Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Химия-Биология в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Биологияға кіріспе жәнен терминология
    Несиелер: 5

    «Бұл пәннің мақсаты - ғылыми тілді және биологиялық ғылымдардың нақты терминологиясын түсіну мен қолдануды кеңейту. Пән анатомия, физиология, генетика сияқты пәндердің негізгі терминологиясын, яғни студенттердің кейінгі кезеңдерде оқитын пәндерін қамтиды. Терминологиямен қатар, негізгі зерттеу және деректерді ұсыну дағдыларына назар аударылады. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - ғылыми сөйлеуді түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған семинарлар - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияға кіріспе және терминология
    Несиелер: 5

    Курс химия және биология пәндерінің студенттеріне арналған, олар ағылшын тілінде химия туралы терең білімді қажет етеді. Бұл курс CLIL тәжірибесін қамтиды. Курстың мақсаты - химия мен ағылшын тілінің негізгі тақырыптарын біріктіру. Тақырыптарға атом және құрылым, қосылыстар, химиялық реакциялар, ерітінділер мен газдар жатады. CLIL тәжірибелік жаттығулары химияны қолдана отырып, тілдік дағдыларға бағытталған. Сонымен қатар, басқа химия курстары үшін басқа химия курстары үшін маңызды химияның негізгі тақырыптарына шолу жасалады. Апта сайынғы өзіндік жұмыстарға үй тапсырмасы немесе топтық тапсырмалар кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курс соңында студенттер жазу, сөйлеу, оқу, тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игереді, сөз білімі саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексикасын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Курс жалпы және бейорганикалық химияға кеңірек енгізуді қажет ететін басқа салаларда арналған. Бұл курста дәрістер, зертханалық тәжірибелер және есептер шығару бар. Тақырып атом, электрон химиясы, химиялық байланыс және молекулалық күштер, молекулалық құрылым және геометрия, сондай-ақ ерітінділер химиясы. Апта сайынғы зертханалық сабақтар цифрлық техникаға ерекше назар аударады және дәріс материалдарын толықтырады. Лаборатория лекциядағы тұжырымдаманы нығайтады және термохимия, химиялық байланыс, молекулалық күштер және болашақ химия курстарына арналған шешімдер сияқты негізгі тақырыптарға назар аударады. Kwrs jalpı jäne beyorganïkalıq xïmïyağa ke

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі1 (CLIL)
    Несиелер: 5

    Курс химия және биология пәндерінің студенттеріне арналған, олар ағылшын тілінде химия туралы терең білімді қажет етеді. Бұл курс CLIL тәжірибесін қамтиды. Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеушілік дағдыларға, сонымен қатар тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын жан-жақты көзқарасты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеушілік дағдыларға, сонымен қатар тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын жан-жақты көзқарасты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курс соңында студенттер жазу, сөйлеу, оқу, тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игереді, сөз білімі саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексикасын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы биология (Ботаника-Зоология)
    Несиелер: 5

    «Осы пәннің аясында студент өсімдіктер мен жануарлар дүниесін жіктеу, сонымен қатар өсімдіктер мен жануарлар физиологиясы және физиология негіздері туралы білім алады. Сонымен қатар студент микроскопия сияқты биологиялық сынамалармен жұмыс жасау дағдыларын игереді. кейінгі курстарда пәндерді оқу үшін қажетті негіз. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және өсімдіктер мен жануарлар туралы ғылымға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары - заманауи зертханалық жабдықтар мен биологиялық сынамаларды қолдана отырып зертханалық зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Жалпы экология негіздері. Биосфераға антропогендік әсер. Әлемдегі халық санының өсуі. Әлем халықтарын тамақпен қамтамасыз ету. Табиғи ресурстарды тұтыну. Минералды және су ресурстары. Прогрессті энергетикалық қолдау шарттары. Климаттың ғаламдық мәселелері. Әр түрлі жолдармен электр энергиясын өндірудің экологиялық ерекшеліктері. Қоршаған ортаның ластануы. Адамзаттың тұрақты дамуы және экологиялық саясат. Экологиялық саясат: экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық тетіктері. Халықаралық ынтымақтастық және тұрақты даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өмір бойы адамды қоршаған және оған ілесетін қауіптерді анықтау, олардан қорғау шаралары қарастырылған. Төтенше және төтенше жағдайлар кезіндегі қорғаныс әрекеттерінің ерекшеліктері ашылды. Өндірістік ортадағы қызметтің қауіпсіздігі бөлек қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 3 (A2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Бұл іскери қарым-қатынас жағдайларында қолдануға болатын әртүрлі деңгейдегі түрік тілін жан-жақты зерттеу курсы. Бағдарлама түрік тілін іскерлік тұрғыдан игеруге және қарым-қатынастағы психологиялық кедергілерді жеңуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    пәнді игеру барысында студенттер келесі құзіреттерге ие: қарапайым органикалық қосылыстарды лабораториялық синтездеу және оқшаулауды жүзеге асыру әдістемесі мен әдістемесі; демонстрациялық эксперименттің техникасы мен техникасы; химиялық тәжірибелер жүргізу кезіндегі қауіпсіздік шаралары; ағылшын тілінде ғылыми мақалалар мен рефераттар жазу, органикалық химия бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және алынған ақпаратты өңдеу мүмкіндігі; оқытуда органикалық химияның негізгі заңдылықтарын, эксперименттік зерттеудің заманауи әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    «Бұл пәнде студент микробиология / вирусология және иммунология саласындағы білім мен дағдыларға ие болады, атап айтқанда микроорганизмдердің жіктелуі, микроорганизмдердің адам өміріндегі рөлі және иммундық жүйе туралы ғылым негіздері туралы негізгі түсінік. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және молекулалық биологияға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары - заманауи зертханалық жабдықтар мен биологиялық сынамаларды қолдана отырып зертханалық зерттеулер. «

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 4 (A2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін студент дүниетанымға, дінге және дінге, әдебиет пен өнерге, түркі халықтарының тілі мен мәдениетіне, сондай-ақ қазіргі түркітілдес мемлекеттердің халықаралық қатынастарына қатысты әдебиеттерді еркін қолдана алады және өз бетінше оқи алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық химия
    Несиелер: 6

    пәнді игеру барысында студенттер келесі құзыреттерді дамытады: бейорганикалық химияның фундаменталды бөлімдері теориясының негіздеріне, материяның құрылымы туралы, периодтық жүйе туралы білімді қолдана біледі. Менделеев, қосылыстардағы химиялық байланыстардың түрлері, кинетика туралы, тотығу реакциялары және педагогикалық қызметтегі электрохимияның негіздері туралы; эксперименттік зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, химияның негізгі заңдылықтарын кәсіби қызмет барысында қолдана білу; химиялық тәжірибелер кезінде заманауи оқу және ғылыми жабдықтармен жұмыс жасау дағдыларына ие, химиялық эксперимент, химиялық заттар мен реакцияларды алу мен зерттеудің негізгі синтетикалық және аналитикалық әдістерін меңгереді;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жануарлар мен өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты жануарлар мен өсімдіктердің анатомиясы мен физиологиясын оқытуға қажетті білім мен дағдыларды, атап айтқанда органдар мен жүйе деңгейлеріндегі жануарлар мен өсімдіктердің құрылымы мен физиологиялық функциясының негізгі қағидаларын білу. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және жасушалар мен дене ұлпалары туралы ғылымға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - зертханалық сабақтарды мысқылдар мен биологиялық сынамаларды қолдану. - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған жобалық тапсырмалар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    «Педагогика» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Генетика
    Несиелер: 5

    «Бұл пәннің мақсаты - адам генетикасы мен кинетикасын оқытуға қажетті білім мен дағдыларды, атап айтқанда молекулалық генетика мен тұқым қуалаушылықтың негізгі қағидалары туралы білімді және оқу зертханасында алынған дағдыларды қолдану. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және жасушалар мен дене ұлпалары туралы ғылымға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - молекулалық-биологиялық зертханалық жабдықты және биологиялық сынамаларды қолдана отырып зертханалық зерттеулер. - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Бұл пәннің мақсаты - адам анатомиясы мен физиологиясын оқытуға қажетті білім мен дағдыларды, атап айтқанда, органның және жүйе деңгейлеріндегі адамның құрылымы мен физиологиялық функциясының негізгі принциптерін білу. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және жасушалар мен дене ұлпалары туралы ғылымға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - зертханалық сабақтарды мысқылдар мен биологиялық сынамаларды қолдану. - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған жобалық тапсырмалар «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық химия және биология студенттеріне химия жүйесіндегі өзгерістер туралы жалпы физика тұрғысынан білуге ​​арналған. Онда термодинамика, химиялық кинетика, электрохимия, ерітінді ерітінділері, фазалық тепе-теңдік, беттік құбылыстар мен коллоидтық дисперсті жүйелердің қасиеттері, беттік-белсенді заттар, жоғары молекулалық қосылыстар және негізгі спектроскопия сияқты физика принциптері, тәжірибелері мен түсініктері қолданылады. Аудиториялық және зертханалық жұмыстардағы практикалық сабақтар дәріс материалдарын толықтырады. Зертханалық жұмыс дәрістегі тұжырымдаманы нығайтады, сонымен қатар химияның практикалық әдістерін ұсынады. Өздік жұмыстарға үй тапсырмасы немесе топтық тапсырмалар жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Экологиялық химия / Химиялық экология пәнінде табиғи геохимиялық және биогеохимиялық процестерді сипаттау аясында қарастырылады. Химиялық элементтердің пайда болуы, Жер мен оның биосферасының пайда болуы, ядроның элементарлық құрамы, мантия, литосфера, гидросфера, атмосфера мен биосфера, тіршілік үшін негізгі элементтердің биогеохимиялық циклдері туралы қазіргі заманғы көзқарастар келтірілген. Негізгі ластаушы заттар (көмірсутектер, ауыр металдар, пестицидтер, жуғыш заттар), олардың қоршаған ортаға шығуы және ондағы әрекеттері сипатталады. Уытты ластанудан басқа, радиациялық ластану және ауаның ластану әсері қарастырылады: қышқыл жаңбыр, озон қабатының бұзылуы және парниктік эффект. Оқу құралы қоршаған ортаны және қоршаған ортаны қорғау мәселелерімен айналысатын студенттерге, магистранттарға және мамандарға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    «Осы пәннің аясында студент молекулалық биология және кинетика, атап айтқанда, жасушалық құрылымдар мен молекулалардың қызметтері туралы білім мен дағдыға ие болады. Сонымен бірге алынған білім мен дағды генетика сияқты пәндерді зерттеу үшін қажет негіз болып табылады. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және молекулалық биологияға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары - заманауи зертханалық жабдықтар мен биологиялық сынамаларды қолдана отырып зертханалық зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аналитикалық химия (сапалық анализ)
    Несиелер: 5

    пәнді меңгеру барысында заттар мен материалдарды химиялық талдаудың негізгі әдістерінің теориялық негіздері мен метрологиялық сипаттамаларын өзгерте білу; нақты мәселені шешуде химиялық талдаудың оңтайлы әдісін таңдау, нәтижелерді беру, түсіндіру; эксперименттік зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметте аналитикалық химияның негізгі заңдылықтарын қолдана білу; ағылшын тілінде ғылыми мақалалар мен рефераттар жаза білу, аналитикалық химия бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және алынған ақпаратты өңдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биотехнология (STEM)
    Несиелер: 5

    «Биотехнология» курсы студенттерді биотехнологияда қолданылатын микробиологиялық процестердің принциптерімен және сипаттамасымен, шикізат пен микроорганизмдер - өндірушілерге қойылатын талаптармен, микроорганизмдерді өсіру тәсілдерімен, мақсатты өнімдерді оқшаулау және тазарту әдістерімен, микробиологиялық синтез бен трансформацияға негізделген нақты өндірістік өсімдіктермен таныстыруға бағытталған. . Зертханалық сабақтарда студенттер микроорганизмдердің өндірістік штаммдарының мәдениеттерімен танысады, олардың морфологиялық, мәдени және физиологиялық қасиеттерін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі 2 (CLIL)
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеу дағдыларына, сондай-ақ тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын интегралды тәсілді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиялық индустрия (STEM)
    Несиелер: 5

    Зерттеу пәні студенттерді өнеркәсіптегі бейорганикалық заттарды алу және айналдыру реакцияларының негізгі заңдылықтарымен, сондай-ақ олардың химиялық құрылымы, құрылымы мен түрлерінің ерекшеліктері, физикалық, механикалық және беріктік сипаттамасымен таныстыру. Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың Қазақстандағы химия өнеркәсібіндегі бейорганикалық заттарды бағалауға инженерлік көзқарастың принциптерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудағы негізгі пәндер жалпы химия, аналитикалық химия және органикалық химияның жеке бөлімдері болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Микробиология және вирусалогия
    Несиелер: 5

    «Бұл пәнде студент микробиология / вирусология және иммунология саласындағы білім мен дағдыларға ие болады, атап айтқанда микроорганизмдердің жіктелуі, микроорганизмдердің адам өміріндегі рөлі және иммундық жүйе туралы ғылым негіздері туралы негізгі түсінік. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және молекулалық биологияға қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары - заманауи зертханалық жабдықтар мен биологиялық сынамаларды қолдана отырып зертханалық зерттеулер. ««

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биохимия (Биоорганикалық химия)
    Несиелер: 6

    Бұл курс биорганикалық химия мен биохимияны біріктіруге арналған. Ол биохимиялық процестерді химиялық принциптер тұрғысынан түсінуге бағытталған. Онда көміртегі химиясы, жасуша құрылымы мен құрамы, органикалық заттар, ферменттер, метаболизм, биохимиялық әдістер және биохимиялық синтез бар. Зертханалық жұмыс дәрістегі тұжырымдаманы нығайтады, сонымен қатар химияның практикалық әдістерін ұсынады. Өздік жұмыстарға үй тапсырмасы немесе топтық тапсырмалар жатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аналитикалық физ –химия (STEM)
    Несиелер: 5

    Аналитикалық физикалық химия - химиялық құбылыстарды зерттеуде аналитикалық физикалық химияның теориялық және эксперименттік әдістерін қолданатын ғылым. Пәнді оқу барысында студент ғылыми терминологиямен және пәннің негізгі ұғымдарымен танысады және ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында практикалық қолдануды табатын табиғаттың негізгі заңдылықтары туралы білім алады.Пәндер бойынша студенттер талданған үлгінің сипаттамаларына сүйене отырып, талдаудың негізгі әдістерін үйренеді және эксперимент пен дизайнды орындайды. Тәжірибенің нәтижелері аналитикалық химияның негізгі ережелері мен заңдылықтарын қолдана отырып есептеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі мультимедия
    Несиелер: 5

    «Мультимедиялық технологиялар интерактивті электронды оқу курсын құру үшін қолданылады. Практикалық тапсырмаларды, жаттығуларды, әртүрлі бағдарламаларды әзірлеу үшін - нақты тапсырма, оқу курсы немесе білім беру форматында қажетті тілдік материалды енгізуге мүмкіндік беретін қабықшалар (немесе аспаптық бағдарламалар) қолданылады. Сәрсенбі. Жаттығу барысын зерделеу кезінде ақпараттық - -коммуникациялық технологиялар, құруды үйрену меншікті мультимедиялық оқу материалдары. «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Заманауи химия пәнінің мұғалімі тек пәндік білімдерге, әдіснамалық әдістерге және заманауи педагогикалық технологияларға ие болып қана қоймай, оларды практикада қолдана алады, түрлі педагогикалық жағдайларды модельдеп, талдай алады «Химияны оқыту әдістемесі» пәні сәйкес үш тілде оқытатын гимназия мектептері үшін ағылшын тілінде химияны оқытудың заманауи инновациялық әдістерін оқиды. бағдарламалар.Оқыған кезде CLIL әдісі, есептерді шығару әдістері қолданылады. Мультимедиялық технологиялар. Өзін-өзі дамыту әдістері. Zamanawï xïmïya päniniñ muğalimi tek pändik b

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді заманауи бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен (бақылау, рейтинг, портфолио, тестілеу), тестілеудің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастырумен және өткізумен (USE) таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесін дамыту менеджменті туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игерудің міндеті - білім беруді басқарудың негізгі жүйелік құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамаларын ашу. Пән білім берудегі менеджменттің негізгі проблемаларын және мектепішілік басқарудың негізгі функцияларын сипаттайды, сонымен қатар мектептің білім беру саясатының элементі ретінде дамуының негізгі бағыттарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химия мен биологиядан олимпиадалық есептері шешу
    Несиелер: 5

    «Студенттерге олимпиадалық есептерді шығаруды үйрету» бағдарламасы химия-биология мамандығының студенттеріне арналған, олимпиаданың мәселелерін шешуге қызығушылық танытатын, химия мен биологияны жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген студенттің негізгі курсты оқып білуге, оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы теориялық және практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық жұмыстар жүргізеді, эссе, баяндама дайындайды, конкурстық бағдарламаларға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Биологияны оқыту әдістемесі» пәні үш тілде оқытылатын гимназия мектептері үшін биологияны ағылшын тілінде оқытудың заманауи инновациялық әдістерін тиісті бағдарламалар бойынша меңгеру үшін оқытылады, зерттеуде CLIL әдісі, проблемаларды шешу әдістері қолданылады. Мультимедиялық технологиялар. Өзін-өзі дамыту әдістері. Биологияны оқыту әдістемесі сонымен қатар биологиялық білім берудің маңызды мақсаттарының бірі табиғаттың тұтастығы мен біртұтастығына, оның жүйелік және деңгейлік құрылысына, әртүрлілігіне, адам мен табиғаттың бірлігіне негізделген ғылыми дүниетанымын қалыптастыру болып табылады. Биология пәні сонымен қатар биологиялық жүйелердің құрылымы мен қызметі, олардың өзара әрекеттесуіндегі табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудің зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіби міндеттерді орындау кезінде дәлелді шешімдердің қабылдануын қамтамасыз ету үшін теориялық және практикалық білімге негізделген. Процесс барысында болашақ мамандар ойлаудың және әлемнің жаратылыстану суретін қабылдаудың ғылыми тәсілін, сонымен қатар зерттеу және дамыту процесінің негізгі компоненттері туралы идеяларды дамытады, сонымен қатар ғылыми білімнің әдістемесі туралы білімдер жиынтығын алады және химияның және саланың тиісті салаларында ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі принциптерімен танысады. биология, зерттеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    қоршаған ортаны қорғау, экология және қауіпсіз өмір саласы бойынша негізгі білімді игеру, ғылыми зерттеулер ұйымдастыру. Кәсіби қызметте кәсіби құзіреттілікті көрсету.

  • Код ON2

    мамандыққа тиісті негізгі терминдерді игеру (химия және биология терминдері), ағылшын тіліндегі сөздер мен тіркестер мамандыққа тән және оқытудағы шеберліктерін көрсетеді.

  • Код ON3

    арнайы пәндермен тығыз байланысты кәсіби түрік тілін үйренуге жататын көптілді білім беру кеңістігінде пәнаралық интеграциялау арқылы коммуникативті және кәсіби құзіреттіліктер мен мұғалімнің кәсіби шеберлігін қалыптастыру.

  • Код ON4

    химияның арнайы салаларында негізгі ұғымдар мен заңдылықтарды қолдану. Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте химиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі химиялық әдістерді қолдану. Химиялық процестерге ғылыми бақылаулар жүргізу. Эксперименттік мәліметтерді жинау және физикалық және химиялық құралдарды пайдалану арқылы аппаратураны қолданыңыз. Тәжірибе нәтижелерін сипаттаңыз және практикалық есептерді шешудің физикалық әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    биологияның, өсімдіктер мен жануарлар әлемінің арнайы салаларындағы негізгі ұғымдар мен заңдылықтарды, өсімдіктер мен жануарлар физиологиясы мен анатомиясының негіздерін, цитология мен гистологияны, кинетиканы, биотехнологияны білу. Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте биологиялық процестерді талдау үшін қолданылатын негізгі биологиялық әдістерді қолдану. Супрамолекулалық генетика мен тұқым қуалаушылыққа ғылыми бақылаулар жүргізу.

  • Код ON6

    биологияның, өсімдіктер мен жануарлар әлемінің арнайы салаларындағы негізгі ұғымдар мен заңдылықтарды, өсімдіктер мен жануарлар физиологиясы мен анатомиясының негіздерін, цитология мен гистологияны, кинетиканы, биотехнологияны білу. Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте биологиялық процестерді талдау үшін қолданылатын негізгі биологиялық әдістерді қолдану. Супрамолекулалық генетика мен тұқым қуалаушылыққа ғылыми бақылаулар жүргізу.

  • Код ON7

    ғылыми академиялық қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша байланысты жүзеге асыра білу, ғылыми мақалалар мен рефераттар жазу, химия, биология саласындағы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, алынған ақпаратты өңдеу

  • Код ON8

    оқытуға креативті, зерттеушілік тұрғыдан қарау. Ақпараттық ізденіс негізінде педагогикалық зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Оқытудың заманауи ақпараттық құралдарын қолданудың тиімділігі жағдайларын бағалау; тезисте қолдану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелеріне талдау жасау

Top