Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02133 Кинотеледраматургия в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарға тұлғалық қасиеттерді, жалпы мәдени, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ, «Кинотеледраматургия» бағыты бойынша дайындауда шеберлігін дамыту, және оны ғылыми-зерттеуде, ғылыми педагогикада, сарапшылық қызметте жүзеге асыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Драматургия теориясы
    Несиелер: 5

    Драма теориясының негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болуға, алынған білімдер мен дағдаларды игеру негізінде жеке драмалық шығармаларды кәсіби және дәл талдай білу. Драмалық құрылым заңдарын білуге негізделген кішігірім әдеби шығармаларды өз бетімен инсценировкалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер теориясы
    Несиелер: 5

    Өнер теориясының негіздері: өнер мәдениет феномені ретінде, өнер түрлері мен формалары, көркем мәдениет түсінігі. Өнердің бұрынғы синкретикалық түрлері. Шығыс архитектурасы мен өнерінің негізгі ескерткіштері. Антикалық мүсін, кескіндеме, мозаика. Орта ғасырдағы өнер тарихы. Қайта өрлеудің көркем мәдениеті. ХХ ғасырдағы өнердің жетекші бағыттары мен мәселелері. Өнердегі модернизм және постмодернизм. Жаңа және қазіргі уақытта өнерді зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері. 19-20 ғғ. өнертану бағытындағы мектептер мен бағыттардың сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Драматургиядағы фальклорлық дәстүрлер
    Несиелер: 3

    Драматургиядағы фольклоризм мен мифологияның ерекшеліктері. Драмалық шығармадағы фольклоризмді зерттеу әдістемесі. Қазақ фольклорлық драматургиясының мінездемесі. Салт-дәстүрлер мен фольклор контекстін кешенді зерттеу, соның ішінде психоаналитикалық рәсім функционалды құрылымдық сенантикалық және драмаға әдеби көзқарастардың жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кинотеледраматургиядағы ғылыми зерттеудің теориясы мен әдістемесі– I
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті кадрларды даярлаудың маңызды компоненттерінің бірі. Курсты зерттеу заманауи драма мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін тәуелсіз зерттеу жұмыстарының теориялық және тәжірбиелік негіздерін қалыптастыруға, ғылыми зерттеулердің әртүрлі әдістерін бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • КАЗАҚСТАН КИНОТЕЛЕДРАМАТУРГИЯСЫНЫҢ ҰЛТТЫҚ МЕКТЕБІ
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттердің ұлттық драматургияның даму эволюциясымен танысуы және оны терең түсінуі. Драманың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кинотеледраматургиядағы ғылыми зерттеудің теориясы мен әдістемесі– II
    Несиелер: 5

    Жоғары білікті кадрларды даярлаудың маңызды компоненттерінің бірі. Курсты зерттеу заманауи драма мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін тәуелсіз зерттеу жұмыстарының теориялық және тәжірбиелік негіздерін қалыптастыруға, ғылыми зерттеулердің әртүрлі әдістерін бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚАЗІРГІ КИНО ӨНЕРІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
    Несиелер: 5

    Пән жаңа процестер мен принциптерді қалыптастыру тұрғысынан қазіргі заманғы киноны қарастырады. Қазіргі кино өнері саласындағы үрдістер мен мәселелерді толық түсінуге тамаша мүмкіндік береді. Кинотанудың заманауи базалық модельдерін зерттеумен және жобалаумен айналысады, сондай-ақ қазіргі әлемдік киножобаның ерекшеліктерін, даму үрдістері мен бағыттарын зерттейді. Постмодернизмдік кинематограф қазіргі мәдениеттегі ең қарама-қайшы құбылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЗАМАНАУИ ТЕАТР ДРАМАТУРГИЯСЫ
    Несиелер: 3

    Заманауи театр өнерінің проблемалары қарастырылады. Театр өнері дамытудың негізгі үрдістері туралы және заманауи жағдайларда бұл үрдістің ерекшеліктері туралы. Театр драматургиясының көркемдік құндылығы турасында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЗАМАНАУИ КИНОТЕЛЕДРАМАТУРГИЯ КОНЦЕПЦИЯСЫ
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік драмаларды дамытудағы заманауи ұғымдарды таныстыру және түсіну, драманың кешенді филологиялық талдауын меңгеру саласындағы ақпаратты жүйелеу және спецификациялау. Заманауи кинотеледраматургияның негізгі мәселелері мен тұжырымдамаларын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ КИНТАНУДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
    Несиелер: 5

    Жоғары мектептегі гуманитарлық білімді меңгеру контексінде кинематографиялық образдың мағыналық көлемі мен функционалдық әр жақтылығын зерттеу және ашу. Бір уақытта әдістемелік нұсқаулықтар түрінде қарастырылады, жіктеледі және тұжырымдалады: 1) киномәтінді түсіну процесіндегі интерпретациялық практиканың алуан түрлілігі; 2) кинематографиялық образдың мәдениет, әлеумет және адам туралы білімді жинақтау және тарату қабілеті; 3) мәдениетті жаһандық визуализациялау контексінде гуманитарлық білімнің мазмұнын меңгеру рәсімінің ерекшелігі. Жоғары мектептегі гуманитарлық білім мазмұнын меңгеру контексінде кинематографиялық бейненің мағыналық көле��і мен функционалдық әмбебаптығын зерттеу және ашу. Бір уақытта әдістемелік ұсынымдар түрінде қарастырылады, жіктеледі және тұжырымдалады: 1) кинотексті түсіну процесінде интерпретациялық практикалардың алуан түрлілігі; 2) кинематографиялық бейнемәдениеті, Социум және адам туралы білімді жинақтау және тарату қабілеті; 3) мәдениетті жаһандық визуализациялау контексінде гуманитарлық білімнің мазмұнын меңгеру мүмкіндігінің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Редакциялау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әртүрлі тапсырмалар мен практикалық басып шығару функцияларын редакциялау, кино мен теледидар саласындағы редакторлау. Редакторлау әдістемесі. Драматургиялық жұмыстағы кемшіліктерді жоюға бағытталған тәсілдерді анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыда қарауға дағдыланған Пәнаралық ізденістегі тиімді стратегияларды таңдауға бейімделеген. Эмперикалық және экперименталды деректерді сауатты жөндеудегі аналитикалық қабілеттерді анықтайды Өз басының жеке ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесі мен жауапкершілігі үшін ұштастыра алады. Филоософиялық мазмұндарға ие, дискуссия жүргізу тәртібі мен полемиканың, көпшілік ортадағы мәтіндердің, өз жеке көзқарасының жазбаша түрдегі мәлімдемесінің анализдерін қабылдаула қабілетке ие.

  • Код ON2

    Ұлтаралық коммуникациялардың нормаларын еркін меңгеру, Ғылыми баяндамалардың казақ, орыс, ағылшын тілдерінде еркін жеткізілуі мен іскерлік кездесулерді еркін жүргізу

  • Код ON3

    Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, жанжалды жағдайларды шешуге ықпал ету, психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын ұжымдық басқарудың біртұтас іс-әрекеті; мәдени қызмет саласындағы функционалдық жағдайлармен жұмыс істеу әдістері.

  • Код ON4

    Өнер теориясы мен тарихы туралы соның ішінде кино өнері туралы терең білімнің болуы

  • Код ON5

    Отандық кинотеледраматургияның көптеген трендтерін жүйелей білу

  • Код ON6

    Заманауи драматургия саласындағы өзекті мәселерді шеше білу. Драматургиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесін меңгеру. Кәсіби қызметінде тарих негіздері мен өнертану ғылымының негізгі теорияларына қатысты фундамнталды білімді қолдана білу.

  • Код ON7

    Театр өнерінің негізгі даму тенденцияларын және қазіргі драма театрлардың ерекшеліктерін, театр драматургиясының көркемдік құндылығын айшықтау.

  • Код ON8

    Ұлттық фольклор элементтерін қолдану. Драматургия әдістері арқылы бүгінгі күн проблемаларына анализ жасау. Фольклордың заманауи драматургиядағы жанрлық идеялы-көркемдік ерекшеліктеріне әсер ету.

  • Код ON9

    Драматургиялық шығармадағы кемшіліктерді көрсету. Драматургиядағы кемшіліктерді болдырмауға жағдай жасау

  • Код ON10

    Заманауи кинотеледраматургиядағы өзекті проблемалардың шешу мен зерттеу жолдарын білу.

Top