Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік жағдайларда байқалатын грамматикалық құрылымды, грамматикалық құбылыстарды қарастырады; ана және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі түрлерін/түрлерін қолдану, морфологиялық және синтаксистік конструкцияларды грамматикалық дұрыс қолдану, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық деңгейлік тесттер
    Несиелер: 4

    Тілдік білімдер мен сөйлеу дағдыларына қойылатын талаптарды қарастырады; халықаралық деңгейлік тестілерді әзірлеу тарихы, жіктеу, оларды ұйымдастыру және өткізу тәртібі туралы мәліметтерді ұсынады; тілдік тестілеудің негізгі нысандарын практикалық пайдалану дағдыларын дамытуға, күрделілігі әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды әзірлеу және бағалау негізінде тілдік қызметтің әр түрлерін бақылау үшін тест тапсырмаларын жүйелендіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 4

    Берілген жағдай шеңберінде әңгіме жүргізе білуді қалыптастырады, тақырып бойынша хабарлама жасайды, ауызша/жазбаша түрде тыңдаылған/оқылған мәтіннің мазмұнын баяндайды, ішінен оқиды және аудармасыз бейтаныс, қиын емес, теңтүпнұсқалы мәтінді түсінеді және оның мазмұнын баяндайды, дауыстап және дұрыс оқиды; шетел тілінде формажасау және сөзжасам білімдерінің қолданылуына ықпал етеді және дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 3

    Ағылшын айтылу негіздерін, дыбыстар мен интонациялық модельдерді жіктеуді, үнсіз дыбыстарды ассимиляциялау жағдайларын қарастырады; дыбыстарды бөлек, сондай-ақ сөйлеу ағымында дұрыс артикуляциялау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді, зерттелген фонетикалық құбылыстарға сәйкес сөйлеудің дыбыстық жағын дұрыс ресімдеу, экстралингвистикалық жағдайға сәйкес сөйлеуді барабар ресімдеу, сондай-ақ түпнұсқалық сөйлеуді есту арқылы түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі фонетикасы бойынша практикум
    Несиелер: 3

    Лингвистикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастырады. Дыбыс қалыптастыру механизмін, сондай-ақ фонетикалық транскрипция белгілері мен басқа да фонетикалық символдар. Байланысқан ағылшын тілінің барлық фонетикалық құбылыстарын зерттеу арқылы лингвистикалық құзыреттілікті дамытады. құзыреттілігін қалыптастырады оқылатын тақырыптарға сәйкес аудиофайлдарды тыңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стандартталған тесттер (РЕТ)
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілін оқытудың жоғары деңгейіне тән стандартталған тестілер, сөздер мен сөйлемдер көлемінде ағылшын тілінің грамматикасын, ақпараттың үлкен көлемімен жұмыстың негізгі принциптерін көрсетеді. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды шешеді. Үлкен көлемде ақпараттың негізгі тақырыптарын анықтайды. Ақпаратты аналитикалық бағалайды. Тест тапсырмаларын тез және тиімді орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің заманауи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең көп қолданылатын грамматикалық құбылыстарды қарастырады. Етістіктің уақыт формаларын құру ережелерін, сондай-ақ пассивті кепіл нысандарын; күрделі сөйлемдерде ағылшын тіліндегі етістіктің уақытын келісуді; ағылшын тіліндегі артиклдерді қолдануды; етістіктің жеке емес формаларын (инфинитива, герундия және қатысы) пайдалануды; модальдық етістіктердің мәнін білуді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың қалыптасқан дағдыларын қолдануға сүйене отырып, өзге тілді қарым-қатынас негіздерін қарастырады; тілдік және сөйлеу жаттығулары кешенін орындаумен өзекті лингво-мәдениеттанулық ақпарат алу мақсатында түпнұсқалық материалдарды талдай білуді дамытады; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда шет тілінде карталармен, буклеттермен, ашық хаттармен жұмыс істеуге және әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Жалпы экологияның іргелі ұғымдарын және негізгі экологиялық заңдарды қалыптастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару құралдары мен әдістерін қарастырады. Экологиялық мәселенің мәні мен пайда болу себептері туралы білімдерін көрсетеді. Қолайсыз экологиялық процестердің дамуын болжайды. Экологиялық гомеостазды сақтау тұрғысынан олардың мақсаттылығын негіздеп, экологиялық сипаттағы ұйғарымдар мен тыйым салу дағдыларын қалыптастырады. Тіршілікті қамтамасыз ететін ортаның мониторингін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың алғашқы биографы Әлихан Бөкейханов және оның "Абай (Ибрагим) Құнанбаев"атты мақаласы. М. О. Әуезов "абайтану" ғылымының негізін қалаушы. Абайдың "толық адам туралы" ілімі гуманист және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың моральдық-этикалық көзқарастары. Абай түсінігіндегі жүректің табынуы. Ақынның педагогикалық және психологиялық көзқарастары. Абай ұғымындағы табиғат, танымдық қабілеттер. Қазіргі кезеңдегі өлкетану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация негіздерін қарастырады және Оқытылатын тіл елінің рухани құндылықтарын құрметтеуге ықпал етеді; абстрактілі/нақты тақырыптарға түпнұсқалық Материалдардың жалпы мазмұнын түсіну дағдыларын дамытуға, сондай-ақ нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасауға және өз көзқарасын әртүрлі пікірлердің артықшылықтарын/кемшіліктерін талдай отырып, шет тілінде ауызша/жазбаша нысанда баяндауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік ауызекі сөйлеудің мәдениетаралық аспектілері
    Несиелер: 5

    Жалпы және академиялық деңгейде қарым-қатынас жасауға қажетті көлемде шет тілін меңгеруге мүмкіндік береді; тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін, әдеби және сөйлесу тілінің негізгі грамматикалық құрылымын қарастырады; тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста ой мен пікір білдіру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; шет тілді коммуникацияның мәдениетаралық аспектілерін талдай білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жаңғырту жетістігінің маңызды шарты ретінде үздік дәстүрлер мен алғышарттарды, ХХІ ғасырдағы ��лттық сана қалыптасуының негізгі теориялық қағидаларын білу. Елдегі жағдайды талдай, ойды айқын түзе білу, рухани-ғұрыптық әлеуетті пайдалан отырып, қортынды жасау. Замазать және саяси таразыланған әрекетті және өзіндік саяси көзқарастар мен әрекеттерді түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының не��ізін салушы; жырдың "Манас"зерттеушісі ретінде талданады. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсаты мен рөлі туралы; болашақ мұғалімнің қызмет нысаны туралы; педагогтың үздіксіз кәсіби-тұлғалық қалыптасу факторлары туралы білімдерді көрсетеді. Педагогикалық үдерісте педагогикалық қарым-қатынас пен өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Педагогикалық қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу және өз білімін жетілдіру негіздерін меңгерген. Педагогикалық жағдайларды талдайды және оларға негіздеме береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тіл құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді; теңтүпнұсқалы материалдарды талдау кезінде нәтижелі және рецептивті лексикалық минимумның, сөйлеу этикетінің клишесінің дамуына ықпал етеді (коммуникативтік міндетке сәйкес); ресми және ресми емес қарым-қатынас жағдайында (сөйлеу этикеті нормаларын сақтай отырып) диалог пен полилогтың барлық түрлерін жүргізу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тындау мен сөйлеудегі сыни ойлау
    Несиелер: 3

    Тыңдалым мен сөйлеуге тиімді оқытуға ықпал ететін стратегиялар мен әдістемелік тәсілдер жүйесін қарастырады; тыңдалған ақпарат негізінде ауызша ой білдіру дағдыларын дамытуға, өзекті мәселелер бойынша өз позициясын қалыптастыруға, өзінің пайымдауларын дәлелдеуге, ұжымдық/жеке форматтарда шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді; кейіннен талдай отырып, аудитивтік ақпараттың үлкен ағындарын өңдеу дағдыларын практикалық қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу практикасы
    Несиелер: 3

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасай білуді көрсетеді. Ағылшын тілінде сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгерген, білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, ағылшын тілі құралдарымен олардың белсенділігін қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 3

    Тіл білімі әдіснамасын, тілді ғылыми зерттеу тәсілдерін, сондай-ақ тіл білімі пәндерінің құрылымын, құрамын, пәні мен эвристикалық мүмкіндіктерін қарастырады; тіл білімі бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тіл білімінің ғылыми терминологиясын, тілді ғылыми сипаттау мен зерттеудің тәсілдері мен әдістерін қолдануға мүмкіндік береді; тілдік зерттеулердің перспективалы бағыттарына салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың пәндік саласын кәсіби тілде қарастырады, өзара оқыту принципін жүзеге асырады: орыс тілінің "Экология" мамандығының пәндерімен өзара байланысын көрсетеді. Ғылыми арнайы тәртіптің қалыптасу тарихы мен қалыптасу алғышарттарын зерттейді. Ғылыми және техникалық әдебиеттің қызметтік түрінің сипаттамасын, ғылыми пішіннің лексикалық, морфологиялық және синтаксистік ерекшеліктерін, ғылыми шығарманың құрылымдық ерекшеліктерін, зерттеу тақырыбы бойынша әдебиетті таңдау принциптеріне талдау жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшелігін коммуникацияның ерекше түрі ретінде, тілдің, мәдениеттің, Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі даму тенденцияларын қарастырады; мәдениет типтерін жіктеуге және олардың аса маңызды ерекшеліктерін анықтауға, ағылшын тілінде оқытылатын құбылыстарды ана тілінде параллель құбылыстармен салыстыруға мүмкіндік береді; мәдениетаралық қарым-қатынаста сәтсіздіктің себептерін талдау дағдыларын және оларды еңсеру тәсілдерін дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 3

    Елтанудың ғылым ретінде даму тарихымен, сондай-ақ оқытылатын тілдің елдің қоғамдық-саяси өмірінің болмысымен, оның географиясымен, мемлекеттік құрылымымен, саяси партиялармен, білім беру жүйесімен және т.б. таныстырады; кешенді елтанудың терминологиялық аппаратын меңгеруге, сондай-ақ диаграммалар мен графикалық схемаларды талдау дағдыларын дамытуға, оқытылатын аймақтың карталарында бағдарлануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу мен жазудағы сыни ойлау
    Несиелер: 3

    Оқу мен жазуға тиімді оқытуға ықпал ететін стратегиялар мен әдістемелік тәсілдер жүйесін қарастырады; оқылған ақпарат негізінде жазбаша ой білдіру дағдыларын дамытуға, өзекті мәселелер бойынша өз ұстанымын қалыптастыруға, өз пікірлерін дәлелдеуге, ұжымдық/жеке форматтарда шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді; баспа ақпаратының үлкен ағындарын өңдеу дағдыларын, оны кейіннен талдай отырып, практикалық қолдануды ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 3

    Оқытылатын тіл елінің саяси және мемлекеттік құрылымын, экономика, білім беру, денсаулық сақтау және т.б. мәселелерін қарастырады; дүниетанымды, этикалық бағалауды, сөйлеу/сөйлеу емес мінез-құлық нормаларын қамтитын фондық білім жүйесін меңгеруге мүмкіндік береді; мәтіндерді Елтану және өзіндік тілдік бірліктерді енгізу, бекіту және белсендіру тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді; ұлттық-мәдени семантиканы анықтау мақсатында тілді талдау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лексикология
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілі лексикологиясының негізгі түсініктері мен терминологиялық аппаратын қарастырады; коммуникативтік жағдайларда сөз құрушы элементтерді бөлу, тұрақты сөз тіркестерін және идиом, синоним-сөздерді, антонимдерді, омонимдерді және т.б. қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; сөйлеу стиліне талдау жүргізуге және стиліне байланысты - тиісті лексиканы (ғылыми, іскерлік, кеңсе стилдері, достық жолдау және т. б.) қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамдық саяси лексика
    Несиелер: 3

    Саяси дискурстың тілдік ерекшеліктерін білуді, сондай-ақ коммуникативтік қызметтің интерактивті түрлері (диалог, монолог, полилог, пікірталастар, пікірталастар, конференция) шеңберінде сыни ойлауды дамытуды қамтитын қоғамдық саяси мәтіндермен жұмыс істей алуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі
    Несиелер: 3

    Медиалингвистиканың өзекті мәселелерін қарастырады: бұқаралық коммуникациялардың қоғамның дамуына әсер ету ерекшелігін, қазіргі заманғы БАҚ-тың қызмет ету ерекшеліктерін, бұқаралық-медиалық жанрларды және олардың лингвистикалық ерекшеліктерін; медиатекстерді рефераттау, аннотациялау, түсіндіру және шығармашылық түсініктеме беру, сондай-ақ қазіргі заманғы ағылшын тілді басылымдардың тілдік стильдеріне салыстырмалы талдау жасай отырып, масс-медиалық дискурстың негізгі жанры ретінде мақалаларды талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Грамматикалық құрылымды, грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ екінші шет тілі грамматикасының қазіргі заманғы даму үрдістерін қарастырады; Екінші шет тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі түрлерін/түрлерін меңгеруге мүмкіндік береді; морфологиялық және синтаксистік құрылымдарды грамматикалық дұрыс қолдануға, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 3

    Әдебиетті зерттеу объектісін және оның басқа лингвистикалық ғылымдармен байланысын көрсетеді; әдеби сөздік қ��рын меңгереді. Мазмұндағы ақпаратқа ену тереңдігі әртүрлі мәтін мазмұнын оқиды, түсінеді және түсінеді Өз көзқарасын тұжырымдайды. Көркем әдебиетпен және сөздіктермен жұмыс істей білуін көрсетеді. Өз сөзінде көркемдік айналымдар мен стилистикалық тәсілдерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (В1)
    Несиелер: 5

    В1 деңгейімен қарастырылған екінші шет тілін фонетикалық ресімдеу ережелері мен грамматикалық категорияларды қарастырады; неғұрлым кең таралған жағдайларда коммуникативтік құзыреттілікті көрсету үшін қажетті лексикалық минимум мен оқылған грамматикалық, фонетикалық материалды қолдану дағдыларын, сондай-ақ көрген, оқыған немесе тыңдалған түпнұсқалық материалдың мазмұны мен негізгі стилистикалық ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын лексикасының семасиологиялық сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын лексикасының сипаттамасымен, сөздердің этимологиясымен, жеке сөздердің тарихымен, сөздердің мәнімен, олардың дыбыстық ресімделуімен, морфологиялық құрылымымен және т.б. байланысты мәселелерді қарастырады; сөз семантикасын зерттеудің құрылымдық әдістері мен тәсілдерін, қазіргі заманғы семасиология мәселелерін, сондай-ақ ағылшын тілінің семантикалық құрылымы мен семантикалық даму жолдарын, лексикалық маңызы мәселелерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Психикалық дамудың жас кезеңділігін, сондай - ақ әр жастағы баланың дамуының психологиялық ерекшеліктері. Балалардың даму фактілерін және нақты психологиялық-педагогикалық жағдайларды талдайды. Зерттеу және практикалық қызметінде жас ерекшелік психологиясының әдістерін қолданады. Балалардың тұлғалық және танымдық даму деңгейін анықтайды. Психологиялық-педагогикалық әдістермен және анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стилистика
    Несиелер: 3

    Ағылшын әдеби тілінің стилистикалық құралдарының жүйесін қарастырады, стилистикалық ресурстар мен функционалдық-стильдік жүйе: стилистиканың ұғымдық аппараты, лингвостилистикалық талдау әдістері және оларды әртүрлі жанрлардағы мәтіндерді талдау кезінде практикалық қолдану, қазіргі заманғы ағылшын тілінің функционалдық стилдерін талдай білу негізінде әр түрлі деңгейдегі тілдік құралдардың (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) стилистикалық мүмкіндіктері туралы қазіргі түсініктерді түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фонология
    Несиелер: 6

    Фонологияның негізгі ережелерін тілдің дыбыстық құрылымының құрылымын және тілдік жүйедегі дыбыстардың жұмыс істеуін зерттейтін лингвистика бөлімі ретінде қарастырады; фонемалар жүйесін сипаттау, олардың модификациясы, типтік фонетикалық құбылыстар, негізгі терминдер мен ұғымдарды дұрыс қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; сегментті/суперсегментті фонетикалық бірліктерді лингвистикалық талдау және фонемалар мен дыбыс арасындағы қатынасты талдау әдістемесін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (В2)
    Несиелер: 3

    В2 деңгейімен қарастырылған екінші шетел тілінің грамматикалық категорияларын, фонетикалық рәсімдеу ережелерін қарастырады; көп таралған жағдайларда коммуникативтік құзыреттілікті көрсету үшін қажетті лексикалық минимум, сондай-ақ оқыған грамматикалық, фонетикалық материалды қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді; көрген, оқыған немесе тыңдалған түпнұсқалық материалдың мазмұны мен негізгі стилистикалық ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздері мен модельдерін қарастырады.Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейді.Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар, эмоционалды-ерік саласы бар балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын сипаттайды.МВ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымымен таныстырады.Білім беруде инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістемелік категориялар мен олардың қызмет ету заңдылықтарын, әртүрлі мектеп типтерінде әртүрлі оқыту сатыларында өзге тілді білім берудің ерекшеліктерін қарастырады; әдістемелік міндеттерді қалыптастыру, іріктелген тілдік материалдарды, оқыту тәсілдерін, құралдарын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы ОӘК-ны тиімді пайдалану, сондай-ақ коммуникативтік белсенділікті ынталандыру үшін жаттығуларды әзірлеу мақсатында талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық материал шегінде оқу / теңтүпнұсқалы кәсіби-бағытталған мәтіндердің мазмұнын баяндайды, сонда��-ақ кәсіби салада лекциялар, сөз сөйлеулер, әңгімелесулер мазмұнын қарастырады. Оқытылған кәсіби-бағытталған тақырыптар шегінде сөйлей білу дағдыларын қолданады. Естілген/ оқылған мәтіннің мазмұнын береді. Өз пікірін және бағасын білдіреді, кәсіби тақырыптарға әңгімелеуде жауап береді, шет тілінде дәлел келтіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиология және оқушылардың дамуы
    Несиелер: 3

    Бала ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады; патологиядан норманы ажыратады және баланың аномальды дамуын түзету үшін компенсация және бейімделу механизмдерін қолданады; балалар ағзасының құрылысы мен функциясының ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсілді қолданады. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың физиологиялық-гигиеналық негіздерін, оқушылардың Еңбек және демалыс режимін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық фонетика
    Несиелер: 6

    Ағылшын тілінің фонетикалық теориясының, фонетикалық және фонологиялық сипаттамаларының негізгі ережелерін қарастырады; Теориялық фонетика бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, тыңдаудың, оқудың және сөйлеудің, оларды әртүрлі коммуникативтік жағдайларда жүзеге асыра білу дағдысын меңгереді; фонетиканың өзекті мәселелері бойынша жаңа жарияланымдарды талдай білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Екінші шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тілдік құралдарын қарастырады; Екінші шет тілінде берілген түпнұсқалық материалдарды талдау кезінде лексикалық минимумды, сөйлеу этикетінің клишесін меңгеруге мүмкіндік береді; ресми және ресми емес қарым-қатынас жағдайларында (сөйлеу этикеті нормаларын сақтай отырып) диалог пен полилогтың барлық түрлерін жүргізе білуді дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқушылар ұжымы мен жекелеген оқушыларды тәрбиелеу мен ұйымдастырудың әртүрлі формалары, әдістері, құралдары; мұғалімдер, ата-аналар, қоғам қызметінің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді.; Оқушылар мен балалар ұжымының жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, нақты тәрбиелік міндеттер қояды. Оқушылар ұжымы мен жекелеген оқушыларды тәрбиелеу мен ұйымдастырудың әр түрлі формаларын, әдістерін, құралдарын жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалау қызметінің мәнін, рөлін, функцияларын, құрылымын, оқушылардың жетістіктерін диагностикалаудың әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын қарастырады. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы АКТ құралдарын, құралдарды және бағалау рәсімдерін қолданады. Нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологияларын талдауға және таңдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    - Инклюзивті білім беру тұжырымдамасын жүзеге асыру ерекшеліктерін қарастырады. - Оқу жетістіктерін педагогикалық бағалаудың міндеттері мен функцияларын сипаттайды. - Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды. - Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылардың оқу жетістіктерін жүйелі бағалау талаптарына сыни ойлау және талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Описывается организационно-правовая форма предприятия; формы отчётности; различные методы исследования рынка; Вырабатываются навыки разработки бизнес-планов. Описывается сущность и факторы коррупции, ее различные проявления; Развивается правовая культура личности, способствующая противодействию коррупции; вооружает знаниями, умениями и навыками по противодействию коррупции; вырабатывает навыки, умение критического анализа коррупционных явлений.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламалары бойынша қосымша білім беру бағдарламасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі(неміс/қытай/француз)
    Несиелер: 7

    Неміс / қытай / француз медиалингвистикасының өзекті мәселелерін қарастырады: қазіргі БАҚ-тың қызмет ету ерекшеліктері, масс-медиалық жанрлар және олардың лингвистикалық ерекшеліктері; медиатекстерге рефераттау, аннотациялау және шығармашылық түсініктеме беру, сондай-ақ неміс / қытай / француз тіліндегі заманауи басылымдардың жанрының ерекшелігі мен тілдік стильдеріне салыстырмалы талдау жасай отырып, мақалаларды талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік (неміс/қытай/француз) тілі
    Несиелер: 7

    Терминологиялық қорды, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын неміс / қытай / француз тілінде компания құрылымы, әңгімелесу жүргізу ерекшеліктері, резюме жазу, іскерлік қарым-қатынас стилі туралы меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі нарық жағдайын түсінуге ықпал етеді; неміс / қытай / француз тілінде түпнұсқалық ақпаратты талдау арқылы командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасынын негіздері
    Несиелер: 3

    Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін қарастырады; АКТ-ны (оның ішінде смарт техниканы), көптілділік элементтерін, белсенді оқыту стратегиясын, педагогикалық рефлексия, кері байланыстың тиімді түрлерін пайдалану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; мұғалім жұмысының тиімділігін талдау, сонымен қатар оқушылардың дайындық деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндіктері шектеулі балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Психология түсінігін, кемістігін, психикалық дамуының тежелуін қарастырады. Есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық сипаттамасын анықтайды. Балалардың дисгармониялық, бұрмаланған психикалық дамуын зерттейді. Балалардың мінез-құлқының бұзылуымен, тәжірибелілік синдромымен және зейіннің жетіспеушілігімен таныстырады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық қолдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша кәсіби терминдерді аудару ерекшеліктерін қарастырады; мамандандырылған терминологиялық сөздіктерді пайдалана отырып/пайдаланбай мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеу және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; шет тілінде тұлғааралық, іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ мамандық бойынша мәтіндерге Аннотация жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда, бәсекелестікте, жеткізілім сұранысында, мемлекеттің рөлі зерделенеді. Шығындар, кірістер, айналым көрсеткіштері және капитал айналымын есептеу үшін дағдыларды қалыптастырады. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі ағылшын тілі
    Несиелер: 8

    Қазіргі ағылшын тілінің лексикалық, грамматикалық және фонетикалық құрылымының практикалық білі��ін көрсетеді. Берілген тақырып бойынша монологиялық және диалогтық пікір түрінде өзіндік шығармашылықты көрсетеді. Пікірталасқа, конференцияларға қатысады. Ауызша және жазбаша қарым-қатынаста қазіргі заманғы ағылшын тілін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 8

    Тіл тарихының категориялық-ұғымдық аппаратын қарастырады, оның фонетикалық, синтаксистік, морфологиялық, лексикалық деңгейлерде дамуының әртүрлі тарихи кезеңдерінде ағылшын тілі жүйесін қалыптастыру заңдарын түсінуге ықпал етеді; фонетикалық және грамматикалық құрылымды дамыту тарихы, тілдің сөздік құрамы бойынша меңгерілген материалды практикалық қолдану дағдыларын, сондай-ақ салыстырмалы-тарихи әдіс негізінде тілдік құбылыстарды талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 8

    Компанияның құрылымы, әңгімелесуді өткізу ерекшеліктері, түйіндеме жазу, іскерлік қарым-қатынас стилі, жарнама рөлі туралы алған білім негізінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы бизнес пен нарықтың жағдайын түсінуге ықпал етеді; іскерлік көздерден алынған ақпаратты талдау және қолдану арқылы жалпы мақсаттарға жету бойынша командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 8

    Грамматикалық теорияның негізгі ережелерін, теориялық грамматиканың даму кезеңдерін, ағылшын тілінің грамматикалық құрылысы саласындағы қазіргі заманғы тұжырымдамаларды қарастырады; жалпы тілдік құрылым және грамматикалық тілдік деңгей туралы білімді практикалық қолдануға ықпал етеді; қойылған оқу және кәсіби коммуникативтік міндеттерді жүзеге асыру үшін дискурстың әр түрлі түрлерінде қолданылатын грамматикалық құралдардың ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі ағылшын тілінің функционалды грамматикасы
    Несиелер: 8

    Ағылшын тілінің грамматикасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, грамматикалық құрылымын қарастырады; сөйлеу дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған жаттығуларды орындау кезінде алған білімдерін қолдануға, рецептивті меңгерілуі тиіс грамматикалық құбылыстарды тануға, сондай-ақ әртүрлі коммуникативтік жағдайларда және ауызша/жазбаша аудармада қолдануға ықпал етеді; қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құбылыстарын талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 8

    Теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдайды, олардың негізінде салыстырулар, қорытулар жүргізеді, практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық ережелерді шығармашылықпен пайдаланады, гипотезаны ұсынады, кәсіптік қызмет саласындағы ғылым мен тәжірибенің өзекті мәселелері бойынша өз пікірін жазбаша тұжырымдайды және білдіреді, нақтылық, қисындылық негізінде өз көзқарасын түсіндіреді, дәлелдейді, дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 8

    "Академиялық" сөздікпен: жазбаша сөйлеуге тән бейтарап/формальды стиль лексикасын (эссе, мақала) және ресми стилді талап ететін ауызша сөйлеу жағдайларын (баяндаманы оқу, конференцияда сөз сөйлеу) меңгеру негізінде академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін қарастырады; конспектілеудің практикалық тәсілдерін (қысқартуларды қолдану) және академиялық презентация форматында көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ағылшын және қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 8

    Оқытылатын шетел тілінің туыстық байланыстарын және оның басқа тілдермен типологиялық қатынасын білуін көрсетеді. Жалпы тіл білімінің, коммуникативтік және когнитивті лингвистиканың, психо -, этно - және әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерінің жүйесін пайдалана отырып, оның тарихы мен қазіргі жағдайдағы оқытылатын Шетел тілін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастыру.

  • Код ON1

    Қазақ, орыс және оқытылатын шетел тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін коммуникацияға түсу

  • Код ON8

    8 Шет тілін оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, құралдарын өз бетінше таңдау, сондай-ақ ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздеу.

  • Код ON9

    Білім алушының психологиялық және педагогикалық даму ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңдерінде оқу процесінде көрінісін таба білу

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және лингвистикалық талдау әдістерінің негіздерін көрсету.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON4

    Критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметті ұйымдастыруда тіл білімі мен шетел тілінде оқыту әдістемесі саласындағы қазіргі теориялық концепциялар мен ережелерді қолдану.

  • Код ON6

    Лингвистикалық теория білімін, оның ішінде балама нұсқаларын әзірлеу, ұсыну білігі мен дағдыларын көрсету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеуіш сауаттылыққа, ақпаратты жалпылау, талдау, ауызша және жазбаша ақпаратты қабылдау, мақсат қою және оған оқытылатын шетел тілінде қол жеткізу жолдарын таңдау .

  • Код ON10

    Әртүрлі әлеуметтік және оқу жағдайларындағы оңтайлы шешімдерді табу және бағдарлай білу, кәсіби қарым-қатынас барысында әртүрлі жас және әлеуметтік топтарда қарым-қатынас пен өзара іс-қимылды педагогикалық сауатты құру.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON7

    Шет тілі мұғалімінің функционалдық міндеттері шеңберінде педагогикалық үдерісті басқару, кәсіби білімді дамытуға және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілікпен қабылдау.

Top