Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02162 Өнертану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Көркем үдеріске сыни көзқарасы бар, бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы саласында білім, білік және дағды жиынтығын меңгерген, көркем білім беру, мұражай, галерея ісі, бейнелеу өнерінің менеджменті мен маркетингі (жобалық орталықтар), теледидар, әкімшілік-басқару, сараптамалық қызметтер және т. б. салаларда оларды қолдану үшін білікті магистранттарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M034 Искусствоведение
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ӨНЕР ТЕОРИЯСЫ
    Несиелер: 5

    Өнер теориясының негіздері, Өнер мәдениет феномені ретінде; өнер түрлері мен түрлері; көркем мәдениет түсінігі. Өнердің ерте синкретикалық түрлері. Шығыс архитектурасы мен өнерінің негізгі ескерткіштері. Антикалық мүсін, кескіндеме, мозаика. Орта ғасырдағы өнер тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Батыс Еуропаның бейнелеу өнері XX-XXI ғ. ғ.
    Несиелер: 5

    "XX-XXI ғғ. Батыс Еуропа өнерінің тарихы" курсы негізгі мақсаты XX-XXI ғғ. Батыс Еуропа өнерінің дамуын зерттеу болып табылатын кәсіби теориялық пәндердің бірі болып табылады. Бағдарлама Постмодернизм мәдениеті мен өнеріндегі негізгі үрдістерге, жаңа көрме стратегияларына, тәлімгерлікке талдау және тарихи шолуды және заманауи өнер жүйесіне енгізуді қамтиды. Магистранттар XX-XXI ғғ. еуропалық өнердің даму тарихын тереңдете зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғ. өнертанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән заманауи өнертануды жаңа үрдістер мен принциптерді қалыптастыру тұрғысынан қарастырады, заманауи өнер саласындағы көркемдік процесс пен проблемаларды толық түсінуге тамаша мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы бейнелеу өнерін ғылыми зерттеуге, оның даму ерекшеліктерін, әлемдік көркем үдерістегі үрдістер мен бағыттарын және оның қазіргі мәдениеттегі қарама-қайшы құбылысын бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ТАРИХНАМА ЖӘНЕ ӨНЕРТАНУ ӘДІСНАМАСЫ I
    Несиелер: 5

    "Өнер тарихының әдіснамасы" пәні - өнертанумен оның ғылыми пән ретінде дамуы барысында қалыптасқан негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде баяндауға бағытталған. Курс әдістердің пайда болуының, қосылуының тарихи сипатталуын (ғылым тарихнамасының элементтері: Ғылым тарихы оның зерттеу тәсілдерінің тарихы), сондай-ақ магистранттардың өнер тарихы методологиясының қазіргі жай-күйін және оның әрі қарай дамуының болжалды перспективаларын зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ГАЛЕРЕЯЛЫҚ ІС
    Несиелер: 3

    "Галерея ісі" пәні кәсіби іс-әрекетті тереңдетіп оқытуға бағытталған, ол жеке қабілеттерін кеңейтуге және алынған дағдыларды галереяда практикада бекітуге ықпал етеді. "Галерея ісі" курсының мақсаты - теориялық және практикалық білімді тереңдету, галереяның толық жұмысын ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ АРНАЙЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
    Несиелер: 5

    Ғылым ретінде ол оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді әдістерін әзірлеумен айналысады, оқу үдерісін құрудың ережелері мен заңдарын белгілейді және эксперименталды зерттеулердің психологиялық-педагогикалық әдістерінің көмегімен оқытудың жаңа әдістерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚАЗІРГІ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
    Несиелер: 5

    Пән "өнертану" мамандығы бойынша білім алушыларды Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнерін дамытудың негізгі кезеңдерімен тереңдетіп оқытуға бағытталған. Қазіргі заманғы көркем процестерді талдау, Қазіргі суретшілердің өмірбаяндары мен шығармашылығын, сондай-ақ өнер терминологиясын және оларды дұрыс пайдалана білуін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ӨНЕРДЕГІ МЕНЕДЖМЕНТ
    Несиелер: 5

    Курс белгілі бір жағдайда қолданылатын бірқатар ережелерді зерттеуге бағытталған, бұл мақсат, өнер қызметіндегі негізгі функция, қызметтің тиімділігін анықтау, өнерді тұтынушылардың сұраныстары және оның құндылығы. Қандай да бір өнер түріндегі басқару технологиялары және басқарудағы қандай үрдістер перспективалы болып табылады. Өнердегі маркетингке тән ерекшеліктер, оның стратегиясы мен жарнама қызметінің түрлері. Демеушілік, қайырымдылық меценаттары және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚАЗАҚСТАННЫҢ ӨНЕРТАНУЫ
    Несиелер: 3

    Қазақстан ӨНЕРТАНУЫ" пәнін меңгеру мақсаты - өнертанудың ғылыми пән ретінде дамуы барысында қалыптасқан негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде баяндау. - Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі өнер тарихы (өнертану), өнер теориясы орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстанның бейнелеу өнері дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге, өнердегі стильдер мен бағыттардың негізгі сипаттамаларын тұжырымдауға, стилистикалық ерекшеліктерді көруге, сондай-ақ терминологиялық құралдарды меңгеруге бағытталған. Курстың міндеттеріне Қазақстан өнерінің негізгі, аса маңызды ескерткіштерімен танысу; - республиканың аса көрнекті суретшілерінің өмірбаянымен және шығармашылығымен танысу; - Қазақстан тарихы мен өнер теориясының негізгі терминдерін меңгеру, оларды дұрыс қолдана білуін қалыптастыру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ҚАЗАҚСТАННЫҢ СӘНДІК-ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕРІ
    Несиелер: 5

    Қазіргі отандық тарих ғылымымен қабылданған кезеңдер бойынша қазақ қолданбалы өнерінің әртүрлі түрлерінің (керамика, шыны, көркем металл, зергерлік өнер, ағаш, сүйек, тері, тоқыма) даму тенденциялары талданатын Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерімен студенттерді таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгереді.

  • Код ON2

    Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.

  • Код ON3

    Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқарушылық қызметті психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын меңгерген мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістері.

  • Код ON4

    Өнер туындыларын талдау, - түсінік аппаратын пайдалану. Білу керек: Тарихи-өнертанушылық материал негізінде сыни зерттеулерді талдау

  • Код ON5

    оларды егжей-тегжейлі талдау және өнер туындыларының мәнін, мазмұнын және нысандарын зерттеу; - өнер туындыларының үлкен ағымында бағдарлану және негізгі ескерткіштер мен үлгілердің көркемдік және мәдени қасиеттерін дұрыс бағалау

  • Код ON6

    Қазіргі өнертанудың мәселелері, өнертанудағы ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша терең білімді меңгеру

  • Код ON7

    Ғылыми, әдістемелік әдебиеттермен, компьютерлік графикамен жұмыс істей білу және сапа менеджменті жүйесінің стандарттарын сақтау. Экспозицияларды қалыптастыру: Қазақстанның қазіргі заман өнерінің персоналдары және олардың шығармашылығы

  • Код ON8

    Қолданбалы өнер туындылары декорациясының ерекшеліктерін олардың сипатына сәйкес талдау, суретшінің белгілі бір туындысы жасалған дәуірді, стильдерді, елді анықтау. Бейнелеу өнері туындыларының ерекше ерекшеліктерін, түрлі әлеуметтік-экономикалық жағдайлардағы құбылыстар мен мәселелерді түсіну.

Top