Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02336 Филология: қазақ филологиясы в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Филология: қазақ филологиясы» білім беру бағдарламасының мақсаты: Еңбек нарығында сұранысқа ие жалпы білім беретін және арнаулы орта оқу орындары үшін жоғары білікті ғылыми-педагогикалық мамандарды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасы филолог-маманның жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: - гуманитарлық пәндер саласындағы жүйеленген білімді қалыптастыру және жаңа технологияны қолдану; - кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі жоғары баклаврдың негізгі және арнайы құзіреттіліктерін қалыптастыру; - филология бағытындағы үдерістер мен құбылыстарды талдауы және бақылаудың ғылыми-зерттеушілік, тәжірибелік әдістерін меңгеруі; - ғылыми ойлау мен көзқарастар аясында жалпыадамзаттық және әлеуметтік жеке құндылықтарды қалыптастыру; - ақпараттық-коммуникациялық технологияларды мамандық аясында қолдану; - орыс, қазақ, ағылшын тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік коммуникация бағдарламаларын құру; -жеке білім траекториясын құру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Түркі әлемінің әдебиеті
    Несиелер: 3

    Түркі тілді әдебиеттердің жалпы даму заңдылықтарын, ортақ ұқсастықтарын, дәстүр жалғастығын саралайды. Түркі халықтары әдебиетіндегі ортақ мотивтер мен сюжеттік желілерді, тақырыптық арналарын, көркемдік ерекшеліктерін салыстыра зерттеуге қалыптасады. Түркі халықтары әдебиеті мен қазақ әдебиеті арасындағы әдеби байланыс түрлерін игереді. Кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіреді. Жанрлық әдеби ойлау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру және артикуляция, интонация ережелерін үйрету; тілдік қызметтің төрт негізгі формаларында (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Әдебиеттанудағы ұғымдар мен категорияларды, поэтика, жанр, стиль, тек пен түр, ағым мен бағыт туралы білімді меңгереді. Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері туралы зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады. Кәсіби қызметте шыңдала отырып, іскерлікпен шығармашылығын арттырып өзін-өзі дамыту қабілетін, өзіндік білім алу және өз бетінше жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру, күнделікті білім беру қызметінде сыбайлас жемқорлық көріністерін қабылдауға сыни көзқараспен сыбайлас жемқорлық көріністері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттерге ықпал ететін факторлар туралы жалпы кешенді білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімі ғылымына кіріспе
    Несиелер: 4

    Тілдің құрылымдық және жүйелік сипаты, тілдік бірліктер және тілдік классификациясы туралы білім, білік, дағды қалыптастырады. Тілдің табиғаты, мәні, коммуникативтік, танымдық қызметтері мен құрылымы, оның семиологиялық сипаты, пайда болуы мен дамуын меңгергенде, кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіру көзделеді. Тілдің генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері, түрлері, тілдік бірліктерді талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің түрік тілінің грамматикалық құрылымы туралы білімдерін қалыптастыру, грамматикалық ережелерді үйрету, жазбаша тапсырмаларды орындау дағдыларын дамыту. Студенттердің белсенді және пассивті сөздік қорын кеңейту. Пән түрік тілінде күрделі сөйлемдерді қалыптастыруға бағытталған; түрлі тақырыптарда күрделі мәтіндерді қолдана отырып, түрік тілін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрік тілінің грамматикалық ережелерін сөйлеу мен жазуда қолдана алады. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің ғылыми фонетикасы
    Несиелер: 4

    Тілдің қызметі, өмір сүру формалары, сөздің айтылуы мен жазылуы бойынша фонетикалық талдау жасай алу дағдысы қалыптасады. Фонетика саласының зерттелуі мен дамуын, қалыптасуын, дыбыс, әріп, фонема, дыбыстардың сипат тамасы туралы білімдерін кәсібінде үйлестіре қолданады. Тіл дыбыстарын зерттеу барысында заманауи ақпараттық технологияларды меңгереді, кәсіби салада қолданады. Кәсіби қызметте шыңдалып, іскерлікпен шығармашылығын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экологиялық танымды қалыптастыра отырып, адамның тіршілік ету ортасымен арасындағы жарақатсыз қауіпсіздікке студенттерді дағдыландыру. Курста қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыра отырып, апаттардан және дүлей зілзалалардан, қарсыластың жою құралдарынан қорғану мақсатында халықты қорғаудың әдістері мен құтқару жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыни және жүйелі ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дүниетанымдық ұғымдар мен категориялар арқылы адам өз өмірін қайта құруға талпынып, жеке адамның ғана емес, бүкіл қоғамның тыныс-тіршілігін сыни сараптан өткізіп, адам мен қоғамның ақиқатқа жету жолындағы қателіктерін жоюға ықпал ету, дәйекті, әрі дұрыс ойлау арқылы өзіне және қоғамда болып жатқан процестер мен өзгерістерге аналитикалық ойлау тұрғысынан логикалық сараптама жасау. Сыни ойлау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық ауыз әдебиеті мәселелері
    Несиелер: 4

    Қазақ халық ауыз әдебиетінің тарихын, жанрлық ерекшелігін танытады, фольклордың көп қырлы бітімі мен синкреттілігін ажыратады, қазақ фольклорының қалыптасу, даму кезеңдерін меңгереді. Халық ауыз әдебиеті мұраларының көп қырлы табиғаты, туу, таралу, сақталу ерекшеліктері, жанрлардың классификациясы, жанрлық түрлердің бөліну жолдары жайлы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі саяси, экономикалық, күнделікті-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени байланыс, барлық ғылым саласы мен мемлекеттік басқарушы органдардағы терминологиялық және арнайы лексиканы, сондай-ақ іскер хаттар жазысу ережелерін, шарттар мен келісім жасай білуге және іскерлік қарым-қатынаста сөйлеуге қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экономиканы оқудың теориялық негіздерін, кәсіпкерлік, кәсіпкердің іс-әрекеттері, кәсіпкерлік істің түрлері, ұйымдастыру әдістері, тактикасы, стратегиясы, кәсіпкерлік бәсекелестік, тәуекел мен бизнес білімін, бизнес-жоспардың құрылымын, мазмұнын және ұлттық экономиканың салаларында бәсекені күшейту жағдайындағы кәсіпкерліктің және бизнес–жоспарды құрудың теориялық, әдістемелік және тәжірибелік негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ататүрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – түркі тілдес елдерінің жастарын қазіргі заманғы жоғары білікті маман ретінде дайындау бағытында түркі әлемінде ХІХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың басында орын алған Осман империясының тарихы мен маңызын көрсетуге бағытталады. Империяның құлауы мен өз жалғасын тапқан түрік ұлтының тәуелсіздік үшін күресі және мемлекеттің құрушысы Мұстафа Кемал Ататүріктің принциптері пәннің мазмұнын құрайды. Түрік ұлтының басшысы ретінде Мұстафа Кемалдың мемлекетке байланысты ұстанған принциптерін түсіндіру көзделеді. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: түркі тілдес елдерінің жастарынан қазіргі заманғы жоғары білікті мамандарды дайындау үшін өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды көздейді. Түркі халқының этногенезі мен этникалық тарихын, мемлекетінің пайда болуы және оның өркендеуі, түркі халқының әлем халықтар ортасында орны, олардың дүниежүзілік өркениетке қосқан үлесі және қазақ мемлекетінің келешегі жөніндегі көкейтесті мәселелерді қарастырaды. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы лидерлік туралы әдебиеттерді шығармашылық тұрғыдан талдайды, қоғамда өмір сүрген көшбасшылардың өмір деректері мен көзқарастарын талдайды. Кәсіптік қызметінде азаматтық, төзімділік секілді ұстанымдар негізінде оң бағыттағы коммуникативті дағдыларды, лидер мен қызметкер арасындағы қатынасты, субординацияны сақтау мәдениетін қалыптастырады. Қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 4

    Әлемдік әдебиеттің даму процесімен, онда орын алған түрлі тенденциялардың табиғатымен, әлемдік өркениетке үлес қосқан қаламгерлердің ірі туындыларымен танысады, оларды талдау дағдысы қалыптасады. Көркем мәтіннің философиялық, көркемдік табиғатын тануға, дәстүр мен жаңашылдық тұрғысынан зерделеуге қалыптасады. Көркем әдеби және сыни шығармаларға баға бере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты діни және сопылық қайнар көздерден алынған ясауилік ілімінің мәнін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы сопылық терминдер мен категориялардың мәнін, олардың метафоралығын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін, Қожа Ахмет Ясауидің «Дивани Хикмет» шығармасының сопылық мәнін талдауға және бағалауға, оның мәдени-рухани әлеуетін анықтауға қолдана білуді қалыптастырады. Пән ұлы сопы-ойшыл Қожа Ахмет Ясауидің өмірі мен шығармашылығын зерделеуге, оның дүниетанымы мен хикметтерді түсіндіруді жүйелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің ғылыми лексикологиясы
    Несиелер: 6

    Сөздердің мағынасы, шығу тегі, төркіні, стильдік мәні мен сипаты, қолданылу қабілеттілігі, тілдің лексикалық жүйесі туралы білім, дағды қалыптастырады. Қазақ тілінің лексикологиясы пәні туралы ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни көзқараспен бағалай, ойлай, көзқарасын дәлелдей алады және жаңа шешімдер ұсына біледі. Қазақ тілінің лексикологиясы пәні бойынша кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы XІХ ғасыр
    Несиелер: 3

    ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өзіндік табиғатын, ақын-жыраулар шығармашылығындағы тарих, фольклортану, этнография, педагогика, психология, өнертану ғылымдарымен ортақ өзекті мәселелері туралы білім қалыптастырады. Пән туралы ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни көзқараспен бағалай, ойлай, көзқарасын дәлелдей алады және жаңа шешімдер ұсына біледі; XIX ғасырдағы ұлттық сөз өнерінің маңызын талдауда белсенділік таныта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің ежелгі және хандық дәуірі
    Несиелер: 6

    Ежелгі және жыраулық поэзияның ғасырлар бойы қалыптасып, дамыған ұлт әдебиетінің ғажап көркемдік құбылыс екендігін меңгереді. Ежелгі және жыраулық поэзиясына салыстырулар жүргізіп, тиянақталған зерттеу нәтижелеріне дағдысы қалыптасады. Жекелеген автордың шығармашылық ерекшеліктерін танытуда, ақын-жыраулар өлеңдерін жатқа білу арқылы меңгереді. Кәсіптің маңызын көрсету барысында ежелгі және хандық дәуір мұраларын практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ сөзжасамы теориясының негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық ерекшеліктерін таниды. Ғылыми және анықтамалық ақпаратты пайдалануда ақпараттың артықшылығын ажыратып, қажеттісін таниды. Дайын материалды қанағат тұтпай, қажетті ақпаратты таңдап, пайдаланады. Қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық ерекшеліктерін түсіндіреді. Қазақ тіліндегі сөздерге сөзжасамдық тұрғыда талдау жасай алады, қазақ тілінің сөзжасамдық сипаты туралы құндылықтарды үйлестіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің ғылыми сөзжасамы
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты – қазақ тіліндегі сөзжасамдық процестерді, сөзжасамның негізгі ұғымдары мен теориясын, сөзжасамдық тәсілдерді, сөзжасам нәтижесінде жасалған туынды сөздің мағынасына семантикалық талдау жасай отырып кешенді түрде оқыту және оның қызмет ету ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық ерекшеліктерін таниды. Ғылыми және анықтамалық ақпаратты пайдалануда ақпараттың артықшылығын ажыратып, қажеттісін таниды. Қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғасырдағы әдеби ағымдар мен бағыттар
    Несиелер: 3

    Қазақ әдебиетінің ХІХ ғасырдағы жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, кӛркемдік, стильдік жалғастық мәселелері ғылыми-теориялық тұрғыдан түсіндіріледі. Абай, Ыбырай, Шоқан шығармашылығының ұлттық мүдде тұрғысынан маңызын, тұлғалық болмысты сыни және гуманистік тұрғыдан талдауды, мәтінді интерпретациялауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жай сөйлем синтаксисінің парадигмалары
    Несиелер: 5

    Пән синтаксис бойынша тілдік материалдарды меңгерту және сатылай кешенді талдауға арналады. Мұнда синтаксистік материалдарды сатылай кешенді талдау, деңгейлік, сөйлем мүшелері, сөйлемнің айтылуына, тұлғаның сөздік қорын молайтуға, өз ойын жатық сөйлемдермен жеткізе білуге, көркем мәтіндерді сазына келтіріп оқуға, сөйлемде айтылған ойдың мәнін, мазмұнын тұжырымдауға қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің морфемдік құрылымы
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ тілінің морфологиялық құрамымен таныстырады; студенттерде морфология бойынша ғылыми еңбектерді зерттеу қабілетін дамытады; морфологияның теориялық негіздері жайлы мәселелерді меңгертіп, талдаудан алған білімін практикада дұрыс қолдануға дағдыландырады; морфологиядағы өзекті мәселелерді ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып тұжырымдауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы 1900-1940 жж
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың алғашқы жартысындағы қазақ әдебиетін оқу арқылы студент ХХ ғасырдағы отарлық езгіден қазақ халқының тарихи-әлеуметтік жағдайын және соған орай дамыған әдебиетін егжей-тегжейлі, терең таниды. Кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіреді. XХ ғасырдың алғашқы жартысындағы әдебиеттің тақырыптық және жанрлық тұрғыдан жан-жақты өсуін, кемелденуін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы XХ ғасыр І
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың бас кезіндегі әдебиет күрделі саяси-әлеуметтік мәселелерді алға шығарды, себебі, бұл кезде қазақ қоғамының алдында өзінің болашағын таңдау, тәуелсіздікке қол жеткізу күн тәртібіндегі басты мәселе ретінде алға шыққан еді. Әдебиет осы өзекті мәселені айта білді. Қазақ әдебиетінің жаңашыл әдебиет өкілдері Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытов, Бернияз Күлеев, т.б. туралы білім қалыптастырады. Кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 5

    Курс қазақ тілінің тарихы фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік тілдік бірліктердің тарихы тұрғысынан қарастырылады. Тіл дамуының негізгі кезеңдері мен жолдарын ғылыми тұрғыда түсіне білу дәрежесіне жетіп педагогикалық тәжірибесінде үйлестіреді. Заманауи ақпараттық технологияларды білім алуда қолдана алады. «Қазақ тілінің тарихи грамматикасы» пәнінен өзіндік жұмыстар орындау барысында кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды біледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдеби тіл кезеңдері
    Несиелер: 5

    Қазақ әдеби тіл тарихы пәнінің басқа пәндермен байланысы, қалыптасу тарихы, қазақ әдеби тілінің даму көздері, қазақ әдеби тілінің даму кезеңдері: ХV ғасырдағы қазақ әдеби тілі, ХІХ ғасырлардағы қазақ әдеби тілі тарихы, ХХ ғасырдағы қазақ әдеби тілі тарихы, әдеби тілі және ұлттық мәдениет, әдеби тілдің статусы, әдеби тіл нормалары туралы білім мен дағды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • М.Әуезов және қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Әуезовтің ғылыми шығармашылығында өз заманындағы әлеуметтік мәні бар барлық мәселелердің қамтылғандығын, оқуға, өнер-білімге үндейтіндігін, адамгершілік мәселесі —шығармаларындағы негізгі тақырыптың бірі болып саналатындығын біледі. Алған білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады. Кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады: өзіндік білім алу және өз бетінше жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің ғылыми морфологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – теориялық білімді тереңдету және қазақ тілінің морфологиялық жүйе туралы білім қалыптастыру. Міндеттері: студенттерде тілдің жалпы заңдылығына бағынатын және ұдайы дамып отыратын, белгілі бір заңдылықтармен сипатталатын морфологияны жүйе ретінде дағды қалыптастыру. Аталған пән студенттерге тіл қызметінің ерекшелігін, грамматикасын айқындауға мүмкіндік береді, соның нәтижесінде коммуникативтік мәні бар сөздің құрылысын ашуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ тіліндегі жай сөйлем синтаксисі жөніндегі түсінікті қалыптастыру, аталған мәселе бойынша алынған теориялық білімдерді тереңдету. Синтаксис тіл жүйесінің жоғарғы деңгейі ретінде, синтаксистік байланыстар, синтаксистік қатынастар, байланыс, бағындыру, синтаксема, валенттік, сөз тіркесі, грамматикалық мағынасы, бағынышты байланыс, күшті және әлсіз байланыс, предикативтік, сөйлемнің семантикалық мағынасы, модальдік категориясы, т.б. туралы ұғым қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Абайтанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Абай шығармаларының мәтінімен танысып, олардың идеялық -эстетикалық құндылықтары туралы біледі, Абай шығармаларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады. Кәсіби қызметте шыңдала отырып, іскерлікпен шығармашылығын арттырып өзін-өзі дамыту қабілеті артады. Қазақ әдебиеттану ғылымындағы теориялық ой-пікірлердің қалыптасу кезеңдерін, әдебиеттегі ұғымдар мен категориялар, ағымдар мен бағыттар туралы меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тілді оқыту мотивациясы
    Несиелер: 5

    «Тілді оқыту мотивациясы» пәні бойынша студенттер сабақты ұйымдастыру жолдарын меңгеріп, мазмұныны айқындап, сабақ қызықты өткізу әдістемелерін меңгереді. «Тілді оқыту мотивациясы» жоғары оқу орындарына қойылатын талаптар тұрғысынан ғылыми негізде және жылдар бойғы жинақталған бай іс-тәжірибелік нәтижелер мен әдістемелік тұжырымдар ескеріле отырып оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетін оқытудың заманауи технологиясы
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен, спиральды қағидатпен білім беру мазмұнымен таныстырып, білім мазмұнын Блум таксономиясы арқылы меңгертуді қамтамасыз етеді; критериалды бағалау жүйесін түсіндіреді, жаңартылған білім беру бағдарламасын практикада қолдануға қажетті дағдыларды қалыптастырады; топта тиімді жұмыс жасау, көшбасшылық қабілетті дамытуды, пәнді оқытуда АКТ-ны пайдалануға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әдебиет пәнін оқытуда қолданылытын әдістер, көркем шығарманы жанрлық ерекшеліктеріне қарай оқыту, қазіргі білім беру жүйесіндегі инновациялар мен технологиялар туралы білім қалыптастыру. Алған білімдерін барлық пәнді меңгеруде, әдебиет пәндерінде түрлі ғылыми зерттеулер, шығармашылық жұмыстар жазуда, тәжірибеден өту кезінде, болашақ кәсіптерінде жан-жақты қолданады. Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушылармен қарым-қатынас жасаудың педагогикалық талаптарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Тілді оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты - тіл бірліктерінің жүйелік-құрылымдық, семантикалық, формалық, функционалдық қырларын кешенді түрде талдаудың және оны оқушыға меңгерту жолдары бойынша құзыреттілік қалыптастыру. Оқытудың әдістерін, формаларын, технологияларын, құралдарын пайдаланудың дидактикалық және әдістемелік әзірлемелерін дайындайды. Оқу жетістіктерін өз бетімен бағалайды және әлеуетінің алғашқы диагностика әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    Тілдің синтаксистік жүйесінің құрылысын, бұл жүйенің коммуникация үстіндегі жұмсалуын біледі; Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі синтаксистік тұтастық, мәтін синтаксисі туралы теориялық білімін тілдік деректерді синтаксистік талдауда көрсетеді, тілдік талдау дағдысы қалыптасады. Ғылыми жобалар дайындауға дағдыланады. Өзіндік білім алу және өз бетінше жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы тәуелсіздік дәуір
    Несиелер: 6

    «Тәуелсіздік дәуір әдебиеті» пәнінде әдебиеттану ғылымында жаңа бағыттарының туып, қалыптасуы, өзіндік ерекшеліктерін теориялық тұрғыда зерттеу тәсілдері және көркем шығарма жасаудың әдістері, әдеби шығарманың түрлері, мәтіндері, образ, тип, пішін, сюжет, мазмұн және басқа көркемдік өрнектер сипатына талдау жасау дағдысы қалыптасады. Қазақ әдебиетінің жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі парадигмалары
    Несиелер: 5

    «Қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі парадигмалары» пәнінде тілдің синтаксистік жүйесінің құрылысын, бұл жүйенің коммуникация үстіндегі жұмсалуын біледі; өзінің синтаксистік жүйе туралы білімін талқылайды, саралайды. Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі синтаксистік тұтастық, мәтін синтаксисі туралы теориялық білімін тілдік деректерді синтаксистік талдауда көрсетеді, тілдік талдау дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқытудың заманауи технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытудың инновациялық технологиясы саласындағы жетістіктері, қазіргі әдістеменің негізгі бағыттарына қатысты мәселелері, оқытудың жеті модулі жайлы түсінік қалыптастырады; мектепте қазақ тілі мен оқытудың инновациялық әдістерін әзірлеу және тәжірибеге енгізуге, инновациялық технологияларды күтілетін нәтижеге және жас ерекшелікке сай қолдана білуге, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай білуге қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графика және орфография
    Несиелер: 5

    Графика - жазуда қолданылатын таңбалардың жиынтығы, орфография –біркелкі жазуды қамтамасыз ететін ережелер жүйесі. «Графика және орфография» пәні латын негізді орфографияны үйретеді: әріптердің, түбір сөздердің, қосымшалардың жалғануы, бөлек жазылатын сөздердің, бірге жазылатын сөздердің, фефиспен жазылатын сөздердің, Бас әріптің, қысқарған сөздердің, шеттілдік сөздердің емлесі, сөздердің тасымалдануы бойынша дұрыс жазу дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби үдеріс және сын
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ әдебиеті сынының туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, әдеби сын мен әдебиеттану тарихы және қазіргі әдеби үдерістің жаңашылдық қырларын меңгерту. Білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады: тілдік және әдеби құбылыстарды зерттеуді әрі аспектілік, әрі кешендік тұрғыдан қарастыра білу, тіл мен әдебиет дамуының тенденцияларын ескере біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл білімі тарихы мен теориясы
    Несиелер: 6

    Тілдің мәні мен функциялары, оның жүйелік сипаты мен иерархиялық құрылымы, грамматикалық құрылысы, тілдің шығу тегі мен дамуы, әлем тілдерінің жіктелуі, лингвистикалық ғылымның даму кезеңдері және оның басқа ғылымдармен байланысы туралы негізгі ережелерді түсіндіреді, білімін практикада дұрыс қолдану, тілдік заңдылықтарды зерттеу нәтижесіне сәйкес тұжырымдау жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Қоғамдағы, ортадағы, шаршы қауымдағы сөздердің жүйелі қолданылуының жолдарын зерттейтін лингвистиканың бір саласы – әлеуметтік лингвистиканың мәнін түсінеді. Қоғамдық саяси сөздердің лексикалық құрамы мен жаңа сөз тудыру үлесі, қоғамдық саяси терминдердің жасалуындағы метафораның қызметі туралы өзіндік пікір қалыптасады. Әлеуметтік лингвистиканың мәнін түсінеді. Қоғамдық саяси сөздердің лексикалық құрамы мен жаңа сөз тудырудың жолдары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы 1940-1960жж
    Несиелер: 5

    «1940-1960жж қазақ әдебиетінің тарихы» пәнінде көркем шығармаларды талдай оқып, салыстыра зерттеуге дағдыланады. Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың теориялық және тәжірибелік міндеттерін шешуді жүзеге асырады. 1940-1960жж қазақ әдебиетінің тақырыптық және жанрлық тұрғыдан жан-жақты өсуін, кемелденуін меңгереді, осы кезеңде қалыптасқан қазақ әдебиетінің түрлі жанрлардағы шеберлік мектебі туралы білімді қажетіне үйлестіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетіндегі сынның дамуы
    Несиелер: 5

    Әдеби туындының идеялық көркемдік құнын белгілеу, мәні мен маңызын анықтау арқылы шығарманың бағалы қасиеттерін, ерекшеліктері мен кемшіліктерін көрсетуге, оқыған шығарманың байыбына барып, оны дұрыс бағалауға, сын-пікір айтуға, ұлттық мүдде тұрғысынан талдауға, салыстыру арқылы көркем мәтінді интерпретациялауға баулиды, пәнді оқытуда цифрлық білім ресурстарын пайдалануға топта креативтілік танытуға баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы XХ ғасыр ІІI
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ әдебиеті пәнінен мерзімді баспасөзде жарық көрген ғылыми дәйектемелер мен 1960-1990 жылдар аралығындағы қазақ әдебиеті тарихының іргелі мәселелері мен сол дәуірдегі ақын-жазушылардың шығармашылығын, тақырыбы мен идеясын жүйелеп, әдеби тілді құбылту мен айшықтауларды салыстыруды, шығарманың көркемдік құндылығын бағалау мен диагностикалауды, мәтінді интерпретациялауды практикада дұрыс қолдану дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы мәселелері
    Несиелер: 5

    Әдебиеттану ғылымының, қазақ әдебиеті даму дәуірлерінің теориялық, практикалық мәселелерін жете игереді; Көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін игеріп, әдебиет тарихы мен көркем туындыны зерттеуге қажетті білім қалыптасады. Әдебиеттегі ұстанымдарды ажырата алады, жеке талдай біледі. Кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыра отырып, өзін-өзі дамытуды жетілдіреді. Әдебиеттану ғылымын құрайтын ұғымдарды, категорияларды теориялық тұрғыда терең игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы XХ ғасыр ІІ
    Несиелер: 5

    ІІ дүниежүзілік соғыс, оның әдебиеттегі гуманизм, көркем шығармадағы соғыс тақырыбы аясында сомдалуы; халық шаруашылығын қалпына келтіру кезеңіндегі еңбек тақырыбы; соғыстан соңғы жылдардағы қаулы-қарарлар, олардың әдебиетке тигізген кесірі туралы ақпараттарды сұрыптайды, өзін өзі дамытады; ХХ ғасырдағы соғыстан соңғы жылдардағы қазақ халқының тарихи-әлеуметтік жағдайын және соған орай дамыған әдебиетін егжей-тегжейлі, терең таниды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Когнитивті лингвистика – тіл білімінің жаңа бағыттарының бірі антропоцентристік парадигманың қатарына жататын тоғыспалы ғылым саласы, когнитивтік лингвистика тілдің танымдық табиғи болмысын зерттейтін ғылым екендігі туралы білім қалыптастырады. Когнитивті лингвистиканың қалыптасу, даму жолдарын, зерттелу тарихын, тіл теориясындағы сөйлесім әрекеті туралы ұғым, түсініктерін, тілдің танымдық теориясын меңгеруде алған білімін жаңа шешімдер ұсына білуге қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын негізді қазақ графикасы және қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ мәдени өмірінде қолданылған әліпби түрлері, емле ерекшеліктері, фонемографиялық жазу типі түрлерінің онтогенездік дамуы, пәнаралық саланың заңдылықтарын тұжырымдауды қалыптастырады; алған білімдерін практикада қолдануды, латын жазудағы мәтінді интерпретациялауға сыни пайымдауға дағдыландырады. Латын негізді орфографияны үйрену арқылы мемлекеттік тілде іс қағаздар жүргізу технологиясын біледі. Тәжірибеде латын графикасы негізінде өз көзқарасын сауатты дәйектейді, рәсімдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеттану ғылымындағы 1960-1990жж
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 1960-1990 жылдардағы әдеби процесс пен әдебиет тарихы жөнінде хронологиялық ұстанымды сақтай отырып, жанрдың даму сатылары және дәстүр мен жаңашылдық тұрғыда шығармаларды меңгереді. Білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады. Қазақ әдебиеттану ғылымындағы 1960-1990жж пәнінде білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және инновациялық технологияларын пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    -мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қалыптастырады; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық, кәсіпкерлік және шешімдер қабылдау дағдыларын қолданады.

  • Код ON2

    -жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; -мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады.

  • Код ON3

    -қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, тарихи деректер мен қағидаттарды қолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады.

  • Код ON4

    -ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұнын, түрлерін, заңдылықтарын, принциптерін, технологияларын анықтайды; -ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда филология саласына қатысты негізгі білімді есепке алуды көрсетеді; -ғылыми-зерттеу жұмыстарында қазақ тілі мен әдебиетінің іргелі заңдары мен теориялары туралы білімдерін қолданады.

  • Код ON5

    - тілдік бірліктерді тіл деңгейлерінің категориялық параметрлеріне сәйкес ерекшеліктерін анықтайды; - тіл білімінің негізгі ғылыми тұжырымдамалары қоғам дамуының жалпы мәселелерімен өзара қатынасының байланысын түсіндіреді; - тілдік құбылыстар мен процестерді ғылыми бағалауда (эссе түрінде) жүйелі түрде қолданады.

  • Код ON6

    - тілдік ақпараттарға сүйене отырып, ғылыми әдебиеттерді таңдайды, анықтамалық құрастырады, ана тілінде лингвистикалық сараптаудың түрлі әдістерін ұсынады.

  • Код ON7

    - тілдік заңдылықтар мен тіл тарихының дамуы жайлы проблемаларды ғылым мен әдістеменің соңғы жетістіктеріне сүйене отырып анықтайды; - тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілерді түсіндіреді; қазақ тілінің фонетикалық-фонологиялық, морфологиялық және синтаксистік жүйесіндегі тарихи өзгерістердің заңдылықтарын көрсетеді.

  • Код ON8

    - қазіргі әдеби тіл нормаларын түсінеді; - қазақ әдеби тілі дамуының негізгі кезеңдерін, түрлі кезеңдердегі мәтіндерде кездесетін төл және тума бірліктерді жинақтайды; -стилистикалық ерекшеліктер мен семантико-прагматикалық бағыттағы тілдік мінез-құлық тактикасын қалыптастырады.

  • Код ON9

    -әдебиеттің даму заңдылықтары мен мазмұнын анықтайды, классикалық және жаңа заман әдеби үрдісінің негізгі кезеңдерін көрсетеді, кезең әдебиеті өкілдерінің шығармаларын өзіндік ерекшелігін, жеке авторлық, көркем жүйелерін түсіндіреді.

  • Код ON10

    - әдеби шығарманың идеялық-эстетикалық деңгейі мен мазмұндық әлеуетін көрсетіп береді; - көркем шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін, шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан өлшейді; - әдебиет шығармаларында көрсетілген көркем сананың эстетикалық заңдары мен формаларын түсіндіреді.

  • Код ON11

    - қазақ тілі мен әдебиетінің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын көрсетіп береді; - тілдік және әдеби құбылыстарды оқытуды аспектілік және кешенді бағытта ұйымдастырады, тіл мен әдебиеттің даму тенденцияларын, қазақ тілінің типологиялық ерекшелігін жоба жазуда қолданады.

  • Код ON12

    - білім алушылардың негізгі құзыреттілігін дамытуға бағытталған іс-әрекеттің мақсатын, міндеттерін, кезеңдерін, нақты тәсілдерін анықтайды; - түрлі сабақ конспектілерін құрастырады; өзінің әдістемелік сауаттылығын рефлекстеу негізінде әдістемелік портфолио қорғау нәтижелерімен түсіндіреді.

Top