Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05202 Геоэкология в Астана халықаралық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Таңдалған ғылыми салада ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылым статистикасы саласындағы базалық білімді пайдалану; қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін жаңа идеяларды жасау; ұғымдық аппаратты, кәсіби терминологияны пайдалану,ғылыми зерттеудің дәстүрлі және жаңа әдістерін таңдау және қолдану.
  • Әр түрлі жанрлардағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін анықтау; қазақ, орыс және ағылшын тілді академиялық контекстерде әр түрлі жанрлардағы академиялық мәтіндерді ресімдеуге қойылатын талаптарды ұстану; әдебиет пен көздердің арасындағы формальды және аспаптық айырмашылықтарды түсіну; ғылыми жұмыстың нәтижелі зерттеу сұрақтарын, мақсатын, міндеттерін, пәні мен нысанын қалыптастыру; тақырып бойынша әдебиетке бағдарлау, ғылыми жұмыс үшін библиографиялық ресурстарды және іздеу жүйелерін пайдалану; ғылыми-зерттеу әдебиеттері мен; өз ғылыми жобасын жүзеге асыру үшін релеванттық құралдарды таңдау; өз зерттеулерінің жағдайын дәлелдей отырып, оларды фактілермен және мысалдармен бекіту; рефераттау және ақпаратты қысқа баяндау, ғылыми жұмыстың сапасына рецензиялау және сараптама жасау; библиографиялық шолу жазу; мақалаға аннотация жазу, конференцияға немесе грантқа өтінім жазу; диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақала жазу.
  • Геоэкологиялық процестердің өту сипатын анықтау; табиғи және табиғи-техногендік жүйелердің өзара әрекеттесуін түсіндіру; антропогендік әсерлерді және оларға жер экожүйесінің реакцияларын бағалау; экологиялық дағдарысты және оның себептерін және геоожүйенің әртүрлі иерархиялық деңгейлеріндегі салдарларын талдау; табиғи-техногендік жүйелердің қызмет етуінің геоэкологиялық аспектілеріне бағдарлау; білімді практикалық қызметте қолдану; табиғи-антропогендік жүйелердің жағдайын бағалау әдістерін және геоэкологиялық проблемаларды талдау әдістерін қолдану.
  • ҚР және шетелдердегі рекреациялық аумақтарды қалыптастыру және қызмет ету бойынша білімді көрсету, рекреациялық жүктемені реттеу принциптері, ЕҚТА жүйесі мен рекреациялық аумақтар саласындағы нормативтік-құқықтық базада бағдарлау, алған білімдерін өзінің ғылыми зерттеулерінде пайдалану, қоғам мен табиғаттың өзара іс-қимыл міндеттерін шешуде рекреациялық табиғат пайдаланудың орнын анықтау, рекреациялық ресурстардың жіктелуі, адамның шаруашылық қызметінің қоршаған ортаға әсер ету салдарын бағалау; аумақтың мәдени-тарихи және табиғи-ресурстық әлеуетін талдау және бағалау; рекреациялық қызмет түрлерінде экологиялық проблемалардың пайда болу ерекшелігін анықтау, аумақтарды рекреациялық табиғат пайдалану ерекшеліктерін талдау әдістерін қолдану.
  • Геоақпараттық жүйелер негіздерін және оларды жасау әдістерін, сондай-ақ жинау технологияларын білуін көрсету, геоақпараттық визуализацияның негізгі құралдарын пайдалану; картографиялық материалдарды векторизациялауға дайындау әдістерін таңдау және қолдану; картографиялық материалдар мен басқа да кеңістіктік деректерді ГАЖ-да географиялық байланыстыруды жүргізу; Картографиялық бейнелерді векторизациялауды жүргізу; ГАЖ деректер базасын әзірлеу және жобалау; практикалық міндеттерді шешу үшін геоақпараттық технологияларды қолдану.
  • Экзогенді процестердің дамуын анықтайтын механизмдер мен басты факторлар туралы білімді көрсету; жер туралы ғылым саласында ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде экзогенді рельеф түзілу саласындағы білімді қолдану; экзогенді процестердің табиғи-антропогендік модификациясының кеңістіктік даму себептерін, механизмдерін, заңдылықтарын бағалау; экзогенді процестердің геожүйелік талдауын жүргізу.
Top