Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10101 Денсаулық сақтау менеджменті в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты: Ғылым түйіскен жерінде іргелі білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеті, барлық белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетімен шығармашылық меңгеру қабілеті мен дағдылары, әр түрлі медициналық мекемелерде жұмыс істеу үшін кәсіби басқару құзыреттілігі бар
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M139 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи жағдайларда басқарудың теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ұйымдық басқару құрылымдарын басқару және құру әдістерін білу; - кәсiби қызметте басқарудың әдiстерiн, құралдары мен әдiстерiн қолдануға; - ұйымдық басқару құрылымдарын талдау; - блоктың жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; ұйымды басқарудағы негізгі тәсілдердің тиімділігін бағалау; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Басқару теориясы мен практикасы мәселелері. Басқару тарихы; мектептер мен заманауи басқару ұғымдары. Кәсіпорын мен ұйымды басқарудың функциялары мен әдістері. Ұйымдастыру құрылымдарының түрлері. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Шешімдерді қабылдаудың модельдері мен әдістері. Жоспарлау, ынталандыру және бақылау әдістері.

  • Макро және микроэкономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Студентерді жеке экономикалық бірліктердің мінез-құлқының негізгі қағидаларымен жіне микроэкономикалық тадау әдістерімен таныстыру, студенттерде микроэкномика денсалуқ сақтау жүйесіндегі тәжірибелік дағдылар мен білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - фискалдық саясаттың функцияларын, денсаулық сақтауды қаржыландыру жүйесін айқындайды; - табыс көздерін насихаттайды; - денсаулық сақтау макроэкономикасының принциптерін қолдануға; - медициналық ұйымдағы микроэкономиканың маңызы мен рөлін түсіну; - денсаулық сақтау жүйесіндегі қаржыландырудың түрлері; - экономикалық сараптама жүргізу үшін медицина персоналын экономикалық субъект ретінде қарастыруға; - макроэкономикалық көрсеткіштерді зерттеу арқылы денсаулық сақтаудағы макроэкономикалық талдау әдістерін меңгеру, - экономикалық шешім қабылдауда, макроэкономикалық саясаттың мазмұнын ашуға негізделген себеп-салдарлық қатынастарды орнату. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Денсаулық сақтаудағы макроэкономика мен микроэкономиканы зерттеу, олардың айырмашылықтары. Макроэкономика негіздері, зерттеу, жалпы экономикалық сипаттамаларды болжау, ортақ қасиеттерді, қасиеттерді, белгілерді игеру, микроэкономиканы меңгеру, денсаулық сақтау жүйесінің жағдайы мен қызметі туралы экономикалық процестерді зерделеу Тақырыптардың дамуы - бюджетті қалыптастыру, кіріс бөлігі, фискалдық саясаттың функциясы; денсаулық сақтау бюджетінің құрылымы, бюджеттік-нормативтік қаржыландыру түрлері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Корпоративтік денсаулықты басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: корпоративтік басқарудың қолданбалы мәселелерін шешу, ұйым қызметінің жалпы заңдылықтарын меңгеру, оның қызметінің тиімділігін айқындау кезінде жинау, өңдеу, математикалық талдау және ақпаратты беру әдістеріне студенттердің жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттерін сатып алу; - корпоративтік ұйымдарды құру, мазмұндау және басқарудың жалпы және нақты мәселелерін білу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ұйымдастыру және басқару шешімдерін талдау және олардың салдарын бағалау. - ұйымның қызметінде корпоративтік басқару элементтерін пайдалана білу, - Директорлар кеңесі мен байқаушы кеңестің ерекшеліктерін, - Median ұйымындағы корпоративтік мәдениеттің даму деңгейін бағалау, - Медициналық ұйымның қорытынды нәтижелерінде корпоративтік басқарудың рөлі мен маңыздылығын түсіну, - әзірленген бағдарламаға сәйкес тәуелсіз зерттеуді дамыту - Ішкі және шетелдік зерттеушілердің алынған нәтижелерін сынап бағалаңыз - Қазіргі ғылыми мәселелерді сынау - Корпоративтік басқару құрылымын ажырата білу Магистрлерді пән мен танысу процесінде, олар мәселе басшылығының психологиялық қасиеттерін және шешім қабылдау әдістері мен модельдерін білу, көшбасшыларының тәрбиелеу үшін қажетті екенін түсінеді. Кез келген жүйені немесе ұйымды өзгерту кезінде әрдайым персоналды ішкі трансформацияға дайындау. Басқарушыға, денсаулық сақтау саласындағы стандарттарды кіргізуге, медицина мекемелерінің жұмысымен сәйкес медициналық қызметкерлерінің жұмыс істеу үшін керек. Басқарушылық шешімдердің үлгісінің құрамы: медициналық ұйымның миссиясы мен міндеттері, профилактикалық іс-шараларды іске асыру үшін ресурстарды ұйымдастыру және оңтайландыру ресурстары (шығындары мен пайдасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі арықсыз өндіріс негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты Магистранттарды нәзік дизайнның теориялық негіздеріне оқыту; өндiрiстi өндiрiстi қайта өңдеу процесiнде жоғалтудың жекелеген түрлерiн анықтауға, бейтараптандыруға және алдын алуға бағытталған негiзделген өндiрiстiк ағымдарды және құралдарды құру принциптерiн қолдану; ақылға сыйымды өндірістік жобаларды іске асыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәндерді зерделеу магистранттардың арам өндірістің негізгі ұғымдарын меңгеруін қамтамасыз ету, денсаулық сақтау саласында арықсыз жобаларды іске асыру тәжірибесін игеру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ұйымдағы өндірістік ағымның жай-күйі туралы бастапқы ақпаратты талдау; - ұйымдағы өндірістік құндылықтардың құрылымы; - жасанды өндірісті енгізу ауқымын анықтау; - іске асырудың алгоритмін қалыптастыру және жобаларда аз өндірістің іске асырылу нәтижелерін бағалау; - шығындардың сегіз түрін айқындауға, жоюға және алдын алуға бағытталған арық өндірістік құралдарды қолдану; - өндірістік шығындарды анықтау, жою және алдын-алу мақсатында жұмыс тобын ұйымдастыру; - аз мөлшерде өндіруге арналған іс-шараларды жүзеге асырудың экономикалық тиімділігін бағалау; - ұйымның мақсаттарына және жалпы стратегиясына, дамудың басым бағыттарына және өнімділік критерийлеріне сәйкес келетін арам өндіріс жобаларына қойылатын талаптарды қалыптастыруға мүмкіндік беретін шешімдер қабылдау; Осы курсты оқып, магистрант келесі білім мен дағдыларды алады: өндiрiстi қайта өңдеу процесiнде жоғалтудың жекелеген түрлерiн анықтауға, бейтараптандыруға және алдын алуға бағытталған негiзделген өндiрiстiк ағымдарды және құралдарды құру принциптерiн қолдану; ақылға сыйымды өндірістік жобаларды іске асыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәндерді зерделеу магистранттардың арам өндірістің негізгі ұғымдарын меңгеруін қамтамасыз ету, денсаулық сақтау саласында арықсыз жобаларды іске асыру тәжірибесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтауды басқарудағы зерттеу әдіснамасының негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлемдік масс-медиа зерттеулерін, заманауи концептуалды тәсілдерді, ғылыми түсініктемелік аппараттарды меңгеру; - масс-медиа саласындағы әлемдік тәжірибеге негізделген ғылыми зерттеулердегі тенденцияларды көрсететін ақпараттарды жүйелеу, талдау және жалпылау; -ұйымдардың негізгі әдістерін және контент-стратегияларды жоспарлауда медиазерттеушілік тәсілді меңгеру; - ғылыми жұмыстарда зерттеудің сапалы әдістерін қолдану: қосулы бақылау, тереңдетілген сұхбат, фокус-топтар және мәтіндік талдау Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Студенттерге экономикалық талдаудың статистикалық әдістерін, статистикалық ақпаратты іздеу, жасау, талдау, түсіндіру және пайдалануда қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруды меңгеру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -статистикалық деректерді талдау дағдылары мен қабілеттері, статистикалық әдістерді дұрыс таңдау және қолдану принциптері, - компьютерлік статистикалық бағдарламаларды қолдану арқылы денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы шешімдерді қабылдау нәтижелерін интерпретациялау. -Биостатистика негізіндегі талдау мен түсіндірудің әр түрлі әдістерін қолдану, өздерінің ғылыми клиникалық зерттеулерінде алынған ғылыми білімдерді жасау. - мәліметтерді жалпылау және статистикалық зеттеудің негізгі түсіндірмелері мен әдістерін меңгеру; - экономиканың әр түрлі салаларындағы биостатистикалық деректерді пайдалану және бағалау; Статистика - бұқаралық әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен әлеуметтік өмірдің үрдістерін, сыртқы экономикалық қызмет деректерін зерттейтін ғылым, сонымен қатар өзіне тән статистикалық заңдылықтар ашып, нақты берілген орны мен уақыт жағдайын ескере отырып, тараптарға сандық сипаттамасы береді. Қарапайым регрессия және корреляция. Параметрлік емес сынақтар. Статистикалық зерттеу, графикалық сурет. Статистикалық деректерді өңдеу компьютерлік бағдарламаларда пайдалану. Қоғамдық денсаулық сақтау статистикасы. Өлім-жітім және сырқаттанушылық талдау. Стандарттау әдісі, оның мәні және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сектораралық ынтымақтастық және медициналық сақтандыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: салауатты өмір салтын насихаттау стратегияларды, халықтың денсаулығына мүдделерін әлеуметтік қорғау саласындағы медициналық сақтандыру рөлі салааралық көзқарас үшін магистрлік теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - денсаулықты нығайту стратегиясында сектораралық көзқарастың теориялық және практикалық негіздерін талдауға, - денсаулық сақтаудағы қоғамдық мүдделерді әлеуметтік қорғаудағы медициналық сақтандырудың рөлін талқылау - денсаулық сақтау жүйесінің негізгі проблемаларын сынға алу - міндетті медициналық сақтандыру жүйесімен жұмыс - медициналық сақтандыру жүйесіндегі жоспарлы өзгерістер Аннотация.Денсаулық сақтау детерминант әсер үздік салааралық қатысу арқылы жүзеге асырылады. барған сайын министрлігінің денсаулық сақтау және денсаулық сақтау органдары денсаулық сақтау мүдделерін өкілдері мен қорғаушылар ретінде денсаулығы мен актіге сектораралық бастамашыларының ретінде әрекет. Халықтың денсаулығын жақсарту бастапқы қадамдар әлеуметтік детерминантам денсаулық қалыптастыру стратегиясын пайдалана аласыз ретінде. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қоғамдық денсаулық үшін мемлекеттің, мекемелердің, жұмыс берушілер, азаматтардың өздері бірлескен және бірнеше міндеттеменің жүзеге асыру үшін тиімді тетігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - басқару психологиясының негізгі ұғымдарын зерделеу, теориялық түсінік үшін алғышарттар жасау және кәсіби даму үдерісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін практикалық қолдану негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзіреттерді меңгереді: 1)кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды игеру; 2)ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 3)психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 4)тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5)орнықты даму мақсаттарына қол жеткізу үшін экологиялық білім негізінде қоғамның өнеркәсіптік және әлеуметтік-мәдени дамуына жәрдемдесу. Курстың мазмұны, менеджмент психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық қарым-қатынаста жеке тұлға, жеке мінез-құлықты басқару, құндылықтарды басқару бойынша заманауи идеялар, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, менеджердің жеке басының психологиялық сипаттамасы, жеке басқару стилі, басқару қызметіндегі психологияға әсер ету, басқару жанжалды жағдайлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Далелді медицина
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: клиникалық пәндермен және клиникалық зерттеулермен байланысты түсінуді қалыптастыру үшін ғылыми зерттеулердің пәнді және этикалық негіздерін зерттеуге жүйелі тәсіл жасау мүмкіндігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -Дәлелді медицина әдістерін қолдану. - Келешектегі кәсіби пайдалану үшін дағдыларды қалыптастыру - ғылыми ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялау үшін жаңа технологияларды әзірлеу - шешім қабылдаудың кез келген деңгейінде әдістерді біліп, дәлел қағидатын қолдануға қабілетті клиникалық пәндермен және клиникалық зерттеулермен қатынастарды түсіну. - дәлелдемелер алуда эпидемиологиялық зерттеулердің маңыздылығын түсіну - медициналық практиканың клиникалық зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: дәлелді медицинаның қағидалары бойынша заманауи жағдайларда медицина ғылымының нақты бағыттары туралы заманауи идеяларды қалыптастыру. Теориялық және практикалық дағдылар білім мен практикада қолдануға арналған дағдылар жиынтығында ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы HR-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: басқару персоналын басқару (HR-менеджмент) басымдылық және басқарушылық кәсібилікке үстемдік ретінде қарастыратын студенттердің басқару ойларын қалыптастыру; Кадрларды басқару әдістемесі мен технологиясы туралы студенттерге білім беру; студенттерді ұйымдық персоналды басқарудағы теориялық және практикалық мәселелерді дербес тұжырымдау және мазмұнды шешу үшін дайындау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - Ұйым қызметкерлерін қызмет бабында жоғарылату, көтермелеу және сыйақы беру кезінде басқару функцияларын кәсіби орындауға мүмкіндік беретін теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қолдану. - тәртіптік жазаларды қолдану тәртібін сыни талдау - материалдық және материалдық емес жүйелердің тиімділігін бағалау әдістерін енгізу ұйымдарда ынталандыру - ұйымда жұмыс істейтін қызметкерлердің персоналды қанағаттандыру және практикалық пайдалану мүмкіндігі бойынша оқыту, ұйымдастыру және зерттеу негіздерін әзірлеу - еңбек уәждемесінің негізгі теориялық ұғымдарын - компанияның стратегиясына сәйкес персоналмен жұмыс жоспарлау; - маркетингтің, іріктеудің, іріктеудің, жалдаудың, бейімдеудің, оқытудың, ынталандырудың, бизнесті бағалаудың, кадрлық мансапты басқарудың заманауи технологияларын іс жүзінде қолдану -; персоналды басқару жүйесі мен технологиясының экономикалық және әлеуметтік тиімділігін бағалау, - Пәннің тұжырымдық және категориялы аппараты, персоналды басқару жүйесінде бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдылары Пән – денсаулық сақтау саласындағы менеджменттің басты міселелерін, сонымен қатар, денсаулық сақтауды, медициналық қызметті басқаруды ұйымдастырудағы рольдің өзгерістерін зерделейді. Менеджмент – адамдарға әсер етудің бір түрі, өажетті тауарларды өндіру өнері, адамдарды басқару көмегімен өнімділік технологиясының тиімділігін арттыру мақсатында медициналық қызмет көрсету, қызметкерлердің интеллекті мен уәждемелерін пайдаланып, табыс тауып, нақты мақсатқа қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аурухана менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты озық медициналық технологияларды енгізу негізінде қазақстандық және шетел азаматтарына медициналық қызметтердің кең спектрін ұсыну процесін сыни бағалау және салыстыру мүмкіндігін қалыптастыру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: алынған теориялық білім мен дағдыларды медициналық ұйымды басқаруда пайдалана білу; - медициналық қызметтерді тікелей көрсететін мемлекеттік денсаулық сақтау ұйымдарының өндірістік-шаруашылық қызметін қарастыру; - меншік иелері тартатын жалданып жұмыс істейтін менеджерлер тарапынан коммерциялық денсаулық сақтау ұйымдарының өндіріс және нарықтық бизнес қызметін бағалау. - медициналық қызметтер сапасын жақсарту бойынша басқару шешімдерін қабылдау, - аурухана ісін жүргізу үшін қажетті шығыстарды бағалауды қалыптастыру, - мотивациялық құралдарды пайдалана отырып медициналық қызмет көрсететін медицина қызметкерлерін, - медициналық ұйымның қаржыландыру құрылымын түсіну, - клиниканың тиімділігі үшін стратегиялық жоспарлауды әзірлеу, - клиникалық қызметтің деректерін талдау, - Инновациялық басқару шешімдерін қолдану арқылы науқастардың ағындарын бөлу Магистрант қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында: Денсаулық сақтауды басқарудың негізгі мәселелерімен, сондай-ақ денсаулық сақтау мен медициналық қызметтерді басқаруды ұйымдастырудағы өзгеретін рөлмен танысу. Өндіріс технологиясының тиімділігін арттыру мақсатында, адамдарды басқару арқылы, қызметкердің ақыл-ойы мен мотивтерін пайдалана отырып, белгілі бір пайда мақсатына қол жеткізуге қабілетті медициналық қызметтерді зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: статистикалық деректерді талдау және медицинадағы статистикалық әдістерді меңгеру қабілетін қалыптастыру.қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: жалпылама және статистикалық талдаудың негізгі әдістерін талдайды; - медицинадағы статистиканы салыстыру; - білім беру және ғылыми мақсаттар үшін статистиканы қолдануға; - статистикалық зерттеулердің нәтижелерін қорытындылайды; - статистикалық талдаудың негізгі әдістерін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Статистика - бұқаралық әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен әлеуметтік өмірдің үрдістерін, сыртқы экономикалық қызмет деректерін зерттейтін ғылым, сонымен қатар өзіне тән статистикалық заңдылықтар ашып, нақты берілген орны мен уақыт жағдайын ескере отырып, тараптарға сандық сипаттамасы береді. Қарапайым регрессия және корреляция. Параметрлік емес сынақтар. Статистикалық зерттеу, графикалық сурет. Статистикалық деректерді өңдеу компьютерлік бағдарламаларда пайдалану. Қоғамдық денсаулық сақтау статистикасы. Өлім-жітім және сырқаттанушылық талдау. Стандарттау әдісі, оның мәні және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. сәйкес профиль бойынша шет тіліндегі ғылыми және техникалық ақпаратты жүйелеу; 2. сауалнамаларда, оқуда, жұмыс және т.б. туындайтын әртүрлі тақырыпта әдеби тілде жасалған, нақты мәлімдемелердің негізгі ойларын сипаттау; 3. алынған ақпараттарды өзіне ыңғайлы аңдатпа, аударма, рефераттар және т.б. 4. әртүрлі жалпы және оқу-кәсіптік тақырыптарда, тілдесуді шет тілінде жүзеге асыру; 5. шет тілін оқытудың онлайн әдістерін бағалау. «Шетел тілі (кәсіптік)» пәнінің оқу бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған. Болашақ магистр шетел тілі біліктілігін академиялық білімді, жаңа технологияларды және заманауи ақпаратты игеру жолында тиімді құралы ретінде қолдана алады және шетел тілі біліктілігі магистранттың мамандық және ғылыми қызметін табысты болуына үлес қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты әлеуметтік, жас ерекшелік, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу және дамыту. Оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану, оқытудың жеке, метапредмет және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану және оқыту пәнінің құралдарымен оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару әдістемесі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - менеджмент саласында қолданбалы және теориялық әдістермен кәсіби мамандарды даярлау және компания деңгейінде, кәсіпорын, ұйым деңгейінде ұтымды бизнесті басқаруды қамтамасыз етуге бағытталған практикалық міндеттерді шешу үшін өз білімін пайдалану. «Менеджменттiң негіздері» пәні бойынша табысты меңгеру Сізге осы білімді кәсіби менеджердің практикалық жұмысында қолдануға мүмкіндік береді. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - медициналық ұйымдарға жаһандық нарықтық құндылықтарға назар аудара отырып, оларды тиімділік пен бәсекеге қабілеттілік деңгейіне қалай жеткізуге кеңес беру - білім берудің заңдарына, заңдарына және принциптеріне сәйкес тұтас педагогикалық үдерісті құрастыру; Оқу үрдісінің даму динамикасын құрамдас бөліктердің қосылыстары мен тәуелділіктері арқылы түсіндіруге болады: жүйелік көзқарас тұрғысынан; критериалды бағалау; оқу нәтижелерінің жетуі; - экономиканың әртүрлі секторларында және, атап айтқанда, денсаулық сақтау жүйесінде әртүрлі ұйымдарда кәсіби менеджердің (жоғары, орта, төменгі басқару) жұмыс стиліне жақын оқу үрдісін құру, - өздігінен іске асырудың негізгі элементтерін меңгеру - өмірде және белгілі бір жағдайда өзін-өзі анықтау, өзін-өзі басқару мәдениетін меңгеру, - университет менеджментіне әртүрлі тәсілдерді сипаттау (университеттік басқару - сызықтық, құрылымдық, матрица): құрылымы, сапасы, беделі; - заманауи тәсілдер мен басқару дағдыларына негізделген құрылымды, сапаны, беделді жетілдіруге бағытталған білім беруді ұйымдастыру үдерістерін бағалау және басқару Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Педагогика ғылымы және адам ғылымдарының жүйесіндегі орны; жоғары білімнің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатренті және Болон үдерісі; Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. басқару әдістемесі; басқару үшін оқу материалдарын құрастыру технологиясы; білім берудегі менеджмент, медициналық ұйымдарға кеңес беру және әлемдік нарықтық құндылықтарға назар аудара отырып, оларды тиімділік пен бәсекеге қабілеттілік деңгейіне жеткізу; заңдарға, заңдарға және білім беру принциптеріне сәйкес тұтас педагогикалық үдерісті құрастыру; менеджменттің оқу үрдісін дамыту динамикасы, денсаулық сақтау жүйесіндегі кәсіби менеджердің жұмыс стиліне жақын, оқу үрдісі, өзін-өзі басқару мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау саласындағы стандарттау, аккредиттеу және лицензиялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - Лицензиялау, аккредиттеу және стандарттау кезеңдерін тәжірибе жүзінде қолдану - Аккредиттеу және лицензиялау процесін жақсарту бойынша ұсыныстар ұсыну - Медициналық ұйымды аккредиттеуді жүзеге асыру кезеңдері мен рәсімін қолдану - Лицензиялауды жүргізу нәтижелерін жалпылау - Медициналық ұйымды аккредиттеудің негізгі мақсаттарын талқылау Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында: Денсаулық сақтау жүйесі өте қарқынды дамып келеді, осыған байланысты мониторинг және медициналық қызмет көрсету сапасы мен тиімділігін арттыру қажеттілігі туындайды. Бұл пән құзыретті орган бекіткен және заңнама мен лицензиялау рәсімдері негізінде құрылған, медициналық көмек стандарттарын сақтау деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Оқу барысында тыңдаушылар Қазақстан Республикасындағы медициналық қызметті лицензиялау тәртібімен, ISO стандарттарымен (Стандарттау жөніндегі халықаралық ұйым), олардың негізгі талаптармен, нұсқаулар мен техникалық сипаттамалармен, сонымен бірге аккредиттеу процесі медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін денсаулық сақтау субъектілердің қызметін қалай жақсарту амалдары қарастырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау экономикасы және қаржыландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студентерді жеке экономикалық бірліктердің мінез-құлқының негізгі қағидаларымен жіне микроэкономикалық тадау әдістерімен таныстыру, студенттерде микроэкномика денсалуқ сақтау жүйесіндегі тәжірибелік дағдылар мен білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - денсаулық сақтау саласында микроэкономикалық талдау әдістерін қолдана білу, - микроэкономика саласындағы дағдылар мен практикалық дағдыларды қолданады. - денсаулық сақтаудағы макроэкономикалық талдау әдістерін меңгеру, макроэкономикалық көрсеткіштерді бағалау, макроэкономикалық саясаттың мазмұнын ашып көрсету. - медициналық ұйымның қызметі үшін экономикалық есептерді талдайды, - денсаулық сақтаудағы қаржыландырудың түрлерін түсіну, - медициналық ұйымның клиникалық-экономикалық талдауын жүргізу, - аурухананың рентабельділігін анықтайды, - медициналық ұйым қызметін жетілдіруге экономикалық әсер ету құралдарына ие. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: «Экономика» пәні мамандарды экономикалық бағытта дайындауда негізгі пәндердің қатарына жатады. Заманауи микроэкономика шектеулі ресурстардарда ұтымды шешім қабылдау туралы ғылым. Ол нарықтық экономика жағдайында үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез - құлқы мен олардың экономикалық қарым-қатынастарын түсінуде негіз болады. Макроэкономика экономикалық өсім мәселелерін, инфляция мен жұмыссыздық, ақша-несие және бюджет-салық саясатын, эконмиканы тұтастай қарастырады. Макроэкономика бойынша курс елімізде және шетелде болып жатқан жаһандық экономикалық іс-шараларды зерделеу тұрғысынан ең маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электрондық денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: денсаулық сақтауды цифрландырудың теориясы мен практикасын меңгеру, медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында электрондық денсаулық сақтау негіздерін игеру, тізілімдерді, денсаулық паспорттарын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - Медициналық ақпараттық жүйелерді құрудың принциптері, әдістері мен құралдары, медициналық ақпараттық ресурстар; - заманауи компьютерлік технологиялар мен жаңа ақпаратты қолданумен медициналық ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылының жолдары мен құралдарын талдау технологиялар; Медициналық ақпараттық жүйелерді әртүрлі профильдегі медициналық мекемелерде жобалау, әзірлеу, енгізу және пайдалану дағдыларын қолдану. - ғылыми топтағы дағдыларды көрсету, жаңа идеяларды (шығармашылық) - денсаулық сақтауда қолданылатын цифрлық технологияларды дамыту үшін іргелі және қолданбалы пәндерді дамытудың нәтижелерін қолдану. Қазіргі заман, денсаулық сақтау саласына жоғары талаптар коюда, бұлар: емдеудің және диагностиканың жоғары технологиялық әдістерді, фармакология саласындағы жетістіктерді, жасуша деңгейіндегі терапия және т.б. медицина саласында болып жатқан өзгерістерді меңгеру. Осы пән, тыңдаушыларды денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық қамтамасыз ету, БҰСЖ (Біріңғай Ұлттық Денсаулық Сақтау Жүйесінің) жұмысымен, клиникалық сектордағы қолданылатын құжаттарды электронды түрде жүргізу, медициналық мекемелердегі процесстерді автоматизация деген сұрақтарға жауап беруді талап етіп отыр. Сонымен қатар, телемедицина, КТ, МРТ медициналық техниканың ақпараттық қамтамасыз ету және SMART – медицина бағыттарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтаудағы нормативтік қаржыландыру және бюджеттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқитын магистраннтарда медициналық технологияларды бағалау мен денсаулық сақтаудағы риск-менеджменттің әдіснамалық кәсіби білімді ұғыну, оны критикалық анализге салу, зерттеу әдістерін және қолдану қабілетін дамыту. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - денсаулық сақтаудағы қаржыландыру механизмін түсіну - денсаулық сақтаудағы қаржыландырудың түрлерін бөлу, тегін Мединаға күтім жасаудың кепілді көлемін қаржыландыруды нақты анықтайды, - Міндетті әлеуметтік сақтандыруды енгізу контекстінде медициналық ұйымды қаржыландыру ерекшелігін түсіну, - ұйымды қаржыландырудың әртүрлі үлгілерінің тиімділігін бағалау, - жан басына шаққандағы нормаларды ынталандыру және т.б. үшін клиникалық және шығынды топтарды қаржыландыруды бағалауды жүзеге асыра білу. медициналық қызметтердің құнын бағалау үшін тарифтерді дұрыс пайдалану. Осы курсты оқып, магистрант келесі білім мен дағдыларды алады: денсаулық сақтау саласындағы саясаттың маңызды компоненті ретінде медициналық технологияларды бағалау туралы ұғым, медициналық технологияларды бағалау стандартизациясының мақсаты мен міндеттері, медициналық технологияларды бағалау тәртібі мен кезеңдері, медицина технологияларының әсерлігін мен қауіпсіздігін анықтайтын зерттеулерінің анализімен, олардың экономикалық пайдалылығын анықтайтын зерттеулерімен (клинико-экономикалық зерттеулер), медицина технологиясы туралы қосымша ақпарат анализімен, оларды қолданудың әлеуметтік және этикалық аспектілерімен танысады, медицина технологияларын бағалау есебін жазуды үйренеді, риск-менеджмент – қауіптерді басқару – қауіптің әсерін болдырмау немесе төмендетуге бағытталған шаралар жүйесімен, науқас қауіпсіздігінің негізі ретінде медициналық көмектің сапасын басқару жүйесімен танысады, медицинада және денсаулық сақтауда қауіптің анализін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медициналық қызметтер сапасының сыртқы және ішкі сараптамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сапалы стандарттарды дұрыс түсіндіріп, қолдануға және медициналық қызмет көрсетулердің сапасын бағалауға, құрылымдық бөлімшелерге және тұтастай алғанда медициналық ұйымға Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: -Аудиторлық жұмыстардың түрлерімен (сыртқы және ішкі) және нормативтік аудит құжаттарымен жұмыс. - медициналық ұйымда аудиторлық жұмыстың жүргізілуін сыни талдау (сараптама кезеңдері, стационардағы және клиникадағы медициналық қызметтердің сапасын бақылау). - аудиторлық жұмыстың әр кезеңін ақтайды - медициналық ұйымдағы аудиторлық жұмыстың нәтижелерін бағалау - стратегиялық мақсаттар шеңберінде олардың мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін медициналық ұйым қолданатын шаралардың барабарлығын бағалау, - ішкі бақылау жүйесінің сенімділігі мен тиімділігін бағалау - аудиторлық жұмыстарды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу «Сыртқы және ішкі аудит» курсы. Медициналық ұйымда аудит жұмысын ұйымдастыру және өткізу. Магистранттардың оқу барысында пән бойынша ішкі аудит бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері енгізіледі. Денсаулық сақтау саласындағы белгіленген стандарттардың емдік және диагностикалық іс-шаралардың сәйкестігін, зерделеу ретроспективті және ағымдағы талдау - клиникалық аудиттың мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүйеде және денсаулық сақтау ұйымдарында басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарға заманауи менеджменттің практикалық және теориялық негіздерін беру, Жүйеде және денсаулық сақтау ұйымдарында менеджменттің элементарлы тәжірибесін жинақтап, басқару саласындағы теориялық және практикалық біліммен қамтамасыздандыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:  Басқарудың функциялары мен жүйелерін ажырата біледі;  Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент теориясының тәсілдерінің эволюциясында ориентация жасай алады;  Коммуникациялық процесстің негізгі құрылымы мен элементтерін құруды біледі;  Басқару шешімдерін қабылдау процесінің тиімді тәсілдерін таңдауды біледі;  Ұйымдағы дау жанжалды шешу тәсілдері мен әдістерін интеграция жасай алады; - Медициналық ұйымдағы өзгерістерді және күйзелістерді басқаруды біледі. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: «Менеджмента» курсы басқарудың шетелдік және отандық теорияларының негіздерін ашады; сыни талдаудың құралдарымен дағдыларын және басқару мәселелерін шығармашылық шешуді зерттейді; стратегиялық жоспарлау, ұйым өкілеттілігі, персоналды ынталандыру, және істелген жұмыстың сапасын бақылау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Менеджмент саласында ғылыми білімді дамыту иерархиясын айқындау;

  • Код ON2

    Емдеу-диагностикалық және профилактикалық қызмет көрсетумен айналысатын бастапқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарында, әртүрлі бейіндегі медициналық мекемелерде басқару шешімдерінің принциптері мен әдістерін түсіндіру және қорыту, денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент мәселелерінің шеңберін түсіну;

  • Код ON3

    Менеджменттің әдіснамалық негіздерін, әсіресе денсаулық сақтау жүйесіндегі саясат пен басқару принциптерін және медициналық қызметтердің сапасын басқаруды бағалауды, қорытындыларды түсіндіру мен құрастыруды технологиялық шешімдерді табу, сондай-ақ жаңа білімді синтездеуге қабілетті болу;

  • Код ON4

    Денсаулық сақтау жүйесіндегі саясат пен менеджментті талдау және талдау, әкімшілік басқарудың тиісті тактикасын айқындау, әдістемелік шолу жүргізу, басқару теорияларын талдау, денсаулық сақтау жүйесіндегі басқаруды зерттеудің тәжірибелік жоспарын анықтау;

  • Код ON5

    Менеджмент бөлімі бойынша теориялық тәсілдерімен тәжірибелік деректерді жүйелі түрде ұсыну, денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджментке қатысты деректерді интерпретациялауда тарих пен әдіснамалық тәсілдердің түсінігін көрсету;

  • Код ON6

    Денсаулық сақтау жүйесінде менеджмент (денсаулық сақтау саласында), саясат және басқару саласында дербес ғылыми зерттеуді жүзеге асыру;

  • Код ON7

    Әкімшілік менеджмент саласында түрлі тұжырымдамаларды жүйелі түрде ұсыну;

  • Код ON8

    Дербес маркетингтік зерттеулердегі мақсаттарды, міндеттерді және әдіснаманы анықтау;

  • Код ON9

    Менеджмент саласында (денсаулық сақтау саласында) ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін қалыптастыру, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау;

  • Код ON10

    Менеджмент саласында (денсаулық сақтау саласында) ғылыми зерттеуді жүзеге асыру, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру;

  • Код ON11

    Алынған ғылыми білімді денсаулық сақтау менеджменті бойынша өздерінің ғылыми зерттеулеріне енгізіңіз;

  • Код ON12

    Әдістемелік портфолионың мазмұнын түсіндіріп, талқылау барысында талқылануды дәлелді қорғау мақсатында енгізіңіз.

Top