Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07513 Өнеркәсіптегі стандарттау және сапаны басқару (2 жыл) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты - жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық проблемалары, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттары, жоғары кәсіптік білім берудің құралдары мен әдістері туралы білімді меңгеру. Оқыту нәтижелері: магистрант ҚР жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін біледі, педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілерін қолданады және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Квалиметрия және квалиметриялық талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапаны басқарудығы квалиметриялық әдістер

    Квалиметрия және квалиметриялық әдістер, оларды қолдану ерекшеліктері; өлшеу әдістері; сапаны бағалаудың жалпыланған көрсеткіштері; сапаны бағалаудың дифференциалды әдісі; бағалаудың интегралдық әдісі; сапаны бағалаудың сараптамалық әдістері; сапаны экономикалық тиімділік бойынша бағалау; сапа деңгейін бағалау әдістемесін әзірлеудің негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Жобалар, жобаларды басқару; жобаларды басқаруда қолданылатын ақпараттық технологиялардың түрлері; ҚОӘБ, схема; ресурстар, оларды жоспарлау; жобаны орындау уақыты, жобадан ауытқу, жобаның жалпы уақыты, оларды басқару; тәуекелдер және оларды басқару; жобалау жұмыстарының орындалу барысы, оларды өлшеу және бағалау; жобалау жұмыстарын басқару аспектілері; жоба құрылымы мен қойылатын негізгі талаптары. Жобаларды басқару жүйелеріндегі жасанды интеллект. Жобаларды басқаруда жасанды интеллектті пайдаланудың негізгі бағыттары. Жобаны басқару бағдарламалық құралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, тәрбиелеу мен дамытудың тиімді әдістерін қолдана отырып, ұжымның психологиялық, кәсіби және тұлғааралық мәселелерін шеше білуге үйрету. Оқыту нәтижелері: басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі ұғымдары, процестері мен формалары туралы білімді меңгеру; өзінің жеке психологиялық ерекшеліктерін саралау және даму бағыттарын анықтау; персоналды басқарудың заманауи әдістерін практикада қолдану, кәсіби өзара іс-қимыл жасау және ұйымдастыру-тәрбие жұмысын тиімді жүргізу; кәсіби өсу мен мансап бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу; проблемалық жағдайларды талдай отырып, стратегиялық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Процестерді басқару

    Процесс басқару объектісі ретінде; процестерді басқару жүйесін құру; бизнес-процестерді модельдеу әдістемелерін салыстырмалы талдау; теңдестірілген көрсеткіштер жүйесін құру; ұйым процестерін регламенттейтін құжаттар пакетін әзірлеу; ұйымдағы процестерді бөлу әдістемесі. Процестерді жіктеу. Процестердің мөлшері мен саны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) дамуының заманауи аспектілері

    Стандарттау, сертификаттау және сапаны басқару саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясат; стандарттау және сертификаттау саласындағы заңнаманы жетілдіру, оны халықаралық практикаға сәйкес келтіру; стандарттау жөніндегі қолданыстағы нормативтік құжаттарды халықаралық стандарттармен үйлестіру; мемлекеттік стандарттар қорын дамыту және жетілдіру. Халықаралық ынтымақтастықты кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сынақ және сертификаттау

    Өнім сапасын қамтамасыз ету жүйесінде сынаудың міндеттері, сертификаттаудың салалық ерекшеліктері; Сынақ әдістемесі; Сәйкестікті растау бойынша сынақтарды жүргізу ережелері; Сынақ нәтижелерін жоспарлау және өңдеу; Сынақ нәтижелері бойынша өнімнің сапасы туралы шешім қабылдау; Сертификаттау саласындағы тәжірибеден үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Акредиттеу жүйесінің ұйымдастыру негіздері

    Аккредиттеу жөніндегі құжаттаманың негізгі нысандары; аккредиттеу және сараптама рәсімінің әдістемесі; аккредиттеуді құқықтық қамтамасыз ету; келіссөздер мен бағалау әдістемесі; аккредиттеу кезеңдері; өтінімді ұсыну және қарау; аккредиттеу алдындағы шарт; құжаттарды сараптау; өтініш берушіні орналасқан жері бойынша тексеру; аккредиттеу туралы не аккредиттеуден бас тарту туралы шешім қабылдау; аккредиттеуден кейінгі шарт; аккредиттеу аттестаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стандарттар және регламенттер көмегімен қауіп-қатерлерді басқару

    Тәуекелдерді басқару саласындағы негізқалаушы стандарттар; тәуекелдердің әртүрлі жіктемелері; тәуекелдерді бағалау мен талдаудың негізгі тәсілдері; тәуекелдерді бағалау мен басқарудың негізгі әдістері; тәуекелдерді басқарудағы жүйелік тәсіл; тәуекелдерді басқарудың практикалық міндеттерін шешуге арналған халықаралық тәжірибе; реттеу жүйесі шеңберінде тәуекелге әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Зерттеудің негізгі әдістері

    Зерттелетін проблеманың өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығы негіздеу; Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және басқару әдістері мен принциптері; Зерттеулер жүргізу; Жаңа техникалар жасау мақсатында зерттеулердің принципиальды жаңа бағыттарын табу үшін іздестіру жұмыстарын жүргізу; Зерттеу жұмысының нәтижелері; Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыптары бойынша есепті рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорында санитарлық-гигиеналық және экологиялық бақылау

    Өндірістік кәсіпорындардағы санитарлық, гигиеналық және экологиялық бақылау, оны ұйымдастыру және жүргізу тәртібі; кәсіпорындардағы санитарлық-гигиеналық және экологиялық бақылау қоршаған ортаға әсерді бақылау және басқару нысандары; қоршаған ортаға ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған әсерлер; кәсіпорындардағы санитарлық-гигиеналық және экологиялық бақылау – мониторинг жүргізу құралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметтерді жоспарлау және ұйымдастыру /

    Зерттелетін проблеманың өзектілігін негіздеу, теориялық және практикалық маңыздылығы; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және басқару әдістері мен қағидаттары; жаңа техника жасау мақсатында зерттеулердің қағидатты жаңа бағыттарын табу үшін зерттеу жұмыстарын жүргізу; зерттеу жұмысының нәтижелері; ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыптары бойынша есепті ресімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнімдер сапасын бақылау технологиясы

    Сапаны бақылау ұғымы, шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасына қойылатын талаптар; сапаны бақылау әдістері; бақылау жүргізу; Технологиялық процестерді бақылау нүктелері; шикізат пен өнімнің сапасына қойылатын стандарттардың талаптары; сапаны бақылау мен басқарудың қағидаттары, әдістері мен тәсілдері; кәсіпорында техникалық бақылауды ұйымдастыру қағидаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнім сапасын басқарудың инновациялық әдістері

    Сапаны басқару әдістемесі мен терминологиясы; сапаны басқарудағы Квалиметрия; сапаны басқарудағы жүйелік тәсіл; сапаны басқару әдістері; сапаны басқарудағы Стандарттау және метрология; өнім сапасын Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тауарлардың сапасын бақылаудың заманауи әдістері

    Өнімнің қасиеттерін, сапаны бағалау үшін талдау әдістерін және сапаны бақылаудың өлшеу әдістерін жіктеуді; сапаны бақылау әдістерінің негізгі метрологиялық сипаттамаларын; олардың сапасын талдау үшін сынама алу және сынама дайындау әдістерін; өнімнің сапасын бақылау әдістерінің теориялық негіздерін; сапа көрсеткіштерін өлшеу үшін қолданылатын аспаптардың жұмыс істеу принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапаны басқарудың интегрирленген жүйелері

    Сапа менеджментінің негізгі элементтері, Сапа менеджментінің интеграцияланған жүйесін әзірлеу және енгізу тәртібі, кәсіпорындағы бар жүйені талдау, жүйені дамыту және жақсарту, сапа менеджменті жүйесін басқару; сапа жүйесінің эволюциясы, МС ИСО 9000, ИСО 22000, ИСО 14001, OHSAS 18000 бойынша сапа менеджменті жүйесін құру қағидаттары; сапа менеджменті жүйесін қамтамасыз ету және жетілдіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарларды сәйкестендіру мен бұрмалаудың өзекті мәселелері

    Тауарларды сәйкестендіру және бұрмалау туралы түсінік. Тауарларды сәйкестендірудің нормативтік негізі. Тауарларды сәйкестендіру түрлері, әдістері мен әдістері. Тауарларды бұрмалау тәсілдері. Әртүрлі топтардың тауарларын сәйкестендіру мен бұрмалаудың өзекті мәселелері, оларды шешу жолдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапаны және қауіпсіздікті қамтамасыздандыру облысындағы ХС

    Қауіпсіздік және сапа - өнім өндірудегі негізгі мәселе; өнімнің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз ету, осы салада қолданылатын халықаралық стандарттар; отандық және халықаралық сапа жүйелері; сапа деңгейі, оларды бағалау әдістері; өнімдер сапасының деңгейлерін бағалау жөніндегі өндірістік бөлімшелер, олардың функциялары; өнім сапасын басқаруда қолданылатын жүйелер; стандарттау және сертификаттау жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ИСО 9000 сериялық стандарттарын енгізу кезінде ұйым персоналын басқару

    Персоналды басқару туралы ғылыми ойдың эволюциясы. Еңбек ресурстарын басқарудың мемлекеттік жүйесі. ҚР кадр саясаты жүйесі. Жанжалдар мен стрессті басқару. Қызметкерлерді жоспарлау және қабылдау. Кәсіби қызметті ынталандыру және ынталандыру. Қызметкерлерді бейімдеу. Қызметкерлерді жылжыту. Персоналды аттестаттау. Қызметкерлерді жалдау және іріктеу: заманауи әдістер мен құралдар. Қызметкерлерді оқыту. Персоналды басқару жүйесінің қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімдерді талдау және идентификациялау

    Өнімдерді, қызметтерді сәйкестендіру және тауарларды бұрмалау түрлері; тауарлар мен қызметтерді сәйкестендірудің нормативтік-құқықтық базасы; сәйкестендіру әдістері мен құралдары; тауарларды бұрмалау құралдары және оларды анықтау әдістері; өнім сапасының көрсеткіштерін анықтау бойынша стандартты сынақтар жүргізу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімдер сапасын басқару

    Сапаны басқарудың негізгі ұғымдары, сапаны қамтамасыз ету жүйелерінің әртүрлі түрлері; өндірістік және сервистік жүйелердегі сапаны бақылау мен талдауды жүзеге асыру әдістері; сапаны жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру әдістері; сапаға жұмсалатын шығындардың негізгі түрлері;Күрделі техногендік жүйелердің сапасы мен сенімділігін басқарудың әдіснамасы мен терминологиясы; өнімнің сапасын қамтамасыз ету бойынша ИСО 9000 сериялы қазақстандық және халықаралық стандарттардың ұсынымдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық реттеудің нормативтік-құқықтық негіздері

    Қазақстан Республикасында және ЕурАзЭҚ елдерінде техникалық реттеу; олардың нормативтік-құқықтық негізі, елімізде және ЕурАзЭҚ-та нормативтік-құқықтық құжаттарды әзірлеу және талқылау; метрологиялық қызмет, қызметтің мәні және оның нормативтік-құқықтық базасы; метрологиялық қызмет кезінде өлшенетін шамалар мен бақыланатын параметрлер, оларды таңдау және номенклатурасы; өндірістік процестерді техникалық, әдістемелік және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Техникалық регламенттер және ставндарттар құрастыру технологиясы

    КО және ЕурАзЭҚ-қа мүше елдердегі техникалық реттеу; КО және ЕурАзЭҚ-қа мүше елдерде техникалық регламенттерді әзірлеу; КО-на мүше елдерде техникалық реттеудің бірыңғай жүйесін қалыптастыру; стандарттар мазмұны, оларды құрастыру, баяндау және рәсімдеу тәртібі; жалпы техникалық және ұйымдастыру-әдістемелік стандарттар (ТҚБЖ, КҚБЖ және т.б.), кәсіби қызмет саласындағы техникалық регламенттердің талаптары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бәсекеге қабілеттілік теориясының негіздері

    Қазіргі кәсіпорын стратегиясындағы бәсекеге қабілеттіліктің орны. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің критерийлері мен факторлары. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі құрамдас бөлігі ретінде сапа. Өнімнің (қызметтердің) сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі стандарттау мен сертификаттаудың рөлі. Өнімнің (қызметтердің) сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару; зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; зерттеудің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу, заңнамалық актілерді, нормативтік құжаттар мен анықтамалықтарды пайдалану. Тәуекелдерді бағалау мен талдауға негізгі тәсілдерді қолдана білу.
  • Сапа көрсеткіштерін анықтау; өнімдер мен қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асыру; сапаны басқару үшін квалиметрия заңдары мен принциптерін және заманауи компьютерлік технологияларды пайдалану. Басқарудың заманауи әдістері мен техникалық бақылауды ұйымдастыру технологиясы негізінде тиімді өндірісті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру.
  • Жобаның мақсаты мен құрылымын анықтай білу, жобалардың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру; жақсарту мақсатында сапа менеджменті жүйесін бағалауды жүргізу; жанжалдар мен күйзелістерді басқару; кәсіби қызметке ынталандыру; қызметкерлерді таңдау.
  • Негізгі сынақтарды жүргізу әдістемелерін білу және қолдана білу, өлшеу, сынау және бақылау құралдарын таңдау; сынақтарды, бақылауды орындаудың аттестатталған әдістемелерін қолдану; тауарлық ақпараттың нормативтік құжаттама талаптарына сәйкестігін бағалау; аккредиттеу үшін құжаттаманы әзірлеу, талдау, жергілікті жерде сараптамаға дайындауды және оны жүргізуді жүзеге асыру.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
Top