8D10103 Медицина в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медицина ғылымының қажеттілігін қанағаттандыруға бейімді, ғылымдағы озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, заманауи ғылыми жетістіктерді пайдалануға және енгізуге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
-
Researches in Stomatology
Несиелер: 10
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Фундаментальдық медицинадағы зерттеулер
Несиелер: 10
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Клиникалық медицинадағы зерттеулер
Несиелер: 10
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биостатистика (озық курс)
Несиелер: 3
Семестр 1
-
Медицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 3
Семестр 1
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеулер
Несиелер: 10
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық практика
Несиелер: 10
Семестр 2
-
Фундаментальдық медицинадағы қолданбалы зерттеулер -1
Несиелер: 9
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Клиникалық медицинадағы қолданбалы зерттеулер-1
Несиелер: 9
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Applied researches in Public Health-1
Несиелер: 9
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Applied researches in Stomatology-1
Несиелер: 9
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
ON1 Осы салада қолданылатын зерттеу әдістері мен біліктілігі бойынша шеберлілігін, оқыту саласында түсінгендігін жүйелі түрде дарынды көрсету;
-
Код ON2
ON2 Ғылыми зерттеулердің кешенді жүйесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету;
-
Код ON3
ON3 Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық ғылыми аймақтың шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосу;
-
Код ON4
ON4 Жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлау;
-
Код ON5
ON5 Мамандық бойынша даярлықтың таңдалған бағыты шеңберінде медицинадағы педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі заманғы әдіснамасын, ғылыми зерттеулердің басым бағыттарын, өзекті міндеттерін сипаттау;
-
Код ON6
ON6 Денсаулық сақтаудағы ғылым мен инновацияның рөлін; деректерді статистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерін және олардың негізгі үдерістерді, қазіргі заманғы ғылыми медициналық ақпаратты, өзінің кәсіби қызметі саласындағы ғылыми-негізделген практиканың принциптері мен әдістерін мониторингілеу және бағалау үшін маңызын сипаттау;
-
Код ON7
ON7 Денсаулықсақтау дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін; іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру принциптерін және әдістерін; жоғары мектепте медициналық пәндерді оқыту әдіснамасын; ғылыми және педагогикалық дайындықтың таңдалған бағыты шеңберінде кәсіби қызметтің теориялық және практикалық негіздерін қолдану;
-
Код ON8
ON8 Заманауи эпидемиология және биоэтика теориясы мен тәжірибесінің негіздерін қолдану; Медициналық және биомедициналық ғылыми зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін; еркін меңгеру деңгейінде кемінде бір шет тілін, оның ішінде медициналық және ғылыми ақпаратты пайдалану;
-
Код ON9
ON9 Өзінің кәсіби, ғылыми және педагогикалық қызметін жоспарлау және жүзеге асыру, медицинадағы нақты зерттеу, ақпараттық-іздестіру, әдістемелік міндеттерді шешу үшін өзінің тәжірибиелік жұмысында іргелі ғылымдар бойынша білімді пайдалану; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді ғылыми талдау;
-
Код ON10
ON10 Медицинадағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану; білімді интеграциялау және оларды дұрыс, логикалық-байланысты ауызша және жазбаша нысанда көрсету;
-
Код ON11
ON11 Дағдыларды қолдану: өзіндік зерттеу жұмыстарын, бірлескен зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру; логикалық және сыни ойлау, сендіру және шешімдерді дәлелдеу; жаңа ақпараттық және білім беру технологиялары арқылы кәсіби білімді тереңдету;
-
Код ON12
ON12 Кәсіби қызмет саласындағы әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды моделдеу және болжау, стандартты зерттеу және педагогикалық міндеттерді шешу; кәсіби функцияларды өз бетінше, шығармашылық орындау, өзін және өз еңбегінің нәтижелерін объективті бағалау.