Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04106 Білім беру саясаты мен басқару саласындағы в Университет КИМЭП

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саясаты және менеджмент саласындағы докторлық бағдарламаның (PhD) мақсаты жүйелік және сыни тұрғыдан ойлау қабілеті бар, тақырыпты терең түсінетін, білім беру жүйесіндегі саясат пен басқару ғылымына елеулі және шынайы үлес қоса алатын болашақ зерттеушілер мен білім беру жетекшілерін даярлау. білім беру жүйесін ұйым, аймақ немесе ел деңгейінде сапалы түрде өзгерту.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Әлеуметтік ғылымдар тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты - әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар негізіне жататын философиялық ұстанымдарды анықтау мен сыни талдау. Курс әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын ғылыми бағыттар мен әдістерді анықтауға, сипаттауға және талқылауға бағытталған. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың негізгі қырларын нақтылау, мақсатын, міндетін айқындау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді жобалау білім бағдарламаларын сипаттау мен сыни талдау арқылы келетін дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеудің сапалық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс мәліметті жинақтау, таңдау, ақпаратты талдау әдістерін үйретуге негізделген, яғни теориялық білімді іс жүзінде қолдануға машықтандыру және меңгерту мақсатын көздейді.Курс барысында докторанттарға базалық әдәс-тәсілдерді, әдістемелер мен ақпарат жинау техникалары, жолдары таныстырылып, эмпирикалық зерттеулер бағдарламаларын жобалау үлгілері, сапалық зерттеу жұмысын жүргізудің құралдарын әзірлеу туралы білім беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру теориялары
    Несиелер: 5

    Курс білім беру бағдарламаларының мәдени-тарихи парадигмаларды жүйелі талдауды көздейді; білім беру дискурсының түрлерін, қазіргі білім беру саласы мен педагогикалық ғылымдарды қалыптастыруға атсалысқан белгілі ғалымдар мен ұстаздар еңбегімен таныстырады.Курс барысында ойлаудың пәндік әдістеріне, анализдің дәлелденген әрі сұрыпталған техникалары корпусына, білім беру мәселелерін шешу мақсатына құрылған теориялық құрылымдарға басымдылық беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру көшбасшылығы
    Несиелер: 5

    Бұл курс кейстер сабақтарын талдауға негізделген және білім беру ұйымын басқару қабілетіне байланысты маңызды дағдылар мен тұжырымдамаларды дамытуға бағытталған. Осы пәннің аясында ұйымдастыру теориясы, оқу процесін басқарудың факторлары мен құрылымы, білім беру қызметінің тиімділігін арттыру үшін маңызды басқару шешімдерін қабылдау өлшемдері, білім беру саласындағы корпоративтік басқарудың негізгі модельдері сияқты тақырыптар қарастырылады. Докторанттар өздерінің көшбасшылық стилін қалыптастыруды және оқу бағдарламалары мен оқу орындарын басқаруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеудің сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс математикалық статистика негіздері мен мәліметтерді статистикалық талдау әдістерін тәжірибе жүзінде меңгерту; қолданбалы лингвистика және тілдерді оқыту саласында сандық мәліметтерді өңдеу, жұмыс істеу тәртібін меңгерту мақсатында құрылған. Докторанттар ақпаратты талдаудың фундаменталды әдістермен қоса заманауи әдістерін меңгеретін болады, сондай-ақ академиялық зерттеулерді жасаудың құрылымымен танысып, ғылыми жұмысты жобалау және таныстыру жұмыстарына белсенді түрде қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі тілдік саясат және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курс тілдік зерттеулер мен қолданбалы жобаларды құру үшін қолданылатын тіл саясаты мен жоспарлаудағы теориялық әдіс-тәсілдерді таныстырудан бастап нақты тілдік жағдайда қалай жүзеге асатындығы жөнінде көп ақпарат береді. Курс мақсаты - түрлі әлеуметтік контекстілердегі, БАҚ, біләм беру мекемелері және әр алуан қаланың қоғамдық орындардағы тілдік әртүрлілікті түсіну, терең зерттеу, зерделеу әдістерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі көшбасшылық және өзгерісті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курста докторанттар білім беру процестері мен әлеуметтік-мәдени өзгерістердің өзара әсерін көрсететін басқарудың жаңа теорияларымен танысады. Бұл курста олар оқу процесінің тиімділігін ынталандыру және ынталандыру саласындағы әдістерді, дағдылар мен теорияларды, ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасын бақылау және бақылау әдістерін меңгереді. Білім беру ұйымдарында тиімді әлеуметтік өзгерістерді қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарында қолданылатын басқарушылық және шығармашылық шешімдерді әзірлеуге басты назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру экономикасы
    Несиелер: 5

    Білім жергілікті, ұлттық және жаһандық экономиканың тұрақтылығының маңызды факторы болып табылады. Осы негізгі идеяларға байланысты мәселелерді шеше отырып, осы курстағы білім беру саласындағы мамандар білім беруді қаржыландыру мен қамтамасыз етуді зерттейді. Олар экономикалық принциптер мен эконометриканы білім беру практикасы мен саясатын түсінуге қолданады. Олар сонымен бірге білім берудің тиімділігі, сапасы мен теңдігін жақсарту үшін зерттеулерді анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағдарламаны терең бағалау
    Несиелер: 5

    Докторы студенттер бағдарламаны бағалаудың әр түрлі түрлерін, соның ішінде қажеттіліктерді бағалауды, қалыптастырушы зерттеулерді, процестерді бағалауды, нәтижелер мен нәтижелерді бақылауды, әсерді бағалауды және шығындарды талдауға үйретеді. Докторы студенттер практикалық тәжірибе жинақтап, тұжырымдамалық шеңберді құруды, индикаторларды әзірлеуді, компьютерленген қызмет статистикасын талдауды және әсерді өлшеу үшін бағалау жоспарын құруды қамтиды. Эксперименттік, квази-эксперименттік және эксперименттік емес зерттеу жобаларын, олардың әрқайсысының күшті жақтары мен шектеулерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Пәннің терең, жүйелі және алдыңғы қатарлы білімдерін көрсетіңіз, сонымен қатар мамандықтың іргелі ғылыми мәселелерін шешуге арналған теорияларды, әдіснамалар мен эмпирикалық нәтижелерді сыни тұрғыдан түсіндіру, синтездеу және бағалау - білім беру саясаты мен менеджмент саласында.

  • Код ON2

    Білім беру жүйесінде пәнге немесе кәсіптік практикаға айтарлықтай үлес қоса алатын, тәуелсіз, интеллектуалды тәуелсіз ғалым ретінде зерттеуге қажетті сарапшы, мамандандырылған танымдық, техникалық және зерттеу дағдыларын көрсету.

  • Код ON3

    Білім беру саясаты мен менеджмент теориясын кәсіби практикада қолдана алатын сыни тұрғыдан ойлайтын көшбасшылар, саясаткерлер және зерттеушілер болу.

  • Код ON4

    Қоғамның дамуына және білім беру жүйесін ғылыми және білім беру қызметі мен басқарушылық көшбасшылық арқылы жетілдіруге қатысу; ғылыми зерттеулердің, білім беру саясаты мен басқару практикасының қалыптасуына әсер ететін және сапалы білімнің құрылуына ықпал ететін жаңа білімдерді түсіндіру және кәсіби және ғылыми қоғамдастыққа тиімді жеткізу.

  • Код ON5

    Ғылыми, педагогикалық және басқарушылық практикада академиялық, педагогикалық және көшбасшылық этика қағидаларын қатаң және мінсіз ұстану.

Top