6B01583 Химия (ағылшын) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелерінде білім беру қызметін жүзеге асыруға бағытталған, терең теориялық білімді көрсететін, жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында оқытудың инновациялық әдістерін меңгерген бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие жоғары білімді мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік. Білім беру саласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Химиялық терминология
Тіл мен сөйлеу арасындағы айырмашылықтар, ғылыми тілдің ерекшеліктері, химиялық тілдің ойды қалыптастыру және беру құралы ретіндегі қызметі. Қазіргі химиялық тілдің әлеуметтік-стилистикалық стратификациясы. Ғылыми тілдің нормалары, тіл бірліктері. Химиялық заңдар мен постулаттар терминологиясы. Бейорганикалық заттардың номенклатурасы. Химиялық процестердің терминологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Сызықтық алгебра элементтері. Аналитикалық геометрия негіздері. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Интегралдық есептеу. Көп айнымалылардың функциялары. Дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Білім берудің ерекшеліктері және оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайлардағы рөлі. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі. Болашақ мұғалімнің тұлғасы және оның қазіргі қоғамдағы мәселелері. Үздіксіз білім беру тұлға дамуының шарты ретінде. Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің педагогикалық қызметі және оның жеке тұлғасы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Мұғалімнің кәсіби дайындығындағы құзыреттілік тәсіл.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми жұмыстың негізгі түрлері: рецензиялау, реферат, курстық жұмыс, бітіру біліктілік жұмысы. Зерттеу процесінің логикасы мен құрылымы. Зерттеудің ғылыми аппараты. Әдебиетпен өзіндік жұмыс жасау әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарының химиясы
Заттарды жіктеу. Оксидтерді жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы. Қышқылдарды жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы. Негіздеріді жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы. Амфотерлі оксидтер және гидроксидтер. Тұздарды жіктеу, зертханада және өнеркәсіпте алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Білім беру мекемелерінің кәсіпкерлік қызметі
Білім беру мекемелерінің кәсіпкерлік қызметі. Оқушыларды еңбек қызметіне дайындаудағы кәсіпкерліктің рөлі. Кәсіпкерлік: нарықтық экономиканың даму жағдайындағы түсінігі мен мәні. Білім беру мекемелерінде кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Білім беру қызметінің сапасын маркетингтік түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Аналитикалық химия I
Аналитикалық химияның пәні, міндеттері және әдістері. Химиялық реакциялар мен реагенттердің түрлері. Нақты жүйелердегі химиялық тепе-теңдік. Протолитикалық тепе-теңдік. Тұнба жүйесіндегі тепе-теңдік-ерітінді. Тотығу-қалпына келтіру реакцияларындағы тепе-теңдік. Комплекс түзілу реакцияларындағы химиялық тепе-теңдік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Бейорганикалық химия І
Атом-молекулалық теорияның қазіргі заманғы түсіндірмесі. Атомның электрондық құрылымы. Атомдар құрылымының қазіргі модельдері. Химиялық элементтердің периодтық заңы және Д.И. Менделеев периодтық жүйесі, ВБӘ және МОӘ тұрғысынан химиялық байланыс. Химиялық процестердің энергиясы, ВБ және МО әдістер бойынша түсіндіру . Химиялық термодинамика, термодинамикалық шамалар, белгілі бір химиялық реакцияның ықтималдығы. Химиялық кинетика негіздері. Электролиттік диссоциация теориясы - қышқылдар мен негіздердің заманауи тұжырымдама��ары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 11
-
Білім берудегі менеджмент
Білім беру мекемесі педагогикалық менеджмент объектісі ретінде. Оқу орнының сыртқы ортасы. Тікелей әсер ету факторлары Жанама әсер ету факторлары. Оқу мекемесінің анализі. Білім беруді басқарудың функциялары. Классикалық басқару схемасы. Жоспарлау білім беруді басқару функциясы ретінде. Ұйымдастыру. Білім беру мекемесіне өкілеттік беру. Білім беруді басқару жүйесіндегі басқару шешімдері. Мұғалімдердің мотивациясы. Бақылау: оқу процесінің сапасын басқару. Қазіргі білім беру мекемесінің имиджі: құрауыштары, жасау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Тəрбие жұмысының теориясы мен əдістемесі
"Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"пәні мен міндеттері. Тәрбие мәдени - тарихи феномен және педагогикалық құбылыс ретінде. Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар. Сынып тәрбиелік жүйесі. Сынып оқушыларының ұжымын қалыптастыру және дамыту. Отбасылық тәрбие. Сыныптан тыс, мектептен тыс тәрбие жұмысы. Оқушылармен тәрбие жұмысының диагностикасы. Оқушылармен тәрбие жұмысында талдау және өзіндік талдау. Тәрбие технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Бейорганикалық химия ІI
Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтердің орны. Сутек. Периодтық жүйедегі орналасу ерекшелігі. Бейметаллдар химиясы. P-элементтердің сипаттамасы. Галогендердің жалпы сипаттама. Галогендердің физикалық және химиялық қасиеттері. VI негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама. V негізгі топша элементтері. V негізгі топша элементтерінің периодтық жүйедегі орны. Фосфор топшасы элементтерінің маңызды қосылыстары. ІV негізгі топша элементтерінің периодтық жүйедегі орны. Инертті газдардың табиғатта таралуы және алынуы. Металдар химясы. s-, d және f-элементтердің сипаттамасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Аналитикалық химия II
Сандық талдау. Талдау әдістерінің метрологиялық сипаттамалары. Гравиметриялық талдау. Титриметриялық талдау. Қышқылдық-негізгі титрлеу әдістері. Редоксиметрия әдістері. Седиметрия әдістері. Комплексометрия әдістері. Талдаудың аспаптық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Талдаудың химиялық әдістері
Зерттеудің физика-химиялық әдістерінің жалпы сипаттамасы мен жіктелуі. Оптикалық талдау әдістері. Талдаудың спектрлік әдістерінің негіздері. Атомдық және молекулалық спектроскопия әдістері. Спектрдің инфрақызыл аймағында спектрлік талдау. УК-спектроскопия. Рефрактометриялық талдау әдісі. Масс-спектрометрия. Резонанстық магниттік спектроскопия әдістері. ЯМР -спектроскопия. ЭПР-спектроскопия. Рентгеноспектралық әдістер. Люминесцентті талдау. Хроматографиялық талдау әдістері, олардың жіктелуі. Хроматография әдістерінің ерекшеліктері, оларды талдауда қолдану. Хроматографиялық бөліну процесінің механизмі. Газ және газ-сұйық хроматография: әдістердің жіктелуі, талдауды орындау техникасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқу нәтижесін бағалаудың заманауи құралдары. Оқу нәтижесін бағалаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Критериальді бағалау. Портфолио. Бағалауды ұйымдастырудағы АКТ. Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқу нәтижесін бағалаудың заманауи құралдары. Оқу нәтижесін бағалаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Химияны оқыту әдістемесі
Орта мектепте химияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Педагог мамандықтары үшін химияны оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні. Химияны оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химияны оқыту үдерісінің жалпы негіздері. Орта мектепте жаңартылған бағдарлама негізіндегі химия курсының мазмұны және құрылымы. Мектеп химия курсындағы жеке тарауларды оқыту әдістемесі Химияның алғашқы ұғымдары мен түсініктерін қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары туралы түсінік қалыптастыру. Д.И.Менделеевтің периодтық заңын, периодтық жҥйесін және атом құрылысын оқып-үйрену әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Педагогика
Білім беруді дамытудың негізгі тарихи кезеңдері. Педагогикалық идеал және оның нақты-тарихи көрінісі. Кәсіби-педагогикалық қызмет және оқытушының жеке тұлғасы. Педагогтың кәсіби қалыптасуы. Педагогика: ғылым мен тәжірибенің бірлігі. Педагогикалық процесс. Педагогикалық үрдістің субъектілері. Оқыту. Тәрбие. Білім. Кәсіби педагогикалық міндеттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия I
Органикалық химия пәні, органикалық химияның басқа ғылымдармен байланысы. Химиялық байланыстың электрондық теориясы. Бағытталған валенттіліктер теориясы. Электрондық ығысу теориясы. Изомерия. Органикалық реакциялар мен органикалық қосылыстарды жіктеу. Көмірсутектер, олардың кластарының құрылыс ерекшеліктері мен қасиеттері, қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Органикалық синтез
Бастапқы құрылымдардан органикалық синтезді жоспарлау. Ретросинтетикалық талдау. Функционалдық топтарды қорғау. Синтетикалық әдістер. Органикалық синтездің заманауи әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Физикалық және коллоидтық химия
Газдардың кинетикалық теориясы. Газ заңдары. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Гесса Заңы. Киргоф Заңы. Термодинамиканың екінші бастамасы. Энтропия. Термодтар намикалық потенциалдар. Химиялық тепе-теңдік. Термодинамикалық және кинетикалық әдістермен химиялық процестің сипаттамасы. Беттік құбылыстар электрлік емес ерітінділер электролит ерітінділері тепе-тең электродты процестер. Теңсіздік электродтық процестер. Коллоидтық химия негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кристаллохимия
Кристаллохимияға кіріспе. Кристалдардың негізгі макроқасиеттері. Кеңістіктік торкөздің симметрия топтары және оларды анықтау. Тораптық торлар, тораптық қатарлар жазықтығының индекстері. Кеңістіктік торлардың түрлері. Кристалдар құрылымының симметрия элементтері. Симметрия топтары. Кеңістіктің тығыз шарлы орамдарының теориясы. Кристалдардың ішкі құрылысын зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі
Химияны оқыту процесіндегі химиялық эксперимент. Химиялық тәжірибеге арналған құрал - жабдықтар. Химиялық тәжірибе жүргізу әдістемесі. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі. Аз реагенттермен жұмыс істеу техникасы. Химияны оқыту процесіндегі химиялық эксперименттің рөлі. Бейорганикалық химия курсындағы химиялық тәжірибелер. Органикалық химия курсындағы химиялық тәжірибелер. Сыныптан тыс уақыттағы химиялық тәжірибелер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химия II
Функциональды топ түсінгі. Органикалық қосылыстардың функционалдық туындыларының негізгі кластары. Галогенорганикалық қосылыстар. Спирттер, бір атомды, екі атомды және үш атомды спирттер. Жай эфирлер. Азотты органикалық қосылыстар, алифатты қатардың нитроқосылыстары. Аминдер. Альдегидтер мен кетондар. Карбон қышқылдары, олардың туындылары. Дикарбон, окси және оксокарбон қышқылдары. Амин қышқылдары. Ароматты спирттер, альдегидтер мен кетондар. Ароматты карбон қышқылдары. Көмірсулар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Инклюзивті білім беру
Қазақстанда инклюзивті білім беруді енгізудің тұжырымдамасы мен нормативтік негіздері. Инклюзивті білім әркімнің білім алу құқығын іске асыру құралы ретінде. Бастауыш және орта мектептерде инклюзивті білім беру моделін құрастырудың аспектілері. Инклюзивті білім беруді дамыту жобаларының нәтижелері. Инклюзивті сыныптың барлық студенттерінің білім беру бағдарламасын меңгеру шарттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау және өнеркәсіптік қалдықтарды тазалау. Химиялық технологияның теориялық негіздері және негізгі заңдылықтары. Каталитикалық процестер және контактілі аппараттар. Күкірт қышқылын өндіру. Аммиак синтезі. Азот қышқылын өндіру. Минералды тыңайтқыштар өндірісі. Электрохимия. Металлургия. Отынды химиялық өңдеу. Өнеркәсіптік органикалық синтез. Жоғары молекулалық қосылыстар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тағам химиясы
Тағам өнімдерінің тағамдық құндылығы мен сапасы. Тағамдық құндылығы. Тамақ өнімдерінің сапасы. Тамақтану негіздері және ас қорыту биохимиясы. Шикізатты технологиялық өңдеу кезінде тамақ өнімдерінің химиялық құрамының негізгі компоненттерінің өзгеруі. Тағамдық қоспалар. Табиғи токсиканттар мен ластағыштар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Ерітінділер химиясы
Ерітіндіге әсер ететін факторлар. Ерігіштік және молекулалық құрылым. Гидрофильді және гидрофобты ерітінділер. Ерігіштік пен молекулалық құрылым арасындағы облигациялар. Қатты ерітінділер. Шоғырлану бірлігі. Температура мен қысымның ерігіштікке әсері. Қысымның газдардың ерігіштігіне әсері: Генри заңы. Ерітінділердің ұжымдық қасиеттері. Осмотикалық қысым. Электролит ерітінділерінің ұжымдық қасиеттері. Сулы ерітіндідегі агрегаттық бөлшектер. Ерігіштік және күрделілік тепе-теңдіктері. Ерігіштікке әсер ететін факторлар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық есептерді шешу әдістемесі
Орта мектептің химия курсындағы есептік есептер. Химиядағы физикалық шамалар. Химия курсында есептеулердің негізгі түрлері. Аралас есептер. Есептік химиялық есептердің шешімін тексеру және бағалау. Есептік химиялық есептерді құру әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструктивті оқыту әдістері
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Талдаудың физика-химиялық әдістері
Заттардың құрамын, құрылысын, олардың физикалық, химиялық қасиеттерін зерттеуде физика-химиялық анализдеу әдістерін меңгеру. Спектроскопияның жалпы мәселелері, Ядролы-магнитті резонанс спектроскопиясы, Электронды парамагнитті резонанс спектроскопиясы, Масс-спектрометрия, Потенциометрлік титрлеу, Кондуктометрия әдістерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи қосылыстар химиясы
Амин қышқылдары пептидтер-ақуыздар. Моносахаридтер-олигосахаридтер-полисахаридтер. Ағаш полимерлік композиция ретінде. Нуклеозидтер-нуклеотидтер-нуклеин қышқылдары. Майлар-фосфолипидтер. Терпен және терпеноиды. Каратиноидтар. Стероидтар. Алкалоидтар. Витаминдер. Ферменттер және ферментативті реакциялар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудағы сандық білім беру ресурстары
ЖОО-да химияны оқытудың жалпы мәселелері. Мамандық бойынша мұғалімдерге арналған химияны оқыту әдістемесі. Химияны оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химияны оқыту процесінің жалпы принциптері. Жаңартылған бағдарлама негізінде ЖОО-дағы химия курсының мазмұны мен құрылымы. Химияның мектеп курсының жекелеген бөлімдерін оқыту әдістемесі химияның негізгі түсініктері мен түсініктерін қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары ұғымын қалыптастыру. Д. И. Менделеевтің периодтық Заңын, периодтық кестені және атом құрылысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
Жоғары молекулалы қосылыстар химиясының негізгі түсініктерін, анықтамаларын беру. Полимерлердің физикалық қасиеттері мен құрылымын түсіндіру. Полимерлерді синтездеудің негізгі әдістерін қарастыру. ЖМҚ негізгі түсініктері және анықтамалары. Полимерлердің физикалық қасиеттері және құрылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Биосфераның химиялық ластану проблемасын талдау. Биосфераның химиялық ластану көздері және ластаушы заттардың негізгі кластары. Қоршаған орта объектілерінде, сарқынды суларда және тамақ өнімдерінде зиянды заттардың құрамын регламенттеу принциптері. Қоршаған ортаның химиялық ластағыштарының экологиялық-аналитикалық мониторингінің негіздері. Қоршаған ортаның өнеркәсіптік шығарындылармен ластануын азайту жөніндегі іс-шаралар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта химиясы
Жер планетасының пайда болуы. Табиғи химиялық жүйелерді, қоршаған орта объектілерін қалыптастыру.Атмосфера химиясы. Атмосфера компоненттерінің көздері мен ағындары. Жер қыртысының, атмосфераның гидрофераның бөлігімен өзара байланысы. Топырақ. Химиялық құрамы. Топырақта болатын химиялық процестер. Гидросфера. Гидросферадағы химиялық процестер. Табиғи ортаның жағдайын бақылау. Химиялық элементтердің миграциясының негізгі циклі. Жаһандық өзгерістер және табиғи ортаны қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеохимия
Биогеохимия, оның міндеттері мен маңызы. Биогеохимияның базалық концепциялары. Эволюциялық биогеохимия. Биосфера. В. И. Вернадскийдің Биосфера туралы Жер планетасының құрылымдық қабығы ретінде ілімі. Элементтердің Биогеохимиялық циклі. Заманауи экологиялық мәселелер және биогеохимия
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасыл химияға кіріспе
Жасыл химия» ғылым және дүниетаным ретінде. Тұрақты даму концепциясы және оны жүзеге асырудағы химияның рөлі. «Жасыл химия» дамуының негізгі бағыттары. Химиялық синтез және «жасыл химия». Химиялық реакцияларды активтеудің дәстүрлі емес әдістері. Катализ және «жасыл химия». «Жасыл» еріткіштер. Қайта қалпына келетін энергия және шикізат көздері. Әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы «жасыл химия».
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стереохимия
Молекулалық симметрия. Кеңістіктік изомерия құбылысы және кеңістіктік изомерлердің жіктелуі. Қарапайым байланыс Молекулалық симметрия. Кеңістіктік изомерия құбылысы және кеңістіктік изомерлердің жіктелуі. Қарапайым байланыс
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зат құрылысы
Молекуланың механикалық моделі. Молекулалық механика әдісі. Молекулалық жүйелерді кванттық-механикалық сипаттаудың жалпы принциптері. Еркін молекула үшін Шредингердің стационарлық теңдеуі. Тепе-теңдік молекулалық конфигурациялар. Құрылымдық изомерия. Оптикалық изомерлер. Молекулалардың электрондық құрылымы. Молекулалардың кванттық күйлерін симметрия арқылы жіктеу. Атомдық және молекулалық орбитальдардың симметриясы. Старк пен Зееманның әсерлері. Молекулалардың құрылымын зерттеуге арналған магниттік-резонанстық (ЭПР және ЯМР) әдістер. Молекула аралық әсе��лесулер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық химия
Ақуыз, химиялық құрамы. Ақуыз құрылымы. Ақуыздардың қасиеттері. Ақуыздардың жіктелуі. Ферменттер. Ферменттердің химиялық табиғаты. Ферменттердің әсер ету механизмі туралы жалпы түсінік. Ферменттердің қасиеттері, номенклатурасы және жіктелуі. Витаминдер. Витаминдердің жіктелуі. Витаминдердің физиологиялық рөлі. Антивитамины. Нуклеин қышқылдары. Нуклеин қышқылдарының сипаттамасы. ДНҚ және РНҚ құрылысы мен қасиеттері. Липидтер. Майлар. Балауыз. Фосфолипидтер. Көмірсулар. Көмірсулардың құрылысы мен қасиеттері, жіктелуі. Фотосинтез жә��е оның биологиялық рөлі. Тыныс алу және ашыту процестерінің химизмі. Алмасу үрдістерінің өзара байланысы. Тағамдық технологиялардағы биохимиялық процестер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атмосфера химиясы
Атмосфераның жоғарғы қабатының химиясы және олардың ластану мәселелері. Атмосфераның төменгі қабаттарының химиясы және олардың ластану мәселелері. Атмосфераның зоналылығы және құрамы. Жер атмосферасының жоғарғы қабатындағы фотохимиялық процестер. Жер атмосферасының жоғарғы қабатындағы фотохимиялық процестер. Атмосферада ластаушы заттардың таралуы. Атмосфераның ластануының алдын алу бойынша іс-шаралар. Қоршаған ортаның жай - күйін бақылау және бағалау мониторингі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия тарихы
Химияның ерте даму кезеңі. Химияның ғылым ретінде қалыптасуы. Бейорганикалық химияның дамуы. Органикалық химияның дамуы. Аналитикалық химияның дамуы. Физикалық химияны дамыту. Заманауи химия.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта мектеп химиясын жаңартылған мазмұнда оқыту
Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Қалай оқу керектігін үйрету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Әңгімелесу және диалогтік оқыту. Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану. Lesson Study. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімдік жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлау үшін жаратылыстану-ғылыми және математикалық білімді пайдалануға қабілетті
- Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу, топта жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдауға қабілетті
- қызметтің әртүрлі салаларында базалық құқықтық білімді пайдалануға қабілетті
- кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивациясының болуы, өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуге дайын болуы
- Білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті
- білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу-тәрбие процесі мен кәсіби қызметті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын көрсету
- Кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті негіздерін меңгеруін көрсету
- білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес оқу пәні бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыруға дайындығын көрсету
- оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті
- білім алушылардың оқу және оқудан тыс іс-әрекеттерінде тәрбие және рухани-адамгершілік даму міндеттерін шешуге қабілетті
- Оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқытылатын оқу пәнінің құралдарымен оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалануға қабілетті
- білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимыл жасауға дайындығын көрсету, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық қолдауды жүзеге асыру
- білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыруға, білім алушылардың белсенділігі мен бастамашылдығын, дербестігін қолдауға, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, білім алушылардың оқу-зерттеу қызметін басқаруға қабілетті