Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10101 Мейіргер ісі в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша Магистратура терең ғылыми-педагогикалық және зерттеу дайындығына ие жоғары оқу орындары мен ғылыми ұйымдар үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • МІ жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Жоба менеджментін (Project management) халықаралық тәжірибеде пайдалану тез дамып, өзгеретін тұрақсыз және белгісіз жүйелерде жаңашыл ойларды және жоғары тиімді басқару технологиясын іске асыру құралы болып табылады. Мұндай басқару жүйесін қолдана отырып, мейірбикелік істегі медициналық сипаттағы күрделі мәселелерді шешуге болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі-тұрмыстық сөйлеу тілі мен тілін практикалық меңгеру үшін білік пен дағдыны тереңдету және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргерді оқытудағы педагогика принциптері мен теориясы
    Несиелер: 5

    Болашақ мейірбикені оқыту үдерісіне мейірбикелік процесті енгізу-мейірбикенің барлық күш-жігері ауру адамдарды емдеуге ғана емес, сонымен қатар аурулардың алдын алуға бағытталатынына үміт. Болашақ медбике іс-әрекеттің логикасын, денсаулық саласындағы болжаудың үлкен қашықтығын түсіну қажет. Медициналық бике` қарамайды, көрмейді`, яғни пациенттің мінез-құлқын бақылай алады және оған пациенттердің өздерін үйретеді, талдай алады, аурудың асқынуының алдын алуды қамтамасыз ету үшін не істеу керектігін және дұрыс, алдын алу іс-шараларын уақтылы жүргізу үшін себеп-салдарлық байланыстарды орната алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    `Педагогика` - медициналық білім беру міндеттерімен, оқытудың инновациялық әдістерімен таныстыру. Болашақ мамандарды оқытудың заманауи технологияларын қолданумен байланысты оқыту негіздерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді, берілген пәннің негізгі бөлімдерінде: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқару өзара әрекетінің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Жетекшінің өз басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастыру мәселелерінің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістерін білу өзіндік шығармашылық ғылыми жұмыстың қажетті шарты болып табылады және шынайы ғылыми жұмысты жалған ғылыми құрылыстардан ажыратуға мүмкіндік береді. Магистранттар философиялық-дүниетанымдық, гносеологиялық, логикалық-әдіснамалық мәселелерді табысты талдау үшін қажетті білім, білік, дағды алуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді мейірбике ісін енгізу
    Несиелер: 5

    Бүгінгі күні дәлелдемелерге негізделген мейірбикелік тәжірибе — бұл мейірбикелік істегі белсенді дамып келе жатқан бағыт, оның мақсаты — мейірбикелер жұмысының тиімділігі мен сапасын арттыру. Бұл бағыт мейірбикелік диагноз немесе жалпы мейірбикелік процесс сияқты басқа да қазіргі заманғы мейірбикелік көмек көрсету принциптерімен табысты интеграциялануы мүмкін

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жариялау әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: qpbr, GMP, GLP, GCP және т.б. медицинадағы ғылыми зерттеулер. Гранттарды іздеу және тарту. Зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы МІ концепциялары мен теориялары
    Несиелер: 5

    Жақында өткенде ДК тұжырымдамасының мәні дәрігердің нұсқамаларын нақты орындау болып табылады, ДК концепциясын түсіну-бұл емдеу процесінде белсенді, тең қатысушы ретінде әпкенің бейнесі мен тұлғасын таныстыру. ДК-бұл емдік іспен қатар болу үшін жеткілікті әлеуетке ие дербес мамандық. Демек, медбике қызметі дәрігердің нұсқауларын қарапайым орындағаннан әлдеқайда кең. Оған пациенттерді күту, аурулардың алдын алу, денсаулықты сақтау, азапты оңалту және жеңілдету бойынша негізгі міндеттер жүктелген. Жоғары білікті тәжірибелі бике жеткілікті білім мен дағдыға, сондай-ақ жеке пациенттің қажеттіліктеріне жауап беретін күтімді жоспарлауға, жүзеге асыруға және бағалауға сенімділікке ие болуы тиіс. Бұл ретте ДК науқастардың сауығуына қосқан үлесінің бірегейлігіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Методология и методы научных исследований в СД
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: qpbr, GMP, GLP, GCP және т.б. медицинадағы ғылыми зерттеулер. Гранттарды іздеу және тарту. Зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Современные тенденции в СД
    Несиелер: 5

    Мейірбикелік күтім мәселелерінің күрделілігі мен өзара байланысы және оларды шешу стратегияларының көп қырлылығы мәселені тез шешуге үміттенуге мүмкіндік бермейді. Практикалық қызметте және денсаулық сақтауда жаңа технологиялар мен ресурстарға бейімдеу уақытты талап етеді; емделушілер қартайды, созылмалы аурулар алады, жоғары сапалы күтімді қажет етеді және осының барлығы мемлекеттік ақшаны үнемдеу қажеттілігі аясында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэтика негіздері
    Несиелер: 3

    `Биоэтика негіздері` пәнін оқу Жалпы гуманитарлық мәдениетті және бітірушілердің – биологтар мен экологтардың жалпы кәсіби құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді. Бірінші кезекте биоэтика этикалық өмірдің барлық түрлерімен байланысты мәселелер. Шешім үшін биоэтикалық міндеттердің биосу – ге арналған заң әзірлеуді жүзеге асыратын биополитика саласы-биоэтикалық заңнаманың маңызы зор. Биоэтика және био заңнама көптеген жағдайларда кешенде қолданылуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 2

    Биостатистика-ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеумен және пайдаланумен байланысты ғылыми сала. Сондай-ақ алынған бақылауларға негізделген деректер жинауды, оларды қорытуды, талдауды және қорытындыларды шығаруды жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтауды цифрландыру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл медициналық мекемелерді: стационарларды, емханаларды және диспансерлерді автоматтандыруға арналған әмбебап ақпараттық жүйе. Компанияның негізгі қызметтеріне мыналар кіреді: цифрлық медициналық карталарды және электрондық кезектерді жүргізу, дәрілік заттарды есепке алу, статистикалық деректерді жинау және қағазсыз медицинаны жеңілдету үшін жаңа технологияларды енгізу. Осылайша, компания дәрігерлердің құжаттамамен жұмысын жеңілдетеді және пациенттердің медициналық қызметпен өзара іс-қимыл жүйесін жақсартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейірбике практикасында білім беру мен ғылым жүйесін жаңғырту.
    Несиелер: 4

    Білім мен ғылымды жаңғыртудың негізгі ұғымдары. Мейірбике практикасында білім беруді жаңғырту процесі. Мейірбикелік практиканың сапасын арттыру үшін арнайы ақпараттық алаңдарды пайдаланудың формасы мен әдістерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейірбике практикасында зерттеудің E-платформасын қолдану арқылы инновациялық әлеуетті дамыту
    Несиелер: 4

    Білім мен ғылымды жаңғыртудың негізгі ұғымдары. Мейірбике практикасында білім беруді жаңғырту процесі. Мейірбикелік практиканың сапасын арттыру үшін арнайы ақпараттық алаңдарды пайдаланудың формасы мен әдістерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Современные парадигмы развития СД
    Несиелер: 5

    Қазақстан үшін мейірбике ісі жүйесін дамыту білім берудің барлық деңгейлерінде оның дамуын, халықаралық стандарттар деңгейінде білім сапасын бақылауды, институт практикасына білім деңгейіне сәйкес түрлі лауазымдық позициялары бар Мейірбике ісі мамандарын енгізуді білдіреді. Мейірбикелік білім беруді реформалаумен қатар, тең құқықты дәрігерлік және мейірбикелік ұйымдық құрылымдары бар медициналық ұйымдардың жұмыс істеуінің жаңа тетіктерін енгізу, Мейірбике ісі және мейірбике құжаттары мамандарының тіркелімін енгізу, инновациялық мейірбикелік технологияларды енгізу, заманауи мейірбикелік дәлелді практикаларды, іргелі және қолданбалы мейірбике ғылымын дамыту, дәрігерлер мен түрлі деңгейдегі медбикелер арасындағы функционалдық міндеттерді қайта бөлу және нақты ажырату көзделіп отыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    РО1-халықтың денсаулығын сақтау саласындағы Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатындағы білімі мен түсінігін көрсетеді;

  • Код ON2

    РО2-Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті.

  • Код ON3

    РО3-ғылыми тәсілдер негізінде денсаулық сақтау саласындағы мәселелерді өз біліктілігі шеңберінде шешуге қабілетті.

  • Код ON4

    РО4-Денсаулық сақтау саласын дамыту және өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады;

  • Код ON5

    РО5-Денсаулық сақтау саласындағы мамандардың да, мамандардың да, өз саласындағы мамандардың да ақпараттарын, идеяларын, қорытындыларын, проблемалары мен шешімдерін нақты және нақты емес түрде хабарлайды.;

  • Код ON6

    РО6-ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды;

  • Код ON7

    РО7-кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді;

Top