Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01620 Тарих - Дінтану в Павлодар педагогикалық университеті

  • Оқушылардың жас ерекшешік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 1
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы тас, қола дәуірінің ерекшеліктері. Ерте көшпелілердің табиғи ортаны экономикалық қолдану эволюциясы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттердің құрылуы және олардың көрші халықтармен және мемлекеттермен қарым-қатынасы. Ежелгі Қазақстанның этникалық топтары мәдениетінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы дала мемлекеттігі қазақ ұлттық мемлекеттілігінің негізі. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білім табынушылық - қоғамдық сананы жаңғырту құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - ұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және жоғары руханилық. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстанның гүлденуі, мемлекеттің және ұлттың дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Дінтануға кіріспе. Адамзат тарихындағы діннің рөлі. Дін: тарихи формалары және қазіргі жағдайы. Буддизм: діни ілім негіздері. Христиандық: тарихы және қазіргі жағдайы. Исламның мәні және оның қазіргі әлем мен Қазақстандағы орны. Қасиетті жазбалар мәдениет ескерткіштері ретінде. Қазіргі кезеңдегі дәстүрлі емес қозғалыстар және культтер. Қазіргі діншілдіктің ерекшеліктері. Дін, мемлекет, саясат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 10

    Алғашқы қоғамның тарихы мен мәдениеті; оның пайда болуы, гүлденуі және ыдырауы; адамның эволюциясы, қару-жарақ іс-әрекетінің дамуы, расогенез, этногенез, теңсіздіктің пайда болуы, ежелгі адамдар ұжымдарының қалыптасуы қарабайыр қоғам тарихын зерттеу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі әлем тарихы
    Несиелер: 10

    Азия, Солтүстік Африка және Еуропада өмір сүрген ежелгі өркениеттердің дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы түсінік, сондай-ақ осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі, олардың мәдени және тарихи өзіндік ерекшеліктері, тарихи өткенге саналы құндылық қарым-қатынасы туралы түсінік беру, ежелгі тарихты қазіргі заманғы зерттеу саласындағы маңызды тарихи проблемалар туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Дереккөздері мен тарихнамасы. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы. Феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Азия және Африка мемлекеттері. Әлеуметтік-экономикалық жағдай. Герман тайпалары. Варварлық мемлекеттер. Византия өркениеті. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Ортағасырлық өмір. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы ұйымы. Қайта өрлеу Реформация. Империялар. Географиялық ашулар. Колониялар. Патша билігі мен жанжал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ортағасырдағы Батыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Герман тайпалары. Варварлық мемлекеттер. Папа облысының тарихы. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Еуропалықтардың ортағасырлық өмірі мен дүниетанымы. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы құрылымы. Эретикалық қозғалыстар. Монархиялардың өркеюы. Ортағасырлық Еуропадағы экономика, мәдениет және дін. Реформация. Географиялық ашулар. Колониялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 2
    Несиелер: 5

    Тарих сахнасындағы ежелгі түрік тайпалары. Жетісу, Оңтүстік және Орталық Қазақстан аймағындағы этносаяси процестер. ІХ-ХІІ ғғ. Қазақстан аймағындағы мемлекеттер Әлем өркениет жүйесінде Қазақстан аймағы.Алтын Орда заманы – Ұлы дананың экономиқалық және мәдени гүлдену кезеңі. ХІІІ-ХҮ ғғ. Қазақстан қалалар және мәдениет Дербес қазақ мемлекетінің пайда болуы және дамуы. ХҮ-ХҮІІ ғғ. Қазақстан мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуразияның қалыптасу тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс эмигранттердің еңбектерінде Еуразиялық идеялар. Л. Н. Гумилев және оның ғылыми мұрасы. Пассионарлық теориясының дамуы. Ұлы Даланың тарихы. Еуразия идеясын дамытуға ҚР Президенті Н.А.Назарбаевтың қосқан үлесі. Еуразиялық одағының перспектива мен мүмкіндіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік діндердің тарихын зерттеу діни толеранттылықты қалыптастыруға және қазіргі заманның өзекті мәселелерін жан-жақты бағалауға ықпал етеді. Пән әлемдік діндермен және олардың ерекшеліктерімен таныстырады, олардың әлемдік өркениет дамуындағы орнын анықтайды, сондай-ақ әлемдік діндердің әрқайсысының негізгі белгілерін, проблемалары мен өзара әсер ету дәрежесін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарих бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Сыныптан тыс жұмыстарға арналған МЖМС талаптары. Сыныптан тыс жұмыс білім беру бағдарламаларын құру кезіндегі маңызды бағыт ретінде. Сыныптан тыс жұмыс ұйымдастыру принциптері. Сыныптан тыс жұмыстардың формалары, әдістері және түрлері. Тарих пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстардағы студенттердің танымдық белсенділігі. Оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекеттегі тәуелсіздігі мен белсенділігінің дамыту. Сыныптан тыс жұмыстардың қазіргі формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дінтануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Дінтану негіздері» курсын оқыту процесінде ұғымдарды қалыптастыру. Оқытудың дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістері. Сабақ - оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде. Көрнекі құралдар мен компьютерлік техниканың мүмкіндіктерін пайдалану. Оқу үрдісіндегі өзіндік жұмыс. Дінтануды оқытудың өзекті мәселелерінің дүниетанымдық негіздері. Дереккөздер мен құжаттарды пайдалану әдістері. Оқу нәтижелерін бақылау және бағалау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы және діні (Антика)
    Несиелер: 5

    Бұл курс ежелгі тарих пен діндердің шығу тарихын кең мәдени және тарихи тұрғыда таныстырады. Онда ежелгі әлемнің тарихи дамуы және олардың таралу географиясы шеңберіндегі діни және дүниетанымдық жүйелердің панорамасы берілген. Бұл тәсіл этикалық нормалардың, күнделікті мінез-құлықтың, рухани құндылықтардың, тіпті ежелгі кезеңнің құқықтық нормаларының ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Дереккөздері мен тарихнамасы. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы. Феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Азия және Африка мемлекеттері. Әлеуметтік-экономикалық жағдай. Герман тайпалары. Варварлық мемлекеттер. Византия өркениеті. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Ортағасырлық өмір. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы ұйымы. Қайта өрлеу Реформация. Империялар. Географиялық ашулар. Колониялар. Патша билігі мен жанжал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы Батыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Герман тайпалары. Варварлық мемлекеттер. Папа облысының тарихы. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Еуропалықтардың ортағасырлық өмірі мен дүниетанымы. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы құрылымы. Эретикалық қозғалыстар. Монархиялардың өркеюы. Ортағасырлық Еуропадағы экономика, мәдениет және дін. Реформация. Географиялық ашулар. Колониялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық діңдердің тарихы
    Несиелер: 6

    «Ұлттық діндер тарихы» курсының мақсаты мен міндеттері. Тарихнамалық шолу және дереккөздер. Адам, әлем, қоғам туралы діни наным-сенімдердің диалогы. Ведизм. Брахманизм. Джайнизм Индуизм Сикхизм. Даосизм. Конфуцийшілдік. Синтоизм. Зороастризм. Тенгрианство. Манихейство. Иудаизм. Африка тайпаларының діндері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы 1
    Несиелер: 6

    Дүние жүзі тарихы курсында, сондай-ақ бакалавриаттың арнайы курстарында алған шет елдердің жаңа тарихы саласындағы білімдерін одан әрі мамандық бойынша теориялық және практикалық қызметте пайдалану үшін жоғары деңгейде тереңдете білу және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректану
    Несиелер: 3

    «Тарихи дереккөз» түсінігі. Деректанудың қалыптасуы мен дамуы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Дереккөзді талдау әдістері мен әдістері. Деректанудың құрылымы. Мерзімді басылымдар тарихи дерек көзі ретінде. Заңнама тарихи қайнар көзі ретінде. Тарихи дереккөз ретіндегі жеке бастама құжаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 3

    Жазудың жалпы даму тарихы. Араб графикасына негізделген қазақ жазуы: қадим жүйесі. Араб графикасына негізделген қазақ жазуы: жәдид жүйесі. Ұлттық әліпби жасаудың алғышарттары мен маңызы. Төте жазудың (Байтұрсынұлы әліпбиінің) әліпби құрамы мен графикалық ерекшеліктері. Төте жазудың (А.Байтұрсын әліпбиінің) емле ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патша өкметінің қоңыс аудару саясаты
    Несиелер: 6

    XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы аграрлық саясаттың тарихнамасы. Қоныс аудару саясатының мақсаттары мен міндеттері. 1868 ж. "Жетісуға шаруалардың қоныс аударылуы туралы уақытша ережелері". Ұйғырлар мен дүнгендердің қоныс аударылуы. 1889 ж. "Ауыл тұрғындарының және мещандардың қазыналық жерлерге ерікті түрде қоныс аударылуы туралы..." Ережесі. Қазақ зиялылары және аграрлық дағдарыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы 1
    Несиелер: 6

    Деректер және тарихнама. XVIII ғ. бірінші ширегіндегі Қазақстандағы саяси ахуал. XVIII ғ. 20-ші жылдарындағы қазақ халқының жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысы. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Патша өкметінің отарлау саясатына қарсы қазақтардың ұлт-азаттық күресі. Ресей империясының құрамындағы Қазақстан. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-саяси дамуы және мәдени өмірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі замандығы Еуропа және америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы 1
    Несиелер: 6

    Курста қазіргі заманғы Еуропа және Америка елдерінің тарихындағы маңызды оқиғалар мен мәселелер қарастырылады, Батыс қоғамының әлеуметтік-экономикалық дамуындағы негізгі тенденциялар, қазіргі өркениеттің қалыптасу динамикасын анықтаған ғаламдық оқиғалармен байланысты экономикалық ой мен қоғамның эволюциясы талданады. Жаңа уақыт модернизация үрдісімен анықталады - дәстүрлі, ауылшаруашылық қоғамнан капиталистік қоғамға көшу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы және діні (Шығыс)
    Несиелер: 6

    Шумердің қала-мемлекеттері. (Б. з. д. VI-III мың). Ежелгівавилон кезеңі. Мифологиялық эпостар. Шумердің Құдайлары. Кіші Азия және ежелгі Кавказ. Ежелгі Египет. Ерте Кіші Азия және Хетт патшалығы. Урарту. Ассирия. Ежелгі Қытай. Аспанның Культі. Инь және Ян. Ежелгі Үндістан. Ведизм. Брахманизм. Индуизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы 2
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Қазақстан. Соғыстан кейінгі кезеңдегі Қазақстан. Сталиндік қуғын-сүргін саясатының жалғасы. Хрущевтің еруі. Қайта құру жылдарындағы Қазақстан. Желтоқсан оқиғалары. Қазақстанның тәуелсіздігін алу. Қазақстан қазіргі даму кезеңінде. Саяси және экономикалық реформалар. Этносаралық қатынастардың дамуы. Қазіргі Қазақстандағы мәдени процестер. Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Араб тілі
    Несиелер: 5

    Араб тілінің әліппесі. Классикалық (құрандық) араб тілін оқуы. Араб тілінің фонетика және грамматика негізгі мәліметтеріне қысқа түрде шолу. Осы мақсатта негізгі бес тақырып қарастырылады: фонетика, араб жазуы, сөзжасам, морфология және синтаксис. Оқуы және жазылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы 2
    Несиелер: 5

    Курста жаңа кезең дәуіріндегі Батыс пен Шығыс елдері тарихының негізгі кезеңдерін: геосаяси жағдай мен сыртқы саяси қызметті талдауды ескере отырып, қоғамдық-саяси жағдайдың өзгеруі, экономика мен мәдениеттің дамуы туралы мәселелерді қамтитын маңызды жалпылама және проблемалық тақырыптар берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі замандығы Еуропа және америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы 2
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі заманғы Еуропа және Америка елдерінің тарихындағы маңызды оқиғалар мен мәселелер қарастырылады, Батыс қоғамының әлеуметтік-экономикалық дамуындағы негізгі тенденциялар, қазіргі өркениеттің қалыптасу динамикасын анықтаған ғаламдық оқиғалармен байланысты экономикалық ой мен қоғамның эволюциясы талданады. Жаңа уақыт модернизация үрдісімен анықталады - дәстүрлі, ауылшаруашылық қоғамнан капиталистік қоғамға көшу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    «Көшбасшы» және «көшбасшылық» ұғымдары. Топтық нормалар және жетекшінің мінез-құлқы. Көшбасшылықтың тиімді факторлары. Харизма, бедел және сенім. Көшбасшылық тиімділіктің жеке факторлары. Көшбасшылық стильдер оның тиімділігінің белсенді факторы ретінде. «Лидер - топ» жүйесіндегі қарым-қатынас ерекшеліктері. Топ мүшелерінің мотивациясы. Топ құру. Көшбасшыны дамыту. Көшбасшылық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кеңес заманындағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін іске асырудың басталуы: 1921-1922 жылдардағы ашаршылық. және аймақтағы кеңеске қарсы көтерілістер. Қазақстандағы НЭП. «Кіші қазан». Ұжымдастыру. Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін. Ұлы Отан соғысы майданындағы қазақстандықтар. Қазақстан халықтарын жер аудару. Еңбек армиясы. Соғыстан кейінгі жылдардағы (1946-1953 жж.) Және кеңестік қоғамдық-саяси жүйенің дағдарысы. (1964-1985 жж.). Желтоқсан оқиғалары (1986).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі кездегі Қазақстандағы ислам
    Несиелер: 5

    Қазіргі кездегі Қазақстандағы исламның дамуы. Кеңес дәуіріндегі және тәуелсіз дәуіріндегі исламға қатысты саясатты қарастыру, Қазақстандағы исламның конфессиялық ерекешеліктерін сипаттап беру. Төзімділік пен бейбітшілік пен әділеттілікке тәрбиелеу, патриотизм мен белсенді азаматтыққа. Қазақстандағы мұсылмандардың Рухани басқармасының біздің еліміздің қоғамдық өмірдегі ролі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы дәстүрлі емес діни ағымдар
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі емес діндерді анықтау. Неохристиандық бірлестіктер, саентологиялық неоориенталистікк культтер, сатанистік топтар. Неохристиан бірлестіктері. Бірлестік шіркеуі. Виссарион Шіркеуі. Неоориенталистік Заманауи діни сенім. Неоязычество. Дәстүрлі емес діндер қатаң идеологиялық конфронтация пәні ретінде. Дәстүрлі емес діндер мен эзотериялық ілімдерді зерттеудің теориялық мәселелері. Жаңа діндер. Қазақстандағы жаңа діндердің типологиясы. Жастар контр-мәдениетінде діни-мистикалық әсер ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шет мемлекеттерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 12

    ХХІ ғасыр қарсаңындағы әлем. Еуропа мен Америкадағы елдердің қазіргі жағдайы. Шығыстың жаңа тарихын периодтау мәселелері. Әлемдік соғыстардың шет елдер үшін әлеуметтік-экономикалық салдары. Соғыстан кейінгі метрополия елдердің отаршыл және тәуелді елдер халықтарына көз қарасы. Қоғамдық өмірді демократияландырудың басталуы. Таяу Шығыс қайшылықтарының түйіні. Шет елдердің қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі дін эволюциясы
    Несиелер: 4

    Дін: тарихи формалары мен қазіргі кезең. Қазіргі қоғамдағы діннің ролі. Діннің қоғамда атқаратын қызметтері. Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен культтер. Қазіргі дінаралық ерекшеліктер. Дін, мемлекет, саясат. Қазақстанда діннің жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі замандығы Еуропа және америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы
    Несиелер: 12

    Өнеркәсіптік өркениеттің дамуы кезіндегі Еуропа және Америка елдерінің экономикалық, саяси және әлеуметтік процестерінің мінездемесі. ҒТР және экономикалық процестерді интернационализациялау. ХХ ғасырдағы халықаралық қатынастар. Бірінші дүние жүзілік соғыс. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы құрылымдық дағдарыстар. Ақпараттық қоғам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінетінің көрсетеді, еңбек және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.

  • Код ON2

    Тарих және дінтану бойынша орта білім берудің құрылымы мен мазмұнын біледі, тарих ғылымындағы және дінтанудағы озық білімге негізделген фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді көрсетеді.

  • Код ON3

    Оқу-практикалық тапсырмаларды шешу үшін заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, ҚОТ қолданумен оқушылардың желілік өзара іс-қимылын ұйымдастырады.

  • Код ON4

    Нақты мәселелерді қою және шешу үшін тиісті деректерді қамтитын әр түрлі ақпарат түрлерімен (мәтіндік, графикалық, аудио, бейне) жұмыс істей алады.

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әдістерін біледі және оларды тарихи таным мен дінтану саласында қолданады.

  • Код ON6

    Кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құзыреттілік тәсілді ескере отырып оқу процесін құрастырады.

  • Код ON7

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады; әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында қазақ, орыс және бір шет тілдерін меңгерген.

  • Код ON8

    Одан әрі оқу траекториясын анықтау үшін дағдылары бар, өз мансаптық жүйесін қалыптастырады.

  • Код ON9

    ЕББҚ бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

Top