7M03115 Білім беру бағдарламасы даярлық бағыты 7M03115-педагогикалық психология (бейіндік, 1 жыл) в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сәтті бәсекеге түсе алатын, педагогикалық психология саласындағы заманауи білімі бар, табысты оқуға арналған психологиялық механизмдер мен педагогикалық жағдайлардың барлығында бағдарлау қабілеті бар жоғары білікті мамандармен қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
-
Педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы
Несиелер: 5Бұл пән бағытталған оқыту теориясы мен технологиясы педагогикалық үдерістің. береді Ол біртұтас көрініс береді мәні туралы педагогикалық технологиялар туралы әдіснамасын жобалау компоненттерін, педагогикалық технологиялар, өлшемдері туралы сапа және тиімділік педагогикалық технологиялар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептегі педагогикалық процесс
Несиелер: 5Пәннің мақсаты мен міндеті магистрлерде Жоғары мектептегі педагогикалық процесс туралы, педагогиканы ғылым ретінде адамның тұлғалық және кәсіби дамуының заңдылықтары мен механизмдері туралы, оның даралығын қалыптастырудың мәні туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психология мен білім берудегі мәдени, тарихи және қызмет тәсілдері
Несиелер: 5Бұл курстың мақсаты-магистранттарды таныстыру, болашақ педагог-психологтардың, негізгі теориялық ережелер мен практикалық әдістермен мәдени-тарихи психология және іс-әрекеттік тәсіл ретінде маңызды теориялық конструктами және негіздер практика білім беру психологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудің базалық үлгілерінің педагогикалық парадигмалары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты білім берудің негізгі парадигмаларын, олардың мәні мен ерекшеліктерін оқып үйрену, білім берудің базалық моделін қарастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім алушылардың оқу-танымдық қызметін басқару
Несиелер: 5Пәннің мақсаты қарастыру басқару үрдісі оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін зерттеп, механизмдері мен ерекшеліктерін
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән студенттерді педагогикалық пәндерді оқыту әдістерімен, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, заманауи талдау, оқыту мен тәрбиелеу технологияларын жоспарлау және ұйымдастыру, университеттің оқу процесінде оқытушы мен студенттің пәндік-өзара әрекеттесуінің коммуникативті технологияларымен таныстыруды мақсат етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогиканың өзекті мәселелері
Несиелер: 4Пән мүмкіндік береді ұғымдарын қалыптастыру пәні туралы, міндеттері, пайда болу тарихы және даму функциялары педагогика, өзекті педагогикалық проблемалар. Пән қалыптастыруға ықпал етеді, ғылыми-зерттеу мәдениет болашақ маманның және әдіснамалық ұсынымдардың заңдылықтары мен принциптері педагогикалық құбылыстарды зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Заманауи білім беру технологиялары
Несиелер: 5Курстың мақсаты жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру жүйесін оқу; қазіргі білім беру тәжірибесіндегі инновациялық білім беру технологияларының орнын анықтау; педагог-психологтың технологиялық мәдениетін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 3Бұл курс басқару процесінің элементтерін ұйымдастыру мен өзара байланысын зерттеуге, білім алушыларға басқарушылық шешімдерді қабылдау мен іске асырудың, өкілеттілікті берудің базалық дағдыларын үйретуге арналған. Пән бағдарламасы білім алушыларда менеджментке көзқарастар жүйесін қалыптастыруға, кәсіпорынды басқару негіздерін түсінуге, қазіргі экономика жағдайында практикалық қолдануға қажетті менеджменттің базалық стратегияларының теориясын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық психологияның негізгі мәселелері
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: студенттердің жеке басының дамуына, педагогикалық іс-әрекетте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруға жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастырудың тетіктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру және осы білімді іс жүзінде қолдана білу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Пәнді оқыту мақсаты шет тілін, мысалы, ағылшын тілін ғылыми меңгеру және оқу-кәсіби тақырыптарға оқулықтар мен лекциялар, диалогтар мен монологтардың мәтіндеріне жақын түрлі ғылыми-оқу мәтіндерін құрастыруға қабілетті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Нейролингвистикалық бағдарламалаудың теориялық-әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты –теориялық - әдіснамалық негіздерін НЛП. Бұл курс болып табылады қалыптастыру құралы магистранттар тиімді коммуникация дағдыларын одан әрі пайдалану үшін педагогикалық қызмет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3"Басқару психологиясы" пәнін оқытудың мақсаты - басқару саласындағы білім мен базалық іскерлікті меңгеру, басқару жүйесіндегі жеке тұлға мен топтарды меңгеру. Магистранттардың ғылыми-практикалық алғышарттары, негізгі кезеңдері, қазіргі жағдайы, пәндік саласы, негізгі мәселелердің мазмұны және оларды шешу шарттары туралы жүйелендірілген түсінігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тактикалық педагогикалық міндеттер:заманауи үрдістер
Несиелер: 5Пәнді оқыту мақсаты оқытушы мен білім алушының жеке қабілеттерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру, нәтижелі жеке жағдайға қол жеткізу, оқытушы НЛП әдістерімен білім алушыларға хабарлама беру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу, кәсіби тақырыптар бойынша ғылыми және білім беру мәтіндерін құра білу
-
Код ON2
дәстүрлі және заманауи ғылыми тұжырымдамаларды, басқару психологиясы мен басқару саласындағы негізгі дағдыларды қолданыңыз, студенттердің танымдық менеджментінің механизмдері мен ерекшеліктерін қолданыңыз
-
Код ON3
табысты оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін психологиялық механизмдер мен педагогикалық жағдайларды бағдарлау дағдыларын қолдану, педагогикалық жүйенің барлық деңгейлеріндегі оқу-тәрбие процестерін жетілдірудің психологиялық негізін құру
-
Код ON4
жүйелі кәсіби білімге, практикалық дағдыларға ие, мәдени-тарихи психологияның негіздерін және педагогикалық іс-әрекеттегі маңызды теориялық конструкциялар мен тәжірибелік негіз ретінде іс-әрекеттік көзқарасты меңгеруі керек.
-
Код ON5
мұғалімнің және оқушының жеке тұлғалық жағдайына жету үшін жеке қабілеттерін зерттеу мүмкіндігі, мұғалімнің хабарламаны NLP арқылы студенттерге беруі
-
Код ON6
кәсіби практикада педагогикалық құбылыстарды зерттеудің және педагогикалық процестің теориясы мен технологиясын білетін педагогикалық технологияның компоненттерін жобалаудың заңдылықтары мен принциптерін қолдану
-
Код ON7
жеке және кәсіби дамудың заңдылықтары мен тетіктерін қолдана білу, қол жеткізудің тактикалық педагогикалық мақсаттарын жүзеге асыру мұғалімнің өнімді жеке жағдайы және NLP әдістерін қолдана отырып, сыныптағы оқушылар
-
Код ON8
білім берудің негізгі модельдерінің педагогикалық парадигмаларының білімдерін қолдану және оларды нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі принциптері мен принциптерін қолдана отырып, педагогиканың өзекті мәселелерін шешуде қолдану
-
Код ON9
педагогикалық технологиялардың сипаты, педагогикалық технологияның компоненттерін жобалау әдістемесі, педагогикалық технологиялардың сапасы мен тиімділігі туралы терең білімін көрсету
-
Код ON10
педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, заманауи технологиялар мен NLP әдістерін меңгеру
-
Код ON11
педагогикалық процесте инновациялық білім беру технологияларын қолдану, сонымен қатар танымдық қызметті басқару процесінде қолдану