Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02325 Шетел филологиясы в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Орнықты дамудың негіздері

    Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі (A1)

    "Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Базалық шетел тілі (A2)

    "Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Француз (неміс) тілі

    "Екінші шет тілін арнайы пән ретінде оқытудың мақсаты студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілін оқытудың осы кезеңінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздері қаланды. Оқытудың тілдік материалы нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, фразалар мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық фонетика

    Практикалық фонетика курсы айтылымды орнатуды, ағылшын тілінің артикуляциясы мен интонациясы дағдыларын дамыту мен жетілдіруді көздейді. Курстың мақсаты - айтылым дағдыларын автоматтандыру, тыңдау дағдыларын дамыту және кәсіби дайындық элементтерін меңгеру. Курсты аяқтағаннан кейін студенттерде қабылдау және өнімді сөйлеу дағдылары қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Студенттердің халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шет тіліндегі кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (B1)

    "Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филологтарға арналған қазақ (орыс) тілі

    "«Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіби қызметтің әр түрлі салаларындағы коммуникацияның өзекті мәселелерін қазақ тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқып-білудің міндеттері: сөйлеу деңгейінің прагматикалық бірліктері жүйесін меңгеру; мамандық бойынша негізгі терминдер жүйесін меңгеру (орыс тілінде); мамандық бойынша әр түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндер жазу дағдылары мен дағдыларын дамыту; студенттердің іскерлік және оқу-ғылыми сөйлеуін диалогтық / монологиялық, ауызша / жазбаша түрде дамыту. «"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі В 1, (екінші тіл)

    "Екінші шет тілін арнайы пән ретінде оқытудың мақсаты студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілін оқытудың осы кезеңінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздері қаланды. Оқытудың тілдік материалы нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, фразалар мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән студенттердің назарын адамдардың өмірі мен іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне аударуға, педагогикалық білім мен дағдылар жүйесі туралы түсінік беруге, болашақ мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекетін жүзеге асыруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. орта білім беру мекемелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениет негіздері

    Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері

    "Курстың мақсаты-тіл жүйесінің ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің жалпы принциптерін зерттеу. Міндеттері: студенттерді лингво-антропоцентрлік парадигманың негізгі бағыттарымен таныстыру, тілдің когнитивті негіздерін анықтау, лексика мен фразеологияның жүйелі ұйымдастырылуының сипатын зерттеу, сөзжасамның әртүрлі тәсілдерімен және тілдің сөздік құрамын байытудың негізгі жолдарымен таныстыру, лексикалық қордың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін анықтау; теориялық грамматиканың, морфология мен синтаксистің ерекшеліктерін және т. б. дамытудың қазіргі тенденцияларымен таныстыру."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесінің негіздері (француз. неміс)

    Осы пәнді оқу барысында студенттер шет тілдерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерімен, орта мектепте шет тілдерін оқыту жүйесімен, әртүрлі оқу орындарында шет тілдерін оқытудың мақсаттарымен, мазмұнымен, принциптерімен, әдістерімен және құралдарымен, Шет тілдері оқулығының тұжырымдамалық негіздерімен танысады. Негізгі сұрақтар: сабақ оқу процесінің негізгі бірлігі ретінде, шет тіліндегі сөйлеу әрекетінің негізгі түрлеріне оқыту, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды қалыптастыру жүйесі, шет тілдерін оқытудағы бақылау және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі

    "Курстың мақсаты-жаңа типтегі мектептер үшін болашақ оқытушыларды құзыреттілік, кәсіби-әдістемелік, вариативті-мамандандырылған даярлау. Курстың міндеттері: қазіргі кезеңде ҚР шет тілінде білім беру жүйесін қалыптастыру мен дамытуды негіздейтін объективті факторлар туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; шет тілінде вариативті білім берудің қазіргі заманғы жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі үрдістерімен таныстыру; шет тілін ерте оқытатын мектептерде оқыту үдерісін құрудың мақсаттарын, мазмұны мен қағидаттарын түсінумен таныстыру"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі (B2)

    "Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы филологияға кіріспе

    Контрастивті зерттеулер параметрлері; дивергенция, конвергенция құбылыстары; эквиваленттілік және лакунарлық түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; универсалиялар мен уникалиялардың табиғатын, олардың айырым түрлерін ашу; тілдердегі контрастивті құбылыстарды зерттеудің практикалық маңыздылығы аясында трансференция түрлеріне талдау жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Француз (неміс) тілі (жалғасы)

    "Екінші шет тілін арнайы пән ретінде оқытудың мақсаты студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілін оқытудың осы кезеңінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздері қаланды. Оқытудың тілдік материалы нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, фразалар мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды. "

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі В 1, (екінші тіл) жалғасы

    "Екінші шет тілін арнайы пән ретінде оқытудың мақсаты студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілін оқытудың осы кезеңінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздері қаланды. Оқытудың тілдік материалы нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, фразалар мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы

    "Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту. "

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық және қазіргі заманғы әдебиет

    "«Пәнді игеру кезінде студенттің алдыңғы пәндерді (модульдерді) игеру нәтижесінде алған келесі білімі, білігі мен дайындығы қажет: Әдебиеттануға, шет елдер халықтарының әдебиетіне кіріспе Бұрынғыдай осы пәнді (модульді) дамыту қажет болатын теориялық пәндер мен практикалар): әдебиетті оқыту әдістемесі Пәнді игеру нәтижесінде кәсіби құзыреттілік қалыптасады: дәстүрлі формаларды да, оқыту әдістерін де, инновациялық технологияларды да қолдана білу « "

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану (Ұлыбритания. Қазақстан)

    Курстың дүниетанымы және қолданбалы мәні бар: ол студенттің тезаурусын тиісті елдік лексикамен, фразеологиямен, терминологиямен байытады; лингвистикалық және өлкетану сияқты ұғымды енгізеді, ұлттық, мәдени семантикасы бар лингвистикалық бірліктер туралы, олардың тарихын, тұрмысы мен әдептерін, адамдардың әдет-ғұрпы мен мінез-құлқын, олардың әлеммен және бір-бірімен қарым-қатынасын бейнелейді; қарым-қатынас және аударма іс-әрекетінің құралы ретінде шет тілдерін кәсіби білуге ​​қажетті мәдениаралық және танымдық құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    "«Курстың мақсаты - шетел тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасына сүйене отырып, болашақ шетел тілдері мен әдебиеті мұғалімінің маманның әлеуметтік-педагогикалық талаптарына сай келетін кәсіби және пәндік дайындығының сапасын қамтамасыз ету. қазіргі кезең.Міндеттері: студенттердің әдістемеге теориялық тұрғыдан ғылыми көзқарасын қалыптастыру қолданбалы ғылым, оның қазіргі жағдайы және даму перспективалары; шет тіліне білім беру процесінде қолданылатын инновациялық педагогикалық және коммуникативтік-ақпараттық технологияларды меңгеруді қамтамасыз ету "

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі В 2, (екінші тіл)

    "Мақсаты-коммуникация мақсатында жалпы тілдік талаптар шеңберінде екінші тілдің ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту Студент білуі керек: ауызша сөйлеуде екінші тілде сөйлесудің жалпы әдістері және жазбаша сөйлеудегі хабарламалардың жалпы формаларын құрастыру. меңгеруі керек: ауызша сөйлеуде әңгіме жүргізу, оқиғаларға қысқаша сипаттама беру және екінші тілде жазбаша түрде хабарлама дайындау"

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы-кәсіби шет тілі

    Пәннің мақсаты шет тілін білу деңгейін одан әрі арттырудың түрлі аспектілерін іске асыру үшін негіз болатын шет тілінде сөйлеуді қолдану шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.Курсты оқу нәтижесінде студент шет тілін жазбаша да, ауызша да қарым-қатынас пен кәсіби қызметтің белгілі бір аясында лингвистикалық тұрғыдан дұрыс қолдана білуі керек

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші тілде cөйлеу және жазу практикасы

    "Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту. "

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Грамматика бойынша практикум

    Курстың соңында студенттер мыналарды игеруі керек: оқылатын шет тілінің грамматикалық құбылыстарының қызмет ету заңдылықтары туралы білімді; оқу іс-әрекетінде оқылатын шет тілінің грамматикалық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы алған білімдерін қолдана білу; қарым-қатынастың коммуникативті-жағдайлық жағдайында оқылатын шет тілінің негізгі грамматикалық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы білімді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін қолдану тәжірибесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық грамматика

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің тіл құрылымы туралы берік білімін қалыптастыру және олардың ауызша және жазбаша түрде шет тілінің грамматикалық дұрыс сөйлеу тәжірибелік дағдыларын дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде студент міндетті Білу: оқытылатын шет тілінің грамматикалық құрылымының құрылымын; әр түрлі қарым-қатынас жағдайында қолданылатын грамматикалық құбылыстар; оқылатын шет тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымдарының құрылысы мен қолданылу ережелері; оқылатын шет тілі грамматикасын дамытудың қазіргі тенденциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Студенттердің халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шет тіліндегі кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика

    Курстың мақсаты - тіл дамуының даму тарихын және тілдік ойдың теориялық және прагматикалық аспектілерін оқып үйренуге, тіл ғылымының қазіргі жағдайын түсінуге және лингвистиканың қазіргі заманғы дамуындағы үрдістерді түсінуге жалпы лингвистикалық дайындықты кеңейту және тереңдету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтін негіздері

    Мақсаты: әдеби шығармашылықты талдаудың мүмкін түрлерінің бірі ретінде көркем мәтінді лингвистикалық талдау ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Көркем шығарманы филологиялық талдаудың заманауи әдіснамалары мен технологияларын сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші тілде cөйлеу және жазу практикасы жалғасы

    Мақсаты: әдеби шығармашылықты талдаудың мүмкін түрлерінің бірі ретінде көркем мәтінді лингвистикалық талдау ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Көркем шығарманы филологиялық талдаудың заманауи әдіснамалары мен технологияларын сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі В 2, (екінші тіл) жалғасы

    "Екінші шет тілін арнайы пән ретінде оқытудың мақсаты студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілін оқытудың осы кезеңінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздері қаланды. Оқытудың тілдік материалы нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, фразалар мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды."

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық грамматика

    Мақсаты-оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымының маңызды заңдарын, грамматиканың негізгі бөлімдерін ұсыну. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: тарихи дамудың негізгі кезеңдерін, заңдар мен заңдылықтарды, теориялық грамматиканың қазіргі жағдайын, оқытылатын тілдің грамматикалық нормасын; меңгеруі керек: ғылыми және анықтамалық әдебиетті, ғылыми терминологияны пайдалану; әртүрлі теорияларды жалпылау және сыни тұрғыдан зерттеу; сөздердің морфологиялық талдауын, фразалардың құрылымдық-семантикалық талдауын өз бетінше зерттеу; мәтіннің грамматикалық талдауы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистика

    Пәннің мақсаты-таңдалған нақты филология саласындағы терең білімді жетілдіру үшін мәтінді сөйлеу бірлігі ретінде жан-жақты сипаттау. Курсты оқу нәтижесінде студент білуі керек: Мәтін теориясының даму кезеңдерін, мәтін түрлері мен типтерін, мәтін бірліктері мен элементтерін; меңгеруі керек; филология және оның даму динамикасы саласындағы бірлескен ғылыми парадигма білімін көрсету, мәтінді филологиялық талдау және түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы кәсіби шетел тілі

    Бұл курстың мақсаты студенттердің коммуникативті-мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін одан әрі жетілдіру болып табылады.Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студент білуі керек: шетелдік көздерден алынған ақпаратты қабылдауға қажетті көлемдегі шет тілін. және кәсіби деңгейдегі қарым-қатынас, оқудың ерекшеліктері мен кәсіби бағыттағы шетел тіліндегі мәтіндерді аудару; істей білу: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте шет тілін жазбаша да, ауызша да еркін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы

    : Бұл курстың мақсаты әртүрлі мәдениет өкілдері арасында қарым-қатынаста байланыс орнату болып табылады, бұл адамдар мен олардың қауымдастықтары арасындағы тікелей байланысты, сондай-ақ коммуникацияның (оның ішінде тіл, сөйлеу, жазу, электрондық коммуникация) жанама түрлерін көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудағы заманауи әдістер мен технологиялар

    Курстың мақсаты-студенттердің шет тілдерін оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын меңгеруі. Курс лингводидактика және жалпы әдістеме бойынша бар білімді тереңдетуді, сонымен қатар шет тілін әртүрлі кезеңдерде оқытудың жеке әдістерімен және тәсілдерімен танысуды, шет тілін оқытудың проблемалық мәселелерімен, қазіргі заманғы тәсілдер мен технологиялармен танысуды көздейді.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жаңа әдістер мен технологиялар арқылы шет тілдерін оқытудың дағдылары мен дағдыларының жиынтығын игеруі керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттерді оқыту әдістемесі

    Шетел тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімін дайындаудың негізгі пәндерінің бірі болып табылатын «Әдебиеттерді оқыту әдістемесі» пәні студенттерді әдебиеттерді оқу үрдісін ұйымдастырудың заңдылықтары, оқытудың стратегиясы мен тактикасын ғылыми тұрғыдан және негізді түрде таңдау мүмкіндігі, студенттің және студенттің идеясы негізінде өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға бағытталған. педагогикалық қарым-қатынастарды ізгілендіру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    "Курс оқу барысында алынған филология бойынша білімді одан әрі оқытушылық қызметте қолдану мақсатында жүйелеуге бағытталған. Курс аясында филологиялық пәндерді оқытудың белсенді әдістерін меңгеру жүргізілуде. Пәнді меңгеру мақсаты: Дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, мәтінді лингвистикалық және әдеби тұрғыдан бағалау. Мектеп пен ЖОО-да лингвистикалық және әдебиеттану мәселелерін жариялаудың әдістемелік тәсілдері жүйесін меңгеру"

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі C1 (екінші тіл)

    Бұл курстың мақсаты коммуникативтік-мәдени және білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.Курсты оқу нәтижесінде студент білуі керек: шетелдік ақпарат көздерінен және кәсіби деңгейдегі коммуникациядан ақпаратты қабылдау үшін қажет көлемде шет тілін, кәсіби бағыттағы шетелдік мәтіндерді оқу және аудару ерекшеліктерін; меңгеруі керек: шет тілін жазбаша да, ауызша да жеке қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген француз (неміс тілі)

    "Екінші шет тілін арнайы пән ретінде оқытудың мақсаты студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілін оқытудың осы кезеңінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздері қаланды. Оқытудың тілдік материалы нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, фразалар мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді лингвостилистикалық талдау

    "Курстың мақсаты-Мәтінді стилистикалық талдау саласында кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру: студенттерге стилистикалық талдаудың теориялық білімдерін хабарлау, сонымен қатар қарым-қатынас мақсаттарына жету үшін әр түрлі білдіру құралдарын қолдана білу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Студент білуі керек: мәтіннен экспрессивті құралдар мен стилистикалық тәсілдерді таба білу, олардың функциялары мен әр түрлі тілдерде сөйлеу тәсілдерін анықтау; стилистиканың терминологиялық негізін білу; стилистикалық талдау және мәтінді салыстырмалы талдау дағдылары және т. б."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Курстың мазмұны коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыруға, кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ағылшын тіліндегі ғылыми дискурстардың сипаттамаларын білуді пайдалана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсатта қолдана білуге ​​байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдылары мен дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі коммуникацияның теориялық негіздері

    Пәнді игерудің міндеттері: кең ғылыми контексттегі әлеуметтік коммуникация құбылысы туралы және коммуникацияның түсініктері мен модельдері туралы жалпы мағлұмат алу; қарым-қатынас функциялары, деңгейлері, салалары туралы білім негізінде коммуникация ғылымы саласындағы ең маңызды зерттеу әдістерін игеру; алынған білімдер мен дағдыларды ақпараттық жүйелер саласындағы теориялық және практикалық қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы шетел тілі C 1

    Бұл курстың мақсаты студенттердің коммуникативті-мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін одан әрі жетілдіру болып табылады.Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студент білуі керек: шетелдік көздерден алынған ақпаратты қабылдауға қажетті көлемдегі шет тілін. және кәсіби деңгейдегі қарым-қатынас, оқудың ерекшеліктері мен кәсіби бағыттағы шетел тіліндегі мәтіндерді аудару; істей білу: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте шет тілін жазбаша да, ауызша да еркін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы шетел тілі C 1 (екінші тіл)

    Бұл курстың мақсаты студенттердің коммуникативті-мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін одан әрі жетілдіру болып табылады.Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студент білуі керек: шетелдік көздерден алынған ақпаратты қабылдауға қажетті көлемдегі шет тілін. және кәсіби деңгейдегі қарым-қатынас, оқудың ерекшеліктері мен кәсіби бағыттағы шетел тіліндегі мәтіндерді аудару; істей білу: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте шет тілін жазбаша да, ауызша да еркін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (жетілдірілген)

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың бойында сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді көздейтін, оқытылатын шет тілі бойынша коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру арқылы кәсіби қызметті одан әрі жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттілікті қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сондай-ақ оқу және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілін алу, бағалау және қолдану үшін пайдалануға дайын болу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Оқытылатын тілдер, шетел әдебиеті және оқыту әдістемесі бойынша іргелі және практикалық дайындықтан өту; мақсатты тілдегі елдің және Қазақстанның тарихы, географиясы және мәдениеті
  • Тарихи тұрғыдан Қазақстанның жетістіктерін бағалай білу, қоғам мәселелеріне қатысты өз ұстанымдарын білдіру және негіздеу
  • Әлеуметтік-гуманитарлық, әлеуметтік-саяси және жаратылыстану ғылымдарының негіздерін меңгеру, инклюзия, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми-зерттеу дағдылары, тіршілік қауіпсіздігі мен экология құндылықтарын қалыптастыру
  • Педагогикалық процестің мәнін, құрылымы мен заңдылықтарын, педагогиканың әдіснамалық негізі ретінде тұлға теориясын, білім беру мазмұнын және жасанды интеллектті қолдануды қоса алғанда, оқытудың заманауи инновациялық технологияларын білу
  • Тіл мен әдебиет фактілерін қатыстырып, талдай отырып, лингвистикалық және әдеби мәселелер бойынша қойылған сұрақтарға өз бетінше жауап таба білу
  • Тіл мен әдебиет фактілерін қатыстырып, талдай отырып, лингвистикалық және әдеби мәселелер бойынша қойылған сұрақтарға өз бетінше жауап таба білу
  • Өзінің интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейін көтеру және дамыту қабілеттеріне ие болу
  • Айтылымның коммуникативті мақсаттарын қазіргі коммуникативтік контекстің ерекшеліктеріне (іске асырудың уақыты, орны, мақсаттары мен шарттарына) байланысты іске асырудың негізгі дискурсивтік тәсілдеріне ие болу
  • Филология саласындағы заманауи ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемесі жүйесі туралы білімдерін көрсете білу
  • Ғылыми-зерттеу қызметін, оның ішінде анықтамалық, арнайы әдебиеттер мен Интернет желілерінде ақпараттар іздеу технологиясын иелену
Top