Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04102 Маркетинг в КИМЭП университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты PhD бағдарламасының мақсаты – әлемнің жетекші академиялық институттарында ғылыми-зерттеу және оқытушылық мансабында мансап үшін көрнекті ғалымдарды әзірлеу, олар ғылыми-зерттеу әдістерін, ақпараттық және цифрлық технологиялар кешенін қолдана алады, олар ғылымға өзіндік және маңызды зияткерлік үлестерін қосады. жоғары этикалық стандарттарды, тұрақтылықты, мәдени хабардарлықты және маркетинг саласындағы зерттеулердің жаһандық әсерін бағалай отырып, маркетинг саласындағы білім.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Академиялық жазу

    Бұл курс докторанттарға өз зерттеулері туралы жазбаша ағылшын тілінде сөйлесу және өз пәні бойынша халықаралық дискурсқа қатысу қажеттілігін қарастырады. Курс академиялық жазу үдерісіне практикалық және этикалық тұрғыдан сыни тұрғыдан ойлауды ынталандыруға және өз жұмысын тиімді өңдеу дағдыларын беруге бағытталған. Докторанттар зерттеу есептерін жазуды, әдебиеттерді шолуды, ғылыми есептерді сәйкес әдістемелік принциптерге сәйкес бағалауды, мәтіндерді құру мен жетілдіруді және тереңдетілген грамматиканы жаттықтырады. Курс сонымен қатар жарияланған мақалалардағы типтік белгілерді анықтауды үйренуге көмектеседі. Олар ғылыми жұмыстарды талдап, сындарлы кері байланыс алуға мүмкіндік алады; олар сондай-ақ әріптестердің кері байланысы үшін құжаттарды жібереді және алады. Осы тәжірибелер арқылы олар өздерінің зерттеу жазу стилін дамыта алады және докторлық оқу тәжірибесін барынша арттыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Бұл курс зерттеу әдістемелеріндегі концептуалды негіздерді әзірлейді және зерттеу дизайнындағы заманауи бағдарламалық жасақтаманың іскерлік қолданбаларына баса назар аударады. Бұл курстың негізгі тақырыптары бизнесті зерттеудің рөлі, талдаудың сапалық және сандық аспектілерінде зерттеу дағдыларын меңгеру болып табылады. Докторанттар сауалнаманы құрастыру, сауалнаманы құрастыру, іріктеу әдістері, деректерді жинау және зерттеу дизайны, негізгі қорытынды талдау, зерттеу этикасы, барлау зерттеулері, сапалық талдау, деректер атрибуттарын өлшеу және масштабтау, сондай-ақ іскери қолданбалар және статистикалық әдістерді интерпретациялаумен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі заманауи ғылыми зерттеулер

    Бұл курстың негізгі мақсаты қазіргі заманғы маркетингтік зерттеу тақырыптарына кең шолу жасау болып табылады. Маркетингтік зерттеулердегі ағымдағы тенденциялар мен туындайтын мәселелерге баса назар аудара отырып, курс докторанттарға маркетингте және басқа да байланысты салаларда жоғары сапалы теориялық және эмпирикалық зерттеулер жүргізуге қажетті тиісті теориялық және әдістемелік құралдармен қамтамасыз етеді. Пән тақырыптардың кең ауқымын ұсынады, соның ішінде мәдениетаралық маркетинг, цифрлық маркетинг, тұтынушылардың мінез-құлқы, брендті басқару, маркетингтік коммуникациялар, нарықты зерттеу, стратегиялық маркетинг және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық Маркетинг

    Бұл курс стратегиялық маркетинг бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Ол докторанттарға стратегияны әзірлеу және оны жүзеге асырумен айналысу арқылы маркетингті басқару туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Докторанттар корпоративтік мақсаттарға сәйкес келетін және корпоративтік ресурстар, операциялық орта және мақсатты жұртшылық тұрғысынан сәйкес келетін қиялды, бірақ негізделген стратегияларды қалай жасау керектігін үйренеді. Докторанттар стратегиялық білімдерін шығармашылық және аналитикалық түрде практикалық есептерге қолдануды үйренеді; жағдайларды жиі пайдалану нақты іске асыруда мол тәжірибе береді. Курста тиімді қызметтер маркетингі, маркетингтегі этикалық мәселелер, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, қарым-қатынас маркетингі және интернет-маркетинг сияқты қалыптасқан маркетинг тақырыптары талқыланады. Тұтынушыларды бірлесіп құру және қоршаған ортаны қорғау мәселелері сияқты жаңа маркетингтік идеялар да талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Бұл курс интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Курс халықаралық нарықтарда жұмыс істейтін компанияларды зерттейді, мұнда бәсекелестік бәсекеге қабілетті өнім ұсынатын жергілікті өндірушілермен шектелмейді. Докторанттар жаңа нарықтарға шығудың әртүрлі үлгілерін және стандарттау стратегияларына қарсы теңшеуді дифференциалды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылық мінез-құлық теориясы

    Бұл курс тұтынушылардың мінез-құлқының теориялары бойынша эмпирикалық дәлелдермен қатар теорияларды зерттейді. Бұл курстың мақсаты студенттерге маркетингтік стратегияға тұтынушылардың маңыздылығы мен нақты әсері туралы негізгі түсінік беру болып табылады. Курс тұтынушылардың мінез-құлқы арқылы көрсетілген мінез-құлық ғылымдарының теорияларының практикалық екендігіне баса назар аударады, бұл тұжырымдамаларды маркетингтік практиктер тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу үшін қалай қолдануға болатынын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кешенді жарнама қызметі

    Бұл курс интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Бұл курстың негізгі мақсаты докторанттарды маркетингтік коммуникация стратегиясының негізгі ұғымдарымен таныстыру. Бұл курс компанияның коммуникациясын басқара алатын болашақ маркетинг менеджерлерінің қажеттіліктерін болжайды. Осы курстың соңында олар корпоративтік көзқарастар мен құндылықтар негізінде компанияның маркетингтік коммуникациялар стратегиясын анықтап, дамыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брэндтерді стратегиялық басқару

    Бұл курс стратегиялық брендті басқару бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Ол ұйымдардың алдында тұрған маңызды брендтік шешімдерді қарастырады. Мақсаттары: докторанттардың бренд стратегияларын жоспарлау және бағалаудағы маңызды мәселелер туралы түсінігін арттыру; брендтік шешімдерді жақсартатын сәйкес теорияларды, модельдерді және басқа құралдарды бөліп көрсету; және докторанттарға осы принциптерді қолдану үшін форумды қамтамасыз ету. Тұтынушылардың психологиялық принциптерін түсінуге ерекше назар аударылады, нәтижесінде брендтерге қатысты басқарушылық шешімдер қабылдау жақсарады. Курс бұл ұғымдарды ұйымның көптеген түрлеріне (мемлекеттік немесе жеке, үлкен немесе шағын) қатысты етеді. Курс барысында докторанттар брендинг және брендті басқарудың теориялық түсініктерімен танысады. Интерактивті оқыту кейс-стади, бейнематериалдарды талдау және Қазақстанда жұмыс істейтін компанияның бренд стратегияларын талдау және оны көрсету арқылы теорияны практикамен біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг Теориясы

    Бұл курстың мақсаты докторанттарды маркетингтік ойдың даму тарихымен және эволюциясымен таныстыру болып табылады. Курста маркетинг анықтамасына, маркетинг ғылым ретінде және маркетингтің негізгі теориялық перспективаларына қатысты әдебиеттерге шолу жасалады. Жүйе теориясы, фирманың мінез-құлық теориясы, ресурстарға тәуелді теория және маркетингке пән ретінде әсер еткен әлеуметтік алмасу теориясы сияқты маркетингтегі теориялық парадигмалар мен перспективаларға ерекше назар аударылады. Ғылым философиясы, оның ішінде зерттеу және ғылыми түсіндіру табиғаты, ақиқат теориялары және ғылым мен ғылым емес арасындағы айырмашылықтар теорияның дамуына қатысты талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Таңдаған саласы бойынша ғылыми білім қорына өзіндік және елеулі үлес қосу қабілетін көрсету;
  • Оқу саласының жүйелі түсінігін көрсету және тиісті теориялық білімді қазіргі бизнес мәселелеріне қолдану;
  • Зерттеудің маңызды процесін ғылыми тұтастықпен ойластыру, жобалау, енгізу және бейімдеу және сандық және сапалық әдістерді қоса алғанда, бірқатар зерттеу әдістерін қолдану қабілетін көрсету;
  • Жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу қабілеті болуы;
  • Академиялық жағдайларда студенттерге құнды білім беру тәжірибесін беру және оқыту қабілетін көрсету;
  • Өзінің құрдастарымен, үлкен ғылыми қауымдастықпен және жалпы қоғаммен өздерінің тәжірибелік салалары туралы тиімді қарым-қатынас жасау;
  • Әртүрлі этникалық, білім және жұмыс тәжірибесінен шыққан басқа адамдармен тиімді жұмыс істеу қабілетін көрсету;
  • Тиісті саладағы зерттеулердің жоғары этикалық стандарттарын, тұрақтылығын, мәдени хабардарлығын және жаһандық әсерін түсіну және насихаттау.
Top