Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02126 Оркестрлік дирижерлеу в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оркестр дирижері, оркестр әртісі, оқытушы ретінде жалпы мәдени, жалпы кәсіби, арнайы құзыреттердің қалыптасуы.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M027 Дирижирлеу
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Басқару психологиясы
Музыкалық өлкетану
Өнер педагогикасы
ОРКЕСТРЛІК КЛАСС І
ОРКЕСТР ДИРИЖЕРЛАУ І
ҚАЗІРГІ МУЗЫКА БІЛІМІНІҢ ӘДІСНАМАСЫ
Ғылым философиясы мен тарихы
Шет тлі (кәсіби)
ОРКЕСТРЛІК СЫНЫП ІІ
ОРКЕСТРЛІК ДИРИЖЕРЛАУ ІІ
ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НЕГІЗДЕРІ
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген.
- Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.
- Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқарушылық қызметті психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын меңгерген мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістері.
- Орындаушылық өнердің психологиялық ерекшеліктерін, теориялық негіздерін біледі, музыкалық орындаушылық саласында шығармашылық ізденісті жүзеге асыра алады, бейнелі мазмұнды ашуға қабілетті, музыкалық шығарманың өзіндік түсіндірмесін жасай алады.
- Жоғары оқу орнында, колледжде, Балалар музыка мектептерінде, балалар өнер мектептерінде, басқа да қосымша білім беру мекемелерінде, жалпы білім беру мекемелерінде педагогикалық, оқу-әдістемелік, тәрбиелік, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілеті. Жоғары мектеп, орта кәсіптік білім беру мекемелері педагогикасының әдіснамалық негіздерін; педагогикалық менеджмент, мониторинг негіздерін біледі. Оқыту және тәрбиелеу әдістерін, технологияларын пайдалана, жетілдіре алады; оқу сабақтарының, тәрбие іс-шараларының әр түрлі нысандарын жобалай, ұйымдастыра алады; педагогикалық инновацияны пайдалана отырып білім беру процесін ұйымдастыра алады; білім беру процесін қазіргі заманғы оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жасай алады; кәсіптік өзін-өзі білім беру, білім беру саласындағы зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру.
- Кәсіби қызметте музыкатану білімін қолдану, мәдени-тарихи контексте музыкалық ғылым мәселелерін меңгеру қабілеті. Бағалау тәсілдері мен әдістерін біледі, мақсат, міндеттер қоя алады, жоспарланған нәтижеге жету жолдарын белгілейді, қызмет нәтижелерін сыни бағалау дағдыларын меңгерген
- Мәдениет, өнер, білім беру мекемелерінде, БАҚ-та музыкалық-ағартушылық қызметті жүзеге асыру үшін білім, білік, дағды кешенін меңгерген, өнер теориясы мен тарихы саласында өнердің адам өміріндегі рөлін сезінуге мүмкіндік беретін тұрақты білім жинақтауға дайын екендігін көрсетеді
- Ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеру, зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эмпирикалық ақпаратты алу, қабылдау, талдау, өзіндік ғылыми қызметінің нәтижелерін ұсыну қабілеті