Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01611 Тарих в Павлодар педагогикалық университеті

  • Ғылым тарихи мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректану: заманауи тәсілдер және тәжірибе
    Несиелер: 5

    ТДеректану тарихшының теориялық және әдістемелік дайындығын қамтамасыз ететін іргелі пәндердің бірі болып табылады. Курстың мақсаты – магистранттардың деректану теориясы туралы тұтас кәсіби түсінігін қалыптастыру, курстың өзекті мәселелерін анықтау және тарихты оқытуда теориялық білімін іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша тарих: теория және тәжірибе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - ауызша деректерді талдауға сүйенетін адамдардың өткенді қабылдау ерекшеліктерін зерделеудің негізгі тәсілдерін анықтау. Курстық жұмыс барысында келесі мәселелер қарастырылады: ауызша дереккөздерге сыни көзқарасты дамыту; ауызша тарихи талдауды қолданудың қолайлы салаларын талқылау; жеке және ұжымдық жадты талдау құралдары мен әдістерін ұсыну; ауызша естеліктермен жұмыс жасауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ мемлекеттілігінің тарихы
    Несиелер: 5

    Көшпелі мемлекеттіліктің ерекшелігі. Қазақстандағы мемлекеттіліктің даму кезеңдері. Қазақ хандығындағы саяси институттар мен билік жүйесі. Қазақ қоғамындағы "төре" институты. Көшпенділер мемлекеттілігінің тарихнамасы. Мемлекеттіліктің дәстүрлері және оларды беру тәсілдері. Султандар, билер және батырлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан және Орта Азияның ортағасырлық тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Көшпелі мемлекеттіліктің қалыптасуы мен даму тарихының, көшпелі және отырықшы ауыл шаруашылығы өркениетінің симбиозының, көшпелі қоғамның әлеуметтік және саяси ұйымының және көшпенділердің әдеттегі құқығының мәселелері. Орталық Еуразияның көшпелі халықтарының этникалық және саяси тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанды отарлаудың саяси-құқық аспектілері тарихи деректер негізінде
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу барысында Қазақстан аумағындағы патша самодержавиясының ресми саясатының мәні жүйелі түрде ашылады. Курстың мақсаты - Ресей империясының заңнамалық көздерін талдау негізінде Қазақстанның әкімшілік-аумақтық, әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси өміріндегі отарлау саясатының мәнін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отандық тарихнама: мазмұны, мәселелері, жеке тұлғалары (ХХғ.)
    Несиелер: 5

    Бүгінгі таңда тарихи зерттеулердің қандай тақырыптарының өзектілігін (заманауи зерттеулердің ғылыми мақалаларында көрініс табатын), өзекті проблематиканы таңдауға әсер ететінін анықтау әрекеті ерекше қызығушылық тудырады. Бұл үрдіс баламалы Тарихи тұжырымдаманы іздеу мен әзірлеуге, қазіргі отандық тарихнамадағы өзекті мәселелерді, әртүрлі әдіснамалық негіздерді анықтау мен талдауға алып келді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи текстология
    Несиелер: 3

    Мәтіндік зерттеудің тұжырымдамалық аппараты; Мәтіндік талдау рәсімдері; Мәтінді талдау дағдыларын, бекітуді, дұрыс түсіндіруді және нәтижелерді пайдалануды. Тарихи зерттеудің теориясы мен әдістерінің жалпы кәсіби білімін қолданудың практикалық дағдылары; Ретроспективті және анықтамалық ақпаратты сыни талдау және ұсыну; Мәтінді зерттеу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алаш қозғалысының тарихы
    Несиелер: 3

    Алаш ұлттық қозғалысын зерттеуінің пәні, міндеттері және әдіснамасы. 19-шы ғ. аяғы - 20 ғ.басындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы. Алаштың қалыптасуы мен дамуы. Алаштың ұлттық идеологиясы. Алаш қозғалысының көрнекті өкілдері және олардың тағдыры. Алаштың ғылыми-теориялық мұрасы және оның қазіргі әлемдегі маңызы. Алаш және Қазақстан, «Казак елі» идеясы және ұлттық мемлекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанға халықтарды күштеп қоныстандыру тарихы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - халықтардың Қазақстанға жер аударылуын жан-жақты зерттеу. Депортация КСРО-дағы тоталитарлық мемлекеттік көші-қон жүйесінің ажырамас бөлігі болды.Қазақстанға жер аудару тарихын зерттеу тек осы халықтардың өткенін еске алу үшін ғана емес, сонымен бірге Қазақстан тарихының орасан зор беттері мен зардаптарын зерттеу үшін де маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Менталитет және тарихи антропология тарихы. Американдық сандық тарих. «Жаңа әлеуметтік тарих». Психоистория. Микротарих. Неміс «күнделікті өмір тарихы». XX-XXI ғасырлар кезіндегі тарихи ой дамуының үрдісі. ХХ-ХХІ ғғ. Жапон тарихнамасы. Ұлтшылдық мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным
    Несиелер: 5

    Тарихи білімнің қазіргі жай-күйі үшін тарихтың теориялық-әдіснамалық мәселелеріне деген жоғары қызығушылық, өткенді түсіндірудің балама концепцияларын іздеу, берілген идеологиялық схемалар мен бір өлшемді тракторлардан бас тарту тән. Осы үдерістерге байланысты тарихшылардың тарихи білім жүйесінде аса маңызды орын алатын тарих теориясы мен әдіснамасы мәселелеріне назар аудару күшейе түсуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметті ұйымдастыру жоспарлау және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 3

    Магистрлік диссертацияның қағидаттары: Тарих мамандығы бойынша магистрлік бағдарламаның құрамы, құрылымы, негізгі қағидалары мен ережелері, академиялық жазу келесі мәселелерді шешеді: тәуелсіз ғылыми тарихи зерттеулер жүргізу дағдыларын дамыту; материалды қатаң логикалық дәйектілікпен және дәлелді түрде ұсыну қабілетін қалыптастыру; ғылыми зерттеулердің жаңалығын анықтап, тұжырымдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақтың ұлт зиялыларының қалыптасу тарихы
    Несиелер: 3

    Курс барысындла ХХ ғасыр иннтелегенциясының ел бірлігі мен тұтастығына қосқан үлесі қарастырылады. Ұлт зиялыларының қазақ халқын ағарту жолында сіңірген еңбегі жайлы баяндалады. Дүние жүзі шеңберінде қазақ иннтелегенциясының алатын орны анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы ұлтаралық қарым-қатынастардың тарихы
    Несиелер: 4

    «Этнос» және «этносаралық қатынастар» ұғымдары. Тарихнама және деректану мәселелері. Қазақстан халқының көпұлтты құрамының қалыптастыру процесі. Жер аудару. Тың игеру этносаралық қатынастардың даму факторы ретінде. Қазақстанда этносаралық қатынастарды дамытудың заңнамалық базасы. Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметі. Републикалық этномәдени бірлестіктердің қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы демографиялық үрдістер
    Несиелер: 4

    ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан халқы. Қазақстанның әлеуметтік-демогра-фиялық даму ерек-шеліктері (1917-1939). ХХ ғасырдың 40-50 жылдарын-дағы Қазақстанның демографиялық дамуы. ХХ ғасырдың 60-80 жылдарындағы Қазақстандағы әлеуметтік-демогра-фиялық үдерістер. Тәуелсіздік жағдайындағы Қазақстан Республикасының демографиялық дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Павлодар өңірінің тарихы
    Несиелер: 4

    Өлкетанудың даму тарихы. Ертіс және орта ғасырлардағы Павлодар Ертіс. 18-19 ғасырлардағы патша үкіметінің отарлау саясаты. Павлодар облысында. XIX ғасырдың басындағы Павлодар облысының дамуы. ХХ ғасыр ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы Павлодар облысы. 1946-91 жылдары Павлодар облысы. Тәуелсіздік жылдарындағы Павлодар облысы. Мектептегі өлкетану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи қосалқы пәндер
    Несиелер: 4

    Қосалқы тарихи пәндердің міндеттері және әдістемелері. Олар гуманитарлық білім кеңістігінде. Қосалқы тарихи пәндердің қалыптасуы және дамуы. Тарихи география мен картографияның теориялық негіздері. Эпиграфия. Генеалогия. Хронология. Тарихи метрология. Қазақтардың дәстүрлі метрикалық жүйесі. Нумизматика. Қазақстан мен Орта Азияның ақшалары. Тарихи ономастика. Геральдика және сфрагистика. Қазақ хандарының мөрлерін зерттеу. Фалеристика. Дипломатия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХ ғ. басындағы Қазақстан жеріндегі саяси үрдістер
    Несиелер: 5

    Тарихнама және деректер. 1905 – 1907 жж. Қазақстан. "Қарқаралы петициясының" тарихи маңызы. Бірінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы Қазақстан. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс. Қос үкімет жылдарындағы Қазақстан және оның ерекшеліктері. Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы. Алаш қозғалысы. Бірінші жалпы қазақ съезі және оның шешімдері. "Алаш" партиясы және оның бағдарламасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанда тарихи демографияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Қазақстан демографиясының негізгі даму кезеңдерін, ғылыми терминологиясын талдау; халық өсімінің динамикасын, халықтың құрамын, миграция жағдайын көрсету; табиғи өсім, туу, өлім, жыныстық структура, жастық структура, отбасы және некелесу көрсеткіші сияқты мәселелердің зерттелу деңгейін зерделеп, саралау. Қазақстан деморгафиясының зерттелу мәселелерін халықаралық деңгейдегі ғылыми-зерттеу жұмыстары деңгейінде ғылыми саралауға назар аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кеңес үкметін орнату кезіңдегі азаматтық қарсыласу тарихы
    Несиелер: 5

    Тарихнама және деректер. 1917 ж. Қазан төңкерісі және Қазақстан. Екінші жалпы қазақ съезі және Алаш-Орда үкіметінің құрылуы. Азаматтық қарсыласу жылдарындағы Қазақстан. Қоқан автономиясы. «Әскери коммунизм» саясатының қазақ өлкесіндегі арандату әрекеттері. Қырғыз (Қазақ) Кеңестік Социалистік Автономиялық республикасының құрылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы тарихи өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлке туралы біліммен жан-жақты қамтамасыз ету және алған білімдерін білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруда пайдалана білуге қажетті дағдыларын қалыптастыру. Өлкетану бойынша негізгі дерек көздері, Өлке тарихының негізі кезеңдері, Өлке тарихының басты оқиғалары, Павлодар өңірінің белгілі тұлғалары және олардың Отандық тарихта алатын орны, Өлкеміздің тарихи, мәдени және өнер ескерткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер
    Несиелер: 4

    Тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер курсы магистранттың теориялық-әдіснамалық дайындығына бағытталған. Ерекше назар оқытудың тиімді құралдарына және оқу іс-әрекетінің тәсілдеріне бөлінген, олар магистранттың білімін, іскерлігін, дағдыларын қалыптастырудан оның құзыреттілігін қалыптастыруға қадам жасауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    тарих саласындағы іргелі және қазіргі заманғы ғылыми парадигманы және оның даму динамикасын, ғылыми таным әдіснамасы бойынша білімін жүзіге асыру;

  • Код ON2

    тарихи зерттеулерді жүзеге асыруда әдіснамалық принциптер мен әдіснамалық әдістер жүйесін қолдану;

  • Код ON3

    зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу;

  • Код ON4

    жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу;

  • Код ON5

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру;

  • Код ON6

    мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау;

  • Код ON7

    тарихи оқиғалар мен фактілерді қазіргі заманғы пәнаралық ғылыми парадигмалар мен тарихи білімдерді ескере отырып, талдау;

  • Код ON8

    Тарих және педагогика саласында одан әрі оқуды өз бетімен жалғастрыруға, білім алуға дағдыланған

Top