Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01430 Бейнелеу өнері және сызу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Визуалды өнер (Сурет) I
    Несиелер: 6

    Кеңістіктік композицияда көлемді формалардың берілу заңдары, реалистік бейненің тәсілдері мен құралдары, заттың пропорционалды қатынастары зерттеледі. Бас сүйектің, гипс басының адам басының конструктивтік негізі ретінде сурет салу дағдылары дамиды, бас құрылымын талдау үшін Гудон басының Экоршесі екі ракурста қолданылады. Адам басының анатомиялық және жеке құрылысының барлық ерекшеліктері және жеке белгілерді беруде сурет мүмкіндіктері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың жалпы түсінігі. Ұлттық сананың түсінігі, белгілері, рөлі және маңызы. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының түсінігі мен маңызы. Сананың ашықтығы, өзгерістерге дайындық, ашықтық және үздік әлемдік жетістіктерге сезімталдық дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы
    Несиелер: 7

    Кеңістіктік фигураларды проекциялау әдістері мен тәсілдерін, нүктелердің проекциясын, түзуді, жазықтықты зерттейді. Перспектива. Сызба геометриясын зерттеу техникалық сызбаларды, жобалық құжаттаманы құрастыруға және оқуға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды алу үшін, сондай-ақ инженерлік кеңістіктік қиялды дамыту үшін, Монжа әдісі, заттардың кеңістіктік бейнесін жасауға, олардың өзара орналасуы мен өлшемдерін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мухтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясы, оның өмірбаяны Абай зерттеулері ғылымының негізін салушы, «Жыр Манас» зерттеушісі ретінде қарастырады. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отанға деген сүйіспеншілік пен елге деген сүйіспеншілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Графика технологиясы I
    Несиелер: 6

    Графика түрлері, сызықтардың, штрихтердің, дақтардың көмегімен қағазға түрлі техника мен оларды жағу технологиялары, графикалық сурет жасауға арналған құралдар: графитті қарындаштар, шарикті қалам, тушь, көмір, пастель, акварель және сангина қарастырылады. Әртүрлі графикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын, графикалық өнердің техникасы мен технологиясын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірін және жұмысын зерттеді. Абай - Қаз әдебиетінің классикасы. Абай - ұлттық жазбаша әдебиеттің негізін қалаушы. Абая дәстүрі және оның ұлттық әдебиетті дамытудағы рөлі. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік, поэзия тәрбиеленуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу негіздері және перспектива
    Несиелер: 7

    Геометриялық фигуралар мен денелерді, аксонометриялық проекцияларды құру негіздері; көлеңкелерді құру теориясының негіздері; жазықтықта кеңістіктік құрудың негізгі әдістері, сызықтық және ауа перспективасының заңдары қарастырылады, сызғыш және циркуль бойынша сызба сызықтарын орындау дағдыларын үйретеді. Көркем-жобалау практикасында және оқытушылық қызметте теориялық білімді қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік іс-әрекетті жүргізу жайлы білімдерді қалыптастыру. Өндірісті бизнес-жоспарлау және өнімді сату, нарыққа талдау жасау, пайданы, кірісті, рентабельділікті, дағдыларын төлемқабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастыру. Жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті, жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастыру, жемқорлыққа қарсы әрекеттің моральдық сана құндылықтарын іске асыру. Жемқорлық құбылыстарына сыни таллдау жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін есепке ала отырып, қаза�� дыбыстарының қалыптасуын білу және түсіну. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдану арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу үшін практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Мемлекеттің нарықтың, бәсекелестіктің, сұраныстың, ұсыныстың дамуында атқаратын рөлін қарастыру. Шығын, кіріс, капитал айналымы көрсеткіштерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Нарықты, өндіріс факторларын, факторлы кірістерді сыни зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Құқық бойынша білімдерін қалыптастыру. Орын алап жатқан оқиғалардың заңдылығын талдау дағдыларын, нормативті құжаттармен жұмыс істеу біліктерін қалыпастыру. Құқықтық сана, құқықтық мәдениет деңгейлерін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды өнер (Сурет) ІI
    Несиелер: 6

    Кеңістіктік композицияда көлемді формалардың берілу заңдары, жеке бөліктердің реалистік бейнесінің тәсілдері мен құралдары және адам фигурасының пропорционалды қатынастары зерттеледі. Адам денесінің бөліктерін сурет салу, адамның толық фигурасын бейнелеу дағдылары дамиды, фигураның құрылымын талдау үшін натурщиктің Тірі үлгісі қолданылады. Адам фигурасының анатомиялық құрылысының ерекшеліктері және модельдің жеке сипаттамасын беруде сурет мүмкіндіктері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графика технологиясы ІI
    Несиелер: 6

    Көлемді формалардың берілу заңдылықтарын, штрихтердің графикалық ерекшеліктерін, әртүрлі суреттерді, нобайларды орындау ретін қарастырады. Әртүрлі графикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын, графикалық өнердің техникасы мен технологиясын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Ол мүгедектігі бар әртүрлі санаттағы балалар үшін инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, ол балаларды жалпы білім беру үдерісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалды бұзылулар, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп дамуының физиологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы жүйелері, жүйке жүйесінің физиологиясы, тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері, білім беру және білім беру жағдайының студенттердің денсаулығына әсері қарастырылады. Бұл интеллектуалды дамудың таным, оқыту және өзін-өзі бақылаудың әдістері мен құралдарын меңгеруге, әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика технологиясы ІІI
    Несиелер: 6

    Адамның анатомиялық және жеке ерекшеліктері бар, түрлі ракурстарда және қозғалыста фигураны бейнелеу ерекшеліктері бар толық және жалаңаш фигураны бейнелеу қабілеті жетілдіріледі. Графикалық өнердің әртүрлі материалдары мен техникалары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция негіздері І
    Несиелер: 5

    Композициядағы негізгі көркемдік тәсілдерді, қағидаттар мен заңдылықтарды,көлемнің берілуінде түс-тоналды арақатынастарды; композициядағы плановость, тұтастықты; табиғатқа тән ерекшеліктерді беру; жарық пен түстің көмегімен көлемді беру; композициялық ойлауды дамыту. Композиция элементтерін, құралдарын, оларды көркем композицияны құрастыруда пайдалану әдістерін, композицияны көркемдік талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Кескіндеме шығармаларының композициясы І
    Несиелер: 5

    Композиция заңдылығының негіздері, ырғақтық құрылысы, картинаның бірлігі мен тұтастығы, композициялық орталығы, контраст, сюжеттік картинаның композициялық тәсілдері ашылады. Көркем бейнені жасау, көркем туындыны құру үшін композициялық тәсілдерді қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Визуалды өнер (Сурет) ІIІ
    Несиелер: 6

    Адамның толық фигурасын салған кезде композиция заңдары оқытылады, жазықтықта екі үш фигурадан тұратын композицияны құрастыра білу қабілеті дамиды. Адамның жалаңаш фигурасының анатомиялық және жеке ерекшеліктері бар бейнесінің қабілеті жетілдіріледі, түрлі ракурстарда және қозғалыста фигураның бейнелеу ерекшеліктерін қарастырады. Графикалық өнердің әртүрлі материалдары мен техникалары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме шығармаларының композициясы ІІ
    Несиелер: 6

    Болашақ, пропорция, түстер теориясына сүйене отырып, көркем шығармаларды жасау кезінде композицияның ережелері, тәсілдері мен құралдары қарастырылады. Болашақ жұмыстың барлық компоненттеріне біріктіре алатын конструктивтік идеяны табуға мүмкіндік береді. Композицияны көркемдік талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи қолданбалы өнер І
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының қолданбалы өнерінің тарихы, қазақ кәсіпшілігі мен қолөнерінің түрлері мен ерекшеліктері, қолданбалы өнердің ұлттық ерекшеліктері зерттеледі, қазіргі қолданбалы өнердегі формалар құру мәселелері, полифункционалды өнердің даму тенденциялары қарастырылады. Қазіргі заманғы қолданбалы суретшілердің шығармаларын талдау дағдыларын, қолданбалы өнер заттарын дайындау тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері І
    Несиелер: 5

    Заманауи дизайн стилін қолдана отырып, заттарды көркемдік жобалау мен құрастыруды, визуалды коммуникация мен ақпарат жүйесін меңгеруді қарастырады. Қолданбалы өнердің ерекше ерекшеліктері, дизайн тарихы мен теориясының негіздері және сәндік-қолданбалы өнер нысандары ашылады. Әр түрлі материалдардан және әр түрлі технологиялардың көмегімен орындалатын жаңа дизайн түрлері бар заттарды жасау бойынша дағдылар дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция негіздері ІІ
    Несиелер: 6

    Композициядағы негізгі көркемдік тәсілдерді, қағидаттар мен заңдылықтарды,көлемнің берілуінде түс-тоналды арақатынастарды; композициядағы плановость, тұтастықты; табиғатқа тән ерекшеліктерді беру; жарық пен түстің көмегімен көлемді беру; композициялық ойлауды дамыту. Композиция элементтерін, құралдарын, оларды көркем композицияны құрастыруда пайдалану әдістерін, композицияны көркемдік талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Графикалық өнер түрлерін оқыту әдістемесіне және жобалау тәсілдеріне, мәнерлі құралдарды, материалдарды және бейнелеу техникаларына үйретуге мүмкіндік береді. Графикалық өнер элементтеріне әдістемелік оқытудың бірізділігі және оқу міндеттерін жетілдіру жолдары меңгеріледі. Жобалау әдістері мен объектілердің графикалық бейнесінің негізгі дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика үйірме жұмыстарын ұйымдастыру әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың сыныптан тыс жұмысын ұйымдастырудың теориялық негіздерін оқу, дәстүрлі және инновациялық технологияларды ескере отырып, графикалық өнерге оқытудың тиімді формалары мен әдістерін, үйірме жұмыстарын жүргізудің ерекшеліктерін қарастырады. Үйірме жұмысының конспектілерін әзірлеу, үйірме жұмысын ұйымдастыру, АКТ-ның түрлі құралдарын пайдалану, үйірме жұмысының нәтижелері мен процесін талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жасерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Әртүрлі жастағы балалар дамуының үлгілері, олардың мінез-құлқының ерекшеліктері мен механизмдері, ақыл-ой дамуының заңдылықтары, психикалық процестердің жас ерекшелігі, білім беру үдерісінің құрылысында балалардың жеке қасиеттерін ескермей қарастырады. Бұл сізге ғылыми талдау әдістерін меңгеруге, мектептегі өз тәжірибелерін шығармашылық талқылауға, жас психологиясының әдістері, оның балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің маңыздылығына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүсін және пластикалық анатомия негіздері
    Несиелер: 3

    Адам денесінің құрылысын құрастыру принциптері және мүсіннің әр түрлі түрлерін құру принциптері оқытылады. Түрлі материалдардан мүсіндер жасау техникасы игерілуде. Кеңістік көріністері мен мүсінде шындықтың үш өлшемді объектілерін беру қабілеті дамиды. Пластикалық пішіндердің эстетикасын анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем өнердің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Антикалық, орта ғасырлық, классикалық және қазіргі заманғы өнердің теориялық негіздері, өнер туындыларын өз бетінше талдау, өнертанушылық қызмет дағдылары, визуалды өнердің қазіргі аренасында бағдарлануы қарастырылады. Оқу орындарында өнертануды оқыту әдістемесі жетілдірілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қағаз пластикасы
    Несиелер: 3

    Бұйымдардың үшөлшемді композициясының түрлерін, макеттеу принциптері мен ережелерін, композициялық міндеттерді кеңістіктік көрсету мүмкіндігін, өздерінің көркемдік ойларын жүзеге асыру тәсілдері мен тәсілдерін қарастырады. Қағаздан көлемді үлгілеудің тәсілдері мен тәсілдерін меңгеруге, өзінің қағаз композицияларын жасауға, көлемді-кеңістіктік практикалық ойлауды дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері ІІ
    Несиелер: 6

    Заманауи дизайн стилін қолдана отырып, заттарды көркемдік жобалау мен құрастыруды, визуалды коммуникация мен ақпарат жүйесін меңгеруді қарастырады. Қолданбалы өнердің ерекше ерекшеліктері, дизайн тарихы мен теориясының негіздері және сәндік-қолданбалы өнер нысандары ашылады. Әр түрлі материалдардан және әр түрлі технологиялардың көмегімен орындалатын жаңа дизайн түрлері бар заттарды жасау бойынша дағдылар дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІ
    Несиелер: 6

    Қазақстанның қолданбалы өнеріндегі қазіргі заманғы технологияларды дамыту туралы білімді, қазіргі қолданбалы өнер туындыларындағы ұлттық ерекшеліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Қолданбалы өнер заттарын жасаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып жасау бойынша практикалық дағдыларды, қазіргі қолданбалы суретшілердің шығармаларын талдау дағдыларын бекітуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеме технологиясы І
    Несиелер: 3

    Кескіндеме техникасы мен технологиясын қарастырады, бетіне бояу жағу арқылы көру бейнелерін беру тәсілдерін зерттейді. Кескіндеме түрлері мен ерекшеліктерін, картон, кенеп, қағазға майлы және басқа бояулармен жағу технологиясын ашады. Кескіндеме шеберлігінің дағдыларын меңгеруге, түрлі материалдарға бояуларды жағудың түрлі тәсілдері мен тәсілдерін қолдануға, кескіндеме жұмысын орындау технологиясын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта білім берудің жаңартылған бағдарламасы бойынша Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері мен дидактикалық принциптері, суретті, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістері қарастырылады. Оқытудың инновациялық әдістерін, оқу-нормативтік құжаттарды жүргізу дағдыларын, оқушылардың жас, жеке және ерекше айырмашылықтарын ескере отырып, оқу-тәрбие жұмыстарын дәйекті қолдану, бейнелеу өнері бойынша мұғалім мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Казақстанның визуалды өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстан мәдениетінің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі көркем мәселелерін зерттеу, студентті Қазақстанның бейнелеу өнерін талдауға бағыттайды. Этномәдени білім беру бойынша шығармашылық қызметті қалыптастыру. Өнер туындыларын талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы негізгі міндеттері, оның ғылым ретінде білуге экология бөлімдер басқару құқықтық аспектілер табиғатты қорғау. Экологиялық ұғымдар мен заңдылықтарды табиғи жүйелердің жұмыс істеуін, қоршаған орта мониторингінің негізгі сипаттамасы. Экономикалық ынталандыру табиғат қорғау қызметінің мәселелері қаралады, заңды және экономикалық санкциялар өндірістік зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта білім берудің жаңартылған бағдарламасы бойынша жалпы білім беретін мектепте сызуды оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері және дидактикалық принциптері, сызу бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру және жоспарлау қарастырылады. Графикалық грамотаның негіздерін меңгеру, оқу және көрнекі материалдарды пайдалану және оқытудың техникалық құралдарын қолдану дағдылары мен біліктері, мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеу дағдылары дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау жүйесінің негізгі педагогикалық принциптері мен құрылымы, оқыту әдістері және бағалау құралдары қарастырылады. Бағалау критерийлерін бағалау және бағалаудың заманауи әдістерін пайдаланудағы студенттердің білім деңгейін анықтау дағдыларын, әрбір оқушының жеке қабілеттерін және мүгедектігі бар балаларды ескере отырып, педагогикалық диагностикалау процедурасын ескере отырып, жеке оқу жолын қалыптастыру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визуалды өнер (Кескіндеме) I
    Несиелер: 3

    Кескіндеменің барлық түрлері, жанрлары, материалдары мен техникалары туралы білім береді. Натюрморт жанрының тарихи аспектісін ашады. Монохромды кескіндеме мүмкіндіктері, жазықтықта үшөлшемді композицияны құру заңдары, жарықтың ерекшеліктері және болашағы (гризайль). Акварельді және гуаша кескіндеме техникасы. Көркем материалдар мен көркем дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Жаңартылған бағдарламада қолданылатын кері байланыс түрлерін зерттеу және олардың қалай қолданылатынын талдау. Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда стратегияларды қолдану. Жаңартылған бағдарлама аясында сабақта жаңа инновациялық педагогикалық тәсілдерді тиімді пайдалану жолдарын талқылау; инновациялық педагогикалық тәсілдердің ерекшелігін талдау; жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда инновациялық педагогикалық тәсілдерді тиімді пайдалануды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Кіші) - қосымша құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқушылар үшін анықталған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбиелік жұмыстардың үйлесімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолданады. Кәсіби терминологияны қолдану аясын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 12-жылдық білім беру жүйесіндегі бейнелеу өнерінің орны
    Несиелер: 4

    Критериалды бағалау жүйесінің негізгі педагогикалық принциптері мен құрылымы, оқыту әдістері мен бағалау құралдары қарастырылады. Критериалды бағалау жүйесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтау және бағалаудың қазіргі заманғы тәсілдерін қолдану, әрбір оқушының жеке қабілеттерін және мүмкіндігі шектеулі балаларды ескере отырып, оқытудың жеке траекториясын құра білу, педагогикалық диагностикалау рәсімін жүргізу дағдылары дамытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың арнайы пәндерімен интеграциялауда шет тілін оқыту қарастырылады. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен іскерліктер жетілдіріледі. Кәсіби қызмет саласында ағылшын тілінде диалог жүргізу қабілетін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескіндеме технологиясы ІІ
    Несиелер: 4

    Бояғыш материалдардың қасиеттері, басқа пигменттермен, майларды еріткіштермен қосылыстар, кескіндемедегі жаңа технологиялармен танысу, сырлау, сылақ бойынша кескіндеме техникасы: фреска және А секко; граттаж; гризайль; карнация қарастырылады. Кескіндеме шеберлігінің дағдыларын меңгеруге, түрлі материалдарға бояуларды жағудың түрлі тәсілдері мен тәсілдерін қолдануға, кескіндеме жұмысын орындау технологиясын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визуалды өнер (Кескіндеме) ІІ
    Несиелер: 4

    Табиғат объектілерінің панорамалық бейнелері, портреттік кескіндеменің психологиялық негіздері, жұмыстағы колористік және тондық арақатынасы, көркем бейнедегі бірлік ұғымдары ашылады. Адам фигурасының және дененің жеке бөліктерінің көркем бейнесі зерттеледі. Портрет және пейзаж жанрында станокты кескіндеме дағдылары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Оқушыларды оқытудың және қайта оқытудың инновациялық технологияларын зерттеу. Балалар командаларын қалыптастыру әдістерін және әдістерін анықтайды. Ол түрлі бағыттардағы тәрбие жұмысының әдістерін, құралдарын және әдістерін зерттейді.Сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Оқу үрдісінің тиімділігі мен оның әдіснамалық қауіпсіздігін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескіндеме технологиясы ІІІ
    Несиелер: 7

    Жасанды және табиғи ортаны қалыптастыруға қажетті архитектурамен, мүсінмен пластикалық өнермен байланысты зерттеу. Лессировка техникасы бойынша практикалық тапсырмаларды орындауды қарастырады. Кескіндеме шеберлігінің техникасы мен технологиясын меңгеруге, өнер туындыларын талдауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлiк графика және дизайн
    Несиелер: 8

    Дизайн және компьютерлік графиканың негізгі түрлерін оқыту әдістерінің сипаттамасы, графикамен жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы ПК-ге қойылатын жүйелік талаптар, геометриялық бейнелерді құру әдістері мен тәсілдері қарастырылады, үшөлшемді редакторларда графикалық бейнелеу дағдылары, бейнелеу өнерінде компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндіктері берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІІ
    Несиелер: 8

    Қолданбалы өнердің қазіргі инновациялық әдістері туралы теориялық білімдерді практикалық қолдану. Сәндік-қолданбалы өнер түрлерінің әртүрлі технологияларының тәсілдері мен тәсілдері жетілдіріледі, қазіргі қолданбалы өнер туындыларындағы ұлттық ерекшеліктер қарастырылады. Қолданбалы өнер заттарын жасаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып жасау бойынша практикалық дағдыларды, қазіргі қолданбалы суретшілердің шығармаларын талдау дағдыларын бекітуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Визуалды өнер (Кескіндеме) IІІ
    Несиелер: 7

    Интерьерде және табиғи ортада адам фигурасының орналасу принциптері оқытылады. Көркем жазудың техникасы мен технологиясын, көркем бейнені жасау дағдысын, кескіндеме туындысы мен өнерінің сюжеттік желісін құруды, суретті жалпылау және көрмеге шығарманы дұрыс беру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері ІІІ
    Несиелер: 8

    Заманауи дизайн стилін қолдана отырып, заттарды көркемдік жобалау мен құрастыруды, визуалды коммуникация мен ақпарат жүйесін меңгеруді қарастырады. Қолданбалы өнердің ерекше ерекшеліктері, дизайн тарихы мен теориясының негіздері және сәндік-қолданбалы өнер нысандары ашылады. Әр түрлі материалдардан және әр түрлі технологиялардың көмегімен орындалатын жаңа дизайн түрлері бар заттарды жасау бойынша дағдылар дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн
    Несиелер: 8

    Графикалық дизайн түрлерін, визуалды бейнелерді жасау мүмкіндіктерін, қандай да бір идеяларды өрнектеуді қарастырады, әртүрлі нысандар жобаланады. Жобаланатын объектілердің визуалды және функционалдық сапасын жақсартуға көмектесетін әртүрлі графикалық элементтерді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көрнекі құралдар технологиясы
    Несиелер: 9

    Оқу процесінің техникалық құралдарының рөлі мен жіктелуі, Көрнекі құралдар мен тарату материалдарының түрлері, Көрнекі оқытудың әртүрлі мүмкіндіктері қарастырылады: көркем өнер туындыларының иллюстрацияларын, журналдарын, альбомдарын, репродукцияларын көрсету. Оқу құралдары, немесе мұғалім дайындаған кестелер, суреттер, плакат басылымдары, схемалар, киноматериалдар, көрнекі материалдарды дайындау техникасы мен технологиясын меңгеруге, әдістемелік және оқу жұмысында қолдануға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Материалдармен жұмыс және көркем еңбек
    Несиелер: 9

    Әр түрлі көркем материалдарды қолдану арқылы көркем қызмет түрлері, олардың мәнерлі мүмкіндіктері қарастырылады, заттардың түрлері мен пропорцияларының ерекшеліктері, олардың фактуралары ашылады. Әр түрлі көркем материалдармен (қағаз, бояу, мата, табиғи және қазіргі заманғы технологиялық материалдармен) жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу, құрастыру және жобалау дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және педагогикалық білімдерін көрсете білу, едагогикалық үрдістің негізгі сипаттамаларын анықтау үшін психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON4

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдау, ғылыми талдау әдістерін меңгеру, оқушылардың жас, жеке-типологиялық және ерекше айырмашылықтары мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру,психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Оқытудың әр түрлі формалары мен әдістерін қолдану;өнер дамуының стиль және көркемдік үрдістері тұрғысынан көркем туындылар мен мәнерлілік құралдарын талдау.

  • Код ON6

    Өнер, мәдениет, білім саласында заманауи технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, кәсіби шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету, компьютерлік графикалық бағдарламаларды меңгеру

  • Код ON7

    Mамандық пәндері бойынша теориялық білімді практикалық бейнелеу іс-әрекетінде, есте сақтау және бейнелеу бойынша, аяқталған көркем шығармаларды жасауда қолдану;адам денесінің анатомиялық құрылысының жүйесін, пропорцияны, қозғалыс сызбасын, адам басы мен фигурасының пластикалық сипаттамасын, конструкция мен пластиканың өзара байланысын меңгеру.

  • Код ON8

    Эскиздерді, жұмыс сызбаларын, техникалық суреттерді және басқа да көрнекі бейнелерді орындау, графикалық және көркем жұмыстарды, пластикалық формаларды (рельефтер, мүсіндер) орындау мен материалдың түрлі техникасын пайдалана отырып жасау, Композициялық міндеттерді шешу.

  • Код ON9

    Оқыту саласындағы жаңа технологияларға бейімделуге мүмкіндік беретін Өмір бойы оқыту дағдыларын меңгеру, салауатты өмір салтын ұстай білу.

  • Код ON10

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON11

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

Top