Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02130 Композиция в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • КОМПОЗИЦИЯ 1
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі-жаңа туындыларды (шағын аспаптық жанрлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепиано I
    Несиелер: 2

    Бұл пән фортепиано құралдарын меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, вокалистің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды оқып үйрену, фортепиано-орындаушылық техниканы, іскерлік пен пианистік дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • КОМПЬЮТЕРЛІК НОТОГРАФИЯ 1
    Несиелер: 3

    Сабақта студенттер Finale және Sibelius бағдарламаларында жұмыс істеуге және олардың қазіргі композитордың практикалық қызметінде талап етілетін негізгі функцияларына (ноталық мәтінді теру және басып шығару, жеке туындысын жазу, кез келген құралдар құрамы үшін аранжировкаларды жасау, сондай-ақ аспаптық партиялар) үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аспаптану 1
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеті студенттерді қазіргі симфониялық оркестрдің аспаптарымен, олардың конструкциясының ерекшеліктерімен, дыбыс шығару принциптерімен, тембрдің сипатымен, диапазонымен, регистрлерімен, көркем және техникалық мүмкіндіктерімен және ойын тәсілдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепиано IІ
    Несиелер: 2

    Пән вокалдық-техникалық жаттығуларды және вокализдердің аккомпанементтерін және балалар, әйелдер және ерлер дауыстарының барлық типтеріне арналған вокалдық экзерсистерді ойнау дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Вокалдық-техникалық жаттығулар мен вокализдердің әуендік желісі ойынының спецификалық ерекшеліктерін зерттеу. Вокалдық-техникалық жаттығуларды транспондау. Аккомпанементтерді парақтан оқу және оларды кіші және үлкен секундқа тасымалдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • КОМПЬЮТЕРЛІК НОТОГРАФИЯ 2
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы музыкалық бағдарламаларға оқыту (дыбыс және ноталық редакторлар, кез келген күрделілік пен көлемге жуық дыбыспен және музыкалық мәтінмен жұмыс істеуге мүмкіндік береді). Сабақ барысында студенттер Cool Edit, Cubase, Sibelius бағдарламаларында және олардың қазіргі композитордың практикалық іс-әрекетінде қажетті негізгі функцияларына үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптану 2
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді қазіргі симфониялық оркестрдің аспаптарымен, олардың конструкциясының ерекшеліктерімен, дыбыс шығару принциптерімен, тембрдің сипатымен, диапазонымен, регистрлерімен, көркем және техникалық мүмкіндіктерімен және ойын тәсілдерімен таныстырады. Студент көркем практикада аспаптарды қолданудың үздік үлгілерімен танысып, практикалық сабақтар арқылы симфониялық оркестр аспаптарының білімін бекітуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • КОМПОЗИЦИЯ 2
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі-жаңа туындыларды шығару және толық талдау (өңдеу және көшіру).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фортепиано III
    Несиелер: 2

    Пән фортепиано, аккомпанирование және ансамбльдік музицирлеуде ойын дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар болашақ мамандардың орындаушылық және педагогикалық іс-әрекетіне қажетті әр түрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын практикалық меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония 1
    Несиелер: 3

    «Гармония» үйлесімді көп дауыстылықтың негізгі заңдылықтарын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • КОМПОЗИЦИЯ 3
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі-жаңа шығармаларды шығару және толық талдау (вариация түрі).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ФОЛЬКЛОРДЫҢ МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРЫН ТАЛДАУ
    Несиелер: 3

    Пән қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін және дәстүрлі музыка мәдениетін талдауда практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптау 1
    Несиелер: 2

    Пәннің құрылымы теориялық, аналитикалық және практикалық бөлімдерден тұрады. Мазмұны XIX – XX ғасырдың басындағы музыкалық мұралардың заңдылықтарына және қазіргі заманның көрнекті композиторларының шығармаларына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курс музыкалық-поэтикалық фольклор мен ауызша-кәсіби музыкалық дәстүрден тұрады. Пән студенттердің музыкалық және жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи процесс туралы білімнің жүйелілігін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония 2
    Несиелер: 3

    "Гармония 2" пәні композиторлық дүниетанымды қалыптастыруда, музыкалық-теориялық ойлауды дамытуда, тарихи-стилистикалық байланыстардың эстетикалық мәнін түсінуде маңызды мәнге ие. Зерттеу объектісі XX ғ. композициялық техниканың жаңа тәсілдері мен дәстүрлі емес, сонымен қатар олармен Тарихи сабақтастықпен байланысты вертикаль ұйымдастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық шығармаларды тұтас, жанрлық, интонациялық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ПАРТИТУРАЛАРДЫ ОҚУ 1
    Несиелер: 2

    Студент симфониялық партитура туралы жалпы мәлімет алады (партитураны анықтау, құрал-саймандық топтар мен аспаптардың орналасу тәртібі). Оркестрлер құрамы; партитураларда кездесетін негізгі терминдер мен шартты белгілер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы II
    Несиелер: 3

    Бұл курс музыкалық-поэтикалық фольклор мен ауызша-кәсіби музыкалық дәстүрден тұрады. Пән студенттердің музыкалық және жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи процесс туралы білімнің жүйелілігін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аспаптау 2
    Несиелер: 2

    Пән оркестрді орындаушылық ұжым ретінде, оның құрамын, оркестрлік фактураның қасиеттерін, оның фортепианолық фактурадан айырмашылығы ретінде оқытады. Оркестрлік матаның негізгі компоненттері оқытылады: әуен, бас, гармония, контрапункт, фигурация, педаль, фондар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • КОМПОЗИЦИЯ 4
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі жаңа шығармаларды (романс, ән, вокалдық миниатюра, вокалдық ансамбль. Хор музыкасы, хор хаты).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фортепиано IV
    Несиелер: 2

    Пән солистке аккомпаниялау дағдыларын жетілдіруге және жеке аккомпанементке ән айтуға, жеке партияны және вокалды аккомпанементті парақтан оқи алуға, кіші формадағы шығармаларды транспондауға, сахнаның вокалдық партиясын және кеңейтілген арияларды транспондауға бағытталған. Орындалатын ариялардың вокалдық аккомпанементтерін зерттеу. Вокалдық шығармалардың фортепианолық аудармаларының ойыны. Соло және иллюстратор-вокалистпен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • КОМПОЗИЦИЯ 5
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі-жаңа туындыларды шығару және толық талдау (сонаталық форма, неғұрлым жетілдірілген композициялық құрылым ретінде).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптау 3
    Несиелер: 2

    Негізгі назар келесі сұрақтарға аударыладыі: оркестрлік тіндерді дамыту тәсілдері, дыбысты көбейту және азайту. Тембр мен тембрлердің комбинациясы арқылы көрініс тапқан оркестрдің әсемдігі, фактураның түрлі-түсті элемент ретіндегі рөлі (фактуралық тембр).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау II
    Несиелер: 3

    Талдау курсында оқыту пәні музыкалық шығармалардың түрлері мен жанрлары болып табылады. Музыкалық шығармалардың талдауын меңгеру музыкалық-педагогикалық іс-әрекет үшін студенттердің кәсіби дайындығында қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ФОРТЕПИАНО 5
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты-дайындық барысында әр түрлі формадағы шығармаларды, стильдерді және композитордың бағыттарын қамтитын бағдарламаны оқып үйрену; орындаушылық шеберліктің білімін, іскерлігін және дағдыларын дамыту; өзіндік музыкалық ойлау, шығарманың мазмұнын, формалары мен стилін түсіну;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЖӘНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК МУЗЫКА 1
    Несиелер: 5

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен электронды композиторлық техниканың кейбір негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ПАРТИТУРАЛАРДЫ ОҚУ 2
    Несиелер: 2

    Парақтан партитураларды оқу дағдыларын меңгеру. Партитураны егжей-тегжейлі талдау. Партитураларды топтар бойынша немесе тіпті жекелеген аспаптар партиялары бойынша оқу. Студенттің "ішкі есту қабілетін"дамыту. Аранжирлеу техникасында дағдыларды дамыту. Партитуралық жазбаларды қабылдау және орналастыру дағдыларын жетілдіру. Фактуралық функциялар негізінде топтарды біріктіру. Оркестрлік жазу тәсілдері және фортепианода орындау үшін оларды ауыстыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптау 4
    Несиелер: 2

    Педагог студентке келесі сұрақтарды анықтауға көмектеседі: оркестр арқылы форманы қалыптастыру принциптерін анықтау: ұқсастығы мен контраст, бірігуі мен бөлшектенуі. Оркестрлік драматургия туралы түсінік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ПАРТИТУРАЛАРДЫ ОҚУ 3
    Несиелер: 2

    Кіші симфониялық оркестр үшін күрделі емес, өтілген құрылымдарды қамтитын шығармаларды оқу. Партитураның жеке дауыстарын сольфеджирлеу. Үлкен симфониялық оркестрге арналған шығармаларды оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ӘЛЕМДІК МУЗЫКА ТАРИХЫ 2
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасыр музыкасындағы негізгі бағыттар мен көркем үрдістерді, музыкалық өнердің жанрлық түрлерінің ең жарқын үлгілерін зерттеуді талап етеді. Курста ХХ ғасырдың музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық алуан түрлілігі көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЭЛЕКТРОННАЯ И КОМПЬЮТЕРНАЯ МУЗЫКА 2
    Несиелер: 3

    Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен электронды композиторлық техниканың кейбір негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған. Студент-композитордың міндеті, осы техниканы пайдалана білу - Табиғи және индустриялық дыбыстардың жазылған фрагменттерінен фонограмма жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • КОМПОЗИЦИЯ 6
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі-жаңа шығармаларды шығару және толық талдау (вариативті және вариациялық мазмұндау әдістерін қолдану. Рефрендер мен эпизодтардың байланыстылығы, үздіксіз даму. Рефренде фольклорлық материалды пайдалану).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениеттегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Менеджмент-қоғамдағы пән, қалыптасу және қолдану. Макро және микро менеджмент. Менеджмент түрлері-қолдану саласы. Мәдениет және өнер салаларының байланысы. Пиар-менеджмент, кәсіпкерлік негіздері. Орындаушының продюсировкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ОРКЕСТРЛІК СТИЛЬДЕР ТАРИХЫ 1
    Несиелер: 3

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен оркестр өнерінің даму тарихын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ФОРТЕПИАНО 6
    Несиелер: 2

    Кәсіби білімді, іскерлікті, музыкалық тілді түсінуді, оның заңдылықтарын, мәнерлі мүмкіндіктері мен конструктивтік байланыстарын жалпылау және практикалық қолдану қабілетін дамыту; репетициялық процесс технологиясын білу; орындалатын шығарманың көркемдік ойын іске асыру құралы ретінде техниканы жетілдіру дағдысы; интерпретациялық біліктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХОР ЖАЗУ НЕГІЗДЕРІ
    Несиелер: 3

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен хорға арналған шығармаларды аранжировкалау тәсілдері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу, әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ОРКЕСТРЛІК СТИЛЬДЕР ТАРИХЫ 2
    Несиелер: 3

    Пәннің бұл бөлімі тарихи практикадағы аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін жан-жақты зерттеуге, оның қазіргі жағдайын бағалауға және осы саладағы аналитикалық және практикалық дағдыларды меңгеруге арналған. Пәннің міндеті студенттерді оркестрлік ойлау заңдылықтарымен таныстыру, оркестрдеудің түрлі технологиялық тәсілдерінің көркемдік-дәлелді мақсатын ашу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ДЖАЗ ЖӘНЕ ЭСТРАДАЛЫҚ КОМПОЗИЦИЯ
    Несиелер: 3

    Пән практикалық сабақ түрінде өткізіледі, оның барысында білім алушы джаз шығармаларының стилдік Талдау әдістемесін меңгеруі және оны практикалық жұмыста қолдануы тиіс. Студенттер сабақтарда оркестрлік пьесалар мен шығармаларға талдау жасайды, Биг-Бэнд, ЭЖО үшін фортепиано партитурасына арналған жазбаша аудармалар жасайды, оқу әдебиетін оқиды, сыныпта оқытылатын шығармалардың музыкалық мысалдарын тыңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • КОМПОЗИЦИЯНЫ ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ-ТЕОРИЯЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – тарихи тәжірибені аналитикалық жүйелеу дағдыларын және Музыкалық білім берудің заманауи прогрессивті әдістерін меңгерген, болашақ мамандықты алға қоятын міндеттерді өз бетінше және шығармашылықпен шеше алатын жоғары кәсіби педагог-композиторды дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АРАНЖИРОВКА
    Несиелер: 3

    Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен электронды композиторлық техниканың кейбір негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған. Осы техниканы пайдаланатын композитордың міндеті ("нақты музыкамен" аталған композиция техникасы (фр. musique concrète) - табиғи және индустриялық дыбыстардың жазылған фрагменттерінен фонограмма жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЗАМАНАУИ МУЗЫКА 1
    Несиелер: 3

    Курстың міндеті студенттердің композицияның қазіргі заманғы техникасын практикалық меңгеруі болып табылады. Студент көркем практикада техникалық тәсілдерді қолданудың үздік үлгілерімен танысып, алған білімдерін практикалық сабақтар арқылы бекіту керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ПОЛИФОНИЯ 2
    Несиелер: 3

    Курста көпжолақты ұйым түрлері, полифониялық техника түрлері, фактуралар мен формалар, полифониялық стильдер оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • КОМПОЗИЦИЯ 7
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі жаңа туындыларды (камералық-аспаптық жанрлар) шығару және толық талдау болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • КОМПОЗИЦИЯ 8
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны іс жүзінде меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі түрі-жаңа шығармаларды (симфония, оркестрге арналған концерт, аспаптық концерт. Музыкалық-сахналық шығарма).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ОРКЕСТРЛІК ДИРИЖЕРЛАУ НЕГІЗДЕРІ
    Несиелер: 2

    Дирижерлік өнердің дамуының қысқаша тарихы. Көрнекті қазақстандық, орыс және шетелдік дирижерлер. Дирижерлау процесінің мәні. Дирижерлау техникасы, Схема және т.б. туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ЗАМАНАУИ МУЗЫКА 2
    Несиелер: 3

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері ХХ ғасырдың композиторлық техникасының барлық негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ҚАЗІРГІ КОМПОЗИТОРЛЫҚ ЖӘНЕ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ ТЕХНИКА
    Несиелер: 5

    Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен ХХ және ХХІ ғ.ғ. қазіргі композиторлық техниканың кейбір негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ҚАЗІРГІ КОМПОЗИЦИЯ ТЕОРИЯСЫ
    Несиелер: 3

    Жаңа өнер сұрақтардың тұтас спектрі бойынша арнайы білімді толыққанды қабылдауды талап етеді. Музыкалық ғылымның дәстүрлі бөлімдері-үйлесім, полифония, форма-өзінің үйреншікті түрінде жаңа композицияның ерекшелігін түсіндіре алмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Бизнес-жоспарлар құру, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу.

  • Код ON2

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық тәртіп нормаларын қолдану және ұстану.

  • Код ON4

    Музыкалық туындылар (шығармалар), музыкалық шығармаларды аранжировкалау және қайта салу жасайды, ішкі есту арқылы мәтінді көру арқылы әр түрлі күрделіктегі партитураларда еркін бағдарланады.

  • Код ON5

    Композицияны және арнайы музыкалық-теориялық пәндерді оқыту дағдыларын меңгерген, музыканы шығарудың заманауи принциптерін және оларды қолданудың әртүрлі техникасын қолдана алады

  • Код ON6

    Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін, оның ішінде қазіргі заманғы және оның жарқын үлгілерін біледі; орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана алады; музыкатану әдебиетімен жұмыс істей алады; тарихи даму жолдары мен заңдылықтарын, жетекші шығармашылық бағыттары туралы, бұқаралық музыкалық мәдениеттің идеялық және эстетикалық негіздері және оның музыкалық-мәнерлі ерекшеліктері туралы біледі.

  • Код ON7

    Гармоникалық матаның барлық құрамдас элементтерін өз бетінше талдай алады, оқу процесін жоспарлау үшін музыкалық шығарманың, композитордың, дәуірдің гармоникалық стилі бойынша қорытуды жасай алады. 20-21 ғасырдың басындағы сазгерлердің музыкалық шығармаларын талдау, интонациялау, жазу, сольфеджирлеу.

  • Код ON8

    Орындаушылық интерпретацияның, ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін талдау және бағалау әдіснамасын практикалық қызметте пайдалану тәсілдері мен әдістерін біледі. Кәсіби қызметте құрал-сайманмен жұмыс істеу негіздері мен құрал-сайманның құрылысы туралы білімді пайдалану дағдыларын меңгерген.

  • Код ON9

    Фортепианода ойнау негіздерін және репертуарды біледі, оның ішінде әр түрлі стильдер, жанрлар мен бағыттар; фортепианода шығармаларды парақтан оқу және эскиздік өту әдістемесі.

  • Код ON10

    Дыбысты сандық форматқа түрлендіру негіздерін; музыканы жазу мен қайта шығарудың негізгі форматтарын; дыбыс жазу мен композицияда қолданылатын қазіргі заманғы ноталық редакторлар мен кәсіби бағдарламаларды; дыбыстық файлдармен және MIDI-файлдармен жұмыс істеу негіздерін біледі; дыбыс жазу бағдарламаларымен жұмыс істей біледі; ноталық редакторлармен жұмыс істей біледі.

  • Код ON11

    Дирижерлау Мануалдық техникасының негізгі элементтерін, дирижерлік қозғалыстардың технологиялық және физиологиялық негіздерін , дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздерін, дирижерлік қаңылтырдың құрылымын, дирижерлік схемаларды біледі. Дирижерлау техникасын , музыкалық шығарманың жұмысында техникалық және көркем тапсырмаларды шешу дағдыларын меңгерген

  • Код ON12

    Басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларына ие; басқарудың ұжымдық формаларын қолдана біледі; басқару жүйесінің шексіз әртүрлілігін талдаудың негізгі принциптерін, әдістері мен әдістемесін біледі.

Top