Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02169 Музыкалық дыбыс режиссурасы в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Музыкалық дыбыстарды өндіру» мамандығы түлегін таңдалған қызметте табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін кәсіптік білім алу, еңбек нарығындағы әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығын қамтамасыз ететін әмбебап және пәндік құзыреттерге ие
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B029 Аудиовизуалды құрылғылар және медиа өндіріс
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫНЫҢ АКУСТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Фортепиано I
ДЫБЫСТЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ I
ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ II
Фортепиано
МУЗЫКА ТЕОРИЯСЫ
-
2 Оқу жылы
ӘЛЕМДІК МУЗЫКА ТАРИХЫ
Танымал музыка мен джаз тарихы
ДЫБЫСТЫ МОНТАЖДАУ I
КОНЦЕРТТІК ДЫБЫСТЫҢ ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫ I
ДЫБЫС ЖАЗУ ТАРИХЫ
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Қазақ музыка тарихы
Әлемдік әдебиет тарихы
Психоакустика негіздері
КОНЦЕРТТІК ДЫБЫСТЫҢ ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫ II
ДЫБЫСТЫ МОНТАЖДАУ II
ФОНОГРАММАЛАРДЫ ҚАЛПЫНА КЕЛТІРУ
ПАРТИТУРАЛАРДЫ ОҚУ
МУЗЫКАЛЫҚ АКУСТИКА
-
3 Оқу жылы
САНДЫҚ ДЫБЫС ТЕХНИКАСЫ I
КОНЦЕРТТІК ДЫБЫСТЫҢ ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫ
I СТУДИЯДАҒЫ ДЫБЫС ЖАЗУ
Аудиовизуалды техника
ДЫБЫСТЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ӨҢДЕУ I
ДЫБЫСТЫ МОНТАЖДАУ ШЕБЕРЛІГІ I
ТЕХНИКАЛЫҚ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫНЫҢ ШЕБЕРЛІГІ I
ДЫБЫСТЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ӨҢДЕУ II
ДЫБЫСТЫ МОНТАЖДАУ ШЕБЕРЛІГІ II
САНДЫҚ ДЫБЫС ТЕХНИКАСЫ II
ДЫБЫС РЕЖИССУРАСЫНЫҢ ШЕБЕРЛІГІ II
II СТУДИЯДАҒЫ ДЫБЫС ЖАЗУ
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық және сөйлеу сигналдарын аналогтық және сандық өңдеу принциптерін және олардың параметрлерін біледі (жиілік, динамикалық диапазондар, қуаттың спектрлік тығыздығы және т.б.); барлық қолдану салаларында (микрофондар, дауыс зорайтқыштар және т. б.) электракустикалық түрлендіргіштерді пайдалана алады.
- Музыкалық құралдардың жіктелуін, музыкалық аспаптардың акустикалық сипаттамаларын біледі. Шабуылдың сипаты және дыбыстың әлсіреуі.
- Сандық аудио жазуды жүзеге асыру үшін теориялық негіздерді және практикалық жүйелерді біледі. Барлық халықаралық талаптарға жауап беретін сигналға динамикалық әсер ету, дыбыстық және суреттерді өңдеуді, псевдо-акустикалық модульдерді, уақытты кешіктіруді, реверберация модулдерін қоса алғанда, өте дәл өңдеу дағдыларына ие
- Фонограммалардың негізгі сипаттамаларын талдау дағдыларын қолданады, білікті сараптамалық бағалауды орындайды, дыбыстың объективті акустикалық сипаттамаларына байланысты орындалатын музыканың мазмұндық жақтарын анықтайды.
- Адамдық аудиторлық жүйенің дыбысын қабылдау саласында білімге ие және қолданылады. Ол дыбыстың физикалық параметрлері мен оның субъективті сезімдері арасындағы сандық қатынастарды анықтайды. Түрлі жиіліктегі реакция жолақтарын және динамикалық сигналдарды өңдеу деңгейін тану дағдыларына ие
- Фонограмманы қалыптастырудың физикалық үрдістеріне және оларда туындайтын бұрмалануларға назар аударады, фонограммаларды алу тәсілдерін және дыбыстың жазба және ойнату сапасын жақсарта алады
- Дыбысты өңдеудің техникалық мүмкіндіктерін, дыбыс жазылғанын, бейнені қалай синхрондалатынын, әртүрлі жүйелер арасында қалай жіберілетінін біледі және иеленеді. Микрофонның орналасуын білу және иелену, дыбысты тексеруді жүргізу, дыбыс күшейткіш жабдықтарды орнату және әртүрлі музыка жанрларын жазу кезінде сигналдарды өңдеу әдістері
- Өндірістен кейінгі кезеңде бірқатар жұмыстарға ие, дыбыс қондырғысының техникалық ерекшеліктерін біледі Мамандықтың теориялық негіздері, дыбыстық жазбаның мәнерлі құралдары, дыбыс имиджін қалыптастыру процесінде дыбыспен жұмыс істеудің толық циклі, қазіргі заманғы мәдениеттегі мамандықтың орны мен рөлі және кәсіби қызметтің негізгі түрлері
- Музыкалық және тарихи білімнің оларды орындаушылық және ғылыми жұмыстарда шығармашылық пайдалану мақсатында иеленуі.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады.
- Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.
- Фортепианоның мәнерлі және техникалық мүмкіндіктерін біледі; жұмыста күрделі емес аккомпанементтерді орындау дағдыларын қолдана алады; фортепианоны Практикалық дайындық-концерттік қызметте қолдану дағдыларын меңгерген.