Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06138 Ақпараттық жүйелер в Halyqtar dostyǵy

  • Инженерлік есептерді бағдарламалауда математикалық моделдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде авиациялық техникадағы процестер мен жүйелердің модельдерін әзірлеу және қолданудың әдістемелік негіздерін қалыптастыру. модельдердің жіктелуі туралы; – ғылыми және инженерлік зерттеулерде модельдерді әзірлеу әдістемесі туралы; – ғылыми және инженерлік зерттеулерде модельдерді қолдану әдістемесі туралы; – модельдердің зерттелетін объектінің мінез – құлқына барабарлығын бағалау әдістері туралы; – модельдеуде қолданылатын математикалық әдістер туралы; – есептеу экспериментін жоспарлау әдістері туралы; - сәйкестендіру және оңтайландыру міндеттері туралы.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттық жүйелердің деректер базасы
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты-студенттерге деректерді модельдеудің теориялық негіздерін, деректер қоры жүйелерін жобалау және жүргізу принциптерін, деректерге қолжетімділікті басқару және деректерді бұзылудан қорғау. Тұжырымдамалық модельдерді жобалаудың практикалық дағдыларын, деректер базасын (ДБ) және олармен жұмыс істеу интерфейстерін жүзеге асыруды, сондай-ақ осы білімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қойылған мақсаттарға қол жеткізу студенттердің техникалық тапсырмаға сәйкес және жоспарлау мен жобалауды автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, кәсіби қызмет объектілерінің аппараттық және бағдарламалық құралдарын құру және енгізу саласындағы жобалау-конструкторлық қызметке дайындығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді, сондай-ақ курс тыңдаушыларын бағдарламалық кешендер мен деректер базасының компоненттерін құру саласындағы жобалау-технологиялық қызметке тартуғ�� мүмкіндік береді., қазіргі заманғы аспаптық құралдар мен жобалау және бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, технологиялық процестерді автоматтандыру, оның ішінде мобильді платформаларға арналған.

  • б)Есептеу жүйелері және салыстыру теориясы

    Есептеу жүйесі (ағылш. numeral system немесе system of numeration) - сандарды жазудың символдық әдісі, жазба белгілердің көмегімен сандарды көрсету. Есептеу жүйесі: сандар жиынының (бүтін және/немесе заттай) көрінісін береді;әр санға бірегей көрініс береді (немесе кем дегенде стандартты көрініс); сандардың алгебралық және арифметикалық құрылымын көрсетеді. Есептеу жүйелері: позициялық (ағылш. Position system, place-value notation); позицияланбаған; аралас.

    Селективті тәртіп
  • б) Интегралдық теңдеулер

    Интералдық теңдеулер - ішінде белгісіз функцияны интегралдау кездесетін теңдеулер. Интеграл(лат. іnteger – бүтін) Маңызды ұғымдарының бірі. Интеграл ұғымы бір жағынан – туындысы бойынша функцияныіздеу (мысалы, қозғалған нүктенің жүріп өткен жолын өрнектейтін функцияны сол нүктенің жылдамдығы бойынша табу), екінші жағынан – аудан, көлем және доға ұзындығын өлшеу, күштің белгілі бір уақыт ішінде атқарған жұмысын табу, т.б. қажеттіліктерден пайда болды. Осыған қатысты интеграл анықталмаған интеграл және анықталған интеграл болып ажыратылады. Міне, осыларды есептеу интегралдық есептеудің міндеті болып саналады. «Интеграл» сөзін алғаш рет (1690) швейцариялық ғалым Якоб Бернулл�� қолданған; Өзінің шексіз аз бөліктерінің қосындысы түрінде қарастырылатын бүтін шама.

    Селективті тәртіп
  • а) Жаңа бағдарламалау технологиялары
    Несиелер: 4

    Нақты әзірлемелерді жүргізу және қолда бар бағдарламалық және техникалық құралдарды жетілдіру тәжірибесі үнемі қайта ойластырылады, соның нәтижесінде жаңа әдістер, әдіснама және технологиялар пайда болады, олар өз кезегінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің неғұрлым заманауи құралдарының негізі болып табылады. Бұл пән есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы бойынша бакалавриат бағдарламасында оқытылатын алдыңғы пәндермен байланысты.

    Селективті тәртіп
  • Робототехника және жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    "Жасанды интеллект жүйелері"пәні студенттердің шешім іздеудің негізгі әдістерін, яғни интеллекттің қатысуымен шығу стратегиясын меңгеру үшін негіз болып табылады. Пәнде жасанды интеллект есептерін жіктеу, күй кеңістігіндегі және есептерді бөлу кеңістігіндегі іздеудің негізгі әдістері, предикаттарды есептеу әдістері қарастырылады. Сонымен қатар, пәннің міндеттеріне студенттерді функционалдық және логикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарына, ЛИСП және ПРОЛОГ тілдерінің математикалық негіздеріне, Рекурсия механизміне, интеллектуалды бағдарламаларды жасау кезінде қолданылатын негізгі басқарушы құрылымдарға оқытуды жатқызуға болады.

    Селективті тәртіп
  • Сандық әдістер

    "Сандық әдістер" пәнін оқытудың мақсаты сандық әдістердің теориялық негіздерін, әзірлеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін оқып үйрену және қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ЭЕМ-де есептеу математикасының есептерін шешу әдістерін практикада қолдану болып табылады. Зертханалық сабақтар сандық әдістерді құру бойынша нақты тәсілдерді қарастыруды және ЭЕМ-де практикуммен сүйемелденуі тиіс (онда студенттер белгілі әдістерді қолдана отырып, ЭЕМ-де белгілі бір есептер санын шешуге міндетті). Нәтижесінде бітіруші ЭЕМ-де зерттелген әдістерді қолдана отырып, белгілі бір есептер жинағын шеше білуі және кең қолданылатын пакеттер бағдарламаларының негізінде қа��дай сандық әдістер жататынын түсінуі тиіс (мысалы, MATLAB, MATHCAD, MAPLE және т. б.).)

    Селективті тәртіп
  • в) Электрлік тізбектер және сигналдар

    Электр тізбегі — гальваникалық тізбек) - электр тогының ағуына арналған құрылғылардың, элементтердің жиынтығы, онда электромагниттік процестер ток күші мен кернеу түсініктерінің көмегімен сипатталуы мүмкін. Шартты белгілердің көмегімен электр тізбегінің бейнесі электр схемасы деп аталады

    Селективті тәртіп
  • а) Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу кезінде бакалаврлар математикалық объектілердің теориялық-көпше сипаттамасының жалпы принциптерін, графтар теориясының негізгі мәселелерін және математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын білуі керек; жиындарды, бульдік функциялар мен графтарды тапсыру тәсілдерін, сонымен қатар олармен операция жасаудың негізгі әдістерін білуі керек; жиындар теориясының, математикалық логиканың және графтар теориясының есептерін шешудегі оңтайлы әдістемелерді таңдау керек.

    Селективті тәртіп
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Бұл пән Python программалаудың объектілі-бағытталған тілін, стандартты модульдердің кітапханаларын және бағдарламалық жүйелерді әзірлеу принциптерін оқып үйренуді көздейді. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің кәсіби қызмет түрлеріне сәйкес келетін, магистратура бағдарламасы бағытталған, келесі кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады: - математикалық модельдерді құру және оларды аналитикалық әдістермен зерттеу, алгоритмдерді, әдістерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді, жүргізілетін ғылыми-зерттеу жобаларының тақырыбы бойынша аспаптық құралдарды әзірлеу.; - қазіргі заманғы жоғары өнімді есептеуіш технологияларды әзірлеу және қолдану, жүргізілетін зерттеулерде қазіргі заманғы суперкомпьютерлерді қолдану; - физика, химия, биология, экономика, медицина, экология саласындағы қолданбалы есептерді шешу үшін ғылымды қажетсінетін математикалық және ақпараттық техно��огиялар мен бағдарламалар пакеттерін қолдану; - жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің архитектурасын, алгоритмдік және бағдарламалық шешімдерін әзірлеу; - ғылыми және практикалық қызметте математикалық және ақпараттық аспаптық құралдарды, автоматтандырылған жүйелерді дамыту және пайдалану;

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік желілер интерфейстері

    Курстың негізгі мақсаты мен міндеттері студенттердің компьютерлік желілерді құрудың со - уақыт технологиялары туралы білім алуы болып табылады. Сатып алу оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын пайдалану ақпараттық технологиялар- олардың болашақ кәсіби қызметін оңтайландыру үшін математикалық- және қызметтік міндеттерді тиімді шешу.

    Селективті тәртіп
  • в) Машинаға- бағытталған бағдарламалау тілі

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау әдістерін қоса алғанда, қолданбалы және Жүйелік бағдарламалау негіздерін оқу. Пәннің міндеттері С тілін қолдану арқылы қолданбалы және Жүйелік бағдарламалау дағдыларын алу, сонымен қатар С++тілін қолдану арқылы объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясын оқу болып табылады

    Селективті тәртіп
  • а)Робототехникаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін: математика, Физика, Информатика (Бағдарламалау және басқарудың автоматтандырылған жүйелері) бірыңғай тұтас ретінде зерделеуге ынталандыру үшін жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
  • а) Графикалық бейнелерді жасау әдістері мен құралдары
    Несиелер: 6

    Деректерді өңдеуге байланысты міндеттер кез келген қызмет саласында кең таралған. Кез келген кәсіпорынның қызметін автоматтандырылған ақпараттық жүйесіз (ААЖ) ұсыну мүмкін емес. Барлық ААЖ деректер базасын басқару жүйесіне (ДБЖ) сүйенеді. "Материалданады" ААЖ пәндік саласы деректер базасы (ДҚ) түрінде. Бейресми міндеттерді шешу үшін ДББЖ мен білімге негізделген ақпараттық жүйелерді (білім базасын) жақындастырудың қарқынды процесі жүруде. Білім инженериясы-жасанды интеллект (ИИ) саласының жеке бағыты. Бүгінгі таңда "білім инженериясы" және "сараптамалық жүйелер" терминдері ИИ бағытын белгілеу кезінде синонимдер ретінде пайдаланылады, сонда��-ақ "сараптамалық жүйе" және "білімге негізделген жүйе"терминдері практикалық синонимдерге айналды.

    Селективті тәртіп
  • а) Рухани жанғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның рухани жаңғыруы. Мәдени мұра бағдарламасы. "Тарих толқынындағы адамдар"бағдарламасы. Бәсекеге қабілеттілік "Цифрлық Қазақстан", "Үш тілде оқыту", "мәдени және конфессияаралық келісім". Прагматизм. Ұлттық бірегейлікті сақтау. Ұлттық сана-сезімнің рухани жаңаруы және жетілуі. Білім және рухани жаңғыру. Қазақстандағы білім беру жүйесін реформалау.

    Селективті тәртіп
  • Си тілінде бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты-программалау тілдерінің жіктелуін, деректер типтерін, операцияларды, Си бағдарламалау тілінің операторларын, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, жадты ұйымдастыру және адресацияны, көрсеткіштерді пайдалана отырып бағдарламаларды өңдеу, Си/Си++тілінде программалау ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
  • в) Бағдарламалар мен компьютерлік жүйелерді верификациялаудың технологиясы

    Әрбір бағдарламаның мәні негізінде кіріс және шығыс деректері арасындағы қарым-қатынас сипаттамасымен көрсетуге болады. Бұл қатынастар қандай да бір дәрежеде бағдарламаға немесе бағдарламалық ерекшелікке қойылатын талаптарда қалыптастырылады. Нақты әзірлемелер заңдастыру өзара байланыстар, кіріс және шығыс деректерін тіпті деңгейінде бағдарламалық модульдер, әдетте, болып табылады толық емес, бірқатар қатынастар итерационно нақтыланады барысында бағдарламаны әзірлеу.

    Селективті тәртіп
  • в) Сандық құрылғылардың логикалық жобалау теориясының негіздері

    аналогтық және цифрлық схемотехниканың теориялық негіздерін, соның ішінде жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының принптерін және электрондық схемаларды талдау және есептеу әдістерін оқу; – Классикалық электрондық схемалардың жұмыс принциптерін қарастыру: күшейткіштер, генераторлар, түрлендіргіштер, есте сақтау құрылғылары; - электрониканың қазіргі элементтік базасын оқу: диодтар, транзисторлар, операциялық күшейткіштер, интегралды схемалар, соның ішінде қайта бағдарламаланған логика базасында құрылған; – Электронды схемаларды модельдеудің бағдарламалық құралдарымен танысу; - Электронды схемаларды модельдеудің

    Селективті тәртіп
  • б)ЭЕМ жөндеу және жаңғырту

    Курстың мақсаты - микропроцессордың жадымен және сыртқы құрылғыларымен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері мен кіріктірілген жүйелер негізінде жатқан заманауи Микропроцессорлық техника жұмысының принциптерін оқып үйрену. Пәнді оқу барысында студенттер қазіргі микропроцессордың ішкі құрылғысының ерекшеліктері және олардың бағдарламалық кодтың орындалу тиімділігіне әсері туралы түсінік алуы, әмбебап жоғары өнімді микропроцессорларды құрудың негізгі принциптерін, векторлық жүйелердің ерекшеліктерін, сигналдарды өңдеу жүйелерін оқып үйрену керек.

    Селективті тәртіп
  • а) Жасанды интеллект жүйесіне кіріспе
    Несиелер: 5

    "Логикалық және функционалдық бағдарламалау" курсы-мақсаты-декаративті бағдарламалау саласында студенттердің базалық дайындығын қамтамасыз ету, логикалық және функционалдық бағдарламалаудың негізгі түсініктері мен техникасымен танысу.

    Селективті тәртіп
  • в) Нақты уақыттағы жүйелерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу

    Ақпараттық технологиялар мен олардың негізгі техникалық базасы – компьютерлерді қарқынды дамыту адам қызметінің барлық салаларын олардың мол болуына әкеп соғады. Бұл жағдайда информатика мұғалімі үшін компьютердің аппараттық бөлігінің негіздерін, оның негізгі техникалық сипаттамаларын және функционалдық мүмкіндіктерін білу қажет. Бұл тек мектепте информатиканы оқыту үшін ғана маңызды емес. Мұндай білім информатика кабинетінің дербес компьютерлерін таңдауды саналы түрде жүзеге асыруға, қызмет көрсетуді ұйымдастыруға, жаңғыртуды ұйымдастыруға, мектептік компьютерлік орталықты және т. б. дамытуды жоспарлауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • в) Қарапайым дифференциалдық теңдеулер

    "Дифференциалдық теңдеулер" пәні тыңдаушыларды жаратылыстану мен техниканың көптеген есептерін зерттеудің қуатты құралы болып табылатын іргелі математикалық пәндердің бірі бойынша дайындауды қамтамасыз етеді. Дифференциалдық теңдеулер практикалық есептерді шешуде кеңінен қолданылатын негізгі математикалық ұғымдардың бірі болып табылады. "Дифференциалдық теңдеулер" пәнінің мақсаты - дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын оқу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Пән пәндердің кәсіптік циклінің вариативті бөлігіне жатады. Пәннің міндеті студенттердің келесі математикалық және басқа да жаратылыстану-ғылыми пәндерді табысты оқу үшін қажетті білімнің түрлі салаларындағы пәннің және оның Қосымшаларының негіздерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттық жүйелерді жобалау

    Бұл курстың негізгі мақсаты-білім алушылардың ақпараттық жүйелерге, негізгі архитектуралық стильдерге сәулеттік көзқарасты, паттерн мен фреймворктарды қолдану принциптерін, ақпараттық жүйелердің архитектурасындағы компоненттік және сервис-бағдарланған технологияларды, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың негізгі принциптерін теориялық меңгеру; паттерндерді, фреймворктарды, компоненттік технологияларды, веб-сервистерді, қосымшаларды интеграциялау құралдарын пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • в) Деректердің электрондық қоймалары

    Деректер қоймасы (ағылш. Data Warehouse (Data Warehouse) — ұйымда шешімдер қабылдауды қолдау мақсатында есептерді және бизнес-талдауды дайындау үшін арнайы әзірленген және АРНАЛҒАН пәндік-бағытталған ақпараттық деректер базасы. Деректер қорын басқару жүйелері мен шешімдер қабылдауды қолдау жүйелері базасында құрылады. Деректер қоймасына түсетін деректер тек оқу үшін ғана қол жетімді.

    Селективті тәртіп
  • в) LAN және WAN желілерді жобалау

    Wan-ның таратылған желісі деп коммуникациялық желі түсініледі, ол жергілікті желі жұмысының аясынан географиялық жағынан асып түсетін аумақта (localarea network LAN) котораяфункцияланады. Негізгі айырмашылығы үлестірілген желіні жергілікті мынада пайдалану үшін бөлінген желі коммерческаякомпания немесе ұйым болуы шарт сыртқы провайдеромслужбы бөлінген желілерді пайдалану үшін оның қызметтерін.

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік жүйелердің теориялық негіздері мен интерфейстері

    Ақпараттық технологиялар мен олардың негізгі техникалық базасы – компьютерлерді қарқынды дамыту адам қызметінің барлық салаларын олардың мол болуына әкеп соғады. Бұл жағдайда информатика мұғалімі үшін компьютердің аппараттық бөлігінің негіздерін, оның негізгі техникалық сипаттамаларын және функционалдық мүмкіндіктерін білу қажет. Бұл тек мектепте информатиканы оқыту үшін ғана маңызды емес. Мұндай білім информатика кабинетінің дербес компьютерлерін таңдауды саналы түрде жүзеге асыруға, қызмет көрсетуді ұйымдастыруға, жаңғыртуды ұйымдастыруға, мектептік компьютерлік орталықты және т. б. дамытуды жоспарлауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • в) Саламатты Қазақстан

    Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау дербес медициналық ғылым ретінде қоғамдық денсаулық заңдылықтарын, денсаулықты сақтау мен нығайту және халыққа медициналық көмекті жетілдіру бойынша стратегиялық және тактикалық сипаттағы ғылыми негізделген медициналық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу мақсатында оның шарттылығын зерделейді. Шартты түрде пән екі бөлімнен тұрады: біреуі жекелеген индивидуумдардың емес, әртүрлі жас - жыныстық, Әлеуметтік және кәсіби топтар мен жалпы қоғамның денсаулығын қорғау және жақсарту мәселелерін қарастырады, екіншісі – денсаулық сақтауды басқарудың ғылыми негізделген, оңтайлы әдістерін, медициналық көмектің сапасын жақсарту жолыме�� медициналық мекемелердің жұмыс нысандары мен әдістерін қарастырады. Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау пәнінің мақсаты: халықтың және оның топтарының денсаулығына әлеуметтік факторлар мен жағдайлардың сауықтыру, сондай-ақ қолайсыз әсерін зерделеу және қоғамдық денсаулық деңгейін арттыру және сақтау мүддесінде адамдардың денсаулығына зиянды әлеуметтік жағдайлар мен факторлардың әсерін жою және алдын алу бойынша ғылыми негізделген ұсынымдар әзірлеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • в)Объектіге бағытталған талдау және жобалау

    Пәнді меңгеру нәтижесінде келесі құзыреттер қалыптасады: стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуді және бизнес-үдерістерді қолдауды қамтамасыз ететін кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымының компоненттерін жобалау және енгізу қабілеті, кәсіпорынның және интернет-ресурстардың контенті мен ат-сервистерін әзірлеу қабілеті.

    Селективті тәртіп
  • б) Модельдеудің және визуалдаудың теориялық негіздері

    Пәннің негізгі мақсаты математикалық және физикалық тәсілдерді ескере отырып, соңғы айырмашылықтар әдісіне негізделген Техникалық физикадағы математикалық модельдеудің математикалық әдістерін, сұлбаларын және құралдарын оқу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • а) Ойындар теориясы және амалдарды зерттеу"
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді жанжал жағдайында оңтайлы шешім қабылдауға, осы шешімдердің бар болуын дәлелдеуге, алгорит - біз оларды тауып, осы алгоритмдерді жүзеге асыруға үйрету мақсатын көздейді. "Ойын теориясы" пәнінің міндеттері: маңызды ойын модельдері мен әдістерін сипаттау үшін қолданылатын негізгі ұғымдар жүйесін қалыптастыру; пәннің бөлімдері бойынша есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру; басқарушылық шешімдерді қабылдауды модельдеуде ойын теориясын қолданудың теориялық және практикалық мәселелеріне тұрақты қызығушылықты қалыптастыру.; логика-Математикалық және теориялық-ойындық ойлауды, кәсіби іс - әрекетке байланысты құбылыстар мен п��оцестерді мате-мате-матикалық зерттеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
  • Талдау мен алгебраның сандық әдістері
    Несиелер: 5

    ЭЕМ - де Математикалық талдау, Алгебра және математикалық физика есептерін шешудің сандық әдістері саласында жүйелі білімді қалыптастыру.

  • а)ЭЕМ практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің негізгі мақсаттары: 1. қоғамның ақпараттандыру қарқынының өсуі жағдайында компьютерлік сауаттылықты дамыту және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, міндеттерді әзірлеу және шешу саласында кәсіби дағдыларды меңгеру; 2. MathCad математикалық пакеті арқылы математикалық есептерді шешуде практикалық дағдыларды меңгеру; 3. С++тілінде бағдарламалар мен кіші бағдарламаларды құрастыруда практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • в)Бағдарламалық жабдықтың архитектурасы

    Пәнді оқу аспиранттарда теориялық және практикалық мәселелер бойынша кәсіби дағдылар мен білімді қалыптастыруға арналған, ол функциялардың интерполяция есептерін,сандық дифференциалдау және интегралдау есептерін, функцияларды жақындату үшін әртүрлі сандық әдістер мен алгоритмдерді жүзеге асыруда пайда болады.

    Селективті тәртіп
  • в)Есептеу математикасы

    Пәннің мақсаты есептеуіш техника әдістерін оқу және меңгеру болып табылады. есептерді шешу кезінде қолданылатын математика сондай-ақ ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру міндеттерінде. Автоматтандырылған жүйелерді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру Инженерлік қызметтегі математикалық есептер.

    Селективті тәртіп
  • "а) Суперкомпьютерлік және когнитивтік технологиялар"
    Несиелер: 5

    Когнитивті жүйелер жасанды нейрондық желілер арқылы оқытылады. Бұл күрделі математикалық модельдер, олар (әзірге тек жалпы алғанда) жұмыс принциптерін және табиғи жүйке жүйесін жасушалық ұйымдастыруды имитациялайды. Жасанды нейрондық желілер математикалық функциялармен ұсынылған нейрондар — мидың жүйке жасушалары сияқты тұрады. Бұл функциялардың өзара әрекеттесуі компьютерлік жүйелерге бейнелерді, сөйлеуді және басқа да деректерді көп қырлы талдауға, олардың көмегімен оқуға, гипотезалар құруға және органикалық нейрондар арасындағы сигналдармен алмасу адамдарға ұқсас процестерді жасауға мүмкіндік беретін шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • в) Автоматтар және тілдер теориясы

    Курс студенттердің формальды тілдермен байланысты ұғымдарды меңгеруін, оларды тану және өңдеу, формальды тілдермен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын дамытады, формальды тілдермен жұмыс істеу мүмкіндіктерінің шеңберін түсінеді және есептеу күрделілігінің формальды теориясы жағынан формальды тілдерді қолдануға қойылатын шектеулер.

    Селективті тәртіп
  • б)Микропроцессорлық комплекстердің құрылымы

    Кез келген микропроцессорлық жүйенің құрылымы магистральды-модульдік болып табылады. Бұл дегеніміз, шиналар деп аталатын ортақ магистральдарға қосылған Модульдер – құрылғылар жиынтығын бөліп көрсетуге болады. Сонымен қатар, әр түрлі модульдер арасында ақпарат алмасу жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
  • а) Компьютерлік желілер
    Несиелер: 4

    "Компьютерлік желілер, Интернет және мультимедиа технологиялары" пәні студенттерді компьютерлік желілер мен деректерді берудің негізгі принциптерімен таныстыру, сонымен қатар студенттерге желілік және мультимедиа ресурстарын құрудың негізгі дағдыларын меңгеру үшін арналған.

    Селективті тәртіп
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: • студенттердің мәтіндік, графикалық, дыбыстық және бейне ақпараттарды өңдеу әдістерін меңгеруі; • пәннің жекелеген тақырыптарын өз бетінше оқу және типтік есептерді шешу дағдыларын меңгеруі; • бірыңғай ақпараттық орта түрінде ұйымдастырылған әр текті мәліметтермен (графикамен, мәтінмен, дыбыспен, бейнемен) жобалау және жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі.; * студенттердің алған білімдерін меңгеру, сондай-ақ өз бетінше танымдық іс-әрекетті белсендіру есебінен өз бетімен білім алуға деген уәждемені қалыптастыру.

  • б)Visual Prolog бағдарламалау тілі

    Арнайы курс студенттерді Пролог бағдарламалау ортасындағы зияткерлік мазмұны бар есептерді (жасанды интеллект) зерттеуге және шешуге бағыттайды

    Селективті тәртіп
  • Физика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: физикалық құбылыстар мен физика заңдылықтарын, олардың қолданылу шектерін, заңдарды ең маңызды практикалық қолданбаларда қолдану; негізгі физикалық шамалармен танысу, олардың анықтамасын, мағынасын, өлшем бірліктерін білу; • физика курсының бөлімдері арасындағы логикалық байланыстарды түсіну, физика техникалық ғылымдардың әмбебап негізі және технологиямен шектелген физикалық құбылыстар мен процестер болашақта инжинирингтегі инновациялық жетістіктердің орталығында бола алады деген идеяны қалыптастыру. .

  • а) Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 3

    "Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика" пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенттердің ықтималдық процесстерінің мәні мен қасиеттері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, олардың ықтималдығын, кездейсоқ шамаларын, үлестіру функцияларын және статистикалық әдістерді сипаттайтын, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Заманауи мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы мультимедиа-технологиялардың бағыттарымен, пайдалану қағидаларымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • в) Қазақ рұхани мәдениетінің өзекті мәселелері

    Мәдениет күндері біздің өлкеміздің қазақ халқы үшін рухани салада бағдар болып, Ресейдің қазақ этносының өткені, бүгіні мен болашағы туралы ойлануға мәжбүр етті және Ресей мен Қазақстан арасындағы байланыстарды одан әрі нығайту үшін бастапқы негіз болды, олардың ынтымақтастықтың жаңа мемлекетаралық деңгейіне шығуына ықпал етті.

    Селективті тәртіп
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер

    "Интеллектуалды ақпараттық жүйелер" пәнін игерудің мақсаты - деректерді зияткерлік өңдеу саласында білім мен дағдыларды, білім беру әдістерін және оларды ақпараттық жүйелерде пайдалану болып табылады. Пәнді игеру міндеттері студенттерді деректерді зияткерлік өңдеудің негізгі принциптері мен алгоритмдерін, білімді ұсыну және оларды ақпараттық жүйелерде қолдану тәсілдерін, жүйені өзгермелі деректерге, контекстке құруды талап ететін бірқатар міндеттерді шешу үшін оқытудан тұрады.

    Селективті тәртіп
  • a) 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    "3D-модельдеу технологиялары және нысандарды прототиптеу" пәнінің мақсаты аспиранттарды дайындау бағыты бойынша дайындық жүйесіндегі қосымша курстардың бірі ретінде қазіргі заманғы технологияларға негізделген модельдеу әдістерін меңгеру болып табылады. Пәннің міндеттері: 3D - модельдерді құру әдістерін және модельдеуші объектілердің прототиптерін құру, трегхмерлі сканерлеу және басып шығару әдістерін оқу; ғылыми зерттеулер мен практикалық қызметте модельдерді трегхмерлі модельдеуді және басып шығаруды пайдаланудың негізгі мүмкіндіктерін оқу.

    Селективті тәртіп
  • Математика-1
    Несиелер: 4

    «Математика-1» пәнін игерудің міндеттері қазіргі әлемдегі математиканың рөлі туралы түсінік қалыптастыру, оның түсініктері мен идеяларының ортақтығы, қолданбалы есептерді шешудегі математикалық талдаудың әдістері мен идеяларын білу болып табылады.

  • Мобильді қосымшаларды жобалау

    Пәннің мақсаты 2D және 3D қосымшаларын жобалау және әзірлеу саласында жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар саласында арнайы білімді меңгерген магистрлерді дайындау болып табылады. Мақсаты: заманауи мобильді платформаларды шолу және олар мобильді жүйелерді құру үшін ұсынатын мүмкіндіктер, графикалық Мобильді қосымшаларды құру бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
  • а) Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Тәрбиелік, жалпы білім беру және сауықтыру міндеттерін кешенді шешу. Студенттердің дене тәрбиесі бойынша білімдер мен практикалық біліктерін; дене, психомоторлық кәсіби-маңызды қасиеттерін, белсенді пайдаланылуы салауатты өмір салтын ұйымдастыру үшін қажетті қимыл-қозғалыс іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, оқу, кәсіби, қоғамдық және тұрмыстық өмір сүру салаларында туындайтын міндеттерді шешу. Дене шынықтыру және өзін-өзі жетілдіру үдерісіне қосу.

    Селективті тәртіп
  • в) Функционалдық және логикалық бағдарламалау

    Функционалды бағдарламалау-дискретті математиканың бөлімі және бағдарламалау парадигмасы, онда есептеу процесі соңғысының математикалық түсінігіндегі функциялардың мәнін есептеу ретінде түсіндіріледі. Императивті бағдарламалау парадигмасына қарама-қарсы қойылады, ол есептеу процесін күйлердің дәйекті өзгеруі ретінде сипаттайды.

    Селективті тәртіп
  • в)С# тілінде бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің Си/Си++ жоғары деңгейлі тілінде бағдарламалаудың практикалық дағдыларын меңгеру және әдістерін меңгеру, программаларды құру принциптерін меңгеру және әртүрлі ұйымдастыру тәсілдерімен мәліметтерді өңдеу болып табылады. Студенттер ISO/IES стандартына сәйкес Си/Си++ тілін үйренеді. Бұл курста: деректердің стандартты типтері; операциялар; өрнектер; есептеу процесін басқару операторлары; көрсеткіштер; сілтемелер; бір мәнді қайтаратын функциялар және көрсеткіштер мен аргументтер ретінде сілтемелері бар функциялар қарастырылады. Студенттер жалпы сипаттамаларда класты сипаттау синтаксисімен танысады, оның негізінде деректердің пайдала��ушылық типтері қойылады. Курста файлдармен және динамикалық құрылымдармен жұмыс қарастырылған. Студенттер компьютерде есептерді шешудің негізгі кезеңдерімен танысады: тапсырманы қою және оны шешу алгоритмін әзірлеуден бастап орындалатын модульге дейін.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерде мәдениет феномені ретінде және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында тиімді коммуникация дағдыларына үйрету, орыс тілінің стилистикалық мүмкіндіктерінің көптүрлілігін ашу, Жалпы, кәсіби сөйлеу мәдениетін арттыру болып табылады.

  • в) Бейнені сандық өңдеу

    "Сигналдар мен бейнелерді цифрлық өңдеу" пәнін меңгеру мақсаты студенттерді сандық ұсыныспен және деректерді өңдеудің сандық әдістерімен сипатталатын бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана отырып, эксперименталды мәліметтерді өңдеудің және талдаудың заманауи әдістері саласындағы базалық білімдермен қамтамасыз ету болып табылады. Негізгі мақсаттардың бірі студенттерді сандық түрде ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу міндеттерін шешуде практикалық дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады, бұл бітірушіге таңдалған бағыт шеңберінде де, сондай-ақ шектес салаларда да, қоғамның ақпараттық инфрақұрылымы шеңберінде деректерді операциялаудың жалпы принциптерін пайдалана отырып, міндеттердің кең класын табысты шешуге, оның әлеуметтік ұтқырлығына, еңбек нарығындағы сұранысқа және табысты кәсіби мансапқа ықпал ететін әмбебап және пәндік мамандандырылған құзыреттерге ие болуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • в) F# бағдарламалау тілі

    Курста бағдарламалаудың екі парадигмасы берілген: функционалдық бағдарламалау және логикалық бағдарламалау. Олардың көпшілігі іс жүзінде пайдалы ретінде функционалдық бағдарламалауға назар аударылады. Басқаларды зерттеудің маңыздылығы бағдарламалау парадигмалары бағаламауға болмайды: бұл студенттерге түрлі көзқараспен мәселелерді қарауға көмектеседі, мәселені декомпозицияның әр түрлі тәсілдерін пайдалану үшін, сондай-ақ қолайлы құралдарды пайдалану үшін (мысалы. функционалдық және логикалық бағдарламалау тілдері). Студенттер математикалық негіздерді және алгоритмдік модель негізінде жатқан функционалдық және логикалық тілдерді үйренеді. математикалық мод��льдер мен программалау тілдері мен олардың семантикасы арасындағы терең өзара байланысты түсіну. Ең бастысы, олар F бағдарламалау тілін пайдалана отырып, практикалық функционалдық бағдарламалау тәжірибесін алады# , оларға көптеген деректерді өңдеу есептері үшін пайдалы практикалық құрал береді.

    Селективті тәртіп
  • в)Ақпараттық жүйелерінің негізі

    Курста ақпараттық жүйелердің қазіргі теориясының теориялық және практикалық аспектілері беріледі. Ақпаратты ұсыну нысандары, ақпараттық мәдениет негіздері, ақпараттың кітапханалық және электрондық ресурстары, ақпараттық іздеу құралдары, ақпараттық қоғам мәселелері, ақпаратты беру мен өңдеудің ақпараттық технологиялары, экономикалық Ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологиялардың техникалық құралдары туралы мәліметтер егжей-тегжейлі сипатталған. CASE-технологияларын қолдану және жүйелік талдау принциптеріне негізделген ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдістемелік негіздері баяндалады. Жобалау объектілері ретінде Экономикалық АЖ әртүрлі кластарының құрамы мен құрылымы; АЖ өмірлік циклінің модельдері; жобалау кезеңдерінің, кезеңдері мен процестерінің мазмұны; ақпараттандыру объектілерін зерттеу жүргізудің мақсаттары, міндеттері мен технологиялары; пәндік саладағы ақпараттық процестерді моделдеу әдістері оқытылады. Курстың материалы АЖ жобалау бойынша мамандар қызметінің барлық негізгі аспектілерін қамтиды: автоматтандыру объектісін талдау, жүйе туралы деректерді ұсынуды формалдау (моделдеу), жүйеге қойылатын талаптарды қалыптастыру және басқару, жүйені жүзеге асыру үшін бағдарламалық өнімді әзірлеу (бейімдеу).

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік моделдеу негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты Ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және қолдану кезінде компьютерлік моделдеудің теориясын, әдістерін және технологияларын меңгеру болып табылады. Пән келесі пәндермен байланысты: Алгоритмдеу және программалау тілдері, Ықтималдық теориясы және математикалық статистика.

  • IT -Инфрақұрылым
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – "кәсіпорынның IT-инфрақұрылымы" ақпараттық инфрақұрылымды басқару теориясы мен практикасы негіздеріне үйрету, кәсіпорынның дамуының қазіргі тенденциялары туралы, олардың қозғалатын Күштері туралы, кәсіпорынның архитектурасына ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялардың көпжақты әсер етуі туралы, кәсіпорынның ұйымдық-басқару және ақпараттық жүйелерін құрудың ұйымдастырушылық және заңнамалық аспектілері туралы, кәсіпорынның стратегиялық жоспарлау әдістері туралы теориялық білім алу.

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасын меңгеру барысында білім алушыларда Turbo Pascal 7.0 бағдарламалау тілі туралы білім кешені қалыптасады. Өндірістік тапсырмаларды орындау үшін қандай да бір міндеттерді шешу үшін алгоритмдерді әзірлеу қойылған проблеманы Мұқият талдаумен, жоғары кәсіби біліктілікті талап ететін күрделі пайымдаумен байланысты. Алайда алгоритм жасалғаннан кейін, тиісті міндеттерді шешу процесі оны қажетті біліктілігі жоқ және тіпті тапсырманың өзі туралы түсінігі жоқ адам орындай алатындай болады.

  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Курстың оқу материалы оқылатын тақырыптың мазмұнын және қарым - қатынас саласын, маңызды тарихи оқиғалармен, мәдени-тарихи қауымдастықтармен, қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерімен, Оқытылатын тіл және Қазақстан елдерінің мемлекеттік құрылымы мен экономикасымен, Кәсіби-бағытталған мәтіндерді барабар бейнелейтін түпнұсқалық мәтіндерді, бейне және аудиоматериалдарды қолдануды қарастырады.

  • в)Параллелді есептеуді ұйымдастыру

    Пәнді оқу мақсаты – болашақ мамандардың әртүрлі салалардағы есептердің кең спектрін шешу үшін параллель есептеулерді орындауға мүмкіндік беретін, қазіргі заманғы бағдарламалық құралдар мен пакеттерді есептеу әдістері мен параллель Алгоритмдер негіздерін қолдану бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, Атап айтқанда: үлкен өнімділіктегі параллельді есептеу жүйелерін пайдалана отырып, параллель есептеулердің негізінде алгоритмдерді әзірлеу және игеру бойынша теориялық және практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
  • Бағдарламалық қамтаманы модельдеу және талдау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты мен міндеттері – оқу пәнін меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптар: Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде студент: - бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үрдістерінің негізгі әдіснамасын меңгеру; - сапа дәрежесімен берілген функционалдығы бар Код алу үшін әдістерді қолдану;

    Селективті тәртіп
  • Математикалық қолданбалы бағдарламалар пакеттері

    Курстың мақсаты студенттерге Maxima, SciLab математикалық қосымшаларымен жұмыс істеу негіздерін, Математикалық талдаудың, алгебра, геометрия, дифференциалдық теңдеулер, сызықты программалау есептерін шешу кезінде осы білімді қолдана білу. Студент SciLab/Maxima-мен жұмыс істеудің негізгі принциптерін, математикалық қосымшаларда программалау принциптерін, берілген пакеттерде шешу мүмкін болатын есептердің негізгі түрлерін, олардың көмек көрсету жүйесін білуі тиіс. Студент алынған білімді әртүрлі математикалық есептерді шешу үшін қолдана білуі керек.

    Селективті тәртіп
  • JAVA бағдарламалау тілі

    Бағдарламалау заманауи информатиканың іргелі аспаптық әдістерінің қатарына кіреді, ал Java – түрлі мақсаттағы кроссплатфорлы қосымшаларды әзірлеуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы кәсіби бағдарламалау тілі. Курстың басты мақсаты-объектілі-бағытталған әдіснаманы қолдануға негізделген Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын қазіргі заманғы бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Математика-2
    Несиелер: 4

    «Математика II» пәні студенттердің маңызды математикалық дайындығын алуға бағытталған, бұл білімнің іргелі табиғатынан басқа белгілі бір ойлау мәдениетін және мәселелерді шешудің шығармашылық тәсілдерін дамытуға кепілдік береді.

  • Нақты уақыт жүйелері

    "Нақты уақыт жүйелері" курсы студенттерде нақты уақыт жүйелерін құру мәселелеріне кешенді тәсіл негіздерін, нақты уақыт си - стемаларының кіріктірілген проблематикасын қалыптастырады, олардың жоғары реактивтілігін, сенімділігін және болжамдылығын қамтамасыз ететін жүйелерді құрудың негізгі принциптерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
  • в)Операциялық есептеулер

    Орта кәсіптік білім берудің" информатика және есептеу техникасы бейіні бойынша кәсіптік оқыту".Пәннің құрылымында он тарауды атап өтуге болады: бағдарламаларды жүктеу,жедел жадыны басқару,сегментті және беттік виртуалды жады,Linux ОЖ жұмыс істеу негіздері.,Сыртқы оқиғалар, сыртқы құрылғылар,драйверлер файл жүйелері, қателерді өңдеу, қауіпсіздік

    Селективті тәртіп
  • С++ тіліндегі объектілі-бағытталған программалау
    Несиелер: 6

    Осы курстың негізгі мақсаты - объектілі-бағытталған бағдарламалаудың (ЖБП), Алгоритмдеу және кластарды құрудың негізгі ұғымдарын оқып үйрену; объектілі-бағытталған амал; ОБП бағдарламалау ортасы, объектілі-бағытталған бағдарламалауды жүзеге асыру үшін С++ тілінің құралдарын оқып үйрену.

  • б) Экология және тұрақты даму

    Қоршаған орта сапасын жақсарту мақсатында, атап айтқанда атмосфералық ауа сапасын жақсарту мақсатында, Осло қаласында (Норвегия), ол 2003 жылы БҰҰ «Еуропаның орнықты қаласы» болып танылған, 20 ғасырдың 90 –шы жылдардың бойында атмосфераға қатты заттардың, күкірт қышқылының, қорғасын және азот оксидінің шығарылыуын төмендету бойынша бағдарлама іске асырылды. Шығарылулар көлемін азайту қажеттігін туғызған себеп, ол жекелеген аудандардағы ауаның газдануы деңгейінің артуы салдарынан балалар арасында астма және басқа да тыныс өкпе ауруларының ұлғаю болып табылды. Ластанудың негізгі себебі қаладағы қарқынды автомобиль қозғалысы болып табылған. Берілген проблеманың неігзгі шешімі қоғамдық көлік жүйесін дамыту, атап айтқанда, пайдалануға трамвайларды, жерасты қоғамдық көлігінің жүйесін және электотоғымен жұмыс істейтін монорельсті поездарды енгізу болып табылды (тоқ көзі – гидроэнергетика). Сондай-ақ жеке автокөлікке шығыс газдарын каталитикалық өртеушілер орнату міндетті болды. Осло қаласындағы көлік қозғалысы жүйесін жақсарту үшін, атап айтқанда, метро желілерін кеңейту үшін қала әкімшілігі орталық үкіметтен қаржыландыру алады.

    Селективті тәртіп
  • б) Қосымшаларды әзірлеу VB.NET

    Курстың мақсаты мен міндеттері: тыңдаушыларға жоғары деңгейдегі қазіргі заманғы программалау тілдерін қолдану арқылы Net Framework басқарылатын ортасында Windows және Web қосымшаларын жасау дағдыларын үйрету. Ақпараттық технологиялар саласында жұмыс істейтін қызметкерлердің біліктілігін арттыру.

    Селективті тәртіп
  • а)С++ тілінде OpenGL бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-программалау тілдерінің жіктелуін, деректер типтерін, операцияларды, Си бағдарламалау тілінің операторларын, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, жадты ұйымдастыру және адресацияны, көрсеткіштерді пайдалана отырып бағдарламаларды өңдеу, Си/Си++тілінде программалау ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
  • б)Ықтималды есептерді шешудің арнайы тәсілі

    Пәнді (модульді) меңгеру мақсаты: Стохастикалық талдау саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, оның математикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлі, жаратылыстану ғылымдарында, математика курсында қолдану. Міндеттері: Білім алушылардың математикалық ойлауын дамыту, Ықтималдықтар теориясының, кездейсоқ процестер мен математикалық статистиканың заманауи даму бағыттарымен таныстыру; Ықтималдықтар теориясының, кездейсоқ процестер мен математикалық статистиканың әдістерін әртүрлі салалардағы есептерді шешу үшін қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
  • а)Микропроцессорлар және микропроцессорлық жүйелер
    Несиелер: 5

    Микропроцессор (МП) - бұл бағдарлама бойынша жүзеге асырылатын ақпаратты цифрлық өңдеудің бір немесе бірнеше БИС-да орындалған құрылғысы. Мақсаты бойынша ол ЭЕМ-ге ұқсас, бірақ функционалдық мүмкіндіктері аз.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттық жүйелердің негіздері
    Несиелер: 4

    "Ақпараттық жүйелер негіздері" пәні ақпараттық процестердің негізгі моделдерімен танысу, физикалық және арналық деңгейде ақпараттық процестерді ұйымдастыру, әр түрлі ақпараттық жүйелерді құрудың заманауи әдістері мен модельдерін оқу болып табылады. Курстың мақсаты: әртүрлі кластағы және тағайындаудағы Ақпараттық жүйелерді өңдеу әдістері мен модельдерін құру саласында арнайы білімді қалыптастыру.

  • б) Дінтану

    Дінтану пәні. Мемлекет және дін. Діннің ерте формалары. Иудаизм. Буддизм. Конфуциандық. Даосизм. Индуизм. Ерте христиандық. Православие. Католицизм. Протестантизм. Ислам. Құқық негіздері-бұл мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыруға ықпал ететін негізгі заңдық оқу пәні.

    Селективті тәртіп
  • Қолданбалы есертерді модельдеу

    Пәнді игерудің мақсаты компьютерлік модельдеудің принциптері мен түрлерін, сонымен қатар компьютерлік математикалық модельдеудің қажеттілігі пайда болатын есептерді шешуде компьютерлік экспериментті іске асырудың мақсаттары мен кезеңдерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
  • а) Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру мақсаты – заманауи теориялық информатиканың ұғымдық-терминологиялық базасын, формальды математикалық, ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді, ақпаратты ұсыну, жинау және өңдеу құрылымдары мен процестерін зерттеу теориялары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгеру. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты түсіндіру қабілеті. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ағымдағы құжаттаманы сауатты жасай білу. - Конструктивті диалог құру, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа қабілетті болу дағдысы мен дағдысы. - Кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру.

  • Код ON2

    - Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру қабілеті. - Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қабілеті. - Заманауи ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды меңгеру. - Қажетті ақпаратты іздеу, талдау және іріктеу әдістерін меңгеру, оны өзгерту, сақтаумен және берумен. - Білім мен ақпаратты интерактивті пайдалану қабілеті. - Ақпаратты алудың, сақтаудың,өңдеудің, интерпретациялаудың негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру; ақпаратты жинақтау, мақсатты қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау;

  • Код ON3

    - Жаратылыстану-ғылыми және техникалық пәндер саласында білім алу және жаңа білім алу, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану қабілеті. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. - Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. - Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде.

  • Код ON4

    - Өз қызметінде негіз қалаушы басшылыққа алу қабілеті және Қазақстан Республикасының нормативтік актілеріне сәйкес жүзеге асырылады. - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу қабілеті. - Қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін білу қабілеті. - Өз қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалану қабілеті. - Мәселелерді анықтау, тұжырымдау және шешу қабілеті. - Патриотизм, құрмет көрсету, ашық болу қабілеті.

  • Код ON5

    - Мәдениеттің базалық құндылықтарын түсіну және сақтау, азаматтық пен гуманизмге ие болу. - Этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті. - Барлық басты кәсіби қасиеттерге ие болу, жұмыс берушілер тарапынан қойылатын барлық заманауи талаптарға жауап беру. - Іскерлік этика нормаларын сақтау, этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын меңгеру. - Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлану қабілеті. - Кәсіби этика талаптарын білу және осы талаптарға сәйкес түсуге дайын болу; этикалық тәртіп ережелерінен, соның ішінде басқа адамдарға қатысты ауытқуға төзбеушілік болу; - этикалық мінез-құлық ережелерін сақтау;

  • Код ON6

    - Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. - Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент,маркетинг, қаржы туралы түсінікке ие болу. - Инновациялық қызметке қабілеттілік. - Ресурстарға қажеттілікті бағалау және оларды пайдалануды жоспарлау қабілеті. - Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілеті. - Бастамаға және кәсіпкерлікке қабілеттілік.

  • Код ON7

    - Бастамашылық көрсету және мәселелерді ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті. - Дербес ұйымдастыру және жоспарлау қабілеті. - Ұжыммен жұмыс істеу кезінде кәсіби міндеттерді шешудің әр түрлі нұсқаларын өз бетінше әзірлеу және ұсыну қабілеті. - Қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау мәселелеріне жауапкершілікпен қарау. - Мақсат қою және оларға қол жеткізу қабілеті. - Бірлескен іс-қимылдарды ұйымдастыру, бастамашылық көрсету және нәтижеге жауапты болу қабілеті. - Идеяларды тудыру және өмірдің және қызметтің түрлі салаларында алған білімі мен іскерлігін пайдалана отырып, оларды жүзеге асыру қабілеті. - Қоршаған ортаны түсіну және басқару, шешім қабылдау және шешу қабілеті мәселелері. - Мәліметтер базалары мен ақпараттық жүйелермен жұмыс істеуге қабілетті болу.

  • Код ON8

    - Командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну қабілеті. - Қақтығыстарды шешу және келіссөздер жүргізу қабілеті. - Өз пікірін ұжымның пікірімен байланыстыра білу. - Өзіне жауапкершілік алу және шешім қабылдау, бірлескен шешім қабылдауға қатысу қабілеті. - Ұжымдағы жұмысқа дайын болу, өз міндеттерін шығармашылық және ұжымның басқа мүшелерімен өзара іс-қимыл жасай отырып.

  • Код ON9

    - Басқа мәдениеттер мен дін өкілдерімен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау. - Әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу. - Ұлттық мәдениеттің құндылығын ұғыну, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау. - Әртүрлі этностар мен діндерге төзімді болу. - Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге,әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдар беру.

  • Код ON10

    - Қазіргі заманғы ақпараттық ағымдарда бағдарлану және әлемдік экономикадағы серпінді өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу қабілеті. - Әртүрлі жағдайларда және жағдайларда икемді және мобильді болу; - Белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдыларын меңгеру. - Жинақталған тәжірибені сын тұрғысынан бағалау және қайта ойлау, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексациялау қабілеті. - Халықаралық салада өндірістік және қолданбалы қызметті жүзеге асыру қабілеті. - Жаңа экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени жағдайларға бейімделу қабілеті. - Өзгерістерге икемді жауап беру және ақылға қонымды тәуекелді өзіне алу қабілеті.

Top