Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01104 Білім берудегі менеджмент HN в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында әлеуметтік маңызы бар кәсіби міндеттерді шешу үшін әкімшілік - басқарушылық, психологиялық-педагогикалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-зерттеушілік қызметін шығармашылықпен және кәсіпқойлықпен орындауға қабілетті, білім беру менеджменті аумағында жүйелі теориялық және қолданбалы білімі мен құзыреттілігі бар жоғары білім берудің жоғары білікті мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • ҚР Білім беру саласын құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты - Қазақстан Республикасының білім беру саласын құқықтық қамтамасыз ету саласында жүйелі білім алу. «Қазақстан Республикасындағы білім беру саласын құқықтық қамтамасыз ету» пәні білім саласындағы мемлекеттік саясат және құқық негіздері, Қазақстан Республикасының білім беру қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері, халықаралық білім беру заңнамасының негізгі құқықтық актілері туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мекемесін басқарудың нормативтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - білімнің негізгі компоненті ретінде білім беру құқығын, білім беру жүйесінің жұмыс істеуінің заңнамалық және нормативтік негізін оқып-үйрену. Білім саласындағы қатынастарды реттейтін заңнама. Білім беру мекемелерінің іс-әрекетінің нормативті-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру ұйымдарының оқу және ғылыми қызметін мемлекеттік және мемлекеттік-қоғамдық бақылау. Жоғары оқу орнынан кейінгі және кейінгі кәсіби білім беруді нормативті-құқықтық қамтамасыздандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп педагогикасының пәні. ЖОО педагогикалық жүйе ретінде; жоғары оқу орнындағы педагогикалық үрдістің жұмыс істеуі және тиімділігі; студент тұлғасын қалыптастыру және дамытудың педагогикалық заңдылықтары; жоғары білім беру және өздігінен білім алу процесі; жоғары оқу орнындағы оқыту; жоғары оқу орнындағы оқыту формалары, әдістері және педагогикалық технологиялар; жоғары оқу орнында оқу кезінде және оны аяқтағаннан кейін студенттердің үздіксіз өзіндік жұмысының педагогикалық аспектілері; ғылыми-педагогикалық қызметкердің тұлғасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту мақсаты: студенттерді басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен таныстыру, басқарудың психологиялық мәселелерін кәсіби шешуге дайындау. Басқару психологиясының негізгі ұғымдары. Ұйымдағы менеджердің мінез-құлқын ғылыми түсіндіру және болжау. Басқару психологиясындағы зерттеулерді жоспарлау. Билік және көшбасшылық негізгі ұйымдық процестер ретінде. Еңбек мотивациясы және еңбекке қанағаттану. Ұйымдағы қарым-қатынас (коммуникация). Ұйымдық мәдениет және даму.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мекемесін дамытудың заманауи тұжырымдамасы мен бағдарламасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: білім беруді стратегиялық басқарудың заманауи теорияларын және білім беру мекемесінің даму бағдарламасын білу. Білім беру бағдарламаларының ұстанымдары қарастырылады. Педагогикалық жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері, Білім берудегі жүйелі тәсіл контекстінде білім беру мекемелерін дамытудың қазіргі заманғы технологиялары мен бағдарламалары туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу кезінде магистрант кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренеді. Курс соңында магистранттар кәсіби сипаттағы ақпарат алу, кәсіби тақырыптарға әңгіме жүргізе білу және жалпы мәдениет деңгейін көтеру мақсатында әр түрлі салалар бойынша мәтіндерді оқи және аудара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мекемесінің қазіргі тенденциясы мен даму жолдары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: қоғам дамуының қоғамдық тарихи үрдістерін бейнелеу ретінде білім алушыларды қазіргі білім беру мекемесінің негізгі даму үрдістерімен таныстыру. Білім беруді дамытудың заманауи үрдістеріне диверсификация, интернационалдандыру, дараландыру, озық және үздіксіз білім беруді дамыту, оны қарқындату және компьютерлендіру, сондай-ақ циклдік және көп сатылық принциптерін дамыту жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес және кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту мақсаты: корпоративтік және кәсіпкерлік бизнес-жоспарлар мен қаржыландыру жоспарларын дамытумен байланысты негізгі мәселелерді қарастыру. Құнды анықтау әдістері, баламалы бизнес-модельдерді зерттеу, үлестік және борыштық қаржыландырудың ықтимал көздері, салық салу және салықтық бақылау, акцияларды бастапқы орналастыру (IPO), компания акцияларының бақылау пакетін меншікті немесе бөгде менеджерлермен (MBO/MBI) сатып алу, салалық сатылымдар, келісімдерді құрылымдау, мотивацияны басқару және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет.
    Несиелер: 5

    "Мінез-құлық психологиясы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні сыбайлас жемқорлық психологиясы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие адамгершілік тәрбиенің құрамдас бөлігі болып табылады. Магистрант психологиялық түсініктер мен санаттарды меңгеруі керек; сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының себептері, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жолдары, Кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктері, Кәсіби қызметтегі адамгершілік жанжалды жағдайларды шешудің ықтимал жолдары (тәсілдері), сондай-ақ этикалық тұрғыдан кәсіби ��с-әрекеттің фактілері мен құбы��ыстарын бағалау, нақты өмірлік жағдайларда адамгершілік ережелері мен мінез-құлық нормаларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім беру ұйымдарындағы сапа менеджменті қағидаттары, сапа жүйесін құру дағдылары мен практикалық дағдылары туралы түсініктерін қалыптастыру. Сапа менеджментінің түсінігі мен модельдері. Сапа менеджментінің мақсаттары, міндеттері және негізгі принциптері. Сапаны қамтамасыз ету, сақтау және жақсарту үшін жүйелік әдістер мен алгоритмдер. Білім беру ұйымдарындағы білім беру, ғылыми-зерттеу және инновация процестерін жақсарту үшін сапа менеджментінің әдістері мен құралдарын қолдану. Сапа жүйесінің ішкі аудитін дайындау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы пән аясында: бренд – менеджменттің негізгі ұғымдары, брендингтің даралылығы, брендтің позициялануы, брендтердің архитектурасы, маркалық стратегияны, брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясын әзірлеу, брендтің құндылығы оқытылады. Бренд және брендменеджмент ұғымы. Бренд портфелінің архитектурасы. Брендтің коммуникативтік атрибуттары. Бренд портфелін басқару. Брендті басқаруды бақылау брендтің ұқсастығы мен мазмұндық сипаттамалары. Бренд идентификаторларын қалыптастыру принциптері. Бренд-бук. Бренд аудиті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Пән аясында Ғылым философиясы философияның бір бөлігі ретінде оқытылады. Философия құрылымындағы ғылым философиясының мәртебесі, Ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контекстерінің өзара қатынасы. ғылым тарихы мен философиясындағы метафизикалық және антиметафизикалық дискурстар, ғылымның онтологиясы, ғылым тарихы мен философиясындағы ғылыми реализм мен инструментализм оппозициясы, ғылымның эпистемологиялық мәселелері, дифференцияланған тұтастық ретінде ғылыми білім, оның шынайылығы мен негізділігі мәселелері, ғылыми таным аксиологиясы. құндылықтар табиғаты. бағалау және құндылықтар, ғылымның идеалдары мен нормалары. олардың ғылым тарихындағы өзгерістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелерін дамытудың әкімшілік-ұйымдастырушылық ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу орындарын дамытудың әкімшілік-ұйымдастырушылық ресурстарының қалыптасуы мен қызметі туралы білім қалыптастыру. Мемлекеттік әкімшілік басқару ғылымының әдіснамасы, әкімшілік басқару күрделі жүйелік әлеуметтік құбылыс ретінде. Білім беру ұйымдарын дамытудағы әкімшілік және ұйымдастырушылық ресурстар жүйесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лин- менеджмент
    Несиелер: 3

    Бұл пән аясында: лин-менджменттің негізгі құралдары, құндылықтарды құру ағымын басқару (ағымдағы жағдай ағынының картасы), стандартталған жұмыс, лин-менеджмент құралдары, құндылықтарды құру ағынын басқару (болашақ жағдай ағынының картасы), ұқыпты кеңсе, лин-менеджментті енгізудің негізгі кезеңдері оқытылады. өндірістік жүйе түсінігі, өндірістік жүйелердің элементтері. Лин-менеджмент негізінде логистикалық жобаларды басқару. Логистикалық міндеттерді шешу үшін лин-менеджменттің ақпараттық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық қаржы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: ақша айналымының, қаржы мен кредиттің теориялық негіздерін меңгеру, сондай-ақ қаржы жүйесінің және қаржы нарығының негізгі секторларының (валюталық, кредиттік, қор) ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптерін үйрету. Қаржыдағы инновациялық технологиялар. Несие негіздері, крипто-валюта, чат-боттар. Инновациялық жобаларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін әдістер мен технологиялар; банк және қаржы ұйымындағы тәуекел-менеджмент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі қаржы мен есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: бюджеттік мекемелердің қызметін қаржылық қамтамасыз етудің негізгі қағидалары мен базалық ережелерін және қаржылық және қаржылық емес активтердің бухгалтерлік есебін жүргізу, міндеттемелер мен олардың қызметінің нәтижелерін терең зерделеу. Білім беру ұйымының қаржы және есеп негіздері. Қаржыландыру көздері. Қаржылық жоспарлар. Қаржылық талдау. Білім беру ұйымдарындағы есеп және есептілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру менеджерлерін кәсіби даярлаудың ғылыми-практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: білім беру менеджерлерін кәсіби даярлаудың ғылыми және практикалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, білім беру мекемесі менеджментінің мәні мен негізгі міндеттерімен танысу, білім беру мекемесінде басқару қызметінің негізгі түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру. Білім берудегі менеджменттің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Педагогикалық ұжымның қызметін білім берудегі менеджмент функциясы ретінде ұйымдастыру негіздері. Білім берудегі менеджменттің тиімділігін анықтайтын факторлар. Іскерлік қарым-қатынастың психологиялық-педагогикалық этикасының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім беру ұйымдарындағы сапа менеджменті қағидаттары, сапа жүйесін құру дағдылары мен практикалық дағдылары туралы түсініктерін қалыптастыру. Сапа менеджментінің түсінігі мен модельдері. Сапа менеджментінің мақсаттары, міндеттері және негізгі принциптері. Сапаны қамтамасыз ету, сақтау және жақсарту үшін жүйелік әдістер мен алгоритмдер. Білім беру ұйымдарындағы білім беру, ғылыми-зерттеу және инновация процестерін жақсарту үшін сапа менеджментінің әдістері мен құралдарын қолдану. Сапа жүйесінің ішкі аудитін дайындау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі жобалар мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүйелеу
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу әдістері. Модельдеу ғылыми зерттеу әдісі ретінде. Жүйелік түсініктер негіздері. Жүйелік талдау әдіснамасы. Мәселені қою және құрылымдау. Басқару жүйелерін зерттеу. Әлеуметтік-экономикалық жүйелерді зерттеудің маңызы. Зерттеу жобаларын әзірлеу. Жобаның типтік мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәнді оқыту мақсаты: жеке тұлғаның үйлесімді дамуы, кәсіби қызметті тиімді игеру және жүзеге асыру, өзгермелі әлеуметтік және кәсіби жағдайларға тез бейімделу, жеке және топтық психологиялық мәселелерді шешу мүддесінде инновациялық әдістерді қолдану дағдылары мен білігін қалыптастыру. Инновациялық процесс және оның негізгі сипаттары. Білім беру мекемесінде инновациялық қызметті жоспарлау және қамтамасыз ету. Заманауи педагогикалық технологиялар. Оқу үрдісіндегі заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Қашықтықт��н білім беру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім менеджерінің зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушылардың бойында зерттеу әрекеті мәдениетін, басқарудың өзекті мәселелерін шешуге шығармашылық қатынасын қалыптастыру. Әдістердің жіктелуі. Эмпирикалық әдістер. Теориялық әдістер. Жүйелер және жүйелік талдау туралы жалпы түсінік. Жүйелік талдаудың логикалық негізі және алгоритмі. Басқару жүйелері әлеуметтік-экономикалық жүйелердің түрі ретінде. Субъектінің және басқару объектісінің өзара іс-қимылы. Жобаны әзірлеу алгоритмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушылардың бойында білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру туралы білімдерді, біліктік пен дағдыларды, кәсіби қызметті тиімді игеру және жүзеге асыру, тұлғалық және топтық психологиялық мәселелерді шеше білу дағдыларын қалыптастыру. Психологиялық қызметті ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелері. Ұйымдастыру және басқару процесіне қатысуға психологтардың қызметін басқару ерекшелігі. Білім беру жүйесіндегі психологиялық жұмыстың мазмұны мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім менеджменті жүйесіндегі конфликтология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда конфликтологиялық мәселелер туралы түсінік қалыптастыру, тұлғааралық қақтығысты басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру және пысықтау, кәсіби қызметтің конфликтологиялық аспектілерін тану, талдау және болжау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Конфликтологияның объектісі, пәні және міндеттері. Қақтығыс ұғымы және оның анықтамасы. Қақтығыстардың жіктелуі және олардың қоғамдағы рөлі. Әлеуметтік қақтығыстарды болжау және алдын алу теориясы мен практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқарудың әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын басқаруды жаңартудың теориялық-әдіснамалық тәсілдері. Білім беру сапасын басқару тұжырымдамасының негізгі түсініктері мен ережелері. Білім сапасын арттыру стратегиясы. Білім беру мекемесіндегі білім сапасын басқару органдары. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы. Оқыту және тәрбиелеу сапасын бағалау өлшемдері мен көрсеткіштері. Білім беру үдерісі нәтижелерінің сапасын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдық психологияның негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім саласы ретінде ұйымдық психологияның дамуы мен қазіргі жағдайы туралы түсініктерді тереңдету, әлеуметтік - психологиялық диагностика әдістерін меңгеру, Қызметкерлерді қабылдау, іріктеу мен оқытуды жүргізе білу. Еңбек қызметін, еңбек жағдайларын талдау. Ұйымдық психологияның негіздері. Ұйымдағы коммуникация. Жеке және топтық мінез-құлық. Еңбекті ынталандыру және бағалау. Әлеуметтік - психологиялық инновациялар және ұйымдық өзгерістерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: білім алушылардың білім беру жүйесіндегі психологиялық жұмыстың мазмұны мен әдістері туралы жүйеленген түсінігін қалыптастыру. Білім берудегі психологиялық қызметтің ғылыми және құқықтық негіздері. Әлемдегі білім берудегі психологиялық қызмет: тарихы, қазіргі жағдайы, болашағы. Білім берудегі психологиялық қызметтің пәні, оның іс – әрекеттерінің мақсаттары мен принциптері. Психологиялық қызмет контексінде практик - психолог іс – әрекетінің негізгі бағыттары. ҚР орта білім беру ұйы��дарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    1.білім беру менеджменті саласында жүйелі теориялық және қолданбалы білімдер мен құзыреттіліктерге ие болу

  • Код ON2

    2.білім беру менеджменті аумағындағы қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу іс- әрекетінің негіздерін, ғылыми зерттеу әдіснамасын білу.

  • Код ON3

    3.ұйым қызметінің нәтижелілігі мен тиімділігін қамтамасыз ететін кәсіби басқару әдістері мен принциптерін таңдай және қолдана білу.

  • Код ON4

    4.стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табу, басқарылатын процестердің моделін жасау, оларды технологиялық, экономикалық, құқықтық және этикалық көрсеткіштер бойынша оңтайландыру дағдылары болуы тиіс.

  • Код ON5

    5. кәсіби этика қағидаларын сақтау; жүйелі ойлау және психологиялық шындықты тұтас қабылдау; ойлау тәуелсіздігі, сыншылдық, аналитикалық, диагностикалық дағдылар; қоғам дамуының қазіргі жағдайларында білім беру менеджменті мәселелері туралы пікірлерді талдау мен қалыптастыруға қабілеттілік.

  • Код ON6

    6. коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру, командалық жұмысты ұйымдастыру, сыртқы және ішкі тиімді коммуникацияны жолға қою және қақтығыстық жағдайларды тиімді жою.

  • Код ON7

    7. өзінің, сондай-ақ педагог қызметкерлердің де көшбасшылық әлеуетін табысты және тиімді жүзеге асыру.

  • Код ON8

    8. инновациялық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілеті, кәсіби қызметке жоғары мотивация, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылу.

Top