезінуге қабілетті.

  • Код ON7

    Орындаушылық интерпретацияның, ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін талдау және бағалау әдістемесін қолдануға; концерттік бағдарламалар мен басқа да шығармашылық іс-шаралар үшін репертуарды іріктеуді жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON8

    Дирижерлік сыныпта сабақ өткізу принциптерін, әдістері мен түрлерін, педагогикалық қызмет саласындағы проблемалық жағдайларды талдау әдіснамасын және оларды шешу тәсілдерін қолдана алады; музыкалық-педагогикалық қызметке шығармашылықпен қарауға қабілетті.

  • Код ON9

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады. Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.

Top