Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01560 География в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім бакалаврын даярлаудың кәсіби білім беру бағдарламаларының негізгі жалпы ұлттық мақсаты болып табылады.: - практикалық қызметке дайын кәсіби тарихшы-педагогтарды дайындау; - жеке тұлғаның барлық мүмкін қабілеттерін жүзеге асыру. ЖБП циклінің мақсаты: гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, ойлау мәдениетіне қатынастарды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды меңгеру; БП циклінің мақсаты : география ғылымы мен мектепте географияны оқыту әдістемесі саласында толыққанды және сапалы жоғары базалық білім алу; Оқу-тәрбие процесін жобалау, өзінің педагогикалық қызметін жоспарлау, педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру, оқу және тәрбие процесін құрастыру, Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін бағалау және түзету; КП циклінің мақсаты: оқытудың жаңа технологияларын, компьютерлік сауаттылықты, Интернет желісінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; білім берудің жеке бағдарламасын таңдау; жоғары ғылыми-педагогикалық білім алу үшін келесі деңгейде білім алуды жалғастыру; Жалпы білімділікке қойылатын талаптар. Жалпы біліміне қойылатын талаптар Қазақстан тарихы, дүниежүзілік тарих, философия, қазақ/орыс, шет тілдері, информатика және экология бойынша ГОСО-да көзделген көлемде ғылыми білімнің болуы болып табылады.; тарих бакалаврының кәсіби қызметі үшін қажетті әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімді игеру, қоғамның даму заңдарын және оның әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық негіздерін, сондай-ақ мәдени-тарихи құндылықтарды, тілдік қарым-қатынасты, компьютерлік ақпараттандыруды және салауатты өмір салтының принциптерін меңгеретін тұлғаның қасиеттерін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • б) Қазақстанның табиғатын географиялық зерттеу

    Республика аумағының 10%-ы биік таулы өңірлер үлесіне тиеді, қалған бөлігі – ойпат, жазық, үстірт, қырат жерлер. Оңтүстік-батыс, солтүстік және орталық аймақтарға негізінен теңіз деңгейінен 200 – 300 м ғана биік келген жазық жер бедері тән. Оңтүстік-шығысы биіктігі 5000 – 6000 метрлік таулы өңір болып келген. Яғни, республиканың топографиялық жер бедері оңтүстік-шығыстан солтүстік-батысқа және шығыстан батысқа қарай аласарады.

    Селективті тәртіп
  • б) Топография геодезия негіздерімен

    Геодезия – жер бетінде өлшеу əдістері туралы ғылым. Бұл əдістер инженерлік құрылыстар мен ғимараттарды жобалауда, салуда, осы жұмыстардың картасын, планын жəне қималарын (профиль) салу үшін, Жердің пішінін, өлшемдерін анықтауда қолданылады. Əртүрлі ғылыми жəне қолданбалы салаларына байланысты геодезия төмендегідей бірнеше ғылыми салаларға бөлінеді: геодезия немесе топография, жоғарғы геодезия, аэрофототопография, космостық геодезия, қолданбалы (инженерлік) геодезия. Геодезия немесе топография – Жердің кішігірім бөлігінде түпкілікті өлшемдер жүргізу арқылы оның карта немесе планын құрастырумен шұғылданады. Осы жұмыстардың жиынтығын топографиялық түсіріс деп атайды.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби қазақ (орыс) тілі адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет көрсететін тәртіптік феномен ретінде (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Пәндік-тілдік материалдарды меңгеру негіздері. Кәсіби терминология қазақ (орыс) тілінде. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген іскерлік жағдайларда қолдану.

  • а) Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ географиясының мазмұны мен міндеттері. Топырақ түзудің географиялық факторларының рөлі . Топырақ түрлері. Топырақ құрылымы және морфологиясы. Топырақ аймақтылығы және топырақ аудандастыру. Азональды және интразональды топырақтар. Қазақстанның, ТМД және жекелеген материктердің топырақ жамылғысы. Топырақтың шаруашылық маңызы және ұтымды пайдаланылуы.

    Селективті тәртіп
  • б) Елтану

    Елтану– белгілі бір елдердің, сондай-ақ ірі аумақтар мен құрлықтардың табиғаты, халқы, шаруашылығы, мәдениеті, әлеуметтік құрылымы, т.б. туралы мәліметтерді жинақтап, бір жүйеге келтіріп, кешенді түрде зерттейтін географиялық пән.

    Селективті тәртіп
  • б) Табиғат ресурстарының географиясы

    Табиғат ресурстары — табиғат элементтері, барлық табиғи шарттар жиынтығының бір бөлігі және қоғам мен қоғамдық өндірістің әртүрлі қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін өндірістік күштердің берілген даму деңгейінде пайдаланылатын немесе пайдаланылуы мүмкін табиғи ортаның маңызды құрамдас бөлшектері. Табиғи ресурстар оның үдерісі кезінде пайдалануға және кейіннен қайта өңдеуге ұшырайтын табиғатты пайдалану нысаны болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • б) Топография және жергілікті жерді бағдарлау негіздері

    Топография жер бетін зерттеуде физика және экономика, географияға, ал жер бетін топографиялық түсіруде (топографиялық карта жасауда) геодезия мен картографияғылымдарына сүйенеді. Топографиялықкартаның мазмұнының толықтығы ең алдымен планның немесе картаның масштабынабайланысты болады.

    Селективті тәртіп
  • б) Физика және астрономия негіздері

    физика — табиғаттың негізгі (іргелі) қарым-қатынастарын, заңдылықтарын зерттейді. Физика ғылымы ең жалпы және негізгі болатын, затты әлемнің күйін, өзгеруін және құрылымын анықтайтын жаратылыстану бөлімі болып келеді.

    Селективті тәртіп
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру туралы негізгі заң мүмкіндіктері шектеулі балалардың Қазақстанда және ТМД-ның басқа да елдерінде білім алуын, оқуын, тәрбиесін және оқуын, оңалтуын дамытуға бағытталған. Сондықтан мемлекеттік саясат барлық балаларды жалпы білім беруге толық енгізуге және тиімді оқытуға бағытталған.

  • б) Менеджмент негіздері

    Менеджменттегі басты нәрсе-өзіне кәсіпорын мүддесіне жауап беретін мақсаттар қою. Ескі стильдегі кәсіпорын басшыларынан менеджерлердің түбегейлі өзгешелігі де осында.Менеджменттің тағы бір анықтамасына сәйкес оның жұмыс істеу міндетіне жататыны- қолда бар адам мен материалдық ресурстар негізінде тиімді кәсіпорын құру.Кәсіпорын- ең алдымен адамдар. Осыдан келіп бұл терминннің үшінші анықтамасы шығады: менеджмент- бұл адамдардың, қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
  • а) Қызмет көрсету географиясы
    Несиелер: 5

    инфрақұрылымның даму деңгейіндегі аймақ ерекшеліктері, қызмет көрсетудің аймақтық мəселелері, жоспарлы даму ерекшеліктерінің сараптамасы жəне əртүрлі деңгейдегі қызмет көрсету орталықтарын жергілікті жерге орналастыру жəне қызмет көрсету саласын зерттеудің «географиялық» аспектілері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
  • б) Мұхиттану

    Дүниежүзілік мұхиттағы табиғи процестерді зерттейтін ғылым. Дүниежүзілік мұхитты гидросфераның бір бөлігі ретінде әрі физика, химия, геология, биология, т.б. процестер бір-бірімен өзара күрделі байланыста өтіп жататын атмосферамен, литосферамен, құрылықтық ағын сулармен әрекеттесетін біртұтас планетааралық табиғи нысан ретінде қарастырады. Мұхиттанудың басты мәселесі – мұхит табиғаты заңдылықтарының біртұтастығын анықтау.

    Селективті тәртіп
  • б) Аймақтық геология

    Аймақтық геология – жер қыртысының жекелеген аудандарын (континенттерді, құрылымдық жүйелерді, платформаларды немесе олардың бөліктерін, т.б.) зерттейтін геология ғылымының арнаулы саласы. Олардың зерттеу әдіс-тәсілдеріне: геологиялық түсірім, шөгінді жыныстардың қалың қабатымен көмкерілген өңірлерді терең бұрғылау, жер қойнауларын геофизикалық әдістермен (гравиметрия, магнитометрия, сейсмометрия) жан-жақты зерттеу жатады

    Селективті тәртіп
  • a) Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендері. Көлдер. Мұздықтар. Жер асты сулары.

    Селективті тәртіп
  • a) Метеорология және климатология
    Несиелер: 4

    Метеорология-Жер атмосферасы туралы ғылым. Климатология-қандай да бір кезеңде атмосфераның орташа сипаттамаларының өзгеру динамикасын зерттейтін Метеорология бөлімі - маусым, бірнеше жыл, бірнеше жыл, бірнеше жыл немесе одан да ұзақ уақыт. Метеорологияның басқа бөлімдері динамикалық метеорология (атмосфералық процестердің физикалық механизмдерін зерттеу), Физикалық метеорология(атмосфералық құбылыстарды зерттеудің радиолокациялық және ғарыштық әдістерін әзірлеу) исиноптикалық метеорология (ауа райының өзгеру заңдылықтары туралы ғылым) болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • a) Дүние жүзінің әлеуметтік - экономикалық географиясы
    Несиелер: 4

    Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы бүкіл географиялық ғылымдар жүйесінің өзегі ретінде. Әлемнің қазіргі саяси картасын қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Мемлекеттік құрылыс: басқару формалары және әкімшілік бөлу. Әлем елдерінің әртүрлілігі, елдердің топталуы және типологиясы. Саяси география және геосаясат. Экономикалық-географиялық және геосаяси жағдай. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтер. Халықаралық ұйымдар және Қазақстан. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясы. Әлемдік минералды және жер ресурстары.

    Селективті тәртіп
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географияны оқыту әдістемесі географияны оқыту әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері. Пәннің мәні мен маңызы. Түсініктерді, заңдылықтарды және құбылыстарды зерттеу әдістері мен формалары. География бойынша түсіндірме және терминологиялық сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Мектеп географиясы бойынша географиялық білімді қалыптастыру.

  • б) Әлемдік саяси географиясы

    саяси үрдістердің кеңістік жағдайындағы аумақтық, экономикалық-географиялық, климаттық және т.б. табиғи факторлармен өзара байланысын зерттейді. Саяси география географиялық түрге баса көңіл бөле отырып, оларға саяси түсініктеме береді, саяси аспектілеріне талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
  • а) Кәсіпкерлік менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент мақсатына адамдардың еңбек белсенділігін ынта-ықыласы арқылы көтеріп, олардыңң тиімді жұмысының негізінде жетуді ұйғарады. Ғылымның бұл түрін білу барысында басқарудың мақсаттарын қою мен дәлелдеу үшін нақты білім және тәжірибе лік дағды алуға болады, осы мақсаттарға жету жолында персоналдың күш-қуатын жинастыруға, ғылыми дәлелденген қабылдауға,кадрлар жұмысын шешімдерді жүйелеуге, кәсіпорындарды біртұтас жүйе түрінде басқаруға мүмкіндік береді. Әртүрлі ғылымдар секілді менеджменттің де теориясы болады, онда осы пәнге тән қасиеттер, міндеттер, категориялар, заңдылықтар, принциптер, әдістер, функциялар және өзінің ізденіс жолы қамтылады.Басқару адамдардың парасаттылық нысаналы іс-қызметінің көмегімен қоршаған әлемді бағындыру және тіртіпке келтіру жұмысынан тұратындығы бұрыннан белгілі. Менеджмент – басқарудың маңызды құрамдас бөлігі, оның пәні басқару үрдісіндегі әлеуметтік қатынастардан тұрады.

    Селективті тәртіп
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Әлемдегі Жер: пішіні, өлшемі, жер қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылымы және шығу тегі. Жер Бедері. Жер бедерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Жылу мен ылғалдың қайта бөлу процестеріне рельефтің әсері.

  • a) Геоэкология және табиғатты қорғау
    Несиелер: 5

    Пәнаралық ғылыми бағыт. Кейбір жағдайларда геоэкология биологиялық ерекшеліктен ерекшеленетін және географиялық немесе геологиялық пәндерге сәйкес келетін кешенді қолданбалы пән ретінде анықталады. Геоэкологияның негізгі міндеті табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен геосфералық қабықшалардың тыныс-тіршілігін қамтамасыз ететін ресурстарының өзгерістерін зерттеу, оларды қорғау, қазіргі және болашақ ұрпақ үшін өнімді табиғи ортаны сақтау мақсатында тиімді пайдалану және бақылау болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Рухани жаңғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның рухани жаңғыруы. Мәдени мұра бағдарламасы. "Тарих толқынындағы адамдар"бағдарламасы. Бәсекеге қабілеттілік "Цифрлық Қазақстан", "Үш тілде оқыту", "мәдени және конфессияаралық келісім". Прагматизм. Ұлттық бірегейлікті сақтау. Ұлттық сана-сезімнің рухани жаңаруы және жетілуі. Білім және рухани жаңғыру. Қазақстандағы білім беру жүйесін реформалау.

    Селективті тәртіп
  • a) Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Картография – табиғат пен қоғамның құбылыстарын географиялық карта мен басқа картографиялық өнімдерді кескіндеу және оларды құру, пайдалану әдістемелері туралы ғылым. Пәнді оқытудың мақсаты: білімгерлерге географиялық карталардың ерекшелігін, картографиялық проекциялардың түрлеріне түсінік беру

    Селективті тәртіп
  • а) Жалпы гидрология
    Несиелер: 5

    Гидрология-бұл химиялық, биологиялық және физикалық қасиеттерін және олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін қоса алғанда, жер бетіндегі, уақыт пен кеңістікте судың қалыптасуы мен таралуын зерттейтін ғылым. Гидрология негіздері су ресурстарын бағалау және басқару үшін, су тасқыны мен құрғақшылыққа, топырақ эрозиясына, қоқыстарды тасымалдауға, сондай-ақ судың ластануына байланысты практикалық мәселелерді шешу кезінде пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
  • б) Тарихи гиология

    Жер қыртысының алғаш қалыптасуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі аралықтағы даму заңдылықтары мен тарихын саралайтын геологиялық ғылым тарауы. Тарихи геологияның басты-басты міндеттері: - тау жыныстарының қалыптасу ретін анықтау; - шөгінді (тұнба) жыныстар қалыптасуының физикалық-географиялық жағдайларын қалыпқа келтіру; - тектоникалық қозғалыстар тарихын және тектоникалық құрылымдар дамуының ерекшеліктерін зерттеу т.с.с

    Селективті тәртіп
  • а) Туризм және өлкетану негіздері
    Несиелер: 4

    - рекреациялық ресурстардың түрлерін; рекреациялық шаруашылықтың негізгі түрлерін; емдік, сауықтыру, спорттық, танымдық рекреацияны талдау. -зерттеудің негізгі объектілері; рекреациялық саланың басқа салалармен байланысы; аумақтық-рекреациялық жүйені қалыптастыратын компоненттер/. - рекреациялық Географияны зерттеу тарихында; рекреациялық шаруашылықтың негізгі мәселелері; - рекреациялық саланың басқа салалармен байланысы; аумақтық-рекреациялық жүйені қалыптастыратын компоненттер.

    Селективті тәртіп
  • б) Азияның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Азия құрлығы өзенге бай . Сондықтан Азияны "өзен жағасындағы өркениеттер өлкесі" деп атайды. Азиядағы жаңа индустриялы елдер – экономикалық дамудың жаңа жолына түскен елдер тобы жатады. Атап айтатын болсақ Оңтүстік Корея Республикасы, Сингапур, Тайвань және Гонконг жатады. Тайвань мен Гонконгты кейбір деректерде Қытайдың қос қанаты деп те атайды

    Селективті тәртіп
  • а) Геоморфология
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мақсаты мен міндеттері. Геоморфологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Рельефтің жіктелуі. Эндогенді процестер және рельеф. Экзогенді процестер және рельеф. Жер бедері және адамның шаруашылық қызметі. Геоморфологиялық аудандастыру. Табиғи орта және қоғам. Геоморфологиялық карталар.

    Селективті тәртіп
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    - мұғалімнің зерттеу мәдениетін қалыптастыру, тұтас педагогикалық үдерісті және тұлғаның даму факторларын жүзеге асыру. - Тәрбие туралы түсінік. Тәрбие түрлері (адамгершілік, еңбек, дене, ақыл-ой, зияткерлік, эстетикалық, этикалық, экологиялық және т. б.)

  • б) Сервис қызметі

    Сервистік қызмет – жеке қызметтер көрсету арқылы адамдардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған қызмет түрі, яғни қоғамдық, топтық және жеке қызметтер көрсетуді жүзеге асыру бойынша ерекше өзара әрекетке түсетін адамдар белсенділігі. Бұл бір тараптың, әр түрлі қажеттіліктері болғанымен, нақты игіліктерді алуды қалайды, екінші тарап нақты қызмет көрсете отырып, осындай игіліктерді алуға өзара әрекеттер мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • a) Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 5

    Әлем халқы. Халық саны және оның динамикасы. Халықтың өсімін молайту және оның түрлері. Санақ және халық санағы әдістері. Демографиялық саясат: ұғымдар, көрсеткіштер, әлеуметтік-экономикалық дамуға әсері. Әлем халқының жыныстық және жас құрылымы. Экономикалық белсенді халық, әлемдік еңбек ресурстары және халықты жұмыспен қамту. Халықтың этникалық құрамы және оның жіктелуі.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың пәндік саласына шет тілінде кіріспе. Кәсіби бағытталған шет тілі тәртіптік феномен ретінде ( мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Негізгі категориялық-ұғымдық аппарат, оның өзге тілді мәнде. Кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану.

  • а) Ландшафттану және физикалық-географиялық аудандастыру
    Несиелер: 3

    Ландшафт және ландшафт құрылымы туралы түсінік. Ландшафтық дифференциация деңгейлері. Ландшафттардың әртүрлі деңгейлерін қалыптастыру. Ландшафт кластары, типтері, кіші түрлері. Дала және фация туралы ілім. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Қазақстан ландшафтары және оларды қорғау. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи аумақтық кешен, өңірлік. Қазақстанның физикалық-географиялық аудандастыру.

    Селективті тәртіп
  • б) Жер климаты

    Жердің климатын толық білу, оның басқа жердің климатымен салыстырғандағы ерекшеліктерін айыру, сонымен қатар берілген жердің климатының өзгеруін байқау тек көп жылдар бойы жүргізілген байқауларды жүйелеу, қорыту негізінде айқындалады. Жер шарының әр нүктесіндегі климаттың әр түрлі болуы — климат құрайтын факторлардың, ягни осы процестерді жасайтын географиялық жағдайлардың айырмашылығынан туады.

    Селективті тәртіп
  • оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласында теориялық және практикалық білімді меңгерген, күрделі және мамандандырылған саладағы әдістер мен құралдарды меңгерген, алған білімін қабылдай алатын, өндірістің (саланың) дамуының қазіргі жай-күйін бағалай және талдай алатын, сондай-ақ педагогикалық кеңестің міндеттерін тиімді шешу және тұжырымдай алатын мамандарды даярлау.

  • a) Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 5

    Географиялық зерттеулердің негізгі әдістері. Қазіргі әлем және геоақпараттық технология. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар. Сыртқы экономикалық байланыстар және олардың қазіргі экономикадағы рөлі. Постиндустриялық қоғам дәуіріндегі жаһандық және аймақтық экономикалық интеграция. Посткеңестік кеңістіктегі Интеграция және экономикалық географиялық талдау. Жаһандану және интернационализация жағдайындағы қазіргі әлем. Қазіргі әлемнің алуан түрлілігі мен тұтастығы. Елдер мен елтану. Аймақтар және аймақтану. Аймақтық дамудың ерекшеліктері мен үрдістері. Әлемді аймақтандырудың теориялық тәсілдері: аймақ, субрегион, ел.

    Селективті тәртіп
  • б) Қазақстандағы туризм географиясы

    Туризм географиясы кейінірек дами бастады. Бұл екеуінің ара қатынасы мынадай: рекреациялық география – бұл мәні жағынан демалыс пен туризм географиясы. География ғылымдарының ішінде де бұлардың алатын орны туралы пікірлер әр түрлі болып табылды. Кейбірлеулері оларды пәнаралық ғылымдарға жатқызса, ал басқалары оларды қоғамдық-география ғылымына жатқызды.

    Селективті тәртіп
  • б) Биогеография

    Жер шарындағы әр түрлі биоценоздың, сондай- ақ жануарлар мен өсімдіктердің, микроорганизмдердің таралуы мен орналасу заңдылықтарын зерттейтін ғылым саласы. Биогеография екі салаға бөлінеді: организмдер географиясы (микроорганизмдер, жануарлар және өсімдіктер географиясы) және жануарлар мен өсімдіктердің дүниесінің жалпы географиясы (микробоценоз, фитоценоз және зооценоз географиясы). Биогеография биология және география ғылымдарымен байланысты.

    Селективті тәртіп
  • б) Далалық географиялық зерттеу әдістемесі

    Далалық зерттеу — жалпы анықтау үшін бағытталған бастапқы мәліметтерді жинау. Түсінігі қолданылады, негізінен, жаратылыстану ғылымдарындағы. Мысалы, далалық зерттеу әдістері топырақ пайдаланылады жүргізу кезінде геолого-инженерлік ізденістер бағалау мақсатында олардың деформациялық және беріктік құрылымдар. Бұдан басқа, ұғымы қолданылады биология, лингвистика, археология, аудит.

    Селективті тәртіп
  • б) Қазақстан тауарларының физикалық географиясы

    Қазақстанның биік таулы өлкелеріне:Алтай,Оңтүстік Алтай,Батыс немесе Кенді Алтай,Жоңғар таулы өлкесі,Тянь-Шань таулы өлкесі жатады. Биік таулы өлкелерге Қазақстанның шығысы мен оңтүстік-шығысындығы Алтай, Сауыр-Тарбағатай, Жоңғар(Жетісу) Алатауы және Тянь-Шань тау жүйелері жатады. Тау қойнауының құрамында қорғасын, мырыш, т.б. түсті металдар көп тараған кен орындары кездеседі.Таудың оңтүстік-шығыс бөлігінен фосфорит кені өндіріледі

    Селективті тәртіп
  • б) Мұхтартану

    Бағдарламалық талаптарға сай М.О.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық өнері, қазақ әдебиеттану ғылымына қосқан үлесі, жазушының әлем әдебиетінен алатын орны сияқты күрделі мәселелер қамтылды. Сонымен қатар жас ұрпаққа тәлім-тәрбиелік тағылымы күшті Әуезовтің өзі айтқан өсиет, аманат сөздер мен ол туралы айтылған даналық сөздер де топтастырылды. Мұның бәрі бағалы дүниелер екені түсінікті.

    Селективті тәртіп
  • б) Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі

    қазақ тілінің дыбыстық жүйесінің қалыптасу заңдылықтарын анықтап, оларды қазіргі қазақ тілімен салыстыруы дер едік. Ғалым қазақ тіл білімінде алғаш рет тарихи фонетиканы жүйелеп, оның негізгі нысаны мен зерттеу әдістерін анықтады. Қазақ тілі фонетикалық жүйесінің негізгі ерекшеліктерін ашып көрсетті. Дауысты дыбыстар жүйесі мен дауыссыз дыбыстар жүйесін бөлек саралай келе, олардың даму ерекшеліктерін ғылыми сипатта дәлелдеді.

    Селективті тәртіп
  • а) Латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Латын тілін оқытудың негізгі мақсаты – өзінің ғылыми және практикалық жұмысында ұдайы жаңарып отыратын терминология мен ғылыми түсініктерді пайдалану болып табылады. терминология негіздерін грамматикалық жағынан да, терминология жағынан да меңгеру, өз бетінше термин жасай білу және оның құрамындағы ақпаратты жіктей білу. Оқу объектісі латын тілінің элементтері – фонетика, графика, есім морфологиясы, сөз тіркесінің синтаксисі, лексикалық және сөз жасамдық материал.

    Селективті тәртіп
  • а) ТМД-ның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    ТМД-ның экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы бүкіл географиялық ғылымдар жүйесінің өзегі ретінде. Әлемнің қазіргі саяси картасын қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Мемлекеттік құрылыс: басқару формалары және әкімшілік бөлу.

    Селективті тәртіп
  • Дала тұлғаларының тарихы

    Саяси және құқықтық зерттеулер тарихын зерделеу студенттерге ежелгі Шығыс елдерінің саяси және құқықтық ілімдерімен танысуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • а)Абайтану
    Несиелер: 4

    Ұлы ақын шығармаларын терең де, жан-жақты таныту арқылы елжанды, халқымыздың әдебиетін, өнерін, салт-дәстүрін, мәдениетін, тілін ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары, білім, білік, дағдылармен қаруланған, түйген ойларын іс жүзінде өз кәдесіне жарата білетін, ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, өркениетті қоғамда өмір сүруге лайықты, терең ойлайтын дара тұлға қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • а) Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
    Несиелер: 3

    халық шаруашылығы кешені, маңызды салаларының технологиясы мен қазіргі техниканың, негіздері жайлы, өндіргіш күштерді тиімді орналастыру, студенттерге экологиялық-экономикалық тәрбие берудің, дағдыларын үйрету болып табылады. Сонымен бірге табиғи ресурстарды үнемді пайдалану арқылы табиғи орта мен өндіріс арасындағы тепе-теңдікті сақтау жолдарын ашып көрсету.

    Селективті тәртіп
  • б) Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияға кіріспе

    зерттеу әдіс-тәсілдері, орны мен құрылымы. ЭӘСГ тарихи даму ерекшеліктері. ЭӘСГ негізгі категориялары, кешенді және шептес кеңістіктік бағыттары. Табиғи ресурстар мен табиғат жағдайлары, олардың сәйкестілігін бағалау. Қоршаған ортаның антропогендік ластануы. Қоршаған ортаға әсерін бағалау және экологиялық-географиялық аудандастыру. Табиғатты пайдалану экономикасы мен экологиясы.

    Селективті тәртіп
  • Білім берудегі менеджемент
    Несиелер: 5

    Білім беруді басқарудың негізгі мақсаты білім беру жүйесінің тиімділігін арттыру болып табылады. Педагогикалық басқарма білім беру жүйесінің, білім беру процесінің және барлық білім беру жүйесінің, принциптердің, әдістердің, ұйымдастырушылық нысандары мен оларды басқарудың технологиялық әдістерінің тиімділігін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәнін оқу, арнайы педагогиканың, арнайы педагогиканың, арнайы педагогиканың, арнайы педагогиканың, арнайы педагогиканың, педагогикалық тактаның, төзімділіктің, Адамның пайда болған мәселелерді шешуде көмек көрсете білу, арнайы мектепте оқушылардың қарым-қатынасын және қызметін тиімді басқару, педагогикалық жағдайларды талдау, тәрбиенің озық тәжірибесін қолдану, сынып жетекшісінің жұмыс негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Өлшеу технологияларының ғылыми-педагогикалық негіздері. Критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Бағалау критерийлері прогресс ретінде. Өлшемдерге негізделген оқыту және қағидаттар. Тұлғаны бағалау жүйесінің ерекшеліктері. Педагогикалық баға қызметі. Студенттерді оқыту нәтижелерін бағалау түрлері және жоспарлау технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • а) Геология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері. География пәні мұғалімінің кәсіби білім беру үшін геологияның маңызы. Жердің физикалық қасиеттері. Жердің ішкі құрылымы. Жердің жылу жағдайы. Жердің химиялық құрамы. Жердің сыртқы қабықтары. Жердің даму схемасы. Ғарыштық гипотезалар. Жер және жер қыртысының жасы. Жердің абсолюттік ұшу есебі. Геохронологиялық кесте. Геологиялық карта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • а) Жаралыстану
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану ғылыми білімнің пәнаралық саласы ретінде. Ғылыми таным әдістерінің жіктелуі. Бақылау, эксперимент, өлшеу, абстрагирлеу, идеализация, формализация, талдау және синтез, аналогия және модельдеу. Жаратылыстану тарихы. Өмірдің пайда болуы және эволюциясы. Жаратылыстану ғылыми негіздері. Интеграцияланған курстың мазмұны (физика, химия, биология, география, астрономия).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • б) Аймақтық география

    оқушылардың өз елінің табиғи, әлеуметтік және экономикалық жүйесі туралы түсінігін қалыптастыру, оның табиғат жағдайлары мен мен ресурстарының әр алуандығын ашып көрсету. Курсты оқып үйренудің нәтижесінде оқушылар еліміздің табиғи, әлеуметтік және экономикалық проблемаларына бағдар жасай білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • а) Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Материктер мен мұхиттар ірі табиғи аумақтық кешендер ретінде; олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • а) Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері, оның республиканың шаруашылық өмірінің практикалық міндеттерін шешудегі рөлі. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік аумақтық бөлінісі. ҚР Табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрам, еңбек ресурстары. Қазақстан Шаруашылығы. ҚР халықаралық байланыстары. Қазақстанның экономикалық аудандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • a) ТМД-ның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. ТМД ішкі сулары. Өзендері. Көлдер. Мұздықтар. Жер асты сулары. ТМД ішкі суларының шаруашылық маңызы және олардың экологиялық жағдайы. ТМД топырағы. Топырақты қорғау. ТМД өсімдіктері. Өсімдіктердің таралу заңдылықтары. Өсімдіктердің эндемиялық және дәрілік түрлерін қорғау. Жануарлар әлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • б) ТМД-ның табиғатын географиялық зерттеу

    Бұл географиялық ғылымдар жүйесіндегі негізгі сала болып табылады. Сондықтан ол аймақтың табиғаты және оның әртүрлілігі жөнінде мәліметтер беріп табиғи – аймақтық кешендері (ТАК) тұтастай қарастырады. ТМД-ны қоршап жатқан теңіздерді, аймақтық жер бедері мен геологиялық құрылысын, климатымен ішкі суларын, топ- өсім. жамылғысын, жануарлар дүниесін зерттеп, қазіргі таңдағы табиғат ресурстарын тиімді пайдаланумен оларды қорғау жолдарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    білім беру процесінің барлық субъектілерінің (педагог, білім алушылар) қызметін талдай алады, интеллектуалдық, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын сыни ойлаумен оқу-тәрбие процесін ұғыну;

  • Код ON2

    психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістерін меңгерген, өнім, құбылыстың немесе оқиғаның жүйелі түсіндірілуі үшін әр түрлі көздерден ақпаратты талдайды, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеу тәсілін көрсете біледі;

  • Код ON3

    Экологиялық білім беру мен тәрбиелеуді, географиялық атаулардың этимологиясын, гидрометеорологиялық жабдықты практикалық қолдануды және табиғи құбылыстардың зиянды әсерін анықтауды білу;

  • Код ON4

    аймақтарды географиялық шолуды дайындау кезінде қажетті ақпаратты іздеу және алу, ландшафтар мен түрлі табиғи аймақтардың типологиясын анықтау дағдыларын кәсіби деңгейде меңгеру;

  • Код ON5

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас жасай білу, өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру дағдылары барын меңгеру.

  • Код ON6

    Физикалық географияның теориясын, топырақ ерекшеліктерін, жер бетінде табиғи аймақтардың таралу заңдылықтарын білу, дала жағдайында тәжірибені ұйымдастыру, Қоршаған ортаны қорғау бойынша жұмыстарды жүргізе білу;

  • Код ON7

    әр жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оқытудың, тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын білу, оқыту мен тәрбиелеуде оқушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, гуманизмін және төзімділігін, ынтымақтастық пен сыни ойлау қабілетін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолдану;

  • Код ON8

    Географиялық жүйенің заңдылықтарын, Жердің геологиялық дамуы туралы теориялық білімдерін білу, туризмді дамытудың алғышарттарын зерттеу, картадағы объектілерді анықтау, картографиялық міндеттерді шешу;

Top