8D10104 Мейірбике ісі в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейіргерлік ғылым саласында терең зерттеулер жүргізе алатын, сондай-ақ мейірбике педагогикасы саласында сарапшы болатын мейіргер ғалымдарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Мейірбике ісіндегі озық сапалы әдістер
Пән мейіргерлік практикада заманауи сапалы әдістер мен тәсілдерді зерделеуге және практикалық қолдануға арналған. Докторанттар сапалы зерттеулер жүргізу, деректерді талдау, нәтижелерді түсіндіру және қорытындыларды тұжырымдау саласындағы білімдерін тереңдетеді. Бұдан басқа, пәнде мейіргерлік практиканы жақсарту және пациенттерді күту сапасын арттыру үшін қолданылуы мүмкін сапалы әдістер саласындағы заманауи үрдістер мен инновациялар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейіргер ісі ғылымы теориялары
Мейірбике ісі теориясын және әзірлеу әдістерін әзірлеу. Мейірбике ісінің теориясы мен модельдері. Мейірбике ісінің негізгі теорияларының философиялық негіздері. Мейірбикелік істің негізгі заманауи теориялары. Түрлі деңгейдегі теориялар. Мейірбике ісі ғылымының мета парадигмасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісіндегі клиникалық зерттеу
Клиникалық мейірбике ісінің теориясы мен модельдері. Халықаралық деңгейдегі клиникалық Мейірбике ісі саласындағы зерттеулердегі негізгі және өзекті мәселелер және ұлттық деңгейдегі зерттеулерге қажеттілік. Мейірбике ісі саласындағы клиникалық зерттеулердің әдіснамасы мен әртүрлі әдістері. Ғылыми негізделген мейірбикелік практика және енгізу моделі. Клиникалық мейірбикелік басшылықтарды әзірлеу және енгізу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбикелік білім берудегі зерттеулер
Мейірбике ісін оқыту мен оқытудағы заманауи педагогикалық теориялар мен әдістер (студент-орталықтанған және аралас оқыту). Заманауи технологиялар: қашықтықтан оқыту әдісі және онлайн оқыту ортасы. Ұлттық және халықаралық деңгейде мейірбикелік іс бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу және зерттеу нәтижелерін талдау. Педагогикалық қызметкерлердің сыни ескертулері және мейірбикелік білім беру мен зерттеулердегі менеджмент пен көшбасшылықтағы өзгерістер. Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқыту әдістерін үнемі бағалау және жақсарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісі саласындағы менеджмент және көшбасшылық саласындағы зерттеулер
Мейіргер ісіндегі менеджмент пен көшбасшылықтың тиімді критерийлері. Мейіргер ісі менеджерінің үздіксіз қызметтері. Өзінің жеке,сонымен қатар, тұлғаның іс әрекеті мен шешімін мотивациялау қабілеті және креативті ұсыныс. Медициналық көмек көрсетуде сапаны арттыру: инновациялар және тенденциялар. Ұйымдардағы көшбасшылық өзгерістері. Мейіргер ісіндегі көшбасшылық: болашаққа бағдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мейірбике ісіндегі жетілдірілген сандық зерттеу әдістері
Пән мейіргерлік практика саласындағы заманауи сандық әдістер мен талдамалық тәсілдерді зерделеуге және қолдануға арналған. Курста докторанттар сандық деректерді жинау, өңдеу және талдау бойынша білімдерін тереңдетеді, сандық көрсеткіштер мен статистикалық әдістер негізінде статистикалық талдау, нәтижелерді түсіндіру және қорытындыларды тұжырымдау дағдыларын меңгереді. Мұндай білім мен дағдылар Докторанттарге мейіргерлік практика саласында негізделген шешімдер қабылдауға және пациенттерге күтім жасауды жақсарту үшін сапалы зерттеулер жүргізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбике ғылымында ғылыми зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілері
Мейірбике ғылымында ғылыми зерттеулер жүргізуді реттейтін негізгі этикалық принциптер мен нормалар. Курс ғылыми адалдықты қамтамасыз ету, зерттеуге қатысушылардың құқықтарын қорғау және ғылыми деректердің сапасын арттыру үшін осы принциптерді сақтаудың маңыздылығына назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейірбике ісінде ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу
Ғылыми зерттеулер. Сұрақ/мәселелер/идеялар шешімін іздеу алгоритмі. Шектеуді анықтау-зерттеуді генерациялауға кедергі келтіретін шектеуші факторлар қандай болады.Зерттеу нәтижелерін тарату. Нәтижелерге байланысты жаңа зерттеулер жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейірбике ісі тәжірибесіндегі ғылыми модельдер
Мейірбикелік күтім көрсетудің түрлі жағдайларына арналған концептуалды мейірбикелік модельдер. Мейірбикелік модельдерді бағалау және тестілеу әдістері мен тәсілдері. Мейірбикелік тәжірибе үлгілерінің салыстырмалы талдауы. Мейірбикелік практикада және мейірбикелік білім беруде өзгерістер мен енгізу үдерістерін басқару теориясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жарияланымдар мен презентациялар арқылы ғылыми деректерді тарату
Пән ғылыми диссеминацияның негізгі принциптері мен әдістерін қамтиды: қолайлы журналдар мен конференцияларды таңдаудан бастап материалды тиімді беру стратегияларына дейін. Курс аясында докторанттар ғылыми жарияланымдардың құрылымын, рецензиялау процесін, жариялау қызметінің этикалық аспектілерін, сондай-ақ ғылыми конференцияларға презентациялар дайындаудың негізгі аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бас мейіргердің ЕПУ-дағы емдік тамақтануды ұйымдастыруын бақылау
Бағдарлама аяқталғаннан кейін білім алушылар қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес стандартты диеталық үстелдер, Епу-да жұмысты ұйымдастырудың негізгі қағидаттары, тәртібі, мәзірді құруды бақылау және мониторинг және бракераж комиссиясында жұмыс істеу туралы білім мен дағдыларды алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейіргер ғылымында әдеби шолуларды дайындаудың әдіснамалық негіздері
Пәнді оқу барысында докторанттар әдеби шолулардың әртүрлі түрлерімен, тиісті дереккөздерді іздеу және таңдау әдістерімен, сондай-ақ ғылыми деректерді сыни талдау және синтездеу процесімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бірыңғай денсаулық
Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейірбике ісіндегі сапалы зерттеулер және зерттеу әдісі
Осы пән шеңберінде докторанттар сапалы зерттеулерде қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен және құралдармен танысады. Докторанттар сондай-ақ мейіргерлік істе сапалы зерттеулер жүргізуде этика қағидаттарын, сондай-ақ құпиялылық пен деректерді қорғау қағидаттарын зерделейді. Олар зерттеу нәтижелерінің сапасы мен дұрыстығын бағалауды, сондай-ақ алынған деректер негізінде ұсынымдар мен шешімдерді әзірлеуді үйренеді. Білім алушыларға ағымдағы немесе болашақ зерттеулерге қысқаша шолу ұсыну ұсынылады. Докторанттар ATLAS TI бағдарламасында да жұмыс істейтін болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стандартталған құралдарды валидациялау және бейімдеу әдістері
Пән теориялық негіздерді, жарамдылық түрлерін және құралдардың сенімділігін бағалау әдістерін қоса алғанда, стандартталған құралдарды валидациялау мен бейімдеудің негізгі аспектілерін қамтиды. Докторанттар тесттерді аудару және мәдени бейімдеу әдістерін зерттейді, олардың жарамдылығы мен сенімділігін бағалау үшін статистикалық талдау жүргізуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді.
- Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді қолданады.
- Тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады.
- Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.
- Идеяларды қалыптастырады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге ықпал етеді.
- Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.
- Өз құзыретіндегі тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.
- Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.