Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10106 Қоғамдық денсаулық сақтау в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау саласында қазіргі заманғы ғылыми және тәжірибелік мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, денсаулық сақтау жүйесінде зерттеу, оқытушылық және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Академическое письмо

    "Академиялық жазу" пәні ғылыми және академиялық мәтіндерді дайындаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Академиялық жазудың стильдері мен форматтарын, зерттеу әдістерін және дереккөздермен жұмыс жасауды, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды және басқа да академиялық құжаттарды жазу және редакциялау әдістерін зерттеу. Магистранттар академиялық мәтіндердің сапасын жақсарту үшін дәйексөз, плагиаттан аулақ болу және әртүрлі құралдарды қолдану ережелерін үйренеді

    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық

    Денсаулық сақтау саясаты аясында халықтың денсаулығын сақтау. Денсаулық сақтау саясатының принциптері. Денсаулық көрсеткіштері және халықтың денсаулығын жақсарту тетіктері. Интеграция және сектораралық ынтымақтастық мәселелері

    Несиелер - 4
  • Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық тәуекелдерді азайту шаралары

    Биологиялық қауіпсіздік мәселесі халықаралық болып табылады. Бүгінгі таңда биоқауіпсіздік-бұл биотикалық факторлардың (бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар), соның ішінде адамның немесе қоғамның денсаулығына зиян келтіру мақсатында әдейі әсер ету қаупі туындаған жағдайда адамды қорғау шараларының жүйесі. Тірі организмдердің өзінің биологиялық мәнін, биологиялық қасиеттерін, жүйе құраушы байланыстары мен сипаттамаларын сақтауы, орын алуы мүмкін биологиялық тұтастықтың кең ауқымды жоғалуын болдырмау.

    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы экономика және қаржыландыру.

    Ресурстардың белгілі бір деңгейінде халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту қажеттіліктерін қанағаттандыруға әсер ететін экономикалық қатынастарды, заңдарды зерттейтін салалық экономикалық ғылым. Пән денсаулық сақтаудың бірегей экономикалық қиындықтары туралы түсінік береді. Экономикалық қағидаттарға сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы ресурстардың жетіспеушілігі, медициналық көмекті өндіру мен бөлудің тиімділігі, сондай-ақ компаниялар мен тұтынушылардың нарықтағы мінез-құлқы мәселелері қаралатын болады.

    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    Бұл курста Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент теориясы мен практикасына байланысты мәселелердің негізгі шеңбері, басқару функциялары, байланыстырушы процестер, топтық динамика және көшбасшылық, ұйымдағы адам қарастырылады. Зерттеу әдістемесінің негізін кешенді тәсіл құрайды, ол барлық негізгі мектептер мен менеджмент бағыттарының кең таралған, қазіргі және өзекті тұжырымдамалары мен құрал-саймандарын біріктіреді.

    Несиелер - 4
  • Медициналық сақтандыру

    Пән адам денсаулығын сақтандыру формасын қамтиды, ол сақтандыру жағдайынан туындаған шығындардың бір бөлігін, дәрігермен кеңесуді немесе жалпы қорға үнемі бірлескен инвестиция салу арқылы медициналық қызметтерге жұмсалатын басқа шығындарды жабады. Көптеген дамыған елдер аз мұқтаждардан мұқтаждарға қаражатты қайта бөлуге мүмкіндік беретін МС таңдады. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесі (МӘМС) – бұл денсаулық сақтау саласындағы мүдделерді әлеуметтік қорғаудың мемлекеттік жүйесі.

    Несиелер - 5
  • Мектептегі денсаулық сақтау

    Қоғамдағы өскелең ұрпақтың денсаулығын сақтау мәселесі. Баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететін факторлар. Заманауи тәсілдер өскелең ұрпақтың денсаулығын сақтау принциптері. Балалардың денсаулығын сақтау технологиялары, олардың жіктелуі, тиімділігін бағалау. Баланың физикалық, психикалық және әлеуметтік даму заңдылықтары. Әлеуметтік факторлардың әсерінен балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығындағы ауытқулар. Баланың физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығының ерекшеліктерін диагностикалау.

    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері..

    Бағдарламаның мақсаты теориялық білім мен дағдыларды теориялық білімді ұсыну және бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін практикалық қолдану саласында қолдану саласындағы құзыреттер кешенін қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Медициналық көмектің сапасын басқару.

    Медициналық көмектің сапасын басқару әдістемесі және өнімділік пен қанағаттануға әсерін зерттеу. Сапаны жақсарту және процестер мен қызметтерді үнемі жақсарту тұжырымдамасын түсіну және қолдану. Клиникалық нәтижелерді, пациенттердің қауіпсіздігін, пациенттердің қанағаттануын, қаржылық нәтижелерді және қызметкерлер мен дәрігерлердің қанағаттануын жақсартуға арналған сапа тұжырымдамалары.

    Несиелер - 4
  • ҚР Денсаулық сақтауды дамытудың мемлекеттік саясаты

    Мемлекеттің әлеуметтік әл-ауқаты мен экономикалық өркендеуінің негізі ретінде азаматтардың денсаулығын қорғаудың тиімді және тұрақты жүйесін дамытуды қамтамасыз ету.

    Несиелер - 4
  • Бірыңғай денсаулық

    Зерттеу пәні адам, жануарлар және экожүйелер денсаулығының оңтайлы деңгейіне қол жеткізуге және осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз етуге бағытталған кешенді, біріктіруші тәсіл. Осы салалар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген бұл тәсіл ауруларды бақылау мен бақылаудың жаңа әдістерін әзірлеу үшін қолданылады.

    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі заманғы идеяларды ұсынады; кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ шебердің психологиялық мәдениетін арттыру. Басқару психологиясының негізгі міндеттерін зерттеу, оның ішінде басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын жоғарылату үшін психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің сипаттамаларын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер

    Білім қорын кеңейту мақсатындағы ғылыми зерттеулердің түрлері. Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің, инновациялық технологиялар мен шешімдердің жаңа әдістерін/әдістемелерінқолдану. Ғылыми зерттеу дизайны, жүйелі шолу және дәлелді медицинаның принциптері. Этикалық сараптама жүргізудің негізгі мәселелері. Қоғамдық денсаулық сақтаудағы биоэтика

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік Денсаулық детерминанттары

    Денсаулықтың әлеуметтік градиенті. Әлеуметтік-экономикалық мәртебесі және әділетсіздік, денсаулықтағы теңсіздік. Оны макродеңгейде шешу жолдары. ДДҰ-ның денсаулық әлеуметтік детерминанттары бойынша қызметі. Денсаулыққа әсерін бағалау. Әлеуметтік қарым-қатынас, әлеуметтік капитал және қолдау. Елдер мен өңірлер арасындағы әлеуметтік детерминанттармен байланысты мәселелерді шешудің саяси бағдарламалары мен тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулықты нығайтудың және аурулардың алдын алу мәселе

    Денсаулықты нығайтудың заманауи технологиялары, қоғам денсаулығының өзекті мәселелері. Қоғамдық денсаулық сақтау саясатының негізгі ұғымдары мен қалыптасуы, қоғамдық және жеке денсаулықты нығайту негіздері, аурулардың алдын алудың заманауи тәсілдері, жаңа технологиялар мен алдын алу бағдарламаларын жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау қызметін дамыту

    Қоғамдық денсаулық сақтау қызметінің даму негіздері және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы саясат. Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі жедел қызметтері. Сектораралық өзара іс-әрекет және кооперация

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу этикасы

    Жаңа медициналық технологияларды, медициналық техниканы, жаңа құралдар мен әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеулерді, медициналық-биологиялық эксперименттерді адамгершілік-этикалық және құқықтық сараптауды ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биоэтика

    Қоғамдық денсаулық сақтау саласында зерттеу жобаларын жүргізудегі этикалық мәселелер. Жобалық қызметте зияткерлік меншікті қорғау. Денсаулық сақтау саласындағы қолданбалы және іргелі сипаттағы зерттеулердің этикалық сараптамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеу жобаларын басқару

    Қоғамдық денсаулық сақтаудағы гранттық жобалар. Жобаларды басқару. Матрица, жоба циклі, әдіснама. Жобаны ұйымдастыру. Жобаны орындау үшін команда құру. Персоналды және коммуникацияларды басқару. Жобалық қауіп-қатерді басқару. Зерттеу жобаларында статистикалық құралдарды қолдану. Жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар және ҚР гранттық өтінімдерді беру шарттары. Халықаралық донорлық ұйымдардың қоғамдық денсаулық сақтау саласында гранттық өтінімдер жазуға қойылатын талаптары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарих және философия ғылымы

    Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Ғылымның қазіргі философиясының пәні мен негізгі концепциялары. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы медицинаның философиялық мәселелері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде. Әлеуметтік-биологиялық және психологиялық мәселелер. Қалыпты жағдай, денсаулық және сырқаттың проблемалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-қорғалмаған халықтың денсаулық мәселелері

    Халықтың осал топтарының денсаулығы. Денсаулықтың әлеуметтік детерминанттарының әсері және теңсіздік мәселелері. Оңалту медицинасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық эпидемиология

    Экологиялық эпидемиологияның негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу халық денсаулығының жай-күйін салыстырмалы бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған ортаның қолайсыз факторларының оған әсер ету тәуекелін бағалау үшін неғұрлым ақпараттық эпидемиологиялық көрсеткіштер бөлу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер ӘН

    Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: QPBR, GLP, GСP, GCLP және т.б. Медицинадағы ғылыми зерттеулер. Қаржыландыру көздері бойынша ғылыми және зерттеу бағдарламалары. Гранттарды іздеу және жұмылдыру. Ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдерді жазу. Зерттеу әдістемесі. Сипаттамалық және аналитикалық зерттеулер. Жүйелі шолу. Мета-талдау. Ақпарат жинау. Деректерді өңдеу. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Денсаулықты ілгерілету

    Салауатты қоғам саясаты. Денсаулықты нығайтудың теориясы мен модельдері. Денсаулық және денсаулыққа оқыту мәселелеріндегі сауаттылық. Жұқпалы емес аурулардың алдын алуға жаңашыл көзқарас. СӨС қалыптастыру. Қауымдастықтың құқықтары мен мүмкіндіктерін кеңейту үшін бағдарламаларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина

    Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелді деректер базасы мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мазмұндылығы - шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми әрекеттерді шешуге арналған тілдік құзіреттілікті дамыту, сонымен қатар білім беру автономиясының, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетінің, ақпараттық мәдениеттің дамуын, көкжиегін кеңейтуді және жалпы мәдениеттің жоғарылауын қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогиканың негіздері: жүйелілік, мәні, ұстанымдары, әдістері мен формалары, дамыту және кәсіптік оқыту. Оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім педагогикасының жүйедегі және практикалық іс-әрекетіндегі рөлі мен маңызы, қазіргі педагогиканың негізгі қағидалары мен жоғары білім берудің педагогикалық мәселелерін шешуге әдістемелік көзқарастар туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биостатистика және эпидемиология

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Сапалық және сандық белгілер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Дисперсиялық талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. Сондай-ақ, эпидемиологиялық талдаудың негізгі құралдары, эпидемиологиялық зерттеудің дизайны халықтың аурушаңдығын сипаттау үшін деректерді пайдалану, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеу, этикалық сараптама жүргізу дағдыларын қалыптастыру, биоэтика негіздерін және оның жаңа технологиялар мен методология бойынша зерттеулердің әртүрлі түрлерін жүргізудегі рөлін білу.
  • Денсаулықты басқарудың қазіргі заманғы жүйесіне негізгі тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану және денсаулықты нығайтудың қазіргі заманғы технологияларын сыни бағалау және оларды өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып тәжірибеде қолдану.
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудың ғылым ретінде қалыптасуының тарихи ерекшеліктерін білу және ұғымдар, шекара, әдіснама философиясының негіздерін меңгеру.
  • Өзінің кәсіби әлеуетін жүзеге асыру және коммуникативтік дағдылар деңгейін арттыру үшін мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру.
  • Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында ғылыми және инновациялық тәсілдерді қолдана білу.
  • Эпидемиология, соның ішінде клиникалық және экологиялық; биостатистика және дәлелді медицинаның қазіргі заманғы концепцияларын қолдана білу, статистикалық операциялар үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру.
  • Кәсіби мәселелерді анықтау және қалыптастыру, оларды шешудің әдістері мен тәсілдерін білу, халықтың әртүрлі топтарының денсаулық проблемаларын жою және денсаулықтағы теңсіздікті жою бойынша әртүрлі стратегияларды енгізу
  • Саясат, экономика және денсаулық сақтау менеджменті жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру өрісінде навигация дағдыларын меңгеру, популяцияның денсаулығын басқару бойынша қажетті шараларды әзірлеу және енгізу қабілеті.
  • Басқару ісіндегі құзыреттілікті арттыру үшін ұжымды, ұйымды, педагогиканы басқару психологиясының негіздерін меңгеру.
  • Магистрлік диссертацияны қорғау үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүргізіліп жатқан жобалардың практикалық нәтижелерін ұсыну, денсаулық сақтаудың қолданыстағы жүйесіне ғылыми жұмыс нәтижелері бойынша өзекті әзірлемелерді енгізу және қоғамдық денсаулық сақтауды дамытуға өзіндік ерекше үлес қосу.
  • Ғылыми зерттеулерді талдау, диссертацияны қорғау, практикалық нәтижелерді ұсыну, денсаулық сақтауға әзірлемелерді енгізу, қоғамдық денсаулыққа үлес қосу, ғылыми және инновациялық тәсілдерді қолдану, сондай-ақ білім алушыларды оқыту, ғылыми жұмыс және әлеуметтендіру негіздерін меңгеру..
  • Әлеуметтік және саяси ұйымның әр түрлі деңгейлеріндегі проблемаларды шешу үшін халықтың денсаулық мәселелерінде сауаттылығы және аурулардың алдын алу, денсаулықты нығайту шаралары мен бағдарламаларын жобалау, енгізу және басқару
Top