Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02304 Филология (орыс) (1 жыл) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты -еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті филологтарды, жоғары оқу орындарының оқытушыларын, білім беру және филология ғылымдары саласында өнімді технологияларды меңгерген ғалымдарды даярлау; - іргелі теориялық және әдіснамалық базаны қамтамасыз ету, магистранттардың жеке қасиеттерін дамыту, ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 4

    Курс тіл білімінің бөлімі ретінде контрастивті лингвистиканың негізгі ұғымдарымен таныстырады. Ғылым пәнді, объектіні, мақсаттар мен міндеттерді анықтайды. Пән салыстырмалы тілдердің түрлері мен айырмашылықтарын ашады: тілдік универсалиялар, генетикалық, ареалдық, типологиялық ұқсастықтар. Негізгі қарама-қарсы салыстырулардың сипаттамасы беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Юрислингвистика
    Несиелер: 4

    Пән оқыту мақсаты: құқықтық мәселелерді шешу үшін заң мәтіндерін лингвистикалық зерттеу қабілетін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Юрислингвистика гуманитарлық білімнің пәнаралық саласы. Қазіргі лингвистика принциптері және оларды заң дискурстарын зерттеуде жүзеге асыру. Даулы мәтінді зерттеудегі табиғи тілдің заңдық мәселесі. Даулы мәтінді зерттеудің лингвопрагматикалық аспектісі. Даулы мәтінге сот-лингвистикалық сараптама жүргізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интегративті салыстырмалы лингвистика
    Несиелер: 4

    Пән оқыту мақсаты: Салыстарымалы тілдердің дағдыларын, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау. Қысқаша мазмұны: Салыстырмалы тіл білімі. Жүйелі-құрылымдық, функционалдық және интегративті тәсілдер. Интегративті лингвистика. Интегративті сипаттау тілдерінің принциптері. Тілдік деңгейлер бойынша интегративті салыстыру(фонетикадан синтаксисқа дейін)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Магистратурада шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетіндегі тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктіліктерін ары қарай дамыта отырып халықаралық стандарттары шеңберінде комминукативтік құзіретін жүйелі тереңдету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникативті лингвистика
    Несиелер: 5

    Курс "Тіл және мәдениет" өзекті болып табылады және динамикалық дамып келе жатқан бағыты-қазіргі заманғы ғылым.Өзіне біріктірілетін соңғы иновационды қол жеткізу лингвистика және мәдениеттану. Қалыптастыру кезінде материалды курс ретінде ескеріледі, базалық, қалыптасқан осы уақыт білім саласында лингвомәдениеттану, сондай-ақ деректер жеке лингвистикалық көкейкесті проблемалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті мәдениет контексінде
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі филологияның өзекті мәселелерімен байланысты және орыс әдебиетінің негізгі даму тенденциялары мен сипаты туралы түсінік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Халықаралық байланыстар мәселелері мәдениет контекстіндегі Киев Русьінің эпосы. Еуропалық және орыс әдебиетіндегі идеологиялық қақтығыстар XVIII–XIX ғғ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы мәдени тіл білімі
    Несиелер: 5

    Курс лингвистиканың интердисциплинарлық бағыты туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Сұрақтар шеңбері: Салыстырмалы лингвомәдениеттанудың теориялық алғышарттары. Тіл және мәдениет: өзара әрекеттесу және өзара әрекеттесу. Салыстырмалы лингвомәдениеттану әдістемесі, принциптері және әдістері. Салыстырмалы лингвомәдениеттанудың негізгі ұғымдары. Лингвомәдениеттанудың негізгі бірлігі ретінде. Ұлттық тілдік тұлға. Салыстырмалы лингвомәдениеттану модельдері, оларды салыстырмалы лингвомәдениеттану зерттеулерінде жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тіл білімінің/орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды орыс тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстырады. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі, классикалық филология және классикалық орыс әдебиеті. Қарастырылып отырған курста қолданбалы, эксперименттік, компьютерлік лингвистика және қазіргі орыс әдебиеті мәселелері қарастырылады. Курс білім алушыларға коммуникативтік лингвистиканың өзек��і мәселелері, славян мәдениеті мен әдебиетін зерттеу туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты:тіл және мәдениаралық қарым-қатынас туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тіл мен мәдениеттің арақатынасының жалпы мәселелері, әр түрлі халықтардың ұлттық сөйлеу және коммуникативті мінез-құлқының ерекшеліктері, әртүрлі менталитеттердің өзара әрекеттесу ерекшеліктері. Бірнеше ұлттық дәстүрлерден тілдік және мәдени өзара әрекеттесуді бейнелеу үшін нақты материалды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент және басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннен сабақ беру мақсаты заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың теориялық негізгі ойларын, әдістемелік негіздерін магистранттардың терең ұғынуы және тәжірибелік әдістеріне ие болу болып табылады. «Менеджмент және басқару психологиясы» курсының мәні кәсіби бағытталған тұлғаның шығармашылық мүмкіндігінің қалыптасуы мен ашылуындағы оның жетекші рөлімен анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиет интертекстуалдығы
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты: студенттердің интертекстуалдылық теориясы мен практикасы туралы білімдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны:Интертекстуалдылық түсінігі. Әдебиеттегі мәтінаралық қатынастарды зерттеудегі әртүрлі көзқарастар. Интертекстуалдылықтың функциялары мен механизмі. Аллюзиялар мен еске түсірулер және интертекстуалдылықтың басқа әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби сын
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты:орыс әдебиетінің шығармаларын сыни талдау бойынша іскерлікті қалыптастыру және жетілдіру. Қысқаша мазмұны: Орыс классикалық әдебиетіне қатысты әр түрлі көзқарастарды салыстыру арқылы орыс әдебиетіндегі идеологиялық күресті көрсететін ХIХ-ХХғасырлардағы орыс сыни ойының қалыптасуын дәйекті қарастыру. ХIХ-ХХ ғасырлардағы әдеби сынның теориясы мен тарихы, орыс сыны және әдеби ойының тығыз байланыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында туындайтын проблемаларды шешеді және терең кәсіби білімді талап етеді

  • Код ON2

    Қажетті зерттеу әдістерін таңдайды, нақты зерттеудің мақсаттарына негізделген жаңа әдістерді қолданады және дамытады

  • Код ON3

    Ғылымның тарихы мен философиясы, жаратылыстану ғылымының, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдердің әдіснамасы негізінде заманауи теория мен тәжірибенің шынайылығын талдайды және интерпретациялайды

  • Код ON4

    Шет тіліндегі ғылыми материалдарды ұсынады

  • Код ON5

    Кәсіптік іс-әрекеттегі шет тілінде іскерлік хат алмасады

  • Код ON5

    Орыс тілін және оның типологиялық корреляциясын басқа тілдермен байланыстыруды анықтау

  • Код ON6

    Әртүрлі тілдердегі тілдік құралдарды пайдаланудағы конвергенциялар мен сәйкессіздіктерді анықтау

  • Код ON7

    Салыстырмалы тілдердің әрқайсысының ерекшеліктерін анықтау, зерттеушінің назарын тек бір «ішкі» тілдік біліммен

  • Код ON8

    Қолданбалы лингвистиканың әртүрлі типтерімен, ең алдымен, ана тілін үйренуімен, онда қажетсіз араласуды болжауға және жеңуге мүмкіндік береді, сондай-ақ аударма теориясымен, ол үшін ол сенімді лингвистикалық негізді қамтамасыз етеді

  • Код ON9

    Типологияға арналған материалды анықтаңыз, әмбебапты анықтау

  • Код ON10

    Лингвистикалық ғылымның жаңа тәсілдері мен бағыттарын ескере отырып, мәтінді талдау

  • Код ON11

    Лингвистикалық фактілерді заманауи лингвистика жетістіктерімен салыстыру

Top