Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10101 Мейіргер ісі в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша Магистратура терең ғылыми-педагогикалық және зерттеу дайындығына ие жоғары оқу орындары мен ғылыми ұйымдар үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
МІ жобалық менеджмент
Жоба менеджментін (Project management) халықаралық тәжірибеде пайдалану тез дамып, өзгеретін тұрақсыз және белгісіз жүйелерде жаңашыл ойларды және жоғары тиімді басқару технологиясын іске асыру құралы болып табылады. Мұндай басқару жүйесін қолдана отырып, мейірбикелік істегі медициналық сипаттағы күрделі мәселелерді шешуге болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі-тұрмыстық сөйлеу тілі мен тілін практикалық меңгеру үшін білік пен дағдыны тереңдету және дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейіргерді оқытудағы педагогика принциптері мен теориясы
Болашақ мейірбикені оқыту үдерісіне мейірбикелік процесті енгізу-мейірбикенің барлық күш-жігері ауру адамдарды емдеуге ғана емес, сонымен қатар аурулардың алдын алуға бағытталатынына үміт. Болашақ медбике іс-әрекеттің логикасын, денсаулық саласындағы болжаудың үлкен қашықтығын түсіну қажет. Медициналық бике` қарамайды, көрмейді`, яғни пациенттің мінез-құлқын бақылай алады және оған пациенттердің өздерін үйретеді, талдай алады, аурудың асқынуының алдын алуды қамтамасыз ету үшін не істеу керектігін және дұрыс, алдын алу іс-шараларын уақтылы жүргізу үшін себеп-салдарлық байланыстарды орната алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
`Педагогика` - медициналық білім беру міндеттерімен, оқытудың инновациялық әдістерімен таныстыру. Болашақ мамандарды оқытудың заманауи технологияларын қолданумен байланысты оқыту негіздерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді, берілген пәннің негізгі бөлімдерінде: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқару өзара әрекетінің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Жетекшінің өз басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастыру мәселелерінің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістерін білу өзіндік шығармашылық ғылыми жұмыстың қажетті шарты болып табылады және шынайы ғылыми жұмысты жалған ғылыми құрылыстардан ажыратуға мүмкіндік береді. Магистранттар философиялық-дүниетанымдық, гносеологиялық, логикалық-әдіснамалық мәселелерді табысты талдау үшін қажетті білім, білік, дағды алуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәлелді мейірбике ісін енгізу
Бүгінгі күні дәлелдемелерге негізделген мейірбикелік тәжірибе — бұл мейірбикелік істегі белсенді дамып келе жатқан бағыт, оның мақсаты — мейірбикелер жұмысының тиімділігі мен сапасын арттыру. Бұл бағыт мейірбикелік диагноз немесе жалпы мейірбикелік процесс сияқты басқа да қазіргі заманғы мейірбикелік көмек көрсету принциптерімен табысты интеграциялануы мүмкін
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жариялау әдіснамасы
Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: qpbr, GMP, GLP, GCP және т.б. медицинадағы ғылыми зерттеулер. Гранттарды іздеу және тарту. Зерттеу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы МІ концепциялары мен теориялары
Жақында өткенде ДК тұжырымдамасының мәні дәрігердің нұсқамаларын нақты орындау болып табылады, ДК концепциясын түсіну-бұл емдеу процесінде белсенді, тең қатысушы ретінде әпкенің бейнесі мен тұлғасын таныстыру. ДК-бұл емдік іспен қатар болу үшін жеткілікті әлеуетке ие дербес мамандық. Демек, медбике қызметі дәрігердің нұсқауларын қарапайым орындағаннан әлдеқайда кең. Оған пациенттерді күту, аурулардың алдын алу, денсаулықты сақтау, азапты оңалту және жеңілдету бойынша негізгі міндеттер жүктелген. Жоғары білікті тәжірибелі бике жеткілікті білім мен дағдыға, сондай-ақ жеке пациенттің қажеттіліктеріне жауап беретін күтімді жоспарлауға, жүзеге асыруға және бағалауға сенімділікке ие болуы тиіс. Бұл ретте ДК науқастардың сауығуына қосқан үлесінің бірегейлігіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Методология и методы научных исследований в СД
Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: qpbr, GMP, GLP, GCP және т.б. медицинадағы ғылыми зерттеулер. Гранттарды іздеу және тарту. Зерттеу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Современные тенденции в СД
Мейірбикелік күтім мәселелерінің күрделілігі мен өзара байланысы және оларды шешу стратегияларының көп қырлылығы мәселені тез шешуге үміттенуге мүмкіндік бермейді. Практикалық қызметте және денсаулық сақтауда жаңа технологиялар мен ресурстарға бейімдеу уақытты талап етеді; емделушілер қартайды, созылмалы аурулар алады, жоғары сапалы күтімді қажет етеді және осының барлығы мемлекеттік ақшаны үнемдеу қажеттілігі аясында жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биоэтика негіздері
`Биоэтика негіздері` пәнін оқу Жалпы гуманитарлық мәдениетті және бітірушілердің – биологтар мен экологтардың жалпы кәсіби құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді. Бірінші кезекте биоэтика этикалық өмірдің барлық түрлерімен байланысты мәселелер. Шешім үшін биоэтикалық міндеттердің биосу – ге арналған заң әзірлеуді жүзеге асыратын биополитика саласы-биоэтикалық заңнаманың маңызы зор. Биоэтика және био заңнама көптеген жағдайларда кешенде қолданылуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биостатистика
Биостатистика-ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеумен және пайдаланумен байланысты ғылыми сала. Сондай-ақ алынған бақылауларға негізделген деректер жинауды, оларды қорытуды, талдауды және қорытындыларды шығаруды жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Денсаулық сақтауды цифрландыру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Бұл медициналық мекемелерді: стационарларды, емханаларды және диспансерлерді автоматтандыруға арналған әмбебап ақпараттық жүйе. Компанияның негізгі қызметтеріне мыналар кіреді: цифрлық медициналық карталарды және электрондық кезектерді жүргізу, дәрілік заттарды есепке алу, статистикалық деректерді жинау және қағазсыз медицинаны жеңілдету үшін жаңа технологияларды енгізу. Осылайша, компания дәрігерлердің құжаттамамен жұмысын жеңілдетеді және пациенттердің медициналық қызметпен өзара іс-қимыл жүйесін жақсартады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мейірбике практикасында білім беру мен ғылым жүйесін жаңғырту.
Білім мен ғылымды жаңғыртудың негізгі ұғымдары. Мейірбике практикасында білім беруді жаңғырту процесі. Мейірбикелік практиканың сапасын арттыру үшін арнайы ақпараттық алаңдарды пайдаланудың формасы мен әдістерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Мейірбике практикасында зерттеудің E-платформасын қолдану арқылы инновациялық әлеуетті дамыту
Білім мен ғылымды жаңғыртудың негізгі ұғымдары. Мейірбике практикасында білім беруді жаңғырту процесі. Мейірбикелік практиканың сапасын арттыру үшін арнайы ақпараттық алаңдарды пайдаланудың формасы мен әдістерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Современные парадигмы развития СД
Қазақстан үшін мейірбике ісі жүйесін дамыту білім берудің барлық деңгейлерінде оның дамуын, халықаралық стандарттар деңгейінде білім сапасын бақылауды, институт практикасына білім деңгейіне сәйкес түрлі лауазымдық позициялары бар Мейірбике ісі мамандарын енгізуді білдіреді. Мейірбикелік білім беруді реформалаумен қатар, тең құқықты дәрігерлік және мейірбикелік ұйымдық құрылымдары бар медициналық ұйымдардың жұмыс істеуінің жаңа тетіктерін енгізу, Мейірбике ісі және мейірбике құжаттары мамандарының тіркелімін енгізу, инновациялық мейірбикелік технологияларды енгізу, заманауи мейірбикелік дәлелді практикаларды, іргелі және қолданбалы мейірбике ғылымын дамыту, дәрігерлер мен түрлі деңгейдегі медбикелер арасындағы функционалдық міндеттерді қайта бөлу және нақты ажырату көзделіп отыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- РО1-халықтың денсаулығын сақтау саласындағы Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатындағы білімі мен түсінігін көрсетеді;
- РО2-Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті.
- РО3-ғылыми тәсілдер негізінде денсаулық сақтау саласындағы мәселелерді өз біліктілігі шеңберінде шешуге қабілетті.
- РО4-Денсаулық сақтау саласын дамыту және өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады;
- РО5-Денсаулық сақтау саласындағы мамандардың да, мамандардың да, өз саласындағы мамандардың да ақпараттарын, идеяларын, қорытындыларын, проблемалары мен шешімдерін нақты және нақты емес түрде хабарлайды.;
- РО6-ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды;
- РО7-кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді;