Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01506 Химия в Астана халықаралық университеті

  • Химияда ақпараттық технологияларды қолдану
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кәсіби міндеттерді шешуге байланысты ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке дайындық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік химия
    Несиелер: 3

    Осы курстың мақсаты-магистранттардың : "компьютерлік химия" пәні туралы; компьютерлік химияны бағдарламалық қамтамасыз ету туралы, химиялық құрылымдарды салу мүмкіндіктері туралы, молекулалардың құрылымын компьютерлік моделдеу туралы, компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып молекулалық құрылымдарды визуализациялау туралы, молекулалардың химиялық және физикалық қасиеттерін есептеу және түсіндіру әдістері туралы түсініктерін дамыту, қазіргі заманғы бағдарламалар мен бағдарламалар пакеттермен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты: студенттерді компьютерлік химияның негізгі мүмкіндіктерімен және оларды практикалық қолданумен, химиялық графика, химиядағы компьютерлік модельдеу, химиялық есептер, химиялық деректер базалары бар бағдарламалармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Заттардың құрылысы туралы заманауи түсініктер, химиялық процестердің негізгі теориялары, элементтер химиясы, Химиялық циклдің жекелеген ғылымдарын магистранттардың әрі қарай оқу үшін және тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін. Бұл пән жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологияларын оқытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биогеохимия дамуының қазіргі заманғы тенденциялары
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - магистранттарда қазіргі биосфераның биогеохимиясының ғылыми-әдістемелік негіздері бойынша білім кешенін қалыптастыру, антропогендік-модификацияланған қоршаған ортадағы химиялық элементтерді қайта бөлу және көші-қонда тірі организмдердің рөлі. Биогеохимиядағы заманауи үрдістерді зерттеу. Биосфера таксондарының техногенді түрленуі, топырақтың, өсімдіктер мен жануарлардың элементтік құрамының эволюциясы, организмдердің Биогеохимиялық желденуі және геохимиялық экологиясы, табиғи-техногендік ландшафттарда ауыр металдардың қоныс аудару ерекшеліктері және аумақтарды аудандастыру, микроэлементтердің биогеохимиялық рөлі, микроэлементтердің биогеохимиялық индикациясы және микроэлементоздарды түзету мәселелері жарықтандырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи аналитикалық химия және химиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктермен, анықтау, бөлу және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстыру. Өнеркәсіптік аймақта және апат аймағында химиялық заттардың құрамын жедел және тұтас бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған орта объектілерінің экоаналитикалық мониторингі үшін қолданылатын талдау әдістері туралы тұтас түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық химияның қазіргі заманғы мәселелері және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты "табиғат-шаруашылық-қоғам" жүйесінің тұрақты даму теориясы негізінде табиғатты пайдаланудың қазіргі мәселелерін шешу және талдауға кешенді тәсілдемені қолдануға мүмкіндік беретін студенттерде базалық экологиялық ойлауды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Берілген пәннің негізгі бөлімдері: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттері. Заттың құрылысы теориясындағы өзекті мәселелер мен оларды шешу. Заттардың реакциялық қабілетін зерттеудің қазіргі мәселелері. Құрылым-қасиет тәуелділікті зерттеу . Химия және жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы. Қолданбалы химияның өзекті мәселелері. Химиялық технологияның негізгі ғылыми және техникалық мәселелері. Химиялық технология мәселелерін шешу жолдары. Химиялық технология және экология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілді және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, отандық, социомәдени және кәсіби салалардағы қарым-қатынас үшін жеткілікті ақпарат жасайды мәдениет; әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелеу, ортақ мәдениеттің көкжиегін және дамуын кеңейтеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Бұл пән басқарудың мазмұнын ашады, басқару туралы білім қалыптастырады, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заттар мен материалдарды зерттеудің заманауи физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 3

    Заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен практикасының негіздерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі технологиялармен байланысын зерттеу, сонымен қатар молекулаларды зерттеудің әртүрлі физика-химиялық әдістерінің мәліметтеріне негізделе отырып, химиялық қосылыстарды сәйкестендіруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық және ЖМҚ химиясын оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттарды жоғары мектепте Органикалық химия мен ЖМҚ химиясын оқыту әдістемесі саласындағы соңғы жетістіктермен таныстыру; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруды аяқтау; магистранттардың әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлауға және өткізуге қажетті білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімдерді мемлекеттік білім стандарттарына сәйкес келетін деңгейде негізгі білім беру бағдарламалары мен жоғары білімнің оқу жоспарларын орындауға дайындау; қазіргі білім беру технологияларын дамыту және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да білім беру процесін жобалау                                         
    Несиелер: 3

    Оқу жұмысының жоспары. МЖББС білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізі ретінде. Болон процесі және оны Қазақстандағы жоғары білім жүйесінде енгізу. Университет оқытушысының кәсіби және педагогикалық қызметі және қазіргі студенттің тұлғасы. Қазіргі студенттің әлеуметтік-психологиялық портреті. Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химия оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 3

    Физикалық және коллоидтық химиядан білімді әрі қарай жалғастыра дамыту, әлемнің ғылыми бейнесі туралы тұтас түсінік. Оқытудағы заманауи тәсілдер мен технологияларды пайдалану. Өзара байланысты ұғымдар, идеялар, принциптер және қызмет тәсілдерінің жүйесі негізінде студенттерде білімді өз бетінше құрастыру және олардың өнімді қызметте өзін-өзі жүзеге асыру процестерін дамытуға мүмкіндік беретін әдіснамалық бағдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастырудың, басқарудың және жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану.

  • Код ON2

    ғылыми зерттеуді жоспарлау және жүзеге асыру, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-қоғамдық қызметінде шет тілін белсенді және еркін қолдану.

  • Код ON3

    жоғары оқу орнында әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өткізуде және жоғары мектепте әдістемелік-педагогикалық міндеттерді шешуде химиялық бейіндегі пәндерді оқыту әдістемесін, химиялық пәндер бойынша білім, білік және дағды кешенін, оқытудың заманауи технологиялары мен инновациялық әдістерін және оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру тәсілдерін тиімді пайдалану.

  • Код ON4

    тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну және талдау үшін барлық химиялық және экологиялық білімнің негізін құрайтын теориялық түсініктер мен тұжырымдамаларға сүйене отырып, қоршаған ортаның жай-күйін экологиялық-геохимиялық бағалауды жүргізу және ластағыштарды сапалық және сандық анықтау.

  • Код ON5

    кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды (химия бойынша ғылыми ақпараттың әлемдік деректер базасын, бағдарламалық қамтамасыз етуді, мамандандырылған ғылыми мәтіндерді дайындау құралдарын) және интернетті қолдану.

  • Код ON6

    Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттерін шешу үшін аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктерді қолдану.

  • Код ON7

    заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен тәжірибесін және заманауи аналитикалық жабдықтарды пайдалана отырып химиялық қосылыстарды идентификациялау және олардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу.

Top