Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01504 География в Астана халықаралық университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 3

    Cтуденттерде планетамыздың табиғаты туралы компоненттері тығыз өзара әрекеттестікте және үздіксіз дамуда болатынматериалдық жүйе ретінде тұтас түсінік қалыптастыру, физикалық географиядан кейінгі курстарды қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің экономикалық және әлеуметтік география және оның географиялық пәндер жүйесіндегі орны туралы түсініктерін қалыптастыру, .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді білім беру процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімдермен, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы білім берудің заманауи тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоморфология және геология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - ғылым ретінде геология және геоморфологиямен таныстыру, зерттеу әдістерін, Жердің құрылымы мен жасын, оның күн жүйесінің басқа планеталары арасындағы орны туралы алғашқы мәліметтер беру; экзогендік және эндогендік процестер; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың даму заңдылықтары; қазіргі тектоникалық ұғымдар; геологиялық зерттеудің негізгі әдістерін, жер қыртысының материалдық құрамы - минералдар мен тау жыныстары және олардың пайда болуы туралы алғашқы мәліметтер, геологиялық процестердің маңызды заңдылықтарын қарастыру, жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамалары, олардың құрылымы мен эволюциясы туралы ұғым қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Генезис теориясының негізгі мәселелерін, топырақтың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу; Топырақтың негізгі түрлерін зерттеу және Қазақстанның және ТМД облыстарының табиғи аймақтарының топырақ жамылғысын шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс адамның психикалық дамуының заңдылықтары, оның мектептегі білім берудің жалпы мәселелері контексіндегі оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктері туралы қазіргі заманғы ғылыми білімді қалыптастырады, мұғалімнің жеке тұлға ретінде субъект ретінде қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • География және топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Топырақтың қасиеттері, динамикасы және географиялық таралуы, табиғи қалыптасу және экономикалық пайдалану нысандары ретінде студенттердің білімін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы ТЖ қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы бастапқы білім алуға, Азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды алуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антропогендік ландшафттану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ландшафт географиясы мен ландшафт экологиясының ғылыми-әдістемелік негіздері мен қолданбалы аспектілерін игеру. Адамдардың табиғи және табиғи-антропогендік ортасы ретінде Жердің ландшафт сферасының бірлігі туралы студенттердің геожүйелік еүсініктерін қалыптастыру; геоэкологиялық дүниетанымды және қоғамның жердегі табиғат тағдыры үшін жоғары жауапкершілігін бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызметі, динамикасы мен эволюциясы, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттармен танысу, Қазақстан Республикасының аумағын ландшафтық аудандастыруды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография және топография негіздері
    Несиелер: 5

    Жалпы географиялық және тақырыптық карталардағы құбылысты бейнелеудің картографиялық әдістерін, карталар мен атластарды жалпылау және классификациялау әдістерін оқып үйрену арқылы географиялық ойлауды қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде басты назар топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды (картографиялық зерттеу әдісін) қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы, биотаның планетарлық процестердегі рөлі, биологиялық ғылымның заманауи бағыттары, мәселелері мен болашағы туралы тұтас түсінік қалыптастырады, кәсіби білім алуға негіз береді. пәндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеография және биология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудегі мақсат - ағзалардың өзара әрекеттесуін және олардың жекелеген топтарының биосферадағы рөлін ашып көрсету, өзгеріп отыратын экологиялық ортаға байланысты кеңістікте де, уақыт ішінде де табиғаттағы өзгерістерді көрсету. Сондай-ақ өсімдіктер, жануарлар және басқа организмдер қауымдастықтарының географиялық таралуы мен таралу заңдылықтарын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің қазіргі кездегі аймақтық және жаһандық проблемаларды шешудегі экономикалық-географиялық көзқарастың маңыздылығы, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялары мен тұжырымдамалары, отандық және шетелдік мектептердің ғылыми идеялары, экономикалық және географиялық талдау әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, ҚР жалпы білім беруді жаңғыртудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету,

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің арасында жердің географиялық қабығының ажырамас бөлігі болып табылатын атмосферадағы физикалық процестердің негізгі заңдылықтарын түсінуге қажетті білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: атмосфераның құрылымы, ауа массаларының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер (температура, ауаның ылғалдылығы, жауын-шашын, ылғалдың булануы, желдің бағыты мен жылдамдығы және т.б.); климат және олардың өзгеру болжамдары туралы; метеорологиялық мәліметтерді өлшеу әдістері мен техникалық құралдары туралы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің міндеттері студенттерді Қазақстан Республикасындағы қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайдың ерекшеліктерімен таныстыру, ішкі табиғи ресурстардың әлеуетін, экономикалық-географиялық орналасуын, еңбек ресурстарын және экономиканың қалыптасқан салалық және аумақтық құрылымын қарастыру, республика аумағының әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бойынша дифференциациясын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығын дамыту географиясы: жаһандық үрдістер, аймақтық контрастар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әртүрлі типтегі ауылшаруашылық объектілерінің кеңістікте дамуы мен орналастырылуын, оларды орналастырудың себептері мен факторларын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтың географиясы демография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Курс геодемографиялық білімді қалыптастырады, әлем аймақтары мен елдердегі қалалардың географиясының негіздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық географиясы
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы демографиялық процестердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдалану
    Несиелер: 6

    Курста қоршаған ортаны қорғау және оның ресурстарын ұтымды пайдалану қағидалары мен ережелері туралы студенттердің білімі, сонымен қатар экологиялық сана қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерде жалпы ландшафттардың дамуы, орналасуы және экономикалық дамуының жалпы планетарлық және негізгі аймақтық заңдары туралы түсінік қалыптастыру. Студенттерді географиялық қабықшаның аймақтық ерекшеліктер мен және айырмашылықтарымен және құрлық пен мұхиттың әр түрлі табиғи құрылымындағы ландшафттардың шаруашылық экономикалық өзгеру бағыттарымен таныстыру. Аймақтық деңгейде географиялық қабықшаның өзгеруімен байланысты ландшафттардың антропогендік өзгеруінің салдарын көрсету. Алынған білімдерді материктер мен мұхиттардың түрлі табиғатын қалыптастыратын әр түрлі табиғи факторларды талдауда қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік шаруашылық географиясы
    Несиелер: 5

    Курс әлемнің өндіргіш күштерін территориялық ұйымдастыру, әлемдік экономиканың географиясы саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдылары туралы идеяларды қалыптастырады; табиғи ресурстардың, әлемдік экономиканың салалық және аумақтық құрылымдарының сипаттамаларын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи ресурстар географиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру мақсаттары: табиғи ресурстардың жер бетінде таралуын реттейтін заңдылықтарды түсіну; табиғи ресурстардың біркелкі орналаспауының аумақтық ерекшеліктері мен проблемаларын, сондай-ақ құрлықтар мен әлемнің әртүрлі аймақтарын ресурстық қамтамасыз етуді зерттеу, сонымен қатар әлемнің табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын және оларды шешу жолдарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің географияны оқытуда шығармашылық көзқарасты қамтамасыз ететін теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімін қалыптастырады; Қазақстан Республикасындағы географиялық білім берудің заманауи бағыттарымен таныстырады, студенттердің педагогикалық ғылымға деген қызығушылығын, педагогикалық жұмыс пен ғылыми жұмысты ұтымды ұйымдастыра білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі басқару технологиялары
    Несиелер: 5

    білім беруді басқару саласындағы студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, бұл оңтайлы мүмкіндік береді білім беру ұйымының алға қойған мақсаттарына жетуі, оқу орнын басқару мен дамытудың негіздері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің оқудағы жетістіктерін бағалаудың заманауи ережелері мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге балаларды қандай-да бір кемсітуді болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық оқыту тәжірибесі туралы түсінік береді; барлық адамдарға бірдей қарауды қамтамасыз ететін жағдайларды жасау және жүзеге асыру туралы, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерекше жағдай жасау қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беру принциптерін енгізу; білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, Шығармашылық Белсенді маманды дайындау; білім беру ортасының мүмкіндіктері, соның ішінде ақпараттық; оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері. Сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасығыштарына, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық менеджмент саласындағы теориялық білім жүйесін үйренуіне арналған: педагогикалық менеджменттің ғылыми теория ретінде қалыптасуының теориялық негіздері мен тарихы, педагогикалық үдерісті басқарудағы менеджмент принциптері, педагогикалық менеджменттегі мотивация және ынталандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді гидрология саласындағы білім жүйесімен және су объектілерін зерттеу әдістерімен таныстырады. Гидросферада болатын процестердің ең жалпы заңдылықтары, планетаның басқа қабықтарымен (сфераларымен) байланысын көрсетеді. Әр түрлітиптегі су объектілеріндегі негізгі гидрологиялық процестердің мәнін көрсетеді: жер асты сулары, мұздықтар, өзендер, көлдер, су қоймалары, батпақтар және Дүниежүзілік мұхит.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құрлық гидрологиясы
    Несиелер: 5

    Гидрология пәнін игерудің міндеттері студенттерді гидрология саласындағы негізгі білім жүйесімен және су объектілерін зерттеу әдістерімен таныстыру болып табылады. Пән гидросферада болатын процестердің ең жалпы заңдылықтары туралы түсінік береді, планетаның басқа қабықтарымен (сфераларымен) байланысын көрсетеді. Әр түрлі типтегі су объектілеріндегі негізгі гидрологиялық процестердің мәні көрсетілген: жер асты сулары, мұздықтар, өзендер, көлдер, су қоймалары, батпақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Ағзалар, жүйелер, тұтас организм қызметінің механизмдері мен заңдылықтары. Әдістемелік дайындық және физиологиялық эксперименттер жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу. Гигиеналық нормалаудың әдістемесі, принциптері, сыртқы орта факторлары және олардың адам денсаулығына әсері, судың, ауаның және тамақ өнімдерінің токсикологиялық сипаттамаларын анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты - Қазақстан Республикасының физикалық географиясы саласындағы күрделі кәсіби құзыреттіліктерді (білім мен дағдыларды) игеру. Бұл курс елдің табиғи ерекшеліктері, табиғи кешендер мен ландшафттардың даму тарихы, өзгерістердің табиғи және техногендік факторлары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - қала құрылысының негізгі тарихи кезеңдерін зерттеу; пәннің негізгі түсініктерін, қазіргі урбанизацияның ерекшеліктері мен проблемаларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Рекреациялық география және туризм
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді мемлекет және жекелеген объектілер шегінде рекреациялық ресурстарды кеңістіктік бөлу жүйесімен таныстыру, қазақстандық және әлемдік ауқымда аса маңызды объектілер туралы білім алу, сондай-ақ оларды ұқыпты және тиімді пайдалануға және туристік қызметте қолдануға тәрбиелеу; туристік аудандастырудың сипаты мен ерекшеліктері туралы білім алу болып табылады .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның геоэкологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттерде Қазақстан Республикасының географиялық, биологиялық (экологиялық) және әлеуметтік-өндірістік жүйелерінің өзара әрекеттесуі туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ГАЖ-технологияларды қолдану арқылы аймақтық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Курс аймақтық жүйенің құрылымы мен қызметтері, оны талдау әдістері мен талдау модельдері туралы; аймақ халқы жүйесінің құрылымы мен динамикасын талдау негіздері, аймақтық құрайтын экономикалық және кеңістіктік байланыстар, экономика салалары мен олардың кешендерін аумақтық ұйымдастыру туралы түсініктерді қалыптастырады. Тұжырымдаманың негізіне жер туралы ғылымдармен және олармен шектес әлеуметтік-экономикалық ғылымдармен кең өзара іс-қимылға негізделген ГИС-білім беру моделі алынған .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы географиялық әдістер
    Несиелер: 4

    Студенттерді географиялық зерттеулерде жиі қолданылатын тәсілдермен және әдістермен таныстыру, зерттелетін зерттеу механизмдерін типтік есептерді шешуде практикалық қолдану; жалпы географиялық және экономикалық-географиялық зерттеудің нақты әдістерінің пайда болуы, мүмкіндіктері мен шектеулері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның геохимиясы мен гефизика
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту міндеті - жер қыртысының, гидросфераның, атмосфераның және тірі заттардың химиялық құрамы туралы; химиялық элементтердің қоршаған ортада, соның ішінде техногендік ортадағы миграция процестері туралы түсінік қалыптастыру; табиғи ғылыми дүниетаным мен ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР және әлемнің табиғи және мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Курс ғаламдық құбылыс ретінде табиғи және мәдени мұра туралы заманауи ғылыми идеяларды және оны тұрақты даму мүддесінде басқару дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи-аумақтық кешендерді қашықтықтан зондтау және картографиялау
    Несиелер: 4

    Курс табиғи-аумақтық кешендерді зерттеуде қашықтықтан зондтау және картографиялық зерттеу әдісін қолдану туралы ғылыми түсінік қалыптастырады және студенттерді геоэкологиялық картографиялау негіздері туралы қазіргі заманғы біліммен қамтамасыз етеді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеулердегі ГАЖ
    Несиелер: 5

    Курсты оқу кезінде студент кеңістіктік деректерді сандық модельдеу туралы білім алады; геоақпараттық технологияларды зерттеуде қолдану принциптерін зерттеу, ландшафттарды зерттеу құралдарының бірі ретінде ГАЖ құру әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның киелі географиясы және топонимика
    Несиелер: 5

    Курс жас ұрпаққа қалыптасу және даму тарихы, аймақтың археологиялық ескерткіштері, халықтың этноәлеуметтік және этносаяси тарихы, өлкенің тарихи тұлғаларының рөлі мен орны, сакралды география (топонимика, ономастика) мәселелері арқылы өзінің кіші Отаны туралы толық және терең білім алуға көмектесу мақсатында киелі жерлерді зерттеудің негізгі мәселелерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан зондтауға және бейнелерді талдауға кіріспе
    Несиелер: 4

    Курста Жерді қашықтықтан зондтау деректерін география мен табиғатты пайдаланудың әртүрлі салаларында пайдалану мүмкіндігі туралы түсініктер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көлік және инфрақұрылым географиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің географиялық кеңістіктегі көліктік-логистикалық жүйелердің қызмет ету мәселелерінде инфрақұрылымның маңызды құрамдас бөлігі ретінде білімін, түсінігін, дағдысын және іскерлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі тарихының базалық біліміне, қоғамның дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды, философияның негіздерін, жалпы мәдениеттің дамуына және жеке тұлғаның әлеуметтенуіне ықпал ететін экономика мен әлеуметтану негіздерін, оларды өз саласында пайдалана білуіне, сондай-ақ этикалық құндылықтарға бейілділік туралы базалық түсінікке ие болу.

  • Код ON2

    өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON3

    табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.

  • Код ON4

    салауатты өмір салтының негіздерін біледі; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты қолдау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    географиялық ғылымның даму жағдайы мен перспективалары туралы және оның қазіргі ғылыми білімдегі рөлін; географиялық қабықшаның кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары мен факторларын; жердің шығу тегі, даму шарттары және қазіргі заманғы құрылысы, жер қыртысы мен топырақтың пайда болуы мен эволюциясының шарттарын, олардың құрылысы мен құрамын; жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастыру заңдылықтарын; ландшафт динамикасы мен қызмет ету ерекшеліктерін; ҚР КБП орналастыру ерекшеліктері, гидрология саласындағы негізгі білім жүйесін біледі.

  • Код ON6

    әлем халқы мен әлемдік шаруашылық экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуы, кеңістікте әртүрлі түрдегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуының ерекшеліктері туралы білімді көрсетеді, қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің тенденциялары мен заңдылықтарын біледі, әлеуметтік-демографиялық процестердің, халықтың этникалық топтарының дамуын моделдей алады, демографиялық көрсеткіштерді болжайды, елде, өңірде, қалада, жергілікті қоғамдастықта демографиялық диагностиканы жүзеге асыра алады.

  • Код ON7

    Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік психологиясы мен физиологиясын, білім беруде географияны оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың негізгі принциптерін, ерекшелігін біледі; оқу мазмұнының логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауын орындай алады, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастыруға дайын.

  • Код ON8

    білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, балаларды дамыту мәселелері бойынша білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен және басқа да мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады, әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдануға, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON9

    Геохимия, геофизика, қоршаған орта геоэкологиясы, геоурбанистиканың теориялық негіздері туралы базалық жалпы кәсіби түсінігі бар, геохимиялық, геофизикалық, геоэкологиялық зерттеулер әдістерін меңгерген; жер қыртысының, гидрофераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы, қоршаған ортада химиялық элементтердің көші-қон процестері туралы білімді көрсетеді, қоршаған ортаны қорғау, жасыл экономика және тұрақты даму мәселелерінде түсінеді.

  • Код ON10

    әртүрлі дәрежедегі географиялық кешендерде экономикалық және әлеуметтік компоненттердің өзара байланысын анықтайды; өңірлік саясаттың, саяси географияның және геоурбанистиканың теориялық білімі мен қолданбалы негіздерін практикада қолданады, географиялық кеңістіктегі көліктік-логистикалық жүйелердің қызмет етуінің мәні мәселелерін талдайды.

  • Код ON11

    географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу үшін географиялық зерттеулер әдістерін: картографиялық, аэроғарыштық, кешенді географиялық, географиялық аудандастыру және болжау әдістері. қолданады.

  • Код ON12

    рекреациялық география және туризм ұғымдық аппаратын меңгерген, әртүрлі түрдегі аумақтық рекреациялық жүйелерді зерттеудің негізгі әдістерін қолданады, рекреациялық аудандастыру негіздерін білуін көрсетеді, ҚР және әлемнің табиғи-мәдени-тарихи мұрасының аса қастерлі ескерткіштерін біледі; ҚР тарихи тұлғаларының, киелі географияның рөлі мен орнын анықтайды (топонимика, ономастика).

Top