Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10102 Жалпы медицина в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «6B10102 - Жалпы медицина» пәнінің мақсаты - тез өзгеретін қазіргі әлемде медицинамен айналысуға қабілетті, тағылымдама бағдарламасы бойынша оқуға және оқуға дайын құзыретті және ғылыми білімді клиникалық дәрігер дайындау. Түлектердің жеке азаматтардың және қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес медицина саласында жұмыс істей алатын ғылыми негізделген және әлеуметтік жауапты маман ретінде дамуына баса назар аударылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Тіршіліктің құрылымдық негіздері (химиялық, жасушалық, ұлпалық деңгейлер)
    Несиелер: 7

    Модуль аясында тірі ағзада болатын, онда тіршілік етуге қызмет ететін және тіршіліктің көрінісі болып табылатын процестердің жиынтығы зерттеледі. Метаболизм және гомеостазды сақтау қарастырылады. Организмнің негізгі тіндері мен жүйелерінің жұмысының негізгі гистологиялық және физиологиялық сипаттамалары мен заңдылықтары, сыртқы орта әсер еткен кезде оларды реттеу және өзін-өзі реттеу; органдардағы және олардың құрылымдық элементтеріндегі функционалды және қорғаныш-бейімделушілік өзгерістер; организмнің ішкі ортасының салыстырмалы тұрақтылығын сақтайтын функционалды жүйелерді ұйымдастыру; физиологиялық процестердің ��рекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бақылау және реттеу . Жүйке жүйесі, сезім мүшелері, эндокриндік жүйе
    Несиелер: 6

    Нормативті-құқықтық жүйенің анатомиялық -ағзалық үзілістерін жүргізу. Клиникалық-физиологиялық әдістері және физикалық жүйенің құрылымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу процесінің аясында студенттер кәсіпкерлік туралы білімнің негізін қалайды, жеке бизнесті ұйымдастыру және қайта құру туралы, жеке бизнес құру процесі, бизнес-жоспар құру, жеке кәсіпкерлікті қаржыландыру және салық салу сияқты түсініктермен танысады. Сонымен қатар студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет сияқты ұғымдармен танысады және сыбайлас жемқорлық туралы қазіргі заманғы құбылыс ретінде және оның тарихи тамырлары туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қозғалыс және қолдау. Тірек-қимыл жүйесі
    Несиелер: 6

    Тірек-қимыл жүйесі, қанайналым, иннервация және лимфоайналымның анатомиялық қызметін қарастырады. Тірек-қимыл жүйесінің және физиологиялық механизмдердің гистологиясы, тірек қимыл жүйелердің тіршілік әрекеті, реттелуі және клиникалық-физиологиялық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми ойлау негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми ізденіс жайлы ақпарат беріледі. Эссе, резюме, аннотация, реферат құрастыру, картотека, каталог, библиографиялық көрсеткіштерді қолдана отырып, мәселе бойынша әдебиет мәліметтерін жинау дағдысы үйретіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медицинадағы биостатистика
    Несиелер: 3

    Бұл пән халықтың денсаулығы көрсеткіштерін талдаудың статистикалық әдістерін зерттеуге және зерттеу нәтижелерінің статистикалық маңыздылығын бағалауға, сондай-ақ қауіп-қатер факторларының қоғамдық денсаулыққа әсерін бағалау әдістерін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмірдің жалғасуы. Репродуктивті жүйе. Генетика.
    Несиелер: 7

    Пән адам ағзасының репродуктивті жүйесінің құрылымы мен қызметіне, онтогенезге әр түрлі гендердің қатысуы жайлы сұрақтарға арналады. Жыныс саралауының деңгейі талқыланады: генетикалық, гаметті, гонадалық, соматикалық (морфологиялық), психикалық, әлеуметтік, азаматтық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы патология
    Несиелер: 6

    Жалпы патологиялық процесстер мен жағдайлар туындауының жалпы заңдылығы, құрылымдық негізінің және морфогенетикалық механизмдерінің дамуы оқытылады. Ауру негізінде жатқан типтік патологиялық процесстер қарастырылады: дистрофия, некроз, атрофия, қан және лимфа айналымының бұзылуы, қабыну, аллергия, дене температурасының жоғарлауы, гипоксия, шок, стресс, ісіктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортамен алмасу. Тыныс алу және ас қорыту жүйелері.
    Несиелер: 7

    Пәнде тыныс алу және ас қорыту жүйелерінің құрылымы мен қызметінің сұрақтары, морфозизиологиялық және гистологиялық сұрақтар және клиникалық-физиологиялық бағалау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортамен алмасу. Зәр шығару жүйесі , метаболизм және энергетика
    Несиелер: 7

    Зәр шығару жүйесінің физиологиялық және биохимиялық процесстері, анатомиялық құрылысы оқытылады. Қызметтік ерекшеліктері және оларды бағалау әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтану
    Несиелер: 3

    Әлеуметтану курсы оқушыларды қоғамның әлеуметтік зерттеуімен таныстыру үшін арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сұйықтықтар және тасымалдау. Жүрек-тамыр, лимфа және имуннды жүйелер.
    Несиелер: 7

    Жүрек-тамыр, лимфа және имуннды жүйелердің анатомиясы, қан айналымы, иннервациясы және лимфа айналымы оқытылады. Осы мүшелердің гистологиясы, олардың жұмысы мен реттелуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдері, оларды бағалау әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тыныс алу жүйесі. Аурулардың механизмдері
    Несиелер: 6

    Диагностика әдістері мен фармакотерапия принциптерін ескере отырып, тыныс алу жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сау бала курсы.
    Несиелер: 6

    Пәнде сау балалар дамуының, тамақтануының және күтімінің ерекшеліктерін ескере отырып, өсіп келе жатқан сау баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері жайлы заманауи ақпарат келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүрек-тамыр жүйесі. Аурулардың механизмдері
    Несиелер: 8

    Жүрек-тамыр жүйесінің патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады. Сонымен қатар ағзаның осы жүйесіндегі патологиялық бұзылыстардың диагностика әдістері мен қолданылатын дәрілік препараттардың негізгі топтары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қан жасау жүйесі. Аурулардың механизмдері.
    Несиелер: 5

    Қан жасау жүйесінің патоанатомиялық және патофизиологиялық ерекшеліктері көрсетілген. Мүшелер жағдайын бағалай отырып, диагноз қою тәсілдері және фармакотерапия принциптері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эндокринді жүйе. Аурулардың механизмдері.
    Несиелер: 5

    Бұл пән аясында эндокринді жүйе мүшелерінің В патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады. Визуалды диагностика және дәрілік заттардың негізгі топтары жайлы ақпарат келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесі. Аурулардың механизмдері.
    Несиелер: 6

    Әр түрлі аурулар кезіндегі жүйке жүйесінде патологиялық өзгерістер пайда болуының негізгі механизмдері көрсетілген. Мүшелер жағдайын бағалай отырып, диагноз қою тәсілдері және фармакотерапия принциптері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу менеджменті
    Несиелер: 6

    «Ғылыми зерттеулер менеджменті» пәні болашақ мамандарға ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға арналған. Өз бетінше ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу үшін білімді жүйелеу, кеңейту және шоғырландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ас қорыту жүйесі. Аурулардың механизмдері.
    Несиелер: 6

    Әр түрлі аурулар кезіндегі ас қорыту жүйесінде патологиялық өзгерістер пайда болуының негізгі механизмдері көрсетілген. Мүшелер жағдайын бағалай отырып, диагноз қою тәсілдері және формакотерапия принциптері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зәр шығару жүйесі. Аурулардың механизмдері.
    Несиелер: 6

    Диагностика әдістері мен фармакотерапия принциптерін ескере отырып, зәр шығару жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тірек-қимыл жүйесі. Аурулардың механизмдері.
    Несиелер: 4

    Пән аясында қаңқа сүйектерінің, буындардың, синартроздар мен бұлшықеттердің патологиялық анатомиясының, патологиялық физиологиясының ерекшеліктері қарастырылады. Визуалды диагностика және дәрілік заттардың негізгі топтары жайлы ақпарат келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ересектердің денсаулығы модулі
    Несиелер: 18

    Оқу үрдісі аясында дифференциалды диагноз қою әдістері және жүрек-тамыр және бронхопульмональды жүйенің негізгі ауруларын емдеудің оңтайлы әдістері ұсынылған. Оқыту осы аурулар тобының көптеген клиникалық көріністер: кеудедегі ауырсыну синдромдары, артериялық гипертензия, жүрек аймағындағы күңкіл, аритмия, эдематозды синдром, асцит, өкпе тінінің тығыздалуы, тыныс алу жеткіліксіздігі және тұншығу т.б. қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хирургиялық жағдайлар мен араласулар модулі
    Несиелер: 10

    Дифференциалды диагнозды және хирургиялық және дәрілік емдеу режимдерін таңдауды ескере отырып, хирургиялық аурулар мен араласулар ұсынылған. Синдромдар қан кету, іштің ауыруы, дизурия, ішек өтімсіздігі, артериялар мен тамырлардың созылмалы жойылатын аурулары және хирургиялық инфекциялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әйелдер денсаулығы
    Несиелер: 10

    Осы пән бойынша білім беру осы аурулар тобының көптеген клиникалық көріністерінің арасындағы бағдарға негізделген. Ақтау синдромы, әйелдердегі жамбас ауруы, бедеулік, дисменорея және жыныс мүшелерінің қан кету аменореясына дифференциалды диагноз қойылады. Физиологиялық жүктілік пен босануды басқару ескеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми жоба
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік ғылыми жобаны әзірлеу және дайындау қарастырылған, оның ішінде кең таралған әлеуметтік маңызы бар аурулар туралы мәселелер қамтылады. Оқыту кәсіби құзіреттіліктің қалыптасуына және оқушының жеке басының дамуына әкеледі. Өз жобаңыздың мәліметтерін ұсыну дағдылары

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педиатриядағы негізгі патологиялық жағдайлар модулі
    Несиелер: 12

    Пән неонатальды кезеңдегі негізгі ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін зерттеуге негізделген. Тренинг негізгі синдромдарға дифференциалды диагноз негізінде: орталық жүйке жүйесінің перинаталды патологиясы, сарғаю, анемия және геморрагиялық синдром, тері аурулары, тері астындағы тіндер, кіндік және кіндік жаралар, жаңа туылған нәрестелердегі тыныс жолдарының инфекцияларымен, ішілік инфекциялармен, асқазан-ішек жолдары аурулары, неонатальды кезеңде ішек жолдары қарастыру. Салмағы өте төмен және салмағы аз шала туылған нәрестелерді емдеу бөлек қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психикалық денсаулық және неврология
    Несиелер: 5

    Тренинг аясында адам денсаулығы және физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулықтың алдын-алу туралы білім жүйесі қалыптасуда. Табысты кәсіби іс-әрекетке, адамның салауатты өмір салтына деген қажеттілігін қалыптастыру үшін терең медициналық және психологиялық білім мен дағдылар бар. Сондай-ақ, пациенттерді басқару схемалары мен терапия принциптерін түсінуді ескере отырып, психикалық денсаулығының 6 метрлік бұзылуымен байланысты негізгі патологиялық жағдайлар қарастырылады. Неврологиялық бұзылулар, мидың, жұлынның, бас сүйек нервтерінің, перифериялық нервтердің, жүйке тамырларының, вегетативті жүйке жүйесінің, нерв-бұлшықет түйіндерінің және бұлшық еттердің аурулары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасын жоспарлау бойынша кеңестер
    Несиелер: 4

    Пәнде жүктілікті жоспарлау сұрақтары, болашақ ата-аналармен кеңесу кезеңдері мен әдістері, алдағы жүктілікке дайындық, ананы қорғау кезеңдері зерттелген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Клиникалық биохимия
    Несиелер: 4

    Бұл курс патологиялық жағдайдағы биохимиялық параметрлердің өзгеруін, олардың түсіндірмелері мен клиникалық маңыздылығын зерттеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Клиникалық онкология негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасындағы онкологиялық қызметті ұйымдастыру және қызмет ету принциптері, жаңадан диагноз қойылған қатерлі ісіктері бар науқастар үшін есепке алу және есептік құжаттама, қатерлі ісік ауруларының алдын-алу принциптері берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Медиация
    Несиелер: 4

    Дауларды баламалы шешудің (ADR) технологияларының бірі осы жанжалға бейтарап, бейтарап, мүдделі емес үшінші тараптың қатысуымен зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ультрадыбысты және функционалды диагностиканың негіздері
    Несиелер: 4

    Қалыпты және әртүрлі патологиядағы құрылымды, клиникалық белгілерді, ультрадыбыстық және функционалды диагностиканы білу.Түрлі терапиялық аурулардың ультрадыбыстық анатомия мен функционалдық сынақтардың өзгеруіне әкелетінін түсіндіріңіз. Дифференциалды диагнозды жүргізу үшін қолда бар білімдерді қолдану, әртүрлі патологияларды зерттеу жоспарын құру. Зерттеу нәтижелерін түсіндіріп, клиникалық диагнозды көрсетіңіз. Әр түрлі патологиялар бойынша диагнозды шешуге негіздеп, науқас және оның туыстарымен әңгіме құру. Пациенттермен және әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде қарым-қатынас дағдыларын көрсету. Ультрадыбыстық және функционалды диагностикада өз бетінше шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Хирургиялық техниканың негіздері
    Несиелер: 4

    Пән хирургиялық құралдар, хирургиялық операциялар, хирургиялық араласу әдістері туралы, диагностикалық, терапевтік немесе қалпына келтіру мақсаты бар мүшелер мен тіндерге механикалық әсер ету тәсілдері туралы айтады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Клиникалық электрокардиография
    Несиелер: 4

    6-деңгейдегі және әр түрлі ырғағы мен өткізгіштігінің бұзылуымен ЭКГ-ны декодтау мәселелері, сондай-ақ экстракардиальді араласулар егжей-тегжейлі зерттелген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе. Коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 3

    Жалпы практика дәрігерімен тұлғааралық қарым-қатынас және пациенттерге кеңес беру принциптері зерттелген. Науқасқа бағытталған қарым-қатынас стилі

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Тамақтану негіздері және клиникалық тамақтану
    Несиелер: 4

    Асқорыту жүйесінің жұмысы туралы материалды зерттеу, адамның энергия құндылығы, макро- және микроэлементтер мазмұны тұрғысынан рационды және теңдестірілген тамақтануға жету мәселелеріне назар аударады; Тамақтанудың ғылыми теориялары мен тұжырымдамалары қарастырылады. Медициналық тамақтанудағы негізгі диеталарға сипаттама беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • БМСК жедел жәрдем бөлмесі
    Несиелер: 8

    Жедел және жедел жәрдем қызметін ұйымдастыру ұсынылған. Төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі тетік жүйесі. Жедел медициналық көмектің негізгі синдромдарына жедел көмек көрсету алгоритмдері жан-жақты зерттелген. Тренингке ЖКМК командаларымен саяхаттау және теориялық білімдерін практикада қолдану жатады. Сонымен қатар, клиникалық тапсырмалар мен жағдайлар талданады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 4

    Қылмысты тергеу , соттың тәжірибелік қызметінде туындаған сұрақтарды шешуде медициналық және биологиялық білімді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Соматикалық патологияның тері көріністері
    Несиелер: 4

    Тәрбие терідегі және оның қосымшаларындағы әртүрлі соматикалық аурулардың жиі кездесетін түрлерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қысыл-таяң, жағдайлардағы терапия
    Несиелер: 4

    Ересектер мен балалардағы негізгі патологиялық синдромдар мен қысыл-таяң жағдайларды диагностикалау және қарқынды терапия принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Госпитальдық хирургияның симмуляциялық курсы
    Несиелер: 4

    Пән хирургиялық (хирургиялық) әдіспен емделетін өткір және созылмалы ауруларды оқиды.Оқыту практикалық дағдылар орталығында өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе. ЖТД тәжірибесіндегі ішкі аурулар
    Несиелер: 4

    Студенттерге жасына және жынысына қарамай, ішкі ағзалардың жиі кездесетін аурулары бар науқастарға амбулаториялық негізде және үйде білікті медициналық көмек көрсету үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды алу. Диагностика алгоритмдері, дифференциалды диагноз, жіктеу, хаттама және емдеу тактикасы, негізгі ішкі ауруларды қалпына келтіру және алдын-алу. Популяцияда алғашқы, екінші және үшінші аурудың алдын-алу мәселелері

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Отбасы дәрігерінің тәжірибесіндегі әйелдердің репродуктивті денсаулығы
    Несиелер: 6

    Студенттер жүктілік пен контрацепцияны жоспарлау, өмірдің әртүрлі кезеңдерінде жоспарлау, босану ұрпақты болу денсаулығын сақтау, қалпына келтіру, ұрпақты болу жүйесінің функционалды және органикалық ауруларының алдын алу бойынша кеңес алады, жүктілік диагнозы, екі қолмен вагинальды зерттеу, қынаптық үлгіні енгізу, қарау туралы білімдер алады. жатыр мойны каналының жағындылары, сыртқы акушерлік тексеру, жүрек соғысының бағасын білу т.б.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе. ЖТД қызметін ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында жалпы тәжірибелік дәрігердің нормативтік-құқықтық базасы, алғашқы медициналық көмек көрсетуге арналған есептік және есептік құжаттар қарастырылады. Жаңа ақпараттық-коммуникациялық ортадағы отбасылық дәрігер жұмысының принциптері (ЖП жұмысындағы электронды жүйелер: KIIS, RPN, APP, ISLO және т.б.). Стационарды алмастыру технологиялары; МӘМС қағидалары, уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық мәселелері зерттеледі. Бекітілген халықтың денсаулық жағдайының статистикалық көрсеткіштерін, алдын-алу, терапевтік және қалпына келтіру шараларын ұйымдастыру үшін демографиялық және медициналық-әлеуметтік сипаттамаларын талдау (сайт паспорты). Созылмалы жұқпалы емес ауруларды басқару бағдарламасын іске асыру

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • БМСК-дағы педиатрия мәселелері
    Несиелер: 12

    Оқу процесінің бөлігі ретінде балалармен ЖПД ұйымдастырушылық жұмысы сипатталған. Неонатальды скрининг. Дені сау балалар мен созылмалы аурулары бар балаларды клиникалық тексеру зерделенуде. Иммунопрофилактика. БМСК деңгейіндегі жүкті әйелдер мен жас балалар үшін патронаж қызметтерінің әмбебап прогрессивті моделі жан-жақты зерттелуде. Пәнді зерттеудің ерекшелігі - педиатриядағы негізгі белгілер мен синдромдарды дифференциалды диагностика тұрғысынан қарастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Ғылыми жоба
    Несиелер: 4

    Жоба бойынша жұмыс барысында ғылыми және зерттеу дағдылары игеріледі, студенттер жоба тақырыбын дамытады, әдебиеттерге шолу жасайды, материалдар мен әдістерді анықтайды. Ғылыми мақалалар, плакаттар мен презентациялар жазу ережелерімен танысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қалыпты және патологиялық жағдайда адамның жекелеген мүшелері мен жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеу заңдылықтарын талдау

  • Код ON2

    Медициналық практика мен зерттеулерге ғылыми принциптер мен дәлелді медицина туралы білімді қолдану

  • Код ON3

    Әріптестермен және науқастармен тиімді байланыста болу.

  • Код ON4

    Науқастарға кеңес беру (анамнез жинау, емтихан өткізу, клиникалық талдау жасау, дифференциалды диагноз қою, емдеу жоспарын жасау)

  • Код ON5

    Жедел медициналық көмек, оның ішінде алғашқы көмек көрсету және реанимация

  • Код ON6

    Халық арасында профилактикалық және оңалту шараларын жүргізу

  • Код ON7

    Әр түрлі жағдайлар мен аурулары бар науқастарға психоэмоционалды қолдау көрсету

  • Код ON8

    Тәжірибе үшін кәсіби стандарттар мен сертификаттауға сай болу

  • Код ON9

    Үздіксіз кәсіби даму үшін кәсіби қызмет барысында алған білімі мен дағдыларын жетілдіру және дамыту

  • Код ON10

    Әлеуметтік маңызды, саяси және экономикалық процестерге, проблемалар мен процестерге талдау жасау;

Top