Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01570 6B01570 Жаралыстану в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың жас ерекшешік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геохимия
    Несиелер: 3

    Геохимия пәні. Геохимияның жер туралы ғылымдар жүйесіндегі орны, interpenetration және жер туралы ғылымдардың өзара байланысы. Геохимия заңдары және табиғаттағы химиялық элементтердің таралуы. Мантияның геохимиясы. Жер қыртысының геохимиясы. Атмосфера геохимиясы. Гидросфера геохимиясы. Биосфера геохимиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық өлшемдердың негізі мен физикалық эксперименттың техникасы
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану ғылымдарын зерттеу объектілері. Макро және микромир объектілері, олардың параметрлері, сипаттау және зерттеу әдістері. Физикалық шамалар және өлшем бірліктері. Бірлік жүйелері және өлшемдердің теориясы. Өлшеу және эталондар. Өлшеу әдістері мен құралдары. Эксперимент кезеңдері, олардың жүйелілігі және өзара байланысы. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және ұсыну. Өлшеу қателіктерін бағалау-қалпына келтіру реакциялары және т. б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Ерте өркениет дәуіріндегі әлем туралы білім мен түсініктің сипаты. Орта ғасырлардағы ғылым мен діндердің қарсы тұруы. Қазіргі ғылым негіздерін қалыптастыру. Микромир табиғаты. Қарапайым бөлшектер және іргелі өзара әрекеттесу. Өзін-өзі ұйымдастыру концепциялары. Синергетика Әлемнің жалпы ғылыми көрінісі. Әлемнің жалпы бейнесі. Жер бетінде өмірдің пайда болу концепциялары. Тірі материяның құрылымдық деңгейлері. Өмір мәнінің тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Географиялық қабық, оның шекарасы, құрылысы, сапалы өзіндік ерекшелігі, дамудың негізгі кезеңдері. Жердің пішіні, өлшемі, қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылымы және шығу тегі. Географиялық қабықшаның құрылысы, қызмет етуі және дамуының жалпы заңдылықтары: литосфера, гидросфера, атмосфера, Биосфера, олардың компоненттері мен табиғи кешендер, олардың өзара әрекеттесуі мен өзара байланысы, қоршаған орта туралы ілім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық шамалар және олардың өлшемдері
    Несиелер: 5

    Физикалық шамалардың түсінігі. Бірлік жүйесі, физикалық шамаларды өлшеу, стандартты. Өлшеу құралдары, аспаптық қателіктер. Өлшеу құралдарын пайдалану шарттары, туберкулездің сақталуы. Таразылардың бөліну құндылығын және құралдардың аспаптық қателігін анықтау. Механикалық қозғалысты сипаттайтын мәндер. Массасы мен тығыздығын өлшеу. Күш пен қысымды өлшеу. Жұмыс, қуат, энергия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геодезия негіздері
    Несиелер: 5

    Жердің түрі мен пішінітуралы түсінік. Жазықтықтағы жер бетінің бейнесі. Масштабтар шартты белгілер. Жер бедері және оның топографиялық карталар мен жоспарлардағы бейнесі. Бағыттарды бағдарлау. Тікелей және кері геодезиялық есептер. Жоспарлы-биіктік геодезиялық желі туралы түсінік. Жергілікті жерде геодезиялық желілердің нүктелерін бекіту. Теодолиттік жүрістің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем химия
    Несиелер: 8

    Әлемнің жаратылыс ғылымының ажырамас бөлігі ретінде әлемнің химиялық суреті. Қазіргі қоғамның өміріндегі химияның рөлі. Табиғаттағы су, өмір, технология және өндіріс. Судың физикалық және химиялық қасиеттері. Тұздану Судың жиынтық жағдайлары және оларды бір агрегаттық күйден екіншісіне ауыстыру. Минералды заттар. Металдар және металл емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химия-заттар және олардың алмасуы мен қассиеттері туралы ғылым
    Несиелер: 8

    Химияның пайда болу және даму тарихынан қысқаша мәліметтер. Кезең алхимии. Философиялық тас туралы түсінік. Химиялық символика. Химия ғылымының қалыптасуындағы отандық ғалымдардың рөлі. Жұмыс М. В. Ломоносо-ва, А. М. Бутлерова, Д. И. Менделеев. Химиялық элементтердің периодтық жүйесі. Қарапайым зат. Күрделі зат. Химиялық өзгерістер. Заттармен болатын өзгерістер. Реакция түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материктер мен мухиттар ландшафтының физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Географиялық ғылымдар жүйесінде континенттер мен мұхиттардың пейзаждарының физикалық географиясы. Ландшафты жіктеу және аумақты физиографиялық аймақтарға бөлу. Геосфера. Құрлықтардың табиғатын қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Құрлықтардың рельефі. Климат Географиялық аймақтар мен аймақтар. Су континенттері. Дүниежүзілік мұхит. Мұхиттарды аймақтарға бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық энергетика
    Несиелер: 5

    Физикалық химияның негізгі заңдары. Энергетика. Химиялық кинетика және тепе-теңдік. Катализ және адсорбция. Ферментативті катализ. Дисперсті жүйелердің коллоидтық химиясы және қасиеттері. Ерітінділердің қасиеттері. Электрохимия негіздері. Дисперсті жүйелердің табиғаты мен жіктелуі. Коллоидты жүйелерді тазалау және алу әдістері. Орнықтылығы коллоидты жүйелер. Газ тәрізді дисперсиялық ортадағы жүйелер. Коллоидтық беттік-белсенді заттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану пәнін оқытудың жалпы әдістемесі. Оқыту әдістемесінің пәні. Жаратылыстану біліміне оқытудың міндеттері мен мазмұны. Жаратылыстану біліміне оқыту әдістері. Оқу жұмысын ұйымдастыру формалары. Жаратылыстану материалдарын оқыту барысында экологиялық білім және тәрбие беру. Ғылыми әлем түсінігін қалыптастыру. Жаратылыстанудың жекелеген бөлімдерін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық процесстердың негізгі заңдылыктары
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі заңдары. Негізгі термодинамикалық ұғымдар. Жүйенің термодинамикалық сипаттамасы. Химиялық реакцияның мәні: реагенттердегі байланыстардың үзілуі және реакция өнімдерінде жаңа байланыстардың пайда болуы. Тотығу және қалпына келтіру реакциялары.Электрохимиялық реакциялар. Химиялық реакциялар энергетикасы. Экзо - және эндотермиялық реакциялар. Реакцияның жылулық әсері. Термохимиялық теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрлықтар мен теңіздердің табиғат кешеңдері туралы ілім
    Несиелер: 5

    Табиғи-аумақтық және табиғи-аквальды кешендер: материктер, елдер, облыстар, мұхиттар, теңіз. Құрлықтың жалпы ерекшеліктері. Географиялық белдіктер және жер шарының аймақтары. Секторлық. Әртүрлі материктердегі географиялық аймақтанудың аймақтық көріністері. Географиялық орналасуы, рельеф және геологиялық тарих, тектоника, климат, судың ерекшеліктері, табиғи аймақтар, органикалық әлем, мұхиттар мен материктердің экологиялық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Металлдар және бейметаллдар химиясы
    Несиелер: 5

    I-VIII топтардың қосымша топшалардағы элементтердің атом, жай зат, оттектік және сутектік қосылыстарына сипаттама. I-VIII топтардағы негізгі және қосымша қатардағы элементтерге салыстырмалы сипаттама. f – элементтері (лантаноидтар мен актиноидттар). Металдар мен бейметалдарды алу жолдары. I-VIII топтардағы элементтерді зертханалық тәжрибеде, медицина мен технологияда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы химия негізі
    Несиелер: 5

    Заттардың құрылысы мен қасиеттері. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары: оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар. Металдар. Металл емес. Ерітінділер. Ерітінділердің концентрациясы. Табиғат және ауыл шаруашылығы үшін ерітінділердің маңызы. Электролит ерітінділерінің қасиеттері. Органикалық қосылыстар. Органикалық қосылыстардың көптүрлілігінің себептері. Органикалық қосылыстардың химиялық құрылысы. Органикалық заттардың молекулалық және құрылымдық формулалары. ЖМҚ исперсті жүйелері туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биорганикалық химия негіздері
    Несиелер: 5

    А.М. Бутлеровтың химиялық құрылымының теориясы. Органикалық қосылыстардың жіктелуі: қатарлары, кластары, функционалды топтары. Аминоқышқылдар, пептидтер, ақуыздар. Нуклеозидтер, нуклеотидтер және нуклеин қышқылдары. Көмірсулар. Липидтер. Порфириндер мен хромопротеидтер Төмен молекулалық салмақтағы биорегуляторлар. Гомологтік қатар туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер мен мухиттар ландшафтының физикалық географиясы
    Несиелер: 3

    Географиялық ғылымдар жүйесінде континенттер мен мұхиттардың пейзаждарының физикалық географиясы. Ландшафты жіктеу және аумақты физиографиялық аймақтарға бөлу. Геосфера. Құрлықтардың табиғатын қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Құрлықтардың рельефі. Климат Географиялық аймақтар мен аймақтар. Су континенттері. Дүниежүзілік мұхит. Мұхиттарды аймақтарға бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Механика негіздері және молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Физика-жаратылыстану саласының іргелі саласы. Әлемнің физикалық бейнесі. Механиканың негізгі сұрақтары. Механикалық қозғалыс. Кеңістік, уақыт. Қозғалыстың салыстырмалылығы. Ньютонның іргелі заңдары. Механикалық энергия және сақталу заңдары. Механикалық күштер. Гравитация. Молекулалық физика және термодинамиканың негізгі сұрақтары. Заттың агрегаттық жай-күйі. Энергия. Энергия түрлері. Газ заңдары. Термодинамиканың басталуы. Айналмалы процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 5

    Табиғатты басқарудың экологиялық негіздері. Қоршаған ортаны негізгі қасиеттері. Қоршаған орта күйінің негізгі түрлері. Қоршаған орта негізгі кіші жүйелерінің геоэкологиялық жағдайын бағалау. Қоршаған ортаға антропогендік әсер. Қоршаған ортаның ластану тұжырымдамасы. Қоршаған орта сапасын жақсарту жөніндегі шаралар. Экологиялық қорғау және қоршаған ортаны қорға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құрлықтар мен теңіздердің табиғат кешеңдері туралы ілім
    Несиелер: 3

    Табиғи-аумақтық және табиғи-аквальды кешендер: материктер, елдер, облыстар, мұхиттар, теңіз. Құрлықтың жалпы ерекшеліктері. Географиялық белдіктер және жер шарының аймақтары. Секторлық. Әртүрлі материктердегі географиялық аймақтанудың аймақтық көріністері. Географиялық орналасуы, рельеф және геологиялық тарих, тектоника, климат, судың ерекшеліктері, табиғи аймақтар, органикалық әлем, мұхиттар мен материктердің экологиялық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Термодинамика мен молекулалық физика негіздері
    Несиелер: 5

    Материя құрылымының атомистикалық теориясы. Массалардың және молекулалардың өлшемдері. Материя бөлшектерінің жылу қозғалысы. Температура - бөлшектердің орташа кинетикалық энергиясы өлшемі ретінде. Идеалды газ күйінің теңдеуі. Сұйықтық моделі Беттік керілу және ылғалдау. Кристалдық және аморфты заттар. Ішкі энергия. Термодинамиканың бірінші заңы. Жылу машиналары және оларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюциялық даму және сұрыптау негізі
    Несиелер: 5

    Эволюциялық идеялардың тарихы. Спецификацияның теориясы. Эволюцияның синтетикалық теориясы. Эволюцияның генетикалық негіздері. Микроэволюция. Халық микроэволюция бірлігі ретінде. Популяцияның гендік пулын өзгертетін факторлар. Генетикалық-автоматты процестер. Оқшаулау Табиғи іріктеу формалары. Қарау және оның өлшемдері. Құрылымды қарау Политип түрлерінің ұғымы. Нұсқалардың жолдары. Гибридогендік ерекшеліктер және ретикулярлық эволюция. Макроэволюция және оны микроэволюциямен байланыстыру. Таңдау әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тербелістер мен толқындар
    Несиелер: 3

    Механикалық діріл және толқындар. Еркін тербелістер. Дыбыс толқыны. Ультрадыбыстық толқындар. Электромагниттік тербелістер және толқындар. Жарқын толқындар. Жарықтың табиғаты туралы идеяларды дамыту. Жарықтың көрінісі және сынуы туралы заңдар. Линзалар. Жазықтық толқындарының рефлексиясы және сынуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік пайда болу теориясы
    Несиелер: 5

    Геохронология туралы қысқаша мәліметтер. Тұрақты күй және панспермия гипотезасы. Қазіргі гипотезалар биохимиялық эволюция А. И. Опарина, Д. Холдейна, Д. Бернала, Фокса. Өмірдің пайда болуы үшін қажетті жағдайлар. Химиялық эволюцияның ағу ерекшеліктері және үрдістер тізбегі. Биологиялық алмасудың бастапқы кезеңдері. Ядроны, жыныстық процесті безендіру. Энергетикалық процестердің эволюциясы. Көпжасушықтың пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Астрономия негіздері
    Несиелер: 3

    Астрономия негіздері. Ғылыми таным әдістері. Тәжірибе және бақылау. Телескоптар-астрономиядағы бақылаудың негізгі құралы. Галактика және космология. Ғалам. Күн жүйесі. Ғаламшардың орбиталық қозғалысы. Кеплер Заңдары. Жер-Күн жүйесінің планетасы. Жер тобының планеталары. Планета-алыптар. Карлик планеталары. Карлик планеталары сағат белдеулері. Астрономиядағы бақылау құралдары. Жұлдыздар мен жұлдыздар. Жұлдызды шоғырлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептік химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химиялық эксперимент - химия ғылымының негізгі әдісінің бірі. Химиялық зертханада жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы. Химия бөлмесіндегі оқушының жұмыс орыны. Көрсетілім эксперименті. Зертханалық тәжірибелердің және тәжірибелік жұмыстың әдістемелік ерекшеліктері. Қызықты химиялық эксперименттің рөлі. Оқу жабдықтарына қойылатын талаптар. Зерттеу жұмысының шеңберінде химиялық эксперимент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте химия оқыту әдісі
    Несиелер: 5

    Табиғи ғылымдар барысында химиялық білім жүйесі. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері және пропедевтикалық химия курсын оқыту үдерісінде оларды қарау. Бастауыш сынып оқушыларына арналған пропедевтикалық химия курсының мазмұнын дамыту әдістемесі. Пропедевтикалық химия курсының мазмұнын құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Биогеография пәні мен міндеттері. Биосфера туралы түсінік. Қауымдастықтардағы ішкі және түраралық өзара қарым-қатынастар. Құрлықтың тірі жамылғысының дифференциациясының географиялық заңдылықтары. Ландшафттанудың концептуалды мәселелері, Әртүрлі дәрежедегі геожүйелердің қалыптасу және қызмет ету теориясы. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи-аумақтық кешендер (КБП). Ландшафттар мен жер топырақтарының физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтары; биоалуантүрлілік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі
    Несиелер: 5

    Ағзалар құрылысының морфоло-гиялық және анатомиялық ерек-шеліктері; ағзалар мен жүйелердің функционалдық си-паттамасы; ағзалар мен жүйелердің құрылысы мен функ-циясының жас, жыныстық, жеке ерекшеліктері. Физиологиялық жүйелер ұғымы. Функцияны реттеу жүйесі. Жа-сушаның, жүйке жүйесінің, сен-сорлық, бұлшық ет, қан айналы-мының, тыныс алу, ас қорыту, бөлу жүйелерінің физиологиясы. Тірі организмдерде тамақтану, қозғалыс, бөлу, реттеу т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электромагнетизм, оптика және микроәлем физикасы негіздірі
    Несиелер: 5

    Электр және магнетизмнің негізгі сұрақтары. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Айнымалы электр тогы. Энергия алу көздері. Микромирдің негізгі концепциялары. Атом және атом ядросының құрылысы. Атом модельдері. Электрмагниттік Жарық теориясының негіздері. Көрініс преломление света. Интерференция және дифракция құбылыстары. Спектрлер. Қарапайым бөлшектер. Іргелі өзара іс-қимыл. Ядролық энергетика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ неігзімен ландшафттану
    Несиелер: 5

    Ландшафттанудың концептуалды мәселелері, Әртүрлі дәрежедегі геожүйелердің қалыптасу және қызмет ету теориясы. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи-аумақтық кешендер (КБП). Ландшафттар мен жер топырақтарының физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтары; биоалуантүрлілік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электродинамика негіздері
    Несиелер: 5

    Зарядталған органдардың өзара әрекеттесуі. Электр заряды. Электр зарядын сақтау заңы. Кулонның заңы. Электростатикалық өріс, оның негізгі сипаттамалары және олардың арасындағы байланыс. Тұрақты электр тогы. Ағымдық, кернеу, электр кедергісі. Электр тізбегінің бөлігі үшін Ом заңы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тірі табиғаттағы процесстер
    Несиелер: 5

    Жасушаның негізгі компоненттері. Тірі организмдерге тән процестер: тыныс алу, тамақтану, қозғалыс, бөлу, көбейту. Организмдердің қоректену түрлері. Адам тамақтануының теңдестірілген рационы. Азық-түлік өнімдерін Органикалық заттардың болуына тестілеу. Тірі организмдердегі қоректік заттардың тасымалдау жолдарын модельдеу. Өсімдіктер мен жануарларды бөлу органдары. Бөлу өнімдері. Тірі ағзалардың тітіркенуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 8

    Зерттеу әдістері мен тәсілдерін зерттеу табиғи аумақтық және аквальды кешендерді зерттеу, ж��зықтар мен таулардағы әртүрлі табиғи аймақтарда далалық зерттеулерді ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Экспедициялық әдіс: алдын ала кезең, далалық кезең, деректерді камералдық өңдеу: олардың ұзақтығы мен мазмұны. Табиғи экожүйелерді кешенді зерттеу және ландшафтық картографиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дала зерттеу әдісі
    Несиелер: 8

    Зертханалық және далалық зерттеулер. Экологиялық зерттеу әдістері. Түрлі зерттеу әдістерін бағалау және қолдану. Фенологиялық зерттеулер әдістері. Онтогенетикалық және биоморфологиялық зерттеу әдістері. Флора мен фаунаны зерттеу әдістері. Агрофизикалық зерттеу әдістері. Өріс эксперименттері. Математикалық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Адамның тірек қимыл жұйесінің биомеханикасы
    Несиелер: 8

    Биомеханикалық жүйе. Биокинематикалық жұп және тізбектер. Дене буындары иінтіректер ретінде. Адам денесінің массасының таралуы. Массасы. М Адамның тірек-қимыл аппаратының биомеханигі. Масс орталығы. Ауырлық орталығы. Қаңқа бұлшықеттерінің құрамы мен құрылымы. Бұлшықеттердің биомеханикалық қасиеттері. Бұлшық ет жұмысының түрлері. Бұлшық ет қысқаруының режимдері. Бұлшық ет қысқаруының күші мен жылдамдығын анықтайтын факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ағзаның өсуі мен дамуы
    Несиелер: 8

    Фетальды гистогенез және ұлпалардың жіктелуі. Туынды маталар жүйесі. Ішкі ортаны маталар жүйесі, қозғалтқыш функциясы бар тіндер, жүйке тіндері және нейроглия. Эмбриология Онтогенездің эмбриональды кезеңі. Жыныстық жасушалар. Оогенез және сперматогенез. Ұрықтану. Партеногенез. Ұнтақтау In vitro ұрықтандыру. Жарылыс Гаструляция. Нейруляция Ісік клеткаларының мамандануы. Жасушалық өзара әрекеттесу. Органогенез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Ол ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды химиялық экспериментті жоспарлау мен тұжырымдау, оқу іс-әрекеті мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыру үшін қолданады.

  • Код ON6

    Нәтижелерді түсіндіруде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.

  • Код ON4

    Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.

  • Код ON7

    Aкадемиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.

  • Код ON2

    Жаратылыстануды оқытуда инновациялық технологияларды қолдану, кәсіби қызмет нәтижелерін талдау және талқылау кезінде теориялық білімдерін кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON1

    Химия, физика, биология және географияның негізгі бөлімдерінің теориясы мен жалпы теориялық принциптері, жаратылыстанудың философиялық тұжырымдамалары туралы білімдері мен түсініктерін көрсетеді; табиғат пен қоғам мен тірі организмдер мен қоршаған ортаға әсер ететін факторлар арасындағы қатынастардың заңдылықтары.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.

  • Код ON4

    Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.

  • Код ON9

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады

Top