Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01151 Педагогика және психология в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Білім берудегі менеджмент" оқу траекториясы бойынша жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі үшін кадрлар даярлау» - терең іргелі және кәсіби дайындықты талап ететін, педагогикалық қызметті зерттеуші және ұйымдастырушы болуға қабілетті, толерантты тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және дамытуға қабілетті бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру, магистрлерде білім беру мекемесін басқару бойынша қызметті жоғары деңгейде жүзеге асыра білу сияқты тұлғалық қасиеттерін дамыту., оның нәтижелерін болжау және білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай жасау. "Инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу" оқыту траекториясы бойынша - Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында тереңдетілген, іргелі және кәсіби дайындықты талап ететін қызметке магистрлерді даярлау; жалпы білім беру жүйесі, инклюзивті орта мен білім беру сапасын бағалау тәсілдері туралы қазіргі заманғы гуманистік түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың қазіргі заманғы әдістер мен білім беру технологияларын барабар қолдану дағдыларын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогикалық және психологиялық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктеріне байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру және олардың нәтижелерін әмбебап құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде және мұғалім тәжірибесінде кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік білім беру саясаты
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - білім берудің қазақстандық ұлттық моделі туралы, егеменді Қазақстандағы білім беру реформалары туралы, экономикалық және саяси өзгерістердің алғышарттарының себептері, Мемлекеттік басқарудың тиімділігі туралы түсінік беру. Қазіргі әлемдегі орта білім беруді дамытудың негізгі үрдістерімен, білім беру саласына жаһандану үрдістерінің әсерімен, ҚР Білім беру жүйесін жаңғырту бағыттарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық психологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің міндеттері: Магистранттар педагогикалық психологияның заманауи мәселелері, білім беру мекемелерінің әртүрлі типтеріндегі педагогиканың (мектеп, колледж, жоғары оқу орны) саласында терең білім, практикалық дағды алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару жүйесіндегі жобалау және зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    «Менеджмент жүйесінде жобалау және зерттеу қызметі» пәнін меңгеру мақсаты магистранттарды кәсіптік қызметке дайындауға және стандартты емес тапсырмаларды шешуге және білім беру үдерісі субъектілерімен және басқару жүйесімен бірлесіп жобаларды іске асыруда өздерінің дағдылары мен қабілеттерін дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба-1
    Несиелер: 2

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда жобалау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, кәсіби қызмет саласындағы жобаларды сынауға және іске асыруға дайындығын дамыту болып табылады. Курстың құрамына зерттеу тақырыбы бойынша әдеби шолу, зерттеу әдістерін таңдау, технологиялық процестердің зерттелетін параметрлерін са-да математикалық модельдеу, нәтижелерді зерттеу және өңдеу, өзіндік зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты жоғары анықталмағандық деңгейінде қыин өзгермелі ортада қызмет атқаратын заманауи ұйымды тиімді басқарудың әдістері мен қағидаларын магистранттарға түсіндіру болып табылады. Менеджмент пәнің оқу магистранттарға тәжірибелік қызмет саласында басқару шешімдерін қабылдау біліктілігін, басқару қызмет дағдысын және ғылыми ойлауын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты:білім алушыларды психологиялық зерттеулер мен педагогикалық тәжірибеде мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдердің теориялық негіздерімен таныстыру. Білім алушылардың психология мен білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдерінің нәтижелерін жобалау, ұйымдастыру және тәжірибе жүзінде қолдану мүмкіндігін белсендіру. Қазіргі заманғы ғылымды қажет ететін технологияларды психологиялық және білім беру тәжірибесінде пайдалануға мүмкіндік беретін магистрлік құзыреттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 5

    «Инклюзивтік білім берудегі жобалық және ғылыми-зерттеу қызметі» пәні қазіргі білімнің қолданылуына бағытталған жаңа жобаларды және педагогикалық технологиялардың әдісімен танысуды және студенттерді әртүрлі жобаларды құруға белсенді тартуды адам қызметінің жаңа жолдарын үйренуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тьюторды инклюзияда даярлаудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің басқарудың психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұнын, тиімді білім беру технологиялары мен оқыту әдістерінің мәнін, сондай-ақ білім берудегі тәрбиешілерді қолдаудың ерекшеліктерін түсіну. Білім берудің алғашқы сатыларында мұғалім немесе тәрбиеші қызметін атқарады, баланың мектептің білім беру кеңістігіне бағыттаушысы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанда және шетелдегі инклюзивті білім берудің даму тенденциялары
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстанда инклюзивтік білім беруді енгізуді көздейді, дәстүрлі білім беру жүйесін реформалауды және инклюзивті білім беруді дамыту үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ететін институционалдық ортаны жақсарту сияқты стратегиялық бағыттарда әр түрлі инновациялық іс-шараларды жүргізуді қамтиды; арнайы білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін сапалы білім беруді қамтамасыз ету үшін ғылыми-педагогикалық негіздерді, кадрларды, оқу-әдістемелік әлеуетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Start up жобаларының инвестициялық экономикалық модельдеу
    Несиелер: 4

    Startup Жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми және кәсіптік қызметтегі негізгі нормативтік құжаттар, білім берудегі ұйымдастыру және басқару, педагогикалық ғылым ретінде психологияны оқыту әдістемесінің теориялық негіздері және оның зерттеу әдістерін түсіну, мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды қолданудың тұжырымдамалық білімі бар.

  • Код ON2

    Психологиялық-педагогикалық білім беру мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін түсіну, заманауи ғылымдағы мұғалім-психолог рөлін түсіну, жұмыс көрсеткіштерін анықтау, аналитикалық-болжамдық қызметте өзін-өзі талдау және өзін-өзі түзету, деректерді интерпретациялау, өз жұмысын көрсету

  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді.

  • Код ON6

    Ғылыми және педагогикалық қызметтің мақсаттарын дербес түрде белгілеу және ақтауға, оларға қол жеткізудің тиісті әдістерін және құралдарын таңдау дағдылары мен қабілеттерін көрсетеді.

  • Код ON7

    Әр түрлі салалардағы білімнің интеграциялануы үшін жаңа білім мен рәсімдерді жетілдіру үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізуге қабілетті

  • Код ON8

    Стратегиялық және оперативті басқару міндеттерін шешу үшін, сондай-ақ топтық динамика процестерін және команда құру принциптерін білу, адам ресурстарын тексеру және ұйымдастыру мәдениетін диагностикалау дағдылары, ұйымдастырушылық дағдылар негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру үшін ынталандыру, көшбасшылық және басқарудың негізгі теорияларын меңгеруді көрсетеді. сыртқы байланыстарды кеңейту және алмасу үшін ақпараттық жинау жүйелерін пайдаланып іскери серіктестермен байланыс орнату ұйымды дамытуға бағытталған жобаларды іске асыру тәжірибесі

  • Код ON9

    Арнайы білім беру саласындағы инновациялық интеграциялық процестерді ғылыми кәсіби және педагогикалық білімдерін қалай қолдану керектігін білетін оқушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру процесінде ұстаздардың кәсіби қызметтерін атқару қабілеттілігін айқындайтын интегративті жеке білімге ие; тұлғаны дамытудың негіздері; оқыту мен тәрбиенің педагогикалық және психологиялық негіздері; анатомиялық және физиологиялық, жас ерекшеліктері, студенттердің психологиялық және жеке қасиеттері.

Top