Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11116 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Таңдалған бағытта бәсекеге қабілетті білімі мен кәсіптік дағдылары бар, біліктілігі жоғары сонымен қатар, мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыруда Қазақстан кәсіпорындарында және одан тыс жерлерде табысты қызмет ету үшін қажетті кәсіби және жеке құзыреттілікке ие мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұтынушылардың әртүрлі санаттарының сұраныстарын есепке ала отырып, даяшылар, бармендер жұмыс орнын ұйымдастырып, қызметтер көрсетуге қабілетті; үдемелі нысандар мен қызмет көрсету әдістерін қолданады. Қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласында өз білімін пайдалану дағдысы бар. Қызмет көрсетудің теориясы мен тәжірибесін зерделеу процесінде қажетті ақпаратты іздестіруді ұйымдастыруға қабілетті.
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингтік мүмкіндіктерін бағалауға, кәсіпорынның маркетингтік ортасын, өнімін және баға саясатын талдауға қабілетті. Қызмет көрсетушінің маркетинг және жарнамалық қызметінің негізгі бағыттарын меңгерген.
  • Мейрамхана мен қонақ үй инфрақұрылымының қалыптасу жағдайын талдайды. Қауіпсіздік қызметкерлерін кәсіби даярлауға арналған нормалар мен талаптарды, қонақтардың өмірі, денсаулығы мен жеке мүліктері, қонақ үй индустриясын ұйымдастыру принциптерін қамтамасыз ету бойынша бірқатар шаралар сипаттамаларын, қонақүй құрылымын, қонақ үйді орналастыру құралдарына қойылатын талаптарын, демалыс орындарында қонақ үй қызметтерінің ерекшеліктерін біледі.
  • Тапсырыс берушінің тілінде сервис тақырыбы бойынша байланысуға мүмкіндігі бар. Іс-шараларды өткізу, аудитория алдында сөз сөйлеу, оның ішінде. презентацияны пайдалана отырып, келушілерді сауатты қабылдау және телефонмен сөйлесу. Қызмет көрсету секторын жоспарлау және болжамдау барысында дәстүрлі де, заманауи да жолмен жұмыс жүргізу әдістерін меңгерген.
  • Қонақ үй бизнесі мен туризм саласында кәсіпкерлік пен басқарудың теориялық негіздерін, персоналмен жұмыс істеу ерекшеліктерін, мейрамхана және қонақ үй бизнесі субъектілерінің өзара әрекеттесу үрдісін біледі; мейрамхана және қонақ үй бизнесі бизнес-жоспарын жасай алады; бизнестің және басқарудың басым бағыттары бойынша білім мен дағдылардың жиынтығына ие.
  • Ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени байланыстарда ауызша және жазбаша түрде шығыс тілінде C1-ден төмен емес деңгейде сөйлейді. Талдау, ойлау дағдыларын меңгереді, халықаралық және аймақтық аспектілер бойынша аналитикалық жазбаларды құрайды. Әлемдік елдердің әлеуметтік, мәдени және рухани дамуының негізгі тенденцияларын мәдени мәселелерін талдайды.
  • Ұйымдық бөлімшелердің ішкі есептілігінде басқарушылық сипаттағы ақпараттарды ашу әдісі мен әдістемелерін меңгере отырып, қаржылық есептіліктің көрсеткіштерімен өзара байланысын қамтамасыз етеді. Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі активтерді, міндеттемелерді, капиталды, табысты есепке алудың жалпы қабылданған қағидалары мен негізгі қағидаларын меңгерген.
  • Бос уақытты ұйымдастыру және халықтың шығармашылық әлеуетін дамыту дағдыларын меңгереді, өздерінің іс-әрекеттерінде кәсіби лексиканы құзыретті пайдалану арқылы мәдени тынығу жұмысын ұйымдастырады. PR компанияларын жоспарлау және ұйымдастыру қағидаларын, жұмыс жасау процесін игерген.
  • Мейрамханалар мен қонақ үйлердің классификациясын, құрылымын, қонақ үйде қызмет көрсету процесін, мейрамхана өнімдерін өндіруді ұйымдастыра алады. Тұтынушыларды зерттеу және мейрамхана мен қонақ үй қызметтерін алға жылжыту туралы білімі бар. Нормативтік және технологиялық құжаттамамен жұмыс істеу дағдысына ие.
  • Санитарлы-азықтық және санитарлы-гигиеналық талаптарды, тамақпен уланудың пайда болуының негізгі себептерін біледі және уланудың алдын-алады. Технологиялық жабдықтар мен автоматтандыру құралдарын таңдауға мүмкіндік беретін технологиялық жағдайларға әртүрлі үстелдер мен кесте дизайндарын орындауға, әртүрлі мәзірлер мен шарап карталарын жасауға, сұранысты, кәсіпорынның түрі мен сыныбын ескере отырып, қызмет көрсетуге қабілетті.
  • Бәсекеге қабілетті ортада бизнесті басқаруға, нарықтағы табысқа қол жеткізуге қабілеттілігін көрсету. Жеке және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін өз тілінде және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сөйлеуге қабілетті. Болашақ кәсіби қызметтің құқықтық негізін түсінуге қабілетті.
  • Қызметкерлерді дұрыс таңдау механизмдерін, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметін бағалау әдістерін, қызметкерлерді дұрыс басқару және шығындарды біледі; қонақ үйдің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды қалай қолдануға болатындығын, қонақ үйлер мен мейрамханалардың жұмысын бағалауды және талдауды, қазіргі заманғы сервистік технологияларды дамытуды, көрсетілген қызметтердің сапасына қанағаттанушылық дәрежесі туралы біледі.
Top