Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01583 Химия (ағылшын) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті негіздері
    Несиелер: 3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік. Білім беру саласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық терминология
    Несиелер: 5

    Тіл мен сөйлеу арасындағы айырмашылықтар, ғылыми тілдің ерекшеліктері, химиялық тілдің ойды қалыптастыру және беру құралы ретіндегі қызметі. Қазіргі химиялық тілдің әлеуметтік-стилистикалық стратификациясы. Ғылыми тілдің нормалары, тіл бірліктері. Химиялық заңдар мен постулаттар терминологиясы. Бейорганикалық заттардың номенклатурасы. Химиялық процестердің терминологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебра элементтері. Аналитикалық геометрия негіздері. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Интегралдық есептеу. Көп айнымалылардың функциялары. Дифференциалдық теңдеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Білім берудің ерекшеліктері және оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайлардағы рөлі. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі. Болашақ мұғалімнің тұлғасы және оның қазіргі қоғамдағы мәселелері. Үздіксіз білім беру тұлға дамуының шарты ретінде. Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің педагогикалық қызметі және оның жеке тұлғасы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Мұғалімнің кәсіби дайындығындағы құзыреттілік тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 6

    Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми жұмыстың негізгі түрлері: рецензиялау, реферат, курстық жұмыс, бітіру біліктілік жұмысы. Зерттеу процесінің логикасы мен құрылымы. Зерттеудің ғылыми аппараты. Әдебиетпен өзіндік жұмыс жасау әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарының химиясы
    Несиелер: 10

    Заттарды жіктеу. Оксидтерді жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы. Қышқылдарды жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы. Негіздеріді жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы. Амфотерлі оксидтер және гидроксидтер. Тұздарды жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелерінің кәсіпкерлік қызметі
    Несиелер: 2

    Білім беру мекемелерінің кәсіпкерлік қызметі. Оқушыларды еңбек қызметіне дайындаудағы кәсіпкерліктің рөлі. Кәсіпкерлік: нарықтық экономиканың даму жағдайындағы түсінігі мен мәні. Білім беру мекемелерінде кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Білім беру қызметінің сапасын маркетингтік түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия I
    Несиелер: 10

    Аналитикалық химияның пәні, міндеттері және әдістері. Химиялық реакциялар мен реагенттердің түрлері. Нақты жүйелердегі химиялық тепе-теңдік. Протолитикалық тепе-теңдік. Тұнба жүйесіндегі тепе-теңдік-ерітінді. Тотығу-қалпына келтіру реакцияларындағы тепе-теңдік. Комплекс түзілу реакцияларындағы химиялық тепе-теңдік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия І
    Несиелер: 11

    Атом-молекулалық теорияның қазіргі заманғы түсіндірмесі. Атомның электрондық құрылымы. Атомдар құрылымының қазіргі модельдері. Химиялық элементтердің периодтық заңы және Д.И. Менделеев периодтық жүйесі, ВБӘ және МОӘ тұрғысынан химиялық байланыс. Химиялық процестердің энергиясы, ВБ және МО әдістер бойынша түсіндіру . Химиялық термодинамика, термодинамикалық шамалар, белгілі бір химиялық реакцияның ықтималдығы. Химиялық кинетика негіздері. Электролиттік диссоциация теориясы - қышқылдар мен негіздердің заманауи тұжырымдама��ары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 2

    Білім беру мекемесі педагогикалық менеджмент объектісі ретінде. Оқу орнының сыртқы ортасы. Тікелей әсер ету факторлары Жанама әсер ету факторлары. Оқу мекемесінің анализі. Білім беруді басқарудың функциялары. Классикалық басқару схемасы. Жоспарлау білім беруді басқару функциясы ретінде. Ұйымдастыру. Білім беру мекемесіне өкілеттік беру. Білім беруді басқару жүйесіндегі басқару шешімдері. Мұғалімдердің мотивациясы. Бақылау: оқу процесінің сапасын басқару. Қазіргі білім беру мекемесінің имиджі: құрауыштары, жасау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тəрбие жұмысының теориясы мен əдістемесі
    Несиелер: 2

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"пәні мен міндеттері. Тәрбие мәдени - тарихи феномен және педагогикалық құбылыс ретінде. Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар. Сынып тәрбиелік жүйесі. Сынып оқушыларының ұжымын қалыптастыру және дамыту. Отбасылық тәрбие. Сыныптан тыс, мектептен тыс тәрбие жұмысы. Оқушылармен тәрбие жұмысының диагностикасы. Оқушылармен тәрбие жұмысында талдау және өзіндік талдау. Тәрбие технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия ІI
    Несиелер: 7

    Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтердің орны. Сутек. Периодтық жүйедегі орналасу ерекшелігі. Бейметаллдар химиясы. P-элементтердің сипаттамасы. Галогендердің жалпы сипаттама. Галогендердің физикалық және химиялық қасиеттері. VI негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама. V негізгі топша элементтері. V негізгі топша элементтерінің периодтық жүйедегі орны. Фосфор топшасы элементтерінің маңызды қосылыстары. ІV негізгі топша элементтерінің периодтық жүйедегі орны. Инертті газдардың табиғатта таралуы және алынуы. Металдар химясы. s-, d және f-элементтердің сипаттамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия II
    Несиелер: 6

    Сандық талдау. Талдау әдістерінің метрологиялық сипаттамалары. Гравиметриялық талдау. Титриметриялық талдау. Қышқылдық-негізгі титрлеу әдістері. Редоксиметрия әдістері. Седиметрия әдістері. Комплексометрия әдістері. Талдаудың аспаптық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Талдаудың химиялық әдістері
    Несиелер: 7

    Зерттеудің физика-химиялық әдістерінің жалпы сипаттамасы мен жіктелуі. Оптикалық талдау әдістері. Талдаудың спектрлік әдістерінің негіздері. Атомдық және молекулалық спектроскопия әдістері. Спектрдің инфрақызыл аймағында спектрлік талдау. УК-спектроскопия. Рефрактометриялық талдау әдісі. Масс-спектрометрия. Резонанстық магниттік спектроскопия әдістері. ЯМР -спектроскопия. ЭПР-спектроскопия. Рентгеноспектралық әдістер. Люминесцентті талдау. Хроматографиялық талдау әдістері, олардың жіктелуі. Хроматография әдістерінің ерекшеліктері, оларды талдауда қолдану. Хроматографиялық бөліну процесінің механизмі. Газ және газ-сұйық хроматография: әдістердің жіктелуі, талдауды орындау техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 2

    Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқу нәтижесін бағалаудың заманауи құралдары. Оқу нәтижесін бағалаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Критериальді бағалау. Портфолио. Бағалауды ұйымдастырудағы АКТ. Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқу нәтижесін бағалаудың заманауи құралдары. Оқу нәтижесін бағалаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Орта мектепте химияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Педагог мамандықтары үшін химияны оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні. Химияны оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химияны оқыту үдерісінің жалпы негіздері. Орта мектепте жаңартылған бағдарлама негізіндегі химия курсының мазмұны және құрылымы. Мектеп химия курсындағы жеке тарауларды оқыту әдістемесі Химияның алғашқы ұғымдары мен түсініктерін қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары туралы түсінік қалыптастыру. Д.И.Менделеевтің периодтық заңын, периодтық жҥйесін және атом құрылысын оқып-үйрену әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың негізгі тарихи кезеңдері. Педагогикалық идеал және оның нақты-тарихи көрінісі. Кәсіби-педагогикалық қызмет және оқытушының жеке тұлғасы. Педагогтың кәсіби қалыптасуы. Педагогика: ғылым мен тәжірибенің бірлігі. Педагогикалық процесс. Педагогикалық үрдістің субъектілері. Оқыту. Тәрбие. Білім. Кәсіби педагогикалық міндеттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия I
    Несиелер: 12

    Органикалық химия пәні, органикалық химияның басқа ғылымдармен байланысы. Химиялық байланыстың электрондық теориясы. Бағытталған валенттіліктер теориясы. Электрондық ығысу теориясы. Изомерия. Органикалық реакциялар мен органикалық қосылыстарды жіктеу. Көмірсутектер, олардың кластарының құрылыс ерекшеліктері мен қасиеттері, қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық синтез
    Несиелер: 12

    Бастапқы құрылымдардан органикалық синтезді жоспарлау. Ретросинтетикалық талдау. Функционалдық топтарды қорғау. Синтетикалық әдістер. Органикалық синтездің заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 6

    Газдардың кинетикалық теориясы. Газ заңдары. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Гесса Заңы. Киргоф Заңы. Термодинамиканың екінші бастамасы. Энтропия. Термодтар намикалық потенциалдар. Химиялық тепе-теңдік. Термодинамикалық және кинетикалық әдістермен химиялық процестің сипаттамасы. Беттік құбылыстар электрлік емес ерітінділер электролит ерітінділері тепе-тең электродты процестер. Теңсіздік электродтық процестер. Коллоидтық химия негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кристаллохимия
    Несиелер: 6

    Кристаллохимияға кіріспе. Кристалдардың негізгі макроқасиеттері. Кеңістіктік торкөздің симметрия топтары және оларды анықтау. Тораптық торлар, тораптық қатарлар жазықтығының индекстері. Кеңістіктік торлардың түрлері. Кристалдар құрылымының симметрия элементтері. Симметрия топтары. Кеңістіктің тығыз шарлы орамдарының теориясы. Кристалдардың ішкі құрылысын зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химияны оқыту процесіндегі химиялық эксперимент. Химиялық тәжірибеге арналған құрал - жабдықтар. Химиялық тәжірибе жүргізу әдістемесі. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі. Аз реагенттермен жұмыс істеу техникасы. Химияны оқыту процесіндегі химиялық эксперименттің рөлі. Бейорганикалық химия курсындағы химиялық тәжірибелер. Органикалық химия курсындағы химиялық тәжірибелер. Сыныптан тыс уақыттағы химиялық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық химия II
    Несиелер: 10

    Функциональды топ түсінгі. Органикалық қосылыстардың функционалдық туындыларының негізгі кластары. Галогенорганикалық қосылыстар. Спирттер, бір атомды, екі атомды және үш атомды спирттер. Жай эфирлер. Азотты органикалық қосылыстар, алифатты қатардың нитроқосылыстары. Аминдер. Альдегидтер мен кетондар. Карбон қышқылдары, олардың туындылары. Дикарбон, окси және оксокарбон қышқылдары. Амин қышқылдары. Ароматты спирттер, альдегидтер мен кетондар. Ароматты карбон қышқылдары. Көмірсулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Қазақстанда инклюзивті білім беруді енгізудің тұжырымдамасы мен нормативтік негіздері. Инклюзивті білім әркімнің білім алу құқығын іске асыру құралы ретінде. Бастауыш және орта мектептерде инклюзивті білім беру моделін құрастырудың аспектілері. Инклюзивті білім беруді дамыту жобаларының нәтижелері. Инклюзивті сыныптың барлық студенттерінің білім беру бағдарламасын меңгеру шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау және өнеркәсіптік қалдықтарды тазалау. Химиялық технологияның теориялық негіздері және негізгі заңдылықтары. Каталитикалық процестер және контактілі аппараттар. Күкірт қышқылын өндіру. Аммиак синтезі. Азот қышқылын өндіру. Минералды тыңайтқыштар өндірісі. Электрохимия. Металлургия. Отынды химиялық өңдеу. Өнеркәсіптік органикалық синтез. Жоғары молекулалық қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тағам химиясы
    Несиелер: 10

    Тағам өнімдерінің тағамдық құндылығы мен сапасы. Тағамдық құндылығы. Тамақ өнімдерінің сапасы. Тамақтану негіздері және ас қорыту биохимиясы. Шикізатты технологиялық өңдеу кезінде тамақ өнімдерінің химиялық құрамының негізгі компоненттерінің өзгеруі. Тағамдық қоспалар. Табиғи токсиканттар мен ластағыштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерітінділер химиясы
    Несиелер: 5

    Ерітіндіге әсер ететін факторлар. Ерігіштік және молекулалық құрылым. Гидрофильді және гидрофобты ерітінділер. Ерігіштік пен молекулалық құрылым арасындағы облигациялар. Қатты ерітінділер. Шоғырлану бірлігі. Температура мен қысымның ерігіштікке әсері. Қысымның газдардың ерігіштігіне әсері: Генри заңы. Ерітінділердің ұжымдық қасиеттері. Осмотикалық қысым. Электролит ерітінділерінің ұжымдық қасиеттері. Сулы ерітіндідегі агрегаттық бөлшектер. Ерігіштік және күрделілік тепе-теңдіктері. Ерігіштікке әсер ететін факторлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта мектептің химия курсындағы есептік есептер. Химиядағы физикалық шамалар. Химия курсында есептеулердің негізгі түрлері. Аралас есептер. Есептік химиялық есептердің шешімін тексеру және бағалау. Есептік химиялық есептерді құру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Талдаудың физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Заттардың құрамын, құрылысын, олардың физикалық, химиялық қасиеттерін зерттеуде физика-химиялық анализдеу әдістерін меңгеру. Спектроскопияның жалпы мәселелері, Ядролы-магнитті резонанс спектроскопиясы, Электронды парамагнитті резонанс спектроскопиясы, Масс-спектрометрия, Потенциометрлік титрлеу, Кондуктометрия әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Амин қышқылдары пептидтер-ақуыздар. Моносахаридтер-олигосахаридтер-полисахаридтер. Ағаш полимерлік композиция ретінде. Нуклеозидтер-нуклеотидтер-нуклеин қышқылдары. Майлар-фосфолипидтер. Терпен және терпеноиды. Каратиноидтар. Стероидтар. Алкалоидтар. Витаминдер. Ферменттер және ферментативті реакциялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқытудағы сандық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    ЖОО-да химияны оқытудың жалпы мәселелері. Мамандық бойынша мұғалімдерге арналған химияны оқыту әдістемесі. Химияны оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химияны оқыту процесінің жалпы принциптері. Жаңартылған бағдарлама негізінде ЖОО-дағы химия курсының мазмұны мен құрылымы. Химияның мектеп курсының жекелеген бөлімдерін оқыту әдістемесі химияның негізгі түсініктері мен түсініктерін қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары ұғымын қалыптастыру. Д. И. Менделеевтің периодтық Заңын, периодтық кестені және атом құрылысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Жоғары молекулалы қосылыстар химиясының негізгі түсініктерін, анықтамаларын беру. Полимерлердің физикалық қасиеттері мен құрылымын түсіндіру. Полимерлерді синтездеудің негізгі әдістерін қарастыру. ЖМҚ негізгі түсініктері және анықтамалары. Полимерлердің физикалық қасиеттері және құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Биосфераның химиялық ластану проблемасын талдау. Биосфераның химиялық ластану көздері және ластаушы заттардың негізгі кластары. Қоршаған орта объектілерінде, сарқынды суларда және тамақ өнімдерінде зиянды заттардың құрамын регламенттеу принциптері. Қоршаған ортаның химиялық ластағыштарының экологиялық-аналитикалық мониторингінің негіздері. Қоршаған ортаның өнеркәсіптік шығарындылармен ластануын азайту жөніндегі іс-шаралар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Жер планетасының пайда болуы. Табиғи химиялық жүйелерді, қоршаған орта объектілерін қалыптастыру.Атмосфера химиясы. Атмосфера компоненттерінің көздері мен ағындары. Жер қыртысының, атмосфераның гидрофераның бөлігімен өзара байланысы. Топырақ. Химиялық құрамы. Топырақта болатын химиялық процестер. Гидросфера. Гидросферадағы химиялық процестер. Табиғи ортаның жағдайын бақылау. Химиялық элементтердің миграциясының негізгі циклі. Жаһандық өзгерістер және табиғи ортаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биогеохимия
    Несиелер: 5

    Биогеохимия, оның міндеттері мен маңызы. Биогеохимияның базалық концепциялары. Эволюциялық биогеохимия. Биосфера. В. И. Вернадскийдің Биосфера туралы Жер планетасының құрылымдық қабығы ретінде ілімі. Элементтердің Биогеохимиялық циклі. Заманауи экологиялық мәселелер және биогеохимия

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл химияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Жасыл химия» ғылым және дүниетаным ретінде. Тұрақты даму концепциясы және оны жүзеге асырудағы химияның рөлі. «Жасыл химия» дамуының негізгі бағыттары. Химиялық синтез және «жасыл химия». Химиялық реакцияларды активтеудің дәстүрлі емес әдістері. Катализ және «жасыл химия». «Жасыл» еріткіштер. Қайта қалпына келетін энергия және шикізат көздері. Әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы «жасыл химия».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стереохимия
    Несиелер: 5

    Молекулалық симметрия. Кеңістіктік изомерия құбылысы және кеңістіктік изомерлердің жіктелуі. Қарапайым байланыс Молекулалық симметрия. Кеңістіктік изомерия құбылысы және кеңістіктік изомерлердің жіктелуі. Қарапайым байланыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зат құрылысы
    Несиелер: 5

    Молекуланың механикалық моделі. Молекулалық механика әдісі. Молекулалық жүйелерді кванттық-механикалық сипаттаудың жалпы принциптері. Еркін молекула үшін Шредингердің стационарлық теңдеуі. Тепе-теңдік молекулалық конфигурациялар. Құрылымдық изомерия. Оптикалық изомерлер. Молекулалардың электрондық құрылымы. Молекулалардың кванттық күйлерін симметрия арқылы жіктеу. Атомдық және молекулалық орбитальдардың симметриясы. Старк пен Зееманның әсерлері. Молекулалардың құрылымын зерттеуге арналған магниттік-резонанстық (ЭПР және ЯМР) әдістер. Молекула аралық әсе��лесулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 5

    Ақуыз, химиялық құрамы. Ақуыз құрылымы. Ақуыздардың қасиеттері. Ақуыздардың жіктелуі. Ферменттер. Ферменттердің химиялық табиғаты. Ферменттердің әсер ету механизмі туралы жалпы түсінік. Ферменттердің қасиеттері, номенклатурасы және жіктелуі. Витаминдер. Витаминдердің жіктелуі. Витаминдердің физиологиялық рөлі. Антивитамины. Нуклеин қышқылдары. Нуклеин қышқылдарының сипаттамасы. ДНҚ және РНҚ құрылысы мен қасиеттері. Липидтер. Майлар. Балауыз. Фосфолипидтер. Көмірсулар. Көмірсулардың құрылысы мен қасиеттері, жіктелуі. Фотосинтез жә��е оның биологиялық рөлі. Тыныс алу және ашыту процестерінің химизмі. Алмасу үрдістерінің өзара байланысы. Тағамдық технологиялардағы биохимиялық процестер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атмосфера химиясы
    Несиелер: 5

    Атмосфераның жоғарғы қабатының химиясы және олардың ластану мәселелері. Атмосфераның төменгі қабаттарының химиясы және олардың ластану мәселелері. Атмосфераның зоналылығы және құрамы. Жер атмосферасының жоғарғы қабатындағы фотохимиялық процестер. Жер атмосферасының жоғарғы қабатындағы фотохимиялық процестер. Атмосферада ластаушы заттардың таралуы. Атмосфераның ластануының алдын алу бойынша іс-шаралар. Қоршаған ортаның жай - күйін бақылау және бағалау мониторингі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Химия тарихы
    Несиелер: 5

    Химияның ерте даму кезеңі. Химияның ғылым ретінде қалыптасуы. Бейорганикалық химияның дамуы. Органикалық химияның дамуы. Аналитикалық химияның дамуы. Физикалық химияны дамыту. Заманауи химия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектеп химиясын жаңартылған мазмұнда оқыту
    Несиелер: 5

    Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Қалай оқу керектігін үйрету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Әңгімелесу және диалогтік оқыту. Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану. Lesson Study. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімдік жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлау үшін жаратылыстану-ғылыми және математикалық білімді пайдалануға қабілетті

  • Код ON2

    Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу, топта жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдауға қабілетті

  • Код ON3

    қызметтің әртүрлі салаларында базалық құқықтық білімді пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивациясының болуы, өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуге дайын болуы

  • Код ON5

    Білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON6

    білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу-тәрбие процесі мен кәсіби қызметті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын көрсету

  • Код ON7

    Кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті негіздерін меңгеруін көрсету

  • Код ON8

    білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес оқу пәні бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыруға дайындығын көрсету

  • Код ON9

    оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті

  • Код ON10

    білім алушылардың оқу және оқудан тыс іс-әрекеттерінде тәрбие және рухани-адамгершілік даму міндеттерін шешуге қабілетті

  • Код ON11

    Оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқытылатын оқу пәнінің құралдарымен оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалануға қабілетті

  • Код ON12

    білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимыл жасауға дайындығын көрсету, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық қолдауды жүзеге асыру

  • Код ON13

    білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыруға, білім алушылардың белсенділігі мен бастамашылдығын, дербестігін қолдауға, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, білім алушылардың оқу-зерттеу қызметін басқаруға қабілетті

Top