Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01138 Отбасылық медицина в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отбасы тәжірибесінде заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып, дәлелді медицина қағидаларына сәйкес амбулаториялық жағдайда балалар мен ересектер диагностиканың, емдеудің, оңалтудың және алдын-алудың тәуелсіз талаптарына заманауи талаптарға жауап беретін білімді дағдылар мен тәжірибелік дағдыларды білетін отбасылық дәрігерді оқыту, үздіксіз кәсіби даму.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R038 Отбасылық медицина
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Отбасылық медицина
    Несиелер: 22

    БМСК жағдайындағы медициналық көмек принциптері, отбасы дәрігері қызметінің ережелері, дәрігерлік амбулаторияларды басқару негіздері, ҚР денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық жүйелер және нормативтік құқықтық актілер. Медициналық және әлеуметтік көмек көрсету тетіктері, алдын алудың бастапқы және қайталама бағдарламаларын іске асыру, созылмалы аурулары бар науқастарды динамикалық байқау ережелері, патронаттық көмектің әмбебап прогрессивті моделін енгізудің негізгі принциптері, еңбекке жарамдылық сараптамасы міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесі және медициналық сақтандырудың кепілдендірілген көлемі. Жүкті әйелдерді, жасөспірімдерді, балалар мен ересектер егде жастағы науқастарды басқарудың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби денсаулық
    Несиелер: 2

    Кәсіби қызметтің ерекшеліктерінің маманның физикалық, психологиялық, әлеуметтік денсаулығына әсерін зерттеу; кәсіби денсаулықты қалыптастырудың негізгі бағыттарын анықтау; кәсіптік аурулардың психологиялық алдын-алудың негізгі әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кардиология
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицинаның заманауи қағидаларына сәйкес емханалық кезеңде жүрек-қан тамырлары аурулары бар науқастарға диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, жүргізу тактикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ішкі аурулардың дифференциалды диагностикасы
    Несиелер: 12

    Дифференциалды диагноз, емдеу, амбулаториялық кезеңде ішкі ағзалардың жалпы аурулары бар науқастарды жүргізу тактикасы. Госпитализацияға көрсеткіштер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 6

    Жұқпалы науқастарды амбулаториялық негізде басқару. Тұмау мен ЖРВИ диагнозы мен емінің заманауи тәсілдері. Сальмонеллез, дизентерия, тырысқақ: басқару тактикасы. Амебиаз. Фекальды-оральді берілу механизмі бар вирустық гепатиттер (А, Е) Вирусты гепатиті бар науқастарды жүргізу (B, C, D). Ересектердегі ауа арқылы өтетін балалар инфекциялары (қызылша, қызамық, жел шешек, паротит инфекциясы)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және абдоминальді хирургия
    Несиелер: 4

    Құрсақ қуысы патологиясы бар хирургиялық науқастарды амбулаториялық негізде жүргізу. Хирургиялық стационарға госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау. Операциядан кейінгі кезеңде пациенттерді жүргізу. Құрсақ қуысы патологиясы бар хирургиялық науқастарды амбулаториялық негізде жүргізу. Хирургиялық стационарға госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау. Операциядан кейінгі кезеңде пациенттерді жүргізу. Құрсақ қуысы патологиясы бар хирургиялық науқастарды амбулаториялық негізде жүргізу. Хирургиялық стационарға госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау. Операциядан кейінгі кезеңде пациенттерді жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Травматология-ортопедия
    Несиелер: 4

    Күйіктер, жарақаттар, жаралар кезіндегі алғашқы хирургиялық көмек. Көлік иммобилизациясының әдістері. Жергілікті анестезия әдістері. Стационарға госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау. Жарақаттан кейін реабилитация принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онкология
    Несиелер: 4

    Өкпенің қатерсіз және қатерлі ісіктері. Асқазанның қатерсіз және қатерлі ісіктері. Ішектің қатерсіз және қатерлі ісіктері. Сүт безінің қатерсіз және қатерлі ісіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар жұқпалы аурулары
    Несиелер: 8

    БМСК-де жұқпалы аурулары бар науқас балаларды емдеу. ИВБДВ сәйкес диареямен ауыратын балаларды жүргізу. Балалардағы ауа арқылы жұғатын инфекциялар: емдеу және емдеу тактикасы. Менингококк, энтеровирус, балалардағы герпетикалық инфекциялар. Балалардағы гельминтоз. АҚТҚ-жұқпасы: балаларды аумақта жүргізу тактикасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дерматовенерология
    Несиелер: 4

    Тері және жыныстық жолмен берілетін аурулардың өзекті мәселелері бойынша қосымша білім, білік және дағдылар алу; дерматовенерологиялық профильдегі ауруларды диагностикалау және емдеу дағдыларын жетілдіру және профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неврология
    Несиелер: 6

    Алғашқы медициналық көмек көрсету кезінде неврологиялық жағдайларда көмек көрсету үшін білім мен дағдыларды жетілдіру: бас миының ишемиялық инсульті, соның ішінде транзиторлық ишемиялық шабуыл, бас миының геморрагиялық инсульті, балалардағы және ересектердегі эпилепсия, менингококты менингит, туберкулездік менингит, кене энцефалиті, бас ауруы, бас айналу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 4

    Амбулаторлық деңгейде туберкулезге қарсы көмек көрсету. Қауіп-қатер топтары арасында туберкулезді ерте анықтауға арналған флюорографиялық скрининг. Анықталған нозологияға және клиникалық хаттамаларға сәйкес емдеуді таңдау және тағайындау, амбулаториялық негізде туберкулезге қарсы препараттармен бақыланатын емдеу. Кәсіптік мектептердегі госпитализацияға таңдау және жолдама. Туберкулезбен ауыратын науқастарды есепке алу және диспансеризация жүргізу.Өкпеден тыс туберкулез: дифференциалды диагноз

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психиатрия
    Несиелер: 4

    Отбасы дәрігерінің жұмысындағы психикалық бұзылыстарды диагностикалау дағдыларын игеру, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін зерттеу, жедел психиатриялық көмек көрсету.Психоорганикалық синдром. Деменциялар. Алкогольден немесе басқа психоактивті заттардан туындаған делирий. Мидың зақымдалуы және дисфункциясы немесе соматикалық аурудың салдарынан болатын басқа психикалық бұзылулар. Шизофрения. Фобиялық және мазасыздықтың бұзылуы. Обсессивті-компульсивті бұзылыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оториноларингология
    Несиелер: 2

    Құлақ, тамақ, мұрын ауруларына алғашқы хирургиялық көмек. Амбулаториялық негізде жоғарғы тыныс жолдарының ауруларын диагностикалау. Мұрыннан қан кету кезінде шұғыл көмек. Сыбырлаған және еркін сөйлеу кезінде есту қабілетін зерттеу. Стационарға госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Офтальмология
    Несиелер: 2

    Көз аурулары кезіндегі алғашқы хирургиялық көмек. Емханалық жағдайда кең таралған көз ауруларының диагностикасы. Көру өткірлігін, көру өрістерін, түс көруін бағалау. Көз түбін қарау. Беткейде орналасқан бөгде зат кезіндегі жедел медициналық көмек. Ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Акушерлік және гинекология
    Несиелер: 10

    Физиологиялық босануды амбулаториялық негізде басқару. Ерте және кеш токсикоз. Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар. Менструальдық циклдің бұзылуы. Әйелдердегі экстрагенитальды аурулар. Әйел жыныс мүшелерінің және сүт бездерінің ісіктері: жүргізу және емдеу тактикасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатрия
    Несиелер: 20

    Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес амбулаториялық жағдайда балалардағы диагностикалық, терапевтік және алдын-алу шараларды жүргізу бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды жетілдіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Паллиативті медицина
    Несиелер: 2

    Денсаулық сақтау ұйымы берген медициналық қорытындымен расталған, жазылмайтын ауыр, үдемелі аурулармен, оның ішінде аурудың терминалдық (соңғы) сатысында зардап шегетін пациенттердің өмір сүру сапасын және жалпы жағдайын жақсарту болып табылатын бағытталған медициналық және әлеуметтік қызметті жүзеге асыруда қажетті білім мен білік алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жүкті әйелдер мен ерте жастағы балаларға патронаждық қызмет көрсетудің әмбебап-прогрессивті моделі, кеңейтілген модульді
    Несиелер: 4

    Модульді оқу кезінде келесі мәселелер қарастырылады: тәрбиелеу өнері; әкелерді балаларды тәрбиелеуге тарту; балалар мен қоршаған ортаның қауіпсіздігі; ата-аналардың әл-ауқаты; коммуникативтік дағдылар; стигмалар мен кемсітушіліктерді еңсеру; басқаша дамып келе жатқан балаларға көмек көрсету; Балаларды қатыгездікпен қараудан қорғау; кейс-менеджмент; балалар мен отбасыларға амбулаториялық-емханалық жағдайлардажәне үйде көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шұғыл медицина
    Несиелер: 12

    Педиатриялық, терапевтік және акушерлік-гинекологиялық практикадағы алғашқы медициналық көмек жағдайындағы шұғыл көмек туралы білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жанұялық (отбасылық) дәрігер тәжірибесінде балалардағы респираторлы патология (бұзылыстар).
    Несиелер: 4

    Балалардағы пневмонияның диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, амбулаториялық-емханалық практикада әр жастағы балалардағы кездесетін бронхтың обструктивті жағдайларының ағымы және емдеу шаралары бойынша резиденттердің білімдері мен дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Амбулаторлы тәжірибедегі лабораториялық - аспаптық диагностиканың өзекті мәселеле
    Несиелер: 4

    Резиденттердің амбулаторлы тәжірибедегі жиі қолданылатын лабораторлы - инструменталдық аспаптық диагностиканы жүргізудегі білімдері мен дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы дәрігер тәжірибесінде кездесетін медициналық қателіктер
    Несиелер: 4

    Медициналық қателіктердің түрлерін зерттеу (дәрігердің тәжірибесіндегі ең көп кездесетін 10 қателік: бравада, фиксация, коммуникативті дағдылар, білімнің жетиспеушілігі, дағдылардың жетімсіздігі, жүйелі қателік, ықтималдықтар ойыны, сұрыптау қатесі, немқұрайлылық, топтық жұмыс ), дебрифинг техникасы, отбасылық дәрігердің тәжірибесіндегі медициналық қателіктердің мысалдарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Науқастарды курациялау: медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибеге негізделген клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және оның тиімділігін бағалай алады.

  • Код ON2

    Коммуникация және коллаборация: науқас үшін жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады.

  • Код ON3

    Қауіпсіздік және сапа: қауіпсіздіктің және медициналық көмектің жоғары деңгейін қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолдана отырып, қауіп-қатерді бағалай алады.

  • Код ON4

    Қоғамдық денсаулық: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңберлерінде әрекет ете алады, төтенше жағдайлар кезінде негізгі көмек көрсете алады, ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқой топтар құрамында жұмыс жасай алады.

  • Код ON5

    Зерттеу: зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді қолдана алады, ғылыми-зерттеу тобының жұмысына қатыса алады

  • Код ON6

    Оқыту және дамыту: өз бетінше үйренуге және кәсіби топтың басқа мүшелерін жаттықтыруға, пікірталастарға, конференцияларға және кәсіптік дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.

Top