Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01740 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01740 – Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметін толыққанды жүзегеа сыраалатын, білігі жоғары қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша әдіскер педагог дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Оқушылардың жас ерекшешік физиологиясы және психологиясы
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
Латын негізді қазақ әліпбиі мен емлесі
Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Қазіргі қазақ тілі (ІІ)
Қазақ тілі дыбыс жүйесі
Грамматикалық сауаттылық негіздері
Қазақ тілі тәжірибешілігі
Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
Қазіргі қазақ тілі (І)
Қазақ әдебиеті (ІІ)
Халық ауыз әдебиеті
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Қазақ әдебиеті (І)
Абайтану
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тұлғатану
-
3 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Орыс тілді мектепте Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Тіл мәдениеті
Қазақ әдебиеті (ІІІ)
Қазақ тілі стилистикасы
ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті
Қазіргі қазақ тілі (ІІІ)
Инклюзивті білім беру
Сөйлеу мәнерінің негіздері
Қазіргі қазақ тілі (ІV)
Шешендік өнер негіздері
Әдебиет оқыту негіздері
Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
Қазақ тілінің түрленім жүйесі
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Орыс тілді мектепте Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Қазақ әдебиеті (ІV)
Сөз өнері
Әдебиет теориясы және филологиялық талдау
-
4 Оқу жылы
Қазіргі қазақ тілі (V)
Жалпы тіл білімі
Тәуелсіздік кезең әдебиеті
Қазақ әдебиеті (V)
Қазақ тілі синтаксисі
Қазіргі білім беру жүйесі
Тіл білімінің теориялық негіздері
Мұғалімнің кәсіби бағыттары
Қазіргі қазақ тілі (VІ)
Салғастырмалы грамматика
Әлем әдебиеті
Шетел әдебиеті
Емле және тыныс белгілері практикумы
Қазақ-орыс тілдері теориясы
Оқыту нәтижелері
- Өзгетілді аудиторияға арналған қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда білім алушының қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастырып, дамытуы; ұлттық таным мәселесіне көңіл бөліп (салт-дәстүр, әдет-ғұрпы, әдебиеті мен мәдениеті, ұлттық болмыс, тарихи жады) таныту арқылы айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын қалыптастырып, дамыта алуы
- Өзгетілді аудиторияға арналған қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілінің салалары мен қазақ әдебиетінің тарихи кезеңдері бойынша негізгі ұғым-түсініктерді, теориялық қағида-ережелерді білуі, түсінуі; меңгертудің тиімді жолдарын жетік игеріп, қолдана алуы.
- Өзгетілді аудиторияға арналған қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілі мен қазақ әдебиетін оқыту мәселесіне байланысты әлеуметтік, этикалық және ғылыми ізденістерді оқып, өзара салыстырып, тәжірибесінде қолданып, тиімді, тиімсіздігіне өз көзқарасын айтып, пайымдау бере білуі
- Қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда меңгерген теориялық-практиакалық білімін қолданып, оқыту үрдісінде кездескен оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді оңай шеше алуы.
- Оқытылатын саласы бойынша түрлі ақпарат түрлерімен жұмыс жүргізіп, оны өңдеп, интерпретация жасайды, оқытудың түрлі іс-шараларына қатысады, өз ойын білдіре алуы;
- Ғылыми-зерттеу әдістерін және академиялық сауатты жазуды толық игеріп, оны қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда тиімді пайдалана алуы
- Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті және оны оқыту әдістемесінің тығыз байланысын біледі және түсінеді, сондай-ақ пәндердің байланысын түсініп, оқытуда тиімді қолдануы
- Өзінің кәсіби қызметінде академиялық адалдық қағидаларын біліп, құрметтеп, мәдениеттілікті сақтай алуы
- Ерекше бәләм беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.