Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10103 Медицина в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Researches in Stomatology
    Несиелер: 10

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фундаментальдық медицинадағы зерттеулер
    Несиелер: 10

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық медицинадағы зерттеулер
    Несиелер: 10

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика (озық курс)
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеулер
    Несиелер: 10

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фундаментальдық медицинадағы қолданбалы зерттеулер -1
    Несиелер: 9

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клиникалық медицинадағы қолданбалы зерттеулер-1
    Несиелер: 9

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Applied researches in Public Health-1
    Несиелер: 9

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Applied researches in Stomatology-1
    Несиелер: 9

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ON1 Осы салада қолданылатын зерттеу әдістері мен біліктілігі бойынша шеберлілігін, оқыту саласында түсінгендігін жүйелі түрде дарынды көрсету;

  • Код ON2

    ON2 Ғылыми зерттеулердің кешенді жүйесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету;

  • Код ON3

    ON3 Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық ғылыми аймақтың шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосу;

  • Код ON4

    ON4 Жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлау;

  • Код ON5

    ON5 Мамандық бойынша даярлықтың таңдалған бағыты шеңберінде медицинадағы педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі заманғы әдіснамасын, ғылыми зерттеулердің басым бағыттарын, өзекті міндеттерін сипаттау;

  • Код ON6

    ON6 Денсаулық сақтаудағы ғылым мен инновацияның рөлін; деректерді статистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерін және олардың негізгі үдерістерді, қазіргі заманғы ғылыми медициналық ақпаратты, өзінің кәсіби қызметі саласындағы ғылыми-негізделген практиканың принциптері мен әдістерін мониторингілеу және бағалау үшін маңызын сипаттау;

  • Код ON7

    ON7 Денсаулықсақтау дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін; іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру принциптерін және әдістерін; жоғары мектепте медициналық пәндерді оқыту әдіснамасын; ғылыми және педагогикалық дайындықтың таңдалған бағыты шеңберінде кәсіби қызметтің теориялық және практикалық негіздерін қолдану;

  • Код ON8

    ON8 Заманауи эпидемиология және биоэтика теориясы мен тәжірибесінің негіздерін қолдану; Медициналық және биомедициналық ғылыми зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін; еркін меңгеру деңгейінде кемінде бір шет тілін, оның ішінде медициналық және ғылыми ақпаратты пайдалану;

  • Код ON9

    ON9 Өзінің кәсіби, ғылыми және педагогикалық қызметін жоспарлау және жүзеге асыру, медицинадағы нақты зерттеу, ақпараттық-іздестіру, әдістемелік міндеттерді шешу үшін өзінің тәжірибиелік жұмысында іргелі ғылымдар бойынша білімді пайдалану; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді ғылыми талдау;

  • Код ON10

    ON10 Медицинадағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану; білімді интеграциялау және оларды дұрыс, логикалық-байланысты ауызша және жазбаша нысанда көрсету;

  • Код ON11

    ON11 Дағдыларды қолдану: өзіндік зерттеу жұмыстарын, бірлескен зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру; логикалық және сыни ойлау, сендіру және шешімдерді дәлелдеу; жаңа ақпараттық және білім беру технологиялары арқылы кәсіби білімді тереңдету;

  • Код ON12

    ON12 Кәсіби қызмет саласындағы әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды моделдеу және болжау, стандартты зерттеу және педагогикалық міндеттерді шешу; кәсіби функцияларды өз бетінше, шығармашылық орындау, өзін және өз еңбегінің нәтижелерін объективті бағалау.

Top