Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01720 Орыс тілі мен әдебиеті в Halyqtar dostyǵy

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл біліміне кіріспе лингвистиканың негізгі ұғымдарын қысқаша теориялық баяндау болып табылады, соның негізінде кез келген тілтану пәнін оқыту құрылады. Курс студенттерді Тіл туралы ғылымның негізгі ұғымдары мен терминдерімен таныстыруға, олардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуге, тілдің дыбыстық, лексикалық және грамматикалық жақтарын лингвистикалық талдаудың алғашқы дағдыларын қалыптастыруға, тілдік құбылыстар мен фактілерді бағалауда мағыналы көзқарасты қалыптастыруға бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мұғалім кадрларын сапалы даярлауға ықпал етеді. Болашақ педагогта кәсіби құзыреттілік негіздерін қалыптастырады. Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі мамандығының әлеуметтік маңыздылығын, оның қазіргі қоғамдағы орны мен қызметін көрсетеді, мұғалім мамандығын алуға тұрақты қызығушылық пен бағдар қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, Әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа саналы азаматтық ұстанымды анықтайды, осы құбылысқа қарсы моральдық сана құндылығын іске асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарға қатысты сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мемлекеттік саясат
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананың және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұғымдарымен танысады, сыбайлас жемқорлық туралы қазіргі шындық құбылысы және оның тарихи тамырлары ретінде білім алады. Жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөліне, мемлекеттік саясатта сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың ұлттық негіздеріне ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлеңтанудың негіздері
    Несиелер: 3

    Орта және бейіндік білім берудің қабылданған білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде әдебиеттану және лингвистика тоғысындағы филологияның ерекше бөлімі ретінде өлеңтану туралы түсініктерді ашады. Поэтиканың негізгі бөлімдерімен, пәннің тарихымен және ең өзекті заманауи өлеңтану проблематикасымен, өлең мәтінін дұрыс қабылдауға және филологиялық сауатты талдауға мүмкіндік беретін өлеңтану терминдері мен ұғымдарының пайдасыз жиынтығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Отандық және әлемдік әдебиеттің жалпы даму тенденцияларын, сондай – ақ педагогикалық ойларды көрсететін Дербес тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы тұтас түсінік мәселелерін баяндайды. Оқырман-балаға арналған көркем мәтінге талдау жасау дағдылары әзірленеді. Аннотация, рецензия, балалар әдеби басылымын шолу сияқты негізгі әдеби – сыни жазба жанрларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Әдебиеттің өзіндік қасиеттері әдеби қызметтің бір түрі ретінде және ғылыми пән ретінде. Әдеби бағыттар мен сын. Әдебиеттанудың негізін оның қазіргі сынындағы және кейінгі уақытқа байланысты өткен әдеби құбылыстарды бағалауды сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауызша шығармашылық эстетикасы
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің жалпы мәдениетін, көркем шығармаларды талдау дағдыларын, көркем және эстетикалық қызметтегі заңдарды түсіну арқылы көркем шығармашылыққа қабілеттілікті қалыптастырады. Әдебиеттегі эстетикалық талғамды қалыптастыру тәжірибесі мен сөз шығармашылығының эсетикасын, дамуының белгілі кезеңдерін баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология және педагогика
    Несиелер: 3

    Заманауи білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі педагогика теориясының ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады.Жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. Оқытуда диагностика және бақылау дағдыларын меңгерген. Қазіргі мектепте оқытудың жаңа технологияларын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 5

    Мәнерлеп оқу педагогтың педагогикалық мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі, Кәсіби даму және жетілдіру шарты болып табылады. Педагог тек қана қабілет, білім және дағды кешені бар жағдайда ғана кәсіпқой бола алады. Пәннің мақсаты-жас филологты көркем әдебиет шығармаларын дұрыс ауызша оқуға дайындау. Дұрыс ауызша Оқу нақты қойылған дикциямен, көркем бейнеге сәйкес интонациямен, мәтінде бейнеленетін жанды, эмоционалдық қатынастармен дауыстап оқуды білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс фольклоры
    Несиелер: 6

    Орыс фольклорының дамуының жалпы үрдістері, оның мазмұны мен көркемдік ерекшелігі, тұжырымдаманың теориялық және тәжірибелік мәселелері, маңызды фольклорлық шығармалар қарастырылады. Әдет-ғұрып поэзиясынан балалар фольклорына дейінгі халық шығармашылығының әр түрлері зерттеледі. Халық шығармашылығы туындыларын талдау дағдылары, фольклорды зерттеу және жинау тарихы мен принциптері туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі орыс тілінің бірнеше бөлімдерін сипаттайды: фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфография, сонымен қатар мыналарды қарастырады: 1)тілдік жүйенің фонетикалық деңгейіне жататын, олардың тән қасиеттері мен заңдылықтарында берілген қазіргі орыс әдеби тілінің нормаланған негізгі құбылыстарын; 2)осы құбылыстардың өнімділігін және олардың даму үрдістерін; 3)қазіргі орыс әдеби тілі құбылыстарының функционалдық жағын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің морфемаларын оқыту. Функционалдық морфемика. Морфемиялық талдау. Жүйелік-құрылымдық сөзжасам. Морфемика мен сөзжасамдағы диахроникалық процестерді сипаттайды. Пән қазіргі орыс тілі жүйесіндегі морфемика туралы түсінік береді. Морфемика және сөзжасам пәндік аймағы, олардың лингвистикалық пәндер шеңберіндегі орны туралы түсініктерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағалау және оның түрлері білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлін анықтайды. Тұлғалық-бағдарлы оқытуды бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мәнін, мақсаты мен принциптерін зерттейді. Бағалау критерийлердің негізінде білімді кәсіби тәжірибеде қолдану тәсілдерін сипаттайды. Оқушылардың үлгерімін бағалау түрлері (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтықтаушы Баға) бар. Критериалды бағалаумен байланысты портфолио мен презентацияны дайындауды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикасы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі орыс тілінің тарихи дамуының өнімі болып табылатын сөздік құрамының жай-күйі туралы толық мәлімет береді. Қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесі және оның лексикология теориясында қолданылуы туралы ғылыми білімдерін қалыптасады. Филолог-студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті жетілдіріледі . Лексикалық Семантиканың негізгі ұғымдарын ашады . Мұнда Сөз тілдің негізгі номинативті және когнитивті бірлігі ретінде қарастырылады, оның әр түрлі белгілері, формасы мен мағынасы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің ұғымдық аппаратын,педагогикалық менеджмент саласындағы өзінің кәсіби қызметінің мақсатын, міндеттерін уақытылы анықтау үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын,менеджердің функционалдық - рөлдік репертуарын; -менеджмент технологияларын, өзін-өзі басқару әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық әдебиет
    Несиелер: 4

    Пән классикалық әдебиет теориясы мен тарихының негізгі ережелерін, XI – XX ғғ. тарихи-әдеби үдерістің кезеңдерін баяндайды. Ең маңызды шығармалар, оларды жазу дәуірінің ерекшелігі, тарихи - әдеби үдерістегі жанрлық ерекшелігі мен орны қарастырылады. Негізгі әдеби бағыттар мен мектептер, жетекші жазушылар шығармашылығының идеялық –көркемдік ерекшеліктері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дәуір әдебиеті
    Несиелер: 4

    Ежелгі орыс әдебиетінің периодизациясы, оның жанрлық жүйесі; XII ғасырдың ескерткіші ретінде "Уақыт жылдарының повесі", "Игорев полкі туралы сөз" атты жылнамалық жанры; моңғол - татар шапқыншылығы туралы повестердің циклі; XVI ғасырдың публицистикасы; XVII ғасырдың тұрмыстық адамгершілік-рухани және сатиралық повестерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XVIIІ ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    18 ғасырдағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың тарихы, қызметінің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Студенттердің отандық әдебиет пен өнердің қалыптасуында, олардың ұлттық ерекшелігін қалыптастыруда, отандық тарихи процестің эволюциясы контекстінде орыс әдебиетін білуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пән орыс фразеологиясының негізгі ұғымдарының жалпы проблематикасын баяндайды.Тұрақты үйлесімнің қалыптасу заңдылықтары және жұмыс істеу туралы түсінік қалыптасады. Фразеологизмдер тілдің сөзге қатысты жанама-номенативті бірлігі ретінде. Фразеологизмдердің дифференциалдық белгілері, мәннің құрылымы келтіріледі. Фразеологиялық бірліктердің жіктелуі (ФЕ) компоненттердің семантикалық дәнекерленуі тұрғысынан, ФЕ құрылымдық типтері, фразеологияның өзекті мәселелерін саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие жұмысының әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді. Белгілі бір мерзімге сыныбы бар тәрбие ісінің бағдарлама-жоспарын әзірлеудің практикалық іскерлігін дамытады.Оқушылармен жан-жақты тәрбие жұмысы жүйесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Сынып пен оқушылардың жеке басын диагностикалайды. Алынған зерттеу нәтижелерін талдайды.Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және әдістемесі бойынша өткізу дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 4

    Негізгі назар мәтін қалыптастыру негіздерін көркем мәтін категориясымен байланыстыруға бөлінеді; мәтінді ұйымдастырудың аса фазалық деңгейі көркем мәтін құрылымын тиімді талдау құралы ретінде ұғынылады, көркем мәтіннің саптық бірліктерінің жүйесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Критерийлерге сәйкес "сөзжасам" оқу пәні екі бөлімге бөлінеді – "Субсловжасам" және "сөзжасам", және олардың әрқайсысына жүйелік – құрылымдық және фукнциялық бөлімдер беріледі; "жүйелі құрылымдық сөзжасам", "функционалдық сөзжасам", онда морфемика және Негіз туралы ақпарат, морфемалар номенклатурасы, олардың сөздегі мәні мен орны бойынша жіктелуі, морфемикадағы парадигматикалық қатынастар (синонимдер, антономия), олардың омономиясын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XІХ ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс XIX ғасырдағы орыс әдебиетін зерделеуде тарихи көзқарасты білдіреді, онда белгілі бір кезеңдер мен тарихи - әдеби проестің кезеңдері, осы кезеңдегі Ресейдің қоғамдық өмірі мен әдебиет қозғалысы, Сын, Әдебиет туралы ғылым, цензуралық аппараттың әсері және мәдениеттің саясаттылық деңгейі, мәдени байланыстардың әр түрлі түрлерін, қарызға алуды, әр түрлі ұлттық мәдениеттердің өзара байланысын анықтауды белгілейтін социологиялық тәсіл дағдысын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орыс тілін оқыту және балаларды пән құралдарымен тәрбиелеу үрдісі туралы қажетті ғылыми-әдістемелік мәліметтер жарық көреді. Жалпы білім беретін мектептегі орыс тілінің оқыту мазмұны мен мектеп курсының құрылымын және лингвистикалық білім берудегі жобалық және инновациялық іс-әрекет тәсілдерін ашады. Лингвистикалық ұғымдарды қалыптастырудағы бірізділік бойынша білім, ғылыми-әдістемелік әдебиетпен өз бетінше жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. Орыс тілін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдері, оларды қазіргі сабақтың міндеттеріне сәйкес таңдау іскерліктері бекітіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті күміс ғасырды
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: әдеби процесінің аталған кезеңнің, өмірбаяны мен шығармашылық жолы ақын-жазушылар, проблемаларды жанрлық – тектік эволюция және негізгі сұрақтар: медициналық, әлеуметтік, әдіс және стиль, сондай-ақ бейнелі және көркем жүйелер. Студенттерді орыс әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады, тарихи –әдеби үрдістің маңызды жақтарын ашады. Пәнді оқу оқушылардың жалпы мәдени деңгейін арттыруға ықпал етеді және олардың ой-өрісін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолданады. Кәсібитерминологиянықолдануаясынкеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарының білімін көрсетеді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, зияткерлік бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу іс-тәжірибесін дамытады. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Білім беруде инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орфоэпия
    Несиелер: 5

    Орфоэпияны тіл білімінің бөлімі ретінде қарастырады, нормативтік литерлік айтуды және айтылған тілде қабылданған нормаларға сәйкес ережелер жиынтығын зерттейді. Дауыссыз дауыстардың айтылуы, үнсіз дауыстардың айтылуы, шет тілдегі сөздердің кейбір грамматикалық формаларының айтылуы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру; белсенді өмірлік ұстаным, өзінің болашақ мамандығын құрметтеу, балаларға саналы махаббат, олармен қарым-қатынас жасай білу. Әдебиетті оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру оқу пәні ретінде әдебиеттің тәрбиелік функцияларын практикада жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Синтакис тіл білімінің бөлімі ретінде тіл жүйесінің грамматикалық деңгейін – байланыстырып сөйлеуді, тіл бірліктерін және оларды туудың ережелерін, тіл бірліктерін және оның синтаксистік жүйесін құрайтын олардың құрылысын, құрал-жабдықтары мен тәсілдерін, олардың арасындағы байланыс пен қарым-қатынасты үйренеді. Оқу курсының объектісі тілден сөйлеуге көшуді қамтамасыз ететін тіл механизмдері, тілдік элементтерді сөйлеу білімдеріне біріктіру тәсілдері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Сөйлеу әрекетінің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды қарастырады. Шетелдік дереккөздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Сөздердің көп мағыналы екенін, сөздің сөздік контекстуалды мәнін, туған және шет тіліндегі интернационалдық сөздерді ажырата білудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Тіл, тіл, мәтін және тарихи –лингвистикалық талдау бірліктерін салыстыру, оқытылатын тілдік құбылыстар аясында себеп – салдарлық байланысты анықтау, өзгерістер тілінде болып жатқан жүйелік сипатты ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Minor "минор" - қосымша құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында білім алушылар білім алу үшін белгіленген пәндердің (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Әр түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді сауатты аудару және жұмыс істеу, кәсіби тақырыптарға сөйлеу, өз көзқарасын дәлелдеу, конференциялар мен жарияланымдарда дисуссия жүргізу, мәтінді талдау нәтижелері бойынша ғылыми мақалалар жазу қабілетін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдары және филология
    Несиелер: 6

    Болашақ филологтардың тілдік құзыреттілігін жетілдіру, нормативтік сөз қолдану дағдыларын дамыту және жетілдіру, сөздер мен формалар құру, сурет салу, пунктуациялық сауаттылық, білім алушыларда әртүрлі деңгейдегі синтаксистік бірліктерді грамматикалық талдау дағдыларын қалыптастыру мәселелерін меңгереді. Баспа және электрондық мәтінмен жұмыс істейтін филологтың кәсіби сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. БАҚ мәтінінің ерекшеліктерін құрылымдық, композициялық, стилистикалық және лексикограмматикалық аспектілерде барабар түсіндіруді бекітеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқытудың интерактивтік әдістері
    Несиелер: 4

    Педагогикалық технология ұғымына теориялық тәсілдерді іс-әрекет Тұрғысынан ашу. Оқытудың негізгі технологиясының сипатты белгілерін бөлу. Барлық технологиялардың психологиялық негізі ретінде оқу іс-әрекетінің нормаларын жүйелеу. Диагностикалық мақсатты болжаудың сипаттамасы, оқыту технологияларының бағыттылығы дамыта оқытудың дидактикалық принциптеріне сүйеніп, қолайлы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, оқу процесін ұйымдастыру мен өткізуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • UL 1312
    Несиелер: 5

    Өзбекстанның әдеби мұрасын тарихи және теориялық ұғыну мәселелерін баяндайды. Аймақтық бірлестіктердің дүниежүзілік әдеби процестің ірі құрамдас бөлігі ретінде аймақтық синтездері, сондай-ақ өзбек әдебиетінің әдеби дамуының ішкі ұлттық заңдылықтары зерттеледі. Орыс және өзбек әдебиеттерінің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін зерттеу бойынша білім қалыптастырады. Әдебиеттің ұлттық ерекшелігі мәселелері мен мәселелерін қарастыра отырып. Өзбек әдебиетінде мерзімді басылымдар мен әдеби-көркем бағыттар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Cтилистика
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді стилистиканың қазіргі заманғы теориясының негіздерімен таныстыру, тілдің стилистикалық ресурстарын меңгерту, стилистикалық нормаларды меңгеру, стилистикалық нормалардың Тарихи өзгергіштігі, тілдің қолданылу аясына байланысты олардың вариативтілігі туралы түсінік алу, стилдерді қолдана білу; орыс тілінің функционалдық стилі, ғылыми стиль, публицистикалық стиль, ресми-іскерлік стиль, көркем стиль, ауызекі стильді салыстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиеттің заңдылықтары бар қазақ әдебиетінің қалыптасуы мен дамуын көрсету, сонымен қатар өзіндік ерекшелігі бар. Қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері. Лирикалық кейіпкер және жазушының тұлғасы. Қазақ әдебиетіндегі қоғам дәуірінің мәселесін сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курстың ерекшелігі көптеген өңірлік, көптілділік, көп ұлтты және жекелеген әдебиеттер мен тұтас аймақтардың әркелкі дамымауы болып табылады. Пәннің мазмұны, тарихи – әдеби мақсаттардың және теориялық есептердің машабаттылығы курс бағдарламасына кіретін барлық әдебиеттердің тарихын толық терең меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Курс қоғамдық тарихи құбылыстардың ұғымдарын (тарихи даму жағдайындағы тарихизм, халық, партиялылық, классовылық принциптері) толық ашады студенттерді қазіргі әдеби үрдіспен қайта құру және қайта құру уақыты тұрғысынан таныстырады, көркемдік шығарма туралы ұғымды мазмұн мен форманың тұтас жүйесі, әдеби үдеріс, әдеби босану, түрлер, стильдер және көркемдік әдіс ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдік әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Қазіргі шетелдік әдеби үрдістің даму заңдылықтары туралы жүйелі түсінік қалыптастырады.Осы кезеңдегі әдебиеттің өзіндік ерекшелігін анықтайтын негізгі жанрлар мен көркем стратгиялар түсінігін көрсетеді. Қазіргі әдеби үрдістің жіктелуі мен саралануын бекітеді. Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауды, шет елдердің тарихи мұралары мен мәдени азаттығына құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Орта ғасырдағы әдебиетті кезеңдеу және Е батырлық эпоста, ваганттардың поэзиясында, қалалық поэзияда көрініс қарастырылады, Қайта өрлеу дәуірінің ұлы титандарының шығармашылық мұрасына сипаттама беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі лингвистика теориясының қазіргі жағдайын бейнелейді, студенттерді Тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім жүйесімен қаруландырады,қазіргі ғылымның ажырамас бөлігі ретінде және тіл туралы ғылымды дамытудың алдыңғы кезеңдерімен, сондай-ақ тіл үйренудің зерттеу әдістері мен оны талдау тәсілдерімен байланыстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте орыс тілін оқытудың жаңартылған бағдарламасы
    Несиелер: 4

    Курс Қазіргі ғылыми - зерттеу (ғылыми-зерттеу), оқу - әдістемелік әдебиеттерді (соның ішінде құжаттамаларды), педагогикалық инновация тұрғысынан мектепте орыс тілін оқытудың практикалық тәжірибесін талдауды мақсат етіп қоюды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте әдебиетті оқытудың жаңартылған бағдарламасы
    Несиелер: 4

    Болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру: белсенді өмірлік ұстаным, өзінің болашақ мамандығына құрмет, балаларға деген сүйіспеншілікке негізделген, олармен қарым-қатынас жасай білу. Әдебиетті оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру оқу пәні ретінде әдебиеттің тәрбиелік қызметін практикада жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 4

    20 ғасырдың үздік әдіскерлеріне орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі жетістіктер мен идеяларды және оны 20 ғасырдың үздік әдіскерлер мен практик –мұғалімдермен дамыту жолдарын жалпылама түрде қарастырады. Пән қазіргі Орта мектептегі орыс тілі курсының мақсаты, міндеттері мен мазмұны туралы студенттердің түсініктерін тереңдете түседі. Қазіргі уақытта орыс тілін оқыту саласындағы қолданыстағы нормативтік құжаттарды сараптайды..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім беру саласында инновациялық технологияларды, компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, оқыту және тәрбиелеу процесінде сандық білім беру ресурстарын пайдалана білу;

  • Код ON2

    Қазақстан құқығының әр түрлі салаларында, экономикалық даму, экология заңдылықтарында Табиғатты қорғаудың теориялық базасы және табиғатты тиімді пайдалану ретінде бағдарлай білу;

  • Код ON3

    Коммуникативтік қабілеттерді меңгеру, көптілді білімді және рухани дамыған, толерантты және коммуникабельді болу;

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, педагогикалық диагностика технологияларын (сауалнамалар, жеке және топтық сұхбаттар) және физиологиялық қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды, міндеттерді шешу үшін оқушылармен, олардың ата-аналарымен тиімді қарым-қатынас жасай білу. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясын ұсыну;

  • Код ON5

    Орыс тілінің негізгі нормалары, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылығы, орыс тілінің тілдік бірліктерін нормативті тұрғысынан, қарым-қатынас жағдайының сәйкестігі тұрғысынан талдау және бағалай білу;

  • Код ON6

    Негізгі әдебиеттану категорияларын білу; көркем шығармашылықтың жетекші заңдылықтарын түсіну; әдебиеттің эстетикалық ерекшелігін сөз өнерінің жазбаша түрі ретінде талдай білу; білім алушыларды ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарына баулу үшін осы білімді пайдалану;

  • Код ON7

    Оқытудың жаңартылған жүйесі жағдайында пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерліктері жүйесін меңгеру;

  • Код ON8

    Қашықтықтан білім беру қызметінің дағдылары мен машықтарын меңгеру, электрондық тасымалдауыштарда мектеп құжаттарын жүргізу; өзіндік және ғылыми жұмыстарды дайындау процесінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру сайттарын қолдану;

  • Код ON9

    Ойлау мәдениетін меңгеру, магистратурада білімін жалғастыру және біліктілікті арттыру үшін өз бетімен білім алу, өз бетімен іздену және жаңа білім алу дағдылары болуы;

Top