Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10102 Жалпы медицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Модуль `Кәсіпке кіріспе және жемқорлыққа қарсы негідері`
    Несиелер: 5

    Түлек пәнді оқып, емдеу мекемелерінің типтерін және олардың жұмысының ұйымдастырылу негіздерін атап бере алады, медбикелік үрдістің ұйымдастырылуының теориялық негіздерін жіктейді, науқастың күтімі бойынша дағдыларын көрсете алады, пациенттермен, олардың туысқандарымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынасында этикалық стандарттарды сақтай отырып, базалық және арнайы коммуникативті дағдыларды пайдалана алады. Білім алушы құқықтық, этикалық, антикоррупциялық принциптерді қолдана отырып, дәрігер мен пациенттің іс-әрекетін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық химия
    Несиелер: 3

    Түлек пәнді оқып, адам организмі мен қоршаған ортаны зерттеуге ғылыми көзқарасын қамтамасыз ету үшін медициналық химия білімдерін пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, сонымен бірге, тірі организмде болып жатқан маңызды биохимиялық үрдістер мен әртүрлі теңдіктердің химиялық және физико-химиялық аспектілерін негіздей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық биофизика
    Несиелер: 3

    Түлек пәнді оқып, пациентке бағытталған сапалы ем қамтамасыз етуде медициналық физика білімдерін (медицинада қолданылатын адамға әсер етуші физикалық факторлар, аспаптар, жабдықтар) пайдаланып, медициналық қызмет атқара алады; аурулар диагностикасының ерте кезеңінде заманауи аспаптарды пайдалана отырып, функциональды зерттеу әдістерінің (ЭКГ, ЭЭГ, спирография, вискозиметрия, реография, интроскопия, УЖЖ, электрофорез) нәтижелерін талдай алады, медицина саласында IT – технологияларды пайдалана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық және жасушалық биология, медициналық генетика
    Несиелер: 6

    Түлек пәнді оқып, генді, хромосомды және геномды деңгейлерде тұқымқуалаушылық материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын бейнелей алады; тұқымқуалаушылық өзгергіштік туындау себептері мен механизмдері және оның туа пайда болған даму ақаулары мен тұқымқуалаушылық патологиялардың қалыптасуындағы рөлін түсіндіре алады; молекулярлы-биологиялық және генетикалық терминологияларды үш тілді атай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модуль «Морфология»
    Несиелер: 10

    Түлек пәнді оқып, биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін: анатомиялық препараттардан мүшелерді, құрылым детальдарын, денеден мүшелердің орналасуын анықтап, көрсете алады; мүшелер мен жүйелердің анатомо-гистологиялық заңдылықтарын талдап, бұлшық ет, фасциялар, ірі тамырлар және нервтерді даралап бөлу дағдыларын игере алады,ауруларды диагностикалау және алғашқы көмек беру мен пациентке бағытталған сапалы ем қамтамасыз етуде кезеңінде лабораторлық зерттеу (заманауи аспаптарды пайдаланып, микроскоптық субмикроскоптық деңгейде организм құрылымын ажыратып, сипаттау) нәтижелерін талдай алады; командада тиімді жұмыс жасау дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология 2
    Несиелер: 5

    Түлек пәнді оқып, сапалы емді қамтамасыз етуде биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін (әртүрлі жаста организмнің анатомиялық, гистологиялық құрылымын, олардың негізінде жатқан физиологиялық үрдістерді, тұқымқуалаушылық патологияларды) пайдалана отырып медициналық қызмет атқара алады; ең кең тараған аурулар диагностикасындағы лабораторлық және функционалдық зерттеу нәтижелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Анатомия 2
    Несиелер: 6

    Адам анатомиясы және топографиялық анатомия туралы білімнің организм ретінде қалыптасуы макро- және қазіргі заманғы жетістіктерге негізделген бүкіл және жеке органдар мен жүйелер микроскопия Алынған білімді басқаларды кейінгі оқуда қолдану дағдылары іргелі және клиникалық пәндер, сонымен қатар болашақ кәсіби дәрігердің қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль «Иммундық жауап және инфекция» (Жалпы иммунология, Микробиология вирусологиямен)
    Несиелер: 9

    Түлек модульді оқып, биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін (әртүрлі жастық кезеңдерде иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, иммунопатологиялық үрдістер мен дені сау организмнің туа пайда болған және адаптивті иммунитетінің эффекторлы механизмдерін, иммунопрофилактика және иммунотерапия ) пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; иммунодиагностика әдістерінің нәтижелерін талдайды, пациентпен кәсіби қарым қатынас қалыптастырады, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль «Денсаулық және сыртқы орта» (Жалпы гигиена, эпидемиология, қоғамдық денсаулықсақтау)
    Несиелер: 6

    Модульді оқып, студент аурулардың этиологиясын түсіну үшін эпидемиологиялық зерттеулер дизайнін, популяциялардағы аурушаңдықты сипаттаулармен эпидемиологиялық зерттеулер әдістерін және принциптерін көрсете алатын болады. Қауіптіліктерді анықтаудың, факторлар мен ауру ақырының арасындағы ассоциациялардың бар екендігін анықтаудың сандық мөлшерлерін талдай біледі, деннің саулығы мен аурулар кезіндегі әлеуметтік және мінез-құлықтық факторлардың рөлі және санитарлық жағдайлар туралы білімдері мен түсініктерін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физиология
    Несиелер: 9

    Студенттердің бүкіл организмнің тіршілігі туралы жүйелі білімін қалыптастыру оның жеке бөліктері, негізгі заңдары және олардың механизмдері туралы бір-бірімен және қоршаған орта факторларымен өзара әрекеттесу кезінде реттеу туралы қолданылатын клиникалық және физиологиялық зерттеу әдістерінің физиологиялық негіздері функционалды диагностика және адамның интегративті қызметін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Түлек пәнді оқып, биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін: сапалы ем қамтамасыз етуде сыртқы орта әсерінен су алмасуының, қышқылды-сілітілі жағдайының биохимиялық және физиологиялық нормаларын пайдаланып, медициналық қызметпен айналыса алады; IT – технологияларын қоланып, ең кең тараған аурулардың диагностикасында лабораторлық және функциональдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Фармакология
    Несиелер: 7

    Түлек пәнді оқып, әртүрлі жаста дәрілік заттардың фармкоррекциясы, фармакокинетикасы, фармокодинамикасын пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, жалпы ауруларға науқастарға бағытталған медициналық көмек көрсетуге арналған негізгі дәрілік топтардың қарсы көрсетілімдері мен жанама әсерлерінің талдайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль «Хирургия негіздері және топографиялық анатомия» (жалпы хирургия және оперативті хирургиямен топографиялық анатомия)
    Несиелер: 7

    Түлек модульді оқып, клиникалық ғылымдар бойынша білімдерін (этиопатогенез, морфология, диагностика, клиника, радиологиялық семиотика, жалпы хирургия) пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдай алады; кәсіби міндеттерін тиімді атқару үшін командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль «Ішкі аурулар диагностикасы» (клинико-лабораторлық диагностика, визуальды диагностика)
    Несиелер: 6

    Түлек модульді оқып физикалды және лабораторлық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдай алады; зерттеулерге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау. Науқастарды радиациялық зерттеу әдістеріне дайындау және орналастыру; кәсіби міндеттерін тиімді атқару үшін командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 4

    Түлек пәнді оқып балалық шақтығ әр кезеңдерің ерекшелейді, баланың дене дамуын зерттейді. Тыныс алу, жүрек-қан тамыр, ас қорыту, эндокриндік, жүйке жүйелерінен аурулары бар науқас балаларды жалпы қарау, сұрастыру, пальпация, перкуссиялау жүргізеді. Науқастармен және олардың отбасыларымен тиімді өзара қарым қатынас сақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Патологиялық анатомия
    Несиелер: 9

    Түлек пәнді оқып, биомедициналық және клиникалық ғылымдар бойынша білімдерін макро- және микроскопиялық деңгейде тіндер мен мүшелердегі патологиялық процестерді талдай алады (тыныс алу, жүрек-тамыр, асқорыту, жыныс зәр шығару жүйелері, гемопоэз; эндокриндік жүйе; жүйке жүйелерін зерттейді)

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 7

    Түлек пәнді оқып сапалы емді қамтамасыз етуде клиникалық ғылымдар бойынша білімдерін қалыптастырып, жалпы қараудың деректерін түсіндіру, ересектердегі симптомдар мен синдромдарды тізімдеу, алғашқы диагнозды қою және тексеру, пациентпен, оның жанұясымен тиімді өзара әрекеттесу, командада жұмыс жасау, қауіпсіз медициналық көмек көрсету үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Патологиялық физиология
    Несиелер: 10

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, ағзадағы патофизиологиялық процестердің этиологиясы мен патогенезі туралы білімді қолданып қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль «Ғылыми зерттеулер негіздері» (ғылыми менеджмент, дәлелді медицина биоэтикамен, биостатистика)
    Несиелер: 9

    Түлек модульді оқып, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру дағдыларын, әдістерін (жоспарлау, мақсаты мен міндеттері, дизайн/әдіс таңдауы, орындаудың күнтізбелік жоспары, анализ, талдау, шешімдер, зерттеу нәтижесі бойынша есеп жазу және презентация жасау) пайдалана алады, медициналық ақпарат жүйесінде жұмыс жасау дағдылары мен ақпараттарды іздеу және сыни талдау үшін медицина саласындағы IT-технологияларды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 4

    Түлек пәнді оқып туберкулездің негізгі клиникалық формаларын, пациенттерді амбулаториялық негізде қарау алгоритмін және балалардағы, жасөспірімдердегі және қарттардағы туберкулез ауруының сипаттамаларын білу негізінде медициналық қызметпен айналыса алады. Профилактиканы жүргізе алады және заманауи диагностика мен дәлелді практика қағидаттарына негізделген тиісті ем тағайындай алады; әріптестерімен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 3

    Түлек пәнді оқып балалардағы хирургиялық ауруларды емдеу тактикасы туралы білімге негізделген медициналық қызметпен айналыса алады. Туа біткен ақаулар, іріңді-септикалық аурулар, қаңқа, кеуде және іш қуысы мүшелерінің жарақаттары, баланың өміріне қауіп төндіретін жоспарланған хирургиялық ауруларды консервативті және хирургиялық емдеу. Хирургиялық араласудың жаңа технологияларын (эндоскопиялық, лазерді қолдану және т.б.), диагностиканың, емдеудің және балаларды сауықтырудың жаңа әдістерін зерттеуге арналған басымдықты зерттеулерді талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль «Акушерлік және гинекология» (акушерлік, гинекология онкогинекологиямен)
    Несиелер: 10

    Түлек модульді оқып, биомедициналық және клиникалық ғылымдар бойынша білімдерін (репродуктивті жүйенің негізгі клиникалық симптомдарын, радиологиялық семиотиканы, аурулардың диагностикасын, алдын алуы және емінің принциптерін) пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, клинико-функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдай алады; командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль `Ішкі аурулар` (Аллергология, пульмонология, кардиология, эндокринология, гастроэнтерология, ревматология, нефрология, гематология)
    Несиелер: 10

    Түлек пәнді оқып, терапиялық тәжірибедегі негізгі клиникалық синдромдардың ажырату диагностикасын жүргізе отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, ең кең тараған және экологиялық факторлардың әсерінен туындаған аурулардың ерте диагностикасындағы лабораторлық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдай алады, ақпаратты сыни талдау үшін медицина саласындағы IT – технологияны пайдалана алады; командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Балалар аурулары
    Несиелер: 6

    Түлек пәнді оқып, этиопатогенез, клиника, клинико-лабораторлық және аспаптық диагностика бойынша білімдерін пайдаланып, медициналық қызметпен айналысады, ең кең тараған балалар ауруларында тиімді ем тағайындау, алғашқы көмек, шұғыл медициналық көмек көрсете алады. Балалар денсаулығын қорғау саласындағы мәселелерді түсінеді (кең тараған аурулардың алдын алу және хабардар ету).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль «Хирургиялық аурулар» (хирургиялық аурулар, урология, ортопедиямен травматология, отоларингология)
    Несиелер: 13

    Түлек модульді оқып, хирургиялық аурулар, лор патологиялары, травматология мен ортопедия, офтальмологиядағы аурулардың этиопатогенезі, клиникалық көріністері, клинико-лабораторлық, аспаптық зерттеу, ажырату диагностикасы бойынша білімдері мен дағдылары негізінде медициналық қызметпен айналыса алады; дәлелді тәжірибе принциптері мен әдістеріне сүйене отырып,диагноз қою, адекватты консервативті немесе хирургиялық емді тағайындау дағдыларын игере алады; командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Infectious Diseases with dermatovenerology
    Несиелер: 6

    Түлек кең тараған жұқпалы аурулар, тері аурулары, жыныс жолдарымен жұғатын аурулардың этиопатогенезіғ клиникасы бойынша білімдерін пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; эпидемияға қарсы шараларды жүргізе алады, дәлелді медицина принциптеріне сай иммунодиагностика нәтижелерін талдай алады; тұрғындардың денсаулығын қорғау саласындағы мәселелерді (алдын алу және хабардар ету) түсіне алады; заманауи диагностика және дәлелді медицина принциптері негізінде тиімді ем тағайындай алады; командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Балалар инфекциясы
    Несиелер: 4

    Түлек пәнді оқып жұқпалы аурулары бар балаларды госпитализациялау ережелерін, алдын-алу принциптерін, жұқпалы аурулары бар балаларға күтім жасауды білуге негізделген медициналық қызметпен айналыса алады. Балалардағы жедел ішек инфекциясы. Балалардағы әуедегі инфекциялар. Менингококк инфекциясы. Балалардағы экзантемалық инфекциялар. Балалардағы зооноздар. Балалардағы гельминтоз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Клиникалық фармакология
    Несиелер: 3

    Оқу аяқталғаннан кейін түлек клиникалық практикада дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді ұйымдастыру туралы білімге негізделген медициналық қызметпен айналыса алады, сонымен қатар кең таралған ауруларды емдеу үшін дәрі-дәрмектерді таңдау мен қолдануға клиникалық және фармакологиялық тәсілдерді қолданады. Жас ерекшеліктерін ескере отырып және жүкті әйелдерде препараттарды тағайындау стратегиясын анықтайды. Коморбид жағдайларды зерттейді. Дәлелді медицина тұрғысынан клиникалық тәжірибеде полипрагмазия мәселесін шешудің клиникалық және фармакологиялық тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль «Жедел және шұғыл жәрдем негіздері» (Жедел және шұғыл медицина, апат медицинасы)
    Несиелер: 7

    Оқу аяқталғаннан кейін студент төтенше жағдайлар кезінде пациентке тиімді кеңес бере алады, төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі Триаж жүйесін қолдана отырып науқастарды сұрыптай алады, ауруханаға дейінгі кезеңде жедел көмек көрсете алады, пациенттермен және олардың отбасыларымен, сондай-ақ әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады. Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және сапалы медициналық көмек көрсете алады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль «Неврология және наркологиямен психиатрия» (неврология, наркологиямен психиатрия)
    Несиелер: 9

    Түлек модульді оқып, ургентті жағдайлардың этиологиясы, патогенезі, клинико-лабораторлық және аспаптық зерттеу диагностикасы бойынша білімдерін пайдалана отырып, нормативті-құқықтық аспектілерді ескере отырып, клиникалық ғылымдар бойынша білімдерін (жастық ерекшеліктеріне сай патологияларда жоғары жүйке қызметі мен сенсорлық жүйенің қызметінің жалпы принциптерін,экспериментальды-психологиялық зерттеулерді, психофармакотерапия) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; кәсіби міндеттерін тиімді атқару үшін командада жұмыс жасап, пациентпен қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль «Жалпы дәрігерлік практика негіздері» (ЖПД жұмысындағы ішкі аурулар, ЖПД жұмысындағы балалар аурулары, ЖПД жұмысындағы акушерство және гинекология, ЖПД жұмысындағы хирургиялық аурулар)
    Несиелер: 10

    Түлек пәнді оқып денсаулық сақтау саласы мен АМСК құрылымы және қызметтерін көрсете алады, дәлелді медицина негіздерінде АМСК кезеңінде медициналық көмек көрсету үрдісін ұйымдастыра алады, ЖПД жұмысындағы денсаулық сақтау саласындағы электронды жүйелерді қолдана алады, базалық және арнайы коммуникативтідағдылар қолдану арқылы пациентке тиімді кеңес бере алады, ЖПД тәжірибесіндегі қолданыстағы және кең тараған алдын алу шараларын қолдана алады, кең тараған ауруларды жынысы мен жасына байланыссыз диагностикалау, диагностика жоспарын және тиімді ем жасай біледі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль «Медицинадағы құқықтық қатынастар және коммуникативтік дағдылары»: (медициналық құқық, сот медицинасы, арнайы жағдайларда коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 6

    Оқу аяқталғаннан кейін студент тергеу және сот органдарының практикалық қызметінде туындайтын мәселелерді шешу үшін медициналық және биологиялық білімдерін қолдана алады. Науқаспен, оның отбасымен әр түрлі этикалық қиын жағдайларда негізгі және арнайы қарым-қатынас дағдыларын қолданып тиімді қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль «Онкология және лабораторлы диагностика» (онкология және радиология, онкологиялық лабораторлы диагностика)
    Несиелер: 7

    Оқу соңында студент ерте онкологиялық диагностика жүргізе алады, онкологиялық патологиясы бар науқастарды емдеуде қолданыстағы халықаралық және ұлттық ұсыныстарды орындай алады, пациенттермен, отбасыларымен және денсаулық сақтау саласының басқа мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады, ақпаратты іздеу мен сыни тұрғыдан талдау үшін медицина саласында IT-технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Клиникалық иммунология
    Несиелер: 3

    Оқу аяқталғаннан кейін студент аурулардың иммунологиялық механизмдерін талдай алады, дәлелді медицина принциптеріне сәйкес кең таралған алдын алу шаралары бойынша халықаралық және ұлттық ұсыныстарды орындай алады. Науқастардың қауіпсіздігіне негізделген фармакологиялық емдеу әдістерін қолданады, ақпаратты іздеуде және сыни тұрғыдан талдауда IT технологиясын қолданады. Ғылыми жұмыстарды жоспарлап өткізеді

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON1

    Адам организмінің қалыпты және патологиялық құрылымы мен қызмет етуінің молекулярлы негіздерін, механизмдерін талдау;

  • Код ON2

    Денсаулық пен аурулар дамуының негізгі биологиялық, мінез-құлықтық және әлеуметтік факторларын ажырату

  • Код ON3

    Жоғары этикалық мінез-құлықтық стандарттарды сақтай отыра, базалық және арнайы коммуникативті дағдыларды пайдалана отырып, пациенттерге тиімді кеңес беру;

  • Код ON4

    Медицина саласындағы ең кең тараған алдын алу шаралары туралы қолданыстағы халықаралық және ұлттық ұсыныстарды ендіру;

  • Код ON5

    Өздерінің деңгейлерін үздіксіз дамыта отырып, дәлелді медицина принциптерінің негізінде аурулардың диагностика және емдеу әдістерін қолдану;

  • Код ON6

    Қауіпсіз және сапалы медициналық көмек қамтамасыз ету мақсатында денсаулық сақтау саласындағы әріптестерімен, пациенттермен, олардың отбасымен тиімді өзара қатынас жасау;

  • Код ON7

    Кең тараған ауруларда пациентке-бағытталған күтімді қамтамасыз ету үшін медициналық білімдерін, клиникалық дағдыларын және кәсіби құндылықтарын интеграциялау;

  • Код ON8

    Ақпаратты іздеу және сыни талдау үшін медицина саласындағы IT – технологияларды қолдану. Ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және іске асыру;

Top