Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03105 Клиникалық психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Әлеуметтік - клиникалық диагностика

    Курстың мақсаты – биопсихоәлеуметтік көзқарасты ескере отырып, жеке тұлғаның денсаулығын, әлеуметтік қызметін және психикалық жай-күйін диагностикалау саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамыту және клиникалық, психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік тәжірибеде қолданылатын кешенді бағалау әдістеріне оқыту. Курс биологиялық, психологиялық және әлеуметтік факторлардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, тұлғаны бағалаудың көп деңгейлі жүйесін зерттеуге бағытталған. Студенттер диагностиканың заманауи тәсілдерімен, соның ішінде ICF (қызмет етудің халықаралық классификациясы), психометриялық және сапалық зерттеу әдістерімен, сондай-ақ клиникалық және әлеуметтік ақпаратқа негізделген жағдайды талдаумен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты инклюзия мен тұрақты даму құндылықтарын ескере отырып, білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы түсініктер мен сенімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән тұрақты даму мен инклюзивті көзқарас құндылықтары туралы сенімдерді, экологиялық ойлау дағдыларын, төтенше жағдайлар кезінде табиғи және техногендік сипаттағы қатерлерден халықты қорғау үшін дұрыс шешім қабылдай білу мен болжау қабілеттерін, сондай-ақ адамның қауіпсіз әрі жайлы өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геронтологиядағы клиникалық психология

    Пәннің мақсаты геронтологияның міндеттері, пәні және нысаны туралы түсініктерді қалыптастыру, геронтологияның мазмұндық бағыттарын, қартаюдың психологиялық механизмдерін зерделеуді, инволюциялық жастың жас шекараларын құрылымдау, оның кезеңділігіне, қартаю теорияларын жүйелендіру, егде жастағы адамдарды клиникалық-психологиялық сүйемелдеу, қарт жастағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жоғары психикалық функциялардың, эмоциялық сала мен тұлғаның бұзылуымен, қартаю процесімен қатар жүретін психикалық ауруларды зерделеп оқу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психологияға кіріспе

    Пәннің мақсаты қазіргі клиникалық психологияның теориялық негіздері мен құрылымы, оның теориясы мен практикасы дамуының өзара байланысы, медицинаның және психологияның басқа салаларының өзекті мәселелерін шешудегі қолданбалы маңыздылығы, клиникалық психологтың түзету қызметінің негізгі бағыттары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру, клиникалық психологияның категориялық аппаратын, клиникалық психология қызметінің негізгі салаларын, нормалар мен патологияларды, шекаралық нормаларды, клиникалық психологияның тарихын, клиникалық психолог қызметін зерттеу, кәсіби бағыттылықты қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Топтық және тренингтік жұмыс негіздері

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастырудың мәні, әдістемелік негіздері мен механизмдері туралы түсінік қалыптастыру, әлеуметтік-психологиялық тренингті өткізудің мақсаттары, міндеттері, әдістері, тәсілдері және ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілері туралы білімді қалыптастыру. оқыту процесі, жаттықтырушы мен топтың мінез-құлық стратегиялары, топтық динамика, топтық құбылыстар, топ үшін тренингті жобалау және өткізу мүмкіндіктерін практикалық дамыту, топтық жұмыстың негізгі формаларын жүргізу дағдыларын білуге ​​және дамытуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология және психодиагностика

    Пәннің мақсаты психологиядағы эксперименталды әдістің даму тарихын, психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздерін, оны ұйымдастыру және жүргізу, психологиялық экспериментті жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық зерттеудің психологиялық эксперимент бағдарламасының әдіснамалық негіздеу және әдістемелік материалды меңгерудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды психологиялық зерттеу әдістерін объективті және кәсіби түрде таңдап, практикада қолдана алатын дербес зерттеушілер ретінде даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Психологиялық қарым-қатынас негіздері

    Пәнді оқу мақсаты – қарым-қатынас психологиясын түсіну арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Пән психологтың коммуникативті құзыреттерін дамытады: қарым-қатынас процесі, кәсіби қарым-қатынас. Қарым-қатынас пен коммуникацияны түсіну тәсілдерін теориялық зерттеу адамдармен кәсіби, саналы деңгейде өзара әрекеттестік құруға мүмкіндік береді. Психологиялық қарым-қатынастағы тәжірибелік жаттығулар саналы әрекеттестік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде студенттер қарым-қатынас психологиясы туралы теориялық білімдер мен қарым-қатынасқа қатысу мен басқарудың, кәсіби қарым-қатынастың практикалық құзыреттіліктерін алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму бұзылыстары

    Пәннің мақсаты қазіргі ғылыми және қолданбалы әдебиеттегі балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының бұзылуының негізгі патопсихологиялық заңдылықтарын, психикалық даму бұзылуының негізгі механизмдері мен заңдылықтарын зерттеу, балалар мен жасөспірімдердегі даму бұзылыстарын клиникалық-психологиялық зерттеудің принциптері мен ерекшеліктерімен таныстыру, балалар мен жасөспірімдердегі психикалық даму бұзылыстарының құрылымын жүйелі талдау дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйке қызметі психофизиологиясы

    Пән орталық жүйке жүйесінің қызметін, рефлекстердің пайда болуын, мидың үлкен жарты шарының қабығындағы қозу және тежеу үрдістерінің өзара әрекеттесуін зерттеу; жеке нейрондардың, жұлын мен бас миының қызметі, жалпы қағидалары мен жұмыс заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, орта жағдайларына түрлік және жеке бейімделуді қамтамасыз ететін орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімдерінің жұмыс механизмдерін зерттеу; адамның жоғары жүйке қызметінің сапалық ерекшелігін анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және басшылықты жасау психологиясы

    Пәннің мақсаты көшбасшылық ғылымының іргелі зерттеулері, қолданбалы әзірлемелері мен тәжірибесі саласындағы кәсіби құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру, білім алушыларды көшбасшылықты қалыптастыру механизмдерімен таныстыру болып табылады. Бұл пән аясында табысты басқару мен көшбасшылықтың аспектілері және механизмдері зерттеледі. Бұл академиялық ғылымды зерттеудің маңыздылығы зерттелетін мәселенің қолданбалы сипатында, көшбасшылықтың әртүрлі формаларында, оның ішінде саяси көшбасшылықтың негізгі элементтерін меңгеруде және оның қалыптасуындағы психологиялық стилінде (жеке дара психология, шағын және үлкен топтар, бұқаралық психология арқылы) болып келеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология негіздері

    Пәннің мақсаты-психикалық процестердің миды ұйымдастыруы туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, ақаудың құрылымын талдау және мидың,оның бөлімдерінің функционалдық жағдайын түзету, белгілі бір патологиялардың нейропсихологиялық механизмдерін, олардың ми локализациясын зерттеу; нейропсихологиялық әдістерге негізделген түзету жұмыстарын жобалау болып табылады. .

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Онтогенездегі сенсорлық жүйенің дамуы

    Пәннің мақсаты адамның сенсорлық дамуын зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен теориялық тәсілдері, балалар мен жасөспірімдердегі сенсорлық функцияның ерекшеліктері, визуалды сенсорлық, есту, дәм сезу, вестибуляторлы, проприорецептивті, иіс сезу жүйелерінің жас ерекшеліктері туралы жүйелі ойларды қалыптастыру, сенсорлық интеграция теориясы шеңберінде балалардың сенсомоторлық дамуының бұзылуын бағалаудың негізгі принциптерін игеру, тексеру нәтижелерін сапалы бағалауды қамтитын сенсомоторлық дамудың бұзылуын бағалау жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қақтығыстану

    Пәннің мақсаты қақтығыс туралы психологиялық білім жүйесін және оны реттеу тетіктерін қалыптастыру болып табылады. Қақтығыс құбылысы туралы ұғымдар, оның пайда болу себептері, қақтығыстың эсхоляциясы, шығу және шешу жолдары, тұлғаның, топтың және жалпы қоғамның да жағдайына әсері, қақтығыстың көрінісін анықтау психотехнологиясы, оны модельдеу және дамыту нұсқалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты және патологиядағы дағдарыс жағдайларының диагностикасы

    Пәннің мақсаты дағдарысты жағдайды, дағдарыс нормасы, патологиясы, дағдарыстың динамикасын зерттеу, дағдарысты бағалауға арналған диагностикалық құралдарды игеру, патологиялық дағдарыстық жағдайды диагностикалаудың ерекшелігін қарастыру, дағдарыс жағдайларын диагностикалау теориясы, әдіснамасы мен практикасы, адамның бейімделу ресурстарын арттыру, денсаулықты сақтау, ауруларды жеңу мүмкіндіктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, диагностикалық қағидаларды-баламаларды, мінез-құлық бұзылыстары мен бұзылулары түрлерін бейнелеуді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық практикадағы әлеуметтік технологиялар

    Пәннің мақсаты әлеуметтік технологиялар және оны клиникалық практикада қолдану туралы базалық жүйелі ойларды қалыптастыру, психологтың клиникалық жұмыс жүйесінде әлеуметтік технологияларды және әлеуметтік құралдарды қолдану ерекшеліктерін зерттеу, төтенше және қақтығыс жағдайларда жекелеген азаматтардың мінез-құлқы мен жай күйіне кешенді әсер ету, басқарушылық және ұйымдастырушылық жұмыстың практикалық дағдылары мен икемділіктерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экстремалды жағдай психологиясы

    Пәннің мақсаты – психологтың дағдарыстар мен экстремалды жағдайларды түсіну, бағалау жүргізу және дағдарыс пен экстремалды жағдайдағы адамға алғашқы көмек көрсету құзыреттілігін дамыту. Пән экстремалды жағдайлар мен жағдаяттар саласындағы ғылыми психологияның негізгі салаларымен танысу, психикалық процестер мен жеке тұлғаның қалыптасуы, қызмет етуі және дамуы, заңдылықтары мен принциптерін, заңдарын оқып білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тұлға теориясы

    Пәннің мақсаты қазіргі психологияның теориялық және практикалық саласы ретінде тұлға психологиясы туралы ойларды қалыптастыру, тұлға психологиясының әдіснамалық негіздерін, классикалық психология бағыттарын зерттеу, индивид, тұлға, жеке даралық кезеңдерімен таныстыру, тұлға дамуындағы адамның жеке дара дамуы қасиеттерінің рөлін көрсету, тұлғаның негізгі теорияларын зерттеу,тұлғаның негізгі тұжырымдарын тәжірибеде қолдана алуды көрстеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда дағдарыстық жағдайларды диагностикалау құзыреттіліктерін дамыту. Пән дағдарыс жағдайлары, нормалары, патологиясы мен динамикасы мәселелерін зерттейді, дағдарысты бағалаудың диагностикалық құралдарын меңгереді, патологиялық дағдарыс жағдайын диагностикалаудың ерекшеліктерін қарастырады, дағдарыс жағдайларын диагностикалаудың теориясы, әдістемесі және практикасы бойынша базалық білімдерін дамытады; адамның бейімделу ресурстарын ұлғайту және денсаулықты сақтау, ауруларды жеңу, диагностикалық принциптерді-баламаларды, бұзылулар мен мінез-құлық бұзылыстарының түрлері туралы идеяларды қалыптастыру мүмкіндіктері. Оқыту нәтижесінде студенттер дағдарыстық жағдайларды диагностикалауға және адамның патологиялық және норматиптік жағдайын анықтауға және диагностикалық нәтижелер бойынша

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Пәннің мақсаты-жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы және көріну әдістері туралы білімді зерттеу және жүйелеу. Практикалық мақсат-болашақ оларды жеке айырмашылықтардың әртүрлі топтарымен және оларды диагностикалау әдістерімен таныстыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әр түрлі психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі тенденциялары мен заңдылықтары, адамның қасиеттері мен күйлері туралы білімді қалыпты және психикалық ауытқуларда қолдана алады; психологиялық диагностика әдістерінің принциптері мен ерекшеліктері және өзгеруі, әртүрлі қасиеттері, жағдайы қалыпты және психикалық ауытқулармен.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты және патологиядағы бала дамуының диагностикасы

    Пәннің мақсаты норма мен патологиядағы баланың дамуын диагностикалаудың әдіснамасы, теориялық негіздері, принциптері мен әдістері туралы тұтас және тұрақты ойларды құру, баланың қалыпты дамуын, баланың дамуындағы патологияны, ерте араласу ерекшеліктерін, баланың дамуын бақылау мен бағалауды зерттеу, диагностикалық құралдарды таңдай білу, балалық шақта патопсихологиялық және нейропсихологиялық тексеруді құру және жүргізу принциптерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психиатрия

    Пәннің мақсаты медицина ғылымдарының әдіснамалық, клиникалық және медициналық-әлеуметтік негіздерін меңгеру, сондай-ақ психиатрияның теориялық және әдіснамалық негіздерін тереңдетіп зерделеу және дербес ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық қызметтің дағдылары мен икемділіктерін қалыптастыру туралы білімдерді игеру, психиканың нормасы мен патологиясы процестерін түсіну, психиатрияның пропедевтикасын (әдістерді, аурулардың жіктелуін, аурулар динамикасының заңдылықтарын), жалпы психопатологияны, жеке психиатрияны, институционалды және институттандырылмаған мекемелердің жұмыс этикасын түсіну болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық- психологиялық диагностика

    Пәнді оқудың мақсаты – стандарттарды, әдістерді, жұмыс жағдайларын зерттеу және тиімділікті бағалау салаларында клиникалық диагностикалық құзыреттерді дамыту. Пән ретінде клиникалық-психологиялық диагностика психолог жұмысының бағалау бөлігін орындау үшін білім мен құзіреттілікті дамытады. Клиникалық және психологиялық диагностикалық әдістерді қолдану арқылы бағалау клиникалық жағдайда жеке тұлғаның жағдайын, тәуекелдерін және мүмкіндіктерін анықтауға мүмкіндік береді. Клиникалық-психологиялық диагностиканың арнайы әдістерін зерттеу сәйкес құралдарды таңдауға, оларды қолдануға және нәтижелер туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер клиникалық-психологиялық диагностиканы стандарттарға сәйкес, сенімді және жарамды әдістермен, оны жүзеге асыру үшін қажетті шарттарда негізделген жүргізіп, нәтижелер бойынша қорытынды жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жарақаттан кейінгі стрестік бұзылулар диагностикасы және коррекциясы

    Пәнді оқудың мақсаты – жарақаттан кейінгі бұзылыстарды тану, оларды диагностикалау және түзету бойынша тәжірибелік құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқу барысында PTSD және PTSD туралы физиологиялық, психологиялық және психиатриялық түсіну мәселелері, ПТСБ емдеу және ПТС бар адамдардың өмір сапасын жақсарту үшін диагностика және коррекциялық араласу әдістері зерттеледі. Тренинг нәтижесінде студенттер PTSD физиологиясы, психологиясы туралы білімге ие болады, диагностикалық құралдарды таңдап, жүргізе алады, диагностикалық нәтижелерді түсіндіре алады, емдеу бағдарламасын құрастырады, PTSD қолдау көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психосоматикалық бұзылыстар

    Пәннің мақсаты психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, адамдардың, оның ішінде балалар мен жасөспірімдердің жағдайын оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер туралы білімді меңгеру, психосоматикалық бұзылыстар түрлері мен формалары және психосоматикадағы тұлға профилі тұжырымдамасын, психосоматикалық аурулардың пайда болуындағы эмоциялардың рөлін, эксперименталды фактілерді, клиникалық бақылауларды, дененің психологиялық онтогенезінің мәселелерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психотерапия және психокоррекцияның қазіргі әдістері

    Пәннің мақсаты тұлғаның психологиялық-педагогикалық әсер ету жүйесінде оның қалыптасуына, дамуына және жұмыс істеуіне психологиялық түзету; психотерапия және психологиялық түзету әдістері негізіндегі түзету әсерінің психологиялық механизмдері; психологиялық түзету және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтары және олардың жеке тұлғаға әсер ету ерекшеліктері; психотерапияның заманауи әдістері, терапиялық әсердің психологиялық механизмдерін, психотерапиялық әсердің әдістері мен құралдары жайлы білімдерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік психология

    Пәннің мақсаты әлеуметтік-психологиялық білімдердің қалыптасу және даму тарихын, әлеуметтік психологияның әдістері мен әдіснамасын, әлеуметтік тұлғааралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас психологиясын, әлеуметтік психологиядағы топтардың мәселелерін зерттеу, әлеуметтік психология пәні, оның компоненттері, жеке тұлғаның және әртүрлі топтардың әлеуметтік мінез-құлқының құбылыстары мен заңдылықтары туралы ойларды, әртүрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлер мен феномендерді әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту

    Пәннің мақсаты балалар мен ересектердің әртүрлі санаттарын бейімдеу, оңалту, бейімдеудің бұзылуы, оңалту стратегиясы, әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту ерекшеліктерін қарастыру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделуі саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу теориясының негіздерін зерттеу, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделуі саласындағы зерттеу әдістерін игеру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу мәселелерін шешуге бағытталған практикалық психология әдістерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Процесс, қасиет және күйлер психологиясы

    Пәннің мақсаты психикалық процестерге, қасиеттер мен күйлерге, психика ғылымдарының өзара байланыс жүйесіне баса назар аудару арқылы психологияны теориялық аппарат, психология тарихы ғылымы ретінде зерттеу, психикалық күйлер психологиясының теориялық негіздерін зерттеу: әдістеме, көріністердің психологиялық заңдылықтары, басқа психикалық құбылыстармен байланысы, оңтайлы мәндерден ауытқуды тудыратын жағдайларды (дағдарыстық, экстремалды, қиын, шиеленісті) және жағдайларды түзету: өзін-өзі реттеу және өзін-өзі басқару әдістерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеудің эксперименттік әдістері

    Пәннің мақсаты психологиядағы эксперименталды әдістің даму тарихын, психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздерін, оны ұйымдастыру және жүргізу, психологиялық экспериментті жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық зерттеудің психологиялық эксперимент бағдарламасының әдіснамалық негіздеу және әдістемелік материалды меңгерудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды психологиялық зерттеу әдістерін объективті және кәсіби түрде таңдап, практикада қолдана алатын дербес зерттеушілер ретінде даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Пәннің мақсаты кеңес беру процесінің теориялық негіздерін және кәсіби қызметте кеңес беру бағдарламаларын қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ "психолог - кеңесші – клиент" диадасындағы немесе "тапсырыс беруші-психолог - кеңесші-клиент" триадасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Байланыс орнату, сұранысты қалыптастыру, мәселені қайта құру, байланысты аяқтау, гипотезалар мен араласу стратегиялары сияқты кәсіби кеңесшінің дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Дағдарыс және экстремалды жағдайлар психологиясы

    Пәннің мақсаты тұлғаның және психикалық процесстердің дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдары, заңдылықтары мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, төтенше жағдайлар мен күйлер саласындағы ғылыми психологияның негізгі салаларымен, төтенше және шұғыл жағдайлардағы психолог-практиктердің жұмыс түрлері мен салаларымен таныстыру, дағдарыстар мен дағдарыстық жағдайлардың әртүрлі түрлері және тұлғаның оларды басынан кешіру ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, экстремалды (дағдарыстық) жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсету әдістері туралы түсінік беру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Неврология, психиатрия, наркология

    Пәнді оқудың мақсаты – неврология, психиатрия және наркологиядағы білімнің сабақтас салалары және пәнаралық зерттеулер туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән неврологияны, психиатрияны және наркологияны жүйелі байланыста зерттейді: қалыпты және патологиялық жағдайларда жүйке жүйесінің жұмыс істеу мәселелері, психикалық бұзылулар, этиология арқылы тәуелділік, симптомдар, диагностика және емдеуді қолдау. Оқыту нәтижесінде студенттер психологиялық қолдау мен терапияны қалыптастыру үшін жүйке бұзылыстары, психикалық бұзылулар, тәуелділіктер туралы білімге сүйенеді; бұзылулардың физиологиялық негіздерін түсіндіру және олардың пайда болу интеранизмдерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет ету және инклюзивтілік құндылықтары

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоғамға қызмет ету мәдениетін дамытуға, әр адамның қадір-қасиетін құрметтеуге және инклюзивті құндылықтарды әділ және ынтымақты қоғамның негізі ретінде тануға бағытталған тұрақты гуманистік көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Курс әлеуметтік жауапкершілік, еріктілік, азаматтық белсенділік принциптерін, сондай-ақ жас, жыныс, этникалық, мүгедектік және әлеуметтік мәртебе контекстіндегі әртүрлілікті қамтитын инклюзивтіліктің заманауи тәсілдерін зерттейді. Пәнде тұлғаның қоғамдық сананы өзгертудегі рөліне, әлеуметтік қолдау тәжірибелеріне және өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беру, медиа, мәдениет және азаматтық бастамаларда инклюзивті орта құруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Нейропсихологиялық диагностика және түзету

    Пәнді оқудың мақсаты – нейропсихологиялық диагностика және коррекция саласындағы теориялық және практикалық құзыреттіліктерді дамыту. Пән нейропсихологиялық тәжірибе саласында диагностикалық тексеруді және коррекциялық араласуды ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастырады.Тренинг нәтижесінде студенттер нейропсихологиялық бағалау және түзету қажет жағдайларда бағдарлай алады, олар диагностика мен түзетуші араласу бағдарламаларын жоспарлап, жүзеге асыра алады, әсер ету тиімділігін бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті тренинг

    Пәнді оқудың мақсаты – жас ерекшеліктерін ескере отырып, психикалық денсаулықтың әртүрлі бұзылыстары бойынша когнитивті тренингтерді өткізудің практикалық құзыреттіліктерін дамыту. Курс әртүрлі топтарға арналған тренингтерді өткізу ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды: әдетте балалар топтарында оқу жетістіктерін арттыру, деменцияның алдын алу, деменциямен жұмыс істеу, қант диабеті және Паркинсон ауруы бар адамдар үшін, когнитивті резервті қалыптастыру және т.б. арнайы топтар. Курс биокері байланыс пен нейрокері байланыс мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды. Тренинг нәтижесінде студенттер әртүрлі жас топтары мен психикалық ауытқуларға арналған когнитивті тренингтерді негіздей, дамытып, жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Медициналық мекемедегі психолог қызметінің әлеуметтік-құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты медициналық мекемедегі психолог қызметінің әлеуметтік-құқықтық негіздері, жергілікті-нормативтік құжаттар туралы базалық жүйелік түсініктерді қалыптастыру, медициналық мекемедегі нормативтік-құқықтық актілердің ерекшелігін зерттеу, психологтың клиентпен, әріптестерімен, өзін-өзі реттейтін ұйымдармен, мемлекетпен құқықтық қатынастарын құқықтық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты-нейропсихология, неврология, лингвистика, жасанды интеллект саласындағы соңғы жетістіктер туралы білімді игеру. Пән математикалық модельдеуді қарастыруды қамтиды; қабылдау, зейінді бақылау, ойлау механизмдері, Тіл және есептерді шешу, когнитивті даму, когнитивті бұзылулар сияқты әртүрлі танымдық процестердің негізінде жатқан механизмдерді зерттеу; адам миының нейрондық желілері, олардың қалыптасу және жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Төтеншежағдайлардатөтеншежағдайларпсихологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – төтенше жағдайда психикалық процестердің қызмет ету және даму заңдылықтары туралы білімдер жүйесіне негізделген экстремалды адам жағдайында көмек көрсету жүйесін және идеяларын қалыптастыру. Пән төтенше жағдайды әлеуметтік құбылыс ретінде, төтенше жағдайды жоғары психикалық функциялар мен процестердің жұмысындағы ерекше жағдай ретінде, жағдайларды бағалау, бұзушылықтарды болдырмау және төтенше жағдайда қолдау көрсету жүйесі ретінде зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төтенше жағдайдың және төтенше жағдайдың ерекшеліктерін түсіндіре алады, жағдайды бағалау және диагностикалау, төтенше жағдай кезінде адамның төтенше жағдайларының алдын алу және әрекет ету жүйесін жоспарлау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін ғылыми зерттеулердің негіздері мен қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын және оларды жүргізу кезеңдерін зерделейді, сондай-ақ зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психосоматика бойынша практикум

    Пәннің мақсаты психосоматикалық бұзылулардағы психосоматикалық норма мен симптомдардың пайда болу құбылыстарын зерттеу, психосоматикадағы психодиагностикалық зерттеудің негіздері туралы басты ойларды қалыптастыру, психосоматикада психодиагностикалық зерттеу жүргізу дағдыларын жетілдіру, соматоформды, психосоматикалық және созылмалы соматикалық аурулардан зардап шегетін адамдармен психокоррекциялық жұмыс дағдыларын меңгеру, дене бұзылыстарының психологиялық факторларын диагностикалауда клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау болып табылады,

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық адаптация

    Пәннің мақсаты балалар мен ересектердің әртүрлі санаттарын бейімдеу, оңалту, бейімдеудің бұзылуы, оңалту стратегиясы, әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту ерекшеліктерін қарастыру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделуі саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу теориясының негіздерін зерттеу, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделуі саласындағы зерттеу әдістерін игеру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу мәселелерін шешуге бағытталған практикалық психология әдістерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы әлеуметтік қызмет стандарттары

    Пәннің мақсаты әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасын одан әрі зерделеу үшін квалиметрия әдіснамасы бойынша базалық білімді қалыптастыру, халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетудің негізгі стандарттарын зерделеу, әлеуметтік қызметтердің сапасын және стандарттауды өлшеу және сандық бағалаудыңтеориялық-әдіснамалық базасын меңгеру, әлеуметтік жұмыс клиентінде туындайтын әртүрлі әлеуметтік мәселелер және оларды өлшеу , сапаны сандық бағалау әдістері туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық түзету әдістері

    Курстың мақсаты – психологиялық коррекцияның теориялық негіздерін, мақсаттары мен міндеттерін жүйелі түрде түсінуді дамыту, сонымен қатар клиенттердің әртүрлі категорияларымен жұмыс жасауда түзетуші әсер етудің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Курс мінез-құлықтың бейімделмеген формаларын, эмоционалдық және когнитивті бұзылыстарды өзгертуге бағытталған психологиялық әсер ету тәсілдерін, принциптерін және технологияларын зерттеуге, сонымен қатар клиенттің жеке ресурстарын дамытуға бағытталған. Курс әртүрлі теориялық және практикалық мектептерге негізделген түзетудің классикалық және заманауи әдістерін қамтиды: психоаналитикалық, бихевиоральды, когнитивтік-мінез-құлық, гуманистік, экзистенциалды, денеге бағытталған және т.б. Консультативтік, клиникалық, тәрбиелік және әлеуметтік психология, релаксация әдістері, арт-терапия, когнитивті қайта құрылымдау, мінез-құлық тренингі, жарақаттармен және дағдарыстармен жұмыс жасау аясында балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен жұмыс істеу әдістерін тәжірибеде қолдану стандарттары анықталған. Студенттер түзету бағдарламаларын құруды, клиенттің жеке ерекшеліктерін ескеруді, сонымен қатар кәсіби қызметтің этикалық стандарттарын сақтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуелділік психологиясы

    Пәннің мақсаты психологияның негізгі ережелері мен әдістерін, олардың клиникалық психология міндеттеріне қосымшасында тәуелділікті зерттеуге бағытталған; тәуелді мінез-құлық психологиясының әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін,тәуелділікті психологиялық диагностикалау әдістерін,психологиялық кеңес беру мен психотерапияның ерекшеліктерін зерттеу, тәуелді жеткіншектер мен балаларға психологиялық көмек көрсетуде психологиялық дайындықты қалыптастыру, тәуелді және тәуелді емес адамдармен жұмыстың негізгі психотехникалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғалық бұзылыстар

    Пәннің мақсаты феноменология, даму ерекшеліктері, құрылымы, динамика және «тұлғаның патологиялық ұйымдасуының» типтері туралы білімдерді қалыптастыру, тұлға аймағында ауытқулардың, нозологиялардың және шекаралық ауытқулардың психоаналитикалық және жалпы жүйесі туралы білімді қалыптастыру, сондай -ақ тұлға бұзылуындағы психоаналитикалық диагностика мен психотерапияның негізгі модельдерімен таныстыру, медициналық қызметкерлермен кәсіби қызмет процесінде өзара әрекеттесу кезінде тұлға бұзылуымен зардап шегетін адамдарға психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Пәннің мақсаты адам психикасы қалыптасуының негізін процестер, күйлер мен қасиеттер, тұлға, мотивация және іс-әрекет сияқты категориялар арқылы зерттеу болып табылады. Психика ғылымдарының өзара байланыстары жүйесі, филогенездегі психиканың пайда болуы және онтогенездегі қалыптасуы туралы тұжырымдамасы, адамның практикалық іс-әрекетінде психологияның дәстүрлі әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Күнделікті өмірде психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық білімдерді қолданады және норма мен патология жағдайындағы психикалық заңдылықтарды түсіндіреді
  • Норма мен патологиядағы клиникалық-психологиялық жағдайды бағалау әдістерін таңдайды және негіздейді.
  • АКТ құралдарымен вербалды және вербалды емес кәсіби міндеттерді шешу үшін инклюзивті мәдениет негізінде пациенттермен, әріптестермен, ұйымдармен тиімді қарым- қатынас орнатады
  • Норма мен патологиядағы клиникалық-психологиялық жағдайға бағалау жүргізеді
  • Тұрақты даму құндылықтарын ескере отырып, қарым-қатынас пен қызметтегі этикалық, кәсіби, халықаралық және ұлттық стандарттарға сүйенеді
  • Норма, патология және шекаралық норма жағдайындағы психиканың жұмыс істеу заңдылықтарын біледі
  • Норма мен патологиядағы клиникалық-психологиялық жағдайға қорытынды қалыптастырады.
  • Адамды және әлеуметтік топтарды сүйемелдеу, интервенциялау араласу және дамыту үшін өзгерістерді жобалайды
  • Өзгерістерге қол жеткізу үшін клиникалық жағдай субъектілерімен бірлескен іс-әрекетті жүзеге асырады
  • Клиникалық жағдай динамикасына мониторинг жасайды және өзгерістер нәтижесін бағалайды
  • Ұйымның, іс- әрекет субъектілерінің қажеттіліктеріне және өзінің мансаптық жоспарына сәйкес кәсіби даму жоспарын таңдайды және жүзеге асырады
  • Өз жұмысында ғылыми дәлелді тәжірибені әзірлейді және жүзеге асырады.
Top