Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10111 Қоғамдық денсаулық сақтау в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алған кезде өзекті болып келген жаһандану жағдайында әлемде болып жатқан тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілер мен процестерді зерттейді. Бұл бағдарлама аяқталғаннан кейін студенттер заманауи Қазақстанның әртүрлі тарихи тарихи оқиғаларын әлемдік тарих тұрғысынан талдау, логикалық талдау дағдыларын көрсету және Отан үшін патриоттық сезімдерді дамыту мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер және психология
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында ХХ ғасырдың психологиялық ойының заманауи шығармашылық үдеріске әсері зерттеледі. Студенттер заманауи психиканың қалыптасуына тікелей әсер еткен өнер туындыларын, шығармашылық процестерді талдайды. Олар Фрейд, Юнг, Бретон, Миро сияқты психологтардың шығармаларынмен қоса, өнер туындыларын да талдайды. Студенттер презентациялар және көрнекі жобалар жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аралық сандық визуализация
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінде компьютерді пайдалануды қарқынды зерттеу. Бұл курс сандық визуализация концепцияларына негізделген.. Басты теориялық, концептуалды және эстетикалық мазмұнмен техникалық сұрақтардың корреляциясына жасалған. Студенттер күрделі жобалар арқылы портфолио жасайды деп күтілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық визуализацияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнеріндегі компьютердің техникалық және теориялық мәселелері. Фотосуреттер мен сандық медиа конвергенциясы студенттердің эстетикалық және техникалық сөздік қорын арттыруға бағытталған практикалық жобалар мен оқу арқылы зерттеледі. Қамтылған тақырыптар растрлық графикалық бағдарламалар көмегімен базалық сканерлеу және фотографиялық суреттерді манипуляциялау, сондай-ақ сандық баспа бейнелеу өнері, веб-кестеге енгізу қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы биология: молекулярлық, клеткалық биология және генетика
    Несиелер: 6

    Молекулалық биология заманауи жасушалық биологияға кіріспе, жасушалардың негізгі құрылымын ұсынады, олардың күрделі құрылымдық және функционалдық интеграциясын айқындайды. Эволюция процесінде сақталатын жасушалардың негізгі қасиеттері атап өтіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру
    Несиелер: 8

    Дене шынықтыру мәдениеті дене шынықтыру дайындығын қамтамасыз етеді, салауатты өмір салтына деген саналы қажеттіліктерді тәрбиелейді. Бағдарламаның аяқталуы бойынша оқушылар жеке адамның және қоғамның денсаулығын жақсартуда белсенді қоғамдық жағдайға ие бола алады, алынған білімді салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу үшін пайдалана алады деп күтілуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі
    Несиелер: 10

    «Шет тілі» пәнін оқып, студент күнделікті және медицина тақырыптары бойынша әңгімелесу жүргізе алады, есту хабарларын тыңдап, түсінеді, халықаралық жарияланымдарды оқиды, шетел әдебиетін қолдана отырып баяндама жасайды, глоссарий құрастырады, негізгі грамматикалық ережелер туралы білімдерін көрсете алады, командамен тиімді өзара әрекеттеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Профилактикалық медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Денсаулық пен әл-ауқатты қорғау, қолдау және жақсарту, сондай-ақ аурулардың, мүгедектіктің, мерзімінен бұрын өлімнің алдын алу үшін халықтың жекелеген тұлғалары мен топтарының денсаулығымен айналысатын медицинаның арнайы саласы. Профилактикалық медицинаның ерекше бөлімдері салауатты өмір салтын қалыптастыруға, еңбек жағдайларын оңтайландыруға, қоршаған ортаны қорғау мен сауықтыруға бағытталған әлеуметтік және санитарлық-гигиеналық шаралар кешенін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 10

    Оқытудың нәтижесінде студент кәсіптік қызмет мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесе алады; медициналық құжаттарды сақтауға; науқаспен сұхбат алу; ғылыми ақпараттарды талдау және жариялау; қазақстандық мамандармен бірлесіп ресей / қазақ тіліндегі ғылыми көздерден ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы биология: анатомия және физиология
    Несиелер: 6

    Анатомия мен физиология мүшелер мен мүшелер жүйелерінің сыртқы және ішкі құрылымын зерттейді. Оқыту нәтижелері IT – технологияларды, командада жұмыс істеу дағдыларын және кәсіби эрудицияны пайдалана отырып, анатомия, логикалық 2 талдау әдістері мен білімдерін қолдану болып табылады. Денсаулық диагностикасының, салауатты өмір салтының және адамның жұмыс қабілеттілігінің функционалдық жағдайын болжаудың ғылыми негізі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық-коммуникациялар технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ақпаратты ұсыну және түсіндіру үшін ақпараттық технологиялар, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы соңғы жаңартулар мен үрдістерді пайдалану; қолданбалы бағдарламалар көмегімен есептеулерді және деректерді талдауды жүргізуде практикалық дағдыларды қолдану; есептеулерді орындау үшін бұлтты қызметтерді пайдаланыңыз; желілік ресурстар арқылы ақпаратты іздеу және аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 6

    Химия заттардың өзара айналым процестерін, олардың құрылысы мен қасиеттерінің өзгеруін, тепе-теңдіктің әр түрлі түрлерін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ағзада өтетін биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдануға, заттардың құрылысы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы өзара байланысты түсіндіруге, медициналық практикада қажетті есептер мен физика-химиялық әдістерді пайдалануға қабілетті болады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микробиология, вирусология, иммунология
    Несиелер: 3

    Микробиология ғылым ретінде микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайларын, қалыпты және патологиядағы адам өмірі мен табиғаттағы рөлін зерттейді. Қоғамдық денсаулық сақтау мамандары үшін микроорганизмдер туралы білімдерді негізге ала отырып, нозологияға байланысты зертханалық диагностиканы, аурулардың алдын алуды ұйымдастыру ережесін білу қажет. Әр түрлі су қоймаларын, топырақты, ауаны, тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу өзекті болып қалуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 6

    Молекулалық биология заманауи жасушалық биологияға кіріспе. Бұл курс жасушалардың негізгі құрылымдық және функционалдық интеграциясын ұсынады. Жасушалардың эволюция процесінде сақталатын негізгі қасиеттері көрсетіледі. Введение в современную клеточную биологию. Этот курс представит основную организацию эукариотических клеток, подчеркнув их сложную структурно-функциональную интеграцию. Фундаментальные свойства клеток, сохраняемые в ходе эволюции

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Философия
    Несиелер: 5

    Философия студенттерге әлемдегі жүйелі көзқарас қалыптастыруға көмектеседі және адамның орны, логикалық талдау дағдыларын қалыптастыру, кәсіптік қызметте пайдалану үшін сыни ойлау және гуманизмнің құндылықтары мен құндылықтарына негізделген өздерінің идеологиялық позициясын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    «Психология» пәні адам мінез-құлқының қалыптасуындағы психология, жеке тұлға, мінез-құлық ғылымы, биопсихоциалық факторлар туралы түсінік береді. Студенттер командалық жұмысты, пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынаста болады, пациенттің жеке басының психологиялық және мінез-құлық сипаттамаларын білуіне мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 6

    Биохимияны зерттей отырып, білім алушы ағзаның химиялық құрамы, физиологиялық функциялардың молекулалық негіздері және қоршаған ортаның метаболизмге қолайсыз факторларының әсері туралы білімін көрсете алады. Халық денсаулығын бағалау үшін Биохимияның негізгі әдістері мен білімдерін, логикалық талдау принциптерін қолдана алады, IT-технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізе алады, кәсіби эрудицияның дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Паразиттік аурулар және адамның әл-ауқаты
    Несиелер: 6

    Пәнді оқып, студенттер паразиттік ауруларды, оларды диагностикалау әдістерін, емдеу, алдын алу негіздерін, халықтың қоғамдық денсаулығын сақтау үшін қолданылатын эпидемиологиялық үрдістерді білетін болады; деректерді іздеу және талдауда IT құралдарын, ғылыми принциптер мен әдістерді тиімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәндерді зерттеу студенттер арасында әлеуметтік-саяси ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді; азаматтықты дамыту; әлемдік және ұлттық мәдени-тарихи мұраны білу. Саясаттану - бұл саясатты, саяси қатынастарды, саяси жүйелерді зерттейтін тәуелсіз ғылым және пән. Саяси ғылымның мақсаты қоғамдағы саяси қатынастар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эпидемиолология концепциясы
    Несиелер: 6

    Аурулардың пайда болу, таралу себептерін анықтау, зерттеу. Эпидемиологиялық талдаудың негізгі құралдарын білу және қолдану, халықтың сырқаттанушылығын сипаттау үшін деректерді пайдалану, емдеу, алдын алу құралдарының, іс-шаралардың, диагностикалық және скринингтік зерттеулердің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау, қоғамдық денсаулық саласындағы санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтауға кіріспе
    Несиелер: 6

    Бұл курс қоғамдық денсаулық сақтағав жалпы кірісуді қамтамасыз етеді; әлеуметтік және әлеуметтік маңызы бар; салалық денсаулық сақтау саласындағы ынтымақтастық ғылым мен саясат. Студенттер денсаулық сақтау мен денсаулық сақтау, жеке мінез-құлық, денсаулықты жақсартудағы әлеуметтік детерминанттар рөлі туралы біледі. Студенттер пәннің қағидалары туралы біледі: ұлттық және ғаламдық контекстте денсаулықтың алдын алу, қорғау және көтермелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаһандық экологиялық мәселелер және олардың адам денсаулығына әсері
    Несиелер: 6

    Пән қоршаған ортаның жаһандық проблемаларына және олардың адамның өзгеруіне әсерін тигізетін болады, қоршаған ортаның қарқынды ластануына байланысты табиғи және антропогендік факторларды саралау және осы факторлардың санитарлық-эпидемиологиялық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында халық денсаулығының көрсеткіштері мен денсаулығының көрсеткіштерін бағалау үшін халық денсаулығына әсер ету моделін анықтау қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Элементарлы статистика
    Несиелер: 6

    Студенттер негізгі элементарлы статистикасын, орталық үрдістің және дисперсияның көрсеткіштерін, ықтималдық кеңістіктерінің негізгі ережелерін, биномдық және қалыпты ықтималдықтың бөлінуін, үлгілік бөлуді, гипотезаны бағалауды және тестілеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер деректерді талдау үшін компьютерлік бағдарламаны қалай пайдалану керектігін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биостатистика
    Несиелер: 6

    Биостатистика денсаулық сақтау және қо,амдық денсаулық саласындағы деректерді талдаудың статистикалық әдістерін зерттейді. Курс деректердің сипаттамасын және көрсетілуін қамтиды; статистикалық деректердің түрлерін, таралу формасын, қателер түрлерін және зерттеудің статистикалық қуатын ескере отырып, сандық деректерді талдау әдістерін; сапалы деректерді талдау; корреляция және регрессиялық талдау; өмір сүру талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Рационалды және теңгерімді тамақтану принциптері
    Несиелер: 4

    Тамақтану халықтың денсаулығын анықтайтын маңызды факторлардың бірі болып табылады. Тиімді тамақтану организмнің энергия шығынын толықтыру, зат алмасу процестерін және өмірлік белсенділікті реттеу үшін жасушалар мен ұлпалардың құрылысы мен үздіксіз жаңаруы үшін қажет. Бұл пәнде қоғам денсаулығының және оны ұйымдастырудың алиментарлық аспектілерін және азық-түлік қауіпсіздігі мен сапасын бақылау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама
    Несиелер: 3

    Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама халықтың санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудің құрамдас бөлігі болып табылады. Курс гигиенист - эпидемиолог дәрігерін санитарлық-эпидемиологиялық қызметте зертханалық істі ұйымдастыру әдістеріне үйрету және қоршаған орта объектілерінде қоршаған орта объектілерін санитарлық-гигиеналық зерттеу саласында өзіндік кәсіби қызметке қажетті әртүрлі көрсеткіштерге талдау жүргізу үшін арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Генетика
    Несиелер: 8

    Классикалық тұқымқуалаушылық заңдарынан молекулалық генетикаға дейін қарастырылады. Тақырыптары: Мендель генетикасы және рекомбинациясы; популяциялық генетика, соматикалық жасушалар; гендік технологияларды қолдану;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерліктің негіздерін үйрету, пациенттер және медициналық қызметтер нарығын, іскерлік табысқа әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды зерделеу жүргізіледі. Бизнес жоспар. Медицинадағы кәсіпкерлік медицинамен айналысатын бизнес-ұйымдардың формалары. Қызмет көрсете отырып, кіріс алуға бағытталған ұйымдар мен жеке тұлғалардың қызметі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жеке және қоғамдық денсаулықтың биологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс студенттерге биологиялық үдерістер, жұқпалы аурулар, патология және иммунологиялық құралдар Жеке және қоғамдық денсаулыққа әсер ететін негіздерді ұсынуға арналған. Бұл курста негізгі назар әртүрлі шығу тегі бар оқушыларға денсаулық және қоғамдық денсаулық туралы ғылым үшін биологиялық процестер маңызды екенін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 4

    Адам мекендейтін және оның тіршілік әрекеті арасындағы орта факторларының қолайсыз әсерімен байланысты халық ауруларының алдын алу мақсатында мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру. Елде халықтың денсаулығын сақтау, қолайлы санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды және тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі өткізілетін іс-шаралар мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау саласындағы маманға қажетті мемлекеттік заңдарға сәйкес жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология І
    Несиелер: 6

    Болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу мәселелерін қамтиды, клиникалық зерттеулер жүргізу, инфекциялық аурулар жағдайлары, тұтану тергеп-тексеру, алдын алу шараларын әзірлеу, ошақтарын бақылау, эпидемиологиялық қадағалау жүргізу және қолданыстағы нормативтік - құқықтық құжаттарды жүргізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медициналық ұйымдардағы офис менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметтің өсуіне және болашақ мамандардың жалпы мәдениетіне жәрдемдесу үшін студенттердің кеңсесінде жұмыс істеу, жинақтау және жазбаша талдау жасауда кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Студенттер құжаттармен жұмыс істеуде, техникалық перспективалар мен құжаттарды компьютерлендірудің күрделілігімен, заңдар жиынтығымен, нормативтік-құқықтық актілермен, медициналық мекеменің ағымдағы қызметінде құжаттарды сақтау мен қолданудың техникалық стандарттарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулықты басқару негіздері
    Несиелер: 3

    Пән бірінші кезекте жеке тұлғалардың емес, жалпы қоғамның денсаулығын сақтау және жақсарту, адам денсаулығына әсер ету және қоршаған ортаның зиянды әсерлерін жою үшін тиімді шаралар әзірлеу, халықтың денсаулығын сақтауға бағытталған қоғамдық және медициналық шараларды қоғамдық денсаулықты қорғау жөніндегі шараларды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы
    Несиелер: 3

    Болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасын зерттеу мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоршаған орта гигиенасына кіріспе
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаны зерттеудің негізгі ережелері, халықтың денсаулығы мен ауру-сырқауларына табиғи, тұрмыстық, өндіріс факторларының әсер ету заңдылықтарын анықтайды, санитарлық қадағалаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін әзірлеу үшін қажетті негіздеме жасайды, сондай-ақ рекреациялық қызметтің бағытын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 3

    Эпидемиялық процестің ерекшеліктерін, инфекциялық емес аурулар кезінде эпидемиологиялық тәсіл мен талдауды, эпидемиологиялық қадағалауды және профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 3

    Медициналық көмектің сапасы медицина ғылымының қазіргі деңгейіне және медициналық көмектің қолжетімділігіне сәйкес келетін денсаулық сақтау стандарттарын ескере отырып, пациенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндігін көрсететін медициналық көмек сипаттамаларының жиынтығы. Бұл пән шеңберінде студенттер сапа көрсеткіштерімен, медициналық қызметтер сапасы бойынша бірлескен комиссияның қызметі мен оның ішкі комитеттерінің рөлімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология ІI
    Несиелер: 3

    Изучение случаев инфекционных заболеваний, расследования вспышек, выработки превентивных мер, контроля за очагами, проведения эпидемиологического надзора и ведению действующих нормативно-правовых документаций.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоршаған орта және денсаулық
    Несиелер: 7

    Пән қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының елді мекен жағдайында адам денсаулығына әсерін, адамның өмір сүру ортасын жақсарту бойынша шараларды негіздеу мақсатында, халықтың аурушаңдығының алдын алу және төмендету бойынша, гигиеналық нормативтер мен коммуналдық гигиена саласындағы санитарлық заңнамаларды әзірлеуді оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы аурулар эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Эпидемиялық процестің ерекшеліктерін, эпидемиялық тәсіл мен талдауды, эпидемиологиялық қадағалауды және жұқпалы аурулар кезінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 6

    «Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасын» қорғаудың қазіргі заманғы аспектілері бойынша жаңа ғылыми деректерді қамтиды және қауіп факторларын анықтау,донозологиялық аурулардың диагностикасы, жеке және ұжымдық деңгейде бейімделудің жалпы денсаулықты гигиеналық бағалау критерийлері, қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу заңдылықтарына,экологиялық дезадаптация синдромы және оны түзету жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналық сақтандыру негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер әлемнің түрлі елдеріндегі міндетті медициналық сақтандыру шарттарында денсаулық сақтау жүйелерінің ұзақ мерзімді тәжірибесін зерделеп, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жағдайында медициналық көмекті көрсету үшін ұйымдастырушылық және басқарудың тиісті технологияларын қолданады. Денсаулық сақтау жүйесінің дамуының негізгі бағыттары, алғышарттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 7

    Еңбек сипатының гигиеналық жағдайларын және олардың адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне әсерін зерттейтін, сондай-ақ еңбек қызметінің теріс салдарларының алдын алу бойынша ғылыми негіздер мен практикалық шараларды әзірлейтін ғылым. Еңбек гигиенасы аурулар мен жарақаттардың медициналық алдын алу, сондай-ақ адамның еңбек қызметі жағдайында созылмалы аурулардың, жарақаттардың және олардың асқынуларының үдеуі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Денсаулықты қорғау мен нығайтудың негізгі мәселелері тұрғысында салауатты тамақтанудың стратегиялық маңыздылығы зор. Бұл басымдықта инфекциялық емес аурулардың алдын алу және тамақтануды жақсарту айқындалады. Азық -түлік қауіпсіздігі азықты өндіріп дайындау, сақтау, азық-түлікке төнуі мүмкін қауіп-қатерді қарастырады. Осы пән азық түлік қауіпсіздігін қамтамасызететін қолданыстағы ұлттық нормативтік-құқықтық база мен халықаралық сапа стандарттарын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтау халықтың денсаулығын сақтау, нығайту және қалпына келтіру жөніндегі іс-шаралар жүйесі ретінде. Халық денсаулығын сақтау саясаты мен стратегиясын іске асырудағы Қоғамдық денсаулық сақтаудың рөлі. Жүйедегі салааралық ынтымақтастық. Медициналық және медициналық-профилактикалық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыру бойынша іс-шараларды ұсыну үшін емдеу-алдын алу және санитарлық-алдын алу мекемелерінің қызметі туралы ақпаратты талдау және пайдалану бойынша білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық сақтаудағы заңнама
    Несиелер: 3

    Пән қоғамдық денсаулық сақтауды қорғау үшін заңнамалық және нормативтік базаның негіздерін, денсаулық сақтау мекемелері мен ұйымдарының қызметтерімен, мемлекеттік қызметшілердің регламенттерімен, сондай-ақ пациенттердің құқықтары мен жұмысшылар мен медицина мәртебесін қорғаудағы күнделікті жұмыста қолдану тәжірибесін меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Токсикология және экотоксикология
    Несиелер: 3

    Бұл курс қазіргі заманғы аккредиттелген токсикология зертханаларында қолданылатын әдістеме мен құралдар қолданылатын тереңдетілген курс болып табылады. Мысалы, газды хроматография, масс-спектрометрия, еркін кеңістіктегі хроматография, ТСХ, иммуноанализ, сұйықтықты және қатты фазалы экстракция және т.б. экологиялық токсикология токсикологиялық пәндердің ішіндегі ең жас болып табылады және токсиканттардың табиғи биожүйелерге түсу көздерін, химиялық заттардың тірі организмдерге әсер етуінің уытты әсерлерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дені сау адамдар мен қоғамдастықтарға жәрдемдесу
    Несиелер: 6

    Денсаулықты нығайту стратегиясы сау жүріс-тұрысқа, сау адамдарға және салауатты қоғамдастықтарға қалай әсер етеді. Қоғамдық денсаулық сақтаудың қазіргі мәселелері денсаулықты алға жылжытудың негізгі тұжырымдамаларын, әр түрлі жастағы денсаулық проблемаларын және әр түрлі денсаулық сақтау әрекеттерінің көп деңгейлі себептерін зерттеуге көмектеседі. Денсаулықтың теңсіздігі көптеген тақырыптарға енгізілетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дәлел негіздеріндегі қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 6

    Қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламалары мен саясаты, әдетте, дұрыс мінез-құлқының өзгеруіне әсер етуге бағытталған. Дегенмен, барлық бағдарлама мінез-құлқының өзгеруіне және халықтың денсаулығын жақсартуға бірдей әсер етпейді, сондықтан қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы мамандардың сыни біліктілігі - қандай бағдарламалар мен саясаттың тиімді болуы мүмкін екенін, сондай-ақ тиімділікті арттыру бағдарламаларын жетілдіру және жетілдіру қабілеті

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Тағамтану гигиенасы
    Несиелер: 8

    Тағам гигиенасы өндірістік бақылаудың ұйымдастырылуына қойылатын талаптарды; тағам өндірісіне қатысты санитарлық-гигиеналық талаптарды; тағаммен улануды, олардың алдын алуды; тағамдық өнімдердің ластануының санитарлық-гигиеналық және эпидемиологиялық проблемаларын; тағамдық өнімдердің санитарлық-эпидемологиялық экспертизасын; тағам өнімдерінің сапасын регламентациялауды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Денсаулық сақтау экономикасы
    Несиелер: 6

    Пән экономикадағы негізгі түсініктерді және денсаулық сақтау менеджментінің өзекті мәселелерін, медициналық ұйымның экономикалық негіздерін ашып оқытады, экономикадағы және денсаулық сақтаудағы менеджменттегі қазақстандық және шетелдік тәжірибені зерттейді. Экономикалық ұғымдар денсаулық сақтаудағы сұраныс пен ұсыныстың сипатын түсіндіру үшін пайдаланылады. Тұтынушылар мен медициналық қызмет көрсетушілердің мінез-құлқы экономикалық тұрғыдан қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    ON1 Денсаулық сақтаудағы тұжырымдарды түсіну: денсаулық пен аурудың негізгі түсініктері, модельдері мен тұжырымдамалары; қоғамдық денсаулық сақтау анықтамалары; қоғамдық денсаулық сақтау теориясы мен тәжірибесі тарихының маңызды аспектілері.

  • Код ON2

    ON2 Эпидемиологиялық дағдыларды түсіну және қолдану және эпидемиологиялық қадағалау жүйелерін тиімді пайдалану: денсаулық нәтижелерін анықтау үшін деректерді жинаудағы принциптерді, мазмұндарын, сенімділігін және қолдану стандарттарын түсіну; негізгі демографиялық және эпидемиологиялық параметрлерді бағалау ретінде эпидемиологиялық қадағалауды, негізгі принциптерді, әдістерді, типтерді және компоненттерді түсіну; ұйымның және халықтың қоғамдық денсаулығында қолданылатын сапалы ең жиі әдістерді білу.

  • Код ON3

    ON3 Ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану: статистикалық бағдарламалық білімді қоса алғанда, қоғамдық денсаулық сақтауда АТ құралдарын талдау, сыни және тиімді пайдалану, қазіргі үрдістерге және дамуына сәйкес инновациялық технологияларды тәжірибеде қолдануға болады..

  • Код ON4

    ON4 Ақпаратты сыни және тиімді түрде ойлап көріңіз: проблемаларды талдау және шешуде критикалық ойлау дағдыларын қолданыңыз және жұмыстың нәтижесін және сапасын жақсарту үшін ғылыми негізделген шешімдерді қабылдаңыз; деректер мен ақпаратты тиімді ұсыну

  • Код ON5

    ON5 Деректерді түсіндіру, ақпаратты түсіндіру және дәлелдемелерге негізделген шешімдер қабылдау: денсаулық сақтауда қарапайым зерттеулер жүргізуге, дерекқордан және / немесе зерттеу нәтижелерінен деректерді тиімді түрде түсіндіріп, жарияланымдардың сапасын бағалауға және ғылыми негізделген шешім қабылдауға

  • Код ON6

    ON6 Денсаулықты өмір салты ретінде насихаттау: жеке және халық деңгейінде мінез-құлық үлгілерін түсіну және тиімді пайдалану; Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу бойынша бағдарламалар мен жобаларды іске асыру және нығайту дағдыларын қолдануға

  • Код ON7

    ON7 Ақпаратты тиімді хабарлау: барлық заманауи байланыс арналарын пайдалану, халықты денсаулыққа және төтенше жағдайларға дайындықты насихаттау туралы ақпаратты тиімді түрде жеткізу

  • Код ON8

    ON8 Әлеуметтік және экономикалық факторлардың рөлі мен денсаулығындағы қоршаған ортаның рөлін түсіну: желіде қол жетімді эпидемиологиялық қадағалау жүйелерінің (ұлттық, ДДҰ, ХҚА және басқа да интернет жүйелер) ақпараттарына негізделген эпидемиологиялық және био-статистикалық құжаттарды (қарапайым талдау, кестелер, суреттер және т.б.) дайындау. әлеуметтік-экономикалық орта мен Қазақстан мен әлем халқының денсаулығы арасындағы қарым-қатынасқа; демография, әлеуметтік құрылым, экономикалық және технологиялық прогреске қатысты әлеуметтік өзгерістердің (өзгерістердің) негізгі үрдістерін анықтайды.

  • Код ON9

    ON9 Өзара әрекеттесуді түсіну: Елдегі және әлемдегі саяси және экономикалық жағдайдың денсаулық сақтау, медициналық қызмет көрсету және халыққа медициналық көмек көрсетудің дамуына қалай әсер ететінін түсіну.

  • Код ON10

    ON10 Тиімді жоспарлау: экономикалық жоспарлауды, адам ресурстарын басқаруды және басқару мен басқарудың заманауи әдістерін ескере отырып, жобаларды тиімді жоспарлау және басқару

  • Код ON11

    ON11 Заманауи технологияларды пайдалану арқылы жетілдіру: қазіргі үрдістер мен дамуға сәйкес инновациялық технологияларды тәжірибеде қолдану.

Top