Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Химия-Биология в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Мұғалімнің кәсіби бағдары

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Бұл пәнде студент микробиология / вирусология және иммунология саласындағы білім мен дағдыларға ие болады, атап айтқанда микроорганизмдердің жіктелуі, микроорганизмдердің адам өміріндегі рөлі және иммундық жүйе туралы ғылым негіздері туралы негізгі түсінік. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және молекулалық биологияға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары - заманауи зертханалық жабдықтар мен биологиялық сынамаларды қолдана отырып зертханалық зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия негіздері мен териминология

    Курс жалпы химия тақырыптары бойынша кең білімді қажет ететін химия және биология студенттеріне, сондай-ақ ағылшын тіліндегі химия тіліне арналған. Бұл курс есептерді шешуді, тапсырмаларды және зертханалық жұмыстарды қамтитын тәжірибе негізінде жүргізіледі. Курстың мақсаты – іргелі ұғымдар мен теорияларды практикалық жұмыстарға біріктіру. Бұл курс сонымен қатар басқа химия курстары үшін маңызды химияның іргелі пәндерін шолуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 1

    Курс соңында студенттер жазу, сөйлеу, оқу, тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игереді, сөз білімі саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексикасын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химияға кіріспе және терминология

    Курс химия және биология пәндерінің студенттеріне арналған, олар ағылшын тілінде химия туралы терең білімді қажет етеді. Бұл курс CLIL тәжірибесін қамтиды. Курстың мақсаты - химия мен ағылшын тілінің негізгі тақырыптарын біріктіру. Тақырыптарға атом және құрылым, қосылыстар, химиялық реакциялар, ерітінділер мен газдар жатады. CLIL тәжірибелік жаттығулары химияны қолдана отырып, тілдік дағдыларға бағытталған. Сонымен қатар, басқа химия курстары үшін маңызды химияның негізгі тақырыптарына шолу жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Математикалық модельдердің өмір туралы ғылымның әр саласында таралуын ескере отырып, математика кез келген таңдалған саладағы әдебиеттерді сыни тұрғыдан оқуға көмектеседі. Математиканы оқытудың артықшылықтарының бірі - бірдей ұғымдар мен әдістер жиі әртүрлі салаларда қолданылады, сондықтан бірдей математикалық құралдар биология мен химияның әртүрлі салаларында қолданылатынын атап өтіледі. Осы курстың барысында студенттер негізгі биологиялық және химиялық мәселелерге жауап беру үшін математикалық модельдерді суреттей алады, өмір туралы ғылымдарда пайдалы математикалық тәсілдердің әртүрлілігін бағалауды дамытады және деректерді талдау және компьютерлік бағдарламалық құралды пайдалану тәжірибесімен қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Бұл курс студенттерді ботаникамен таныстырады. Студенттер өсімдіктердің жүйесі, жіктелуі, құрылысы, медицинада және тамақ өндірісінде қолданылуымен танысады. Бұл курста ботаниканы жүйелі түрде түсіну үшін бұрынғы және жаңа білімдерді біріктіруге баса назар аудара отырып, ботаника басталады. Баға тапсырмаларға, , қатысуға және студенттердің курс материалын білуіне негізделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияға кіріспе және терминология

    «Бұл пәннің мақсаты - ғылыми тілді және биологиялық ғылымдардың нақты терминологиясын түсіну мен қолдануды кеңейту. Пән анатомия, физиология, генетика сияқты пәндердің негізгі терминологиясын, яғни студенттердің кейінгі кезеңдерде оқитын пәндерін қамтиды. Терминологиямен қатар, негізгі зерттеу және деректерді ұсыну дағдыларына назар аударылады. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - ғылыми сөйлеуді түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған семинарлар - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық зертхана әдістемесі

    Курс тек зертханалық сабақтардан тұрады. Химия зертханасының әдістемесі бойынша студенттерді химия зертханасында қауіпсіз және тиімді эксперименттер жүргізу үшін негізгі дағдылар мен білімдермен қамтамасыз етеді. Химиялық заттарды, шыны ыдыстарды және жабдықтарды қауіпсіз өңдеуге баса назар аударылады. Студенттер қауіпті заттарды мен жұмыс жасауды, дұрыс қорғаныс киімдері, қалдықтарды жою процедуралары және төтенше жағдайлар кезіндегі процедуралар туралы біледі. Олар нақты өлшеулер үшін көлемді шыны ыдыстарды пайдалануды, нақты концентрациядағы ерітінділерді дайындауды, сүзу сияқты бөлу әдістерін және таразылар мен плиткалар сияқты негізгі зертханалық жабдықты пайдалануды қамтитын іргелі әдістерді үйренеді. Студенттер бақылауларды жазуды, деректерді жинауды (сандық және сапалық), графикалық талдау және негізгі статистика сияқты әдістерді пайдалана отырып деректерді өңдеуді және талдауды үйренеді. Курс оларға дұрыс пішімдеуді, деректерді ұсынуды және қателерді талдауды қоса алғанда, анық және қысқа зертханалық есептерді жазуды үйретеді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: 1) химия зертханасында қауіпсіз және жауапкершілікпен жұмыс істеуді, 2) негізгі зертханалық әдістерді тиісті дәлдікпен орындауды, 3) ғылыми деректерді тиімді жинауды және талдауды, 4) жазбаша есептермен ғылыми нәтижелерді анық жеткізуді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түрік тілі 2

    Курста cтудент күнделікті кездесетін: мекен жай сұрау, азық-түлік, киім-кешек дүкендерінде базарларда қолданылатын сөйлемдерді құрай алады. Дене мүшелеріміздің атауларын, ауырып қалғанда, дәрігерге барғанда қажетті сөздермен сөйлемдерді жетік меңгере алады. Теледидардан түрікше кино және түрлі бағдарламаларды түсінетін деңгейге жетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зоология

    Курстың мақсаты жануарлар дүниесінің тарихи дамуы мен көптүрлілігі туралы түсініктерді қалыптастыру және студенттердің алған білімдерін практикада көрсету. Студенттер ғылыми дүниетаным мен басқа ғылымдармен байланыс дағдыларын қалыптастырады. Алған білімді күнделікті өмір, табиғат мен байланыстыру әдістерін менгеріп қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химия

    Курстың мақсаты студенттерді бейорганикалык химия саласындағы кәсіби маман ретінде мансапқа дайындау үшін негізгі білім қорын және зертханалық ресурстарды қамтамасыз ету болып табылады. Оқушылар ойлау қабілеттерін, зертханалық дағдыларды және есептерді шешу дағдыларын дамытады. Студенттер бейорганикалык зертханалық жұмыстарды жоспарлап, орындап, құжаттай алады, ал ауызша және/немесе жазбаша түрде эксперимент нәтижелерін есептей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия (сапалық анализ)

    Бұл пәннің мақсаты – негізгі заңдарды пайдалана білу сапалы аналитикалық химия және зертханалық дағдылар мен білім. Сондай-ақ аналитикалық химияны зерттеуде әдіснамалық білім алу үшін аналитикалық химия және процестер бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Студенттер эксперименттік өлшемдерді дұрыс өңдеу және түсіндіру, нәтижелер мен процедураларды салыстыру және аналитикалық құралдарды калибрлеуді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология

    Бұл курстың мақсаты: цитология мен гистологияны оқытуға қажетті білім мен дағдыларды кеңейту, атап айтқанда, жасушалық және ұлпа деңгейіндегі организмдердің әртүрлі топтарының морфофункционалдық ұйымының негізгі принциптері туралы білім. Қойылған мақсаттарға жету үшін келесі оқыту әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттер материалдарына негізделген және дене жасушалары мен ұлпалары туралы ғылымға заманауи шолу жасайтын дәрістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта химиясы

    Пәнін табиғи геохимиялық және биогеохимиялық процестерді сипаттау аясында қарастырылады. Химиялық элементтердің пайда болуы, Жер мен оның биосферасының пайда болуы, ядроның элементарлық құрамы, мантия, литосфера, гидросфера, атмосфера мен биосфера, тіршілік үшін негізгі элементтердің биогеохимиялық циклдері туралы қазіргі заманғы көзқарастар келтірілген. Негізгі ластаушы заттар (көмірсутектер, ауыр металдар, пестицидтер, жуғыш заттар), олардың қоршаған ортаға шығуы және ондағы әрекеттері сипатталады. Уытты ластанудан басқа, радиациялық ластану және ауаның ластану әсері қарастырылады: қышқыл жаңбыр, озон қабатының бұзылуы және парниктік эффект.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Бұл курс студенттерге педагогикалық зерттеулердегі әдістемелік негіздері мен зерттеу әдістерін қамтитын педагогика туралы жан-жақты түсінік беруге арналған. Студенттер мұғалімнің жеке тұлғасы мен кәсіби құзыреттілігінің рөлін атап көрсете отырып, мұғалім мамандығы мен қызметінің көп қырлы аспектілерін зерттейді. Курс сонымен қатар оқыту контекстіндегі үздіксіз кәсіби даму тұжырымдамасына назар аударады. Сонымен қатар, студенттер біртұтас педагогикалық процестің құрылымын, қазіргі білім беру мазмұнының ғылыми негіздерін, тәрбиенің мәні мен мазмұнын, отбасы тәрбиесінің негіздерін, сонымен қатар оқытудың әртүрлі формаларын, әдістері мен құралдарын тереңірек зерттейді. Курс инновациялық технологияларды және олардың мұғалімдердің кәсіби тәжірибесіне интеграциясын кеңінен қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (CLIL)

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және CLIL әдістерін зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеу дағдыларына, сондай-ақ тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын интегралды тәсілді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияның зертханасы

    Бұл курс әдістемелерді орындауға мүмкіндік беретін зертханалық сабақтарды ғана қамтиды; егжей-тегжейлі зертханалық процедураларды орындау; тағайындалған үлгілерді талдау және сәйкес бағдарламалық құрал немесе есептеулер арқылы деректерді түсіндіру. Бұл курста студенттер гравиметриялық талдау және көлемдік талдау сияқты сапалық және сандық әдістермен тәжірибе жинақтайды. Курс студенттерді спектрофотометрлер және хроматография сияқты қуатты аналитикалық құралдармен таныстырады. Олар сондай-ақ эксперименттерден алынған деректерді интерпретациялауға орналастырылады. Олар нәтижелердің дәлдігі мен дәлдігін бағалау үшін сәйкес статистикалық әдістерді қолдануды үйренеді. Курстың соңында студенттер шынайы үлгілерге классикалық және аспаптық аналитикалық әдістерді қолдануда, аналитикалық деректерді интерпретациялауда және зертханалық есептер арқылы өз нәтижелерін тиімді жеткізуде шебер болуы керек болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Жануарлар мен өсімдіктер физиологиясы

    Бұл пәннің мақсаты жануарлар мен өсімдіктердің анатомиясы мен физиологиясын оқытуға қажетті білім мен дағдыларды, атап айтқанда органдар мен жүйе деңгейлеріндегі жануарлар мен өсімдіктердің құрылымы мен физиологиялық функциясының негізгі қағидаларын білу. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және жасушалар мен дене ұлпалары туралы ғылымға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - зертханалық сабақтарды мысқылдар мен биологиялық сынамаларды қолдану. - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған жобалық тапсырмалар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеушілік дағдыларға, сонымен қатар тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын жан-жақты көзқарасты қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өмір бойы адамды қоршаған және оған ілесетін қауіптерді анықтау, олардан қорғау шаралары қарастырылған. Төтенше және төтенше жағдайлар кезіндегі қорғаныс әрекеттерінің ерекшеліктері ашылады. Өндірістік ортадағы қызметтің қауіпсіздігі бөлек қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия (сандық анализ)

    Бұл пәннің мақсаты сандық талдауды зерттеу бойынша процедуралық білімнен басқа теориялық және практикалық білімді меңгеру; студенттердің аналитикалық дағдыларын, интерпретациялау дағдыларын дамыту және студенттердің есептерді шешу дағдыларын жетілдіру және сандық аналитикалық химия бойынша зертханалық нәтижелер туралы есеп беру. Студенттер тәжірибелік жұмыстар арқылы инновациялық эксперимент әдістерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жануарлар мен өсімдіктер биологиясы

    Жануарлар мен Өсімдіктер биологиясы биология ғылымының студенттеріне арналған кәсіби міндетті курстардың бірі болып табылады. Жануарлар биологиясы негізінен тыныс алудың, ас қорытудың, қан айналымының, зәр шығару жүйесінің, ұрпақты болу және жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметін, бұл функциялардың қалай жүзеге асырылатынын, сонымен қатар мәселелерді қандай фактормен реттейтін және басқаратынын зерттей отырып негізгі білім мен терминологиясын меңгереді. Өсімдіктер биологиясы бойынша өсімдіктердің құрылысы мен қызметінің, өсуі мен дамуының, зат алмасуының, генетика мен эволюцияның, тіршілік әрекетінің объективті заңдылықтар, жіктелуі мен таралуы, сонымен қатар жасушадан, ұйымнан, мүшеден, жеке адамнан, популяциядан және әртүрлі деңгейдегі экологиялық жүйелерден қоршаған ортамен байланысын түсіне отырып негізгі білімдерін, негізгі принциптерін және негізгі эксперименттік дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді және студенттердің инновациялық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл курс негізгі құқық нормаларын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, конституциялық құқықтар мен бостандықтардың негіздерін зерттеу болып табылады. Студенттер сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарымен, педагогтің этикасымен және кәсіби мінез-құлқымен танысады. Курс білім беру саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетіктерін зерделеуді, этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруды және сыбайлас жемқорлық көріністерімен байланысты жағдайларда негізделген шешімдер қабылдауды қамтиды. Оқыту барысында болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерінде құқық пен қоғамға жауапты және заңға бағынатын көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология

    Курс организмдер мен олардың қоршаған орта арасындағы өзара байланысын түсінуге, қоршаған ортаны қорғауға және қамқорлыққа тәрбиелеуге арналған. Қатысушылар экожүйелер, биоәртүрлілік, табиғатты қорғау, ластану және тұрақты өмір сүру тәжірибесі сияқты тақырыптарды зерттейді. Курс адамдарға планетаның денсаулығын қалыптастырудағы өз рөлін тануға мүмкіндік беру және оларды болашақ ұрпақ үшін табиғи әлемді қорғау және сақтау бойынша белсенді шаралар қабылдауға шабыттандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия I

    «Бұл пәннің мақсаты - Органикалык химиялык заттар бойынша білімді калыптастыру, зертханалық тәжірибелерді жасай білу және органикалык есептерді шеше білу болып табылады. Ғылыми-зерттеу саласында мансапқа қызығушылық таныту аркылы студенттерге органикалық химияның іргелі шолуын беруге арнайды. Индистрияда және тұрмыста колданылған органикалык заттарды практикалық қолданудың негізгі жолдары мен химия өнеркәсібі туралы білімін толықтырып өмірмен байланыстырып терең үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Зерттеу әдістері

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіби міндеттерді орындау кезінде дәлелді шешімдердің қабылдануын қамтамасыз ету үшін теориялық және практикалық білімге негізделген. Процесс барысында болашақ мамандар ойлаудың және әлемнің жаратылыстану суретін қабылдаудың ғылыми тәсілін, сонымен қатар зерттеу және дамыту процесінің негізгі компоненттері туралы идеяларды дамытады, сонымен қатар ғылыми білімнің әдістемесі туралы білімдер жиынтығын алады және химияның және саланың тиісті салаларында ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі принциптерімен танысады. биология, зерттеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы және физиологиясы

    Бұл пәннің мақсаты - адам анатомиясы мен физиологиясын оқытуға қажетті білім мен дағдыларды, атап айтқанда, органның және жүйе деңгейлеріндегі адамның құрылымы мен физиологиялық функциясының негізгі принциптерін білу. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және жасушалар мен дене ұлпалары туралы ғылымға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - зертханалық сабақтарды мысқылдар мен биологиялық сынамаларды қолдану. - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған жобалық тапсырмалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы тереңірек түсінік беруге арналған. Курс IT-мен байланысты бизнесті ашу және басқару кезінде туындайтын ерекше қиындықтар мен мүмкіндіктерге назар аударады және студенттерді кәсіпкерлер ретінде серпінді салалық ландшафтты сәтті шарлау үшін қажетті біліммен, дағдылармен және ақыл-оймен жабдықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Биохимия (Биоорганикалық химия)

    Бұл курс биорганикалық химия мен биохимияны біріктіруге арналған. Онда көміртегі химиясы, жасуша құрылымы мен құрамы, органикалық заттар, ферменттер, метаболизм, биохимиялық әдістер және биохимиялық синтез бар. Химия мен Биологияны оқытудың біріктірілген және практикалық стратегияларын қолдану акылы биохимиялық процестерді түсінеді, зертханалық жұмыс дәрістегі тұжырымдаманы нығайтады, сонымен қатар химияның практикалық әдістерін менгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық

    Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика

    Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Гендік инженерия

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді негізгі пәндермен таныстыру заманауи биотехнология және биологиядағы практикалық қолдану; әдістемелікпен жоғары генеративті және жасушаларды алуда қолданылатын әдістер биосинтетикалық қабілеттермен, сондай-ақ тасымалдау мен экспрессияның негізгі әдістерімен жасушалардағы, ұлпалардағы және мүшелердегі гендер. Пәннің негізгі міндеті – студенттердің терең теориялық білімдерін қалыптастыру гендік инженерия әдістері саласы биология ғылымының жаңа саласы ретінде тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық

    «Қаржылық сауаттылық» пәні студенттерді қаржылық менеджмент негіздеріне және жеке қаржыны басқарудың практикалық дағдыларына тәрбиелеуге бағытталған. Ол бюджеттеу, инвестициялау, салық салу, қарызды басқару және қаржы нарықтарының негіздерін түсіну сияқты тақырыптарды зерттеуді қамтиды. Мақсаты студенттерді кәсіби және жеке өмірінде негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға қажетті құзыреттермен жабдықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия

    Курс дәріс, зертханалық тәжірибе және есептер шығарудан тұрады. Бұл курс газдарға, ерітінділерге және фазалық тепе-теңдікке химиялық термодинамикалық қолдануларға кіріспе болып табылады. Бұл пәндер студенттерге химиялық және биологиялық жүйелерді басқаратын физикалық принциптерді түсіну үшін қажетті іргелі білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Электрохимия

    «Электрохимия» пәнінің мақсаты физика принциптерін, физика білімі мен химия білімін біріктіру болып табылады. Студенттер белгілі бір терминологиялық білімді, электрохимиялық зертханалық дағдыларды және алған білімдері мен күнделікті өмірде қолдануды байланыстыратын интеграциялық білімдер алады. Студенттер электрохимиялық процестерді синтездеу және талдау арқылы ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жобаларда бірлесіп жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биотехнология

    «Биотехнология» курсы студенттерді биотехнологияда қолданылатын микробиологиялық процестердің принциптерімен және сипаттамасымен, шикізат пен микроорганизмдер - өндірушілерге қойылатын талаптармен, микроорганизмдерді өсіру тәсілдерімен, мақсатты өнімдерді оқшаулау және тазарту әдістерімен, микробиологиялық синтез бен трансформацияға негізделген нақты өндірістік өсімдіктермен таныстыруға бағытталған. . Зертханалық сабақтарда студенттер микроорганизмдердің өндірістік штаммдарының мәдениеттерімен танысады, олардың морфологиялық, мәдени және физиологиялық қасиеттерін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия II

    Курс органикалық химия II жалғасы болып табылады. Пәнді оқудың негізгі міндеттері студенттерге негізгі білім беру болып табылады. теориялық органикалық химия реакциялары туралы түсініктер, органикалық талдау және синтездің негіздерін үйренеді. Органикалык үдерістерге ғылыми бақылау, органикалык заттарды алу реакциясы туралы эксперименттік қондырғылармен жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Химиялық индустрия

    Пәнінің зерттеу мақсаты студенттерді өнеркәсіптегі бейорганикалық заттарды алу және айналдыру реакцияларының негізгі заңдылықтарымен, сондай-ақ олардың химиялық құрылымы, құрылымы мен түрлерінің ерекшеліктері, физикалық, механикалық және беріктік сипаттамасымен таныстыру. Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың Қазақстандағы химия өнеркәсібіндегі бейорганикалық заттарды бағалауға инженерлік көзқарастың принциптерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудағы негізгі пәндер жалпы химия, аналитикалық химия және органикалық химияның жеке бөлімдері болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің тұжырымдамасы. Шетелде және ҚР-да инклюзивті білім берудің дамуы. ЖББ арқылы білім беру және тәрбие қызметін ұйымдастыру және жоспарлау. ЖББ негізінде адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау үшін әртүрлі профильдегі мамандардың командасында жұмыс істеу дағдылары. Инклюзивті оқыту жағдайында оқу бағдарламаларын бейімдеу және тъюторлық тәжірибені ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Химиядан олимпиадалық есептері шешу

    «Химиядан олимпиадалық есептерді шығару» бағдарламасы химия-биология мамандығының студенттеріне арналған, олимпиаданың мәселелерін шешуге қызығушылық танытатын, химияны жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген студенттің негізгі курсты оқып білуге, оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық химиялык есептер шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Бұл курс студенттерді көшбасшылық пен басқарудың негізгі теориясымен және оның білім берудегі қолдануымен таныстыруға арналған кіріспе курс болып табылады. Студенттер білім берудегі көшбасшылық және менеджмент туралы біледі, көшбасшылықтың әртүрлі теориялары, басқару негіздері мен құралдары туралы түсінік алады және қазақстандық білім беру саласындағы өзекті мәселелер туралы ойланады. Тақырып және оның дамуы туралы кейбір тарихи деректер мен білім беруді басқарудың қалай және неліктен қажет болғаны және уақыт өте өзгергені туралы идеялар айтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді критериалды бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен, тестілеу бағалаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі және STEM

    Бұл курс студенттерді мектептерде биологияны оқытудың негіздерімен және принциптерімен таныстырады, педагогикалық принциптерді практикалық түрде қолданады, белсенді оқыту әдістерін соның ішінде жаңа технологиялык әдістерді меңгереді. Тиімді STEM сабақ жоспарларын құруды және биологияны оқытуда STEM білім беру технологиясын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі және STEM

    Осы пән арқылы студенттер STEM химиясы бойынша теориялық және әдістемелік білім мен дағдыларды дамыта отырып, химияны және STEM-мен байланысты салаларды (соның ішінде технология мен инженерлік салаларды) біріктіре алатын оқытудың технологиялық әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы зерттеу

    Бұл курс білім беруді зерттеу әдістемесін, оның ішінде сапалық және сандық әдістерді енгізеді. Студенттер этикаға, деректерді жинауға және деректерді талдауға баса назар аудара отырып, зерттеуді жобалауды, жүргізуді және бағалауды үйренеді. Курс болашақ педагогтарды білім беру тәжірибесін жақсарту үшін зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау және зерттеу жүргізу дағдыларымен қаруландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы технологиялар арқылы химия мен биологияны оқытудың әдістемесін практикада қолдану.
  • Пәнаралық интеграцияда кәсіптік шет тілі мен жалпы білім беретін пәндерді оқыту арқылы мұғалімнің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігі мен кәсіби шеберлігін қалыптастырады.;
  • Химиялық пәндік білім мен дағдыны қалыптастыру жолдарын меңгеру, химиялык-индустриялык білім алу әдістерін мен эксперименттік мәліметтерді саралау дағдыларын қалыптастыру және физикалық-химиялық қондырғылармен жұмыс жасай алу.
  • Биологияның теориялық және эксперименттік негіздерін және биологияда пәндік білім мен дағдыны қалыптастыру жолдарын меңгеру және білімді күнделікті өмірде қолдану әдістерін қалыптастыру.
  • Биология мен химиядан практикалык және зертханалық сабақтарда оқу үдерісінің барлық субъектілерінің қызметіне талдау жасай отырып оқытудың жаңа біріктірілген және практикалық стратегияларын қолданады.
  • Жаратылыстану пәндерінің заңдылықтарын салалық, өңірлік және халықаралық проблемаларды жүйелеу, жинақтау және қоршаған ортаның жай-күйін жақсартудың түрлі нұсқаларын талдай алу.
  • Кәсіби қызметте, баскарушылык қызмет аспектілерін, жаңа білім беру технологиялары мен құралдардын, мамандық бойынша жаңаша әдістер, соның ішінде критериалды бағалау мен инклюзивті оқыту әдістерін практикалық тәжірибе арқылы меңгеру.
  • Қолданбалы зерттеулерге байланысты ғылыми жұмыстарды орындау барысында кәсіби әлеуетін, имиджін, мүмкіндіктерін зерттей отырып, кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Top