7M03115 Педагогикалық психология в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сәтті бәсекеге түсе алатын, педагогикалық психология саласындағы заманауи білімі бар, табысты оқуға арналған психологиялық механизмдер мен педагогикалық жағдайлардың барлығында бағдарлау қабілеті бар жоғары білікті мамандармен қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы
Бұл пән бағытталған оқыту теориясы мен технологиясы педагогикалық үдерістің. береді Ол біртұтас көрініс береді мәні туралы педагогикалық технологиялар туралы әдіснамасын жобалау компоненттерін, педагогикалық технологиялар, өлшемдері туралы сапа және тиімділік педагогикалық технологиялар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі педагогикалық процесс
Пәннің мақсаты мен міндеті магистрлерде Жоғары мектептегі педагогикалық процесс туралы, педагогиканы ғылым ретінде адамның тұлғалық және кәсіби дамуының заңдылықтары мен механизмдері туралы, оның даралығын қалыптастырудың мәні туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени, тарихи және қызмет тәсілдері
Бұл курстың мақсаты-магистранттарды таныстыру, болашақ педагог-психологтардың, негізгі теориялық ережелер мен практикалық әдістермен мәдени-тарихи психология және іс-әрекеттік тәсіл ретінде маңызды теориялық конструктами және негіздер практика білім беру психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудің базалық үлгілерінің педагогикалық парадигмалары
Пәннің мақсаты білім берудің негізгі парадигмаларын, олардың мәні мен ерекшеліктерін оқып үйрену, білім берудің базалық моделін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың оқу-танымдық қызметін басқару
Пәннің мақсаты қарастыру басқару үрдісі оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін зерттеп, механизмдері мен ерекшеліктерін
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән студенттерді педагогикалық пәндерді оқыту әдістерімен, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, заманауи талдау, оқыту мен тәрбиелеу технологияларын жоспарлау және ұйымдастыру, университеттің оқу процесінде оқытушы мен студенттің пәндік-өзара әрекеттесуінің коммуникативті технологияларымен таныстыруды мақсат етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың өзекті мәселелері
Пән мүмкіндік береді ұғымдарын қалыптастыру пәні туралы, міндеттері, пайда болу тарихы және даму функциялары педагогика, өзекті педагогикалық проблемалар. Пән қалыптастыруға ықпал етеді, ғылыми-зерттеу мәдениет болашақ маманның және әдіснамалық ұсынымдардың заңдылықтары мен принциптері педагогикалық құбылыстарды зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи білім беру технологиялары
Курстың мақсаты жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру жүйесін оқу; қазіргі білім беру тәжірибесіндегі инновациялық білім беру технологияларының орнын анықтау; педагог-психологтың технологиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Бұл курс басқару процесінің элементтерін ұйымдастыру мен өзара байланысын зерттеуге, білім алушыларға басқарушылық шешімдерді қабылдау мен іске асырудың, өкілеттілікті берудің базалық дағдыларын үйретуге арналған. Пән бағдарламасы білім алушыларда менеджментке көзқарастар жүйесін қалыптастыруға, кәсіпорынды басқару негіздерін түсінуге, қазіргі экономика жағдайында практикалық қолдануға қажетті менеджменттің базалық стратегияларының теориясын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психологияның негізгі мәселелері
Пәннің мақсаты: студенттердің жеке басының дамуына, педагогикалық іс-әрекетте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруға жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастырудың тетіктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру және осы білімді іс жүзінде қолдана білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәнді оқыту мақсаты шет тілін, мысалы, ағылшын тілін ғылыми меңгеру және оқу-кәсіби тақырыптарға оқулықтар мен лекциялар, диалогтар мен монологтардың мәтіндеріне жақын түрлі ғылыми-оқу мәтіндерін құрастыруға қабілетті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Нейролингвистикалық бағдарламалаудың теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты –теориялық - әдіснамалық негіздерін НЛП. Бұл курс болып табылады қалыптастыру құралы магистранттар тиімді коммуникация дағдыларын одан әрі пайдалану үшін педагогикалық қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" пәнін оқытудың мақсаты - басқару саласындағы білім мен базалық іскерлікті меңгеру, басқару жүйесіндегі жеке тұлға мен топтарды меңгеру. Магистранттардың ғылыми-практикалық алғышарттары, негізгі кезеңдері, қазіргі жағдайы, пәндік саласы, негізгі мәселелердің мазмұны және оларды шешу шарттары туралы жүйелендірілген түсінігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тактикалық педагогикалық міндеттер:заманауи үрдістер
Пәнді оқыту мақсаты оқытушы мен білім алушының жеке қабілеттерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру, нәтижелі жеке жағдайға қол жеткізу, оқытушы НЛП әдістерімен білім алушыларға хабарлама беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу, кәсіби тақырыптар бойынша ғылыми және білім беру мәтіндерін құра білу
- дәстүрлі және заманауи ғылыми тұжырымдамаларды, басқару психологиясы мен басқару саласындағы негізгі дағдыларды қолданыңыз, студенттердің танымдық менеджментінің механизмдері мен ерекшеліктерін қолданыңыз
- табысты оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін психологиялық механизмдер мен педагогикалық жағдайларды бағдарлау дағдыларын қолдану, педагогикалық жүйенің барлық деңгейлеріндегі оқу-тәрбие процестерін жетілдірудің психологиялық негізін құру
- жүйелі кәсіби білімге, практикалық дағдыларға ие, мәдени-тарихи психологияның негіздерін және педагогикалық іс-әрекеттегі маңызды теориялық конструкциялар мен тәжірибелік негіз ретінде іс-әрекеттік көзқарасты меңгеруі керек.
- мұғалімнің және оқушының жеке тұлғалық жағдайына жету үшін жеке қабілеттерін зерттеу мүмкіндігі, мұғалімнің хабарламаны NLP арқылы студенттерге беруі
- кәсіби практикада педагогикалық құбылыстарды зерттеудің және педагогикалық процестің теориясы мен технологиясын білетін педагогикалық технологияның компоненттерін жобалаудың заңдылықтары мен принциптерін қолдану
- жеке және кәсіби дамудың заңдылықтары мен тетіктерін қолдана білу, қол жеткізудің тактикалық педагогикалық мақсаттарын жүзеге асыру мұғалімнің өнімді жеке жағдайы және NLP әдістерін қолдана отырып, сыныптағы оқушылар
- білім берудің негізгі модельдерінің педагогикалық парадигмаларының білімдерін қолдану және оларды нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі принциптері мен принциптерін қолдана отырып, педагогиканың өзекті мәселелерін шешуде қолдану
- педагогикалық технологиялардың сипаты, педагогикалық технологияның компоненттерін жобалау әдістемесі, педагогикалық технологиялардың сапасы мен тиімділігі туралы терең білімін көрсету
- педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, заманауи технологиялар мен NLP әдістерін меңгеру
- педагогикалық процесте инновациялық білім беру технологияларын қолдану, сонымен қатар танымдық қызметті басқару процесінде қолдану