Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01730 «Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты - жаңартылған білім беру мазмұны, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тілдік және икемді дағдылар, көшбасшылық қасиеттер негізінде шет тілін оқыту саласында жоғары білімі бар шетел тілдерінің оқытушысын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тәжірибелік фонетика
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Тіл біліміне кіріспе
Лингвистикалық теория негіздері
Тәжірибелік грамматика
Негізгі шет тілінің қолданбалы сауаттылығы
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1
Шетел тілінің практикумы В1
Ортаға бағытталған және іскерлік коммуникация
Екінші шетел тілі (неміс тілі) А1
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Ортаға бағытталған және іскерлік ағылшын тілі
Екінші шетел тілі (қытай тілі) А1
Оқыту әдістері мен технологиялары
Екінші шетел тілі (қытай тілі) А2
Оқитын тіл елінің тарихы мен мәдениеті
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2
Ғылыми зерттеу әдістері
Шетел тілінің практикумы В2
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Кәсіпкерлік дағдылары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Екінші шетел тілі (неміс тілі) А2
Экономика және құқық негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Лингвоелтану
-
3 Оқу жылы
Ғылыми-техникалық мәтінді аударудың ерекшеліктері
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Шетел тілінің практикумы С1-1
Шет тілдерін оқыту әдістемесі
Екінші шетел тілі (қытай тілі) В1-1
Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1-1
Аударманың теориясы мен практика
Екінші шетел тілі (неміс тілі) В1-1
Бағалау және дамыту
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1-2
Жобаларды басқару
Екінші шетел тілі (қытай тілі) В1-2
Мұғалімнің кәсіби бағыттары
Ағылшын әдебиеті
Сыныпты басқару
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқитын тіл елінің әдебиеті
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
Білім берудегі зерттеулер
Екінші шетел тілі (неміс тілі) В1-2
Шетел тілінің практикумы С1-2
-
4 Оқу жылы
Стандартты тестілерге дайындау стратегиясы (TOEFL/IELTS)
Екінші шетел тілі (қытай тілі, В2 деңгейі)
Негізгі ШТ теориясы мен тарихы(лексикология, фон.теориясы, грамм.теориясы, фразеология
Зерттеулер, даму және инновациялар
Екінші шетел тілі (неміс тілі В2 деңгейі)
Шетел тілінің лингвистикалық негіздері (лексикология, фон.теориясы, грамм.теориясы, идиоматикасы)
Стилистика және көркем мәтінді талдау
Стилистика және көркем мәтінге лингвистикалық талдау
Заманауи тестілеу технологиялары (TOEFL/IELTS)
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2
Шетел тілінің практикумы С2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел тілдерінің тіл білімі мен Академиялық хат саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады
- Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми және әдістемелік ақпараттарды жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып тұжырым жасайды;
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
- Қолданыстағы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және оқу саласындағы кәсіби қызметтің мәселелерін шешеді.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолданады
- Шет тілдері және оқыту әдістемесі саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.
- Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларына ие.
- Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілдері саласында теориялық және практикалық білімді және оқыту әдістемесін қолданады.
- Осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген Шет тілдері және шет тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді.
- Ерекше бәләм беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.