Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ МЕДИҚҰЗІРЕТТІЛІК
    Несиелер: 5

    Курс медиа-білім беру процесінде докторанттың медиа-құзіреттілігін дамыту технологиясы туралы білімді қалыптастырады; Бұл болашақ кәсіптік қызметке арналған әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық құралдарды зерттеуге, университетте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер жағдайындағы психологиялық-педагогикалық процестерді модельдеуге және болжауға негіз болады. Сонымен қатар, осы курсты оқу барысында докторлық ізденіске соңғы ғылыми жетістіктерді қолдануды жаңартып, докторанттың жеке дүниетанымын кеңейту туралы білімді тереңдету жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • КРЕАТОСФЕРА ЖӘНЕ МУЗЫКАНТ-ПЕДАГОГТЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
    Несиелер: 7

    Курс жоғары кәсіби музыкалық және педагогикалық білім беру саласындағы этномәдени негіздер мен тенденцияларды игеруге бағытталған. Нәтижесінде докторанттар болашақ инновациялық және кәсіби қызметінде шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру үшін музыкалық және педагогикалық ғылымның негізгі тұжырымдамалық этномәдени аппараттарын игереді, сонымен қатар болашақ PhD докторының этномәдени құзыреттілігін алу үшін өздерінің шығармашылық базасын жетілдіру мүмкіндігін сәтті пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЛЕКСИКОГРАФИЯ ЖӘНЕ БИБЛИОГРАФИЯ
    Несиелер: 5

    Курс ғылым ретінде жалпы және арнайы лексикографияны терең зерттеуге мүмкіндік береді. Докторанттар жалпы және арнайы теориялық лексикография және библиография негіздерімен ғылыми докторлық музыкалық педагогикалық зерттеулердің әмбебап негізі ретінде таныстырылады. Докторлық зерттеудің лексикографиялық аппараттарының негіздерін, оның категориялық, лексикографиялық параметрлерін тәжірибеге бағытталған зерттеу бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯ
    Несиелер: 5

    Университеттегі музыкалық білім беру процесін модельдеу мүмкіндіктерін көрсету, оның барлық компоненттерінің өзара байланысын және интеграциясын нығайту; Кәсіби құзіреттіліктерді жетілдіру арқылы болашақ музыкант-ұстаз тұлғасын дамытуға бағытталған музыкалық білімнің үздіксіз жүйесінің тұтас бейнесін көрсететін әртүрлі пәнаралық мазмұнды үйлестірудің ерекшеліктерін зерттейміз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МУЗЫКАЛЫҚ ТАНЫМНЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
    Несиелер: 5

    Курс философиялық ойлаудың, оның ішінде музыкалық таным философиясы саласындағы ғылыми-әдістемелік проблемалар туралы ақпарат алу процесін кеңейтеді, музыкалық педагогикалық ғылымның ғылыми теориясының танымдық мәселелері түсіндіріледі; музыкалық білімнің философиялық негіздері мен музыкалық-философиялық ойлаудың сипаттамалары көрсетілген. Докторанттар музыкалық танымның жалпы және арнайы философиясының негізгі ұғымдарымен танысады.Пән PhD докторларын даярлаудың музыкалық-педагогикалық бағыты бойынша докторанттардың ғылыми және сыни ойлауын дамытатын пән ретінде музыкалық таным философиясы туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға ықпал ете��і.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ӨНЕРТАНУ ТАРИХЫ
    Несиелер: 5

    Курс музыкалық-педагогикалық білім беру саласындағы докторантуралық зерттеудің әдіснамалық негіздерінің бірі ретінде өнертанудың жалпы және әмбебап проблематикасымен байланысты негізгі ғылыми түсініктер мен санаттарды қалыптастырады. Пәнді оқу ғылыми өнертану білімдерінің трансфері, мүмкіндіктері мен технологияларын меңгеруге, өнердің жалпы теориясының дамуының негізгі кезеңдерін, бейнелеу өнері тарихын меңгеруге және музыкалық өнер педагогикасы мен білім беру саласындағы ғылыми проблематиканы зерттеудегі әр түрлі өнертанушылық әдістерді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТАРИХИ-ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ
    Несиелер: 7

    Музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихы мен теориясы саласында кәсіби білім кешені қалыптасады; музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихи-теориялық негіздері негізінде болашақ PhD докторларын кәсіби даярлауы жетілдіріледі; үздіксіз музыкалық-педагогикалық жүйенің ерекшеліктері, оның қызмет ету заңдары зерттеледі;шығармашылық белсенділік ынталандырылады, болашақ PhD докторларының кәсіби ой-өрісін кеңейеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС
    Несиелер: 5

    Бұл курс университеттің қазіргі жағдайында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың және жүргізудің қажетті білімі мен дағдыларын игеруге көмектеседі; негізгі философиялық және әдістемелік мәселелерді, оның ішінде түсінуге және талдауға мүмкіндік береді оның дамуының қазіргі кезеңінде университет ғылымында зерттелген пәнаралық сипаттағы нәтижелер және докторлық зерттеушінің кәсіби ғылыми және практикалық қызметінде қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Докторанттардың музыкалық ойлаудың ғылыми-әдіснамалық мәселелері туралы ақпарат алуы, музыкалық-педагогикалық ғылымның ғылыми теориясының танымдық мәселелері түсіндіріледі; музыкалық танымның философиялық негіздері мен музыкалық-философиялық ойлаудың ерекшеліктері көрсетіледі.

  • Код ON2

    Докторант музыкалық білімнің жалпы және арнайы философиясының негізін ғылым ретінде игереді. Докторантураның философиялық талдауының нәтижелері зерттелетін құбылыстар туралы объективті тұжырым жасауға және докторлық диссертацияны дайындауда музыкалық білімнің философиялық әдістерін қолдана отырып оларды дұрыс түсіндіруге мүмкіндік береді. Сонымен бірге музыкалық білімнің фундаменталды философиялық категориялары, музыкалық өнер мен білім беру саласындағы философиялық және дүниетанымдық қазіргі ұстанымдар игерілген.

  • Код ON3

    Докторант университетте ғылыми жұмыстың лексикографиялық негіздерін ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игереді; зерттелетін ғылыми музыкалық және педагогикалық мәселелердің негізгі лексикографиялық ерекшеліктерін талдау мүмкіндігі оның пәнаралық, докторанттың ғылыми және кәсіби қызметінің нәтижелерін сипаттауда арнайы қолданудағы жаңашылдығы.

  • Код ON4

    Курсты игеру нәтижесінде студент келесі құзіреттерге ие болуы керек: университетте зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер жағдайында психологиялық-педагогикалық процестерді модельдеу және болжау, сонымен қатар ғылыми зерттеулер саласындағы білімдерін тереңдету және өзіндік дүниетанымдарын кеңейту, қолдану. тәжірибеде ғылымның соңғы жетістіктері, заманауи ғылыми технологиялар.

  • Код ON5

    Музыкалық және педагогикалық білім беру тарихы мен теориясы саласында кәсіби білімдер кешені қалыптасуда; - музыкалық және педагогикалық білімнің тарихи-теориялық негіздері негізінде болашақ PhD докторлардың кәсіби дайындығы жақсарды; үздіксіз музыкалық педагогикалық жүйенің ерекшеліктері, оның жұмыс істеу заңдылықтары зерттелді; - шығармашылық белсенділік ынталандырылады, болашақ PhD докторларының кәсіби көкжиегі кеңейеді.

  • Код ON6

    Курсты меңгеру нәтижесінде докторант мыс білім беру саласындағы ғылым мен заманауи технологиялардың соңғы жетістіктерін, оның ішінде медиа-білім беру процесінде тұлғаның медиа-құзіреттілігін дамыту технологиясы туралы тыңдаушыларды даярлауға, түрлі ақпараттық және коммуникациялық құралдарды ғылыми және кәсіби қызметке қолдана білуге дағдыландыруы керек.

  • Код ON7

    Пән докторанттың ғылыми - өнертанушылық қызметінің нәтижелерін іс жүзінде қолдануға байланысты қызметті жүзеге асыруға, ЖОО-да музыкалық өнер педагогикасы саласында ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеруге, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдай білуге, оның ішінде ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдай білуге және кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметте нәтижелерді қолдануға мүмкіндік береді.

  • Код ON8

    Докторант осы пәнді оқу нәтижесінде ЖОО - да музыкалық-білім беру үдерісін моделдеу бойынша өзінің барлық компоненттерінің өзара байланысын және бірігуін күшейте отырып, өзіндік мүмкіндіктерін көрсете алады; жоғары музыкалық-педагогикалық білім берудің этномәдени саласының тұтас бейнесін көрсету үшін әр түрлі пәнаралық салалардың мазмұнын біріктіре алады.

Top