Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02132 Кинотану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кино өнеріне сыни көзқарасы бар, кино тарихы мен теориясында білік пен дағды жиынтығын меңгерген және оларды кино өнері мен теледидар саласында қолдана білетін білікті магистрді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • КИНЕМАТОГРАФТАҒЫФЕСТИВАЛЬДІК МЕНЕДЖМЕНТІ
    Несиелер: 4

    Кинофестивальдердің әлеуметтік–мәдени және қаржылық табысты жоба ретіндегі рөлін зерттеу. Рөлі мен бағыттарын анықтау, фестивальдік жұмыс механизмін, оның сызбасын және ұйымдастырылуын зерттеу, қазіргі фестиваль промоушн түсінігі, кинофестиваль жұмысындағы бағыттардың құрылымы мен ерекшеліктерін талдау сияқты күрделі мәселелерді зерттеу. Кинофестиваль жұмысында сынның рөлі. Бұл модельді білу және жүзеге асыру ұлттық кинематографты байытуға және кеңінен таратуға, мәдениетаралық байланыстарды құруға мүмкіндік береді. Сондықтан, киноның ұлттық мәдениеті жоғары деңгейде болуы үшін оның жүйесінің негіздерін зерделеу маңызды.

    Селективті тәртіп
  • Өнер теориясы
    Несиелер: 5

    Өнер теориясының негіздері: өнер мәдениет феномені ретінде, өнер түрлері мен формалары, көркем мәдениет түсінігі. Өнердің бұрынғы синкретикалық түрлері. Шығыс архитектурасы мен өнерінің негізгі ескерткіштері. Антикалық мүсін, кескіндеме, мозаика. Орта ғасырдағы өнер тарихы. Қайта өрлеудің көркем мәдениеті. ХХ ғасырдағы өнердің жетекші бағыттары мен мәселелері. Өнердегі модернизм және постмодернизм. Жаңа және қазіргі уақытта өнерді зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері. 19-20 ғғ. өнертану бағытындағы мектептер мен бағыттардың сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚАЗІРГІ КИНОӨНЕР ҮЛГІЛЕРІ МЕН БАҒЫТТАРЫ
    Несиелер: 5

    Курс «әлемдік кино тарихы» жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Қазіргі кинопроцесс, оның негізгі ерекшелігі, онда қаралатын киноның даму кезеңдері көз алдымызда қалыптасып, үнемі өзгеруінде. Әлемдік кинопроцесс саласындағы қалыптасқан бағыттар мен эксперименттер қызықты сәттерге жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЗАМАНАУИ САНДЫҚ КИНОНЫҢ ТЕОРИЯСЫ
    Несиелер: 3

    Дәстүрлі киноөндіріс әдістері сандық әдістермен жиі алмастырылады. Тағы бір маңызды нәрсе, фильмді жасау логикасы өзгереді. 90-шы жылдардағы отандық кино үшін ауыр кезеңнен кейін жаңа мыңжылдықтың басталуымен отандық фильмдерде де компьютерлік технологияларды пайдалану мысалдары пайда болады. Әңгіме компьютерлік графиканың кинопроцеске басып кіруі туралы ғана емес, ұғымның терең өзгерісі туралы болып отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • КИНОДАҒЫ ЖОБАЛАРДЫ ЖАСАУ ЖӘНЕ ПРОДЮСЕРЛЕУ
    Несиелер: 4

    Планирование и проектирование творческих проектов. Организация процесса планирования и его технологии. Виды планов в киноиндустрии. Проектный менеджмент в арт-индустрии. Стратегия и тактика проектного менеджмента. Управление творческими проектами. Технология проектирования. Мировой опыт и основные типы финансирования культуры. Технология продвижения творческих проектов Понятие технологии продвижения в киноиндустрии и ее основные составляющие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚАЗАҚ КИНОСЫНЫҢ ЭКРАНДЫҚ-ФОЛЬКЛОРЛЫҚ ДӘСТҮРЛЕРІ
    Несиелер: 5

    Кеңестік және посткеңестік кезеңдердегі қазақ көркем суретті киноның негізінде экрандық-фольклорлы және экрандық-кинематографиялық дәстүрлерді зерттеу. Қазақ киносын, оның тарихы мен қазіргі жағдайын тарихи-теориялық және көркем-эстетикалық аспектілерде зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • КИНОТАНУДАҒЫ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСНАМАСЫ
    Несиелер: 5

    Жоғары білікті кадрларды даярлаудың маңызды компоненттерінің бірі. Пәнді оқу қазіргі кинотанудың мәселелеріне бағдарлануға, ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін бағалауға мүмкіндік беретін, өз бетінше зерттеу іс-әрекеті үшін теориялық және практикалық базаны қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ӘЛЕМДІК КИНОРЕЖИССУРАНЫҢ ЗАМАНАУИ ҮРДІСТЕРІ
    Несиелер: 5

    "Әлемдік кинорежиссураның қазіргі үрдістері" бөлімі "Әлем кино тарихы. Қазіргі кинопроцесс" жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі. Оның негізгі ерекшелігі, онда қаралатын киноның даму кезеңдері көз алдымызда қалыптасып, үнемі өзгеруінде. Әлемдік кинопроцесс саласындағы қалыптасқан бағыттар мен эксперименттер қызықты сәттерге жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ КИНТАНУДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
    Несиелер: 5

    Жоғары мектептегі гуманитарлық білімді меңгеру контексінде кинематографиялық образдың мағыналық көлемі мен функционалдық әр жақтылығын зерттеу және ашу. Бір уақытта әдістемелік нұсқаулықтар түрінде қарастырылады, жіктеледі және тұжырымдалады: 1) киномәтінді түсіну процесіндегі интерпретациялық практиканың алуан түрлілігі; 2) кинематографиялық образдың мәдениет, әлеумет және адам туралы білімді жинақтау және тарату қабілеті; 3) мәдениетті жаһандық визуализациялау контексінде гуманитарлық білімнің мазмұнын меңгеру рәсімінің ерекшелігі. Жоғары мектептегі гуманитарлық білім мазмұнын меңгеру контексінде кинематографиялық бейненің мағыналық көле��і мен функционалдық әмбебаптығын зерттеу және ашу. Бір уақытта әдістемелік ұсынымдар түрінде қарастырылады, жіктеледі және тұжырымдалады: 1) кинотексті түсіну процесінде интерпретациялық практикалардың алуан түрлілігі; 2) кинематографиялық бейнемәдениеті, Социум және адам туралы білімді жинақтау және тарату қабілеті; 3) мәдениетті жаһандық визуализациялау контексінде гуманитарлық білімнің мазмұнын меңгеру мүмкіндігінің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚАЗІРГІ КИНО ӨНЕРІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
    Несиелер: 5

    Пән жаңа процестер мен принциптерді қалыптастыру тұрғысынан қазіргі заманғы киноны қарастырады. Қазіргі кино өнері саласындағы үрдістер мен мәселелерді толық түсінуге тамаша мүмкіндік береді. Кинотанудың заманауи базалық модельдерін зерттеумен және жобалаумен айналысады, сондай-ақ қазіргі әлемдік киножобаның ерекшеліктерін, даму үрдістері мен бағыттарын зерттейді. Постмодернизмдік кинематограф қазіргі мәдениеттегі ең қарама-қайшы құбылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • КИНО ӨНЕРІНІҢ КОНЦЕПТУАЛДЫ МЕТАФОРЛАРЫ
    Несиелер: 5

    Әлемнің тілдік құбылысын зерттейтін лингвистика саласы бойынша зерттеулерге шолу және оны кинематографиядағы метафора құбылысында зерттеу. Әлемдік және ұлттық кинематографиялық туындылар мысалында кинематографтағы концептуалды метафораның көмегімен шындықты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Замануи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға қабілетті; Пәнаралық ізденісте тиімді стратегия таңдай алады. Өзінің еріктен тыс жеке ғылыми шығармышылығын ұжым нәтижесі үшін жауапкершілікпен ұштасытыра алады, және эмпирикалық және экспериментальді мағлұматты сауатты түрде сұрыптай отырып Сараптама жасай алады.

  • Код ON2

    Ұлтаралық қатынас нормаларын еркін меңгеру, қазақ тілінде ғылыми баяндамалар мен мақалаларды еркін жеткізу, іскерлік келіссөздерді жүргізу.

  • Код ON3

    Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметтің анализі мен жүйеленуі ұжымның бірігуіне әрі конфликт жағдайлардың шешілуіне әсер етеді, мәдениет төңірегіндегі қызметтің жұмыс істеу әдісімен қатар, басқарушы қызметтің психологиялық тұрғыда практикалық шеберлігіне ие

  • Код ON4

    Өнер теориясы мен тарихы бойынша, атап айтқанда киноөнер бойынша терең білімді игеру

  • Код ON5

    Қазіргі кино өнерінің үлгілері мен бағыттарын білу және оларды қазіргі кинопроцессті зерттеу сәтінде қолдана білу

  • Код ON6

    Кинематографиядағы жобаларды жоспарлау, жобалау және басқару

  • Код ON7

    Қазіргі кинотану мәселелері, кинотанудағы ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша терең білімді меңгеру

  • Код ON8

    Әлемдік кинорежиссураның түрлі процестерін тану және жүйелеу

  • Код ON9

    Кеңестік және посткеңестік кезеңдегі қазақ кинематографиясының экрандық-фольклорлық дәстүрлерін оңай бағдарлай алу

  • Код ON10

    Кино өнеріндегі әртүрлі эстетикалық жүйелердің, стильдердің, жанрлардың және өнер түрлері формаларының алуан түрлілігін анықтау, тұжырымдамалық метафораларды қолдану арқылы кинематографтың ерекшелігін көрсету

  • Код ON11

    Әлемдік және отандық кинематография жұмысының фестивальдік механизм рөлін, бағытын және орнын айқын анықтауда икемді болу

Top