Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық білім беру бағытындағы білім беру бағдарламасының мақсаты - университеттің магистранттарды даярлаудағы тиімділігін арттыру; докторанттардың тәуелсіз оқу, ғылыми және білім беру қызметін ынталандыру.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ МЕДИҚҰЗІРЕТТІЛІК
КРЕАТОСФЕРА ЖӘНЕ МУЗЫКАНТ-ПЕДАГОГТЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
ЛЕКСИКОГРАФИЯ ЖӘНЕ БИБЛИОГРАФИЯ
ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯ
МУЗЫКАЛЫҚ ТАНЫМНЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ӨНЕРТАНУ ТАРИХЫ
МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТАРИХИ-ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС
Оқыту нәтижелері
- Докторанттардың музыкалық ойлаудың ғылыми-әдіснамалық мәселелері туралы ақпарат алуы, музыкалық-педагогикалық ғылымның ғылыми теориясының танымдық мәселелері түсіндіріледі; музыкалық танымның философиялық негіздері мен музыкалық-философиялық ойлаудың ерекшеліктері көрсетіледі.
- Докторант музыкалық білімнің жалпы және арнайы философиясының негізін ғылым ретінде игереді. Докторантураның философиялық талдауының нәтижелері зерттелетін құбылыстар туралы объективті тұжырым жасауға және докторлық диссертацияны дайындауда музыкалық білімнің философиялық әдістерін қолдана отырып оларды дұрыс түсіндіруге мүмкіндік береді. Сонымен бірге музыкалық білімнің фундаменталды философиялық категориялары, музыкалық өнер мен білім беру саласындағы философиялық және дүниетанымдық қазіргі ұстанымдар игерілген.
- Докторант университетте ғылыми жұмыстың лексикографиялық негіздерін ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игереді; зерттелетін ғылыми музыкалық және педагогикалық мәселелердің негізгі лексикографиялық ерекшеліктерін талдау мүмкіндігі оның пәнаралық, докторанттың ғылыми және кәсіби қызметінің нәтижелерін сипаттауда арнайы қолданудағы жаңашылдығы.
- Курсты игеру нәтижесінде студент келесі құзіреттерге ие болуы керек: университетте зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер жағдайында психологиялық-педагогикалық процестерді модельдеу және болжау, сонымен қатар ғылыми зерттеулер саласындағы білімдерін тереңдету және өзіндік дүниетанымдарын кеңейту, қолдану. тәжірибеде ғылымның соңғы жетістіктері, заманауи ғылыми технологиялар.
- Музыкалық және педагогикалық білім беру тарихы мен теориясы саласында кәсіби білімдер кешені қалыптасуда; - музыкалық және педагогикалық білімнің тарихи-теориялық негіздері негізінде болашақ PhD докторлардың кәсіби дайындығы жақсарды; үздіксіз музыкалық педагогикалық жүйенің ерекшеліктері, оның жұмыс істеу заңдылықтары зерттелді; - шығармашылық белсенділік ынталандырылады, болашақ PhD докторларының кәсіби көкжиегі кеңейеді.
- Курсты меңгеру нәтижесінде докторант мыс білім беру саласындағы ғылым мен заманауи технологиялардың соңғы жетістіктерін, оның ішінде медиа-білім беру процесінде тұлғаның медиа-құзіреттілігін дамыту технологиясы туралы тыңдаушыларды даярлауға, түрлі ақпараттық және коммуникациялық құралдарды ғылыми және кәсіби қызметке қолдана білуге дағдыландыруы керек.
- Пән докторанттың ғылыми - өнертанушылық қызметінің нәтижелерін іс жүзінде қолдануға байланысты қызметті жүзеге асыруға, ЖОО-да музыкалық өнер педагогикасы саласында ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеруге, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдай білуге, оның ішінде ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдай білуге және кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметте нәтижелерді қолдануға мүмкіндік береді.
- Докторант осы пәнді оқу нәтижесінде ЖОО - да музыкалық-білім беру үдерісін моделдеу бойынша өзінің барлық компоненттерінің өзара байланысын және бірігуін күшейте отырып, өзіндік мүмкіндіктерін көрсете алады; жоғары музыкалық-педагогикалық білім берудің этномәдени саласының тұтас бейнесін көрсету үшін әр түрлі пәнаралық салалардың мазмұнын біріктіре алады.