Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Аспаптық орындаушылық в Торайгыров университеті

  • Әуенді үйлестіру негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: гармоникалық есептерді шешу үшін практикалық білік пен дағдыны қалыптастыру, маңызды көркем-мәнерлі және форманы құрушы құрал ретінде көп дауысты баяндаудың негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. Музыкадағы үйлесімділіктің мәнерлі және формалық рөлі. Модальдық. Аккордиканың қалыптасуы. Мажорлық-минорлы ладогармоникалық жүйені қалыптастыру. Диатоника. Бір тоналды кезеңнің үйлесімі. Классикалық гармония негіздері, аккорд құрылымы, функционалдық заңдылықтар. Модуляцияның жалпы теориясы. Секвенциялар, олардың түрлері. Энгармониялық модуляция. Әуен үйлесімі, алыстағы тональдықта модуляция ойыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің орындаушылық өнерді, әр түрлі дәуір мен бағыттағы музыкалық стильдерді дамыту және тарихы бойынша кәсіби білімдерін қалыптастыру. Орындаушылық мектептердің дамуының негізгі кезеңдері. Әр түрлі орындаушылық стильдердің өзара байланысы. Көрнекті Орындаушы-музыканттардың шығармаларды түсіндіруін салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастыру. Орындаушылық жаңа формаларын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор сольфеджио
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қызметіне қажетті кәсіби музыкалық есту қабілетін жан-жақты дамыту. Музыкалық фразаны, жалпы кезең мен форманы ұғымды қабылдау мен интонациялауға үйрету. Музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту. Музыкалық диктантта көп дауысты музыканы есту талдауының дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қызметіне қажетті кәсіби музыкалық есту қабілетін жан-жақты дамыту. Музыкалық фразаны, жалпы кезең мен форманы ұғымды қабылдау мен интонациялауға үйрету. Музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту. Музыкалық диктантта көп дауысты музыканы есту талдауының дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 6

    Мақсаты: гармоникалық есептерді шешу үшін практикалық білік пен дағдыны қалыптастыру, маңызды көркем-мәнерлі және форманы құрушы құрал ретінде көп дауысты баяндаудың негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. Музыкадағы үйлесімділіктің мәнерлі және формалық рөлі. Модальдық. Аккордиканың қалыптасуы. Мажорлық-минорлы ладогармоникалық жүйені қалыптастыру. Диатоника. Бір тоналды кезеңнің үйлесімі. Классикалық гармония негіздері, аккорд құрылымы, функционалдық заңдылықтар. Модуляцияның жалпы теориясы. Секвенциялар, олардың түрлері. Энгармониялық модуляция. Әуен үйлесімі, алыстағы тональдықта модуляция ойыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жеке аспаптық бағдарламаны кәсіби, техникалық және стилистикалық дәл орындау дағдыларын қалыптастыру. Техникалық дағдыларды жетілдіру. Көркем талғамды тәрбиелеу. Музыкалық шығарманың көркемдік идеясын, мазмұнын, нысанын, стилін анықтай білу және оларды өз орындауында шығармашылықпен жүзеге асыра білу. Орындаушылық міндеттерді шешудің тиімді жолдарын табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аспапта ойнау шеберлігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жеке аспаптық бағдарламаны кәсіби, техникалық және стилистикалық дәл орындау дағдыларын қалыптастыру. Техникалық дағдыларды жетілдіру. Көркем талғамды тәрбиелеу. Музыкалық шығарманың көркемдік идеясын, мазмұнын, нысанын, стилін анықтай білу және оларды өз орындауында шығармашылықпен жүзеге асыра білу. Орындаушылық міндеттерді шешудің тиімді жолдарын табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің кәсіби құзыреттілігінің ажырамас құрамдас бөлігі ретінде әлемдік көркем мұра және қазіргі әлемдік мәдени кеңістік саласындағы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Мәдени-тарихи дәуірлер алғашқы құрылыстан қазіргі заманғы өнерге дейін әр түрлі өнер түрінде көрсетілген. Ежелгі Египеттің көркем мәдениеті. Ежелгі Грецияның көркем мәдениеті. Ежелгі Римнің көркем мәдениеті. Ортағасырлық Еуропаның көркем мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік-мәдени негіздері. XVII-XVIII ғғ. дәуірінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фортепиано
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде таңдап алған мамандану бойынша өзіндік тәжірибелік іс-әрекет үшін қажетті фортепианода ойындардың музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Фортепианода ойын дағдыларын практикалық қалыптастыру. Техникалық дағдыларды жетілдіру. Музыкалық шығарманың өзіндік жұмысы. Фортепианода ойнаудың орындаушылық тәсілдері. Түрлі жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды парақтан оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ музыкасының қалыптасуы мен дамуы туралы белгілі бір түсінігі бар мамандарды дайындау. Қазақ музыкалық мәдениетінің ерте кезеңдерінен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі. Музыкалық дәстүрлердің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерттеу; әдет-ғұрыптар мен әдет-ғұрыптық фольклор; фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық жіктелуі; Жеке композиторлық стильдерді және персоналдарды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Камералық оркестр
    Несиелер: 9

    Мақсаты: студенттерді оркестр әртістері және әртүрлі ансамбльдер ретінде практикалық қызметке дайындау. Оркестрлік музицирлеу негіздеріне Практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу. Әр түрлі дәуірдегі оркестрлік музыканың, стильдердің, жанрлардың шығармаларын меңгеру. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру. Орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Оркестр құрамында дайындық процесі мен концерттік орындау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Синтезатор негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: синтезаторда ойнау дағдыларын меңгеру, синтезатор мүмкіндіктерін пайдалана отырып, аранжировканың туындысы мен дағдыларын "тембрлік" естуді қалыптастыру және дамыту. Синтезатордың негізгі мәнерлі мүмкіндіктері. Автоаккомпанементпен ойынды меңгеру. Әртүрлі тембрлерді меңгеру. Көп жолды секвенсорға аранжирлеу және жазу. Синтезатордың көп жолды секвенсері арқылы музыкалық дыбысты жазу және әр түрлі редакциялау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоба 1
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оркестрлік класы.
    Несиелер: 9

    Мақсаты: студенттерді оркестр әртістері және әртүрлі ансамбльдер ретінде практикалық қызметке дайындау. Оркестрлік музицирлеу негіздеріне Практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу. Әр түрлі дәуірдегі оркестрлік музыканың, стильдердің, жанрлардың шығармаларын меңгеру. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру. Орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Оркестр құрамында дайындық процесі мен концерттік орындау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша құрал және синтезаторда ойын
    Несиелер: 4

    Мақсаты: синтезаторда ойнау дағдыларын меңгеру, синтезатор мүмкіндіктерін пайдалана отырып, аранжировканың туындысы мен дағдыларын "тембрлік" естуді қалыптастыру және дамыту. Синтезатордың негізгі мәнерлі мүмкіндіктері. Автоаккомпанементпен ойынды меңгеру. Әртүрлі тембрлерді меңгеру. Көп жолды секвенсорға аранжирлеу және жазу. Синтезатордың көп жолды секвенсері арқылы музыкалық дыбысты жазу және әр түрлі редакциялау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде таңдап алған мамандану бойынша өзіндік тәжірибелік іс-әрекет үшін қажетті аспапта ойнау музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Аспапта ойнау дағдыларын практикалық қалыптастыру. Техникалық дағдыларды жетілдіру. Музыкалық шығарманың өзіндік жұмысы. Аспапта ойнаудың орындаушылық тәсілдері. Түрлі жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды парақтан оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дегеніміз - бакалавриаттың барлық мамандықтары мен салалары бойынша тұтас пәнаралық білім жүйесі, белгілі бір құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін, қажетті білім беретін заңның негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) мәселелерін қарастырады. құқықтық мәселелерді шешуге бағыттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Полифония
    Несиелер: 6

    Мақсаты: музыканың маңызды көркем-мәнерлі формальды құрал ретінде көпжолақты баяндаудың негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. Көпжолақты фактураның типологиясы. Полифониялық фактураның түрлері. Қатаң хат полифониясы. Вокалдық Полифонияның Жанры мен формалары. Қатаң хат әуені. Қарапайым және күрделі контрапункт. Имитация теориясы. Канон. Еркін хат полифониясы. Полифондық тақырып. Контраст және имитациялық полифония. Фуганың семантикасы мен құрылымы. Пассакалий және Чакон. Үлкен полифониялық форма. Полифоникалық шығармаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - инвестициялық және инновациялық Стартап жобаларын жасауда тәжірибелік дағдыларды игеру. Стартап жобасын құру негіздері. Стартап жобасының бизнес-жоспарының құрылымы. Бизнес-жобаның маркетингі. Тауарлар мен қызметтердің сипаттамасы. Нарықты талдау. Өндіріс жоспары. Өндірістік бағдарлама жоспарын қалыптастыру. Ұйымдастыру жоспары. Қызметтерді сату және жылжыту. Қаржылық жоспар. Жобалық тәуекелдер. Инвестициялық дизайн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау; төтенше жағдайларды болжау және сауатты шешімдер қабылдау және т.б. Қауіпсіздік идеологиясын дамыту, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Адамды барлық салада қауіпті және зиянды факторлардан қорғауда білімдер мен түсініктерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік іс- әрекет негіздері" пәнінің негізі мақсаты: - студенттерге бизнес ортада жұмыс істеу формалары мен әдістерін, - мемлекет пен кәсіпкерліктің байланысы туралы кешенді түсінік беру; - тиімді шаруашылық жүргізудің принциптері мен әдістерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Многоголосия негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: музыканың маңызды көркем-мәнерлі формальды құрал ретінде көпжолақты баяндаудың негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. Көпжолақты фактураның типологиясы. Полифониялық фактураның түрлері. Қатаң хат полифониясы. Вокалдық Полифонияның Жанры мен формалары. Қатаң хат әуені. Қарапайым және күрделі контрапункт. Имитация теориясы. Канон. Еркін хат полифониясы. Полифондық тақырып. Контраст және имитациялық полифония. Фуганың семантикасы мен құрылымы. Пассакалий және Чакон. Үлкен полифониялық форма. Полифоникалық шығармаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге жалпы экология және тұрақты даму негіздерін оқып үйрену; барлық мамандық студенттерінің экологиялық танымы; табиғи ортаға жауапкершілік сезімін ояту. Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуін және адам қызметінің салдарларын реттейтін негізгі заңдылықтарды білу, әсіресе табиғатты интенсивті басқару жағдайында, қоғам мен тұтастай биосфера арасындағы қарым-қатынастың практикалық мәселелерін шешу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Музыкалық педагогика мен психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: музыкалық Педагогика және психология теориясы мен тарихы негіздерін қалыптастыру, студенттердің кәсіби педагогикалық қызметтің ерекшелігі, педагогикалық ғылым, тәрбие және оқыту процестері туралы білімді меңгеру. Музыкалық-педагогикалық білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін меңгеру. Музыкалық білім беру педагогикасымен байланысты әдебиетпен жұмыста әдіснамалық талдауды меңгеру. Отандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектеріндегі музыкалық-педагогикалық жүйелер мен музыкалық білім беру тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Парақтан оқу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметіне қажетті оркестрлік партитураларды оқу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оркестрлік партитураны парақтан оқу және транспондау. Ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдер, орындаушылық мәнерлілік құралдары. Партитура құрылысы. Партитуралық нотация жүйесі, оның терминологиясы. Оркестрлік партитурада бағдарлау. Транспондаушы құралдардың құрылысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аспаптану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: симфониялық оркестр аспаптарын, аспаптық құрамдарды және оркестрлік партитураны қалыптастыру заңдарын, тембрлік ойлау саласындағы стилистикалық даму процестерін жан-жақты зерттеу. Симфониялық оркестрдің құрамына кіретін аспаптардың сыртқы түрі, шығу тарихы, түрлері және техникалық сипаттамалары туралы түсінік беру. Аспабтанудың теориялық негіздері. Аспаптардың конструктивтік ерекшеліктері және музыкалық-мәнерлі мүмкіндіктері. Оркестрлердегі музыкалық аспаптар мен жеке топтардың функционалдық рөлі. Оркестр партитураларының әр түрлі түрлері. Оркестрлік партитураларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкадағы Дидактика және шығармашылық
    Несиелер: 6

    Мақсаты: музыкалық Педагогика және психология теориясы мен тарихы негіздерін қалыптастыру, студенттердің кәсіби педагогикалық қызметтің ерекшелігі, педагогикалық ғылым, тәрбие және оқыту процестері туралы білімді меңгеру. Музыкалық-педагогикалық білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін меңгеру. Музыкалық білім беру педагогикасымен байланысты әдебиетпен жұмыста әдіснамалық талдауды меңгеру. Отандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектеріндегі музыкалық-педагогикалық жүйелер мен музыкалық білім беру тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оркестр партитураларын оқыту
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметіне қажетті оркестрлік партитураларды оқу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оркестрлік партитураны парақтан оқу және транспондау. Ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдер, орындаушылық мәнерлілік құралдары. Партитура құрылысы. Партитуралық нотация жүйесі, оның терминологиясы. Оркестрлік партитурада бағдарлау. Транспондаушы құралдардың құрылысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: - макро -, мезо - және микро деңгейде экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы; - Startup жобаларды іске асырудың модельдері, түрлері және нысандары; - Startup жобаларды әзірлеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі музыкалық өнер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ХХ-XXI ғғ. музыкалық ой эволюциясының қазіргі заман музыкасындағы тенденциялары, ағымдары және бағыттары туралы жалпы түсінік қалыптастыру. XX-XXI ғғ.музыкалық өнердің даму жолдары неоклассицизм, экспрессионизм, фольклоризм, неоромантизм және музыкадағы Авангардистік ағымдар. Дәстүрлі джаз. Рок-н-ролл, ритм-энд-блюз, панк-рок, соул. Электрондық музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заман музыкасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ХХ-XXI ғғ. музыкалық ой эволюциясының қазіргі заман музыкасындағы тенденциялары, ағымдары және бағыттары туралы жалпы түсінік қалыптастыру. XX-XXI ғғ.музыкалық өнердің даму жолдары неоклассицизм, экспрессионизм, фольклоризм, неоромантизм және музыкадағы Авангардистік ағымдар. Дәстүрлі джаз. Рок-н-ролл, ритм-энд-блюз, панк-рок, соул. Электрондық музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушыларда музыкалық формаларды талдау бойынша білімді қалыптастыру, музыкалық шығармалардың құрылысын қалыптастыру. Музыкалық туындылар құрылысының жалпы принциптері. Формалар мен жанрдың байланысы. Формалардың жіктелуі. Қарапайым және күрделі формалар. Рондоның Вариациялық формалары мен формалары. Сонаталық және циклдық формалар. Вокалдық формалар. Барокко, классицизм, романтизмнің музыкалық стилінің негізгі ерекшеліктері. ХХ-XXI ғғ. музыкалық шығармалардың формалық қалыптасу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Джаз суырып салма
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әр түрлі стильдер мен жанрларда ноталық мәтіннің өзіндік өңдеуін жасау және музыкалық материалды шығармашылық түрлендіру дағдыларын қалыптастыру. Білім алушыларда музыкалық материалдарды әзірлеу кезінде шығармашылық шешімдер іздеуге уәждемені қалыптастыру. Музыкалық жады, шығармашылық қиял механизмдерін жетілдіру. Есту бойынша транспондау, үйлестіру және қайта жөндеу дағдыларын меңгеру. Әзірленетін тақырыпты дамыту тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Импровизация өнері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әр түрлі стильдер мен жанрларда ноталық мәтіннің өзіндік өңдеуін жасау және музыкалық материалды шығармашылық түрлендіру дағдыларын қалыптастыру. Білім алушыларда музыкалық материалдарды әзірлеу кезінде шығармашылық шешімдер іздеуге уәждемені қалыптастыру. Музыкалық жады, шығармашылық қиял механизмдерін жетілдіру. Есту бойынша транспондау, үйлестіру және қайта жөндеу дағдыларын меңгеру. Әзірленетін тақырыпты дамыту тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық нысаны
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушыларда музыкалық формаларды талдау бойынша білімді қалыптастыру, музыкалық шығармалардың құрылысын қалыптастыру. Музыкалық туындылар құрылысының жалпы принциптері. Формалар мен жанрдың байланысы. Формалардың жіктелуі. Қарапайым және күрделі формалар. Рондоның Вариациялық формалары мен формалары. Сонаталық және циклдық формалар. Вокалдық формалар. Барокко, классицизм, романтизмнің музыкалық стилінің негізгі ерекшеліктері. ХХ-XXI ғғ. музыкалық шығармалардың формалық қалыптасу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ішекті квартет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ішекті квартет құрамындағы ансамбльдік ойындар дағдыларын меңгеру, көркемдік мазмұнын, стилін, шығарманың формаларын түсіну. Квартеттік ойын дағдыларын қалыптастыру. Орындаушылық шеберлікті дамыту. Есту бақылауы мен орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Әр түрлі стильдегі, дәуірдегі және негізгі классикалық репертуардың шығармаларын меңгеру. Бірыңғай шығармашылық ұжым құру. Концерттік қойылым.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инструментовка
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің ансамбльдердің, оркестрлердің, вокалдық немесе аспаптық шығарманың аккомпанементінің әр түрлі құрамдарына арналған құрал-саймандарды меңгеру. Оркестрлік ойлау заңдылықтары. Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік мазмұнын анықтау. Негізгі әуенді суреттің дамуындағы тембрлерді ұтымды бөлу. Авторлық ойға сәйкес оркестрлік функциялардың даму заңдылықтарын анықтау. Гармоническое голосоведение. Инструментовкадағы фактуралық элементтердің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Туыстас аспаптар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туыстық музыкалық аспаптың техникалық және музыкалық-мәнерлі мүмкіндіктерін игеру, маманның болашақ кәсіби орындаушылық қызметінде қажетті аспапта ойнаудың білімі, іскерліктері мен дағдыларын меңгеру. Орындаушылық Дағдылар мен іскерліктер. Жеке орындау тәжірибесін меңгеру. Музыкалық есте сақтау, ойлау, қабылдау, эмоциялық-ерік қасиеттерін дамыту. Музыкалық материалды аудиторияға жеткізе білу. Музыкалық шығармаларды дұрыс түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде тұтас мәдени-көркем процесс контекстінде шетелдік музыканың тарихи дамуын түсінуді қалыптастыру. Классикалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуы, дамуы және әлеуметтік шарттылығының тарихи заңдылықтары. Батыс пен Шығыстың музыкалық мәдениеті. Музыкадағы Классицизм. Веналық классиктердің стильдерінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы Романтизм. XIX-XX ғасырдың басындағы еуропалық музыкадағы романтизм дәстүрлері. Музыкалық импрессионизм.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аспапта ойнауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туыстық музыкалық аспаптың техникалық және музыкалық-мәнерлі мүмкіндіктерін игеру, маманның болашақ кәсіби орындаушылық қызметінде қажетті аспапта ойнаудың білімі, іскерліктері мен дағдыларын меңгеру. Орындаушылық Дағдылар мен іскерліктер. Жеке орындау тәжірибесін меңгеру. Музыкалық есте сақтау, ойлау, қабылдау, эмоциялық-ерік қасиеттерін дамыту. Музыкалық материалды аудиторияға жеткізе білу. Музыкалық шығармаларды дұрыс түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Концертмейстер өнері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби қызмет үшін қажетті концертмейстерлік шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Ансамбльдік орындау принциптеріне сәйкес концертмейстерлік жұмыстың кәсіби практикалық дағдылары. Үрмелі және ішекті аспаптар, әншілік дауыстар мен хор ерекшеліктеріне сәйкес аккомпанементтің дыбысталу ерекшелігін білу, аспаптық концерттердегі оркестрлік аккомпанементтің сипатын түсіну. Вокалдық, опералық, хор және камералық-аспаптық музыка репертуарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оркестрмен дирижерлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: орындаушылық қызметке теориялық және іс жүзінде дайындалған, көркем және техникалық құралдар кешенін меңгерген оркестрлік дирижерлерді дайындау. Дирижердің орындаушылық өнердегі рөлі. Дирижерлік аппарат және оның қойылымы. Оркестр дирижерлау техникасы. Шығарманы баяу және жылдам қарқынмен, қарапайым және күрделі метрмен, динамиканы қарама-қарсы салыстыра отырып, түрлі схемалармен дирижерлау практикасы. Тактаның әр түрлі бөлігіне кіру, алып тастау көрсету. Оркестрге арналған шығармалардың нақты үлгілерінің сызбаларын дирижерлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық редактормен жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: музыкалық ақпаратпен жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар және оларды кәсіби қызметте практикалық қолдану дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыру. Заманауи бағдарламалардағы ноталық мәтіннің компьютерлік жинағы. Дыбысты сандық өңдеу бағдарламасын пайдалану. Ноталық редакторлар. Ноталық материалды теру және редакциялау технологиялары. Аудиореакторлар. Компьютердегі сандық дыбысты жазу, өңдеу технологиясы және мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. Педагогикалық жұмыс дағдыларын теориялық және практикалық меңгеру. Орындаушы музыкантты оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау. Педагогикалық қызметті оңтайландыру. Оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқу құжаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық-компьютерлік технологияларды меңгеру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: музыкалық ақпаратпен жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар және оларды кәсіби қызметте практикалық қолдану дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыру. Заманауи бағдарламалардағы ноталық мәтіннің компьютерлік жинағы. Дыбысты сандық өңдеу бағдарламасын пайдалану. Ноталық редакторлар. Ноталық материалды теру және редакциялау технологиялары. Аудиореакторлар. Компьютердегі сандық дыбысты жазу, өңдеу технологиясы және мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. Педагогикалық жұмыс дағдыларын теориялық және практикалық меңгеру. Орындаушы музыкантты оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау. Педагогикалық қызметті оңтайландыру. Оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқу құжаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Концертмейстерлік класс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби қызмет үшін қажетті концертмейстерлік шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Ансамбльдік орындау принциптеріне сәйкес концертмейстерлік жұмыстың кәсіби практикалық дағдылары. Үрмелі және ішекті аспаптар, әншілік дауыстар мен хор ерекшеліктеріне сәйкес аккомпанементтің дыбысталу ерекшелігін білу, аспаптық концерттердегі оркестрлік аккомпанементтің сипатын түсіну. Вокалдық, опералық, хор және камералық-аспаптық музыка репертуарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Камералық ансамбль
    Несиелер: 5

    Мақсаты: концерттік орындаушы-ансамблист ретінде өз бетінше қызмет ету үшін қажетті көркем музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген мамандарды дайындау. Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын меңгеру. Көркем ойдың, техникалық тәсілдер мен музыкалық құралдардың біртұтастығына қол жеткізу. Әр түрлі стильдегі, жанрлар мен дәуірдегі шығармаларды меңгеру. Есту бақылауы мен орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Көркем даралықты қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту және бірыңғай шығармашылық ұжым құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Мамандық
    Несиелер: 9

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген, концерттік орындаушы ретінде өз бетінше қызмет етуге қабілетті білікті мамандарды дайындау. Кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық меңгеру. Мақсатты интерпретация қабілетін тәрбиелеу. Түрлі техникалық қиындықтарды жеңудің жолдары мен әдістерін білу. Аспаптың барлық орындаушылық тәсілдерінің, штрихтерінің және тембрлік дыбысының мәнерлі мәнін ұғыну. Әр түрлі концерттік репертуарды игеру. Орындалу сапасын талдау қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Павлодар Ертіс өңірінің ауызша дәстүрінің көрнекті халық композиторлары-әншілерінің шығармашылығы мысалында мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан халық музыкалық шығармашылығының ең типтік құбылыстарын жүйелі түрде жариялау. Павлодар Ертіс өңірінің дәстүрлі әнші-композиторларының шығармашылық мұрасы. Майра Шамсутдинова, Естай Беркімбаев, Жаяу Мұса Байжанов, Жарылғапберді Жұмабаев, Иса Байзақов, Садық Кәрімбаев, Имнжүсіп Құтпановтың ән мұраларының стильдік ерекшеліктерін зерттеу және салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау, Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау бойынша білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Байқаушылықты, интерпретацияға, талдауға, қорытынды шығаруға қабілеттілікті, бағалау беруге қабілеттілікті меңгерген, сыни ойлау дағдыларын, креативтілікті меңгерген, өзін-өзі дамытуға қабілетті.

  • Код ON3

    Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік қызмет, кәсіпкердің құқықтық мәртебесі, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғау және шаруашылық дауларды шешу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама туралы білімдерді меңгерген.

  • Код ON6

    Ойлау мәдениеті мен ой-өрісі кең тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін музыкалық ғылымдар саласындағы білімді қолданады.

  • Код ON7

    Әлем халықтарының музыкалық мәдениетіне төзімділікті көрсетеді, мәдени-тарихи контексте рухани құндылықтарды насихаттайды.

  • Код ON8

    Аспаптық орындаудағы ең озық жетістіктер элементтерін қоса алғанда, оқылатын салада білім мен түсіністікті көрсетеді.

  • Код ON9

    Концерттік үдерісті жоспарлау, концерттік бағдарламаларды құру, Орындаушының серіктестермен өзара іс-қимыл жасаудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру бойынша білімді пайдаланады.

  • Код ON10

    Орындаушылық қызметте өз білімі мен дағдыларын қолданады, орындалатын шығармаларды шығармашылық интерпретациялау міндеттерін шешеді, орындаушылық міндеттерді неғұрлым тиімді шешудің нұсқаларын таңдайды.

  • Код ON11

    Сахналық мәдениет пен орындаушылық дағдылардың жоғары деңгейін, орындаушылық аспаптық ұжымның әртісі ретінде саналы, ұжымдық тәртіпті көрсетеді.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтің түрлі салаларында ақпараттық технологияларды қолданады.

  • Код ON13

    Ең көп таралған ырғақты-интонациялық түзілімдер, типтік гармониялық айналымдар, типтік техникалық формалардың элементтері, көлденең және тігінен музыкалық сөйлеу құрылымын қабылдау туралы білімді көрсетеді.

  • Код ON14

    Музыкалық аспаптардың ерекшелігі, ауқымы, орындаушылық мүмкіндіктері, симфониялық оркестр бойынша білімі бар.

Top