Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D10104 Мейірбике ісі в Санжар Жафарұлы Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Докторантура 8D10104 "Мейірбике ісі" ғылыми-педагогикалық бағыты бойынша PhD бағдарламасының мақсаты «Мейірбике ісі» саласында тереңдетілген зерттеулер жүргізуге қабілетті ғалым-мейірбикелерді және педагогика саласындағы сарапшыларды дайындау болып табылады. Бағдарлама түлектерге жетекшілік қызмет атқаруға мүмкіндік беретін мейірбикелік және аралас пәндер бойынша білімдерін қолдануды қарастырады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық тәжірибе
Мейіргер ісі ғылымы теориялары
Мейірбикелік білімнің ғылыми концепциялары
Мейірбике саласындағы клиникалық зерттеулер
Алғашқы медико-санитарлық көмек саласындағы зерттеулер
Мейірбике ісіндегі ғылыми зертеулердің нәтижесін еңгізу
Мейірбике ісі тәжірибесіндегі ғылыми модельдер
Мейірбике ісіндегі сапаны арттыру және тиімділікті бағалау критерийлері
Мейірбике ісінің саясаты мен стратегиясы
Мейірбике ісі біліміндегі зерттеулер
Мейірбике ісі саласындағы менеджмент пен көшбасшылыққа қатысты ғылыми зерттеулер
Мейіргер ісіңдегі озық сапалы және сандық зерттеу әдістері
Әмбебап денсаулық сақтаудың негізі
Денсаулық сақтауды дамытудағы өзекті мәселелер мен үрдістер
Оқыту нәтижелері
- ON 1. Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген
- ON 2. Денсаулық сақтаудың ең алдыңғы шебінде тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады.
- ON 3. Тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады.
- ON 4. Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.
- ON 5. Идеяларды генерациялайды, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдеседі.
- ON 6. Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.
- ON 7. Өз құзыретіндегі тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.
- ON 8. Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.