Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M04120 Мемлекетік және жергілікті басқару в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
ББ мақсаты жоғары оқу орнынан кейінгі сапалы білім алу үшін басқару саласындағы құзыреттілікті және басқару қызметінің әдіснамасын практикада қолдана білуді, қабылданатын басқарушылық шешімдердің тиімділігін арттыру мақсатында кәсіптік қызмет процесінде қойылған мақсаттарға қол жеткізу бойынша нақты басқару шешімдерін қабылдауды қамтамасыз ету болып табылады.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
Оқу мерзімі
1 год
Кредиттер көлемі
60
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M04 Бизнес, басқару және құқық
Дайындық бағыты
7M041 Бизнес және басқару
Білім беру бағдарламаларының тобы
M071 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Организация и планирование научных исследований
    Несиелер: 4

    Танымның теориялық және эмпирикалық әдістері; Ғылыми таным процесі; ҒЗЖ жүргізу және күтілетін нәтижелер; жобалау негіздері; танымның теориялық және эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік қызмет және мемлекеттік басқару (тереңдетілген курс)
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда еңбек ресурстарын басқарудың негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білім алу. Түсінік аппараты. Еңбек ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы әдістері, тәсілдері мен құралдары инвестициялық қызметті мемлекеттік қолдау шараларына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Түсінік аппараты. Теориялық негіздерді және әдістерді, қағидаларды, тұжырымдамаларды меңгеру Стратегиялық жоспарлау. Аумақтық аспектідегі өндірістік күштер мен әлеуметтік инфрақұрылымның барлық элементтерінің заңдылықтары мен принциптері. Мемлекеттің перспективалық дамуын жоспарлаудың әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Танымның теориялық және эмпирикалық әдістері; Ғылыми таным процесі; ҒЗЖ жүргізу және күтілетін нәтижелер; жобалау негіздері; танымның теориялық және эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық әлеуметтану (озық курс)
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мақсаты-студенттердің әлеуметтік механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыру. экономика дамуының резервтері, оларды әлеуметтанулық ғылым тұрғысынан тану тәсілдері, осы білімді нақты процестер мен жағдайларды талдауға қолдану дағдыларын пысықтау. кәсіби қызмет процесінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік басқару Мемлекеттік қызметтің ерекше түрі ретінде әртүрлі нысандарда және әртүрлі әдістермен жүзеге асырылады. Мемлекеттік органдардың жұмыс нысандары деп олардың тіршілік әрекетінің типтік көріністері (сессиялар, отырыстар, кеңестер, конференциялар, жедел шаралар, басқару және т.б. актілерін қабылдау) түсініледі. Басқару қызметінің әдістері деп объектіге басқарушылық әсер етудің тәсілдері (тәсілдері) түсініледі басқару. Әдіс басқару қызметінің мазмұнын білдіреді, ал нысан осы мазмұнды білдіру тәсілі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нарық жағдайында болжау және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Түсінік аппараты. Теориялық негіздерді және әдістерді, қағидаларды, тұжырымдамаларды меңгеру Стратегиялық жоспарлау. Аумақтық аспектідегі өндірістік күштер мен әлеуметтік инфрақұрылымның барлық элементтерінің заңдылықтары мен принциптері. Мемлекеттің перспективалық дамуын жоспарлаудың әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік қызмет жүйесіндегі кадр саясаты (озық курс)
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік қаржыны басқарудың негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білім алу. Фирмаға бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуді қамтамасыз ететін стратегияны әзірлеу. Нарықтық жағдайларда фирманың стратегиясын, фирманың мақсаттары мен міндеттерін, кәсіпорынның ұзақ мерзімді саясатын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми эксперимент негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулердің негізі болашақ магистр-экономистердің зерттеу қабілеттерін анықтау, ашу және дамыту және шығармашылық әлеуетін қалыптастыру мақсатында экономикадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы проблемалар мен жетістіктерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік экономика (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мақсаты-студенттердің экономика дамуының әлеуметтік механизмдері мен резервтері туралы түсініктерін қалыптастыру, оларды әлеуметтанулық ғылым тұрғысынан тануға, осы білімді кәсіби қызмет процесінде нақты процестер мен жағдайларды талдауға қолдану дағдыларын пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    "Шетел тілі (кәсіби)" курсының негізгі мақсаты шет тілінде сөйлеу іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, шетел тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін Болашақ маманның шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқарудағы ұйымдастыру нысандары және бюджеттік процестер (тереңдетілген курс)
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік қаржыны басқарудың негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білім алу. Курстың қысқаша мазмұны: фирманы бәсекелестік артықшылыққа жетуді қамтамасыз ететін стратегияны әзірлеу. Нарықтық жағдайларда фирманың стратегиясын, фирманың мақсаттары мен міндеттерін, кәсіпорынның ұзақ мерзімді саясатын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттардың кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеруі, шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайында кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, менеджмент саласында шешім қабылдау үрдістерін оқып білу, жүйелеу және бекіту, салалық бәсекелестік жағдайында қазіргі заманғы әдістермен және жұмыс тәсілдерімен танысу, өйткені нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру принципті жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы аппаратқа ие жаңа білімдер мен іскерліктермен қаруланған білікті мамандарды дайындауды талап етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-экономикалық болжамдау
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-экономикалық болжамдау ғылымының мәні экономиканың дамуын айқындайтын объективті заңдарды пайдалану мүмкіндіктерін зерделеу, стратегиялық жоспарлаудың, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін, ұлттық экономиканың құрылымдық элементтерін шешудің әдіснамасы мен әдістемесін әзірлеу және жетілдіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық саясат ( озық курс)
    Несиелер: 5

    Курс аясында экономикалық саясаттың мәнін, түрлерін және теориясын ашу; үкіметтік шешімдерді қабылдау процесін; фискалдық, монетарлық, инвестициялық, әлеуметтік, валюталық және мемлекеттік борышты басқару саясатын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Осы бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы:- тарихи оқиғалар мен процестерді талдай және бағалай білу; - ойлау мәдениетін меңгеру, ақпаратты қабылдау, қорыту және талдау, мақсатқа қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті; ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құра білу; көшбасшы болу, жұмысты тиімді жоспарлау және ұйымдастыру, стратегиялық мақсаттар мен басымдықтарды түсіндіру, өкілеттіктерді дұрыс анықтау, сондай-ақ жауапкершілікті бөлу;

  • Код ON2

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: стратегиялық ойлау мен пайымын білу: жаһандық ойлау қабілетін, стратегияны әзірлеу; тиімді шешімдер қабылдау: стратегиялық мақсаттарға сәйкес нақты міндеттер қоя білу және тапсырмалар бере білу, сондай-ақ дәйекті және тиімді шешімдер қабылдай білу; сандық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру; қазіргі қоғам мен экономикалық білімді дамытудағы ақпарат пен ақпараттық технологиялардың рөлі мен мәнін түсіну;

  • Код ON3

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: өзгеріске дер кезінде ден қою үшін тиімді шараларды әзірлеу үшін құзыреттілікке ие болады, осы өзгерістерді талдау және жұмыста жаңа тәсілдерді пайдалану бойынша тиісті ұсыныстар енгізу; ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін табу қабілеті және олар үшін жауапкершілік алуға дайын болуы; ақпаратты алудың, сақтаудың, қайта өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысын меңгеру.; жаһандық компьютерлік желілерде және корпоративтік ақпараттық жүйелерде ақпаратпен жұмыс істеу қабілеті болу;

  • Код ON4

    Осы бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы: ғылым тарихы мен философиясындағы маңызды оқиғаларды, көрнекті ғалымдар мен инженерлердің рөлі мен маңызын талдап көрсете алады; ғылыми білімнің пайда болу бастауын, ғылым мен техника салаларының маңызды бағыттарын қадағалайды; кәсіпкерлік қызмет пен бизнестің ерекшеліктері мен өзіндік процестерін біледі. бизнесті дамытудың экономикалық тиімділігі тұрғысынан басқару ережелерін, экономикалық талдау әдістерін, заңдарды зерттеу кезінде басқару және пайдалану; жаңа жағдайларда зерттеу есептерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді интеграциялау;

  • Код ON5

    Осы бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы: алынған білімді ғылыми зерттеулер контексінде бірегей дамыту және идеяларды қолдану үшін пайдалануды; процестер мен құбылыстарды талдаудың қазіргі концепцияларын, теориялары мен тәсілдерін сыни талдай білуі керек; жалпы мемлекеттік басқарудың және экономиканы мемлекеттік басқарудың теориялық негіздерін меңгеруі тиіс; әлеуметтік саланы дамытуды реттеудің әкімшілік-экономикалық әдістерін тиімді пайдалану бойынша мемлекеттік шаралар жүйесін қолдана білуі тиіс; мемлекеттік қызметшілердің қызметін жоспарлауды ұйымдастырудың мемлекеттік тәсілдерін білуге тиіс.

  • Код ON6

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: өз қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды қолдана білуі; жеке және кәсіби өзін-өзі дамытуға ұмтылуы; жеке қадір-қасиеті мен кемшіліктерін сын тұрғысынан бағалай білуі; өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын білуі, кәсіби қызметті орындауға жоғары уәждемесі болуы; әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді талдау қабілеті болуы; тиімді кәсіби қызметті қамтамасыз ететін деңгейде шет тілдерінің бірін меңгеруі тиіс;

  • Код ON7

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: тарихи оқиғалар мен процестерді талдай және бағалай білу; ойлау мәдениетін меңгеру, ақпаратты қабылдау, қорыту және талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті; ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құра білу; әріптестермен кооперацияға, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті болу қабілеті; іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті болуы: көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер, кеңестер өткізу, іскерлік хат алмасу; әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан басқарушылық шешімдер мен іс-әрекеттердің салдарын ескеруді түсінуі тиіс;

  • Код ON8

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: мемлекеттік және шет тілінде кәсіби қарым-қатынастың қажетті дағдыларын меңгереді. Қазақ және орыс тілдерінде кәсіби жазбаша және ауызша коммуникацияға қабілетті болады; кәсіби міндеттерді орындау үшін қажетті деңгейде шет тілін білу тиіс: ғылыми таным әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын; оқу процесінде магистранттардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын; оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын; көшбасшы болу, жұмысты тиімді жоспарлау және ұйымдастыру, стратегиялық мақсаттар мен басымдықтарды түсіндіру, өкілеттіктерді дұрыс анықтау, сондай-ақ жауапкершілікті бөлуді білуі тиіс.