Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10104 Мейірбике ісі в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Докторантура 8D10104 "Мейірбике ісі" ғылыми-педагогикалық бағыты бойынша PhD бағдарламасының мақсаты «Мейірбике ісі» саласында тереңдетілген зерттеулер жүргізуге қабілетті ғалым-мейірбикелерді және педагогика саласындағы сарапшыларды дайындау болып табылады. Бағдарлама түлектерге жетекшілік қызмет атқаруға мүмкіндік беретін мейірбикелік және аралас пәндер бойынша білімдерін қолдануды қарастырады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 10

    Мейірбикелік білім берудегі педагогикалық дағдылар мен ойлар бойынша озық курс. Клиникалық және симуляциялық педагогикалық тәжірибе. Зерттеу жұмысына дайындалуға басшылық жасау. Мейірбикелік істегі ментордың, консультанттың және тьютордың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргер ісі ғылымы теориялары
    Несиелер: 5

    Мейірбике ісі теориясын және әзірлеу әдістерін әзірлеу. Мейірбике ісінің теориясы мен модельдері. Мейірбике ісінің негізгі теорияларының философиялық негіздері. Мейірбикелік істің негізгі заманауи теориялары. Түрлі деңгейдегі теориялар. Мейірбике ісі ғылымының мета парадигмасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбикелік білімнің ғылыми концепциялары
    Несиелер: 3

    Құзыреттілік негізінде оқыту және оны дамыту, әзірлеу және енгізу. Студент-орталықтанған оқыту мен бағалаудың қазіргі әдістері. Мейірбике ісі оқытушыларының құзыреттілігі. Оқытушылардың үздіксіз кәсіби дамуы. Мейірбикелік білім беру саласындағы зерттеу әдіснамасы. Медициналық білім бойынша зерттеулердегі деректерді жинау және талдау әдістері. Экономиканың интеграцияланған жүйелері және денсаулық сақтау менеджменті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике саласындағы клиникалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Клиникалық мейірбике ісінің теориясы мен модельдері. Халықаралық деңгейдегі клиникалық Мейірбике ісі саласындағы зерттеулердегі негізгі және өзекті мәселелер және ұлттық деңгейдегі зерттеулерге қажеттілік. Мейірбике ісі саласындағы клиникалық зерттеулердің әдіснамасы мен әртүрлі әдістері. Ғылыми негізделген мейірбикелік практика және енгізу моделі. Клиникалық мейірбикелік басшылықтарды әзірлеу және енгізу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алғашқы медико-санитарлық көмек саласындағы зерттеулер
    Несиелер: 3

    МСАК мейірбикелік іс саласындағы зерттеулер: өзекті мәселелер мен үрдістер. Учаскелік медбикелер саласындағы зерттеулер. Отбасылық мейірбике күтімі: концепциялар, теориялар және зерттеулер. БМСК ұйымдарының интеграцияланған жаңа үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісіндегі ғылыми зертеулердің нәтижесін еңгізу
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеулер. Сұрақ/мәселелер/идеялар шешімін іздеу алгоритмі. Шектеуді анықтау-зерттеуді генерациялауға кедергі келтіретін шектеуші факторлар қандай болады?Зерттеу нәтижелерін тарату. Нәтижелерге байланысты жаңа зерттеулер жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісі тәжірибесіндегі ғылыми модельдер
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік күтім көрсетудің түрлі жағдайларына арналған концептуалды мейірбикелік модельдер. Мейірбикелік модельдерді бағалау және тестілеу әдістері мен тәсілдері. Мейірбикелік тәжірибе үлгілерінің салыстырмалы талдауы. Мейірбикелік практикада және мейірбикелік білім беруде өзгерістер мен енгізу үдерістерін басқару теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісіндегі сапаны арттыру және тиімділікті бағалау критерийлері
    Несиелер: 3

    Медициналық білім беруді және мыңжылдық ресурстарды басқару жүйесін жаңғыртудың алғышарттары.Денсаулық сақтауды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы.ҚР Білім және ғылым дамуының мемлекеттік бағдарламасы. ҚР мейірбикелік істі жетілдірудің стратегиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбике ісінің саясаты мен стратегиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі кезеңде мейірбикелік істің дамуы.Мейірбике ісін дамыту бағдарламасы. Бағдарламаны іске асыру тетігі.Мейірбикелерді дамытудың кешенді жоспары Іс. Жол картасы. Медициналық білім берудегі негізгі мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбике ісі біліміндегі зерттеулер
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісін оқыту мен оқытудағы заманауи педагогикалық теориялар мен әдістер (студент-орталықтанған және аралас оқыту). Заманауи технологиялар: қашықтықтан оқыту әдісі және онлайн оқыту ортасы. Ұлттық және халықаралық деңгейде мейірбикелік іс бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу және зерттеу нәтижелерін талдау. Педагогикалық қызметкерлердің сыни ескертулері және мейірбикелік білім беру мен зерттеулердегі менеджмент пен көшбасшылықтағы өзгерістер. Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқыту әдістерін үнемі бағалау және жақсарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбике ісі саласындағы менеджмент пен көшбасшылыққа қатысты ғылыми зерттеулер
    Несиелер: 3

    Мейіргер ісіндегі менеджмент пен көшбасшылықтың тиімді критерийлері. Мейіргер ісі менеджерінің үздіксіз қызметтері. Өзінің жеке,сонымен қатар, тұлғаның іс әрекеті мен шешімін мотивациялау қабілеті және креативті ұсыныс. Медициналық көмек көрсетуде сапаны арттыру: инновациялар және тенденциялар. Ұйымдардағы көшбасшылық өзгерістері. Мейіргер ісіндегі көшбасшылық: болашаққа бағдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіңдегі озық сапалы және сандық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Мейірбике саласындағы сапалы зерттеулердің теориялық негіздері. Мейірбике саласындағы сапалы зерттеулер процесі. Мейірбике саласындағы сапалы зерттеулердің этикалық аспектілері. Сапалы зерттеулердің схемалары мен әдістері. Сандық зерттеулердің негізгі әдістері, мысалы, тәжірибелік бақылау және рандомизацияланған бақылауды зерттеу. Сапалы зерттеулерде және шектеулерде деректерді талдау әдістері. Мейірбике саласындағы сапалы зерттеулердің сенімділігі. Мейірбике саласындағы сапалы зерттеулердегі критикалық ойлау. Сапалы зерттеулердің нәтижелерін жариялау және тарату процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әмбебап денсаулық сақтаудың негізі
    Несиелер: 3

    - ДДҰ-ның , UNICEFUNAIDS-ның Денсаулық сақтау қызметтерімен жалпыға бірдей қамту мәселелерінде, сондай-ақ адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясында, адамдардың қатысуымен биомедициналық зерттеулер үшін халықаралық этикалық басшылыққа алынатын қағидаттарда білімдерді және рөлін түсінуді көрсету. - Денсаулық сақтау жүйесінің ғылыми-негізделген бағдарламасын жоспарлау, іске асыру және бағалау жобаларын басқару әдістерін қолдану - жағдайды талдау негізінде денсаулыққа қатысты контекстік-бағытталған араласуларды әзірлеу - Денсаулық сақтау жүйесінде ресурстық қамтамасыз етуді талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтауды дамытудағы өзекті мәселелер мен үрдістер
    Несиелер: 3

    Денсаулықты нығайтудың теориялары мен концепциялары. Денсаулықты нығайту стратегиясы және жоспарлау. Елімізде және әлемде денсаулықты нығайтудағы өзекті мәселелер мен үрдістер. Денсаулықты нығайтудағы іс-әрекеттер мен практикалардың детерминанттары. Мейірбикелік істе денсаулықты нығайту және араласу бағдарламаларының тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    ON 1. Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген

  • Код ON2

    ON 2. Денсаулық сақтаудың ең алдыңғы шебінде тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады.

  • Код ON3

    ON 3. Тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады.

  • Код ON4

    ON 4. Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.

  • Код ON5

    ON 5. Идеяларды генерациялайды, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдеседі.

  • Код ON6

    ON 6. Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.

  • Код ON7

    ON 7. Өз құзыретіндегі тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.

  • Код ON8

    ON 8. Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.

Top