Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ МЕДИҚҰЗІРЕТТІЛІК

    Курс медиа-білім беру процесінде докторанттың медиа-құзіреттілігін дамыту технологиясы туралы білімді қалыптастырады; Бұл болашақ кәсіптік қызметке арналған әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық құралдарды зерттеуге, университетте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер жағдайындағы психологиялық-педагогикалық процестерді модельдеуге және болжауға негіз болады. Сонымен қатар, осы курсты оқу барысында докторлық ізденіске соңғы ғылыми жетістіктерді қолдануды жаңартып, докторанттың жеке дүниетанымын кеңейту туралы білімді тереңдету жоспарлануда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • КРЕАТОСФЕРА ЖӘНЕ МУЗЫКАНТ-ПЕДАГОГТЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ

    Курс жоғары кәсіби музыкалық және педагогикалық білім беру саласындағы этномәдени негіздер мен тенденцияларды игеруге бағытталған. Нәтижесінде докторанттар болашақ инновациялық және кәсіби қызметінде шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру үшін музыкалық және педагогикалық ғылымның негізгі тұжырымдамалық этномәдени аппараттарын игереді, сонымен қатар болашақ PhD докторының этномәдени құзыреттілігін алу үшін өздерінің шығармашылық базасын жетілдіру мүмкіндігін сәтті пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • ЛЕКСИКОГРАФИЯ ЖӘНЕ БИБЛИОГРАФИЯ

    Курс ғылым ретінде жалпы және арнайы лексикографияны терең зерттеуге мүмкіндік береді. Докторанттар жалпы және арнайы теориялық лексикография және библиография негіздерімен ғылыми докторлық музыкалық педагогикалық зерттеулердің әмбебап негізі ретінде таныстырылады. Докторлық зерттеудің лексикографиялық аппараттарының негіздерін, оның категориялық, лексикографиялық параметрлерін тәжірибеге бағытталған зерттеу бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯ

    Университеттегі музыкалық білім беру процесін модельдеу мүмкіндіктерін көрсету, оның барлық компоненттерінің өзара байланысын және интеграциясын нығайту; Кәсіби құзіреттіліктерді жетілдіру арқылы болашақ музыкант-ұстаз тұлғасын дамытуға бағытталған музыкалық білімнің үздіксіз жүйесінің тұтас бейнесін көрсететін әртүрлі пәнаралық мазмұнды үйлестірудің ерекшеліктерін зерттейміз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МУЗЫКАЛЫҚ ТАНЫМНЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

    Курс философиялық ойлаудың, оның ішінде музыкалық таным философиясы саласындағы ғылыми-әдістемелік проблемалар туралы ақпарат алу процесін кеңейтеді, музыкалық педагогикалық ғылымның ғылыми теориясының танымдық мәселелері түсіндіріледі; музыкалық білімнің философиялық негіздері мен музыкалық-философиялық ойлаудың сипаттамалары көрсетілген. Докторанттар музыкалық танымның жалпы және арнайы философиясының негізгі ұғымдарымен танысады.Пән PhD докторларын даярлаудың музыкалық-педагогикалық бағыты бойынша докторанттардың ғылыми және сыни ойлауын дамытатын пән ретінде музыкалық таным философиясы туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға ықпал ете��і.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ӨНЕРТАНУ ТАРИХЫ

    Курс музыкалық-педагогикалық білім беру саласындағы докторантуралық зерттеудің әдіснамалық негіздерінің бірі ретінде өнертанудың жалпы және әмбебап проблематикасымен байланысты негізгі ғылыми түсініктер мен санаттарды қалыптастырады. Пәнді оқу ғылыми өнертану білімдерінің трансфері, мүмкіндіктері мен технологияларын меңгеруге, өнердің жалпы теориясының дамуының негізгі кезеңдерін, бейнелеу өнері тарихын меңгеруге және музыкалық өнер педагогикасы мен білім беру саласындағы ғылыми проблематиканы зерттеудегі әр түрлі өнертанушылық әдістерді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТАРИХИ-ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ

    Музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихы мен теориясы саласында кәсіби білім кешені қалыптасады; музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихи-теориялық негіздері негізінде болашақ PhD докторларын кәсіби даярлауы жетілдіріледі; үздіксіз музыкалық-педагогикалық жүйенің ерекшеліктері, оның қызмет ету заңдары зерттеледі;шығармашылық белсенділік ынталандырылады, болашақ PhD докторларының кәсіби ой-өрісін кеңейеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС

    Бұл курс университеттің қазіргі жағдайында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың және жүргізудің қажетті білімі мен дағдыларын игеруге көмектеседі; негізгі философиялық және әдістемелік мәселелерді, оның ішінде түсінуге және талдауға мүмкіндік береді оның дамуының қазіргі кезеңінде университет ғылымында зерттелген пәнаралық сипаттағы нәтижелер және докторлық зерттеушінің кәсіби ғылыми және практикалық қызметінде қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Докторанттардың музыкалық ойлаудың ғылыми-әдіснамалық мәселелері туралы ақпарат алуы, музыкалық-педагогикалық ғылымның ғылыми теориясының танымдық мәселелері түсіндіріледі; музыкалық танымның философиялық негіздері мен музыкалық-философиялық ойлаудың ерекшеліктері көрсетіледі.
  • Докторант музыкалық білімнің жалпы және арнайы философиясының негізін ғылым ретінде игереді. Докторантураның философиялық талдауының нәтижелері зерттелетін құбылыстар туралы объективті тұжырым жасауға және докторлық диссертацияны дайындауда музыкалық білімнің философиялық әдістерін қолдана отырып оларды дұрыс түсіндіруге мүмкіндік береді. Сонымен бірге музыкалық білімнің фундаменталды философиялық категориялары, музыкалық өнер мен білім беру саласындағы философиялық және дүниетанымдық қазіргі ұстанымдар игерілген.
  • Докторант университетте ғылыми жұмыстың лексикографиялық негіздерін ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игереді; зерттелетін ғылыми музыкалық және педагогикалық мәселелердің негізгі лексикографиялық ерекшеліктерін талдау мүмкіндігі оның пәнаралық, докторанттың ғылыми және кәсіби қызметінің нәтижелерін сипаттауда арнайы қолданудағы жаңашылдығы.
  • Курсты игеру нәтижесінде студент келесі құзіреттерге ие болуы керек: университетте зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер жағдайында психологиялық-педагогикалық процестерді модельдеу және болжау, сонымен қатар ғылыми зерттеулер саласындағы білімдерін тереңдету және өзіндік дүниетанымдарын кеңейту, қолдану. тәжірибеде ғылымның соңғы жетістіктері, заманауи ғылыми технологиялар.
  • Музыкалық және педагогикалық білім беру тарихы мен теориясы саласында кәсіби білімдер кешені қалыптасуда; - музыкалық және педагогикалық білімнің тарихи-теориялық негіздері негізінде болашақ PhD докторлардың кәсіби дайындығы жақсарды; үздіксіз музыкалық педагогикалық жүйенің ерекшеліктері, оның жұмыс істеу заңдылықтары зерттелді; - шығармашылық белсенділік ынталандырылады, болашақ PhD докторларының кәсіби көкжиегі кеңейеді.
  • Курсты меңгеру нәтижесінде докторант мыс білім беру саласындағы ғылым мен заманауи технологиялардың соңғы жетістіктерін, оның ішінде медиа-білім беру процесінде тұлғаның медиа-құзіреттілігін дамыту технологиясы туралы тыңдаушыларды даярлауға, түрлі ақпараттық және коммуникациялық құралдарды ғылыми және кәсіби қызметке қолдана білуге дағдыландыруы керек.
  • Пән докторанттың ғылыми - өнертанушылық қызметінің нәтижелерін іс жүзінде қолдануға байланысты қызметті жүзеге асыруға, ЖОО-да музыкалық өнер педагогикасы саласында ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеруге, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдай білуге, оның ішінде ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдай білуге және кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметте нәтижелерді қолдануға мүмкіндік береді.
  • Докторант осы пәнді оқу нәтижесінде ЖОО - да музыкалық-білім беру үдерісін моделдеу бойынша өзінің барлық компоненттерінің өзара байланысын және бірігуін күшейте отырып, өзіндік мүмкіндіктерін көрсете алады; жоғары музыкалық-педагогикалық білім берудің этномәдени саласының тұтас бейнесін көрсету үшін әр түрлі пәнаралық салалардың мазмұнын біріктіре алады.
Top